-
χτες εβαλα υγραεριο στο αυτοκινητο μου (daihatsu yrv turbo 1.3cc 130ps 2003 μοντελο) και παει τελεια
μπορω να πω δεν παρατηρησα καμια διαφορα σε σχεση με την βενζινα.
την μετατροπη την εκανα στην Φλωρινα 750ευρω και μου εβαλε ενα συστημα τις LOVATO
(LOVATO PLUS- made italy) πιστευω ειναι οτι καλυτερο σε αυτην την τιμη --750 ευρω -- -
Ο χρήστης dlag έγραψε:
Και εγώ δεν έχω δει κάποιο πρόβλημα (ακόμα τουλάχιστον) μετά από 2.000χλμ (σε κάτι λιγότερο από τρεις εβδομάδες).
Φτύστε με να μην αβασκαθώ
Έχω 4ης γενιάς από τον Σπάθη (Συνεργάτης του Θεοδόρου).Πόσο καταναλώνεις με βενζίνη ?
τι κατανάλωση έχεις τώρα μέ το υγραέριο ?Πως μπορεί κάποιος να εξασφαλίζει ότι κάθε φορά που θα πηγαίνει για ανεφοδιασμό στο πρατήριο θα βάζει LPG ώστε η δεξαμενή να έχει συνολικά το μέγιστο ως 80% της χωρητικό
τητάς της; Μήπως πρώτα πριν ανεφοδιαστούμε να αφήνουμε να αδειάζει εντελως;( αυτό το καταλαβαίνουμε με κάποιο από τα λαμπάκια;)ή ο πρατηριούχος βάζοντας υγραέριο καταλαβαίνει από τη πίεση της αντλίας ή το ρυθμό εισόδου του αερίου ότι έχει φτάσει στη μέγιστη χωρητικότητα; Ερωτώ όλα αυτά γιατι λένε ότι είναι θέμα ασφάλειας το 80%.στο δικό μου τούλάχιστον (Zavolli) έχει 4 λαμπάκια πριν το κόκκινο (πέμπτο). Και με το πέμπτο κάνεις πολλά χιλιόμετρα (ανάλογα με τη δεξαμένη), και μετά αρχίζει και σφυρίζει και αναβοσβήνουν όλα μαζί (τα 4 κίτρινα + 1 κόκκινο του υγραερίου) και ανάβει το λαμπάκι της βενζίνης για να σε ειδοποιήσει ότι γύρισε σε βενζίνη.
Πολλοί ταξιτζήδες που μου πιάνουν την κουβέντα στα πρατήρια, μου λένε ότι πήγαιναν στον μάστορα να πειράξει τη δεξαμενή για να χωράει περισσότερο. Εμένα χωρίς να την πειράξει καθόλου ήδη μια φορά πήρε 66 λίτρα(αντί 64) και άλλες δύο ίσως και περισσότερα (αν κρίνω από το πόσα χλμ έκανα μετά).
Σίγουρα αν το αφήνεις τελείως ν' αδειάζει, θα μπορείς να βγάζεις καλύτερα συμπεράσματα.
-
Ο χρήστης djmacvay έγραψε:
χτες εβαλα υγραεριο στο αυτοκινητο μου (daihatsu yrv turbo 1.3cc 130ps 2003 μοντελο) και παει τελεια
μπορω να πω δεν παρατηρησα καμια διαφορα σε σχεση με την βενζινα.
την μετατροπη την εκανα στην Φλωρινα 750ευρω και μου εβαλε ενα συστημα τις LOVATO
(LOVATO PLUS- made italy) πιστευω ειναι οτι καλυτερο σε αυτην την τιμη --750 ευρω --Καλό είναι να ενημερώνουμε στις νέες εγκαταστάσεις που γίνονται αν ο εγκαταστάτης δίνει χαρτιά για το KΤΕΟ και αν η τιμή είναι με ΦΠΑ και με απόδειξη. Η τιμή των 750 ευρώ αν γίνεται με όλα τα χαρτιά για ΚΤΕΟ και με τελική τιμή με ΦΠΑ τότε ίσως μερικοί από εμάς πρέπει να πιέσουμε περισσότερο αυτούς που μας εκμεταλλεύονται στην παρούσα χρονική στιγμή!
Ακόμα κι αν η σελίδα φαίνεται να φορτώνει το πόστ έχει καταχωρηθεί. Δεν χρειάζεται να ξαναπατηθεί το πλήκτρο Υποβολη. mod -
Ο χρήστης dlag έγραψε:
Μήπως πρώτα πριν ανεφοδιαστούμε να αφήνουμε να αδειάζει εντελως;( αυτό το καταλαβαίνουμε με κάποιο από τα λαμπάκια;)ή ο πρατηριούχος βάζοντας υγραέριο καταλαβαίνει από τη πίεση της αντλίας ή το ρυθμό εισόδου του αερίου ότι έχει φτάσει στη μέγιστη χωρητικότητα; Ερωτώ όλα αυτά γιατι λένε ότι είναι θέμα ασφάλειας το 80%.Δεν πρέπει να αδειάζει η δεξαμενή, γιατί κινδυνεύουμε να ...πάρουμε την αντλία στο χέρι!
Κανονικά, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει την ποσότητα που πρέπει να μένει πάντα μέσα στη δεξαμενή και όταν πέσει η στάθμη σ' αυτό το σημείο, ακούγονται 3 μπιπ και το σύστημα γυρνά αυτόματα σε βενζίνη. Φυσικά υπάρχουν και τα λαμπάκια, αλλά απ' οτι λέγεται, δεν είναι πάντα αξιόπιστα.
Αυτά απ' όσο γνωρίζω συμβαίνουν στα συστήματα 5ης γενιάς και φαντάζομαι οτι πρέπει να ισχύουν και στα 4ης γενιάς τουλάχιστον. -
Όπως ίσως είναι γνωστό στους περισσότερους, η δεξαμενή υγραερίου για λόγους ασφαλείας έχει αυστηρά 10 χρόνια διάρκεια ζωής και μετά πρέπει να καταστραφεί υποχρεωτικά.
Η ημερομηνία κατασκευής της και η ημερομηνία λήξης είναι ανάγλυφα χαραγμένες πάνω στη δεξαμενή, μαζί με τον αριθμό σειράς και τις πιστοποιήσεις ασφαλείας που πληρεί η δεξαμενή.Πόσο 'φρέσκια' ήταν η δεξαμενή που σας έβαλαν; Κάνατε κάποιον έλεγχο;
Η δική μου ήταν ηλικίας 1 έτους και 10 μηνών και αυτό είναι το μόνο που με 'χάλασε' ως τώρα όσον αφορά την ποιότητα του συστήματος της vialle. Ίσως να μη φταίει η vialle, αλλά εγώ που προτίμησα για συγκεκριμένους λόγους, μικρότερη δεξαμενή από τη standard, οπότε έβαλαν οτι είχαν σ' αυτές τις διαστάσεις...
-
Ο χρήστης djmacvay έγραψε:
χτες εβαλα υγραεριο στο αυτοκινητο μου (daihatsu yrv turbo 1.3cc 130ps 2003 μοντελο) και παει τελεια
μπορω να πω δεν παρατηρησα καμια διαφορα σε σχεση με την βενζινα.
την μετατροπη την εκανα στην Φλωρινα 750ευρω και μου εβαλε ενα συστημα τις LOVATO
(LOVATO PLUS- made italy) πιστευω ειναι οτι καλυτερο σε αυτην την τιμη --750 ευρω --έμεινες ικανοποιημένος από τη δουλειά που έγινε στο αμαξι? μπορείς να δώσεις κάποιο λινκ ή τηλέφωνο απο τον εγκαταστάτη?
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Όπως ίσως είναι ...Πόσο 'φρέσκια' ήταν η δεξαμενή που σας έβαλαν; Κάνατε κάποιον έλεγχο;Η δική μου είναι ICOM JTG Class 1 και έχει χαραγμένο 11/08...άρα και εγώ γύρω στο 1 έτος και 8 μήνες...
-
Είχα στείλει email στην αντιπροσωπεία της Ιταλίας και με απαντήσανε από την Ελλάδα η Υγραεριοκίνηση. Προφανώς τους το στείλανε με forward από ΙΤΑΛΙΑ ως επίσημοι αντιπρόσωποι στην Ελλάδα.
Από τελευταία ενημέρωση που είχα, θα πάω το αυτοκίνητο για να το δούνε και να το φτιάξουνε. Όπως έχει γραφτεί και στις άλλες δημοσιεύσεις μίλησα με τον ίδιο το αντιπρόσωπο και με κάλυψε πλήρως όσον αφορά το σχετικό θέμα. Ελπίζω και όλας να το λύσει μέχρι την Τετάρτη και να τελειώνει το θέμα αυτό με τα τυχαία κοψίματα της μηχανής.
-
Ο χρήστης djoannid έγραψε:
Από τελευταία ενημέρωση που είχα, θα πάω το αυτοκίνητο για να το δούνε και να το φτιάξουνε. Όπως έχει γραφτεί και στις άλλες δημοσιεύσεις μίλησα με τον ίδιο το αντιπρόσωπο και με κάλυψε πλήρως όσον αφορά το σχετικό θέμα. Ελπίζω και όλας να το λύσει μέχρι την Τετάρτη και να τελειώνει το θέμα αυτό με τα τυχαία κοψίματα της μηχανής.Αν τελικα στο λύσουν το πρόβλημα, ενημέρωσέ με σε παρακαλω τι έφταιγε και πες μου αν είναι να πάω και εγώ να μου λύσουν και εμένα το πρόβλημά μου
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
χτες εβαλα υγραεριο στο αυτοκινητο μου (daihatsu yrv turbo 1.3cc 130ps 2003 μοντελο) και παει τελεια
μπορω να πω δεν παρατηρησα καμια διαφορα σε σχεση με την βενζινα.
την μετατροπη την εκανα στην Φλωρινα 750ευρω και μου εβαλε ενα συστημα τις LOVATO
(LOVATO PLUS- made italy) πιστευω ειναι οτι καλυτερο σε αυτην την τιμη --750 ευρω --έμεινες ικανοποιημένος από τη δουλειά που έγινε στο αμαξι? μπορείς να δώσεις κάποιο λινκ ή τηλέφωνο απο τον εγκαταστάτη?
φιλε μου λεγεται Ζωλης Παντελης εχει την suzuki στην Φλωρινα και τηλ. 23850-26834.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
χτες εβαλα υγραεριο στο αυτοκινητο μου (daihatsu yrv turbo 1.3cc 130ps 2003 μοντελο) και παει τελεια
μπορω να πω δεν παρατηρησα καμια διαφορα σε σχεση με την βενζινα.
την μετατροπη την εκανα στην Φλωρινα 750ευρω και μου εβαλε ενα συστημα τις LOVATO
(LOVATO PLUS- made italy) πιστευω ειναι οτι καλυτερο σε αυτην την τιμη --750 ευρω --έμεινες ικανοποιημένος από τη δουλειά που έγινε στο αμαξι? μπορείς να δώσεις κάποιο λινκ ή τηλέφωνο απο τον εγκαταστάτη?
φιλε μου αρκετα καλη εγκατασταση αυτος λεγεται Ζωλης Παντελης εχει την suzuki στην Φλωρινα τηλ.23850-26834
-
Ο χρήστης djoannid έγραψε:
χτες εβαλα υγραεριο στο αυτοκινητο μου (daihatsu yrv turbo 1.3cc 130ps 2003 μοντελο) και παει τελεια
μπορω να πω δεν παρατηρησα καμια διαφορα σε σχεση με την βενζινα.
την μετατροπη την εκανα στην Φλωρινα 750ευρω και μου εβαλε ενα συστημα τις LOVATO
(LOVATO PLUS- made italy) πιστευω ειναι οτι καλυτερο σε αυτην την τιμη --750 ευρω --Καλό είναι να ενημερώνουμε στις νέες εγκαταστάσεις που γίνονται αν ο εγκαταστάτης δίνει χαρτιά για το KΤΕΟ και αν η τιμή είναι με ΦΠΑ και με απόδειξη. Η τιμή των 750 ευρώ αν γίνεται με όλα τα χαρτιά για ΚΤΕΟ και με τελική τιμή με ΦΠΑ τότε ίσως μερικοί από εμάς πρέπει να πιέσουμε περισσότερο αυτούς που μας εκμεταλλεύονται στην παρούσα χρονική στιγμή!
Ακόμα κι αν η σελίδα φαίνεται να φορτώνει το πόστ έχει καταχωρηθεί. Δεν χρειάζεται να ξαναπατηθεί το πλήκτρο Υποβολη. modφιλε μου αυτο με το ΚΤΕΟ ειναι που καποιοι τεχνικοι εκμεταλλευονται και φουσκωνουν την τιμη 1300-1500 ευρω αλλα τον Σεπτεμβριο σπαει αυτος ο νομος και θα μπορεις να το τοποθετησεις και εσυ ο ιδιος εαν ξερεις και ενοειται οτι πρεπει το συστημα να ειναι εγκεκριμενο απο C.E - μετα θα πηγαινεις σε εναν μηχανολογο για εγκριση με περιπου 100 ευρω και μετα στο ΚΤΕΟ με αλλα 80 ευρω (υποχρεωτικα αυτα).
οσο για αυτο που εβαλα εγω - ναι με τιμολογιο 750 ευρω και εγκεκριμενο συστημα απο C.E της (LOVATO) - εγγυηση ενα χρονο και τα παντα απο ανταλακτικα αν γινει κατι.. ο ανθρωπος ειναι πολυ ψαγμενος και με χαρτια για το θεμα του ΚΤΕΟ -
εχει ακουσει κανεις αλλος, οτι το Σεπτεμβριο 'σπαει' ο νομος για το υγραέριο, και μπορει μέχρι και η κουτση Μαρια να κάνει εγκατάσταση? Που το ακουσες αυτο φιλος? Και επισης δεν καταλαβα και το αλλο : Πάς λές σε εναν μηχανολόγο για έγκριση και πληρώνεις και 100 ευρώ (προφανώς για να τον πείσεις οτι το σύστημα που έβαλε ο θείος μου είναι ενταξει). Και ποιος σοβαρός μηχανολόγος, για 100 ή για 1100 ευρω θα παίξει τον κώλο του κορώνα γράμματα, για το αν εσυ ή εγω κάναμε σωστά την εγκατάσταση? Και τι σοι μηχανολόγος είναι αυτος? Εχει σαν αντικείμενο την υγραεριοκίνηση? Η είναι άσχετος με τον χώρο? Και αν εχει σχέση γιατι να μην στο εγκαταστήσει αυτος που έχει κ τα διπλώματα και την εκπαίδευση, παρα να πας σε καποιον άσχετο, και για 500-600 ευρω να κινδυνέυεις να.... τεθεις σε τροχια ?
πολυ περιεργα αυτα που μας λες. Επίσης μέσα στην ΕΕ η εγγύηση είναι 2 έτη, και όχι 1.
-
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
εχει ακουσει κανεις αλλος, οτι το Σεπτεμβριο 'σπαει' ο νομος για το υγραέριο, και μπορει μέχρι και η κουτση Μαρια να κάνει εγκατάσταση? Που το ακουσες αυτο φιλος? Και επισης δεν καταλαβα και το αλλο : Πάς λές σε εναν μηχανολόγο για έγκριση και πληρώνεις και 100 ευρώ (προφανώς για να τον πείσεις οτι το σύστημα που έβαλε ο θείος μου είναι ενταξει). Και ποιος σοβαρός μηχανολόγος, για 100 ή για 1100 ευρω θα παίξει τον κώλο του κορώνα γράμματα, για το αν εσυ ή εγω κάναμε σωστά την εγκατάσταση? Και τι σοι μηχανολόγος είναι αυτος? Εχει σαν αντικείμενο την υγραεριοκίνηση? Η είναι άσχετος με τον χώρο? Και αν εχει σχέση γιατι να μην στο εγκαταστήσει αυτος που έχει κ τα διπλώματα και την εκπαίδευση, παρα να πας σε καποιον άσχετο, και για 500-600 ευρω να κινδυνέυεις να.... τεθεις σε τροχια ?πολυ περιεργα αυτα που μας λες. Επίσης μέσα στην ΕΕ η εγγύηση είναι 2 έτη, και όχι 1.
ο μηχανολογος που δινει εγκριση σε οικοδομη με αεριο εχει μεγαλη διαφορα με τη εγκατασταση στο αυτοκινητο αυτο ειναι που λεω οτι σπαει ο νομος οτι απο σεπτεμβριο θα μπορει να δινει εγκριση και καποιος αυτου του ειδους μηχανολογος αλλα για λεπτομερειες μπορειτε να παρετε εδω 2385-26834 που το ξερει καλυτερα το θεμα
-
Ο χρήστης djmacvay έγραψε:
χτες εβαλα υγραεριο στο αυτοκινητο μου (daihatsu yrv turbo 1.3cc 130ps 2003 μοντελο) και παει τελεια
μπορω να πω δεν παρατηρησα καμια διαφορα σε σχεση με την βενζινα.
την μετατροπη την εκανα στην Φλωρινα 750ευρω και μου εβαλε ενα συστημα τις LOVATO
(LOVATO PLUS- made italy) πιστευω ειναι οτι καλυτερο σε αυτην την τιμη --750 ευρω --έμεινες ικανοποιημένος από τη δουλειά που έγινε στο αμαξι? μπορείς να δώσεις κάποιο λινκ ή τηλέφωνο απο τον εγκαταστάτη?
φιλε μου λεγεται Ζωλης Παντελης εχει την suzuki στην Φλωρινα και τηλ. 23850-26834 begin_of_the_skype_highlighting 23850834 end_of_the_skype_highlighting.
ευχαριστώ για την ενημέρωση φίλε μου.
-
Ο χρήστης tgi έγραψε:
Από τελευταία ενημέρωση που είχα, θα πάω το αυτοκίνητο για να το δούνε και να το φτιάξουνε. Όπως έχει γραφτεί και στις άλλες δημοσιεύσεις μίλησα με τον ίδιο το αντιπρόσωπο και με κάλυψε πλήρως όσον αφορά το σχετικό θέμα. Ελπίζω και όλας να το λύσει μέχρι την Τετάρτη και να τελειώνει το θέμα αυτό με τα τυχαία κοψίματα της μηχανής.
Αν τελικα στο λύσουν το πρόβλημα, ενημέρωσέ με σε παρακαλω τι έφταιγε και πες μου αν είναι να πάω και εγώ να μου λύσουν και εμένα το πρόβλημά μου
Σου εύχομαι καλά ξεμπερδέματα - Όλοι εσένα περιμένουμεγια να δούμε και εμείς άσπρη μέρα;
-
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=47659149
-
μηπως τα εχεις μπερδεψει λιγο το άρθρο? Αλλο 'φυσικο αεριο' και άλλο 'υγραέριο'.
-
Για οχηματα μιλαει το αρθρο παντως
-
Ερωτηση: Τα οχηματα που εχουν υποστει μετατροπη για LPG μπορουν να δεχθουν και φυσικο αεριο, ή δεν εχουν καμια σχεση????
Ευχαριστω!
Υγραεριοκίνηση!