-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=y6gia6VMA3o ακουστε λιγο ενα καλο ανοιγμα! Ανατριχιλαααααακαλο αλλα λιγο.
-
Έχουν κάποιες διαφορές το R3 με το Racing όσον αφορά το στήσιμο στο DS3?
Είναι πιο 'cup' ας πούμε το R3?
-
Ειναι το αγωνιστικο 'προφιλ' της DS3
-
Ο χρήστης nikzhk έγραψε:
υπομονή θα περάσουν τα χρόνια και θα αποκτήσουμε και τέτοιο
Ολο και καποιος Νικολακη θα μας το φιλαξει... ε?
Μακαρι να μας το κρατησει καποιος που πραγματικα το αγαπα ή αυτο τεσπα ή οποιο αγαπαμε! -
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
υπομονή θα περάσουν τα χρόνια και θα αποκτήσουμε και τέτοιο
Ολο και καποιος Νικολακη θα μας το φιλαξει... ε?
Μακαρι να μας το κρατησει καποιος που πραγματικα το αγαπα ή αυτο τεσπα ή οποιο αγαπαμε!Έβγαζε 230 ΗΡ ο τρίλιτρος της C6; Θυμάμαι για 215. Πάντως όμορφο αυτοκίνητο. Κρίμα που γενικά δεν είχε την εμπορική πορεία που θα το κράταγε στην παραγωγή λίγα χρονάκια παραπάνω.
-
215Hp εβγαζε, σωστα θυμασαι...μονο που στο συγκεκριμενο site βαζεις οτι θες, οποτε δεν ειναι και παντα αξιοπιστα τα δεδομενα που τοποθετουν!
Το τιμολογιο του μοντελου και οι κινητηρες που το κινουσαν το καναν καπως απροσητο και λογικο να μην πουλησει ετσι μια μεγαλη Citroen, ενω αν παμε λιγα χρονια πιο πισω, η ΧΜ φορουσε διλιτρο μοτερ (πιο προσιτο) και νομιζω ξεκινουσε απο τα 12.000.000δρχ? αν δεν κανω λαθος! Τα νουμερα μιλανε απο μονα τους! -
Μια fast ερώτηξη...
Τιιιι ανάρτηση φοράει πίσω το Berlingo ;
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
215Hp εβγαζε, σωστα θυμασαι...μονο που στο συγκεκριμενο site βαζεις οτι θες, οποτε δεν ειναι και παντα αξιοπιστα τα δεδομενα που τοποθετουν!
Το τιμολογιο του μοντελου και οι κινητηρες που το κινουσαν το καναν καπως απροσητο και λογικο να μην πουλησει ετσι μια μεγαλη Citroen, ενω αν παμε λιγα χρονια πιο πισω, η ΧΜ φορουσε διλιτρο μοτερ (πιο προσιτο) και νομιζω ξεκινουσε απο τα 12.000.000δρχ? αν δεν κανω λαθος! Τα νουμερα μιλανε απο μονα τους!+1 δυστυχως
Μια fast ερώτηξη...
Τιιιι ανάρτηση φοράει πίσω το Berlingo ;
Κυριε, κυριε να πω ;
-
Το πρωτης γενιας berlingo υστερουντες, ραβδοι στρεψης, αντιστρεπτικη.. Το δευτερης γενιας
-
Μια εντελως διαφορετικη αποψη για την c4 1.6 απο το 2005..Παρατηρηστε τους διθυραμβους για την οδικη της συμπεριφορα που ποτε δε γραφτηκαν σε καποιο γνωστο περιοδικο..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το πρωτης γενιας berlingo υστερουντες, ραβδοι στρεψης, αντιστρεπτικη.. Το δευτερης γενιας'Κλασικη' παλια καλη γαλλικη αναρτηση, απλη κατασκευαστικα με θετικα και αρνητικα βεβαια, με καποια 'λειτουργικα' προβληματα που τωρα προσπαθουν να την αντικαταστησουν με την πολλαπλων συνδεσμων....
-
καλώς τον βιλλαρα, πως από εδώ.
είδες φως και μπήκες. -
ρουλεμαν.....κοστος?
-
Μονο καλά εγω βρισκω στους υστερουντες..
bill εχεις και πμ.. -
Όταν φύγει η Rina, χτυπάω Berlingo...
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Όταν φύγει η Rina, χτυπάω Berlingo...Το καινουργιο με τα ελατηρια-αμορτισερ πισω..?
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
καλώς τον βιλλαρα, πως από εδώ.
είδες φως και μπήκες.Χαχαχαχα! Ε, ειπα να ερθω και εγω....
ρουλεμαν.....κοστος?
Ε δεν ειναι μεγαλο, περιπου 80 ευρω το σετ με τα 4 ρουλεμαν, τις 2 μακριες βιδες, μαζι με τις 4 τσιμουχες και κατι πλαστικα σαν κυλινδρους περιπου που μπαινουν μεσα στον αξονα και στεγανοποιουν τον χωρο της βιδας και των ρουλεμαν. Με εργασια σε 'απλο' συνεργειο, καπου στο 150αρι. Τα εργοστασιακα συνηθως (τουλαχιστον στα υδροπνευματικα) ειναι FAG. Υπαρχει και της SKF ισως με λιγο αυξημενο κοστος αγορας, αλλα βεβαια καποιοι μηχανικοι θεωρουν τα SKF πιο ανθεκτικα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Όταν φύγει η Rina, χτυπάω Berlingo...
Το καινουργιο με τα ελατηρια-αμορτισερ πισω..?
Τσου, το ΜΚ1 προ facelift
-
Ο χρήστης billaras_XantiaII έγραψε:
αλλα βεβαια καποιοι μηχανικοι θεωρουν τα SKF πιο ανθεκτικα.Οντως είναι κορυφαία
Kαι τα SNR όμως αλλά και τα Timken καλά είναι -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Όταν φύγει η Rina, χτυπάω Berlingo...
Το καινουργιο με τα ελατηρια-αμορτισερ πισω..?
Τσου, το ΜΚ1 προ facelift
g60 τι κανει η zx-αρα..?
CITROËN FORUM