-
Το παρακάτω κείμενο, αποτελεί προσωπική άποψη η οποία βασίζεται σε
'μοναδικές' εμπειρίες που έζησα τον τελευταίο χρόνο, παρέα με το καμάρι μου.
Μια MercedesE 200 Kompressor WDB211 (η οποία στοίχισε 68.000 Ευρώ.... Προς το
παρών.....)Όλα ξεκίνησαν πέρυσι τον Αύγουστο. 21 Αυγούστου 2003
συγκεκριμένα, όταν παρέλαβα τα κλειδιά από το καινούργιο μου απόκτημα.
Καθόταν υπομονετικά, απαστραύτουσα και περίμενε μέχρι να μετρήσει ο πωλητής
τις 68.000 Ευρώ που του έφερα σε μετρητά και να παραλάβω εγώ το κλειδάκι.Τον πρώτο καιρό -μέχρι τις 20/10/2003 που το έβαλα στην ΕΚΚΑ επί
της Αλ.Πάντου για το πρώτο Service- όλα ήταν σχεδόν μια χαρά.
Είχα μόνο 2 παράπονα. Το ένα αφορούσε την μόνωση στις πόρτες, από τις οποίες έμπαζε
αέρας όταν η ηλιορωφή ήταν ανοιχτή και πήγαινα με 100Χ.Α.Ω. και πάνω. Μου
εξήγησαν ότι αυτό ήταν φυσιολογικό και ότι όταν σκόπευα να τρέξω, καλό θα
ήταν να κλείνω την οροφή.Το δεύτερο αφορούσε το ηχοσύστημα. Μετά από μια ώρα λειτουργίας, περίπου,
έκανε διακοπές στην αρχή και μετέπειτα, έσβηνε τελείως.Έψαξαν οι τεχνικοί που οφείλετε η βλάβη αυτή και μου είπαν ότι αφού δεν έχει
καταγράψει τίποτα ο εγκέφαλος δεν μπορούννα κάνουν αντικατάσταση του ηχοσυστήματος και με προέτρεψαν, την επόμενη
φορά που παρουσιαστεί αυτή η βλάβη να καλέσωτην τεχνική υποστήριξη της Mercedes-Benz, MobiloLife 24.
Ως δια μαγείας, κάθε φορά που παρουσιαζόταν η βλάβη κ έβγαζα το κινητό για
να καλέσω το MobiloLife, η βλάβη εξαφανιζόταν.Κάποια στιγμή, απλά βαρέθηκα να το επισημάνω και είπα, ότι θα φτιάξει κάποτε
μόνο του.Στις 19/12, έβαλα το αμάξι για το δεύτερο Service και επισήμανα
ότι το εμπρός μέρος κοπανάει υπερβολικά στις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Στην αρχή με διαβεβαίωσαν ότι αυτό είναι φυσιολογικό και ότι έφταιγαν οι
Ελληνικοί δρόμοι, αργότερα, όταν πέρασαν τοναριθμό πλαισίου του αυτοκίνητου μου στον υπολογιστή, έμαθαν ότι το αμάξι μου
είναι στην λίστα με τα οχήματα προς ανάκληση, καθώς τα εμπρός ψαλιδιά ήταν
ελαττωματικά και έσπαγαν τα σινεμπλόκ. Έγινε η αλλαγή στα ψαλίδια και όλα
καλά πάλι.Το Πάσχα 2004, πήγα με την οικογένεια μου στην Κέρκυρα για μια
βδομαδούλα. Όλα καλά κ ωραία μέχρι που κάποια στιγμή
ο κλιματισμός του αυτοκίνητου αποφάσισε ότι η ζεστή που είχε στην Κέρκυρα
εκείνες τις μέρες δεν ήταν αρκετή και άρχισε να βγάζει καυτό αέρα από τους
πίσω αεραγωγούς -Σημείωση. Ο κλιματισμός έχει τέσσερις ζώνες. 2 εμπρός και 2
πίσω-Ταλαιπωρία για μερικές ημέρες και με το που πατήσαμε στην Αθήνα, κατευθείαν
στο συνεργείο της ΕΚΚΑ όπου έγινε έλεγχος και κατόπιν παραγγελιάς -άλλη μια
βδομάδα ταλαιπωρία- αντικατάσταση του αισθητήρα περιβάλλοντος στις
12/05/2004.Παρέλαβα το αυτοκίνητο την ίδια ημέρα και μέχρι να φτάσω σπίτι... η ίδια
ιστορία!!!Ξανά στο συνεργείο! Ξέρετε, θα κάνουμε τις τάδε ενέργειες, θα
ρυθμησουμε τα τάδε πράγματα, αλλά όχι σήμερα, κλείστε ραντεβού. 4 φορές
πηγαίνω-ερχόμουν συνεργείο, έως ότου, αποφάσισαν να αλλάξουν τα κλαπέτα του
κλιματισμού, όπως κ έγινε στις14/06/2004-κατι παραπάνω από ένα μήνα χωρίς κλιματισμό, σε αυτοκίνητο που
κόστισε σχεδόν 70.000 Ευρώ- Δόξα το Θεό, το πρόβλημα λύθηκε όπως παράλληλα
λύθηκε το πρόβλημα με το ηχοσύστημα, που είχα αναφέρει πιο πάνω, το οποίο
οφειλόταν σε ελαττωματικό κύκλωμα.Έλα, όμως, που το αυτοκίνητο είχε συνηθίσει τόσο πολύ το συνεργείο της ΕΚΚΑ
που 2 μέρες αργότερα -και συγκεκριμένα στις15/06/2004 - σε επαγγελματικό ταξίδι που έκανε ο πατέρας μου, το αμάξι
άρχισε να ρετάρει και λίγο αργότερα έσβησε τελείως, μεαποτέλεσμα ο πατέρας μου να μη φτάσει ποτέ εκεί που πήγαινε και εγώ το πρωί
της επομένης -16/06/2004- να είμαι στον χώρο αναμονής στο συνεργείο -που
αλλού- της ΕΚΚΑ. Η διάγνωση έλεγε 'καμένος αισθητήρας 'Λάμδα' πριν τον
καταλύτη, λόγο -κατά πάσα πιθανότητα- φτωχής ποιότητας βενζίνη'.Έγινε η αντικατάσταση του αισθητήρα -μέσα στα πλαίσια της
εγγύησης όπως και όλες οι παραπάνω επισκευές- και εγώ ήρεμος ξεκίνησα για το
σπίτι μου. Τσάμπα η χαρά και η ηρεμία!! Σάββατο 19/06/2004 κατά την διάρκεια
βόλτας, το αυτοκίνητο παρουσίασε την ίδια βλάβη. Έκανε διακοπή πάνω σε
στροφή -με λίγα χιλιόμετρα, έμπαινα σε πλατεία στην Ν.Σμύρνη- και άνοιξε την
τροχιά του. Τρόμαξα, πάρκαρα, ηρέμησα και Δευτέρα 21/06/2004 πάλι συνεργείο!
Όπου έγινε επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου και με στείλανε πακέτο σπίτι
μου,διαβεβαιώνοντας με ότι το πρόβλημα λύθηκε. Δευτέρα 28/06/2004 η ίδια
ιστορία. Πάλι συνεργείο, πάλι τάδε ρυθμίσεις, πάλι ακυρώθηκε επαγγελματικό
ταξίδι, πάλι χαμένος χρόνος και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά.Κάθε Δευτέρα, η ίδια ιστορία. Πρωί-πρωί συνεργείο, χαμένος χρόνος και χαμένη
υπομονή!!! Μέχρι που στις 11/07/2004 -ημέρα με το 'Black out' - έφτασα στο
συνεργείο με το αυτοκίνητο να ρετάρει, και να μην ανεβάζει πάνω από 2500
Σ.Α.Λ.'Κύριε Βάγκνερ, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα σήμερα ελάτε αύριο' και με το
που πάω να μπω στο αμάξι, αυτό σβήνει και δεν ξαναπαίρνει μπροστά με
τίποτα... και Ω ΘΑΥΜΑ!!!! Κατόπιν ελέγχου πιέσεων στους θαλάμους καύσης -η
οποία παρεμπιπτόντως ήταν μηδενική- διαπίστωσαν ότι ήθελε αλλαγή η αντλία
βενζίνης. Όπως κ έγινε.Για λίγο καιρό το αυτοκίνητο δούλευε ρόλοι. Μέχρι που στις
23/07/2004 -αν θυμάμαι καλά- κ ενώ επέστρεφα από βραδινή βόλτα στο Σούνιο,
αρκετά σβέλτα, πάνω σε δεξιά στροφή, το αμάξι έκανε δίκοπη, λίγο πριν το
apex της στροφής και έμεινα χωρίς γκάζι.Υπερστροφή, full lock ανάποδο... ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ και το αυτοκίνητο να πηγαίνει
σχεδόν ανεξέλεγκτο προς τις μπαριέρες.... και κατ επέκτασοιν... προς την
θάλασσα. Κάποια στιγμή το αμάξι ξαναπήρε μπροστά, μόνο του, - άναψε η
ένδειξη 'Check engine' - εγώ είχα το πόδι κολλημένο στο γκάζι και τελευταία
στιγμή -χιλιοστά πριν το 'μπαμ' με τις μπαριέρες και ότι αυτό θα σήμαινε για
την σωματική μου ακεραιότητα και την ακεραιότητα του αυτοκινήτου μου-
διόρθωσα και πλάκωσα τα φρένα όταν ξαναμπήκα στην λωρίδα μου. Έκανα στην
άκρη και με την καρδιά μου να χτυπάει πιο γρήγορα απ ότι στροφάρει το μοτέρ
του S2000 πριν τον κόφτη, πήρα έναν φίλο μου -που ήταν μερικές στροφές πιο
μπροστά και με τον οποίο κάναμε την βόλτα- να επιστρέψει για να
επιθεωρήσουμε την ζημία. Η οποία πέρα από το ψυχολογικό σοκ, περιορίσθηκε σε
μικρό-γρατσουνιές στην πίσω αριστερή ζάντα.Κόψαμε τελείως, καθώς το αυτοκίνητο πάνω από τις 4.000 Σ.Α.Λ. ρέταρε. Κουτσά
στραβά, 3 περίπου ώρες αργότερα, με πολύ κόπο και υπομονή, φτάσαμε Νέα
Σμύρνη -με το φάσμα των στροφών να περιορίζετε όλο και πιο πολύ- είπαμε τις
καληνύχτες μας και ξεκινήσαμε για τα σπίτια μας. 10 λεπτά αργότερα και 1000
μέτρα πιο κάτω -νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας- το αμάξι έσβησε στη μέση του
δρόμου. Με χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και το αμάξι απλά να τσουλάει, μπήκα σ
ένα πάρκινγκ, κάλεσα το Mobilo Life-για 6 φορά μέσα σε 2 μήνες- και περίμενα υπομονετικά τον τεχνικό γύρο στο
μισαωράκι.Μόλις έφτασε ο καημένος -κατά τις 4 τα χαράματα.... - έβγαλε το διαγνωστικό,
μπήκε στο αμάξι και αυτό πήρε μπρος με την πρώτη....Την επόμενη το πρωί, πάλι συνεργείο. Αυτή τη φορά είπαν ότι
έφταιγε ένα σωληνάκι που είναι υπεύθυνο για την επανακυκλοφορία των
αναθυμιάσεων των λαδιών. Έγινε η παραγγελιά, ορίστηκε ραντεβού και την
Πέμπτη 5 Αυγούστου 2004 το αυτοκίνητο μπήκε πρωί-πρωί στο συνεργείο της
ΕΚΚΑ.Στις δυο εβδομάδες που μεσολάβησαν, το αμάξι μπήκε για το service των
50.000km στο επίσημο συνεργείο του κ.Μεγαγιάννη, όπου πέρα από την
διεκπεραίωση του service, έγινε αλλαγή της μονάδας SBC η οποία ήταν
ελαττωματική και είχε ανακληθεί από την Mercedes-Benz Γερμανίας, επίσης μου
επισημάνθηκε ότι χρειάζεται αλλαγή το σωληνάκι πληρώσεως του ρεζερβουάρ,
γεγονός που επισήμανα κ εγώ με την σειρά όταν παρέδωσα το αυτοκίνητο μου
στην ΕΚΚΑ και εισέπραξα ένα ειρωνικό σχόλιο του στυλ 'αφού χρειάζεται
αλλαγή, γιατί δεν το άλλαξε'. Δεν σχολίασα και πήγα σπίτι μου, με την ελπίδα
να σταματήσει ο εφιάλτης. Δεν στάθηκα αρκετά τυχερός και στις 15:45 χτύπησε
το τηλέφωνο.-
Κύριε Βάγκνερ, υπάρχει πρόβλημα με το αμάξι. Αλλάξαμε το σωληνάκι και το
αμάξι άρχισε να ρετάρει. Ο εγκέφαλος έδειξε ότι χρειάζεται αλλαγή η
κυλινδροκεφαλί επειδή η τάδε βαλβίδα, στον τάδε κύλινδρο, δεν λειτουργεί
σωστά. -
....τι έγινε;
-
Αλλάξαμε το σωληνάκι και το αμάξι άρχισε να ρετάρει. Ο εγκέφαλος έδειξε
ότι χρειάζεται αλλαγή η κυληνδροκεφαλι επειδή η τάδε βαλβίδα, στον τάδε
κύλινδρο, δεν λειτουργεί σωστά. -
Πότε θα ναι έτοιμο;;
-
Θα κάνουμε παραγγελιά τα ανταλλακτικά αύριο πρωί και μόλις έρθουν, θα σας
το έχουμε έτοιμο. -
Ωραία, εγώ μέχρι τότε, τι θα κάνω χωρίς αυτοκίνητο;
-
Δεν δικαιούσθε αυτοκίνητο αντικατάστασης, καθώς η βλάβη προέκυψε μέσα στο
συνεργείο.
(Σημείωση: Η Mobilo life έχει συγκεκριμένη διαδικασία για τα αυτοκίνητα
αντικατάστασης. Μένεις με το αμάξι οπουδήποτε στην Ελλάδα, έρχεται ο
τεχνικός, αποφασίζει εάν το αυτοκίνητο μπορεί να μετακινηθεί μόνο του ή όχι
μέχρι το πλησιέστερο συνεργείο. Εάν όχι, καλεί γερανό, το αυτοκίνητο
μεταφέρετε στο συνεργείο και εάν η επισκευή κρατήσει παραπάνω από 2 ώρες,
τότε παραχωρούν αυτοκίνητο αντικατάστασης. Τόσο καιρό, απ΄εξω έμαθα την
διαδικασία αυτή και ποτέ δεν είδα αμάξι αντικατάστασης.)-
Ναι αλλά εγώ το Σαββατοκύριακο έχω επαγγελματικό ταξίδι!
-
Δεν δικαιούστε αυτοκίνητο αντικατάστασης.
Μετά από σύντομη λογομαχία -σε χαμηλούς τόνους, μπορούσα και χειρότερα- απλά
τους είπα να φτιάξουν επιτέλους το καταραμένο αυτοκίνητο, να ησυχάσω
επιτέλους.Επικοινώνησα με τον ασφαλιστή μου -έχω νομική προστασία στο συμβόλαιο της
ασφάλειας μου- του εξήγησα πως έχει η κατάσταση και είπε ότι θα
επικοινωνούσε με το νομικό τμήμα και θα με ενημέρωνε.Το επόμενο πρωί, ο ασφαλιστής επικοινώνησε με το νομικό τμήμα, επικοινώνησε
με την ΕΚΚΑ και μου είπε ότι αυτοκίνητο δεν παίρνω -άκυρο το ταξίδι-
προσφέρθηκε να μου παραχωρήσει το δικό του, αλλά αρνήθηκα, και το μόνο που
μπορώ να κάνω, είναι να τους μηνύσω για αμέλεια -εγκληματική κατά την γνώμη
μου- και να διεκδικήσω αποζημίωση.Επίσης με συμβούλεψε να γράψω ένα γράμμα, και το στείλω να σε διάφορα
περιοδικά με την ελπίδα να δημοσιευτούν τα παράπονα μου.Από κει και πέρα δεν ξέρω τι να κάνω.
Έδωσα ένα μάτσο χρήματα για ένα αυτοκίνητο που πίστευα πως ήταν ασφαλές και
θα το κρατούσα για τέσσερα χρόνια τουλάχιστον και τι πήρα;;; Ένα σαράβαλο,
που κάθε τρεις και λίγο είμαι αναγκασμένος να πηγαίνω στα συνεργεία - όπου
μου λένε ότι είναι όλα μια χαρά- Και να μην ξέρω αν κάθε φορά που ξεκινάω να
πάω κάπου, θα επιστρέψω σπίτι με τον γερανό η σε ξύλινη κάσα!!Σκοπεύω να κινηθώ νομικά ενάντιων της ΕΚΚΑ και να πουλήσω το αυτοκίνητο για
ανταλλακτικά, καθώς δεν σκοπεύω να το πουλήσω σε κάποιον και να τον πάρω στο
λαιμό μου.Αυτά προς το παρόν. Περιμένω να μάθω πότε θα είναι έτοιμο το αυτοκίνητο μου.
Δευτέρα ή Τρίτη απ ότι λένε, αλλά έχω μπουχτίσει με τις υποσχέσεις τους και
όπως πάντα, περιμένω κ άλλες εκπλήξεις από το αυτοκίνητο μου. Έχουν αλλάξει
μόνο το μισό αυτοκίνητο, το άλλο μισό παραμονεύει!!!!Αλέξανδρος Βάγκνερ
-
-
Το παρακάτω κείμενο, αποτελεί προσωπική άποψη η οποία βασίζεται σε
'μοναδικές' εμπειρίες που έζησα τον τελευταίο χρόνο, παρέα με το καμάρι μου.
Μια MercedesE 200 Kompressor WDB211 (η οποία στοίχισε 68.000 Ευρώ.... Προς το
παρών.....)Όλα ξεκίνησαν πέρυσι τον Αύγουστο. 21 Αυγούστου 2003
συγκεκριμένα, όταν παρέλαβα τα κλειδιά από το καινούργιο μου απόκτημα.
Καθόταν υπομονετικά, απαστραύτουσα και περίμενε μέχρι να μετρήσει ο πωλητής
τις 68.000 Ευρώ που του έφερα σε μετρητά και να παραλάβω εγώ το κλειδάκι.Τον πρώτο καιρό -μέχρι τις 20/10/2003 που το έβαλα στην ΕΚΚΑ επί
της Αλ.Πάντου για το πρώτο Service- όλα ήταν σχεδόν μια χαρά.
Είχα μόνο 2 παράπονα. Το ένα αφορούσε την μόνωση στις πόρτες, από τις οποίες έμπαζε
αέρας όταν η ηλιορωφή ήταν ανοιχτή και πήγαινα με 100Χ.Α.Ω. και πάνω. Μου
εξήγησαν ότι αυτό ήταν φυσιολογικό και ότι όταν σκόπευα να τρέξω, καλό θα
ήταν να κλείνω την οροφή.Το δεύτερο αφορούσε το ηχοσύστημα. Μετά από μια ώρα λειτουργίας, περίπου,
έκανε διακοπές στην αρχή και μετέπειτα, έσβηνε τελείως.Έψαξαν οι τεχνικοί που οφείλετε η βλάβη αυτή και μου είπαν ότι αφού δεν έχει
καταγράψει τίποτα ο εγκέφαλος δεν μπορούννα κάνουν αντικατάσταση του ηχοσυστήματος και με προέτρεψαν, την επόμενη
φορά που παρουσιαστεί αυτή η βλάβη να καλέσωτην τεχνική υποστήριξη της Mercedes-Benz, MobiloLife 24.
Ως δια μαγείας, κάθε φορά που παρουσιαζόταν η βλάβη κ έβγαζα το κινητό για
να καλέσω το MobiloLife, η βλάβη εξαφανιζόταν.Κάποια στιγμή, απλά βαρέθηκα να το επισημάνω και είπα, ότι θα φτιάξει κάποτε
μόνο του.Στις 19/12, έβαλα το αμάξι για το δεύτερο Service και επισήμανα
ότι το εμπρός μέρος κοπανάει υπερβολικά στις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Στην αρχή με διαβεβαίωσαν ότι αυτό είναι φυσιολογικό και ότι έφταιγαν οι
Ελληνικοί δρόμοι, αργότερα, όταν πέρασαν τοναριθμό πλαισίου του αυτοκίνητου μου στον υπολογιστή, έμαθαν ότι το αμάξι μου
είναι στην λίστα με τα οχήματα προς ανάκληση, καθώς τα εμπρός ψαλιδιά ήταν
ελαττωματικά και έσπαγαν τα σινεμπλόκ. Έγινε η αλλαγή στα ψαλίδια και όλα
καλά πάλι.Το Πάσχα 2004, πήγα με την οικογένεια μου στην Κέρκυρα για μια
βδομαδούλα. Όλα καλά κ ωραία μέχρι που κάποια στιγμή
ο κλιματισμός του αυτοκίνητου αποφάσισε ότι η ζεστή που είχε στην Κέρκυρα
εκείνες τις μέρες δεν ήταν αρκετή και άρχισε να βγάζει καυτό αέρα από τους
πίσω αεραγωγούς -Σημείωση. Ο κλιματισμός έχει τέσσερις ζώνες. 2 εμπρός και 2
πίσω-Ταλαιπωρία για μερικές ημέρες και με το που πατήσαμε στην Αθήνα, κατευθείαν
στο συνεργείο της ΕΚΚΑ όπου έγινε έλεγχος και κατόπιν παραγγελιάς -άλλη μια
βδομάδα ταλαιπωρία- αντικατάσταση του αισθητήρα περιβάλλοντος στις
12/05/2004.Παρέλαβα το αυτοκίνητο την ίδια ημέρα και μέχρι να φτάσω σπίτι... η ίδια
ιστορία!!!Ξανά στο συνεργείο! Ξέρετε, θα κάνουμε τις τάδε ενέργειες, θα
ρυθμησουμε τα τάδε πράγματα, αλλά όχι σήμερα, κλείστε ραντεβού. 4 φορές
πηγαίνω-ερχόμουν συνεργείο, έως ότου, αποφάσισαν να αλλάξουν τα κλαπέτα του
κλιματισμού, όπως κ έγινε στις14/06/2004-κατι παραπάνω από ένα μήνα χωρίς κλιματισμό, σε αυτοκίνητο που
κόστισε σχεδόν 70.000 Ευρώ- Δόξα το Θεό, το πρόβλημα λύθηκε όπως παράλληλα
λύθηκε το πρόβλημα με το ηχοσύστημα, που είχα αναφέρει πιο πάνω, το οποίο
οφειλόταν σε ελαττωματικό κύκλωμα.Έλα, όμως, που το αυτοκίνητο είχε συνηθίσει τόσο πολύ το συνεργείο της ΕΚΚΑ
που 2 μέρες αργότερα -και συγκεκριμένα στις15/06/2004 - σε επαγγελματικό ταξίδι που έκανε ο πατέρας μου, το αμάξι
άρχισε να ρετάρει και λίγο αργότερα έσβησε τελείως, μεαποτέλεσμα ο πατέρας μου να μη φτάσει ποτέ εκεί που πήγαινε και εγώ το πρωί
της επομένης -16/06/2004- να είμαι στον χώρο αναμονής στο συνεργείο -που
αλλού- της ΕΚΚΑ. Η διάγνωση έλεγε 'καμένος αισθητήρας 'Λάμδα' πριν τον
καταλύτη, λόγο -κατά πάσα πιθανότητα- φτωχής ποιότητας βενζίνη'.Έγινε η αντικατάσταση του αισθητήρα -μέσα στα πλαίσια της
εγγύησης όπως και όλες οι παραπάνω επισκευές- και εγώ ήρεμος ξεκίνησα για το
σπίτι μου. Τσάμπα η χαρά και η ηρεμία!! Σάββατο 19/06/2004 κατά την διάρκεια
βόλτας, το αυτοκίνητο παρουσίασε την ίδια βλάβη. Έκανε διακοπή πάνω σε
στροφή -με λίγα χιλιόμετρα, έμπαινα σε πλατεία στην Ν.Σμύρνη- και άνοιξε την
τροχιά του. Τρόμαξα, πάρκαρα, ηρέμησα και Δευτέρα 21/06/2004 πάλι συνεργείο!
Όπου έγινε επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου και με στείλανε πακέτο σπίτι
μου,διαβεβαιώνοντας με ότι το πρόβλημα λύθηκε. Δευτέρα 28/06/2004 η ίδια
ιστορία. Πάλι συνεργείο, πάλι τάδε ρυθμίσεις, πάλι ακυρώθηκε επαγγελματικό
ταξίδι, πάλι χαμένος χρόνος και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά.Κάθε Δευτέρα, η ίδια ιστορία. Πρωί-πρωί συνεργείο, χαμένος χρόνος και χαμένη
υπομονή!!! Μέχρι που στις 11/07/2004 -ημέρα με το 'Black out' - έφτασα στο
συνεργείο με το αυτοκίνητο να ρετάρει, και να μην ανεβάζει πάνω από 2500
Σ.Α.Λ.'Κύριε Βάγκνερ, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα σήμερα ελάτε αύριο' και με το
που πάω να μπω στο αμάξι, αυτό σβήνει και δεν ξαναπαίρνει μπροστά με
τίποτα... και Ω ΘΑΥΜΑ!!!! Κατόπιν ελέγχου πιέσεων στους θαλάμους καύσης -η
οποία παρεμπιπτόντως ήταν μηδενική- διαπίστωσαν ότι ήθελε αλλαγή η αντλία
βενζίνης. Όπως κ έγινε.Για λίγο καιρό το αυτοκίνητο δούλευε ρόλοι. Μέχρι που στις
23/07/2004 -αν θυμάμαι καλά- κ ενώ επέστρεφα από βραδινή βόλτα στο Σούνιο,
αρκετά σβέλτα, πάνω σε δεξιά στροφή, το αμάξι έκανε δίκοπη, λίγο πριν το
apex της στροφής και έμεινα χωρίς γκάζι.Υπερστροφή, full lock ανάποδο... ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ και το αυτοκίνητο να πηγαίνει
σχεδόν ανεξέλεγκτο προς τις μπαριέρες.... και κατ επέκτασοιν... προς την
θάλασσα. Κάποια στιγμή το αμάξι ξαναπήρε μπροστά, μόνο του, - άναψε η
ένδειξη 'Check engine' - εγώ είχα το πόδι κολλημένο στο γκάζι και τελευταία
στιγμή -χιλιοστά πριν το 'μπαμ' με τις μπαριέρες και ότι αυτό θα σήμαινε για
την σωματική μου ακεραιότητα και την ακεραιότητα του αυτοκινήτου μου-
διόρθωσα και πλάκωσα τα φρένα όταν ξαναμπήκα στην λωρίδα μου. Έκανα στην
άκρη και με την καρδιά μου να χτυπάει πιο γρήγορα απ ότι στροφάρει το μοτέρ
του S2000 πριν τον κόφτη, πήρα έναν φίλο μου -που ήταν μερικές στροφές πιο
μπροστά και με τον οποίο κάναμε την βόλτα- να επιστρέψει για να
επιθεωρήσουμε την ζημία. Η οποία πέρα από το ψυχολογικό σοκ, περιορίσθηκε σε
μικρό-γρατσουνιές στην πίσω αριστερή ζάντα.Κόψαμε τελείως, καθώς το αυτοκίνητο πάνω από τις 4.000 Σ.Α.Λ. ρέταρε. Κουτσά
στραβά, 3 περίπου ώρες αργότερα, με πολύ κόπο και υπομονή, φτάσαμε Νέα
Σμύρνη -με το φάσμα των στροφών να περιορίζετε όλο και πιο πολύ- είπαμε τις
καληνύχτες μας και ξεκινήσαμε για τα σπίτια μας. 10 λεπτά αργότερα και 1000
μέτρα πιο κάτω -νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας- το αμάξι έσβησε στη μέση του
δρόμου. Με χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και το αμάξι απλά να τσουλάει, μπήκα σ
ένα πάρκινγκ, κάλεσα το Mobilo Life-για 6 φορά μέσα σε 2 μήνες- και περίμενα υπομονετικά τον τεχνικό γύρο στο
μισαωράκι.Μόλις έφτασε ο καημένος -κατά τις 4 τα χαράματα.... - έβγαλε το διαγνωστικό,
μπήκε στο αμάξι και αυτό πήρε μπρος με την πρώτη....Την επόμενη το πρωί, πάλι συνεργείο. Αυτή τη φορά είπαν ότι
έφταιγε ένα σωληνάκι που είναι υπεύθυνο για την επανακυκλοφορία των
αναθυμιάσεων των λαδιών. Έγινε η παραγγελιά, ορίστηκε ραντεβού και την
Πέμπτη 5 Αυγούστου 2004 το αυτοκίνητο μπήκε πρωί-πρωί στο συνεργείο της
ΕΚΚΑ.Στις δυο εβδομάδες που μεσολάβησαν, το αμάξι μπήκε για το service των
50.000km στο επίσημο συνεργείο του κ.Μεγαγιάννη, όπου πέρα από την
διεκπεραίωση του service, έγινε αλλαγή της μονάδας SBC η οποία ήταν
ελαττωματική και είχε ανακληθεί από την Mercedes-Benz Γερμανίας, επίσης μου
επισημάνθηκε ότι χρειάζεται αλλαγή το σωληνάκι πληρώσεως του ρεζερβουάρ,
γεγονός που επισήμανα κ εγώ με την σειρά όταν παρέδωσα το αυτοκίνητο μου
στην ΕΚΚΑ και εισέπραξα ένα ειρωνικό σχόλιο του στυλ 'αφού χρειάζεται
αλλαγή, γιατί δεν το άλλαξε'. Δεν σχολίασα και πήγα σπίτι μου, με την ελπίδα
να σταματήσει ο εφιάλτης. Δεν στάθηκα αρκετά τυχερός και στις 15:45 χτύπησε
το τηλέφωνο.-
Κύριε Βάγκνερ, υπάρχει πρόβλημα με το αμάξι. Αλλάξαμε το σωληνάκι και το
αμάξι άρχισε να ρετάρει. Ο εγκέφαλος έδειξε ότι χρειάζεται αλλαγή η
κυλινδροκεφαλί επειδή η τάδε βαλβίδα, στον τάδε κύλινδρο, δεν λειτουργεί
σωστά. -
....τι έγινε;
-
Αλλάξαμε το σωληνάκι και το αμάξι άρχισε να ρετάρει. Ο εγκέφαλος έδειξε
ότι χρειάζεται αλλαγή η κυληνδροκεφαλι επειδή η τάδε βαλβίδα, στον τάδε
κύλινδρο, δεν λειτουργεί σωστά. -
Πότε θα ναι έτοιμο;;
-
Θα κάνουμε παραγγελιά τα ανταλλακτικά αύριο πρωί και μόλις έρθουν, θα σας
το έχουμε έτοιμο. -
Ωραία, εγώ μέχρι τότε, τι θα κάνω χωρίς αυτοκίνητο;
-
Δεν δικαιούσθε αυτοκίνητο αντικατάστασης, καθώς η βλάβη προέκυψε μέσα στο
συνεργείο.
(Σημείωση: Η Mobilo life έχει συγκεκριμένη διαδικασία για τα αυτοκίνητα
αντικατάστασης. Μένεις με το αμάξι οπουδήποτε στην Ελλάδα, έρχεται ο
τεχνικός, αποφασίζει εάν το αυτοκίνητο μπορεί να μετακινηθεί μόνο του ή όχι
μέχρι το πλησιέστερο συνεργείο. Εάν όχι, καλεί γερανό, το αυτοκίνητο
μεταφέρετε στο συνεργείο και εάν η επισκευή κρατήσει παραπάνω από 2 ώρες,
τότε παραχωρούν αυτοκίνητο αντικατάστασης. Τόσο καιρό, απ΄εξω έμαθα την
διαδικασία αυτή και ποτέ δεν είδα αμάξι αντικατάστασης.)-
Ναι αλλά εγώ το Σαββατοκύριακο έχω επαγγελματικό ταξίδι!
-
Δεν δικαιούστε αυτοκίνητο αντικατάστασης.
Μετά από σύντομη λογομαχία -σε χαμηλούς τόνους, μπορούσα και χειρότερα- απλά
τους είπα να φτιάξουν επιτέλους το καταραμένο αυτοκίνητο, να ησυχάσω
επιτέλους.Επικοινώνησα με τον ασφαλιστή μου -έχω νομική προστασία στο συμβόλαιο της
ασφάλειας μου- του εξήγησα πως έχει η κατάσταση και είπε ότι θα
επικοινωνούσε με το νομικό τμήμα και θα με ενημέρωνε.Το επόμενο πρωί, ο ασφαλιστής επικοινώνησε με το νομικό τμήμα, επικοινώνησε
με την ΕΚΚΑ και μου είπε ότι αυτοκίνητο δεν παίρνω -άκυρο το ταξίδι-
προσφέρθηκε να μου παραχωρήσει το δικό του, αλλά αρνήθηκα, και το μόνο που
μπορώ να κάνω, είναι να τους μηνύσω για αμέλεια -εγκληματική κατά την γνώμη
μου- και να διεκδικήσω αποζημίωση.Επίσης με συμβούλεψε να γράψω ένα γράμμα, και το στείλω να σε διάφορα
περιοδικά με την ελπίδα να δημοσιευτούν τα παράπονα μου.Από κει και πέρα δεν ξέρω τι να κάνω.
Έδωσα ένα μάτσο χρήματα για ένα αυτοκίνητο που πίστευα πως ήταν ασφαλές και
θα το κρατούσα για τέσσερα χρόνια τουλάχιστον και τι πήρα;;; Ένα σαράβαλο,
που κάθε τρεις και λίγο είμαι αναγκασμένος να πηγαίνω στα συνεργεία - όπου
μου λένε ότι είναι όλα μια χαρά- Και να μην ξέρω αν κάθε φορά που ξεκινάω να
πάω κάπου, θα επιστρέψω σπίτι με τον γερανό η σε ξύλινη κάσα!!Σκοπεύω να κινηθώ νομικά ενάντιων της ΕΚΚΑ και να πουλήσω το αυτοκίνητο για
ανταλλακτικά, καθώς δεν σκοπεύω να το πουλήσω σε κάποιον και να τον πάρω στο
λαιμό μου.Αυτά προς το παρόν. Περιμένω να μάθω πότε θα είναι έτοιμο το αυτοκίνητο μου.
Δευτέρα ή Τρίτη απ ότι λένε, αλλά έχω μπουχτίσει με τις υποσχέσεις τους και
όπως πάντα, περιμένω κ άλλες εκπλήξεις από το αυτοκίνητο μου. Έχουν αλλάξει
μόνο το μισό αυτοκίνητο, το άλλο μισό παραμονεύει!!!!Αλέξανδρος Βάγκνερ
-
-
Το παρακάτω κείμενο, αποτελεί προσωπική άποψη η οποία βασίζεται σε
'μοναδικές' εμπειρίες που έζησα τον τελευταίο χρόνο, παρέα με το καμάρι μου.
Μια MercedesE 200 Kompressor WDB211 (η οποία στοίχισε 68.000 Ευρώ.... Προς το
παρών.....)Όλα ξεκίνησαν πέρυσι τον Αύγουστο. 21 Αυγούστου 2003
συγκεκριμένα, όταν παρέλαβα τα κλειδιά από το καινούργιο μου απόκτημα.
Καθόταν υπομονετικά, απαστραύτουσα και περίμενε μέχρι να μετρήσει ο πωλητής
τις 68.000 Ευρώ που του έφερα σε μετρητά και να παραλάβω εγώ το κλειδάκι.Τον πρώτο καιρό -μέχρι τις 20/10/2003 που το έβαλα στην ΕΚΚΑ επί
της Αλ.Πάντου για το πρώτο Service- όλα ήταν σχεδόν μια χαρά.
Είχα μόνο 2 παράπονα. Το ένα αφορούσε την μόνωση στις πόρτες, από τις οποίες έμπαζε
αέρας όταν η ηλιορωφή ήταν ανοιχτή και πήγαινα με 100Χ.Α.Ω. και πάνω. Μου
εξήγησαν ότι αυτό ήταν φυσιολογικό και ότι όταν σκόπευα να τρέξω, καλό θα
ήταν να κλείνω την οροφή.Το δεύτερο αφορούσε το ηχοσύστημα. Μετά από μια ώρα λειτουργίας, περίπου,
έκανε διακοπές στην αρχή και μετέπειτα, έσβηνε τελείως.Έψαξαν οι τεχνικοί που οφείλετε η βλάβη αυτή και μου είπαν ότι αφού δεν έχει
καταγράψει τίποτα ο εγκέφαλος δεν μπορούννα κάνουν αντικατάσταση του ηχοσυστήματος και με προέτρεψαν, την επόμενη
φορά που παρουσιαστεί αυτή η βλάβη να καλέσωτην τεχνική υποστήριξη της Mercedes-Benz, MobiloLife 24.
Ως δια μαγείας, κάθε φορά που παρουσιαζόταν η βλάβη κ έβγαζα το κινητό για
να καλέσω το MobiloLife, η βλάβη εξαφανιζόταν.Κάποια στιγμή, απλά βαρέθηκα να το επισημάνω και είπα, ότι θα φτιάξει κάποτε
μόνο του.Στις 19/12, έβαλα το αμάξι για το δεύτερο Service και επισήμανα
ότι το εμπρός μέρος κοπανάει υπερβολικά στις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Στην αρχή με διαβεβαίωσαν ότι αυτό είναι φυσιολογικό και ότι έφταιγαν οι
Ελληνικοί δρόμοι, αργότερα, όταν πέρασαν τοναριθμό πλαισίου του αυτοκίνητου μου στον υπολογιστή, έμαθαν ότι το αμάξι μου
είναι στην λίστα με τα οχήματα προς ανάκληση, καθώς τα εμπρός ψαλιδιά ήταν
ελαττωματικά και έσπαγαν τα σινεμπλόκ. Έγινε η αλλαγή στα ψαλίδια και όλα
καλά πάλι.Το Πάσχα 2004, πήγα με την οικογένεια μου στην Κέρκυρα για μια
βδομαδούλα. Όλα καλά κ ωραία μέχρι που κάποια στιγμή
ο κλιματισμός του αυτοκίνητου αποφάσισε ότι η ζεστή που είχε στην Κέρκυρα
εκείνες τις μέρες δεν ήταν αρκετή και άρχισε να βγάζει καυτό αέρα από τους
πίσω αεραγωγούς -Σημείωση. Ο κλιματισμός έχει τέσσερις ζώνες. 2 εμπρός και 2
πίσω-Ταλαιπωρία για μερικές ημέρες και με το που πατήσαμε στην Αθήνα, κατευθείαν
στο συνεργείο της ΕΚΚΑ όπου έγινε έλεγχος και κατόπιν παραγγελιάς -άλλη μια
βδομάδα ταλαιπωρία- αντικατάσταση του αισθητήρα περιβάλλοντος στις
12/05/2004.Παρέλαβα το αυτοκίνητο την ίδια ημέρα και μέχρι να φτάσω σπίτι... η ίδια
ιστορία!!!Ξανά στο συνεργείο! Ξέρετε, θα κάνουμε τις τάδε ενέργειες, θα
ρυθμησουμε τα τάδε πράγματα, αλλά όχι σήμερα, κλείστε ραντεβού. 4 φορές
πηγαίνω-ερχόμουν συνεργείο, έως ότου, αποφάσισαν να αλλάξουν τα κλαπέτα του
κλιματισμού, όπως κ έγινε στις14/06/2004-κατι παραπάνω από ένα μήνα χωρίς κλιματισμό, σε αυτοκίνητο που
κόστισε σχεδόν 70.000 Ευρώ- Δόξα το Θεό, το πρόβλημα λύθηκε όπως παράλληλα
λύθηκε το πρόβλημα με το ηχοσύστημα, που είχα αναφέρει πιο πάνω, το οποίο
οφειλόταν σε ελαττωματικό κύκλωμα.Έλα, όμως, που το αυτοκίνητο είχε συνηθίσει τόσο πολύ το συνεργείο της ΕΚΚΑ
που 2 μέρες αργότερα -και συγκεκριμένα στις15/06/2004 - σε επαγγελματικό ταξίδι που έκανε ο πατέρας μου, το αμάξι
άρχισε να ρετάρει και λίγο αργότερα έσβησε τελείως, μεαποτέλεσμα ο πατέρας μου να μη φτάσει ποτέ εκεί που πήγαινε και εγώ το πρωί
της επομένης -16/06/2004- να είμαι στον χώρο αναμονής στο συνεργείο -που
αλλού- της ΕΚΚΑ. Η διάγνωση έλεγε 'καμένος αισθητήρας 'Λάμδα' πριν τον
καταλύτη, λόγο -κατά πάσα πιθανότητα- φτωχής ποιότητας βενζίνη'.Έγινε η αντικατάσταση του αισθητήρα -μέσα στα πλαίσια της
εγγύησης όπως και όλες οι παραπάνω επισκευές- και εγώ ήρεμος ξεκίνησα για το
σπίτι μου. Τσάμπα η χαρά και η ηρεμία!! Σάββατο 19/06/2004 κατά την διάρκεια
βόλτας, το αυτοκίνητο παρουσίασε την ίδια βλάβη. Έκανε διακοπή πάνω σε
στροφή -με λίγα χιλιόμετρα, έμπαινα σε πλατεία στην Ν.Σμύρνη- και άνοιξε την
τροχιά του. Τρόμαξα, πάρκαρα, ηρέμησα και Δευτέρα 21/06/2004 πάλι συνεργείο!
Όπου έγινε επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου και με στείλανε πακέτο σπίτι
μου,διαβεβαιώνοντας με ότι το πρόβλημα λύθηκε. Δευτέρα 28/06/2004 η ίδια
ιστορία. Πάλι συνεργείο, πάλι τάδε ρυθμίσεις, πάλι ακυρώθηκε επαγγελματικό
ταξίδι, πάλι χαμένος χρόνος και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά.Κάθε Δευτέρα, η ίδια ιστορία. Πρωί-πρωί συνεργείο, χαμένος χρόνος και χαμένη
υπομονή!!! Μέχρι που στις 11/07/2004 -ημέρα με το 'Black out' - έφτασα στο
συνεργείο με το αυτοκίνητο να ρετάρει, και να μην ανεβάζει πάνω από 2500
Σ.Α.Λ.'Κύριε Βάγκνερ, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα σήμερα ελάτε αύριο' και με το
που πάω να μπω στο αμάξι, αυτό σβήνει και δεν ξαναπαίρνει μπροστά με
τίποτα... και Ω ΘΑΥΜΑ!!!! Κατόπιν ελέγχου πιέσεων στους θαλάμους καύσης -η
οποία παρεμπιπτόντως ήταν μηδενική- διαπίστωσαν ότι ήθελε αλλαγή η αντλία
βενζίνης. Όπως κ έγινε.Για λίγο καιρό το αυτοκίνητο δούλευε ρόλοι. Μέχρι που στις
23/07/2004 -αν θυμάμαι καλά- κ ενώ επέστρεφα από βραδινή βόλτα στο Σούνιο,
αρκετά σβέλτα, πάνω σε δεξιά στροφή, το αμάξι έκανε δίκοπη, λίγο πριν το
apex της στροφής και έμεινα χωρίς γκάζι.Υπερστροφή, full lock ανάποδο... ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ και το αυτοκίνητο να πηγαίνει
σχεδόν ανεξέλεγκτο προς τις μπαριέρες.... και κατ επέκτασοιν... προς την
θάλασσα. Κάποια στιγμή το αμάξι ξαναπήρε μπροστά, μόνο του, - άναψε η
ένδειξη 'Check engine' - εγώ είχα το πόδι κολλημένο στο γκάζι και τελευταία
στιγμή -χιλιοστά πριν το 'μπαμ' με τις μπαριέρες και ότι αυτό θα σήμαινε για
την σωματική μου ακεραιότητα και την ακεραιότητα του αυτοκινήτου μου-
διόρθωσα και πλάκωσα τα φρένα όταν ξαναμπήκα στην λωρίδα μου. Έκανα στην
άκρη και με την καρδιά μου να χτυπάει πιο γρήγορα απ ότι στροφάρει το μοτέρ
του S2000 πριν τον κόφτη, πήρα έναν φίλο μου -που ήταν μερικές στροφές πιο
μπροστά και με τον οποίο κάναμε την βόλτα- να επιστρέψει για να
επιθεωρήσουμε την ζημία. Η οποία πέρα από το ψυχολογικό σοκ, περιορίσθηκε σε
μικρό-γρατσουνιές στην πίσω αριστερή ζάντα.Κόψαμε τελείως, καθώς το αυτοκίνητο πάνω από τις 4.000 Σ.Α.Λ. ρέταρε. Κουτσά
στραβά, 3 περίπου ώρες αργότερα, με πολύ κόπο και υπομονή, φτάσαμε Νέα
Σμύρνη -με το φάσμα των στροφών να περιορίζετε όλο και πιο πολύ- είπαμε τις
καληνύχτες μας και ξεκινήσαμε για τα σπίτια μας. 10 λεπτά αργότερα και 1000
μέτρα πιο κάτω -νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας- το αμάξι έσβησε στη μέση του
δρόμου. Με χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και το αμάξι απλά να τσουλάει, μπήκα σ
ένα πάρκινγκ, κάλεσα το Mobilo Life-για 6 φορά μέσα σε 2 μήνες- και περίμενα υπομονετικά τον τεχνικό γύρο στο
μισαωράκι.Μόλις έφτασε ο καημένος -κατά τις 4 τα χαράματα.... - έβγαλε το διαγνωστικό,
μπήκε στο αμάξι και αυτό πήρε μπρος με την πρώτη....Την επόμενη το πρωί, πάλι συνεργείο. Αυτή τη φορά είπαν ότι
έφταιγε ένα σωληνάκι που είναι υπεύθυνο για την επανακυκλοφορία των
αναθυμιάσεων των λαδιών. Έγινε η παραγγελιά, ορίστηκε ραντεβού και την
Πέμπτη 5 Αυγούστου 2004 το αυτοκίνητο μπήκε πρωί-πρωί στο συνεργείο της
ΕΚΚΑ.Στις δυο εβδομάδες που μεσολάβησαν, το αμάξι μπήκε για το service των
50.000km στο επίσημο συνεργείο του κ.Μεγαγιάννη, όπου πέρα από την
διεκπεραίωση του service, έγινε αλλαγή της μονάδας SBC η οποία ήταν
ελαττωματική και είχε ανακληθεί από την Mercedes-Benz Γερμανίας, επίσης μου
επισημάνθηκε ότι χρειάζεται αλλαγή το σωληνάκι πληρώσεως του ρεζερβουάρ,
γεγονός που επισήμανα κ εγώ με την σειρά όταν παρέδωσα το αυτοκίνητο μου
στην ΕΚΚΑ και εισέπραξα ένα ειρωνικό σχόλιο του στυλ 'αφού χρειάζεται
αλλαγή, γιατί δεν το άλλαξε'. Δεν σχολίασα και πήγα σπίτι μου, με την ελπίδα
να σταματήσει ο εφιάλτης. Δεν στάθηκα αρκετά τυχερός και στις 15:45 χτύπησε
το τηλέφωνο.-
Κύριε Βάγκνερ, υπάρχει πρόβλημα με το αμάξι. Αλλάξαμε το σωληνάκι και το
αμάξι άρχισε να ρετάρει. Ο εγκέφαλος έδειξε ότι χρειάζεται αλλαγή η
κυλινδροκεφαλί επειδή η τάδε βαλβίδα, στον τάδε κύλινδρο, δεν λειτουργεί
σωστά. -
....τι έγινε;
-
Αλλάξαμε το σωληνάκι και το αμάξι άρχισε να ρετάρει. Ο εγκέφαλος έδειξε
ότι χρειάζεται αλλαγή η κυληνδροκεφαλι επειδή η τάδε βαλβίδα, στον τάδε
κύλινδρο, δεν λειτουργεί σωστά. -
Πότε θα ναι έτοιμο;;
-
Θα κάνουμε παραγγελιά τα ανταλλακτικά αύριο πρωί και μόλις έρθουν, θα σας
το έχουμε έτοιμο. -
Ωραία, εγώ μέχρι τότε, τι θα κάνω χωρίς αυτοκίνητο;
-
Δεν δικαιούσθε αυτοκίνητο αντικατάστασης, καθώς η βλάβη προέκυψε μέσα στο
συνεργείο.
(Σημείωση: Η Mobilo life έχει συγκεκριμένη διαδικασία για τα αυτοκίνητα
αντικατάστασης. Μένεις με το αμάξι οπουδήποτε στην Ελλάδα, έρχεται ο
τεχνικός, αποφασίζει εάν το αυτοκίνητο μπορεί να μετακινηθεί μόνο του ή όχι
μέχρι το πλησιέστερο συνεργείο. Εάν όχι, καλεί γερανό, το αυτοκίνητο
μεταφέρετε στο συνεργείο και εάν η επισκευή κρατήσει παραπάνω από 2 ώρες,
τότε παραχωρούν αυτοκίνητο αντικατάστασης. Τόσο καιρό, απ΄εξω έμαθα την
διαδικασία αυτή και ποτέ δεν είδα αμάξι αντικατάστασης.)-
Ναι αλλά εγώ το Σαββατοκύριακο έχω επαγγελματικό ταξίδι!
-
Δεν δικαιούστε αυτοκίνητο αντικατάστασης.
Μετά από σύντομη λογομαχία -σε χαμηλούς τόνους, μπορούσα και χειρότερα- απλά
τους είπα να φτιάξουν επιτέλους το καταραμένο αυτοκίνητο, να ησυχάσω
επιτέλους.Επικοινώνησα με τον ασφαλιστή μου -έχω νομική προστασία στο συμβόλαιο της
ασφάλειας μου- του εξήγησα πως έχει η κατάσταση και είπε ότι θα
επικοινωνούσε με το νομικό τμήμα και θα με ενημέρωνε.Το επόμενο πρωί, ο ασφαλιστής επικοινώνησε με το νομικό τμήμα, επικοινώνησε
με την ΕΚΚΑ και μου είπε ότι αυτοκίνητο δεν παίρνω -άκυρο το ταξίδι-
προσφέρθηκε να μου παραχωρήσει το δικό του, αλλά αρνήθηκα, και το μόνο που
μπορώ να κάνω, είναι να τους μηνύσω για αμέλεια -εγκληματική κατά την γνώμη
μου- και να διεκδικήσω αποζημίωση.Επίσης με συμβούλεψε να γράψω ένα γράμμα, και το στείλω να σε διάφορα
περιοδικά με την ελπίδα να δημοσιευτούν τα παράπονα μου.Από κει και πέρα δεν ξέρω τι να κάνω.
Έδωσα ένα μάτσο χρήματα για ένα αυτοκίνητο που πίστευα πως ήταν ασφαλές και
θα το κρατούσα για τέσσερα χρόνια τουλάχιστον και τι πήρα;;; Ένα σαράβαλο,
που κάθε τρεις και λίγο είμαι αναγκασμένος να πηγαίνω στα συνεργεία - όπου
μου λένε ότι είναι όλα μια χαρά- Και να μην ξέρω αν κάθε φορά που ξεκινάω να
πάω κάπου, θα επιστρέψω σπίτι με τον γερανό η σε ξύλινη κάσα!!Σκοπεύω να κινηθώ νομικά ενάντιων της ΕΚΚΑ και να πουλήσω το αυτοκίνητο για
ανταλλακτικά, καθώς δεν σκοπεύω να το πουλήσω σε κάποιον και να τον πάρω στο
λαιμό μου.Αυτά προς το παρόν. Περιμένω να μάθω πότε θα είναι έτοιμο το αυτοκίνητο μου.
Δευτέρα ή Τρίτη απ ότι λένε, αλλά έχω μπουχτίσει με τις υποσχέσεις τους και
όπως πάντα, περιμένω κ άλλες εκπλήξεις από το αυτοκίνητο μου. Έχουν αλλάξει
μόνο το μισό αυτοκίνητο, το άλλο μισό παραμονεύει!!!!Αλέξανδρος Βάγκνερ
-
-
Επιβεβαιώνεις αυτό που λέει όλος ο κόσμος έξω: ότι οι Mercedes πλέον έχουν χάσει πάρα πολύ σε αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής. Καλύτερα να'παιρνες καμιά Laguna... Λιγότερα θα τράβαγες!
Τουλάχιστον την έβγαλες καθαρή.
Αυτά να τα βλέπουν και οι συντάκτες των περιοδικών αυτοκινήτου... Μη μας μιλάνε για 'ποιότητα Mercedes'!
Αλήθεια, γιατί η Μ-Β δεν δίνει αυτοκίνητα για δοκιμές μακράς διαρκείας;
-
Τι άλλο να πω!! Καλά ξεμπερδέματα.
Και μετά σου λένε πάρε αμάξι από κατασκευαστή με όνομα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Επιβεβαιώνεις αυτό που λέει όλος ο κόσμος έξω: ότι οι Mercedes πλέον έχουν χάσει πάρα πολύ σε αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής. Καλύτερα να'παιρνες καμιά Laguna... Λιγότερα θα τράβαγες!Τουλάχιστον την έβγαλες καθαρή.
Αυτά να τα βλέπουν και οι συντάκτες των περιοδικών αυτοκινήτου... Μη μας μιλάνε για 'ποιότητα Mercedes'!
Αλήθεια, γιατί η Μ-Β δεν δίνει αυτοκίνητα για δοκιμές μακράς διαρκείας;
Διευκρινησε μου λιγο την φραση 'Τουλάχιστον την έβγαλες καθαρή'
Εγω εχω αντιθετη αποψη.
- Τι θα γινοταν αν μια απο της φορες που εκανε διακοπη ο κινητηρας, δεν ημουν σε θεση να αντιδρασω και το κοπαναγα;
- Τι θα γινοταν αν, οταν βγηκα στο αντιθετο ρευμα μετα το Σουνιο, ερχοταν ενας κακομοιρης με την κοπελα του 'η την οικογενεια του και εβλεπε 1700κιλα λαμαρινες να ρχοντε διπλομενα κατα πανω του;
- Τι θα γινοταν αν επαιρνε μπρος το αυτοκινητο, δυο δευτερολεπτα αργοτερα και δεν προλαβαινα να το μαζεψω και εσκαγε στις μπαριερες και εφευγα να ταησω τα ψαρακια;
Αυτη τη στιγμη, εχω 'πεταξει' 68.000Ευρω σε ενα αυτοκινητο, που μονημος χαλαει, ειναι μονημος στα συνεργεια και οσον αφορα την ασφαλεια.... εχω αρχησει να αμφιβαλω για το εαν σε ενδεχομενη συγκρουση ανοιξουν οι αεροσακοι και δουλεψουν οι ζονες. Δεν θα μου κανει καθολου εντυπωση, αν οντως δεν ανοιξουν!!!
Αρνουμε να δεχτω οτι 'την εχω βγαλει καθαρη' μονοκαι μονο επιδη δεν σκωτοθηκα ή επιδη δεν σκωτοσα ακομα καποιον!!!
Παντα φιλικα
Α.ΒάγκνερΟσον αφορα τα περιοδικα.... Εχω κανει τις απαραιτητες ενεργειες.
4Tοχοι, Drive, Autocar k Power Teqniques, εχουν λαβειτο παραπανω 'ανθωλογιο' με e-mail:-)
Επισεις, εχει σταλει αντιγραφο στην Μ Β Ελλας και την Δευτερα, θα παραδωθει αντιγραφο σε δικηγορο, ο οποιος θα το μεταφρασει εις την Γερμανικη και θα το στειλει στην M B Γερμανιας.
Αυτα προς το παρον. Μακρυα απο Γερμανηκα σαραβαλα!!!!! -
Αγαπητε Βαγκνερ,
Δεν χρειαζεται να μεταφρασεις το γραμμα στα Γερμανικα!
Μπορεις να το στειλεις και στα Ελληνικα, επειδη οι αποδειξεις απο τις επανηλλημενες επισκεψεις σου στο συνεργεο ειναι στα Ελληνικα!
Τα Γερμανικα δεν ειναι η επισημη γλωσσα επικοινωνιας των διαφωρων εταιριων, τα Αγγλικα ειναι ως γνωστον!
Αυτα συμβαινουν, μπορουσε να ηταν και ενα Laguna η ενα οτιδηποτε αλλο!
Εδω εχω διαβασει παρομοιες ιστοριες για μερσεντε και μπεεμβε και τογιοτα!!
Η διαφορα με εδω που μενω ομως ειναι οτι ΑΥΤΑΠΑΓΓΕΛΤΑ οι εταιριες στο αλλαζουν το αυτοκινητο με ενα καινουργιο η σου δινουν τα λεφτα πισω, μειον ενα μικρο ποσο για τα χιλιομετρα που εκανες!(διαλεγεις εσυ τι προτιμας!)
Αυτο συμβαινει αν 2 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ η εταιρια αποτυχει να επισκευασει το ιδιο λαθος η αν το αυτοκινητο/πλυντηριο/ψυγειο/τηλεοραση κλπ εχει παρουσιασει ασυνηθη πολλα λαθη!Συνηθως σου κανουν την αλλαγη και παιρνεις και κατι σαν δωρο για να σε ευχαριστισουν, αν εχεις μια προβληματικη τηλεοραση, σου δινουν ενα βιντεο η ενα σιντι, σε αυτοκινητα σου δινουν συνηθως δωρο κατι που το αγοραζεις αλλοιως σαν εξτρα η καποιο ταξιδι για σενα μαζι με την γυναικα σου για ενα Σ/Κ στην Κοπεγχαγη η αν ηταν καποιο ψυγειο μια επιταγη να αγορασεις τροφιμα για 50 Ευρω πχ!Ετσι σε εχουν ακομα για πελατη και στο μελλον!Ο Ευρωπαικος νομος για την προστασια του καταναλωτη πρεπει να ισχυει και στην Ελλαδα!Ηρθες σε επαφη με την εταιρια προστασιας καταναλωτη;Ισως αυτοι σε βοηθουσαν χωρις να χρειαστεις να κανεις τιποτα εσυ!
Χαιρετησματα
Σπυρος -
Α. Βάγκνερ
Καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου. Πληρώνοντας ένα τέτοιο ποσό και εμπιστευόμενος την μάρκα ΜΒ έχεις απόλυτο δίκιο να είσαι αγανακτισμένος. Και φυσικά οι ενέργειες σου είναι δικαιολογημένες.
Απ΄ότι καταλαβαίνω όμως , τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχει η εδώ αντιπροσωπεία , που δεν έχει ένα σωστό δίκτυο τεχνικής υποστήριξης.
Τέτοια προβλήματα μπορεί να τύχουν σε οποιασδήποτε μάρκας αυτοκίνητο , το θέμα είναι να αντιμετωπίζονται σωστά από τους τεχνικούς της αντιπροσωπείας. Και δυστυχώς οι εδώ αντιπροσωπείες όλων των 'ακριβών' γερμανικών αυτοκινήτων δεν φημίζονται για την αποτελεσματικότητα τους.
Μερίδιο ευθύνης έχει και η ΜΒ , αφού τα τελευταία χρόνια η αξιοπιστία των αυτοκινήτων της έχει πέσει , ιδίως στα ηλεκτρονικά. Πρέπει πια , κάποιος να περιμένει να κυκλοφορήσει αρκετά το μοντέλο για να γιατρευτούν όλες οι παιδικές του ασθένειες. (όπως συμβαίνει και με τις άλλες εταιρείες)
Κρίνοντας έξω από το χορό και σύμφωνα με αυτά που γράφεις , είδα όμως και μια ανοχή εκ μέρους σου προς την αντιπροσωπεία. Και εννοώ ότι έπρεπε να αφήσεις το αυτοκίνητο και να μην το παραλάβεις αν δεν σου εγγυηθούν την επισκευή του. Μπορούσες να απευθυνθείς και σε περισσότερα από ένα συνεργεία για να σιγουρευτείς για τις ενέργειες αποκατάστασης. Βέβαια μπορεί και να κάνω λάθος ή να μην κατάλαβα καλά.Πάντως , μπορεί πλέον η αξιοπιστία της ΜΒ στα καινούργια αυτοκίνητα να έχει πέσει (γιατί στα ηλικίας >10 ετών παραμένει κορυφαία) , αλλά πράσινα άλογα δεν είναι. Ισως είναι ένα 'τυχαίο' περιστατικό με πολλούς αρνητικούς παράγοντες (τεχνικοί αντιπροσωπείας) και να είσαι εσύ ο άτυχος. Τι να πουν και οι κάτοχοι αντίστοιχα ακριβών (για τη κατηγορία τους) αυτοκινήτων , που αν είχαν τα προβλήματα που έχεις εσύ , θα πανηγύριζαν.
Καλή τύχη από εδώ και πέρα και , γνώμη μου , μην παραλάβεις το αυτοκίνητο αν δεν το δοκιμάσετε μαζί με τον τεχνικό για τουλάχιστον 1/2 ώρα.Φιλικά
Βασίλης -
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Επιβεβαιώνεις αυτό που λέει όλος ο κόσμος έξω: ότι οι Mercedes πλέον έχουν χάσει πάρα πολύ σε αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής. Καλύτερα να'παιρνες καμιά Laguna... Λιγότερα θα τράβαγες!
Τουλάχιστον την έβγαλες καθαρή.
Αυτά να τα βλέπουν και οι συντάκτες των περιοδικών αυτοκινήτου... Μη μας μιλάνε για 'ποιότητα Mercedes'!
Αλήθεια, γιατί η Μ-Β δεν δίνει αυτοκίνητα για δοκιμές μακράς διαρκείας;
Διευκρινησε μου λιγο την φραση 'Τουλάχιστον την έβγαλες καθαρή'
Εγω εχω αντιθετη αποψη.
Δεν διαφωνούμε πουθενά. Έχεις κάθε δίκιο να είσαι αγανακτισμένος που έδωσες τόσα λεφτά και σου δώσανε ένα επικίνδυνο σαράβαλο. Απλώς σου λέω ότι με τόσα και τέτοια προβλήματα που έβγαλε αυτό το χρέπι, είσαι τυχερός που είσαι ακόμα ζωντανός. ΔΕΝ σου λέω να είσαι ικανοποιημένος με το ότι απλώς ταλαιπωρείσαι και ακόμη δεν σκοτώθηκες. Αυτά είναι απλώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ προβλήματα για ένα αυτοκίνητο τέτοιου κόστους και τέτοιου ονόματος. Ούτε 'φτηνιάρικα' αυτοκίνητα δεν κάνουν τέτοιες αηδίες.
Και έχεις δίκιο που αναρωτιέσαι τι θα γινόταν αν δεν κατάφερνες να το μαζέψεις τότε στο Σούνιο. Εκατό χιλιάδες φορές δίκιο, και έχεις κάθε δικαίωμα να προβείς σε κάθε νομική ενέργεια κατά του εργοστασίου. Προσωπικά, θα έφτανα ακόμα και στο σημείο να τους κατηγορήσω για ψευδή διαφήμιση, σε ό,τι αφορά την ασφάλεια και την αξιοπιστία των οχημάτων τους.
Στείλε πάντως κι ένα ραβασάκι στην εν Ελλάδι πέμπτη φάλαγγα της γερμανικής 'αυτοκινητοβιομηχανίας', το Auto Motor und Sport...
-
Δεν δικαιούσθε αυτοκίνητο αντικατάστασης, καθώς η βλάβη προέκυψε μέσα στο
συνεργείο.Aυτή η απάντηση είναι όλα τα λεφτά.
-
Και επανερχόμαστε στις γνωστές αντικρουόμενες απόψεις, ποιότητα κατασκευής, που συνήθως συνδυάζεται με πολυτέλεια, ανέσεις, διψήφιοι αριθμοί εγκεφάλων, ή αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στα μηχανικά -και όχι ηλεκτρονικά- μέρη;
Σίγουρα χωρίς τα ηλεκτρονικά τα αυτοκίνητα δεν θα μπορούσαν να κυκλοφορούν πλέον λόγω ρύπων. Άλλο όμως ένας-δύο εγκέφαλοι και μία δεκάδα αισθητήρων κι άλλο πλήθος ηλεκτρονικών, χιλιόμετρα καλωδίων και φυσικά πανάκριβων επισκευών -δεν θα γίνουν και κλέφτες άλλωστε-
Κατανοώ πλήρως το πρόβλημα και τις επικίνδυνες καταστάσεις που παρουσιάστηκαν -μου χει τύχει ανάλογη περίπτωση με υπερθέρμανση αισθητήρων ABS-ESP, ναι μετά από πολύ γρήγορη οδήγηση- γι'αυτό και είμαι εναντίον όλων αυτών των 'διαόλων' και ας 'σώζουν ζωές'.
Να το θέσω διαφορετικά, πόσο πολύ εμπιστεύεστε τους υπολογιστές και το λογισμικό τους; (ειδικά αν είναι Μ$ )
Τα παραπάνω προβλήματα πάντως μου κάνουν σε Monday car
-
Τα παραπάνω προβλήματα πάντως μου κάνουν σε Monday car
Μάλλον θα συμφωνήσω , δεν έχω ξανακούσει για να είμαι ειλικρινης τόσα πολλά προβλήματα σε καινούργιο αυτοκίνητο οποιασδήποτε κατηγορίας και πολύ περισσότερο σε mercedes.....
-
Έχω διαβάσει κι έχω ακούσει. Φαίνεται μάλιστα ότι δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο η μάρκα, καθώς αυτά που έχω δει αφορούν και σε Fiat και σε Audi και σε BMW, ακόμα και σε Toyota.
-
Ο πατέρας μου έχει mercedes 200 Kompressor,μία απο τις πρωτες που ήρθαν στην Ελλάδα,αναθεματίζει την ώρα και την στιγμή που την αγόρασε
-
Από Audi ειδικά το TT αφήστε το....
Πονεμένη ιστορία τόσο από προσωπική εμπειρία όσο και από γνωστούς που είχαν την ατυχία να επιλέξουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Απαράδεκτο να δίνεις τόσα χρήματα και να γίνεσαι αποδέκτης ενός προϊόντος κατωτερου των προσδοκιών...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Από Audi ειδικά το TT αφήστε το....Πονεμένη ιστορία τόσο από προσωπική εμπειρία όσο και από γνωστούς που είχαν την ατυχία να επιλέξουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Απαράδεκτο να δίνεις τόσα χρήματα και να γίνεσαι αποδέκτης ενός προϊόντος κατωτερου των προσδοκιών...
Εντελώς τυχαία συναρμολογείται στην Ουγγαρία
-
Τελικά αυτό που μένει είναι ότι δεν αξίζει να πληρώνεις πολλά λεφτά για αυτοκίνητο. Χάνει πολύ γρήγορα την αξία του, τα έξοδα συντήρησης είναι δυσανάλογα υψηλά και δεν είσαι βέβαιος ότι έχεις μηχάνημα που δεν σπάει-δεν χαλάει.
Μάλλον οι περισσότεροι παίρνουν ακριβά αυτοκίνητα για να πουλάνε μούρη, ιδίως αν τα μοντέλα δεν είναι σχεδιασμένα για οδηγική ευχαρίστηση αλλά για να αποπνέουν πολυτέλεια.
Μου έχουν πει κι εμένα ιστορίες για προβληματικές BMW, διαβάζω που και που για προβληματικά μοντέλα ακόμα και γιαπωνέζικων εταιρειών (Mazda) και κάπου καταλήγω στο ότι είναι καλύτερα να ψάχνει κανείς για πραγματικά ελκυστικές προσφορές [όπως του Mondeo ή άλλων μοντέλων που είναι κοντά στην αντικατάσταση] αντί να τρέχει να προπαραγγείλει το σούπερ μουράτο αυτοκίνητο που θα μοιάζει κοινό ή ξεπερασμένο σε 1-2 χρόνια. -
Μήπως τελικά θα πρέπει να παραγγέλνουμε ένα συγκεκριμένο μοντέλο την περίοδο λίγο πριν ανανεωθεί ???
Με αυτόν το τρόπο λογικά θα έχουν ξεπεραστεί οι 'παιδικές ασθένειες', θα έχει δοκιμαστεί το μοντέλο εδώ και χρόνια, οι εταιρείες θα έχουν εξαλείψει τα πρώτα κατασκευαστικά σφάλματα. Δηλαδή το μοντέλο να έχει κυκλοφορήσει 1-2 χρονια στην αγορά.... .
Αλλιώς το παίζεις κορώνα - γράμματα με κάτι πάρα πολύ καινουργιο...
-
Αγαπητέ Wagner669 σε συγχαίρω βασικά για την υπομονή που έδειξες όλο αυτό το διάστημα. Στη θέση σου από την πρώτη στιγμή που θα είχε κινδυνέψει η σωματική μου ακεραιότητα θα είχα υποβάλει μύνηση.
Διαβάζοντας όλα όσα έγραψες για τις **πολλές **βλάβες που παρουσίασε το αυτοκίνητο, και τον τρόπο που η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία σε αντιμετώπισε πιο πολύ απ' όλα θεωρώ απαράδεκτο από μερους τους που δεν έκαναν το ελάχιστο δυνατό, να σου δώσουν ένα αυτοκίνητο αντικατάστασης όταν το χρειάστηκες.
Μπράβο για την υπομονή σου και καλό κουράγιο. -
Ομολογώ πως έπαθα πλάκα με το πόστ του πολύπαθου φίλου μας.
Η Γερμανική ποιότητα κατασκευής δεν ισχύει πιά...Το αυτοκίνητο σήμερα είναι λαχείο...
Ακόμη και το Γκόλφ V μου έπεσε θύμα ελαττωματικού εξαρτήματος,μιας και πρίν λίγες μέρες μου άνοιξε ξαφνικά η 5η πόρτα με 100 χλμ στην εθνική και δεν ξανάκλεισε ποτέ.Διάγνωση:ελλατωματική κλειδαριά ...
Μόνο τα Ιαπωνικά είναι να εμπιστεύεται κανείς πια και μάλιστα τα made in Japan,όχι τα εντός Ευρώπης.Με άλλα λόγια αν το ιαπωνικό αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο στην Ευρώπη και τα παραλκόμενά του είναι Valeo,Marelli,Bosch,Lucas και όχι Tockico,IKI,Mitsubishi,Hitachi,τότε καλύτερα να προσεύχεται ο πιθανός αγοραστής του...
Πάντως μιας και κάπου ειπώθηκε κάπου κάτι για Laguna,το καμάρι μου έχει 15000 χλμ χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.Η προηγούμενη 1.8 (Laguna II κι αυτή ) στα 29000 χλμ που είχε όταν την έδωσα,δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα.Ξέρω όμως και περιπτώσεις με Laguna 'Monday Cars',οπότε κάνω το σταυρό μου κι εγώ...
Στην περίπτωση όμως του Wagner669 μιλάμε για αυτοκίνητο που δεν μπορεί να το εμπιστευτεί ο ιδιοκτήτης του σε καμμιά περίπτωση...
Αυτό σημαίνει οτι πρέπει άμεσα να το ξεφορτωθεί ώστε να απαλλαγεί απο το μαρτύριο!
Mercedes-Benz Γερμανική Ποιότητα Κατασκευής κ πράσινα άλογα