-
HELP.ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΕΡΟΤΟΜΩΝ,SPOLIERS ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΤΕΤΟΙΩΝ?
-
HELP.ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΕΡΟΤΟΜΩΝ,SPOLIERS ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΤΕΤΟΙΩΝ?
-
HELP.ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΕΡΟΤΟΜΩΝ,SPOLIERS ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΤΕΤΟΙΩΝ?
-
Δεν έχεις παρά να ανοίξεις ένα από τα πολλά περιοδικά που κυκλοφορούν και ασχολούνται με παντός είδους βελτιώσεις. Η Tarantula και η MS Design φαίνεται να κάνουν καλή δουλειά, αν και εγώ θα σου πρότεινα ό,τι κάνεις να το κάνεις με μέτρο, γιατί οι κραυγαλέες επιλογές υπάρχει κίνδυνος να γίνουν κακόγουστες, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάς και σε τι δρόμους-νταμάρια κυκλοφορούμε όλοι μας.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δεν έχεις παρά να ανοίξεις ένα από τα πολλά περιοδικά που κυκλοφορούν και ασχολούνται με παντός είδους βελτιώσεις. Η Tarantula και η MS Design φαίνεται να κάνουν καλή δουλειά, αν και εγώ θα σου πρότεινα ό,τι κάνεις να το κάνεις με μέτρο, γιατί οι κραυγαλέες επιλογές υπάρχει κίνδυνος να γίνουν κακόγουστες, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάς και σε τι δρόμους-νταμάρια κυκλοφορούμε όλοι μας.ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΠΟΛΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ.ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΕΣΤΩ ΕΝΑ;
ΠΗΓΑ ΣΤΗ TARANTULA ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΛΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ 300.000 δρχ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ. -
To Power είναι ένα καλό. Ακόμη το Drive έχει ένθετο περιοδικό για βελτιώσεις.
-
ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ PG220 ΤΟ POWER ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΗΡΘΕ ΚΑΙ 'STO ELLADA' ΕΙΝΑΙ ΤΟ MAX POWER ΠΟΥ ΘΕΩΡΗΤΑΙ ΑΠ'ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ,ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!ΑΝΤΕ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!
-
8a sou proteina na koita3eis kapoia forums sta opoia ginontai ektetamenes syzhthseis panw se tetoia 8emata. Sto http://www.tfrc.gr sigoura 8a vreis polla pragmata sxetika me auto pou zhtas. Enallaktiki protasi einai to forum tou http://www.powermag.gr
-
Ο χρήστης neos_ibiza έγραψε:
HELP.ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΕΡΟΤΟΜΩΝ,SPOLIERS ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΤΕΤΟΙΩΝ?ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕ ΠΟΙΟ ΙΒΙΖΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΝΕΙΣ
-
ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΕΧΩ ΕΝΑ ΙΒΙΖΑ 101PS.ΕΙΝΑΙ
ΙΒΙΖΑ 2001, ΤΟ 'ΠΑΛΙΟ'.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΜΕ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 4000 ΣΤΡΟΦΕΣ. -
periodika veltiwsewn o logos,
den nomizw me to na vazeis 280ps se ena crx me kitrina koni kai eibach na to 8ewrei kaneis edw mesa veltiwsh, h mhpws na ftiaxneis ena ama3i kata 150kg varytero apo tis foustes ta spoiler kai ta subwoofer??? h pragmatikh veltiwsh pernaei wsres sthn pista kai oxi sto dynamometro (xwris na yponow oti ta egklhmata tou drive einai veltiwseis)
apla strafeite se agliko kai amerikaniko typo, meta tous 4T ,mono 3ena antistoixa periodika exoun to epipedo pou proswpika anazhtw. -
Ο χρήστης neos_ibiza έγραψε:
ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΕΧΩ ΕΝΑ ΙΒΙΖΑ 101PS.ΕΙΝΑΙ
ΙΒΙΖΑ 2001, ΤΟ 'ΠΑΛΙΟ'.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΜΕ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 4000 ΣΤΡΟΦΕΣ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ 131 ΣΤΗΝ ΝΙΚΑΙΑ ΜΕ ΤΗΛ 4967666-4959298.ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΕΨΑΞΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ, ΤΑ ΦΡΥΔΑΚΙΑ ΦΑΝΩΝ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΜΕ 14000,ΕΝΩ ΤΑ ΕΙΧΑ ΒΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 29000!
-
ΡΕ παιδια μιας που μιλατε για βελτιωσεις να ρωτησω κατι που με προβληματιζει.Ποσο χαμηλα μπορουν να φτασουν τα spoiler ωστε να μην υπαρχει κινδινος το αυτοκινητο να βρισκει στο εδαφος. Τωρα στις διακοπες ηταν ενα Punto με σποιλερ και βγαινοντας απο το καραβι 'βρηκε κατω' και σχεδον ξεκολλησαν.Τι λετε?Οποιος εχει παρομοιες εμπειριες ας πει...
-
Η δική μου άποψη είναι πως ο,τιδήποτε χαμηλότερο από 8 πόντους (απόσταση από το έδαφος) αποτελεί ρίσκο για ζημιά.
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
ΡΕ παιδια μιας που μιλατε για βελτιωσεις να ρωτησω κατι που με προβληματιζει.Ποσο χαμηλα μπορουν να φτασουν τα spoiler ωστε να μην υπαρχει κινδινος το αυτοκινητο να βρισκει στο εδαφος. Τωρα στις διακοπες ηταν ενα Punto με σποιλερ και βγαινοντας απο το καραβι 'βρηκε κατω' και σχεδον ξεκολλησαν.Τι λετε?Οποιος εχει παρομοιες εμπειριες ας πει...ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑ ΧΑΜΗΛΩΣΕΙ ΤΟ ΤΟ ΚΑΝΤΕΤ ΚΑΤΑ 11,5 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ 13 ΠΙΣΩ.
ΣΕ ΟΣΑ ΦΕΡΡΥ ΑΝΕΒΗΚΑ ΑΦΗΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΤΩ.ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΧΤΥΠΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ Η ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΤΩΝ ΨΑΛΙΔΙΩΝ.
ΑΛΛΑ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΦΟΒΕΡΗ.ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΑΡΟΥΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
ΡΕ παιδια μιας που μιλατε για βελτιωσεις να ρωτησω κατι που με προβληματιζει.Ποσο χαμηλα μπορουν να φτασουν τα spoiler ωστε να μην υπαρχει κινδινος το αυτοκινητο να βρισκει στο εδαφος. Τωρα στις διακοπες ηταν ενα Punto με σποιλερ και βγαινοντας απο το καραβι 'βρηκε κατω' και σχεδον ξεκολλησαν.Τι λετε?Οποιος εχει παρομοιες εμπειριες ας πει...
ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑ ΧΑΜΗΛΩΣΕΙ ΤΟ ΤΟ ΚΑΝΤΕΤ ΚΑΤΑ 11,5 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ 13 ΠΙΣΩ.
ΣΕ ΟΣΑ ΦΕΡΡΥ ΑΝΕΒΗΚΑ ΑΦΗΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΤΩ.ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΧΤΥΠΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ Η ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΤΩΝ ΨΑΛΙΔΙΩΝ.
ΑΛΛΑ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΦΟΒΕΡΗ.ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΑΡΟΥΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ.Δηλαδη αξιζει το ρισκο??Ποια ακριβως τα καλα και τα κακα?Ειναι αληθεια οτι το αυτοκινητο τρεχει σαν σε ραγες και εχει πολυ καλη ισορροπια??
-
Εγώ πάντως όταν με ρώτησαν αν ήθελα 15άρες ή 16άρες ζάντες αλουμινίου απάντησα 15άρες. Κι όταν απόρησαν γιατί, τους εξήγησα για τις λακούβες και τα σαμάρια. Πέντε πόντοι λάστιχο παραπάνω δεν κάνουν κακό. Γείτονες με φαρδιές 16άρες τις πάνε για επισκευή μια φορά τον χρόνο.
-
Παιδιά, όχι υπερβολές. Βάζοντας τεράστιες ζάντες αλουμινίου μακραίνετε πολύ το βήμα και την τελική σχέση μετάδοσης, άρα χάνετε πολύ σε ρεπρίζ, κερδίζετε (λέμε τώρα...) σε τελική, κερδίζει ΠΟΛΥ ο βενζινάς σας και αλλάζετε υπερβολικά το στήσιμο του αυτοκινήτου. Ιδίως μάλιστα αν έχουν και διαφορετικό όφσετ από αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής, κλαφ'τα. Άσε τις φθορές στην ανάρτηση. Και το πολύ φαρδύ λάστιχο κόβει από τις επιδόσεις.
Και επιπλέον, όταν χαμηλώνετε την ανάρτηση, πρέπει μετά να ξαναρυθμίσετε τον κατανεμητή των φρένων για να μη μπλοκάρουν πρώτα οι πίσω τροχοί (το σωστό είναι να μπλοκάρουν πρώτα οι μπροστινοί).
Λοιπόν, για να ξεμπερδεύουμε αυτό το κουβάρι, θα σας δώσω τρία ρητά:
- Παν μέτρον άριστον.
- Θαύματα έκανε μόνο ο Χριστός.
- A fool and his money are soon parted.
Μελετήστε πολύ προσεκτικά τη σχετική νομοθεσία για αποστάσεις από το έδαφος, εργοστασιακές προδιαγραφές, κλπ.
Το όφσετ των τροχών δεν επιτρέπεται να αλλάξει επ' ουδενί.
Η απόσταση από το έδαφος πρέπει να είναι πάντα μεγαλύτερη από την ελάχιστη νόμιμη. Εγώ μάλιστα λέω ότι η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος πρέπει να είναι μεγαλύτερη από την ελάχιστη νόμιμη όταν αυτό είναι ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ.
Το υπερβολικό χαμήλωμα καταστρέφει το στήσιμο του αυτοκινήτου. Πολύ σκληρές ζανφόρ, θεόφαρδα λάστιχα και αμορτισέρ/ελατήρια με σκληρότητα τούβλου θα κάνουν το όχημα πολύ απόλυτο στο όριο, άρα και δύσκολο στον έλεγχο.
Επίσης, οι περισσότεροι βελτιωτές είναι βελτιωτές μόνο κατ' όνομα. Από εκεί κι έπειτα, ο καθένας, ας κάνει ό,τι καταλαβαίνει. Όμως, καθίστε όλοι και μάθετε για το αυτοκίνητό σας, για να μη σας κοροϊδεύει ο κάθε φιδέμπορας.
-
ONTOS TO OXHMA GINETE APOLYTO STO OPIO ALLA TO OPIO PRIN ME TO OPIO META DEN EXEI KAMIA SXESH.PROSOPIKA MOY ETYXE NA KANO ELIGMO APOFYGHS STON AYTOKINHTODROMO ME POLH MEGALH TAXYTHTA (GIA NA APOFYGO ENA SKYLO ME MEGETHOS SPITIOY)KAI TO OXHMA SYMPERIFERTHIKE APSOGA.AYTO EGO TO ONOMAZO ASFALEIA.
-
Skullone θες να πεις οτι οι...βελτιωσεις 'χαλανε' το αυτοκινητο???
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ