-
Όλα τα astra βγαίνουν με το 6αρι. Απλά τα ατμοσφαιρικά βγαίνουν και με το 5αρι. Για το 120 δεν ξέρω ακριβώς τι παίζει.
-
Τα ατμοσφαιρικά και το 120άρι βγαίνουν μόνο με το 5άρι.
-
Overdrive δεν είναι όταν έχουμε σχεση μετάδοσης του άξονα εισόδου με τον άξονα έξοδου μικρότερη από 1:1?
Άρα όλα σχεδον τα 6αρια δεν έχουν μόνο 6ή overdrive αλλά και 5ή αν έχω καταλάβει σωστά...Edit: Αντε ας κάνω και μια παρατήρηση on topic
Στην opel.de αναφέρει οτι το 1.4τ 120 και 140 έχουν την ίδια κατανάλωση και οτι και τα δυο ειναι πιο οικονομικά απο το 1.6 ατμοσφαιρκο.
Επίσης λέει οτι το 1.4t 120 έχει 6άρι κιβώτιο
http://www.opel.de/res/download/pdf/0P_68_price.pdf
Πάντως εκεί βγαίνει και σε έκδοση μe 87 αλογα και με 0-100 σε 15.1 δευτερόλεπτα... τι σκέφτονται εκεί στη γερμανία???
-
Τη φορολογηση βασει ιππων
-
1-2 μικρές λεπτομέρειες. Οι εργοστασιακές τιμές που ήξερα ήταν 0-100 στα 9,7' τώρα λέει 9,9' και εκπομπές έλεγε 139 mgr τώρα λέει 138.
-
Μάλλον από το Meriva 120 μου έμεινε αυτή η εντύπωση το οποίο στάνταρ έχει 5άρι... Sorry
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Πάντως εκεί βγαίνει και σε έκδοση μe 87 αλογα και με 0-100 σε 15.1 δευτερόλεπτα... τι σκέφτονται εκεί στη γερμανία???Ανταγωνισμό στα Golf 1,4 85hp και στα ξεδέρφια του Leon και Octavia5.
-
Πολλες απαντησεις.Δε ξερω που να πρωτοαρχισω.
Dimik φιλε εχεις δικιο για εμενα πολυ σωστος.
Τωρα ο φιλος με το αστρα το τουρμπο τι να πω οκ σε μερικα μου φαινεσαι σωστος αλλα για τη καταναλωση παλι δεν ειμαι σιγουρος.Το δικο μου καιει οπως ειπα και πριν γυρω στα 500 αντε το πολυ να καπσει 550.Και οταν το ειπα αυτο εννοουσα πολη + εξω μαζι.Αν εσυ πας μονο ταξιδια τοτε οκ αλλα εγω που το κανω πιο πολυ πολη βλεπω οτι καει τρελα μεσα στη πολη σε σχεση παντα με το εξω.Τωρα για το φιλο που απαντησε πιο μετα απο μενα εχω να πω οτι οντως δε το ειχα δει και το 1.4 με τα 120 εχει μικτο κυκλο 5,9 δηλαδη μονο 0,4 ltr παραπανω στα 100.Δεν ξερω αν ισχυει αυτο αλλα παλι λιγο μου φαινεται.Δε μπορει τα αλλα τουρμπο να καινε πολυ παραπανω και το αστρα να καιει μονο μισο παραπανω.Ολα τα αμαξια καινε περισσοτερο με τουρμπο.Α δε το δεις μονος σου δεν εισαι σιγουρος αν αυτα αυτα που λενε τα χαρτια ειναι ακριβως.Γιατι αλλο 1 πανω κατω και αλλο 2-3.Πολυς λογος για το τιποτα.
Για το αλλο παλικαρι που ειπε αν εχω deisel η απαντηση ειναι οχι.Εχω την εκδοση με βενζινη με τα 100 αλογα το ατμοσφαιρικο.
Μη το κουραζουμαι πολυ με τη καταναλωση.Αν θελει καποιος ανεση,χωρους,πορτ μπαγκαζ θα παρει αστρα.Αν παλι θελει γκαζι η απλα θα τα σκασει η πολυ απλα παει σε vw group που εχουν καλυτερη αποδοση.
Υ.Γ:το ρεζερβουαρ του αστρα ειναι 56 ltr.Γι αυτο ειμαι σιγουρος.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πάντως εκεί βγαίνει και σε έκδοση μe 87 αλογα και με 0-100 σε 15.1 δευτερόλεπτα... τι σκέφτονται εκεί στη γερμανία???
Ανταγωνισμό στα Golf 1,4 85hp και στα ξεδέρφια του Leon και Octavia5.
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πάντως εκεί βγαίνει και σε έκδοση μe 87 αλογα και με 0-100 σε 15.1 δευτερόλεπτα... τι σκέφτονται εκεί στη γερμανία???
Ανταγωνισμό στα Golf 1,4 85hp και στα ξεδέρφια του Leon και Octavia5.
Νομίζω οτι ο ανταγωνιστής του golf 80 είναι το astra 100 μιας και έχουν τις ίδιες επιδόσεις, το άστρα με τα 87 είναι πιο αργό (τουλάχιστον στο 0-100, 13.9 τα golf 80 και astra 100 και 15.1 το αστρα 87 )
Εγώ πάλι νομίζω πως η αντιστοιχία πάει κάπως έτσι
golf 80 -|- astra 100
golf 105-|- astra 120
golf 122 -|- astra 140
golf 160 -|- astra 180Για αυτόν τον λόγο δεν είσάγεται και στην ελληνική αγορά ( και νομίζω ούτε και σε άλλες πχ ιρλανδια,αγλλια,κτλ , μόνο στο site της γερμανίας τον είδα)
-
O μικτός κύκλος κατά ECE είναι μερική παραπληροφόρηση. Όπως και το γεγονός ότι τα τούρμπο καίνε πολύ περισσότερο. Με το Leon 1,4 TSI μου στη διαδρομή σπίτι-δουλειά, δουλειά-σπίτι ακόμη και τώρα με το AC να δουλεύει συνεχώς και ταχύτητες από μποτιλιάρισμα 1ης-2ας σε Λιοσίων και Κηφυσσό μέχρι μέγιστο 130-140 από τον κόμβο της Μεταμόρφωσης μέχρι το Κρυονέρι γράφω σταθερά κάτω από 8lt/100km μετρημένα στην αντλία του βενζινά. Ένα ατμοσφαιρικό Leon είτε τωρινό F/L στα 1400 είτε προ F/L στα 1600 δεν υπάρχει περίπτωση να βγάζει τόσο χαμηλές καταναλώσεις στις ίδιες συνθήκες. Για τα Opel και πάλι πιστεύω πως χωρίς μαστίγωμα και με τον ίδιο ρυθμό τα τουρμπάτα 1,4 θα κάψουν λιγότερο από το ατμοσφαιρικό 1,4 ανεξαρτήτως διαδρομής και συνθηκών.
-
Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
120 ps. Δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρείς τον εαυτό σου.Σωστα...αλλα αν καιει παραπανω προτιμω να ταλαιπωριέμαι λιγακι......
-
Ο χρήστης lilly έγραψε:
120 ps. Δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρείς τον εαυτό σου.
Σωστα...αλλα αν καιει παραπανω προτιμω να ταλαιπωριέμαι λιγακι......
Δεν ξέρω αν το σκέφτομαι λάθος αλλά αν η διαφορά είναι 2 ή και 3 λίτρα παραπάνω στα 100 χιλιόμετρα μιλάμε για 4,50€ επιπλεόν στα 100 χιλιόμετρα! Δεν είναι τόσο σημαντικό ποσό για να ... ταλαιπωρείσαι έστω και λίγο!
-
Για τα Opel και πάλι πιστεύω πως χωρίς μαστίγωμα και με τον ίδιο ρυθμό τα τουρμπάτα 1,4 θα κάψουν λιγότερο από το ατμοσφαιρικό 1,4 ανεξαρτήτως διαδρομής και συνθηκών.
Σε αναρίθμητα συγκριτικά σε περιοδικά αυτοκινήτου, τα άτμο αποδεικνύονται πιο οικονομικά των υπετροφό και σπανιότερα το αντίστροφο, αλλά ας μην γενικεύουμε. Παίζουν ρόλο εκτός από τις συνθήκες, η ποιότητα του κάθε κινητήρα και το γρανάζωμα.
-
To έγραψα έχοντας κατά νου ότι και τα δύο τουρμπάτα 1400άρια Astra δεν φοράνε και κανένα μοτέρ υψηλών επιδόσεων. Το 1,6Τ εννοείται ότι θα καίει παντού και πάντα αρκετά παραπάνω από ένα ατμοσφαιρικό 1,4-1,6 γιατί δεν είναι η οικονομία στη σκέψη των τεχνικών που το εξέλιξαν και ας λένε ότι θέλουν για τα μάτια του κόσμου. Για τα 1400άρια όμως θεωρώ αρκετά πιθανό να είναι αντίστοιχα ίσως και πιο οικονομικά από το ατμοσφαιρικό 1,4 ακόμη και εντός πόλης. Ασφαλώς δεν γνωρίζω τι ακριβώς παίζει με τα Οpel και γενικεύω με παράδειγμα τα μονότουρμπα 1,4 TSI από τα οποία έχω εμπειρία και είναι σαφώς πιο οικονομικά από τους ατμοσφαιρικούς προγόνους τους.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... αν η διαφορά είναι 2 ή και 3 λίτρα παραπάνω στα 100 χιλιόμετρα μιλάμε για 4,50€ επιπλεόν στα 100 χιλιόμετρα! Δεν είναι τόσο σημαντικό ποσό για να ... ταλαιπωρείσαι έστω και λίγο!Αν και όπως έλεγα και πιο πριν θεωρώ υπερβολικό το 2-3 παραπάνω τα 4,5 στα 100 είναι 45 στα 1000 δηλαδή 900 ευρώ στα 20.000χλμ του ενός χρόνου.... Σαν να πληρώνεις το σήμα κανενός τρίλιτρου... Δεν μου μοιάζει και τόσο αμελητέο... Μήπως αν το υπολογίσει σε βάθος χρόνου να πάρει το δίλιτρο... λίγα ευρώ παραπάνω στα 100χλμ είναι κι αυτό...
shumakos (διόρθωσα το όνομα)
Δεν ξέρω αν έχεις λόγο να πιστεύεις ότι οι αρχές που ακολουθεί η VW είναι άλλες από αυτές της Opel.... εγώ πάντως θεωρώ πιθανότερο να ακολουθούν τις ίδιες αρχές, ίδιους περιορισμούς και ίδιους στόχους.
Και ναι με τέρμα γκάζι και στροφές το τούρμπο θα κάψει παραπάνω αλλά αν πχ θέλεις απλά 50 άλογα (δηλαδή τα μισά από τα μέγιστα) το τούρμπο θα τα βγάλει πιο οικονομικά από το ατμοσφαιρικό. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
... Δεν μου μοιάζει και τόσο αμελητέο...Απλώς δεν μπαίνω εγώ στη λογική 'ετήσιο κόστος χρήσης' που εκεί η διαφορά σίγουρα δεν είναι αμελητέα.
Με τα πάντα ξαφνικά ή προγραμματισμένα -βραχυχρόνια όμως- να αυξάνονται δεν κάθομαι να δω τι και πόσο ξοδευω στο έτος. Έτσι και ένα μικρό χιλιάρι το σύνολο που βγαζει σε ένα έτος είναι αρκετά μεγάλο ποσό! -
Εσύ θεωρείς πιθανό, αλλά δεν το χρησιμοποιείς καθημερινά... Ποιος αγουροξυπνημένος κάθε πρωί ή τελειωμένος από τη δουλειά του κάθε απόγευμα θα πάει το όποιο αμάξι του στους κόφτες για να κάψει παραπάνω? Ποιος επίσης θα κάνει ένα ολόκληρο ταξίδι 200-300-400 km με την ταυτότητα στο στόμα? Ο κανόνας είναι το μισό γκάζι και εκεί όπως είπες ένα 1400άρι τουρμπάτο χαμηλής πίεσης όπως αυτά που κουβεντιάζουμε θα είναι οικονομικότερο. Εννοείται βέβαια ότι αν το ζορίσεις θα κάψει παραπάνω από ατμοσφαιρικό 1400άρι σε ανάλογη περίσταση, αλλά αυτό κάθε πότε μπορεί να συμβεί? Σε τέτοιες περιστάσεις το TSI τουλάχιστον θα κάψει όσο ένα ζορισμένο ατμοσφαιρικό 1600 8V προηγούμενης κοπής και βοηθούμενο από τη ροπή του στις εξόδους των στροφών θα κινηθεί με ρυθμούς 2λιτρου FSI επίσης προηγούμενης κοπής, οπότε και πάλι οικονομικό είναι. Το Astra λόγω των 100 κιλών που κουβαλάει επιπλέον ίσως να μην μπορεί να είναι τόσο οικονομικό σε απόλυτες τιμές, όμως το βάρος του είναι πολύ μεγάλο ζόρι για έναν ατμοσφαιρικό 1400άρη, και αυτό το ζόρι μεταφράζεται άμεσα σε κατανάλωση ανεξαρτήτως συνθηκών. Το μόνο παράδειγμα που έχω είναι ότι σε σβέλτες εκδρομούλες κομβόι με φίλο με ProCeed 1,4 109 hp πάντα γράφω τουλάχιστον 1lt/100km κάτω είτε σε επαρχιακό, είτε σε ΕΟ, ενώ πάντα κουβαλάω περισσότερα άτομα γιατί είμαι 5πορτος
PS. Eίναι Shumakos από το ΚΙΑ Shuma που ανδρώθηκα οδηγικά, όχι Schumakos από γνωστό κορυφαίο οδηγό με κρίση μέσης ηλικίας
-
Πιαδια κατεληξα στο fabia 1.2 tsi Πολύ καλό!!!!
-
Καλοτάξιδο!
Απροβλημάτιστα και ασφαλή χιλιόμετρα. -
Καλοταξιδο και να το χαρεις ευχομαι!!!
-
καλημερα παιδια...εχω το opel astra j του 2011 1.4κυβικα την εκδοση essentia...θελω να ρωτησω φοραει καδενα αυτο ή ημαντα?
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αγορά opel astra 1.4 (100ps) ή opel astra 1.4 turbo (120 ps)