-
βασικα , αφου περασε ο μπαρικελλο μαλλον ο σουμαχερ εχει δικιο ασχετα του ποσο επικίνδυνη ηταν η μονομαχια , παντος ειναι πολυ δυσκολη φαση. το ποσο ηλιθιο ειναι να περνεις αυτο το ρισκο ενω εισαι 3 δευτερα πιο αργος ειναι αλλο θεμα.
επισης δεν καταλαβαινω γιατι εστιαζετε στον κανονισμο με την μια κινηση. το θεμα ειναι οτι ο σουμαχερ πρεπει να αφησει ενα πλατος αμαξιου στον μπαρικελλο , δεν μπορει να τον εξαναγκασει εξω απο την ασπρη γραμμη απο τη στιγμη που ειναι διπλα του. ο μπαρικελλο απο την αλλη μπορει να παει οπου θελει και στα γρασιδια ακομα αρκει να μην κερδισει πλεονεκτημα , ο σουμαχερ εχει 'πεταξει'? τον μπαρικελλο εκτος ασπρης γραμμης και ασχετα αν δεν τον ειδε συνεχιζει προς αυτη την κατευθυνση. η ασπρη γραμμη εκει θεωρητικα οριοθετει την πιστα ομως αφηνει και αρκετο χωρο με ασφαλτο που μπορει να χρησιμοποιηθει για προσπερασμα και γιαυτο ειναι δυσκολη φαση
κανονισμος για την γραμμη εισοδου στα πιτ δεν υπαρχει (vettel) , κανονισμος για την γραμμη εξοδου για τους αγωνιζομενους δεν υπαρχει (bari).
ps . στα @@ μου τι εκανε ο senna πριν 20 χρονια
-
Τη γραμμή την υπερασπίζεσαι στην είσοδο της στροφής και όχι στη μέση της ευθείας αλλάζοντας απότομα όλο σχεδόν το πλάτος της πίστας και όταν ο άλλος έρχεται ταχύτερα από εσένα, αυτό είναι δολοφονικό τζαρτζάρισμα με 300 χλμ, άλλωστε τις 10 θέσεις τις έφαγε για αυτό το λόγο και μάλλον εκείνοι ξέρουν καλύτερα.
Όσο για τον Φέττελ Νίκο, έφαγε ποινή διέλευσης, τι άλλο να του έκαναν ? Είχε προηγηθεί το λάθος του να κρατήσει μεγάλη απόσταση από το SC και τιμωρήθηκε, τώρα αν στα επόμενα 5' μπήκε αεροπορία στα πίτς πάνω από τα κέρμπ νομίζεις ότι έπρεπε να του δώσουν διπλή ποινή διέλευσης ?
-
O Barrichello πατάει την άσπρη γραμμή (όριο της πίστας) πριν ακόμα περάσει καν τον πίσω τροχό του Schumacher.
Ανάλυση frame by frame αύριον... κι ευτυχώς που έγινε η φάση, γιατι οδηγικά δεν είχαμε τίποτα να ασχοληθούμε! -
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
O MS έκανε όπως είχε δικαίωμα μια αλλαγή κατεύθυνσης. Εάν ο RB ήθελε να περάσει από τα γρασίδια τότε αυτό μάλλον είναι δικό του πρόβλημα και όλα τα άλλα για τις μαύρες σημαίες είναι απλά απωθημένα
Συμφωνώ απόλυτα. Τρομερά μάγκας ή τρομερά ηλίθιος (δεν απέχυον πολύ) ο Μπαρικέλο που πήρε το ρίσκο και προσπέρασε, αλλά ο Σουμάχερ έκλεισε τη γραμμή του όπως του επιτρέπουν οι κανονισμοί.
Ο Μιχαλακης ομως εκανε δυο ελιγμους προς τα δεξια. Μετα τον 1ο που δεν εκλεισε την πορτα πληρως στα δεξια, χωθηκε ο κλαψας στην εσωτερικη και κανει 2ο ελιγμο να τον ριξει στον τοιχο που ευτυχως ηταν η εξοδος των πιτς και την γλιτωσε με λιγο γρασιδι και βρεγμενο σωβρακο.
Υποννοεις πως ο MS ηθελε επιτηδες να ριξει τον RB στον τοιχο? Ελπιζω οχι!
Κατα τ αλλα, σιγουρα απαγορευεται τα πατησεις την εξοδο του pit lane? Το κανουν πολλι και θυμαμαι παλιοτερα που ειχε γινει δεν υπηρχαν ποινες. Νομιζω ειναι οκ κατι τετοιο.
Επισης, τ οτι ηταν τοσο αργοτερος δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να υπερασπιστει την θεση του.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Τη γραμμή την υπερασπίζεσαι στην είσοδο της στροφής και όχι στη μέση της ευθείας αλλάζοντας απότομα όλο σχεδόν το πλάτος της πίστας και όταν ο άλλος έρχεται ταχύτερα από εσένα, αυτό είναι δολοφονικό τζαρτζάρισμα με 300 χλμ, άλλωστε τις 10 θέσεις τις έφαγε για αυτό το λόγο και μάλλον εκείνοι ξέρουν καλύτερα.Όσο για τον Φέττελ Νίκο, έφαγε ποινή διέλευσης, τι άλλο να του έκαναν ? Είχε προηγηθεί το λάθος του να κρατήσει μεγάλη απόσταση από το SC και τιμωρήθηκε, τώρα αν στα επόμενα 5' μπήκε αεροπορία στα πίτς πάνω από τα κέρμπ νομίζεις ότι έπρεπε να του δώσουν διπλή ποινή διέλευσης ?
Επιτρέπεται να αλλάξεις γραμμή 2 φορές αν θυμάμαι καλά...και έχει ξαναγίνει φέτος με τον Χάμιλτον να τρώει...reprimand ...αλλά εντάξει, αυτός ήταν ο Λούις
Το θέμα με τον Σούμι δεν ήταν το ότι άλλαξε γραμμή...αλλά ότι στρίμωξε τον Barri.
Πάντως...ο Barri κατά την άποψή μου διάλεξε λάθος τρόπο και λάθος γραμμή γιατί εκεί που πήγε να περάσει ήταν εντελώς ηλίθιο. Έπρεπε να πάει από αριστερά...όχι δεξιά...τον έσπρωξε δεξιά και δε θα μπορούσε να άλλαξει πάλι γραμμή.
Ποινή δεν τρώει αν κάποιος οδηγός πατήσει τη γραμμή του pitlane...αλλά αν κάποιος βγαίνει από τα πιτ.
-
1 φορα bro
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Προφανώς θα ήταν, αλλά αν ήταν γκρεμός, δε θα έτρεχαν εκεί...Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις. Ο Σουμάχερ είδε οτι θα τρωγε το προσπέρασμα και έκατσε στη μέση της πίστας, κλείνοντας εμφανώς στα δεξιά, προτού ο Μπαρικέλο βγει απ το slip streaming. Ο Μπαρικέλο πήρε ένα τεράστιο ρισκο, (υποθέτω) βλέποντας την κίνηση του γερμανού. Για μένα είναι ένα καθαρά αγωνιστικό συμβάν. Αγώνας είναι και ο καθένας παλεύει για τη θέση του... Και απορώ με την τιμωρία του Σουμάχερ, τη στιγμή που βάσει κανονισμών τιμωρία έπρεπε να φάει ο Μπαρικέλο που πάτησε πάνω στην έξοδο του pit lane.
...γιατί (άραγε) κάνετε σαν τον ίδιο τον Σουμάχερ; (τις δηλώσεις του εννοώ).
Λέμε ήταν (ιδιαίτερα) επικίνδυνο (άρα και σιχαμένο) το κλείσιμο ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ.
Στην αρχή το γυρνάτε (οι όσοι το γυρνάτε) στο 'δικαίωμά του βάσει κανονισμών'.
Στη συνέχεια (συνεχίζοντας ν' αποπροσανατολίζετε) στο να μη χωνόταν ότι ο Μπαρικέλο. Επειδή δηλαδή χώθηκε, να πάμε για χήρες κι ορφανά (όχι απλά χήρες δηλαδή, μέχρι κι η Κορίνα θα μπορούσε να μείνει χήρα, απ' τη φάση), ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΔΕ ΜΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΘΕΣΕΩΣ.
Ε μα. Πόσες φορές να το ξαναπούμε. Ο Γερμανός ήταν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για μπάτσες στο συγκεκριμένο. Λόγω ΤΟΙΧΟΥ. Όχι αυτουνού στον οποίο μιλάμε.(...κι έτσι για την ιστορία, ο Μπαρικέλο ξεσκίστηκε να λέει που είχε ξεσκιστεί να λέει -στην ενδοεπικοινωνία- πριν το κλείσιμο ΚΑΙ στον τοίχο, ότι σε κάθε του προηγούμενη προσπάθεια, απ' τη στιγμή που τον είχε φτάσει, τον έκλεινε
Α-ΡΓΑ. Πολύ. Κι έχει και δίκιο) -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ποινή δεν τρώει αν κάποιος οδηγός πατήσει τη γραμμή του pitlane...αλλά αν κάποιος βγαίνει από τα πιτ.
εξαρτάται ...αν τον λένε Fernando ναι αν τον λένε Lewis όχι.
Είδατε νευράκια και χειρονομιούλες ο Φεττελάκος; Αν τα έκανε ο Νάντος θα είχαμε εδώ μέσα 3τομη ανθολογία 'περι αντιπαθητικού ιθπανού το ανάγνωσμα' ...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ποινή δεν τρώει αν κάποιος οδηγός πατήσει τη γραμμή του pitlane...αλλά αν κάποιος βγαίνει από τα πιτ.
εξαρτάται ...αν τον λένε Fernando ναι αν τον λένε Lewis όχι.
Είδατε νευράκια και χειρονομιούλες ο Φεττελάκος; Αν τα έκανε ο Νάντος θα είχαμε εδώ μέσα 3τομη ανθολογία 'περι αντιπαθητικού ιθπανού το ανάγνωσμα' ...
Κυριακή κοντή γιορτή...θα σφαχτούν μεταξύ τους οι δύο οδηγοί της RBR και να μου το θυμηθείτε καθώς πλησιάζουμε στο τέλος της σεζόν.
-
Μπάαααα.
Ο Γουέμπερ ειναι το φαβορί και το ξέρει ο Φεττελάκος.Πανικός = Φεττελ.Αρα λάθη.Αρα ατυχίες,γκαντεμιές κτλ.Εκτός και αν σαμποταρει η ομάδα τον Αυστραλό.
Παιζει και αυτό. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Μπάαααα.
Ο Γουέμπερ ειναι το φαβορί και το ξέρει ο Φεττελάκος.Πανικός = Φεττελ.Αρα λάθη.Αρα ατυχίες,γκαντεμιές κτλ.Εκτός και αν σαμποταρει η ομάδα τον Αυστραλό.
Παιζει και αυτό.Ο Χόρνερ το ξέρει?
Εκεί είναι το θέμα γιατί ο Χόρνερ γουστάρει τον Φεττελάκο για champion νομίζω.
Γιαυτό λέω θα έχουμε δράματα...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τη γραμμή την υπερασπίζεσαι στην είσοδο της στροφής και όχι στη μέση της ευθείας αλλάζοντας απότομα όλο σχεδόν το πλάτος της πίστας και όταν ο άλλος έρχεται ταχύτερα από εσένα, αυτό είναι δολοφονικό τζαρτζάρισμα με 300 χλμ, άλλωστε τις 10 θέσεις τις έφαγε για αυτό το λόγο και μάλλον εκείνοι ξέρουν καλύτερα.
Όσο για τον Φέττελ Νίκο, έφαγε ποινή διέλευσης, τι άλλο να του έκαναν ? Είχε προηγηθεί το λάθος του να κρατήσει μεγάλη απόσταση από το SC και τιμωρήθηκε, τώρα αν στα επόμενα 5' μπήκε αεροπορία στα πίτς πάνω από τα κέρμπ νομίζεις ότι έπρεπε να του δώσουν διπλή ποινή διέλευσης ?
Επιτρέπεται να αλλάξεις γραμμή 2 φορές αν θυμάμαι καλά...και έχει ξαναγίνει φέτος με τον Χάμιλτον να τρώει...reprimand ...αλλά εντάξει, αυτός ήταν ο Λούις
Το θέμα με τον Σούμι δεν ήταν το ότι άλλαξε γραμμή...αλλά ότι στρίμωξε τον Barri.
Πάντως...ο Barri κατά την άποψή μου διάλεξε λάθος τρόπο και λάθος γραμμή γιατί εκεί που πήγε να περάσει ήταν εντελώς ηλίθιο. Έπρεπε να πάει από αριστερά...όχι δεξιά...τον έσπρωξε δεξιά και δε θα μπορούσε να άλλαξει πάλι γραμμή.
Ποινή δεν τρώει αν κάποιος οδηγός πατήσει τη γραμμή του pitlane...αλλά αν κάποιος βγαίνει από τα πιτ.
τοσοι και τοσοι στριμωξαν αλλους και δεν ειπαν τιποτα
δεν υπαρχει αυτη η ποινη επειδη στριμωξε εναν οδηγο αμα ειναι ετσι τοτε ολες οι προσπερασεις ειναι δυνητικα ενοχες απο τωρα
δηλαδη αμα γινοταν στο μονακο αυτο θα ετρωγε μαυρη σημαια? μην ξεχναμε και αλλα θηρια της φ1 τα εκαναν αυτα και χειροτερα αλλα ολα ειναι θεμα ψυχολογιας (ειτε περνας ειτε βγαινουμε δικια σου αποφαση εγω δεν το σηκωνω) εαν ακομη και αυτο ειναι forbidden τοτε απορω τι βλεπουμε -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Εκεί είναι το θέμα γιατί ο Χόρνερ γουστάρει τον Φεττελάκο για champion νομίζω.Τον Χόρνερ δεν νομίζω να τον νοιάζει ιδιαίτερα. Ο Μάρκο όμως σίγουρα..
-
.... οποιος πηδάει πολλές σαμπανιες ...
-
Και τωρα θα γυριστεί η ταινία δρασης ........'The wall'.
Eνας τοιχος θα κανει την διαφορά στην μπιζνα.Πολλά κερδη.
Τρομαξαν οι κριτές και τα πληρωσε ο Γερμανος.Τι το ψαχνετε για κανονισμούς.Κατι επρεπε να κανουν για να καλυφθούν στην δουλειά τους και στους θεατές.
Στο κατω κατω σιγα τι του εκαναν.Φετος ειναι για δοκιμες ετσι κι αλλιώς.Ο Χορνερ μπορει να ξερει τι θελει αλλα πως θα το εχει οταν ο Φεττελ θα χανει την ψυχραιμια του και θα παιρνει κουλούρες στο τελος.
Κατι στυλ Χαμιλτον και εισοδο στα πιτ αν θυμάστε.
Είπαμε δεν φτανει το ταλέντο. -
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
.... οποιος πηδάει πολλές σαμπανιες ...Ενας λόγος ειμαι εδω ειναι οτι βαζετε κατι τέτοια και μένω.......
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
:ysterical:ασε ρε σουμαχερ πια την φ1, πιασε και συ μια κιθαρα σαν τον jacques
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Έχω την αίσθηση οτι ο πρώτος που λες δεν ήταν ελιγμός, απλά στάθηκε εσκεμμένα στη μέση της πίστας. Ίσως να μην το χω δει καλά. Από την άλλη μην ξεχνάμε τη φετινή Μαλαισία με τον Λούη και τη διευκρίνη των κανονισμών! Τότε ο Χάμιλτον άλλαζε συνεχώς πορεία δεξιά αριστερά στην μεγάλη ευθεία της πίστας για να μην προσπεραστεί (νομίζω από κάποια Ρενώ) και οι διευκρινήσεις μιλούσαν για μια μόνο αλλαγή πορείας εφόσον γίνεται κίνηση για προσπέρασμα (δηλ μετράει ένα 'κλείσιμο πόρτας' ας πούμε) κι όχι γενικά οι αλλαγές πορείας...http://www.youtube.com/watch?v=aIJLRbU-lDI το βιντεο της μονομαχιας (αν δεν το βγαλει η ΦΟΜ)
Δεν το εχω εξηγησει καλα στο πρωτο μου ποστ, το θεμα δεν ειναι τοσο αν ειναι 1ος ελιγμος (ή 2ος-3ος-4ος κλπ αν εισαι ο Λουης) αλλα το οτι κανει τσοπ την ωρα ο αλλος παει στην μερια που διαλεξε για την επιθεση φευγοντας απο το σλιπστρημ. Ας εκλεινε εξαρχης νωριτερα την εσωτερικη ο Μαικ παρα να εχει πισω του κολλημενο στη μεση της πιστας τον Μπαρι ορθανοιχτος και απο τις δυο παντες (κυριως την εσωτερικη). Δηλ πρεπει να γινει κατι τετοιο για να συγκινηθουμε http://www.youtube.com/watch?v=Qvs4o0vbAMs?
εδιτ
Μερικα παρομοια τσοπς που θυμηθηκα ον δε ραν απο Φ1
http://www.youtube.com/watch?v=zznJjSncGCE 1:31-1:43
http://www.youtube.com/watch?v=pIsGbczoAKs 0:16-0:21
http://www.youtube.com/watch?v=ggaai93FU7w 0:01-0:10 -
η πλακα ειναι πως ο καθενας το 'μια αλλαγη πορειας' το περνει οπως θελει
ο ενας λεει επανω στην στροφη (στην αλλαγη πορειας κανεις..αλλαγη πορειας )
ο αλλος λεει ζιγκ ζαγκ
ο παραλος λεει οτι ηταν παρανομοο σεννα που εστριβε ενω ηταν διπλα του αλλος δεν ηταν παρανομο
ο μανσελλ που αλλαζει πορεια σε ms δεν ηταν παρανομο
κατι σατο γιαμαμοτο ζιγκουρατ και τα @@ του καραμπελα που εκαναν κατι δολοφονικα ακομη και με μικρες ταχυτητες μαλλον ουτε αυτα ηταν παρανομα..
μονο οτι κανει ο σουμαχερ ειναι παρανομο για ολους ακομη και το κλεισιμο που ειχε δικαιωμα να το κανει αφου δεν μπορουσε να ξαναλαξει πορεια τον ειπαν δολοφονο..α ρε κιμι που εισαι να τους διδαξεις πως να τους πετας εξω χωρις καν να τους κλεινεις
(αμα ειναι να τρεχουν σαν φλωροι να μου λειπει τετοια φ1 να μην μπορει κανεις να κανει κατι )
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
[snip]
Πάντως...ο Barri κατά την άποψή μου διάλεξε λάθος τρόπο και λάθος γραμμή γιατί εκεί που πήγε να περάσει ήταν εντελώς ηλίθιο. Έπρεπε να πάει από αριστερά...όχι δεξιά...τον έσπρωξε δεξιά και δε θα μπορούσε να άλλαξει πάλι γραμμή.
[snip]Να πάει από αριστερά να κάνει τι; Να βρεθεί στην Κ1 της Ουγγαρίας από την εξωτερική με τον Σουμάχερ να του μπλοκάρει την καλή γραμμή προς το άπεξ στην εσωτερική; Η δεξιά μεριά είναι η σωστή επιλογή αφού πολύ απλά η δεξιά μεριά σε βγάζει στην εσωτερική της Κ1 στην Ουγγαρία. Συν ότι ο Βραζιλιάνος βρίσκεται στο στριμ του Σουμάχερ όταν αυτός είναι στη μέση της ευθείας και μόλις πάει να βγει (και βγαίνει) ο Μπαρικέλο από το στριμ ο Γερμανός τον κλείνει, αφού πρώτα τον έχει δει στο καθρέφτη του πως κάνει το σλιπ από δεξιά του! Απλά τραγικός ο Σουμάχερ!
Ούτε καρέ-καρέ αναλύσεις χρειάζονται, ούτε επικαλύψεις μονοθεσίων έχουν καμιά σημασία, ούτε τίποτα γιατί πολύ απλά (όπως έγραψε κι ένας φίλος σε προηγούμενο ποστ) όλα αυτά διαδραματίστηκαν σε ευθεία και όχι στην είσοδο κάποιας στροφής. Και μάλιστα με 300 χλμ/ώρα και πάνω στο τελείωμα, στο μπρέικ του σλιπ-στρίμινγκ, που είναι η πιο ασταθής αεροδυναμικά κατάσταση για το επιτιθέμενο μονοθέσιο.
Πάλι καλά που τιμωρήθηκε.
2010 Hungarian Grand Prix