Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    360 HP Honda S2000R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 360 HP Honda S2000R
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    14
    381
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Με μια λεξη...WOW!

      Και ενω οι φιλοι της Χοντα και Acura αρχισαν να νοιωθουν εντελως απογοητευμενοι με τα 300+ ιππων ρόουντεστερ απο Μερσεντες και BMW, αλλα και απο την GM (Corvette Cabrio), να ενα σημαδι που δηχνει οτι το επομενο NSX θα ειναι κατι το ξεχωριστο.

      Νεο S2000R λοιπον θα ειναι διεθετημενο το 2003 οποτε και το νεο NSX θα ειναι επισης σε διαθεση.

      Διαβαζα τα σπεκς και δεν πιστευα τα ματια μου.

      Κινητηρας
      3λιτρος 6κυλινδρος ΣΕ ΣΕΙΡΑ!
      Τωρα τι θα πει η BMW?
      Δεν θυμαμαι ΧΟντα κινητηρα σε σειρα με πανω απο 4 κυλινδρους (και περιλαμβανω και την Άκιουρα μεσα).

      11.7 προς 1 συμπιεση!

      120 ιππους στο λιτρο οπως και με τον 2λιτρο σημερα

      Αποτελεσμα= 360 ιππους στις 8300 σ.α.λ. με 91 Οκτανια βενζινη

      Ροπη= 230 lb-ft @ 6000 rpm ή 31.7 χλγμ.

      Τα κοκκινα αρχιζουν στις 9000 στροφες.

      Λαστιχα Bridgestone Potenza S-O2 Εμπρος= 225/50ZR-16
      Πισω= 255/45ZR-16

      Βαρος= 1095 κιλα (Ε, ρε γλεντια!!!)

      Σχεδον τελοια ζυγισμενο με εμπρος βαρος= 51% και πισω= 49%

      0-96.5 χλμ/ω σε 4.1 δευτερολεπτα
      τα 402 μετρα σε 12.8 !!!
      Φρεναρισμα απο τα 96.5 χ/ω σε σταση= 105 ποδια ή 33.8 μετρα (το Εβο 7 σταματησε σε 35 μετρα στο προηγουμενο 4 Τροχοι και ο δημοσιογραφος εγραψε για φρενα αεροπλανου)

      Τιμη $54,000 στις ΗΠΑ

      Αυτα ειναι νουμερα επιταχυνσης 911 Τουρμπο για λιγοτερο του μισου της τιμης στις ΗΠΑ! Τα φρενα της 911 Τ ειναι χειροτερα.

      Τελικη ταχ= 163 μ/ω ή 262 χλμ/ω (ειναι καμπριο).

      Χρισημοποιηθηκαν εξωτικα υλικα για το χαμηλωμα του βαρους και η Χοντα λεει οτι αυτο ειναι το πιο στιβαρο και ακαμπτο Ρόουντστερ ολων των εποχων (μαζικης παραγωγης).

      Δεν υπαρχει ιμαντας αξεσουαρ στην κινητηρα διοτι χρισημοποιητε ειναι ολα ηλεκτρικα. Οταν φρεναρεις η ενεργεια αποροφατε απο το Sport Motor Assist και συσωρευεται σε 2 μπαταριες 420 volt κατω απο το καθισμα.

      Επισης υπαρχει ενα νεο συστημα συνχρονιζε που κανει το χειροκινητο κιβωτιο να αλλαζει ταχυτητες σε 350 χιλιοστα του δευτ. Υπαρχει μοχλος ταχυτητων (δεν υπαρχουν paddles στο τιμονι). Τα γραναζια του κιβωτιου ειναι φτιαγμενα απο τιτανιο.

      Δεν μπορω να φανταστω τι εκπληξεις μας περιμενουν με το νεο NSX

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        gavriil1 last edited by

        Με μια λεξη...WOW!

        Και ενω οι φιλοι της Χοντα και Acura αρχισαν να νοιωθουν εντελως απογοητευμενοι με τα 300+ ιππων ρόουντεστερ απο Μερσεντες και BMW, αλλα και απο την GM (Corvette Cabrio), να ενα σημαδι που δηχνει οτι το επομενο NSX θα ειναι κατι το ξεχωριστο.

        Νεο S2000R λοιπον θα ειναι διεθετημενο το 2003 οποτε και το νεο NSX θα ειναι επισης σε διαθεση.

        Διαβαζα τα σπεκς και δεν πιστευα τα ματια μου.

        Κινητηρας
        3λιτρος 6κυλινδρος ΣΕ ΣΕΙΡΑ!
        Τωρα τι θα πει η BMW?
        Δεν θυμαμαι ΧΟντα κινητηρα σε σειρα με πανω απο 4 κυλινδρους (και περιλαμβανω και την Άκιουρα μεσα).

        11.7 προς 1 συμπιεση!

        120 ιππους στο λιτρο οπως και με τον 2λιτρο σημερα

        Αποτελεσμα= 360 ιππους στις 8300 σ.α.λ. με 91 Οκτανια βενζινη

        Ροπη= 230 lb-ft @ 6000 rpm ή 31.7 χλγμ.

        Τα κοκκινα αρχιζουν στις 9000 στροφες.

        Λαστιχα Bridgestone Potenza S-O2 Εμπρος= 225/50ZR-16
        Πισω= 255/45ZR-16

        Βαρος= 1095 κιλα (Ε, ρε γλεντια!!!)

        Σχεδον τελοια ζυγισμενο με εμπρος βαρος= 51% και πισω= 49%

        0-96.5 χλμ/ω σε 4.1 δευτερολεπτα
        τα 402 μετρα σε 12.8 !!!
        Φρεναρισμα απο τα 96.5 χ/ω σε σταση= 105 ποδια ή 33.8 μετρα (το Εβο 7 σταματησε σε 35 μετρα στο προηγουμενο 4 Τροχοι και ο δημοσιογραφος εγραψε για φρενα αεροπλανου)

        Τιμη $54,000 στις ΗΠΑ

        Αυτα ειναι νουμερα επιταχυνσης 911 Τουρμπο για λιγοτερο του μισου της τιμης στις ΗΠΑ! Τα φρενα της 911 Τ ειναι χειροτερα.

        Τελικη ταχ= 163 μ/ω ή 262 χλμ/ω (ειναι καμπριο).

        Χρισημοποιηθηκαν εξωτικα υλικα για το χαμηλωμα του βαρους και η Χοντα λεει οτι αυτο ειναι το πιο στιβαρο και ακαμπτο Ρόουντστερ ολων των εποχων (μαζικης παραγωγης).

        Δεν υπαρχει ιμαντας αξεσουαρ στην κινητηρα διοτι χρισημοποιητε ειναι ολα ηλεκτρικα. Οταν φρεναρεις η ενεργεια αποροφατε απο το Sport Motor Assist και συσωρευεται σε 2 μπαταριες 420 volt κατω απο το καθισμα.

        Επισης υπαρχει ενα νεο συστημα συνχρονιζε που κανει το χειροκινητο κιβωτιο να αλλαζει ταχυτητες σε 350 χιλιοστα του δευτ. Υπαρχει μοχλος ταχυτητων (δεν υπαρχουν paddles στο τιμονι). Τα γραναζια του κιβωτιου ειναι φτιαγμενα απο τιτανιο.

        Δεν μπορω να φανταστω τι εκπληξεις μας περιμενουν με το νεο NSX

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gavriil1 last edited by

          Με μια λεξη...WOW!

          Και ενω οι φιλοι της Χοντα και Acura αρχισαν να νοιωθουν εντελως απογοητευμενοι με τα 300+ ιππων ρόουντεστερ απο Μερσεντες και BMW, αλλα και απο την GM (Corvette Cabrio), να ενα σημαδι που δηχνει οτι το επομενο NSX θα ειναι κατι το ξεχωριστο.

          Νεο S2000R λοιπον θα ειναι διεθετημενο το 2003 οποτε και το νεο NSX θα ειναι επισης σε διαθεση.

          Διαβαζα τα σπεκς και δεν πιστευα τα ματια μου.

          Κινητηρας
          3λιτρος 6κυλινδρος ΣΕ ΣΕΙΡΑ!
          Τωρα τι θα πει η BMW?
          Δεν θυμαμαι ΧΟντα κινητηρα σε σειρα με πανω απο 4 κυλινδρους (και περιλαμβανω και την Άκιουρα μεσα).

          11.7 προς 1 συμπιεση!

          120 ιππους στο λιτρο οπως και με τον 2λιτρο σημερα

          Αποτελεσμα= 360 ιππους στις 8300 σ.α.λ. με 91 Οκτανια βενζινη

          Ροπη= 230 lb-ft @ 6000 rpm ή 31.7 χλγμ.

          Τα κοκκινα αρχιζουν στις 9000 στροφες.

          Λαστιχα Bridgestone Potenza S-O2 Εμπρος= 225/50ZR-16
          Πισω= 255/45ZR-16

          Βαρος= 1095 κιλα (Ε, ρε γλεντια!!!)

          Σχεδον τελοια ζυγισμενο με εμπρος βαρος= 51% και πισω= 49%

          0-96.5 χλμ/ω σε 4.1 δευτερολεπτα
          τα 402 μετρα σε 12.8 !!!
          Φρεναρισμα απο τα 96.5 χ/ω σε σταση= 105 ποδια ή 33.8 μετρα (το Εβο 7 σταματησε σε 35 μετρα στο προηγουμενο 4 Τροχοι και ο δημοσιογραφος εγραψε για φρενα αεροπλανου)

          Τιμη $54,000 στις ΗΠΑ

          Αυτα ειναι νουμερα επιταχυνσης 911 Τουρμπο για λιγοτερο του μισου της τιμης στις ΗΠΑ! Τα φρενα της 911 Τ ειναι χειροτερα.

          Τελικη ταχ= 163 μ/ω ή 262 χλμ/ω (ειναι καμπριο).

          Χρισημοποιηθηκαν εξωτικα υλικα για το χαμηλωμα του βαρους και η Χοντα λεει οτι αυτο ειναι το πιο στιβαρο και ακαμπτο Ρόουντστερ ολων των εποχων (μαζικης παραγωγης).

          Δεν υπαρχει ιμαντας αξεσουαρ στην κινητηρα διοτι χρισημοποιητε ειναι ολα ηλεκτρικα. Οταν φρεναρεις η ενεργεια αποροφατε απο το Sport Motor Assist και συσωρευεται σε 2 μπαταριες 420 volt κατω απο το καθισμα.

          Επισης υπαρχει ενα νεο συστημα συνχρονιζε που κανει το χειροκινητο κιβωτιο να αλλαζει ταχυτητες σε 350 χιλιοστα του δευτ. Υπαρχει μοχλος ταχυτητων (δεν υπαρχουν paddles στο τιμονι). Τα γραναζια του κιβωτιου ειναι φτιαγμενα απο τιτανιο.

          Δεν μπορω να φανταστω τι εκπληξεις μας περιμενουν με το νεο NSX

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • W
            wantone last edited by

            Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

            Με μια λεξη...WOW!

            Και ενω οι φιλοι της Χοντα και Acura αρχισαν να νοιωθουν εντελως απογοητευμενοι με τα 300+ ιππων ρόουντεστερ απο Μερσεντες και BMW, αλλα και απο την GM (Corvette Cabrio), να ενα σημαδι που δηχνει οτι το επομενο NSX θα ειναι κατι το ξεχωριστο.

            Νεο S2000R λοιπον θα ειναι διεθετημενο το 2003 οποτε και το νεο NSX θα ειναι επισης σε διαθεση.

            Διαβαζα τα σπεκς και δεν πιστευα τα ματια μου.

            Κινητηρας
            3λιτρος 6κυλινδρος ΣΕ ΣΕΙΡΑ!
            Τωρα τι θα πει η BMW?
            Δεν θυμαμαι ΧΟντα κινητηρα σε σειρα με πανω απο 4 κυλινδρους (και περιλαμβανω και την Άκιουρα μεσα).

            11.7 προς 1 συμπιεση!

            120 ιππους στο λιτρο οπως και με τον 2λιτρο σημερα

            Αποτελεσμα= 360 ιππους στις 8300 σ.α.λ. με 91 Οκτανια βενζινη

            Ροπη= 230 lb-ft @ 6000 rpm ή 31.7 χλγμ.

            Τα κοκκινα αρχιζουν στις 9000 στροφες.

            Λαστιχα Bridgestone Potenza S-O2 Εμπρος= 225/50ZR-16
            Πισω= 255/45ZR-16

            Βαρος= 1095 κιλα (Ε, ρε γλεντια!!!)

            Σχεδον τελοια ζυγισμενο με εμπρος βαρος= 51% και πισω= 49%

            0-96.5 χλμ/ω σε 4.1 δευτερολεπτα
            τα 402 μετρα σε 12.8 !!!
            Φρεναρισμα απο τα 96.5 χ/ω σε σταση= 105 ποδια ή 33.8 μετρα (το Εβο 7 σταματησε σε 35 μετρα στο προηγουμενο 4 Τροχοι και ο δημοσιογραφος εγραψε για φρενα αεροπλανου)

            Τιμη $54,000 στις ΗΠΑ

            Αυτα ειναι νουμερα επιταχυνσης 911 Τουρμπο για λιγοτερο του μισου της τιμης στις ΗΠΑ! Τα φρενα της 911 Τ ειναι χειροτερα.

            Τελικη ταχ= 163 μ/ω ή 262 χλμ/ω (ειναι καμπριο).

            Χρισημοποιηθηκαν εξωτικα υλικα για το χαμηλωμα του βαρους και η Χοντα λεει οτι αυτο ειναι το πιο στιβαρο και ακαμπτο Ρόουντστερ ολων των εποχων (μαζικης παραγωγης).

            Δεν υπαρχει ιμαντας αξεσουαρ στην κινητηρα διοτι χρισημοποιητε ειναι ολα ηλεκτρικα. Οταν φρεναρεις η ενεργεια αποροφατε απο το Sport Motor Assist και συσωρευεται σε 2 μπαταριες 420 volt κατω απο το καθισμα.

            Επισης υπαρχει ενα νεο συστημα συνχρονιζε που κανει το χειροκινητο κιβωτιο να αλλαζει ταχυτητες σε 350 χιλιοστα του δευτ. Υπαρχει μοχλος ταχυτητων (δεν υπαρχουν paddles στο τιμονι). Τα γραναζια του κιβωτιου ειναι φτιαγμενα απο τιτανιο.

            Δεν μπορω να φανταστω τι εκπληξεις μας περιμενουν με το νεο NSX

            Epitelous, kati kalo an kai arketa akribo. 8ymamai eixa dei ton Dek tou 99 ena mauro S2000 na pwleitai gia 32k se mia bitrina sto De Kalb.

            Yparxei omws antagwnismos me SLK 32 AMG, Boxster kai M3 kai se auti tin katigoria.

            Pantws, kalodouxemono ka8ws psaxnw deutero autokinito na to kratisw polla xronia sto garage.

            PS pou tis brikes tis plirofories/fwtografia?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              skullone last edited by

              Είναι τελείως διαφορετικό από την SLK. Η SLK 32 AMG είναι το πανίσχυρο roadster που θα το οδηγήσει και η κομμώτρια ή η γκόμενα του καναλάρχη, το Honda S2000R θα απαιτεί χερά οδηγό με τεράστια cojones. Ήδη, η απλή του έκδοση και θεωρείται από πολύ κόσμο ζόρικη.

              Εγώ πάντως, αν δεν κολλούσα στο οικονομικό ζήτημα, το S2000 θα'παιρνα μάλλον... Ωραία η SLK, αλλά δε λέει το αυτόματο και, ακόμα περισσότερο, τα επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια στο τιμόνι είναι καραπασέ. Σύμφωνοι, τα είχε και η Alfa Romeo, ακόμα και η Ferrari, αλλά τώρα πια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • W
                wantone last edited by

                Ο χρήστης skullone έγραψε:
                Είναι τελείως διαφορετικό από την SLK. Η SLK 32 AMG είναι το πανίσχυρο roadster που θα το οδηγήσει και η κομμώτρια ή η γκόμενα του καναλάρχη, το Honda S2000R θα απαιτεί χερά οδηγό με τεράστια cojones. Ήδη, η απλή του έκδοση και θεωρείται από πολύ κόσμο ζόρικη.

                Εγώ πάντως, αν δεν κολλούσα στο οικονομικό ζήτημα, το S2000 θα'παιρνά μάλλον... Ωραία η SLK, αλλά δε λέει το αυτόματο και, ακόμα περισσότερο, τα επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια στο τιμόνι είναι καραπασέ. Σύμφωνοι, τα είχε και η Alfa Romeo, ακόμα και η Ferrari, αλλά τώρα πια...

                Kala gia to timoni, alla giati den leei to automato? Me 342 ippous den 8a katalabeis tin diafora an oi sxeseis den einai yperbolika makries.
                Mia 328 pou eixa odigisei palia me automato htan ekpliktiki. To idio kai to IS300.

                Kai auto giati meta ta 40 km/h o metatropeas ropis kollaei mixanika panw ston kinitira opote einai san mixaniko kibwtio.

                To xeirokinito mou aresei gia na kaneis kati otan odigas alliws bariesai.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  skullone last edited by

                  Έλα όμως που μ' αρέσει το ρημάδι το χειροκίνητο! Με τα αυτόματα βαριέμαι!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • W
                    wantone last edited by

                    8A SAS STENOXWRISW LIGO (IDIAITERA TON FILO GABRIEL) ALLA AYTO TO AUTOKINITO MPOREI NA EINAI APATI. DIL. KAPOIOS EBGALE ENA FAKE REVIEW STO INTERNET.

                    H HONDA DEN PROKEITAI NA BGALEI AYTO TO AUTOKINITO.

                    YPARXEI MIA SYZYTISI STO FORUM TOU CAR AND DRIVER SXETIKA ME AUTO TO 8EMA.

                    DEN MPORW NA KATALABW PWS TIN PATISE O GAVRIIL (KAI EGW FYSIKA). H HONDA DEN EXEI KINITIRA I-6.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gavriil1 last edited by

                      Ο χρήστης skullone έγραψε:
                      Είναι τελείως διαφορετικό από την SLK. Η SLK 32 AMG είναι το πανίσχυρο roadster που θα το οδηγήσει και η κομμώτρια ή η γκόμενα του καναλάρχη, το Honda S2000R θα απαιτεί χερά οδηγό με τεράστια cojones. Ήδη, η απλή του έκδοση και θεωρείται από πολύ κόσμο ζόρικη.

                      Εγώ πάντως, αν δεν κολλούσα στο οικονομικό ζήτημα, το S2000 θα'παιρνα μάλλον... Ωραία η SLK, αλλά δε λέει το αυτόματο και, ακόμα περισσότερο, τα επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια στο τιμόνι είναι καραπασέ. Σύμφωνοι, τα είχε και η Alfa Romeo, ακόμα και η Ferrari, αλλά τώρα πια...

                      Οι δημοσιογραφοι που τεσταραν το S2000R εγραψαν οτι ειναι αρκετα φιλικο στον οδηγο. Υποστρεφει αλλα διορθωνεται γρηγορα.

                      Τα επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια ειναι στο τελος της ζωης τους στην SLK. Ηδη εξαφαναστικαν απο Class C και CLK.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        gavriil1 last edited by

                        Ο χρήστης agisd έγραψε:
                        8A SAS STENOXWRISW LIGO (IDIAITERA TON FILO GABRIEL) ALLA AYTO TO AUTOKINITO MPOREI NA EINAI APATI. DIL. KAPOIOS EBGALE ENA FAKE REVIEW STO INTERNET.

                        H HONDA DEN PROKEITAI NA BGALEI AYTO TO AUTOKINITO.

                        YPARXEI MIA SYZYTISI STO FORUM TOU CAR AND DRIVER SXETIKA ME AUTO TO 8EMA.

                        DEN MPORW NA KATALABW PWS TIN PATISE O GAVRIIL (KAI EGW FYSIKA). H HONDA DEN EXEI KINITIRA I-6.

                        Χμμμ... Let me investigate. Υπαρχει σιγουρα πιθανοτητα για απατη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gavriil1 last edited by

                          Αγη το λινκ ειναι εδω:

                          http://www.mcclatchie.com/reviews/S2000R.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • G
                            gavriil1 last edited by

                            Ναι το πιο πιθανο ειναι οτι αυτο το αρθρο ειναι ψευτικο. Σε μερικους μηνες θα ξερουμε σιγουρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skullone last edited by

                              Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                              Τα επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια ειναι στο τελος της ζωης τους στην SLK. Ηδη εξαφαναστικαν απο Class C και CLK.

                              Ναι, το είδα. Κι ευτυχώς που ξέφυγαν από αυτό το τεχνολογικό απολίθωμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                titsataki last edited by

                                eprepe na poun 18 octares zantes. Twra exei 16ares poy kata tin gnwmi moy den einai arketes. Opote to kainourgio eprepe na poun 18ares zantes.

                                Nikos

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • O
                                  ouzo-power last edited by

                                  Nai to ar8ro einai apath. Mia kalosthmenh apath na po thn alh8eia. Perisoteres leptomeries mporeis na breis edo.
                                  http://www.s2ki.com/forums/showthread.p ... adid=75689

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr