-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Όταν φύγει η Rina, χτυπάω Berlingo...
Το καινουργιο με τα ελατηρια-αμορτισερ πισω..?
Τσου, το ΜΚ1 προ facelift
g60 τι κανει η zx-αρα..?
Ξυρίζει
-
Βαλε καμια φωτο να γουσταρουμε..
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Όταν φύγει η Rina, χτυπάω Berlingo...υπάρχει κάποιος λόγος να το κανείς αυτό στον εαυτό σου ;;
Αν κατάλαβα καλά προσπαθείς να κανείς κάτι επαγγελματικά ... Αλλά οι κινήσεις σου είναι λίγο σπασμωδικες και αναρχες ... -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
αλλα βεβαια καποιοι μηχανικοι θεωρουν τα SKF πιο ανθεκτικα.
Οντως είναι κορυφαία
Kαι τα SNR όμως αλλά και τα Timken καλά είναιΕ, ουτως ή αλλως οι εταιριες που κατασκευαζουν παγκοσμιως ρουλεμαν μετρωνται στα δαχτυλα του ενος χεριου (FAG, SKF, SNR κτλ κτλ) και εχουν ηδη πολυ μεγαλη ιστορια στην κατασκευη τετοιων εξαρτηματων. Βεβαια για τον καθε τυπο που παιρνεις, υπαροχυν και κατι σαν 'βαθμιδες' ποιοτητας ακομα και στην ιδια την εταιρια. Ετσι, ισχυει και το 'ο,τι δινεις, παιρνεις'. Απλα συνηθως τα SNR (αν κρινω απο το Megane του πατερα μου) ειναι σχετικα ευαισθητα και χαλανε ευκολα. Αλλα τουλαχιστον ειναι παμφθηνα σε σχεση μετα SKF. Το ιδιο ρουλεμαν στην SKF ειχε 40 περιπου ευρω και στην SNR ειχε 16 ευρω....
Βεβαια στο ΒΧ που ειχα αλλαξει τα 4 κωνικα ρουλεμαν στα μπροστα ψαλιδια (τα ρουλεμαν της γεφυρας) και τα αλλα 4 ρουλεμαν του πισω αξονα (των βραχιωνων δλδ) ηταν μαρκας FAG. Και παλι που εβαλα το εργοστασιακο σετ παλι FAG ηταν. Τα πισω ειχαν χαλασει λογικα αρκετα χρονια πριν, γιατι οταν ανοιξα τα μπρατσα, ειχαν διαλυθει τελειως , ειχαν μεινει μονο τα 2 κωνικα δαχτυλιδια. Τα εμπρος τα αλλαξα επειδη ειχα χτυπησει μια φορα ενα πεζοδρομιο και εσπασε το 1 και τα αλλαξα ολα. Στο Xantia δεν ξερω ακομα τι μαρκα ειναι... Δεν τα εχω ανοιξει ακομα αν και ολο λεω να τα ανοιξω γιατι εχει αρκετα χιλιομετρα στην πλατη του.
Τα Xsara βεβαια φορουν βελλονοειδη, αλλα δεν θυμαμαι τι μαρκα ειναι τα εργοστασιακα... Νομιζω και αυτα FAG ειναι... -
Τα SNR που φοράνε κι απ τη μάνα τους τα psa δεν πολυπαθαίνουν τόσο εύκολα.
Συνήθως τα αμάξια που στον πίσω άξονα φοράνε μονοκόματα ρουλεμάν ανεξαρτήτως μάρκας δεν παθαίνουν εύκολα ζημιά,πχ ta opel/vag που έχουν 2 κώνικα σε κάθε τροχό είναι σχετικά ευπαθή.
Σίγουρα η SKF είναι κορυφή στα ρουλεμάν παγκοσμίως αλλά μεγάλο ρόλο παίζει και που είναι κατασκευασμένο ένα SNR.
Οταν η διαφορά τιμής είναι ανω του 50% σε σχέση με ένα skf και το ρουλεμάν που θα αγοράσουμε θα μπει σε αμάξι που δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα ειδικά με μονοκόματο ρουλεμάν τότε η επιλογή μας σαφώς θα είναι υπέρ του φθηνότερου.
Δεν ξέρω ποιά εννοείς βελονοειδή,σε τροχό δεν υπάρχουν τέοια,συνήθως είναι σε στροφάλους όπου μπαίνει το πρίζντιρεκτ,σε κιβώτια κλπ.
Σε αυτά τα ρουλεμάν η ΙΝΑ είναι απ τις κορυφαίες. -
ΟΚ εχεις δικιο για το που φτιαχνονται παιζει ρολο, αλλα αυτα που ειχα βγαλει απο τα πισω ταμπουρα του Megane ηταν Made in France, και το αριστερο εκανε θορυβο στις 30000 χιλιομετρα και το δεξι στις 60000.... Παλι SNR εβαλα, αφου ηταν φυηνα, και αυτα παλι Made in France.
Το πειρεγο ειναι οτι ακριβως τα ιδια μα ακριβως (εχουν τον ιδιο κωδικο πανω τους και τα μετρησα και με παχυμετρο τις διαμετρους τους) φορουν τα Saxo παλι στα πισω ταμπουρα, οπως το Megane. Το θεμα ειναι οτι το ενα αμαξι (το Saxo) ηταν ενα απλο 1100 5θυρο, και το Megane ειναι 1,4 8ν παλι 5θυρο. Το θεμα ειναι οτι το πρωτο ειναι δεν ειναι 900 κιλα, και το Megane ειναι τουλαχιστον αλλα 200 κιλα πανω (στο περιπου τα νουμερα δλδ). Βεβαια κατανεμεται σε ολο το αμαξωμα, αλλα και παλι το συνολικο βαρος ελξης (με φουλ φορτωμενο) ειναι μεγαλυτερο στο Megane. Πως βαλαν τα ιδια ρουλεμαν, ενας Θεος ξερει.... Το θεμα ειναι οτι στο συγκεκριμμενο Saxo κρατησαν 200000 χιλιομετρα, ενω στου πατερα μου ο μεσος ορος ειναι στα 45000 χιλιομετρα, και με το ηρεμο οδηγημα του πατερα μου χωρις να το φορτωνει, χωρις να τρεχει, χωρις να στοχευει λακουβες, χωρις να καβαλα πεζοδρομια και δεν πηγαινει και σε χωματοδρομους.
Βελονοειδη οπως σωστα λες μπαινουν και στα κιβωτια, αλλα σε πολυ συγκεκριμμενα σημεια. Παιρνουν μονο εγκαρσια φορτια (σε σχεση με τα κωνικα που παιρνουν εγκαρσια και αξονικα) και αντι για μπιλιες (σφαιριδια) ή κωνους (που εχουν τα κωνικα) ειναι σαν μικρης διαμετρου κυλινδροι. Ειναι σαν και αυτα: Απλα αλλα το εξωτερικο δαχτυλιδι ειναι συμπαγες. -
Τα βελονωτά που λες με το εξωτερικό κάλυμα μήπως εννοείς αυτά που φοράνε στα μπράτσα της ανάρτησης?
Γιατί σε τροχό δεν έχω δει τέτοιο πράμα. -
Ναι ναι στα μπρατσα. Οχι στους τροχους. Στους πισω συνηθως φοραν ενα ρουλεμαν με διπλη σειρα σφαιριδιων. Μιλαμε για αυτοκινητα με εμπρος κινηση παντα και υστερουντες.
Στα μπρατσα τα υδροπνευματικα φορανε ζευγη κωνικων και τα συμβατικα ζευγη βελονοειδων. Τα Renault στα μπρατσα (τουλαχιστον στο Megane) αν δεν κανω λαθος φορα ρουλεμαν σαν του τροχου φαρδυ. Δεν ειμαι σιγουρος.... -
Ο χρήστης billaras_XantiaII έγραψε:
Ναι ναι στα μπρατσα. Οχι στους τροχους.Οκ τώρα συνενοηθήκαμε
Στους πισω συνηθως φοραν ενα ρουλεμαν με διπλη σειρα σφαιριδιων. Μιλαμε για αυτοκινητα με εμπρος κινηση παντα και υστερουντες.
Ναι
Στα μπρατσα τα υδροπνευματικα φορανε ζευγη κωνικων και τα συμβατικα ζευγη βελονοειδων. Τα Renault στα μπρατσα (τουλαχιστον στο Megane) αν δεν κανω λαθος φορα ρουλεμαν σαν του τροχου φαρδυ. Δεν ειμαι σιγουρος....
Ετσι είναι
-
OK τοτε
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Όταν φύγει η Rina, χτυπάω Berlingo...
υπάρχει κάποιος λόγος να το κανείς αυτό στον εαυτό σου ;;
Αν κατάλαβα καλά προσπαθείς να κανείς κάτι επαγγελματικά ... Αλλά οι κινήσεις σου είναι λίγο σπασμωδικες και αναρχες ...Έτσι είμαι μια ζωη
-
Ξέρει κανείς εάν το green bonus παρατάθηκε και για τον Αύγουστο;
-
Ο χρήστης greatst έγραψε:
Ξέρει κανείς εάν το green bonus παρατάθηκε και για τον Αύγουστο;Για ολους τους μηνες ισχυει.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ξέρει κανείς εάν το green bonus παρατάθηκε και για τον Αύγουστο;
Για ολους τους μηνες ισχυει.
Σίγουρα; Στο http://www.citroen.gr τώρα (2010-08-02-1719) γράφει (το η υπογράμμιση και η επισήμανση με έντονο από εμένα για να το προσέξουμε το συγκεκριμένο σημείο):
Το «GREEN BONUS ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ή ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ CITROËN» προσφέρει ένα ιδιαίτερα ισχυρό κίνητρο στους πελάτες που θέλουν να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο ενώ διαθέτουν παλιό προς ανταλλαγή ή απόσυρση. Ο αγοραστής λαμβάνει διπλό κέρδος καθώς αφενός δίνει το παλιό του αυτοκίνητο προς ανταλλαγή ή απόσυρση και αφετέρου κερδίζει ένα σημαντικό ποσό επιπλέον της πραγματικής του αξίας. Για τα μοντέλα C3 Classic, C4 (Coupe, Hatchback, Sedan), C5, C3 Picasso, C4 Picasso & Grand C4 Picasso, Xsara Picasso & C-Crosser το όφελος είναι 3.000 €. Για τα υπόλοιπα επιβατικά μοντέλα το όφελος είναι έως 2.000 €. Η συγκεκριμένη προωθητική πολιτική ισχύει από την 1/7/2010 και μέχρι τις 31/7/2010.
ΥΓ: Συγκεκριμένα στη σελίδα: http://www.citroen.gr/article.aspx?aid=295
-
Ο χρήστης greatst έγραψε:
Ξέρει κανείς εάν το green bonus παρατάθηκε και για τον Αύγουστο;
Για ολους τους μηνες ισχυει.
Σίγουρα; Στο http://www.citroen.gr τώρα (2010-08-02-1719) γράφει (το η υπογράμμιση και η επισήμανση με έντονο από εμένα για να το προσέξουμε το συγκεκριμένο σημείο):
Το «GREEN BONUS ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ή ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ CITROËN» προσφέρει ένα ιδιαίτερα ισχυρό κίνητρο στους πελάτες που θέλουν να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο ενώ διαθέτουν παλιό προς ανταλλαγή ή απόσυρση. Ο αγοραστής λαμβάνει διπλό κέρδος καθώς αφενός δίνει το παλιό του αυτοκίνητο προς ανταλλαγή ή απόσυρση και αφετέρου κερδίζει ένα σημαντικό ποσό επιπλέον της πραγματικής του αξίας. Για τα μοντέλα C3 Classic, C4 (Coupe, Hatchback, Sedan), C5, C3 Picasso, C4 Picasso & Grand C4 Picasso, Xsara Picasso & C-Crosser το όφελος είναι 3.000 €. Για τα υπόλοιπα επιβατικά μοντέλα το όφελος είναι έως 2.000 €. Η συγκεκριμένη προωθητική πολιτική ισχύει από την 1/7/2010 και μέχρι τις 31/7/2010.
ΥΓ: Συγκεκριμένα στη σελίδα: http://www.citroen.gr/article.aspx?aid=295
Η συγκεκριμενη πολιτικη της citroen hellas ισχυει εδω και πολλους μηνες..Απλα ανα μηνα πιθανολογω οτι βγαινει νεα ανακοινωση για καθε μηνα..Δεν ειναι λογικο να εβγαλαν ανακοινωση μονο για τον ιουλιο..Το greenbonus ειναι σε ισχυ εδω και μηνες και τουλαχιστον απο το μαρτη που ειχα παει στα κεντρικα στη πατρα να δω τη ds3 και ρωτησα..Γενικα θα μεταφερω το ερωτημα σου και στο greekcitroenclub και θα σε ενημερωσω.
-
@__nonos__: Thanks!
-
Δηλαδή το C4 coupe στα 1.6/120ΗΡ το VTRS πόσο περίπου πάει με απόσυρση δεκαετίας μοντέλου;
Γιατί η τιμή του τώρα είναι στα 19060€.
-
Μπιλάρα καλώς ήρθες και από μένα
αυτό με τα ρουλεμάν που γράφεις για το Megane δυστυχώς συμβαίνει και στα σειρά ΙΙ ειδικά στα cc offtopic -
Ευχαριστω για το καλωσορισμα
Ναι δυστυχως συμβαινει.... Αλλα τουλαχιστον ειναι φθηνα τα SNR.
Τα FAG παντως που φοραν τα PSA (οχι σε ολα τα σημεια που υπαρχουν ρουλεμαν βεβαια, και αλλαζει και απο μοντελο σε μοντελο, γιατι φοραν και SNR) ειναι σχετικα αθανατα. Στο ΒΧ μου ειχε αλλαχτει μονο 1 απο των τροχων, και στο Xantia δεν εχει αλλαχτει ακομα κανενα ουτε στους τροχους, ουτε στους αξονες. Του υστερουντα πισω θα τα ανοιξω καποια στιγμη προληπτικα και μαλλον θα τα αλλαξω κι ολας. -
Στα ΖΧ συνήθως κοντά στα 200.000 χρειάζονται αλλαγή αυτά του πίσω άξονα, των τροχών ποτέ δεν είχα θέμα και το ένα έχει τώρα 300κ!
CITROËN FORUM