Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2010 Hungarian Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2010 Hungarian Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 16
    • 17
    • 7 / 17
    Formula 1
    57
    326
    1120
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      patro last edited by

      βασικα , αφου περασε ο μπαρικελλο μαλλον ο σουμαχερ εχει δικιο ασχετα του ποσο επικίνδυνη ηταν η μονομαχια , παντος ειναι πολυ δυσκολη φαση. το ποσο ηλιθιο ειναι να περνεις αυτο το ρισκο ενω εισαι 3 δευτερα πιο αργος ειναι αλλο θεμα.

      επισης δεν καταλαβαινω γιατι εστιαζετε στον κανονισμο με την μια κινηση. το θεμα ειναι οτι ο σουμαχερ πρεπει να αφησει ενα πλατος αμαξιου στον μπαρικελλο , δεν μπορει να τον εξαναγκασει εξω απο την ασπρη γραμμη απο τη στιγμη που ειναι διπλα του. ο μπαρικελλο απο την αλλη μπορει να παει οπου θελει και στα γρασιδια ακομα αρκει να μην κερδισει πλεονεκτημα , ο σουμαχερ εχει 'πεταξει'? τον μπαρικελλο εκτος ασπρης γραμμης και ασχετα αν δεν τον ειδε συνεχιζει προς αυτη την κατευθυνση. η ασπρη γραμμη εκει θεωρητικα οριοθετει την πιστα ομως αφηνει και αρκετο χωρο με ασφαλτο που μπορει να χρησιμοποιηθει για προσπερασμα και γιαυτο ειναι δυσκολη φαση

      κανονισμος για την γραμμη εισοδου στα πιτ δεν υπαρχει (vettel) , κανονισμος για την γραμμη εξοδου για τους αγωνιζομενους δεν υπαρχει (bari).

      ps . στα @@ μου τι εκανε ο senna πριν 20 χρονια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 2
        21-quadra last edited by

        Τη γραμμή την υπερασπίζεσαι στην είσοδο της στροφής και όχι στη μέση της ευθείας αλλάζοντας απότομα όλο σχεδόν το πλάτος της πίστας και όταν ο άλλος έρχεται ταχύτερα από εσένα, αυτό είναι δολοφονικό τζαρτζάρισμα με 300 χλμ, άλλωστε τις 10 θέσεις τις έφαγε για αυτό το λόγο και μάλλον εκείνοι ξέρουν καλύτερα.

        Όσο για τον Φέττελ Νίκο, έφαγε ποινή διέλευσης, τι άλλο να του έκαναν ? Είχε προηγηθεί το λάθος του να κρατήσει μεγάλη απόσταση από το SC και τιμωρήθηκε, τώρα αν στα επόμενα 5' μπήκε αεροπορία στα πίτς πάνω από τα κέρμπ νομίζεις ότι έπρεπε να του δώσουν διπλή ποινή διέλευσης ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          phaethon last edited by

          O Barrichello πατάει την άσπρη γραμμή (όριο της πίστας) πριν ακόμα περάσει καν τον πίσω τροχό του Schumacher.
          Ανάλυση frame by frame αύριον... κι ευτυχώς που έγινε η φάση, γιατι οδηγικά δεν είχαμε τίποτα να ασχοληθούμε!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vassilisal last edited by

            Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:

            O MS έκανε όπως είχε δικαίωμα μια αλλαγή κατεύθυνσης. Εάν ο RB ήθελε να περάσει από τα γρασίδια τότε αυτό μάλλον είναι δικό του πρόβλημα και όλα τα άλλα για τις μαύρες σημαίες είναι απλά απωθημένα

            Συμφωνώ απόλυτα. Τρομερά μάγκας ή τρομερά ηλίθιος (δεν απέχυον πολύ) ο Μπαρικέλο που πήρε το ρίσκο και προσπέρασε, αλλά ο Σουμάχερ έκλεισε τη γραμμή του όπως του επιτρέπουν οι κανονισμοί.

            Ο Μιχαλακης ομως εκανε δυο ελιγμους προς τα δεξια. Μετα τον 1ο που δεν εκλεισε την πορτα πληρως στα δεξια, χωθηκε ο κλαψας στην εσωτερικη και κανει 2ο ελιγμο να τον ριξει στον τοιχο που ευτυχως ηταν η εξοδος των πιτς και την γλιτωσε με λιγο γρασιδι και βρεγμενο σωβρακο.

            Υποννοεις πως ο MS ηθελε επιτηδες να ριξει τον RB στον τοιχο? Ελπιζω οχι!

            Κατα τ αλλα, σιγουρα απαγορευεται τα πατησεις την εξοδο του pit lane? Το κανουν πολλι και θυμαμαι παλιοτερα που ειχε γινει δεν υπηρχαν ποινες. Νομιζω ειναι οκ κατι τετοιο.

            Επισης, τ οτι ηταν τοσο αργοτερος δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να υπερασπιστει την θεση του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
              Τη γραμμή την υπερασπίζεσαι στην είσοδο της στροφής και όχι στη μέση της ευθείας αλλάζοντας απότομα όλο σχεδόν το πλάτος της πίστας και όταν ο άλλος έρχεται ταχύτερα από εσένα, αυτό είναι δολοφονικό τζαρτζάρισμα με 300 χλμ, άλλωστε τις 10 θέσεις τις έφαγε για αυτό το λόγο και μάλλον εκείνοι ξέρουν καλύτερα.

              Όσο για τον Φέττελ Νίκο, έφαγε ποινή διέλευσης, τι άλλο να του έκαναν ? Είχε προηγηθεί το λάθος του να κρατήσει μεγάλη απόσταση από το SC και τιμωρήθηκε, τώρα αν στα επόμενα 5' μπήκε αεροπορία στα πίτς πάνω από τα κέρμπ νομίζεις ότι έπρεπε να του δώσουν διπλή ποινή διέλευσης ?

              Επιτρέπεται να αλλάξεις γραμμή 2 φορές αν θυμάμαι καλά...και έχει ξαναγίνει φέτος με τον Χάμιλτον να τρώει...reprimand ...αλλά εντάξει, αυτός ήταν ο Λούις

              Το θέμα με τον Σούμι δεν ήταν το ότι άλλαξε γραμμή...αλλά ότι στρίμωξε τον Barri.

              Πάντως...ο Barri κατά την άποψή μου διάλεξε λάθος τρόπο και λάθος γραμμή γιατί εκεί που πήγε να περάσει ήταν εντελώς ηλίθιο. Έπρεπε να πάει από αριστερά...όχι δεξιά...τον έσπρωξε δεξιά και δε θα μπορούσε να άλλαξει πάλι γραμμή.

              Ποινή δεν τρώει αν κάποιος οδηγός πατήσει τη γραμμή του pitlane...αλλά αν κάποιος βγαίνει από τα πιτ.

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vassilisal last edited by

                1 φορα bro 😉

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  washcloud last edited by

                  Ο χρήστης thymios έγραψε:
                  Προφανώς θα ήταν, αλλά αν ήταν γκρεμός, δε θα έτρεχαν εκεί...

                  Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις. Ο Σουμάχερ είδε οτι θα τρωγε το προσπέρασμα και έκατσε στη μέση της πίστας, κλείνοντας εμφανώς στα δεξιά, προτού ο Μπαρικέλο βγει απ το slip streaming. Ο Μπαρικέλο πήρε ένα τεράστιο ρισκο, (υποθέτω) βλέποντας την κίνηση του γερμανού. Για μένα είναι ένα καθαρά αγωνιστικό συμβάν. Αγώνας είναι και ο καθένας παλεύει για τη θέση του... Και απορώ με την τιμωρία του Σουμάχερ, τη στιγμή που βάσει κανονισμών τιμωρία έπρεπε να φάει ο Μπαρικέλο που πάτησε πάνω στην έξοδο του pit lane.

                  ...γιατί (άραγε) κάνετε σαν τον ίδιο τον Σουμάχερ; (τις δηλώσεις του εννοώ).
                  Λέμε ήταν (ιδιαίτερα) επικίνδυνο (άρα και σιχαμένο) το κλείσιμο ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ.
                  Στην αρχή το γυρνάτε (οι όσοι το γυρνάτε) στο 'δικαίωμά του βάσει κανονισμών'.
                  Στη συνέχεια (συνεχίζοντας ν' αποπροσανατολίζετε) στο να μη χωνόταν ότι ο Μπαρικέλο. Επειδή δηλαδή χώθηκε, να πάμε για χήρες κι ορφανά (όχι απλά χήρες δηλαδή, μέχρι κι η Κορίνα θα μπορούσε να μείνει χήρα, απ' τη φάση), ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΔΕ ΜΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΘΕΣΕΩΣ.
                  Ε μα. Πόσες φορές να το ξαναπούμε. Ο Γερμανός ήταν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για μπάτσες στο συγκεκριμένο. Λόγω ΤΟΙΧΟΥ. Όχι αυτουνού στον οποίο μιλάμε.

                  (...κι έτσι για την ιστορία, ο Μπαρικέλο ξεσκίστηκε να λέει που είχε ξεσκιστεί να λέει -στην ενδοεπικοινωνία- πριν το κλείσιμο ΚΑΙ στον τοίχο, ότι σε κάθε του προηγούμενη προσπάθεια, απ' τη στιγμή που τον είχε φτάσει, τον έκλεινε
                  Α-ΡΓΑ. Πολύ. Κι έχει και δίκιο)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                    Ποινή δεν τρώει αν κάποιος οδηγός πατήσει τη γραμμή του pitlane...αλλά αν κάποιος βγαίνει από τα πιτ.

                    εξαρτάται ...αν τον λένε Fernando ναι αν τον λένε Lewis όχι.

                    Είδατε νευράκια και χειρονομιούλες ο Φεττελάκος; Αν τα έκανε ο Νάντος θα είχαμε εδώ μέσα 3τομη ανθολογία 'περι αντιπαθητικού ιθπανού το ανάγνωσμα' ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:

                      Ποινή δεν τρώει αν κάποιος οδηγός πατήσει τη γραμμή του pitlane...αλλά αν κάποιος βγαίνει από τα πιτ.

                      εξαρτάται ...αν τον λένε Fernando ναι αν τον λένε Lewis όχι.

                      Είδατε νευράκια και χειρονομιούλες ο Φεττελάκος; Αν τα έκανε ο Νάντος θα είχαμε εδώ μέσα 3τομη ανθολογία 'περι αντιπαθητικού ιθπανού το ανάγνωσμα' ...

                      Κυριακή κοντή γιορτή...θα σφαχτούν μεταξύ τους οι δύο οδηγοί της RBR και να μου το θυμηθείτε καθώς πλησιάζουμε στο τέλος της σεζόν.

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coupeas last edited by

                        Μπάαααα.
                        Ο Γουέμπερ ειναι το φαβορί και το ξέρει ο Φεττελάκος.Πανικός = Φεττελ.Αρα λάθη.Αρα ατυχίες,γκαντεμιές κτλ.Εκτός και αν σαμποταρει η ομάδα τον Αυστραλό.
                        Παιζει και αυτό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                          Μπάαααα.
                          Ο Γουέμπερ ειναι το φαβορί και το ξέρει ο Φεττελάκος.Πανικός = Φεττελ.Αρα λάθη.Αρα ατυχίες,γκαντεμιές κτλ.Εκτός και αν σαμποταρει η ομάδα τον Αυστραλό.
                          Παιζει και αυτό.

                          Ο Χόρνερ το ξέρει?

                          Εκεί είναι το θέμα γιατί ο Χόρνερ γουστάρει τον Φεττελάκο για champion νομίζω.

                          Γιαυτό λέω θα έχουμε δράματα...

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cabala10 last edited by

                            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                            Τη γραμμή την υπερασπίζεσαι στην είσοδο της στροφής και όχι στη μέση της ευθείας αλλάζοντας απότομα όλο σχεδόν το πλάτος της πίστας και όταν ο άλλος έρχεται ταχύτερα από εσένα, αυτό είναι δολοφονικό τζαρτζάρισμα με 300 χλμ, άλλωστε τις 10 θέσεις τις έφαγε για αυτό το λόγο και μάλλον εκείνοι ξέρουν καλύτερα.

                            Όσο για τον Φέττελ Νίκο, έφαγε ποινή διέλευσης, τι άλλο να του έκαναν ? Είχε προηγηθεί το λάθος του να κρατήσει μεγάλη απόσταση από το SC και τιμωρήθηκε, τώρα αν στα επόμενα 5' μπήκε αεροπορία στα πίτς πάνω από τα κέρμπ νομίζεις ότι έπρεπε να του δώσουν διπλή ποινή διέλευσης ?

                            Επιτρέπεται να αλλάξεις γραμμή 2 φορές αν θυμάμαι καλά...και έχει ξαναγίνει φέτος με τον Χάμιλτον να τρώει...reprimand ...αλλά εντάξει, αυτός ήταν ο Λούις

                            Το θέμα με τον Σούμι δεν ήταν το ότι άλλαξε γραμμή...αλλά ότι στρίμωξε τον Barri.

                            Πάντως...ο Barri κατά την άποψή μου διάλεξε λάθος τρόπο και λάθος γραμμή γιατί εκεί που πήγε να περάσει ήταν εντελώς ηλίθιο. Έπρεπε να πάει από αριστερά...όχι δεξιά...τον έσπρωξε δεξιά και δε θα μπορούσε να άλλαξει πάλι γραμμή.

                            Ποινή δεν τρώει αν κάποιος οδηγός πατήσει τη γραμμή του pitlane...αλλά αν κάποιος βγαίνει από τα πιτ.

                            τοσοι και τοσοι στριμωξαν αλλους και δεν ειπαν τιποτα
                            δεν υπαρχει αυτη η ποινη επειδη στριμωξε εναν οδηγο αμα ειναι ετσι τοτε ολες οι προσπερασεις ειναι δυνητικα ενοχες απο τωρα
                            δηλαδη αμα γινοταν στο μονακο αυτο θα ετρωγε μαυρη σημαια? μην ξεχναμε και αλλα θηρια της φ1 τα εκαναν αυτα και χειροτερα αλλα ολα ειναι θεμα ψυχολογιας (ειτε περνας ειτε βγαινουμε δικια σου αποφαση εγω δεν το σηκωνω) εαν ακομη και αυτο ειναι forbidden τοτε απορω τι βλεπουμε

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zorz last edited by

                              Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                              Εκεί είναι το θέμα γιατί ο Χόρνερ γουστάρει τον Φεττελάκο για champion νομίζω.

                              Τον Χόρνερ δεν νομίζω να τον νοιάζει ιδιαίτερα. Ο Μάρκο όμως σίγουρα..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                st-devote last edited by

                                .... οποιος πηδάει πολλές σαμπανιες ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coupeas last edited by

                                  Και τωρα θα γυριστεί η ταινία δρασης ........'The wall'.
                                  Eνας τοιχος θα κανει την διαφορά στην μπιζνα.Πολλά κερδη.
                                  Τρομαξαν οι κριτές και τα πληρωσε ο Γερμανος.Τι το ψαχνετε για κανονισμούς.Κατι επρεπε να κανουν για να καλυφθούν στην δουλειά τους και στους θεατές.
                                  Στο κατω κατω σιγα τι του εκαναν.Φετος ειναι για δοκιμες ετσι κι αλλιώς.

                                  Ο Χορνερ μπορει να ξερει τι θελει αλλα πως θα το εχει οταν ο Φεττελ θα χανει την ψυχραιμια του και θα παιρνει κουλούρες στο τελος.
                                  Κατι στυλ Χαμιλτον και εισοδο στα πιτ αν θυμάστε.
                                  Είπαμε δεν φτανει το ταλέντο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coupeas last edited by

                                    Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
                                    .... οποιος πηδάει πολλές σαμπανιες ...

                                    Ενας λόγος ειμαι εδω ειναι οτι βαζετε κατι τέτοια και μένω.......

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red-spirit last edited by

                                      Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
                                      :ysterical:

                                      ασε ρε σουμαχερ πια την φ1, πιασε και συ μια κιθαρα σαν τον jacques

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasilakis last edited by

                                        Ο χρήστης thymios έγραψε:
                                        Έχω την αίσθηση οτι ο πρώτος που λες δεν ήταν ελιγμός, απλά στάθηκε εσκεμμένα στη μέση της πίστας. Ίσως να μην το χω δει καλά. Από την άλλη μην ξεχνάμε τη φετινή Μαλαισία με τον Λούη και τη διευκρίνη των κανονισμών! Τότε ο Χάμιλτον άλλαζε συνεχώς πορεία δεξιά αριστερά στην μεγάλη ευθεία της πίστας για να μην προσπεραστεί (νομίζω από κάποια Ρενώ) και οι διευκρινήσεις μιλούσαν για μια μόνο αλλαγή πορείας εφόσον γίνεται κίνηση για προσπέρασμα (δηλ μετράει ένα 'κλείσιμο πόρτας' ας πούμε) κι όχι γενικά οι αλλαγές πορείας...

                                        http://www.youtube.com/watch?v=aIJLRbU-lDI το βιντεο της μονομαχιας (αν δεν το βγαλει η ΦΟΜ)

                                        Δεν το εχω εξηγησει καλα στο πρωτο μου ποστ, το θεμα δεν ειναι τοσο αν ειναι 1ος ελιγμος (ή 2ος-3ος-4ος κλπ αν εισαι ο Λουης) αλλα το οτι κανει τσοπ την ωρα ο αλλος παει στην μερια που διαλεξε για την επιθεση φευγοντας απο το σλιπστρημ. Ας εκλεινε εξαρχης νωριτερα την εσωτερικη ο Μαικ παρα να εχει πισω του κολλημενο στη μεση της πιστας τον Μπαρι ορθανοιχτος και απο τις δυο παντες (κυριως την εσωτερικη). Δηλ πρεπει να γινει κατι τετοιο για να συγκινηθουμε http://www.youtube.com/watch?v=Qvs4o0vbAMs?

                                        εδιτ
                                        Μερικα παρομοια τσοπς που θυμηθηκα ον δε ραν απο Φ1
                                        http://www.youtube.com/watch?v=zznJjSncGCE 1:31-1:43
                                        http://www.youtube.com/watch?v=pIsGbczoAKs 0:16-0:21
                                        http://www.youtube.com/watch?v=ggaai93FU7w 0:01-0:10

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cabala10 last edited by

                                          η πλακα ειναι πως ο καθενας το 'μια αλλαγη πορειας' το περνει οπως θελει
                                          ο ενας λεει επανω στην στροφη (στην αλλαγη πορειας κανεις..αλλαγη πορειας )
                                          ο αλλος λεει ζιγκ ζαγκ
                                          ο παραλος λεει οτι ηταν παρανομο

                                          ο σεννα που εστριβε ενω ηταν διπλα του αλλος δεν ηταν παρανομο
                                          ο μανσελλ που αλλαζει πορεια σε ms δεν ηταν παρανομο
                                          κατι σατο γιαμαμοτο ζιγκουρατ και τα @@ του καραμπελα που εκαναν κατι δολοφονικα ακομη και με μικρες ταχυτητες μαλλον ουτε αυτα ηταν παρανομα..
                                          μονο οτι κανει ο σουμαχερ ειναι παρανομο για ολους ακομη και το κλεισιμο που ειχε δικαιωμα να το κανει αφου δεν μπορουσε να ξαναλαξει πορεια τον ειπαν δολοφονο..

                                          α ρε κιμι που εισαι να τους διδαξεις πως να τους πετας εξω χωρις καν να τους κλεινεις

                                          (αμα ειναι να τρεχουν σαν φλωροι να μου λειπει τετοια φ1 να μην μπορει κανεις να κανει κατι )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            migf1 last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                            [snip]
                                            Πάντως...ο Barri κατά την άποψή μου διάλεξε λάθος τρόπο και λάθος γραμμή γιατί εκεί που πήγε να περάσει ήταν εντελώς ηλίθιο. Έπρεπε να πάει από αριστερά...όχι δεξιά...τον έσπρωξε δεξιά και δε θα μπορούσε να άλλαξει πάλι γραμμή.
                                            [snip]

                                            Να πάει από αριστερά να κάνει τι; Να βρεθεί στην Κ1 της Ουγγαρίας από την εξωτερική με τον Σουμάχερ να του μπλοκάρει την καλή γραμμή προς το άπεξ στην εσωτερική; Η δεξιά μεριά είναι η σωστή επιλογή αφού πολύ απλά η δεξιά μεριά σε βγάζει στην εσωτερική της Κ1 στην Ουγγαρία. Συν ότι ο Βραζιλιάνος βρίσκεται στο στριμ του Σουμάχερ όταν αυτός είναι στη μέση της ευθείας και μόλις πάει να βγει (και βγαίνει) ο Μπαρικέλο από το στριμ ο Γερμανός τον κλείνει, αφού πρώτα τον έχει δει στο καθρέφτη του πως κάνει το σλιπ από δεξιά του! Απλά τραγικός ο Σουμάχερ!

                                            Ούτε καρέ-καρέ αναλύσεις χρειάζονται, ούτε επικαλύψεις μονοθεσίων έχουν καμιά σημασία, ούτε τίποτα γιατί πολύ απλά (όπως έγραψε κι ένας φίλος σε προηγούμενο ποστ) όλα αυτά διαδραματίστηκαν σε ευθεία και όχι στην είσοδο κάποιας στροφής. Και μάλιστα με 300 χλμ/ώρα και πάνω στο τελείωμα, στο μπρέικ του σλιπ-στρίμινγκ, που είναι η πιο ασταθής αεροδυναμικά κατάσταση για το επιτιθέμενο μονοθέσιο.

                                            Πάλι καλά που τιμωρήθηκε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 7 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr