-
Ο χρήστης Nick-K έγραψε:
Εγώ τιμή δεν βλέπω πάντως..παιδια σορυ πηγαινετε στην 7η σελιδα
-
Nαι αρκετα φτηνη αν ισχυουν αυτα που λεει,
-
Aυτη λετε; http://www.xe.gr/pages/Details.aspx?cat ... ageSize=10
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Aυτη λετε; http://www.xe.gr/pages/Details.aspx?cat ... ageSize=10 -
Όλα αυτά τα υπερβολικά φτηνά πορσικά νομίζω ότι κάτι κρύβουν. Αν και πλέον βρίσκεις 987 από 30.000 (!!!).
-
στην αρχη νομιζα οτι ηταν τυπογραφικο λαθος. Τον τελευταιο καιρο πλυθαινουν ολο και περισσοτερο τετοιες αγγελιες
-
Κι εμενα υποπτη μου φαινεται.. Ασ'την αυτη κ παρε την απο πανω!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το πιο γρήγορο αμάξι (μετά τη veyron) που έχει οδηγήσει, και η αλήθεια είναι ότι ο Chris Harris έχει οδηγήσει τα πάντα!
Η αλήθεια επίσης είναι ότι ο Harris είναι πορωμένος Πορσάκιας και εντελώς εμπαθής. Εδώ πήγε να βγάλει την GT3 καλύτερη της 458... Αν δεν δοκιμαστεί και συγκριθεί με την GTO από κανένα σοβαρό περιοδικό με μετρητικά όργανα σε πίστα, δουλειά δεν κάνουμε...
Πες τους μόνο να έχουν το τηλέφωνο της πυροσβεστικής πρόχειρο...
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
Πες τους μόνο να έχουν το τηλέφωνο της πυροσβεστικής πρόχειρο...viewtopic.php?f=15&t=20636&start=6240
-
-
Απο 500 χιλιαρικα η τιμη του.
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
Το πιο γρήγορο αμάξι (μετά τη veyron) που έχει οδηγήσει, και η αλήθεια είναι ότι ο Chris Harris έχει οδηγήσει τα πάντα!
Η αλήθεια επίσης είναι ότι ο Harris είναι πορωμένος Πορσάκιας και εντελώς εμπαθής. Εδώ πήγε να βγάλει την GT3 καλύτερη της 458... Αν δεν δοκιμαστεί και συγκριθεί με την GTO από κανένα σοβαρό περιοδικό με μετρητικά όργανα σε πίστα, δουλειά δεν κάνουμε...
Πες τους μόνο να έχουν το τηλέφωνο της πυροσβεστικής πρόχειρο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όχι.Ok. I agree.
-
Πιθανόν να έπρεπε να ποσταριστεί αλλού, αλλά θεώρησα τόσο ανωτάτου το όλο θέμα που πιστεύω ότι έχει μια θέση στο τοπικό της Porsche.
Ο τύπος είναι απλά υπέρτατος...Όπως όλοι βλέπουμε ο τύπος κατέχει ένα καγιενικό. No big deal θα πείτε. Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι η ταμπελίτσα. Λόγω του ήλιου δεν φαίνεται ότι είναι μια απλή πινακίδα που λέει ότι απαγορεύεται το παρκάρισμα η οποία έχει ξεθωριάσει.
Το θέμα είναι ότι ο συγκεκριμένος δρόμος ήταν ένα στενάκι όπου ομολογουμένως δεν χώραγε το καγιενικό για να βγει.
Οπότε ο τρισμέγιστος τι έκανε; Έβαλε κάποια εμπόδια στην απέναντι πλευρά του στενού και τόνισε στην απαγορευτική πινακίδα τη λέξη ΑΠΕΝΑΝΤΙ, εννοώντας ότι απαγορεύεται ΚΑΙ απέναντι το πάρκινγκ.
Το ότι έβαλε το σήμα της Porsche πάνω στο απαγορεύεται για να τονίσει ότι εδώ είναι Porsche Area απλά ολοκληρώνει το μεγαλείο της περίπτωσης.
Ο τύπος είναι ο θεός μου. ΤΕΛΟΣ. -
-
Εκις πρόμπλημα ρε eddie?
-
review της Porsche 'The Beast' 911 GT2 RS
http://www.insideline.com/porsche/911/2 ... drive.html
δεν θα σταθώ τόσο στο προφανές
Walter Rohrl, who demonstrated first how well behaved and docile the GT2 RS can be with its electronic safety nets in place and then demonstrated how utterly uncompromising the car becomes if you take the electronics away.
αλλά σε αυτό
In all the years we've been monitoring the progress of the 911, we've never felt Porsche has gone too far with the concept. We still don't, really. But we do think the 2011 Porsche 911 GT2 RS is very near the limit, because we don't see what more can be achieved by loading up the 911's rear-engine design with even more power.** After 45 years of ever-increasing amounts of power, we think the 911 has finally gone as far as it can**.
-
ε, και η jaguar εγκατελειψε το κλασικο σχεδιο...
-
Aν οντως ισχυει κριμα
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Aν οντως ισχυει κριμαδεν ξέρω αν μπορούμε να πάρουμε την εικασία ενός δημοσιογράφου ως θέσφατο,
αλλά σίγουρα προβληματίζεσαι με τον...προβληματισμό του.Απλά μου έβαλε την σκέψη 'what if' εαν όντως συμβεί κάτι τέτοιο προσεχώς,
πως θα ήταν πλέον μία 911 με άλλη θέση κινητήρα ?
Θα μπορούσε να συνηθίσει κάποιος την αλλαγή ?Αυτό βέβαια δείχνει το επίπεδο και την προσήλωση των μηχανικών της εταιρίας
που με την πάροδο των ετών διόρθωσαν βασικές αδυναμίες ,που είχαν δώσει και 'περίεργα'
nicknames στα αυτοκίνητα π.χ Widowmaker~GT2 , και εν τέλει την έφεραν σε
πλήρως ανταγωνιστική θέση με αυτοκίνητα με θεωρητικά καλύτερη κατανομή μαζών
λόγω κινητήρα.
Porsche Forum