Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ ΜΕ .....
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ ΜΕ .....
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    7
    14
    86
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dea-735 last edited by

      ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ (ΠΙΝΙΝ , G.V , NIVA , SORENTO , SPORTAGE κλπ) ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΧΩΜΑΤΙΝΗ ΕΙΔΙΚΗ ; ΟΧΙ ΛΑΣΠΗ , ΟΧΙ ΧΙΟΝΙ ... ΚΑΛΟ ΧΩΜΑ Ή ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΦΘΑΡΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΤΟΣ .
      Υ.Γ Ο ΤΑΣΟΣ ΑΠΟ ΒΕΡΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dea-735 last edited by

        ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ (ΠΙΝΙΝ , G.V , NIVA , SORENTO , SPORTAGE κλπ) ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΧΩΜΑΤΙΝΗ ΕΙΔΙΚΗ ; ΟΧΙ ΛΑΣΠΗ , ΟΧΙ ΧΙΟΝΙ ... ΚΑΛΟ ΧΩΜΑ Ή ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΦΘΑΡΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΤΟΣ .
        Υ.Γ Ο ΤΑΣΟΣ ΑΠΟ ΒΕΡΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dea-735 last edited by

          ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ (ΠΙΝΙΝ , G.V , NIVA , SORENTO , SPORTAGE κλπ) ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΧΩΜΑΤΙΝΗ ΕΙΔΙΚΗ ; ΟΧΙ ΛΑΣΠΗ , ΟΧΙ ΧΙΟΝΙ ... ΚΑΛΟ ΧΩΜΑ Ή ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΦΘΑΡΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΤΟΣ .
          Υ.Γ Ο ΤΑΣΟΣ ΑΠΟ ΒΕΡΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Δεν ξέρω αν υπάρχει σαφώς σωστή απάντηση αλλά εγώ θα διάλεγα όποιο έχει την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο και τα χωμάτινα λάστιχα....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tasmania last edited by

              Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
              ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ (ΠΙΝΙΝ , G.V , NIVA , SORENTO , SPORTAGE κλπ) ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΧΩΜΑΤΙΝΗ ΕΙΔΙΚΗ ; ΟΧΙ ΛΑΣΠΗ , ΟΧΙ ΧΙΟΝΙ ... ΚΑΛΟ ΧΩΜΑ Ή ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΦΘΑΡΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΤΟΣ .
              Υ.Γ Ο ΤΑΣΟΣ ΑΠΟ ΒΕΡΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

              Εννοείς τετρακίνητος ή δικίνητος; Η λογική λέει τετρακίνητος, αφού δεν θα χρειάζεσαι πολλά μαζέματα στις στροφές και θα 'μαζέψεις' κάποια δευτερόλεπτα. Πάντως έχουν να κάνουν και τα χέρια στο συγκεκριμένο.

              Αυτό βέβαια που λέει ο onyx! είναι πολύ σωστό, αλλά δεν έχει να κάνει με την τετρακίνηση. Πάντως θα το έβαζα πρώτο στην λίστα και μετά όλα τ' άλλα.

              Τέλος, το Niva δεν έχει κατ' επιλογή τετρακίνηση αλλά μόνιμη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tasmania last edited by

                Και κάτι ακόμα μια που το έφερε η κουβέντα:

                Η γρήγορη οδήγηση στο χώμα δεν έχει καμία σχέση με την γρήγορη οδήγηση στην άσφαλτο. Δεν συγκρίνω πια είναι πιο εύκολη ή πιο δύσκολη και δεν με ενδιαφέρει. Μιλάω καθαρά για θέμα τεχνικής.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • D
                  dea-735 last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  Δεν ξέρω αν υπάρχει σαφώς σωστή απάντηση αλλά εγώ θα διάλεγα όποιο έχει την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο και τα χωμάτινα λάστιχα....

                  ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΑ ΣΩΣΤΑ ... ΘΕΩΡΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ . ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΧΩΡΙΣΤΑ ΠΟΙΟ ΕΙΔΟΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑΜΕ ; ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ , ΟΤΙ ΔΗΛ. Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΠΝΙΓΕΙ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΟΤΑΝ Η ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tasos953 last edited by

                    Προσωπικά με το ΠΙΝΙΝ προτιμώ την ελεύθερη 4κίνηση που βελτιώνει τις υποστροφικές του τάσεις. Τα λάστιχα βέβαια παίζουν καθοριστικό ρόλο.
                    Δοκιμάζοντας προ μηνός τα (καινούρια μου) Μ/Τ PNEUS ELITE (αναγόμωση με πέλμα M/T YOKO GEOLANDAR) σε διαδρομή που με τα Α/Τ 694 BRIDGESTONE ντριφτάριζα και σε κάποια δύσκολα ήθελε και ανάποδα, ανακάλυψα οτι το αυτοκίνητο πήγαινε όπου ακριβώς το έβαζα και με ταχύτητες σαφώς μεγαλύτερες από πρίν.
                    Τώρα λόγω εποχής κυκλοφορώ με τα Α/Τ.
                    Περισσότερα το φθινόπωρο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      giannis-athanasiou last edited by

                      Αν μιλαμε για αυτοκίνητα με τετρακίνηση κατ'επιλογή, για να γράψουμε χρόνο είναι μονόδρομος η χρήση της. Το αυτοκίνητο γίνεται πιό δύσκολο, πιό υποστροφικό λόγω κουρδίσματος της μετάδοσης (απουσία κεντρικού διαφορικού), αλλα η καλύτερη πρόσφυση το κάνει ταχύτερο.

                      Απο την άλλη με τετρακίνηση ταλαιπωρείται λιγότερο η πίσω ανάρτηση και τα πίσω ελαστικά, οπότε η απόδοσή μας έχει διάρκεια. Αν μείνουμε πισωκίνητοι η πίσω ανάρτηση τελειώνει μετά απο 5-6 χιλιόμετρα στα περισσότερα αυτοκίνητα. Το ίδιο και τα λάστιχα, ιδίως αν μιλήσουμε για δυνατά τετρακίνητα, όπως πχ. Grand Vitara 2,5.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • M
                        meco last edited by

                        Το forester turbo (μάλλον και το απλό), με χωμάτινα ελαστικά θα είναι πρώτο και με διαφορά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dea-735 last edited by

                          Ο χρήστης meco έγραψε:
                          Το forester turbo (μάλλον και το απλό), με χωμάτινα ελαστικά θα είναι πρώτο και με διαφορά.

                          ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟ FORESTER . ΑΛΛΑ ... ΡΩΤΑΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ . ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ Ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΤΑΣΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • F
                            flowerpower last edited by

                            Ο χρήστης dea@735 έγραψε:

                            Το forester turbo (μάλλον και το απλό), με χωμάτινα ελαστικά θα είναι πρώτο και με διαφορά.

                            ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟ FORESTER . ΑΛΛΑ ... ΡΩΤΑΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ . ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ Ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΤΑΣΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ .

                            νομιζω οτι αυτο που θες να πεις ειναι οτι αν το αυτοκινητο μπορουσε να εμπλεκει και να απεμπλεκει την τετρακινηση (δλδ να ειναι αλλοτε 4χ4 και αλλοτε 2χ4) με ποιο απο τα δυο (4χ4 ή 2χ4) 8α καναμε τουσ καλυετρους χρονους σε χωμα ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dea-735 last edited by

                              νομιζω οτι αυτο που θες να πεις ειναι οτι αν το αυτοκινητο μπορουσε να εμπλεκει και να απεμπλεκει την τετρακινηση (δλδ να ειναι αλλοτε 4χ4 και αλλοτε 2χ4) με ποιο απο τα δυο (4χ4 ή 2χ4) 8α καναμε τουσ καλυετρους χρονους σε χωμα ...[/quote]

                              ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tasos953 last edited by

                                Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
                                νομιζω οτι αυτο που θες να πεις ειναι οτι αν το αυτοκινητο μπορουσε να εμπλεκει και να απεμπλεκει την τετρακινηση (δλδ να ειναι αλλοτε 4χ4 και αλλοτε 2χ4) με ποιο απο τα δυο (4χ4 ή 2χ4) 8α καναμε τουσ καλυετρους χρονους σε χωμα ...

                                ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ[/quote]

                                Απλά να επισημάνω την παρατήρηση του Γιάννη οτι με την τετρακίνηση (50/50) το αυτοκίνητο λόγω 'κουρντίσματος' ίσως γίνεται υποστροφικό (όχι ανησυχητικά) ενώ με την ελεύθερη που στο Pinin γίνεται με VCU, μόλις αρχίσει υπερστροφή ισχύος (στο χώμα πάντα) λόγω σπιναρίσματος πίσω, επεμβαίνει το εμπρός διαφορικό και 'μαζεύει' την κατάσταση αυξάνοντας την πρόσφυση και άρα τις ταχύτητες.
                                Συμπληρωματικά πάντως θα ήθελα να παρατηρήσω πως τα τετρακίνητα αυτοκίνητα, με ή χωρίς κεντρικό διαφορικό, σε συνθήκες δρόμου χρειάζονται διαφορετική οδηγητική προσέγγιση από τα δικίνητα ειδικά άν σκοπεύει κανείς να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς.
                                Ψάχνουμε λοιπόν έρημες (δύσκολο) διαδρομές ή ομαλά λιβάδια και βούούούρρρρ για εξάσκηση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  giannis-athanasiou last edited by

                                  Θα ήθελα στο σημείο αυτό να πω, και ενώ έχει πλέον ξεκαθαρίσει η συζήτηση, ότι πάντα το αυτοκίνητο παίζει σπουδαίο ρόλο στην όποια επιλογή.

                                  Είχα μέχρι πρόσφατα ένα Hyundai Galloper το οποίο ήταν ιδιαίτερα, εκνευριστικά θα έλεγα, υποστροφικό σαν τετρακίνητο. Έπρεπε να είναι πάντα στο γκάζι για να αναγκάζω με το πίσω μπλοκέ το αυτοκίνητο να στρίβει. Κάτι όχι και τόσο εύκολο σε συνθήκες βόλτας και κουραστικό στους αγώνες.

                                  Πλέον έχω ένα Land Rover 110, το οποίο έχει μόνιμη τετρακίνηση. Με το κεντρικό διαφορικό ελεύθερο το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα υπερστροφικό! Και κινδυνεύει και η αξιοπιστία του σύμφωνα με τους Άγγλους. Με εμπλοκή του κεντρικού διαφορικού γίνεται πιό ουδέτερο και πολύ ταχύτερο σε απόλυτα νούμερα.

                                  Δεν υπάρχει ουσιαστικά μονόδρομη απάντηση. Δοκιμάζουμε και κρίνουμε, ανάλογα με το αυτοκίνητο και τις οδηγικές μας προτιμήσεις. Και εμένα το Pinin μου αρέσει ξεκλείδωτο. Απο την άλλη ένα Impreza WRX που είχα οδηγήσει ήταν καλύτερο με κλειδωμένο το κεντρικό. Έχει πάντα σχέση με τη δύναμη, την κατανομή της ροπής και του βάρους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr