-
Πολλοί είναι αυτοί που νοσταλγούν τα παλιά σιρκουί πόλεως και τις παλιές, καλές, ανόθευτες εποχές της αυτοκίνησης, τότε που οι αγώνες αυτοκινήτου ήταν πιο θεαματικοί, αλλά και πιο επικίνδυνοι.
Έχω εδώ να προτείνω μια χρήση υπαρχουσών οδών της περιοχής όπου μένω (οι φορουμοσύντεκνοι θα ξέρουν ακριβώς για τι πράγμα μιλάω) για σιρκουί το οποίο θα φιλοξενεί τις εξής κατηγορίες αυτοκινήτων:
- B-segment hot hatches (106 Rallye, 206 GTI & RC, Clio Sport & V6, Ignis Sport, Punto κλπ).
- C-segment hot hatches (307, 147 GTA, Civic Type-R, A3/S3, Leon, Megane Sport, Focus RS & ST170 κλπ).
- D-segment sport saloons (Mondeo ST220, 156 GTA, Vectra, S4 κλπ).
- Junior Supercars (Ferrari 360 Modena. Lamborghini Gallardo και οι ανταγωνιστές τους από Lotus, Ford, Honda, Noble).
- Ενιαίο με Elise
- Ενιαίο με Honda S2000
- Ενιαίο με Mazda MX-5.
Η διαδρομή που προτείνω είναι η εξής (εκτός αν επεξηγώ αλλιώς, τα αυτοκίνητα θα πιάσουν και τα δυο ρεύματα του δρόμου στον οποίον κινούνται):
Αφετηρία από τη στάση του λεωφορείου μπροστά στο Πολυτεχνείο Κρήτης με κατεύθυνση προς τα Χανιά -- Πολυκλαδικό -- Πέταλο -- Νεράιδα -- Ακρωτηρίου (κάθοδος προς Χανιά) -- Κατσαμπάς -- Φωτεινός σηματοδότης στη διασταύρωση Μανούσου Κούνδουρου με Ελευθερίου Βενιζέλου, όπου τα αυτοκίνητα θα στρίψουν αριστερά με κατεύθυνση προς το κέντρο της πόλεως -- στο φανάρι με την Ηρώων Πολυτεχνείου θα στρίψουν αριστερά στην Ηρώων Πολυτεχνείου και θα πιάσουν ΜΟΝΟΝ το ρεύμα προς την Πλατεία Δικαστηρίων -- παρακάμπτοντας το roundabout, στροφή δεξιά στη Λεωφόρο Δημοκρατίας -- στροφή αριστερά στο φανάρι με τη Χατζημιχάλη Γιάνναρη -- Χατζημιχάλη Γιάνναρη (μπροστά απ'την αγορά θα είναι το ρεύμα όπου θα κινηθούν τα αυτοκίνητα, ενώ το ρεύμα όπου βρίσκεται η στάση των αστικών λεωφορείων και μέχρι το φανάρι της Χατζημιχάλη Γιάνναρη με την Αποκορώνου θα γίνουν λυόμενα πιτς, ενώ τα motorhomes κλπ θα μπουν στη Λεωφόρο Στρατηγού Τζανακάκη) -- Σκαλίδη -- Κισσάμου (τα αυτοκίνητα θα πιάσουν ΜΟΝΟΝ το ρεύμα προς Κίσσαμο και Κολυμπάρι) -- αναστροφή στη γέφυρα του Κλαδισού (με χειρόφρενο) -- Κισσάμου (με φορά προς τα Χανιά τώρα) -- στο φανάρι που είναι στο βενζινάδικο της Shell στροφή δεξιά στη Μάρκου Μπότσαρη -- στο φανάρι με την Αποκορώνου στροφή δεξιά -- Λεωφόρος Κ. Καραμανλή (ή Σούδας, αν προτιμάτε) -- στο φανάρι μπροστά στο ΙΝΚΑ στη Σούδα στροφή αριστερά -- ανέβασμα του Βλιτέ (με θέα στον όρμο της Σούδας) -- Πιάνουμε το δρόμο για αεροδρόμιο -- στη διασταύρωση μπροστά από το Δημαρχείο Ακρωτηρίου στροφή αριστερά για Κουνουπιδιανά--Στη BP αριστερά--ευθεία μέχρι τον τερματισμό.
Πλεονεκτήματα:
Πολλά γρήγορα κομμάτια για προσπεράσματα και αρκετές καμπές.
Υπάρχουν και πιο τεχνικά κομμάτια, με δύσκολες στροφές.
Μειονεκτήματα:
Μεγάλο μήκος (άρα, ξεχάστε τους πολλούς γύρους και τα παιχνίδια με στρατηγικές ανεφοδιασμών).
Υπάρχουν επικίνδυνα σημεία (π.χ. το ενδεχόμενο εξόδου στο Βλιτέ, οπότε πας κατευθείαν στο γκρεμό ή οι ευκάλυπτοι στη Λεωφόρο Καραμανλή).
Απαράδεκτη άσφαλτος.
Λόγω μικρού χώρου για πιτς, θα είναι δύσκολο να έχουμε παραπάνω από 15 αγωνιζομένους. Επίσης, η έλλειψη υποδομής για δεξαμενές καυσίμου σημαίνει ακριβώς ό,τι είπαμε και πιο πάνω, ότι ανεφοδιασμοί πάπαλα).
Υ.Γ. Αυτή η ιδέα μου ήρθε από πολλές βραδιές γεμάτες ανευθυνότητες...
Εναλλακτική (αλλά και λίγο ανορθόδοξη) θέση των πιτς μπορεί να είναι και το πάρκινγκ του τμήματος Μ.Π.Δ. στο Πολυτεχνείο. Δεν είναι τρομερά τεχνική διαδρομή, αλλά είναι μια καλή λύση για σιρκουί πόλεως στα Χανιά.
-
Πολλοί είναι αυτοί που νοσταλγούν τα παλιά σιρκουί πόλεως και τις παλιές, καλές, ανόθευτες εποχές της αυτοκίνησης, τότε που οι αγώνες αυτοκινήτου ήταν πιο θεαματικοί, αλλά και πιο επικίνδυνοι.
Έχω εδώ να προτείνω μια χρήση υπαρχουσών οδών της περιοχής όπου μένω (οι φορουμοσύντεκνοι θα ξέρουν ακριβώς για τι πράγμα μιλάω) για σιρκουί το οποίο θα φιλοξενεί τις εξής κατηγορίες αυτοκινήτων:
- B-segment hot hatches (106 Rallye, 206 GTI & RC, Clio Sport & V6, Ignis Sport, Punto κλπ).
- C-segment hot hatches (307, 147 GTA, Civic Type-R, A3/S3, Leon, Megane Sport, Focus RS & ST170 κλπ).
- D-segment sport saloons (Mondeo ST220, 156 GTA, Vectra, S4 κλπ).
- Junior Supercars (Ferrari 360 Modena. Lamborghini Gallardo και οι ανταγωνιστές τους από Lotus, Ford, Honda, Noble).
- Ενιαίο με Elise
- Ενιαίο με Honda S2000
- Ενιαίο με Mazda MX-5.
Η διαδρομή που προτείνω είναι η εξής (εκτός αν επεξηγώ αλλιώς, τα αυτοκίνητα θα πιάσουν και τα δυο ρεύματα του δρόμου στον οποίον κινούνται):
Αφετηρία από τη στάση του λεωφορείου μπροστά στο Πολυτεχνείο Κρήτης με κατεύθυνση προς τα Χανιά -- Πολυκλαδικό -- Πέταλο -- Νεράιδα -- Ακρωτηρίου (κάθοδος προς Χανιά) -- Κατσαμπάς -- Φωτεινός σηματοδότης στη διασταύρωση Μανούσου Κούνδουρου με Ελευθερίου Βενιζέλου, όπου τα αυτοκίνητα θα στρίψουν αριστερά με κατεύθυνση προς το κέντρο της πόλεως -- στο φανάρι με την Ηρώων Πολυτεχνείου θα στρίψουν αριστερά στην Ηρώων Πολυτεχνείου και θα πιάσουν ΜΟΝΟΝ το ρεύμα προς την Πλατεία Δικαστηρίων -- παρακάμπτοντας το roundabout, στροφή δεξιά στη Λεωφόρο Δημοκρατίας -- στροφή αριστερά στο φανάρι με τη Χατζημιχάλη Γιάνναρη -- Χατζημιχάλη Γιάνναρη (μπροστά απ'την αγορά θα είναι το ρεύμα όπου θα κινηθούν τα αυτοκίνητα, ενώ το ρεύμα όπου βρίσκεται η στάση των αστικών λεωφορείων και μέχρι το φανάρι της Χατζημιχάλη Γιάνναρη με την Αποκορώνου θα γίνουν λυόμενα πιτς, ενώ τα motorhomes κλπ θα μπουν στη Λεωφόρο Στρατηγού Τζανακάκη) -- Σκαλίδη -- Κισσάμου (τα αυτοκίνητα θα πιάσουν ΜΟΝΟΝ το ρεύμα προς Κίσσαμο και Κολυμπάρι) -- αναστροφή στη γέφυρα του Κλαδισού (με χειρόφρενο) -- Κισσάμου (με φορά προς τα Χανιά τώρα) -- στο φανάρι που είναι στο βενζινάδικο της Shell στροφή δεξιά στη Μάρκου Μπότσαρη -- στο φανάρι με την Αποκορώνου στροφή δεξιά -- Λεωφόρος Κ. Καραμανλή (ή Σούδας, αν προτιμάτε) -- στο φανάρι μπροστά στο ΙΝΚΑ στη Σούδα στροφή αριστερά -- ανέβασμα του Βλιτέ (με θέα στον όρμο της Σούδας) -- Πιάνουμε το δρόμο για αεροδρόμιο -- στη διασταύρωση μπροστά από το Δημαρχείο Ακρωτηρίου στροφή αριστερά για Κουνουπιδιανά--Στη BP αριστερά--ευθεία μέχρι τον τερματισμό.
Πλεονεκτήματα:
Πολλά γρήγορα κομμάτια για προσπεράσματα και αρκετές καμπές.
Υπάρχουν και πιο τεχνικά κομμάτια, με δύσκολες στροφές.
Μειονεκτήματα:
Μεγάλο μήκος (άρα, ξεχάστε τους πολλούς γύρους και τα παιχνίδια με στρατηγικές ανεφοδιασμών).
Υπάρχουν επικίνδυνα σημεία (π.χ. το ενδεχόμενο εξόδου στο Βλιτέ, οπότε πας κατευθείαν στο γκρεμό ή οι ευκάλυπτοι στη Λεωφόρο Καραμανλή).
Απαράδεκτη άσφαλτος.
Λόγω μικρού χώρου για πιτς, θα είναι δύσκολο να έχουμε παραπάνω από 15 αγωνιζομένους. Επίσης, η έλλειψη υποδομής για δεξαμενές καυσίμου σημαίνει ακριβώς ό,τι είπαμε και πιο πάνω, ότι ανεφοδιασμοί πάπαλα).
Υ.Γ. Αυτή η ιδέα μου ήρθε από πολλές βραδιές γεμάτες ανευθυνότητες...
Εναλλακτική (αλλά και λίγο ανορθόδοξη) θέση των πιτς μπορεί να είναι και το πάρκινγκ του τμήματος Μ.Π.Δ. στο Πολυτεχνείο. Δεν είναι τρομερά τεχνική διαδρομή, αλλά είναι μια καλή λύση για σιρκουί πόλεως στα Χανιά.
-
Πολλοί είναι αυτοί που νοσταλγούν τα παλιά σιρκουί πόλεως και τις παλιές, καλές, ανόθευτες εποχές της αυτοκίνησης, τότε που οι αγώνες αυτοκινήτου ήταν πιο θεαματικοί, αλλά και πιο επικίνδυνοι.
Έχω εδώ να προτείνω μια χρήση υπαρχουσών οδών της περιοχής όπου μένω (οι φορουμοσύντεκνοι θα ξέρουν ακριβώς για τι πράγμα μιλάω) για σιρκουί το οποίο θα φιλοξενεί τις εξής κατηγορίες αυτοκινήτων:
- B-segment hot hatches (106 Rallye, 206 GTI & RC, Clio Sport & V6, Ignis Sport, Punto κλπ).
- C-segment hot hatches (307, 147 GTA, Civic Type-R, A3/S3, Leon, Megane Sport, Focus RS & ST170 κλπ).
- D-segment sport saloons (Mondeo ST220, 156 GTA, Vectra, S4 κλπ).
- Junior Supercars (Ferrari 360 Modena. Lamborghini Gallardo και οι ανταγωνιστές τους από Lotus, Ford, Honda, Noble).
- Ενιαίο με Elise
- Ενιαίο με Honda S2000
- Ενιαίο με Mazda MX-5.
Η διαδρομή που προτείνω είναι η εξής (εκτός αν επεξηγώ αλλιώς, τα αυτοκίνητα θα πιάσουν και τα δυο ρεύματα του δρόμου στον οποίον κινούνται):
Αφετηρία από τη στάση του λεωφορείου μπροστά στο Πολυτεχνείο Κρήτης με κατεύθυνση προς τα Χανιά -- Πολυκλαδικό -- Πέταλο -- Νεράιδα -- Ακρωτηρίου (κάθοδος προς Χανιά) -- Κατσαμπάς -- Φωτεινός σηματοδότης στη διασταύρωση Μανούσου Κούνδουρου με Ελευθερίου Βενιζέλου, όπου τα αυτοκίνητα θα στρίψουν αριστερά με κατεύθυνση προς το κέντρο της πόλεως -- στο φανάρι με την Ηρώων Πολυτεχνείου θα στρίψουν αριστερά στην Ηρώων Πολυτεχνείου και θα πιάσουν ΜΟΝΟΝ το ρεύμα προς την Πλατεία Δικαστηρίων -- παρακάμπτοντας το roundabout, στροφή δεξιά στη Λεωφόρο Δημοκρατίας -- στροφή αριστερά στο φανάρι με τη Χατζημιχάλη Γιάνναρη -- Χατζημιχάλη Γιάνναρη (μπροστά απ'την αγορά θα είναι το ρεύμα όπου θα κινηθούν τα αυτοκίνητα, ενώ το ρεύμα όπου βρίσκεται η στάση των αστικών λεωφορείων και μέχρι το φανάρι της Χατζημιχάλη Γιάνναρη με την Αποκορώνου θα γίνουν λυόμενα πιτς, ενώ τα motorhomes κλπ θα μπουν στη Λεωφόρο Στρατηγού Τζανακάκη) -- Σκαλίδη -- Κισσάμου (τα αυτοκίνητα θα πιάσουν ΜΟΝΟΝ το ρεύμα προς Κίσσαμο και Κολυμπάρι) -- αναστροφή στη γέφυρα του Κλαδισού (με χειρόφρενο) -- Κισσάμου (με φορά προς τα Χανιά τώρα) -- στο φανάρι που είναι στο βενζινάδικο της Shell στροφή δεξιά στη Μάρκου Μπότσαρη -- στο φανάρι με την Αποκορώνου στροφή δεξιά -- Λεωφόρος Κ. Καραμανλή (ή Σούδας, αν προτιμάτε) -- στο φανάρι μπροστά στο ΙΝΚΑ στη Σούδα στροφή αριστερά -- ανέβασμα του Βλιτέ (με θέα στον όρμο της Σούδας) -- Πιάνουμε το δρόμο για αεροδρόμιο -- στη διασταύρωση μπροστά από το Δημαρχείο Ακρωτηρίου στροφή αριστερά για Κουνουπιδιανά--Στη BP αριστερά--ευθεία μέχρι τον τερματισμό.
Πλεονεκτήματα:
Πολλά γρήγορα κομμάτια για προσπεράσματα και αρκετές καμπές.
Υπάρχουν και πιο τεχνικά κομμάτια, με δύσκολες στροφές.
Μειονεκτήματα:
Μεγάλο μήκος (άρα, ξεχάστε τους πολλούς γύρους και τα παιχνίδια με στρατηγικές ανεφοδιασμών).
Υπάρχουν επικίνδυνα σημεία (π.χ. το ενδεχόμενο εξόδου στο Βλιτέ, οπότε πας κατευθείαν στο γκρεμό ή οι ευκάλυπτοι στη Λεωφόρο Καραμανλή).
Απαράδεκτη άσφαλτος.
Λόγω μικρού χώρου για πιτς, θα είναι δύσκολο να έχουμε παραπάνω από 15 αγωνιζομένους. Επίσης, η έλλειψη υποδομής για δεξαμενές καυσίμου σημαίνει ακριβώς ό,τι είπαμε και πιο πάνω, ότι ανεφοδιασμοί πάπαλα).
Υ.Γ. Αυτή η ιδέα μου ήρθε από πολλές βραδιές γεμάτες ανευθυνότητες...
Εναλλακτική (αλλά και λίγο ανορθόδοξη) θέση των πιτς μπορεί να είναι και το πάρκινγκ του τμήματος Μ.Π.Δ. στο Πολυτεχνείο. Δεν είναι τρομερά τεχνική διαδρομή, αλλά είναι μια καλή λύση για σιρκουί πόλεως στα Χανιά.
-
Φίλε skullone, δεν ξέρω την περιοχή των Χανιών (δεν έχω πάει ποτέ Κρήτη, έτσι και αλλιώς ), παρόλα αυτά όμως θα πρέπει να σου δώσω συγχαρητήρια για όλο αυτό το στήσιμο που έκανες που όντως είναι μια ιδέα που θα μπορούσε να συζητηθεί..... .
Κανείς κρατικός αρμόδιος για να το αξιολογήσει ??? (χλωμό το βλέπω , πότε λάβανε σοβαρά υπόψιν τους νέες ιδέες, τώρα θα το κάνουν ?? )
-
Πρέπει να βρω χάρτη για να τη χαράξω. Έχει πάντως και ανηφόρες και κατηφόρες (δηλαδή κουτρουβάλα... η έρμη η Ακρωτηρίου το τι έχει δει τα βράδια, η ψυχούλα της το ξέρει), και είναι και μεγάλη σε μήκος.
Αυτό δημιουργεί όμως ένα μειονέκτημα, καθώς οι αγωνιζόμενοι θα είναι σχετικά κοντά ο ένας στον άλλον (άντε, στη χειρότερη περίπτωση ο τελευταίος θα απέχει δυο-τρία τετράγωνα από τον πρώτο), οπότε, μετά το πέρασμα από κάποιο σημείο, δεν μένουν και πολλά πράγματα στους θεατές. Τηλεοπτικά πάντως, θα ήταν πολύ καλή.
Εκτός αν βρούμε τρόπο να φιλοξενήσουμε περισσότερες συμμετοχές (ίσως με δυο χώρους πιτς αντί για έναν μόνο).
-
Την περασμενη εβδομαδα ηταν το Γκραν-Πρι της Κοπεγχαγης!Γινεται μεσα στην πολη, διπλα σε ενα παρκο και στο Κρατικο Νοσοκομειο!!Κλεινουν δημοσιους δρομους για 2 μερες!Ημουν εκει φυσικα και ειναι μια πολυ καλη ιδεα!
Σπυρος
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 721/297044
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 721/297045
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 721/297043
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 721/297042
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 721/297038
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 721/297037
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 721/297036
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 721/297035
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 721/297034
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 721/297032
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 721/297031
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 721/297030
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 721/297028
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 721/297027
H ασπρη Κορτινα με το νουμερο 65 ειναι οπως διαβαζετε στο πλαι, του πριγκιπα της Δανιας Ιοακιμ και σαν δευτερη φοτο βλεπετε και λεπτομερειες απο τον κινητηρα της!
Αφου γινεται στην Κοπεγχαγη που ειναι τοσο μεγαλη πολη γιατι να μην γινεται σε μια μικρωτερη; -
Ωραιες φωτογραφίες alfasud, βιντεακι τράβηξατε?
Το 'σχεδιασμός κόρνας ' που κολλάει? -
Εδω εχεις μερικα βιντεο απο την επισημη σελιδα!Στα Δανικα αλλα μοιαζουν λιγο με τα Αγγλικα!Πολλες φοτο επισης!
Ηταν φανταστικα ωμορφα!
Το προβλημα με την κορνα ειναι οτι για να γινει tractrix 100Hz πρεπει να εχει ενα ανοιγμα το χωνι 1,20 μετρα σε διαμετρο!Με λιγα λογια, χωρο δεν εχω!Πρεπει να αγορασω ενα σπιτι στην εξοχη!
Σπυρος
http://www.hms.dk/ -
-
Άσχετο. Αυτό αφορά ένα ατύχημα που έγινε από εγκληματική βλακεία ΚΑΙ των δυο οδηγών, εμείς εδώ μιλάμε για διοργάνωση κανονικών αγώνων με ελεγχόμενες συνθήκες, κλείσιμο δρόμων, μπαριέρες και όλα τα απαιτούμενα μέτρα ασφαλείας, χρησιμοποιώντας απλώς δρόμους πόλεων, όπως γίνεται π.χ. στο Μονακό - δε νομίζω να είναι καλύτεροι ή πιο ξύπνιοι από μας οι Μονεγάσκοι. Άσε που δεν έχουν και άλλες αττραξιόν για τους τουρίστες, καθώς δεν έχουν ούτε παραλίες ούτε τίποτα, μόνο καζίνα.
-
Δεν ξέρω αν θα γίνει ποτέ αυτό που προτείνεις αλλά σίγουρα θα είναι η μεγαλύτερη πίστα όλων των εποχών με μήκος άνω των δέκα πέντε χιλιομέτρων. Άσε που έχει πολύ μεγάλες ευθείες και θα ήταν πολύ απαιτητική για τους κινητήρες των αγωνιστικών.
-
Σίγουρα, στις ευθείες θα ευνοεί τα πιο ισχυρά αυτοκίνητα. Όμως, με τα πιο στριφτερά κομμάτια που έχει (και με την ολισθηρότητά τους... Τόσα φορτηγά περνάνε απ'το Βλιτέ), θα απαιτείται και σωστό στήσιμο (και καλή τεχνική).
Όσο για το μέγεθος, όντως είναι αρκετά μεγάλο. Έτσι, θα μπορούν τα αυτοκίνητα να βγάλουν όλον τον αγώνα με όσο το δυνατόν λιγότερους ανεφοδιασμούς, ανάλογα και με το πόσους γύρους θα χρειάζεται για την ολοκλήρωσή του.
Υπόψιν ότι σε καμία περίπτωση δεν προτείνω αυτήν τη διαδρομή για μονοθέσια F1. Ανέφερα ήδη τις κατηγορίες αυτοκινήτων που αξίζει κατά τη γνώμη μου τον κόπο να εμπλακούν.
Πρόβλημα είναι βέβαια το πού ακριβώς θα μπουν οι θεατές. Πιθανόν σε λυόμενες εξέδρες στην πλατεία Αγοράς, στο Πολυτεχνείο (και στο έναντι ανεγειρόμενο τώρα κολυμβητήριο), στον Δημοτικό Κήπο, ενώ και κάποιες γιγαντοοθόνες σίγουρα θα βοηθούσαν.
Ένας τέτοιος αγώνας θα μπορούσε να δώσει μια καλή ώθηση και στον τουρισμό της πόλης, αλλά και μια περαιτέρω αναβάθμιση της εικόνας της.
-
Καλή η πρόταση σου αλλά πιστεύω οτι οι αγώνες σε δρόμους είναι πολύ πιο επικίνδυνοι απ'ότι σε μια πίστα....
Δεν ξέρω βέβαια τη διαδρομή που προτείνεις αλλά σίγουρα σε μία πόλη άμα έχεις έξοδο θα σταματήσεις στη μπαριέρα.
Δεν ξέρω επίσης τις ταχύτητες που θα αναπτύσονται αλλά αν ξεπερνούν τα 200χμ θα υπάρχει μεγάλος κίνδυνος.
Και το Μονακό απορώ γιατί το κρατάνε ακόμη στην F1!
Το μόνο που προσφέρει είναι τηλεθέαση ενώ θέτει τους οδηγούς σε κίνδυνο, και είναι και τρομακτικά βαρετό σε θέαμα... -
Υπάρχουν κομμάτια στα οποία μπορούν να επιτευχθούν ταχύτητες γύρω στα 200 χ.α.ω (με κλειστούς όμως τους άλλους δρόμους και δεν νομίζω ότι είναι ασφαλές να πάει κανείς παραπάνω). Και υπάρχει ένα σημείο (διασταύρωση με Μάρκου Μπότσαρη) όπου, αν δεν προσέξουν οι οδηγοί, τσακίζουν τις αναρτήσεις τους στη νησίδα και τελειώνουν εκεί τον αγώνα τους. Επίσης, στην αναστροφή της γέφυρας του Κλαδισσού υπάρχει άλλο ένα πολύ ζόρικο σημείο, γιατί από δύο λωρίδες που είναι το ένα ρεύμα, πάνε σε μιάμιση, λόγω κατασκευής της γέφυρας. Επιπλέον, αν κάποιος φύγει με μούτρα εκεί, ή θα φύγει ωραία και καλά σε μπαριέρα ασφαλείας ή σε διαχωριστική νησίδα.
Οι ευθείες δε που υπάρχουν και επιτρέπουν την επίτευξη υψηλών ταχυτήτων είναι αναπόφευκτες, λόγω της ρυμοτομίας που υπαγορεύει αυτήν ακριβώς την ύπαρξή τους.
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/london/3539266.stmΦίλε Τρύφωνα, το περιστατικό που αναφέρει το site δεν έχει απολύτως καμμία σχέση με το θέμα αυτού του topic.
Aλλά πέρα από αυτό, το άρθρο δεν γράφει όλη την αλήθεια:
Οι 'άτυχοι Βρετανοί' κατέβαιναν από λεωφορείο που είχε σταματήσει στην αριστερή πλευρά της εθνικής, στο αντίθετο ρεύμα δηλαδή.
Οι επιβάτες αποβιβάζονταν στη μέση του δρόμου, νύχτα, σε θεοσκότεινο δρόμο.Όταν λοιπόν κάνει κουμάντο η ηλιθιότητα, δε θέλει και πολύ για να γίνει το μοιραίο...
Σιρκουί πόλεως