-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εσενα ομως θα σε τσουζει που τα golf θα συνεχιζουν να κατακλιζουν τους δρομουςΔε με τσουζει αυτο φυσικα.Με τσουζει και με καιει που ζω σε εναν κοσμο απυθμενης βλακειας.Και συνεχεια φροντιζεις να μου το υπενθυμιζεις..
Τελος το ΟΤ...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
...sorry για το off αλλά μπορώ να σε υιοθετήσω?
Το πιο γλυκό αγόρι evaaaa
τώρα τέλος το ΟΤ
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Ακομα μια version.
ποτε θα ειναι η αφιξη του ? this is auto!
-
Ο χρήστης scoopy έγραψε:
ποτε θα ειναι η αφιξη του ? this is auto!
Σας αποκαλύπτουμε το επικρατέστερο σχέδιο της έβδομης γενιάς Golf, που αναμένεται** στα μέσα του 2011.**
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ?aid=69538
Ψιλοαποτυχια η σοπια βεβαια.
-
Και το καινούριο Α3 πότε θα βγει; Δεν θα παρουσιαστεί πρώτα το Α3 και μετά το γκολφ;
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
ποτε θα ειναι η αφιξη του ? this is auto!
Σας αποκαλύπτουμε το επικρατέστερο σχέδιο της έβδομης γενιάς Golf, που αναμένεται** στα μέσα του 2011.**
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ?aid=69538
Ψιλοαποτυχια η σοπια βεβαια.
στην ελλαδα ποτε θα ερθει ?
-
αντε να ερθει να δουμε επιτελους ενα φρεσκο σχεδιο με φαντασια
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
αντε να ερθει να δουμε επιτελους ενα φρεσκο σχεδιο με φαντασιασαν το Μαζντα 6 ένα πράγμα ε ;
-
σαν το mazda λεει...
-
Παίδες, μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Τι σχέση έχει η Mazda;
-
το σχόλιο πάει στον GGAB μιας κ από ότι βλέπω έχει στην υπογραφή του Mazda 6.
και πάει στην διαφοροποίηση μεταξύ των μοντέλων Golf που όλοι κοροιδεύετε ...
τι λέτε διαφέρει το προηγούμενο με το τωρινό mazda ;
ΥΓ. όλα νιανιά τα θέλετε για να καταλάβετε κάτι....
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
το σχόλιο πάει στον GGAB μιας κ από ότι βλέπω έχει στην υπογραφή του Mazda 6.και πάει στην διαφοροποίηση μεταξύ των μοντέλων Golf που όλοι κοροιδεύετε ...
τι λέτε διαφέρει το προηγούμενο με το τωρινό mazda ;
ΥΓ. όλα νιανιά τα θέλετε για να καταλάβετε κάτι....
Δλδ βρίσκεις παραλληλισμό;;;
Οι δύο γενιές Μαζντα 6 απέχουν μεταξύ τους όσο το Γκολφ 6 από το Γκολφ 4 (και επιεικής που είμαι...). Αν δεν μπορείς να διακρίνεις οτι οι γιαπωνέζοι έφτιαξαν μια νέα φορμα που θυμίζει την παλιά, αλλά έχει πολλές διαφορές και το βρίσκεις ίδιο με το κοπυ-πέιστ του Γκολφ, πάσο. Με την ίδια λογική το Άουρις μοιάζει με την τελευταία Κορόλλα, όλες οι bmw μεταξύ τους και πάει λέγοντας...
-
εχει διαφορετικη πλατφορμα το νεο 6 απο το παλιο?
αν ναι γιατι το εκαναν σχεδον ολοιδιο? -
το παλιο με το νεο 6 κατεμε μοιαζουν στο οτι εχουν 4 πορτες και 4 ροδες αλλα και αν δεχθουμε οτι ειναι ολοιδια οπως καποιοι υποστηριζουν μιλαμε μολις για την 1η με την 2η γενια και οχι οπως στο γκολφ για την 7η που μοιαζει ακομη και με την 5η-4η κτλ
και η 10η γενια παλι εκτος συγκλονιστικου απροοπτου καπως ετσι θα ειναι......... -
Μεσαίο μοντέλο η Mazda έχει εδώ και πολλά χρόνια και δεν είναι μόνο οι δύο τελευταίες γενιές του 6. Προφανώς πάντως είπε να συνεχίσει την πετυχημένη συνταγή της πρώτης γενιάς και στην δευτερη!
Το ίδιο φαίνεται να έκανε και με το 3 που το δευτερης γενιάς 3 με μια διαφορά στην -ασχημότερη- μάσκα όμοιο με το πρώτης γενιάς μου φαίνεται.
Φυσικά η VAG στο Golf και στο A4 νομίζω δίνει και ρέστα αφού πολλές φορές σκέφτομαι πως για να ξεχωρίσουν μήπως καλύτερα να έγραφαν και το έτος κατασκευής τους δίπλα στο όνομα δηλαδή ... Golf 2006, Golf 2009, A4 2005, A4 2008 κλπ! -
δηλαδη μπορει καποιος να μπερδεψει το 4 με το 6?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δηλαδη μπορει καποιος να μπερδεψει το 4 με το 6?απο ολα τα παραπανω αυτο καταλαβες;
-
Ίσως δεν έχει γίνει κατανοητό ότι η VW ΔΕΝ αδυνατεί να διαφοροποιήσει πάρα πολύ τις γενιές των Golf. Mε αυτήν την προσέγγιση περισσότερο έχει κερδίσει παρά χάσει. Άλλωστε οι πιστοί της φίρμας μπορούν να δουν άπειρες διαφοροποιήσεις σε κάθε γενιά από την προηγούμενη (ακόμη και από την 5 στην 6). Όσοι δεν παρακολουθούν τα βλέπουν ίδια. Π.χ. πάς εκδρομή στην Κίνα και όλοι σου φαίνονται ίδιοι. Δεν είναι όμως. Όπως ίδιους μας βλέπουν και αυτοί όταν έρχονται εκδρομή στα μέρη μας.
Τώρα αν κάτω από το φουστάνι υπάρχουν πολλές ομοιότητες αυτό και πάλι ΔΕΝ είναι κακό. Αφου το πλαίσιο του 5 είναι πολύ δυνατό γιατί να το αλλάξει. Είναι σα να λες σε ένα φούρναρη που βγάζει ένα πολύ καλό ψωμί 'απλά για να μη λένε οι πελάτες ότι βαρέθηκαν κάθε μέρα βγάζε και διαφορετική συνταγή'. Όταν αυτός ξέρει μια καλή συνταγή γιατί να την αλλάξει ριζικά? Απλά θα βάλει σουσάμι, θα το ξεροψήσει, θα το κάνει καρβελάκια. Ίδια καλή συνταγή , μικρές διαφορές. Αυτό κάνει η VW. Και τα 25 εκατομμύρια Γκολφ που έχει πουλήσει λένε ότι μάλλον καλά κάνει.
-
Προφανώς και δεν χάνει, αλλά κερδίζει και προφανώς είναι απολύτως συνειδητή επιλογή...Κι αυτό είναι το χειρότερο. Άλλωστε είμαστε σε ενα κατά βάση αυτοκινητιστικό φόρουμ και δεν κρίνουμε τα αυτοκίνητα μαρκετινίστικα. Με την ίδια λογική και η Τογιότα κερδισμένη έχει βγει δεκαετίες τώρα με αυτοκίνητα που δε στρίβουν και δεν προκαλούν καμία ευχαρίστηση...
Η ουσία (για μένα) είναι οτι βαρεθήκαμε να βλέπουμε τα ίδια ακριβώς πράγματα. Τόσα χρόνια μια απ τα ίδια, με εξαίρεση την 5η γενιά που είχε κάτι παραπάνω να πει. Και στο θέμα της ομοιότητας το χει πραγματικά παρακάνει η VW. Παρόμοιο το Τουαρεγκ, τα Α4, τα Οκτάβια, όλα ίδια...Ακόμη και επαναλήψεις μέσω Σεατ...
-
Η επιλογή να προσφέρω κάθε φορά κάτι εντελώς καινούργιο, στυλιστικά τουλάχιστον (άντε και σε κάποιες λεπτομέρειες) γιατί ηλεκτρολογικά/μηχανολογικά το νέο είναι πολλές φορές σε κάποιο βαθμό ίδιο με το απερχόμενο, είναι εξίσου μαρκετινίστικα εκπορευόμενη και προερχόμενη με την επιλογή να προσφέρω κάτι που να προσομοιάζει όσο το δυνατό περισσότερο το απερχόμενο.
Είναι απλώς η άλλη πλευρά του ιδίου νομίσματος.
VW Golf VII