-
Έχω μια Άλφα 166 2.0 Twin Spark, Facelift μοντέλο που την έχω υπερσυμπιέσει με Rotrex.
Ένα θέμα που έχει προκύψει με τον Ρότρεξ είναι η αυξημένη θερμοκρασία στο χώρο της μηχανής.
Κάτι τα 2 επιπλέον ψυγεία (λαδιού μηχανής και λαδιού ρότρεξ) κάτι το Intecooler, σήμερα άνοιξα το καπώ και έπαθα πλάκα. Όλα καίγανε, μετά από επιστροφή από το κέντρο της Αθήνας, με κλιματισμό που τον είχα κλείσει 10 λεπτά πριν και χωρίς κυνήγι.
Το είχα διαβάσει σε κάποια φόρουμ. Πραγματικά πιστεύω ότι είναι ΠΟΛΥ σοβαρό θέμα. Για παράδειγμα, η τρόμπα του ABS δεν πιανόταν...
Σκεφτόμουν να αφαιρέσω το λάστιχο στεγανοποίησης που έχει το καπώ στο πίσω μέρος, αλλά έτσι θα μπαίνει αέρας από τη μηχανή στην εισαγωγή αέρα του κλιματισμού. Οπότε απορρίπτεται.Πολύ σοβαρά σκέφτομαι την τοποθέτηση μικρών αεραγωγών στο καπώ (...). Έψαξα και κάποιοι που μου αρέσουν είναι οι http://www.bentleymotors.com/models/con ... ersports_/
Μικροί, κατά μήκος του καπώ.
επίσης και της M3 μου αρέσουν.
Για πείτε.
Μήπως υπάρχουν και αεραγωγοί που απλά κόβεις το σχέδιο (με ακρίβεια, εννοείται) και τους τοποθετείς μετά χωρίς να βάψεις καπώ;
Ψάχνω κάτι διακριτικό, να ταιριάζει με το αυτοκίνητο. -
Έχω μια Άλφα 166 2.0 Twin Spark, Facelift μοντέλο που την έχω υπερσυμπιέσει με Rotrex.
Ένα θέμα που έχει προκύψει με τον Ρότρεξ είναι η αυξημένη θερμοκρασία στο χώρο της μηχανής.
Κάτι τα 2 επιπλέον ψυγεία (λαδιού μηχανής και λαδιού ρότρεξ) κάτι το Intecooler, σήμερα άνοιξα το καπώ και έπαθα πλάκα. Όλα καίγανε, μετά από επιστροφή από το κέντρο της Αθήνας, με κλιματισμό που τον είχα κλείσει 10 λεπτά πριν και χωρίς κυνήγι.
Το είχα διαβάσει σε κάποια φόρουμ. Πραγματικά πιστεύω ότι είναι ΠΟΛΥ σοβαρό θέμα. Για παράδειγμα, η τρόμπα του ABS δεν πιανόταν...
Σκεφτόμουν να αφαιρέσω το λάστιχο στεγανοποίησης που έχει το καπώ στο πίσω μέρος, αλλά έτσι θα μπαίνει αέρας από τη μηχανή στην εισαγωγή αέρα του κλιματισμού. Οπότε απορρίπτεται.Πολύ σοβαρά σκέφτομαι την τοποθέτηση μικρών αεραγωγών στο καπώ (...). Έψαξα και κάποιοι που μου αρέσουν είναι οι http://www.bentleymotors.com/models/con ... ersports_/
Μικροί, κατά μήκος του καπώ.
επίσης και της M3 μου αρέσουν.
Για πείτε.
Μήπως υπάρχουν και αεραγωγοί που απλά κόβεις το σχέδιο (με ακρίβεια, εννοείται) και τους τοποθετείς μετά χωρίς να βάψεις καπώ;
Ψάχνω κάτι διακριτικό, να ταιριάζει με το αυτοκίνητο. -
Έχω μια Άλφα 166 2.0 Twin Spark, Facelift μοντέλο που την έχω υπερσυμπιέσει με Rotrex.
Ένα θέμα που έχει προκύψει με τον Ρότρεξ είναι η αυξημένη θερμοκρασία στο χώρο της μηχανής.
Κάτι τα 2 επιπλέον ψυγεία (λαδιού μηχανής και λαδιού ρότρεξ) κάτι το Intecooler, σήμερα άνοιξα το καπώ και έπαθα πλάκα. Όλα καίγανε, μετά από επιστροφή από το κέντρο της Αθήνας, με κλιματισμό που τον είχα κλείσει 10 λεπτά πριν και χωρίς κυνήγι.
Το είχα διαβάσει σε κάποια φόρουμ. Πραγματικά πιστεύω ότι είναι ΠΟΛΥ σοβαρό θέμα. Για παράδειγμα, η τρόμπα του ABS δεν πιανόταν...
Σκεφτόμουν να αφαιρέσω το λάστιχο στεγανοποίησης που έχει το καπώ στο πίσω μέρος, αλλά έτσι θα μπαίνει αέρας από τη μηχανή στην εισαγωγή αέρα του κλιματισμού. Οπότε απορρίπτεται.Πολύ σοβαρά σκέφτομαι την τοποθέτηση μικρών αεραγωγών στο καπώ (...). Έψαξα και κάποιοι που μου αρέσουν είναι οι http://www.bentleymotors.com/models/con ... ersports_/
Μικροί, κατά μήκος του καπώ.
επίσης και της M3 μου αρέσουν.
Για πείτε.
Μήπως υπάρχουν και αεραγωγοί που απλά κόβεις το σχέδιο (με ακρίβεια, εννοείται) και τους τοποθετείς μετά χωρίς να βάψεις καπώ;
Ψάχνω κάτι διακριτικό, να ταιριάζει με το αυτοκίνητο. -
Tα λινκ δεν 'παιζουν' .
Φοβαμαι μην δειχνει 'καγκουρο' με τους αεραγωγους.
Εχεις ποδιά;Την εχεις αφαιρεσει;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Tα λινκ δεν 'παιζουν' .Φοβαμαι μην δειχνει 'καγκουρο' με τους αεραγωγους.
Εχεις ποδιά;Την εχεις αφαιρεσει;
To link παίζει τώρα. Και εγώ δεν μπορώ να σκέφτομαι καν την 'καγκουροποίηση'. Δες όμως τι έχει η Bentley και η Μ3. Πολύ διακριτικοί.
Την ποδιά τώρα καλοκαίρι ναι, τη βγάζω. -
.
-
Βασικά θέλεις ο αέρας που μπαίνει να είναι κρύος αλλά τον ίδιο τον κινητήρα ζεστό στη θερμοκρασία λειτουργίας του που είναι 85-115 βαθμούς (σε κανονικές συνθήκες). Καθώς λοιπόν είναι καλά κλειστός και μονωμένος είναι αναμενόμενο όλος ο χώρος κάτω από το καπώ να κρατάει μεγάλη θερμοκρασία.
Δεν θα το πείραζα αν δεν είχα πρόβλημα με θερμοκρασίες. Βέβαια σε υπερσυμπιεσμένο πάντα θέλεις δροσιά στα ψυγεία σου.
Κανονικά ο κατασκευαστής έχει ήδη προβλέψει ροή αέρα από τα ψυγεία που θα φεύγει από διάφορα σημεία είτε στις ποδιές είτε αλλού. Οι διαφόρων τύπου αεραγωγοί σε διάφορα σημεία εκτός από το συζητήσιμο αισθητικό αποτέλεσμα μπορεί να μην λειτουργούν όπως εσύ θέλεις. Βασικά εσύ θέλεις να διώχνεις τον αέρα από μέσα ώστε να μπαίνει φρέσκος από το ψυγείο. Νομίζω ότι δεν θέλεις να μπαίνει αέρας από αλλού αλλά μόνο από τα ψυγεία γιατί έτσι θα έχεις την καλύτερη δροσιά του κινητήρα και κατ΄επέκταση και του χώρου του, δεν έχει νόημα να δροσίζεις το χώρο όταν ο κινητήρας ζεσταίνεται. Αν λοιπόν βάλεις αεραγωγό τύπου impreza που είναι για να ψύχει το intercooler που διαθέτει σε εκείνη τη θέση δεν κάνεις τίποτα εκτός από το να χαλάσεις την αεροδυναμική σου. Ίσως το πιο εύκολο και πιθανότερο να δουλέψει σωστά είναι να διευρύνεις τις προϋπάρχουσες διόδους αέρα στις ποδιές/καλύμματα (μπορεί να είναι και καλύτερο από το να τις αφαιρέσεις τελείως). Αλλιώς πρέπει να διαλέξεις σημείο με υποπίεση ώστε αέρας να ρουφιέται έξω (και να μην σπρώχνεται μέσα) από τη ροή του αέρα γύρω από το αυτοκίνητο. -
Αν βάλεις, οι θερμοκρασίες στο χώρο του κινητήρα θα πέσουν ΠΟΛΥ.
Όταν βρέχει μπορεί να μπαίνει λίγο νερό και θα ακούγεται περισσότερο ο κινητήρας.Κοίταξε εδώ.
-
Τα τούρμπο μηχανοστάσια ιδίως το καλοκάιρι ψήνουν αυγά, οι υψηλές θερμοκρασίες έχουν αποτέλεσμα την καταστροφή των πλαστικών, φύσες, διάφορα πλαστικά δοχεία, καλώδια, όλα αυτά ξεραίνονται και μειώνεται πολύ η ζωή τους.
Τα μηχανοστάσια των ατμοσφαιρικών έχουν άλλη μελέτη στην κυκλοφορία του αέρα μέσα στο μηχανοστάσιο από των τούρμπο, ακόμα και στα ίδια μοντέλα που βγαίνουν και στις 2 εκδόσεις, οι όποιοι αεραγωγοί μπούν μετά χρειάζονατι μια σχετική μελέτη, όχι μόνο για τα νερά του χειμώνα που θα μπαίνουνμ αλλά και για την εξαγωγή του αέρα, γιατί δεν χρειάζεται μόνο να βάλουμε αέρα στο μηχανοστάσιο, αλλά πρέπει και να βγεί, αν δεν μπορέσει να βγαίνει ο αέρας δεν θα μπαίνει κιόλας.
Και εγώ αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα με ένα τούρμπο ( όχι μετατροπή ) που έχω και παρόλο που έχει ένα πολύ καλό κάλυμα στην τουρμπίνα όταν ανοίξεις το καπώ καλό είναι να μην έχεις το πρόσωπο σου σκυμμένο, και το οποίο ανεβάζει μεγαλύτερες θερμοκρασίες από ότι ένας κομπρέσορας, αλλά ακόμα δεν έχω κάνει κάτι, αλλά με απασχολεί.
-
η λύση που εφάρμοσα εγώ είναι ανεμιστήρας από R1 με διακόπτη που πέρνει ρευμα από τον αναπτήρα... που είναι τελίος φλατ και τραβάει αέρα από πλάι και φυσάει όλη η μηχανή ενός smart T...
-
- Με το Google έχω ψάξει πάρα πολύ. Απλά δεν βρίσκω κάτι διακριτικό που να ταιριάζει στο αμάξι. (πχ δείτε πως είναι οι εξαγωγές αέρα στην Bentley Continental Supersport και στην τελευταία M3).
- Ναι, οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται με τον κομπρέσσορα είναι πολύ μικρότερες από το τούρμπο, αλλά μην ξεχνάτε ότι μέσα στο χώρο της μηχανής μπαίνει και ο ζεστός αέρας από το ψυγείο λαδιού (που δεν υπήρχε), του ψυγείου λαδιού του ρότρεξ (που δεν υπήρχε) και του intercooler (που δεν υπήρχε).
Βασικά ψάχνω προιόν που να μπαίνει στο καπώ χωρίς να είναι κραυγαλέο.
http://www.bentleymotors.com/models/con ... ersports_/
http://www.bmw.gr/master_rebrush/en/new ... upe_06.jpg
http://www.astonmartin.com/content/asto ... N420-5.jpg
http://www.astonmartin.com/content/asto ... N420-6.jpgΑν ξέρετε και κάποιον που να κάνει καλές τέτοιες δουλειές προτείνετε.
Εξαερισμός χώρου μηχανής