Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2010 Hungarian Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2010 Hungarian Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 16
    • 17
    • 9 / 17
    Formula 1
    57
    326
    1247
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      migf1 last edited by

      Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
      ...

      Αν αρχίσουμε τέτοια συζήτηση και τελείως εκτός θέματος θα βγούμε και δεν πρόκειται να καταλήξουμε και πουθενά (τουλάχιστον έτσι δείχνει η.. .(προ)ιστορία )

      Καλύτερα ας μείνουμε στη σημερινή εποχή κι ακόμα καλύτερα στο συγκεκριμένο αγώνα

      ΥΓ. Απλά να σημειώσω κάτι για το μηχανικό κράτημα, όσο μεγαλύτερο τόσο πιο κοντινές μάχες επιτρέπει (και το αντίστροφο).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vassilisal last edited by

        Πιο κοντινες μαχες εννοεις οτι γινονται πιο ευκολα προσπερασματα η τ οτι τα μονοθεσια ειναι πιο κοντα σε αποδοση οποτε γινονται λιγοτερα προσπερασματα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          phaethon last edited by

          Ο χρήστης migf1 έγραψε:

          Παιδιάστικος εγωισμός, αν με ρωτήσεις, από έναν οδηγό που ακόμα και τώρα αρνείται πεισματικά να αποδεχτεί πως υπάρχουν και καλύτεροι από αυτόν.

          Με το 'ακόμα και τώρα' εννοείς πως το ίδιο συνέβαινε και παλιότερα? Χωρίς να έχει λόγο να το πιστεύει κιόλας?

          Ναι, αλλά θα φύγουμε εκτός θέματος (πχ όταν έπεφτε πάνω στον Ντέιμον Χιλ 😉

          Διερωτώμαι όχι αν το πίστευε αλλά αν είχε λόγο να το πιστεύει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cavallino last edited by

            Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
            Διερωτώμαι όχι αν το πίστευε αλλά αν είχε λόγο να το πιστεύει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sosna last edited by

              Ο χρήστης migf1 έγραψε:
              Βασίλη, για μένα ήταν ξεκάθαρο: όταν ήρθε η ώρα να κάνει το μπρέικ του σλιπ-στρίμινγκ του ο Μπάρι είδε αρκετό χώρο στα δεξιά, που είναι και η προφανής επιλογή και βγήκε. Αυτή ακριβώς η στιγμή είναι που ακόμα και ο πιο rookie αμυνόμενος γνωρίζει ότι το παραμύθι τελείωσε για αυτόν και δεν μπορεί να κάνει κάτι για να αποφύγει το προσπέρασμα, μένει στη θέση του στο πλάτος της πίστας και απλά αναμένει το αναπόφευκτο (αν θέλεις να κλείσεις την εσωτερική το κάνεις πολύ πριν φτάσει ο επιτιθέμενος στο σημείο του μπρέικ του).

              Ο Σουμάχερ επέλεξε εν πλήρει συνηδήσει (και το τονίζω, γιατί και τους καθρέφτες του είδε και έχει φάει και τις πίστες με το κουτάλι) να μετατρέψει μια έτσι κι αλλιώς δύσκολη αεροδυναμικά στιγμή για το μονοθέσιο του Μπαρικέλο σε τρομακτική στιγμή. Αν κάποιος πήρε συνειδητό ρίσκο στη συγκεκριμένη φάση αυτός είναι ο Σουμάχερ και όχι ο Μπαρικέλο. Παιδιάστικος εγωισμός, αν με ρωτήσεις, από έναν οδηγό που ακόμα και τώρα αρνείται πεισματικά να αποδεχτεί πως υπάρχουν και καλύτεροι από αυτόν.

              Σε ότι αφορά τις άλλες εποχές, εκτός του ότι κάθε εποχή είναι τελείως διαφορετική (όταν π.χ. τα μονοθέσια έχουν 'άπειρο' μηχανικό κράτημα τα περιθώρια και οι διαδικασίες προσπεράσματος είναι τελείως διαφορετικά) δεν θυμάμαι να βγήκε κανείς να επαινέσει π.χ. τον Σένα που έβγαλε σκόπιμα τον Προστ εκτός πίστας το 1990, και ούτω κάθε εξής. Το ότι έχουν συμβεί (που έχουν) δεν σημαίνει πως τα δικαιολογούμε κιόλας. Το ότι έχουν μείνει ατιμώρητα αντίστοιχα περιστατικά (που έχουν) και πάλι δεν σημαίνει πως καλώς δεν τιμωρήθηκαν. Αν και προσωπικά δεν θυμάμαι αντίστοιχη φάση σε τόσο επικίνδυνο σημείο τα τελευταία χρόνια (μάλλον από τύχη ο Μπαρικέλο δεν 'κομματιάστηκε' στον τοίχο).

              +1!

              Είναι τραγικό να βλέπεις έναν 7άκις να αντιδά έτσι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                migf1 last edited by

                Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
                Πιο κοντινες μαχες εννοεις οτι γινονται πιο ευκολα προσπερασματα η τ οτι τα μονοθεσια ειναι πιο κοντα σε αποδοση οποτε γινονται λιγοτερα προσπερασματα?

                Εννοώ πως λόγω μηχανικού κρατήματους μπορούν να κινηθούν περισσότερη ώρα το ένα κοντά στο άλλο χωρίς να υποφέρουν από αστάθεια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  That's how close it was:

                  (Courtesy of Sutton Images)

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Μα που τον εβαλαν και αυτοι τον τοιχο ρε γμτ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos last edited by

                      Κοιτάξτε τα κράνη των οδηγών. Ο ένας κοιτάει τον άλλον.

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cabala10 last edited by

                        βεντετες στην φ1 ποτε δεν βγηκαν σε καλο (για τους οδηγους) για μας προσφερει θεαμα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sosna last edited by

                          Επειδή τσέκαρα τη φάση από τη μετάδοση του bbc πολλές φορές,η απόσταση με τον τοίχο ήταν πάρα μα πάρα πολλή μικρή.Δεν ρισκάρω να μαντέψω πόσα εκατοστά ακριβώς,αλλά όσοι έχουν έστω κ τη στοιχειώδη νοημοσύνη θα αντιληφθούν τι ακριβώς λέω.Αν παρόλαυτά,εξακολουθείτε να το βλέπετε ''αντρικό'' τότε τι να πω.....

                          Κατά την ταπεινή μου άποψη,από θαύμα ''γλιτώσαμε'' τα χειρότερα,μιας κ θυμίζω οτι μιλάμε για 300 χιλιόμετρα (ο Μπάρι είχε βγει από το σπίπστριμ) στο νερό.Ευτύχημα αποτελεί το γεγονός μη εξόδου,άλλου αυτοκινήτου από τα πίτς!

                          Για την ιστορία,πιο αντρικό ήταν αυτό που έκανε ο Μπάρι,παρά ο 7άκις!

                          Να σημειώσω εδώ,οτι είναι λάθος να προσπαθούμε να συγκρίνουμε ''παρόμοιες'' φάσεις που έχουν συμβεί κατά το παρελθόν,εφόσον οι συνθήκες είναι πάντοτε διαφορετικές,άρα το κάθε περιστατικό οφείλουμε να το εξετάζουμε ξεχωριστά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cabala10 last edited by

                            το ειπαμε πολλες φορες πριν
                            εχουν γινει χειροτερα αλλα κανεις δεν μιλησε αναποφευκτα επειδη ηταν τοιχος το 90% ειπε οτι ο καιμενος ο rb αμα χτυπαγε θα ηταν νεκρος ταβλα QQ και δεν ξερω τι αλλο λες και θα χτυπαγε μετωπικα με τον τοιχο..

                            οι υπερβολες και ο κομπλεξισμος δεν αφηνουν περιθωρια να δουν οτι αυτο το αθλημα ειναι φλωρικο πια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vassilisal last edited by

                              Ο χρήστης sosna έγραψε:
                              Επειδή τσέκαρα τη φάση από τη μετάδοση του bbc πολλές φορές,η απόσταση με τον τοίχο ήταν πάρα μα πάρα πολλή μικρή.Δεν ρισκάρω να μαντέψω πόσα εκατοστά ακριβώς,αλλά όσοι έχουν έστω κ τη στοιχειώδη νοημοσύνη θα αντιληφθούν τι ακριβώς λέω.Αν παρόλαυτά,εξακολουθείτε να το βλέπετε ''αντρικό'' τότε τι να πω.....

                              Κατά την ταπεινή μου άποψη,από θαύμα ''γλιτώσαμε'' τα χειρότερα,μιας κ θυμίζω οτι μιλάμε για 300 χιλιόμετρα (ο Μπάρι είχε βγει από το σπίπστριμ) στο νερό.Ευτύχημα αποτελεί το γεγονός μη εξόδου,άλλου αυτοκινήτου από τα πίτς!

                              Για την ιστορία,πιο αντρικό ήταν αυτό που έκανε ο Μπάρι,παρά ο 7άκις!

                              Να σημειώσω εδώ,οτι είναι λάθος να προσπαθούμε να συγκρίνουμε ''παρόμοιες'' φάσεις που έχουν συμβεί κατά το παρελθόν,εφόσον οι συνθήκες είναι πάντοτε διαφορετικές,άρα το κάθε περιστατικό οφείλουμε να το εξετάζουμε ξεχωριστά.

                              Δεν γλυτωσαμε απο θαυμα. Γλυτωσαμε επειδη ο MS ηξερε ακριβως ποσο χωρο ειχε αφησει και ο RB ηξερε ακριβως ποσος χωρος υπηρχε. Δεν μιλαμε για καθημερινους οδηγους ουτε για τον Yamamoto! Για τον Schumacher μιλαμε! Παντα ξερει πολυ καλα τι κανει!

                              Συγνωμη αλλα μια χαρα συγκρινονται! Και ο,τι γινοταν παλια ηταν ακομα χειροτερο γιατι τα μονοθεσια ηταν πιο επικινδυνα!

                              Ωραιος cabala 😉

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sosna last edited by

                                Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:

                                Επειδή τσέκαρα τη φάση από τη μετάδοση του bbc πολλές φορές,η απόσταση με τον τοίχο ήταν πάρα μα πάρα πολλή μικρή.Δεν ρισκάρω να μαντέψω πόσα εκατοστά ακριβώς,αλλά όσοι έχουν έστω κ τη στοιχειώδη νοημοσύνη θα αντιληφθούν τι ακριβώς λέω.Αν παρόλαυτά,εξακολουθείτε να το βλέπετε ''αντρικό'' τότε τι να πω.....

                                Κατά την ταπεινή μου άποψη,από θαύμα ''γλιτώσαμε'' τα χειρότερα,μιας κ θυμίζω οτι μιλάμε για 300 χιλιόμετρα (ο Μπάρι είχε βγει από το σπίπστριμ) στο νερό.Ευτύχημα αποτελεί το γεγονός μη εξόδου,άλλου αυτοκινήτου από τα πίτς!

                                Για την ιστορία,πιο αντρικό ήταν αυτό που έκανε ο Μπάρι,παρά ο 7άκις!

                                Να σημειώσω εδώ,οτι είναι λάθος να προσπαθούμε να συγκρίνουμε ''παρόμοιες'' φάσεις που έχουν συμβεί κατά το παρελθόν,εφόσον οι συνθήκες είναι πάντοτε διαφορετικές,άρα το κάθε περιστατικό οφείλουμε να το εξετάζουμε ξεχωριστά.

                                Δεν γλυτωσαμε απο θαυμα. Γλυτωσαμε επειδη ο MS ηξερε ακριβως ποσο χωρο ειχε αφησει και ο RB ηξερε ακριβως ποσος χωρος υπηρχε. Δεν μιλαμε για καθημερινους οδηγους ουτε για τον Yamamoto! Για τον Schumacher μιλαμε! Παντα ξερει πολυ καλα τι κανει!

                                **Συγνωμη αλλα μια χαρα συγκρινονται! **Και ο,τι γινοταν παλια ηταν ακομα χειροτερο γιατι τα μονοθεσια ηταν πιο επικινδυνα!

                                Ωραιος cabala 😉

                                Επέτρεψε μου να γνωρίζω καλύτερα αν συγκρίνονται ή όχι παρελθοντικές πράξεις με αυτές του σήμερα -λόγω επαγγέλματος-

                                Σε πήρε τηλέφωνο ο 7άκης κ σου εξήγησε την κατάσταση?

                                Αλλοιώς δεν εξηγείται η σιγουριά σου!

                                υγ:ευτυχώς που μου ξαναθύμισες γιατί δεν πρέπει να ποστάρω σε παρομοίου ύφους θέματα.Αρκετοί είστε ανεπίδεκτοι!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • panos2171
                                  panos2171 last edited by

                                  @VassilisAl

                                  Αν ηξερε ο MS ποσο χωρο αφησε θα αφηνε περισσοτερο.Οσον αφορα το αν ο Μπαρικελο θα σκοτωνοταν υπαρχει και το ενδεχομενο να εκοβε λιγο αριστερα το τιμονι και να σκαλωναν οι τροχοι των 2 μονοθεσιων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    p_george last edited by

                                    Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
                                    Γλυτωσαμε επειδη ο MS ηξερε ακριβως ποσο χωρο ειχε αφησει και ο RB ηξερε ακριβως ποσος χωρος υπηρχε.

                                    Αφου λοιπον ο MS αφησε οσο χωρο χρειαζοταν στον RB για να περασει, και αυτος το αξιοποιησε,
                                    θα υποθεσω οτι ο MS το εκανε σαν χαρη στον RB, για χαρη του παλιου καιρου που ηταν στην ιδια ομαδα,

                                    ΤΩΡΑ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      go_for_pole last edited by

                                      Ε ναι

                                      Και για να ελαφρυνουμε το κλιμα, απιθανος Ουγγρος κριτης κανει πλακα με τον Maylander
                                      http://videa.hu/videok/sport/2010-forma ... w6CQzV4ePw

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cabala10 last edited by

                                        Ο χρήστης sosna έγραψε:

                                        Επειδή τσέκαρα τη φάση από τη μετάδοση του bbc πολλές φορές,η απόσταση με τον τοίχο ήταν πάρα μα πάρα πολλή μικρή.Δεν ρισκάρω να μαντέψω πόσα εκατοστά ακριβώς,αλλά όσοι έχουν έστω κ τη στοιχειώδη νοημοσύνη θα αντιληφθούν τι ακριβώς λέω.Αν παρόλαυτά,εξακολουθείτε να το βλέπετε ''αντρικό'' τότε τι να πω.....

                                        Κατά την ταπεινή μου άποψη,από θαύμα ''γλιτώσαμε'' τα χειρότερα,μιας κ θυμίζω οτι μιλάμε για 300 χιλιόμετρα (ο Μπάρι είχε βγει από το σπίπστριμ) στο νερό.Ευτύχημα αποτελεί το γεγονός μη εξόδου,άλλου αυτοκινήτου από τα πίτς!

                                        Για την ιστορία,πιο αντρικό ήταν αυτό που έκανε ο Μπάρι,παρά ο 7άκις!

                                        Να σημειώσω εδώ,οτι είναι λάθος να προσπαθούμε να συγκρίνουμε ''παρόμοιες'' φάσεις που έχουν συμβεί κατά το παρελθόν,εφόσον οι συνθήκες είναι πάντοτε διαφορετικές,άρα το κάθε περιστατικό οφείλουμε να το εξετάζουμε ξεχωριστά.

                                        Δεν γλυτωσαμε απο θαυμα. Γλυτωσαμε επειδη ο MS ηξερε ακριβως ποσο χωρο ειχε αφησει και ο RB ηξερε ακριβως ποσος χωρος υπηρχε. Δεν μιλαμε για καθημερινους οδηγους ουτε για τον Yamamoto! Για τον Schumacher μιλαμε! Παντα ξερει πολυ καλα τι κανει!

                                        **Συγνωμη αλλα μια χαρα συγκρινονται! **Και ο,τι γινοταν παλια ηταν ακομα χειροτερο γιατι τα μονοθεσια ηταν πιο επικινδυνα!

                                        Ωραιος cabala 😉

                                        Επέτρεψε μου να γνωρίζω καλύτερα αν συγκρίνονται ή όχι παρελθοντικές πράξεις με αυτές του σήμερα -λόγω επαγγέλματος-

                                        Σε πήρε τηλέφωνο ο 7άκης κ σου εξήγησε την κατάσταση?

                                        Αλλοιώς δεν εξηγείται η σιγουριά σου!

                                        υγ:ευτυχώς που μου ξαναθύμισες γιατί δεν πρέπει να ποστάρω σε παρομοίου ύφους θέματα.Αρκετοί είστε ανεπίδεκτοι!

                                        αφου λογω επαγγελματος γνωριζεις..
                                        για πες μας για τα τραγικα που γινοντουσαν παλια
                                        για κατι σεννα φαντζιο μανσελλ χακινεν και κατι καφριλες που εκαναν
                                        εκει δεν μιλαμε ομως μονο οταν βλεπουμε το ονομα σουμαχερ..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cabala10 last edited by

                                          Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                                          @VassilisAl

                                          Αν ηξερε ο MS ποσο χωρο αφησε θα αφηνε περισσοτερο.Οσον αφορα το αν ο Μπαρικελο θα σκοτωνοταν υπαρχει και το ενδεχομενο να εκοβε λιγο αριστερα το τιμονι και να σκαλωναν οι τροχοι των 2 μονοθεσιων.

                                          ναι περιεργως ο τοιχος θα ανοιγε στο vent horizon μια τρυπα πισω στον χρονο θα αλλαζε την θεση του σε καθετη και θα περιμενε να ερθουν παλι ετσι ωστε να μην μπορουμε εδω μεσα να αλλαζουμε την φυσικη οπως μας καβλωνει καθε φορα να πεθανει μια και καλη και οχι ανα 2-3 ποστ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vassilisal last edited by

                                            Ο χρήστης sosna έγραψε:

                                            Επειδή τσέκαρα τη φάση από τη μετάδοση του bbc πολλές φορές,η απόσταση με τον τοίχο ήταν πάρα μα πάρα πολλή μικρή.Δεν ρισκάρω να μαντέψω πόσα εκατοστά ακριβώς,αλλά όσοι έχουν έστω κ τη στοιχειώδη νοημοσύνη θα αντιληφθούν τι ακριβώς λέω.Αν παρόλαυτά,εξακολουθείτε να το βλέπετε ''αντρικό'' τότε τι να πω.....

                                            Κατά την ταπεινή μου άποψη,από θαύμα ''γλιτώσαμε'' τα χειρότερα,μιας κ θυμίζω οτι μιλάμε για 300 χιλιόμετρα (ο Μπάρι είχε βγει από το σπίπστριμ) στο νερό.Ευτύχημα αποτελεί το γεγονός μη εξόδου,άλλου αυτοκινήτου από τα πίτς!

                                            Για την ιστορία,πιο αντρικό ήταν αυτό που έκανε ο Μπάρι,παρά ο 7άκις!

                                            Να σημειώσω εδώ,οτι είναι λάθος να προσπαθούμε να συγκρίνουμε ''παρόμοιες'' φάσεις που έχουν συμβεί κατά το παρελθόν,εφόσον οι συνθήκες είναι πάντοτε διαφορετικές,άρα το κάθε περιστατικό οφείλουμε να το εξετάζουμε ξεχωριστά.

                                            Δεν γλυτωσαμε απο θαυμα. Γλυτωσαμε επειδη ο MS ηξερε ακριβως ποσο χωρο ειχε αφησει και ο RB ηξερε ακριβως ποσος χωρος υπηρχε. Δεν μιλαμε για καθημερινους οδηγους ουτε για τον Yamamoto! Για τον Schumacher μιλαμε! Παντα ξερει πολυ καλα τι κανει!

                                            **Συγνωμη αλλα μια χαρα συγκρινονται! **Και ο,τι γινοταν παλια ηταν ακομα χειροτερο γιατι τα μονοθεσια ηταν πιο επικινδυνα!

                                            Ωραιος cabala 😉

                                            Επέτρεψε μου να γνωρίζω καλύτερα αν συγκρίνονται ή όχι παρελθοντικές πράξεις με αυτές του σήμερα -λόγω επαγγέλματος-

                                            Σε πήρε τηλέφωνο ο 7άκης κ σου εξήγησε την κατάσταση?

                                            Αλλοιώς δεν εξηγείται η σιγουριά σου!

                                            υγ:ευτυχώς που μου ξαναθύμισες γιατί δεν πρέπει να ποστάρω σε παρομοίου ύφους θέματα.Αρκετοί είστε ανεπίδεκτοι!

                                            Ποιο ειναι το επαγγελμα σου αν επιτρεπεται?

                                            Ειμαι σιγουρος γιατι αντιθετα με πολλους καταλαβαινω για τι οδηγους μιλαμε. Ο MS του αφησε ακριβως οσο χωρο χρειαζοταν οχι για να του κανει χαρη αλλα για μην χτυπησουν! Ν αμυνθει ηθελε, οχι να τον χτυπησει. Αν ηθελε το 2ο θα το ειχε κανει!

                                            Φιλε sosna, εγω δεν μπορω να εξηγησω την σιγουρια σου οτι ξερεις περισσοτερα απ ολους απο την στιγμη που δεν ξερεις ποιοι ειναι οι αλλοι και τι κανουν στην ζωη τους...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 9 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr