-
-
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Θα έχει 340 άλογα και θα φοράει το μοτέρ της Ζ4 35is. Θα έχει φουσκωμένα φτερά εμπρός-πίσω, νέες θέσεις και όργανα, 19άρες στάνταρ, 6άρι σασμάν στάνταρ DCT έξτρα, πιο γρήγορο από την Ε46 Μ3 και τιμή 50Κ στην Γερμανία....[/url]Nίκο, μήπως ξέρεις πόσο έχει η τωρινή Μ3 στη Γερμανία για να κάνω μια αναγωγή στο περίπου?
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Θα έχει 340 άλογα και θα φοράει το μοτέρ της Ζ4 35is. Θα έχει φουσκωμένα φτερά εμπρός-πίσω, νέες θέσεις και όργανα, 19άρες στάνταρ, 6άρι σασμάν στάνταρ DCT έξτρα, πιο γρήγορο από την Ε46 Μ3 και τιμή 50Κ στην Γερμανία....[/url]
Nίκο, μήπως ξέρεις πόσο έχει η τωρινή Μ3 στη Γερμανία για να κάνω μια αναγωγή στο περίπου?
Στην γερμανική σελίδα της εταιρίας λέει απο 68.350€ η Μ3 Coupe.
M3 Limousine 66.400€, M3 Coupé 68.350€, M3 Cabrio 75.650€
http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/_shared/pdf/pricelist/M3_pricelist.pdf -
Ευχαριστώ. Πολύ καλή τιμή είναι τα 50000 για την Μ1 αν φυσικά ισχύει και μετά την παρουσίαση.
Πάντως οι Γερμανοί συνεχίζουν να το ταλανίζουν βάναυσα το πουλάκι με τα τούρμπο. Αντι να πάρουν το μπλοκ του κινητήρα (με @@ και όχι @@ κινητήρα) της Μ3 Ε46 να το ρετουσάρουν για τις νόρμες με κανέναν άμεσο ψεκασμό και ότι άλλο χρειάζεται και να βγάλουν ένα ιστορικό αυτοκίνητο που να πλησίαζει την Μ3 Ε30 σε φιλοσοφία πάνε και βάζουν τούρμπισμενο.
Και ας μην ξεχνάμε ότι στο Βολφσπουργκ από ένα πεντακύλινδρο γερασμένο μπλόκ βγάλανε 340 άλογα. Το να χρειάζεται η BMW 500 κυβικά παραπάνω για τα ίδια άλογα δεν είναι προς τιμή της. Αν και κάνω μια υπόθεση ότι τα άλογα μάλλον θα είναι περί τα 370.
Μια τελευταία υπόθεση/ευχή είναι το τούρμπο που κυκλοφορεί να είναι μούφα και να έχουν κανέναν ατμοσφαιρικό. Άλλωστε αν κράτησαν το βάρος στα 1350-1450 τότε θα είναι οκ 350 ατμοσφαιρικά άλογα.
-
Γενικοτερα η ιδεα μιας τουρμπισμενης Μ που διαφημιζεται ως ικανος και αξιος απογονος
της Μ3 Ε30, μου ακουγεται καπως...
Οταν βλεπεις την Audi με το RS5 (ενταξει μια κατηγορια πανω σε ογκο κουπε αμαξωματος αλλα και χρηματων, επιδοσεων κτλ...), να παιζει σε ατμοσφαιρικο...ταμπλω, το να τουρμπιζεις πισωκινητο, ακομα πιο κοντο σε μεταξονιο απο το υπαρχον ατμοσφαιρικο Μ3, ακουγεται το λιγοτερο ως ρισκο...τουλαχιστον για το πραγματικο 'ειδικο' κοινο.
Μηπως ομως εχουν αλλαξει οι εποχες, και το πραγματικα ειδικο κοινο, στρεφεται σε αλλον κατασκευαστη πλεον?
Προσωπικα θα μου ακουγοταν πολυ πιο 'προστυχο' (με την καλη εννοια... )
να βαλουν τον ελαφρυτερο 3λιτρο ατμοσφαιρικο που εχει η Bmw των 265ιππων με το καταλληλο γαργαλημα της M , ωστε να προσεγγιζει τα 310-320 ατμοσφαιρικα αλογα, συνδυασμενο με ενα...ανορεξικο πλαισιο με carbon εμπρος-πισω καπω πχ και καθισματα, αλουμινενια φτερα ωστε το βαρος να ΜΗΝ ξεπερνα τα 1300κιλα και να εβαζε και το 'ετοιμο' μηχανικο μπλοκε της Μ3 Ε46, παρα ολο αυτο που φημολογειται μεχρι στιγμης... -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Και ας μην ξεχνάμε ότι στο Βολφσπουργκ από ένα πεντακύλινδρο γερασμένο μπλόκ βγάλανε 340 άλογα.Είχε και ρυτίδες ή ακράτια?
Το να χρειάζεται η BMW 500 κυβικά παραπάνω για τα ίδια άλογα δεν είναι προς τιμή της. Αν και κάνω μια υπόθεση ότι τα άλογα μάλλον θα είναι περί τα 370.
ΓΙΑΤΙ?
Η C63 υστερεί από πλευράς κινητήρα σε σύγκριση με την Μ3 επειδή έχει 50% μεγαλύτερο κυβισμό για τα ίδια άλογα? Έλεος με τη βλακεία αυτή με τα κυβικά
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και ας μην ξεχνάμε ότι στο Βολφσπουργκ από ένα πεντακύλινδρο γερασμένο μπλόκ βγάλανε 340 άλογα.
Είχε και ρυτίδες ή ακράτια?
Το να χρειάζεται η BMW 500 κυβικά παραπάνω για τα ίδια άλογα δεν είναι προς τιμή της. Αν και κάνω μια υπόθεση ότι τα άλογα μάλλον θα είναι περί τα 370.
ΓΙΑΤΙ?
Η C63 υστερεί από πλευράς κινητήρα σε σύγκριση με την Μ3 επειδή έχει 50% μεγαλύτερο κυβισμό για τα ίδια άλογα? Έλεος με τη βλακεία αυτή με τα κυβικά
-
Δεν ξέρω αν ειρωνεύεσαι ή αν δεν γνωρίζεις (το πιθανότερο) αλλά το μπλοκ του κινητήρα του rs προέρχεται (με τις όποιες ενισχύσεις χρειάστηκαν) από έναν ατμοσφαιρικό πεντακύλινδρο 2.5λιτρο που έβγαζε η vw για την αμερικάνικη αγορά και κινούσε κάτι σκούνες και ψαρόβαρκες. Τώρα όμως στα 340 τον χρυσοπουλάει.
-
Έλεος απο μένα, σόρυ αλλά δεν έχει. Και ναι, μπορεί να σου αρέσουν οι φορτηγατζίδικες χωρητικότητες (υποθέτω ότι το αγαπημένο σου αυτοκίνητο είναι το viper) αλλά όταν έχεις 2200 κυβικά παραπάνω και βγάζεις μόνο 30τόσα άλογα παραπάνω σόρυ αλλά ο κινητήρας σου είναι για το μουσείο (τα περί ροπής τα ακούω βερεσέ). Τώρα για ποιο λόγο εσύ δεν μπορείς να κατανοήσεις ότι αν ένας κινητήρας που βγάζει ίδια άλογα με έναν άλλον (ειδικά στα ατμοσφαιρικά όπου και γενίκευσες αν και εγώ αναφέρθηκα σε τούρμπο) στα ίδια κυβικά δεν είναι τεχνολογικά ανώτερος από το πιο αδύναμο, σόρυ αλλά δε μπορώ να βοηθήσω.
Υ.γ. : είναι σα να μου λες ότι ο δίλιτρος FSI με τα 150 συγκρίνεται τεχνολογικά (αν και άμεσου ψεκασμού) με το δίλιτρο του Type R ή του Clio RS. Άλλο πράγμα τα σώβρακα και άλλο οι γραβάτες. Και το μνμ μου αυτό το νόημα είχε πιο πολύ. Ότι η BMW ΦΗΜΙΖΕΤΑΙ για τους κινητήρες της και για το ότι (ειδικά των Μ) βγάζουν περισσότερα άλογα από τα ίδια κυβικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό λόγω πολυστροφίας (φυσικά η Φεράρι με την 458 απλά τους εξολόθρευσε όλους στον άτυπο αγώνα ίππων/λίτρο) .
-
-
Ο λόγος που η BMW πάει turbo πέρα από τον προφανή ανταγωνισμό είναι κυρίως το θέμα των ρύπων.
Δυστυχώς υπάρχει στην ΕΕ ένας περιορισμός στους μέσους ρύπους που πρέπει να βγάζει το κάθε group. Η Audi είναι καλυμμένη γιατί έχει τη VW στο group, η Merc τα Smart κλπ και αυτό ρίχνει τους μέσους ρύπους.
Τη BMW δε τη φτάνουν τα diesel μοτέρ και χρειάζεται μοτέρ με χαμηλούς ρύπους. Ένας εύκολος τρόπος είναι τα turbo μοτέρ γιαυτό και θα πλημμυρίσουν τη γκάμα.
Οι ρύποι στα ατμοσφαιρικά μοτέρ είναι αρκετοί υψηλοί...το δικό μου να φανταστείτε έχει 225χγμ CO2/km!
Η BMW μπορεί να βγάλει άλογα από ατμοσφαιρικά κυβικά και το έχει αποδείξει στο παρελθόν...δυστυχώς όμως τη περιορίζει η νομοθεσία της ΕΕ.
-
Τς τς τς, οντως, χαλια μαυρα η ροπη φορτηγου απο τις 1500, η βελτιωσιμοτητα με 2-3 κινησεις (ελεω τουρμπινας), κ η καταναλωση αντιστοιχη ενος πολυ πιο μικρου κ αδυναμου συνολου...
-
Professeur τις πεποιθήσεις που έχεις για το να αξιολογείς την ποιότητα του κάθε κινητήρα με βάση την ειδική ισχύ δε μπορώ να στις αλλάξω. Ο κινητήρας του Viper που αναφέρεις σαν κακό παράδειγμα είναι από τους καλύτερους παγκοσμίως (και από τους ακριβότερους crate engine).
Ο -γηρασμένος- 5κύλινδρος του Jetta (αυτό είναι η σκούνα μάλλον) δεν είναι ούτε ξεπερασμένος ούτε τίποτα. Είναι μια χαρά κινητήρας αν και δεν ξέρω με τι σουρεαλιστικά κριτήρια τον κρίνεις.
Ο κινητήρας του RS5 έχει μικρή μόνο σχέση με αυτόν και είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία του και όχι μόνο (κέρδισε και το International Engine of the Year Award φέτος).
Αμφότεροι έχουν συγγένεια και με τον V10 των Gallardo/R10, είναι και αυτός μήπως γηρασμένος?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ο λόγος που η BMW πάει turbo πέρα από τον προφανή ανταγωνισμό είναι κυρίως το θέμα των ρύπων.Δυστυχώς υπάρχει στην ΕΕ ένας περιορισμός στους μέσους ρύπους που πρέπει να βγάζει το κάθε group. Η Audi είναι καλυμμένη γιατί έχει τη VW στο group, η Merc τα Smart κλπ και αυτό ρίχνει τους μέσους ρύπους.
Τη BMW δε τη φτάνουν τα diesel μοτέρ και χρειάζεται μοτέρ με χαμηλούς ρύπους. Ένας εύκολος τρόπος είναι τα turbo μοτέρ γιαυτό και θα πλημμυρίσουν τη γκάμα.
Οι ρύποι στα ατμοσφαιρικά μοτέρ είναι αρκετοί υψηλοί...το δικό μου να φανταστείτε έχει 225χγμ CO2/km!
Η BMW μπορεί να βγάλει άλογα από ατμοσφαιρικά κυβικά και το έχει αποδείξει στο παρελθόν...δυστυχώς όμως τη περιορίζει η νομοθεσία της ΕΕ.
Κατανοητα, δεκτα και σεβαστα ολα αυτα...
Αφου ομως εβλεπε την 'μπορα' της ΕΕ, ας εβγαζε πιο πριν 3κυλινδρα τουρμπατα να βαλει στο MINI, οχι να τουρμπιζει ΟΛΗ την μελλοντικη γκαμα των Μ...
Ειναι σαν να πυροβολει τα ποδια της, τουλαχιστον σε σχεση με την φιλοσοφια και αξιες που υποστηριζε εδω και δεκαετιες... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ο λόγος που η BMW πάει turbo πέρα από τον προφανή ανταγωνισμό είναι κυρίως το θέμα των ρύπων.
Δυστυχώς υπάρχει στην ΕΕ ένας περιορισμός στους μέσους ρύπους που πρέπει να βγάζει το κάθε group. Η Audi είναι καλυμμένη γιατί έχει τη VW στο group, η Merc τα Smart κλπ και αυτό ρίχνει τους μέσους ρύπους.
Τη BMW δε τη φτάνουν τα diesel μοτέρ και χρειάζεται μοτέρ με χαμηλούς ρύπους. Ένας εύκολος τρόπος είναι τα turbo μοτέρ γιαυτό και θα πλημμυρίσουν τη γκάμα.
Οι ρύποι στα ατμοσφαιρικά μοτέρ είναι αρκετοί υψηλοί...το δικό μου να φανταστείτε έχει 225χγμ CO2/km!
Η BMW μπορεί να βγάλει άλογα από ατμοσφαιρικά κυβικά και το έχει αποδείξει στο παρελθόν...δυστυχώς όμως τη περιορίζει η νομοθεσία της ΕΕ.
Κατανοητα, δεκτα και σεβαστα ολα αυτα...
Αφου ομως εβλεπε την 'μπορα' της ΕΕ, ας εβγαζε πιο πριν 3κυλινδρα τουρμπατα να βαλει στο MINI, οχι να τουρμπιζει ΟΛΗ την μελλοντικη γκαμα των Μ...
Ειναι σαν να πυροβολει τα ποδια της, τουλαχιστον σε σχεση με την φιλοσοφια και αξιες που υποστηριζε εδω και δεκαετιες...Γρηγόρη δεν της φτάνει μόνο ένα 3κυλ μοτέρ στο Μίνι. Έχει πολύ υψηλούς μέσους ρύπους.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...Κατανοητα, δεκτα και σεβαστα ολα αυτα...
Αφου ομως εβλεπε την 'μπορα' της ΕΕ, ας εβγαζε πιο πριν 3κυλινδρα τουρμπατα να βαλει στο MINI, οχι να τουρμπιζει ΟΛΗ την μελλοντικη γκαμα των Μ...
Ειναι σαν να πυροβολει τα ποδια της, τουλαχιστον σε σχεση με την φιλοσοφια και αξιες που υποστηριζε εδω και δεκαετιες...Συμφωνώ. Εδώ δεν έχει τουρμπίσει όλη τη γκάμα της και τουρμπίζει όλα τα Μ.
Edit: και όλα αυτά κατά πάσα πιθανότητα για να βγει σε ένα δύο χρόνια που θα τα έχει όλα τουρμπισμένα να μας φλομώσει π@παριές του τύπου : ' αφού ρε παιδιά είναι τουρμπισμένα τα state of the art (παλιά όμως , πολύ παλιά) ///M τι θέλετε τώρα? Να μην τουρμπίσουμε τα mainstream?' . Kατά τα λοιπά 'η πραγματική δύναμη δε συμπιέζεται' και άλλες τέτοιες ιστορίες του δάσους....
Αμφότεροι έχουν συγγένεια και με τον V10 των Gallardo/R10, είναι και αυτός μήπως γηρασμένος?Αυτός και αν είναι για τα μουσεία !
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Αντι να πάρουν το μπλοκ του κινητήρα (με @@ και όχι @@ κινητήρα) της Μ3 Ε46 να το ρετουσάρουν για τις νόρμες με κανέναν άμεσο ψεκασμό και ότι άλλο χρειάζεται και να βγάλουν ένα ιστορικό αυτοκίνητο που να πλησίαζει την Μ3 Ε30 σε φιλοσοφία πάνε και βάζουν τούρμπισμενο.Ο S54, εξέλιξη του S50, είχε φτάσει στα εξελικτικά όριά του, δεν είχε άλλα περιθώρια και καμία πιθανότητα να πιάσει νέες νόρμες.
Η ιδέα πάντως του N54 στην ελαφρύτερη καρότσα της 1 μου αρέσει. Όποιος έχει οδηγήσει αυτό το μοτέρ, μπορεί να καταλάβει για τι μιλάμε, σε ό,τι έχει να κάνει με απόδοση, λειτουργία κ.λπ.
Την φιλοσοφία της e30, τηρουμένων των αναλογιών, μπορεί να την αγγίξει οποιαδήποτε ελαφρωμένη έκδοση, με επιθετικό σετάρισμα, μικρή σημασία έχει αν το μοτέρ θα είναι ο n54 ή κάποιο n/a.
-
ξερουμε το βαρος της ζαντας που θα φοραει?
-
Pai Mei, μιας και το θίγεις, θεωρείς ότι ο S54 με έναν άμεσο ψεκασμό και ένα ρετουσάρισμα (επαναπρογραμματισμός, καταλύτες κλπ) δεν θα μπορούσε να σταθεί σήμερα? Στην τωρινή μορφή του εκπέμπει 290 gr και έχει μέση ονομαστική κατανάλωση 12 λίτρα. Δεν τα βρίσκω και πολύ κακά νούμερα για έναν κινητήρα 10 ετών με τέτοια απόδοση.
Είναι η εφαρμογή του Α.Ψ. δύσκολη ή κάτι άλλο (π.χ. ο V8 του R8 δεν θα μπορούσε να ήταν 'μπούσουλας' αλλά σε λιγότερα κυβικά?) ? Είναι δλδ μονόδρομος πλέον το τούρμπο για όλους και για σπορ και για απλές κατασκευές πιστεύεις ?
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Αντι να πάρουν το μπλοκ του κινητήρα (με @@ και όχι @@ κινητήρα) της Μ3 Ε46 να το ρετουσάρουν για τις νόρμες με κανέναν άμεσο ψεκασμό και ότι άλλο χρειάζεται και να βγάλουν ένα ιστορικό αυτοκίνητο που να πλησίαζει την Μ3 Ε30 σε φιλοσοφία πάνε και βάζουν τούρμπισμενο.
Ο S54, εξέλιξη του S50, είχε φτάσει στα εξελικτικά όριά του, δεν είχε άλλα περιθώρια και καμία πιθανότητα να πιάσει νέες νόρμες.
Η ιδέα πάντως του N54 στην ελαφρύτερη καρότσα της 1 μου αρέσει. Όποιος έχει οδηγήσει αυτό το μοτέρ, μπορεί να καταλάβει για τι μιλάμε, σε ό,τι έχει να κάνει με απόδοση, λειτουργία κ.λπ.
Την φιλοσοφία της e30, τηρουμένων των αναλογιών, μπορεί να την αγγίξει οποιαδήποτε ελαφρωμένη έκδοση, με επιθετικό σετάρισμα, μικρή σημασία έχει αν το μοτέρ θα είναι ο n54 ή κάποιο n/a.
Μερικά inside news: Ο S54 ήταν το πρώτο μοτέρ που είχε φορεθεί στην Μ1 όταν τη τεστάρανε. Το μοτέρ το είχαν φτάσει κάπου στα 380 άλογα. Το πρόβλημα ήταν πως υπήρχαν θέματα αξιοπιστίας σε βάθος χρόνου καθώς ήταν πολύ οριακό και το κυριότερο...οι ρύποι ήταν through the roof!
Συνεπώς το project το εγκατέλειψαν και συνέχισαν με τη γρήγορη λύση του Ν54/Ν55 που παίρνει περισσότερη βελτίωση. Αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που το project έχει αργήσει πάρα πολύ.
Αυτό σε συνεργασία με ελαφρωμένα parts στο αυτοκίνητο...το αποτέλεσμα θα είναι φανταστικό γιατί δε μιλάμε για ένα μοτέρ που 'πεθαίνει' στις 5.5Κ!
Όπως λέει και ο Pai Mei όποιος το οδηγήσει θα καταλάβει. Είναι από τα λίγα turbo μοτέρ που έχω οδηγήσει το οποίο δε με προβληματίζει ψηλά και δεν έχει το κρέμασμα άλλων μικρότερων turbo μοτέρ.
Υπομονή γιατί στο Μόναχο λένε ότι το Μ1 θα είναι απλά ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
...Υπομονή γιατί στο Μόναχο λένε ότι το Μ1 θα είναι απλά ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!
Μακάρι. Να ξεπλύνουν ένα μέρος από τον εξευτελισμό/γελοιότητα/ανοησία/αυτουποτίμηση με τα Χ5Μ, Χ6Μ.
Είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που περιμένω να βγει. Και έχει χρόνια αυτό να μου συμβεί. Αν έβγαινε και 4πορτο το golfάκι μου θα είχε πάρει ήδη τη θέση του στο car.gr και θα ξεκινούσα διατροφή μόνο με παξιμάδια! -
@professeur
Θεωρώ ότι θα ήταν τουλάχιστον ασύμφορο και με αμφίβολα αποτελέσματα να πειραματιστούν και να επενδύσουν σε περαιτέρω εξέλιξη του s54, από την στιγμή που ήδη έχουν έναν καινούργιο ατμοσφαιρικό 6κύλινδρο άμεσου ψεκασμού, τον n52, με πανάλαφρο μπλοκ μαγνησίου και πολύ αξιόλογα νούμερα απόδοσης.Ο s54 είναι από τα αγαπημένα μου μοτέρ, σαφέστατα, τον λατρεύω για την ακρίβεια, αλλά δεν παύει να είναι ένα μάλλον ειδικό μοτέρ, με κάποιες απαιτήσεις σε ό,τι έχει να κάνει με την χρήση και την συντήρησή του. Από την στιγμή που οι καινούργιοι Ν, turbo και n/a είναι τόσο προηγμένα κινητήρια σύνολα, και μάλιστα ελαφρύτερα από αυτόν, δεν βρίσκω κάτι το μεμπτό στην χρήση τους ακόμα και στα διάφορα Μ.
Μονόδρομοι δεν θεωρώ ότι υπάρχουν, υπάρχουν μόνο στόχοι και μηχανολογικοί δρόμοι για να επιτευχθούν, ανάλογα με τις απαιτήσεις, το κόστος και τους εκάστοτε συμβιβασμούς που θεωρούνται ανεκτοί από το εργοστάσιο (ανάλογα και με το project).
BMW 1M 2011