-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
GRIECEKOROIDISTIKENΑυτο ειναι γεματο ουσια βγαζεις και νοημα
-
.
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
Το προβλημα αυτο ισχυει και για τα υπολοιπα tsi του vwGroup (π.χ. 1.4tsi, 1.8tsi...)?ΟΧΙ
-
.
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
Το προβλημα αυτο ισχυει και για τα υπολοιπα tsi του vwGroup (π.χ. 1.4tsi, 1.8tsi...)?
ΟΧΙ
Ψυχρα και κατηγορηματικα οχι?? Γιατι?? Αφου δεν εχουν και τεραστιες διαφορες...
Εχω τον 1.8 TSI και συναναστρέφομαι στο κλαμπ που έχουμε άπειρα 1.4 + 1.8 ΤSI τα οποία δεν έχουν τέτοιο θέμα.
Ψυχρά και κατηγορηματικά.-
-
.
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
Εχω τον 1.8 TSI
Απο περιεργεια τι μαρκα?? Εχουν βγει καλα?? Για το 1.4 τσι τι ακουγεται??
seat leon
δεν έχουν θέματα, αξιόπιστα σύνολα. Βέβαια οι περισσότεροι τα σκαλίζουν-τσιτώνουν (1.4 από 122 σε 160+ και 1.8 από 160 σε 250+) παίρνουν τις αντλίες υψηλής στο χέρι αλλά thats tuning.
Υπάρχουν όμως και 1.8 με αλλαγμένες τουρμπίνες (Κ04) με 350 άλογα που δεν έχουν κάνει τσικ.
Γενικά τα πειράζουν πολύ.
Εγώ μαμά δεν έχω κανένα πρόβλημα.
-
Φιλη που παρελαβε πριν κανα μηνα, μολις ειχε σχετικη εμπειρια...
Σιγουρα δεν συμβαινει εν κινησει ε? -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Φιλη που παρελαβε πριν κανα μηνα, μολις ειχε σχετικη εμπειρια...
Σιγουρα δεν συμβαινει εν κινησει ε?κανεις δεν υπογραφει,κανεις δεν ξερει........
-
Το start & stop είναι, αλλά δουλεύει μόνο το stop και γι' αυτό σβήνει.
Περιμένουν αναβάθμιση λογισμικού για να κάνει και το start. -
Έχω διαβάσει σε διάφορα site για το σβήσιμο του polo 1.2 tsi το πρόβλημα πρέπει να έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις. Αλλά παρ' όλα αυτά βλέπω το polo από τα πρώτα supermini σε πωλήσεις, περίεργο...
-
Κι εμένα πήρε το αυτί μου για το πρόβλημα αυτό απο ιδιοκτήτη συνάδελφο των γονιών μου. Πρέπει να είναι διαδεδομένο, κάτι καλό για τους ιδιοκτήτες με πρόβλημα, μιας και η VW θα πιεστεί να βρεί λύση άμεσα.
Είπαμε το αυτοκίνητο, ειδικά στις μέρες μας με την πολυπλοκότητά του σε μηχανικά-ηλεκτρικά, ειναι ολίγον τι τζόγος. Και οι παλιότερες ισορροπίες (αξιοπιστες/αναξιοπιστες μάρκες) έχουν εδω και καιρό καταρριφθεί οπότε... δυστυχώς πρέπει να ειναι κανεις προετοιμασμένος για το οτιδήποτε!
-
Θεωρώ ότι πρόκειται για 'παιδική ασθένεια' που θα λυθεί. Φαντάζομαι και τα άλλα 1200άρια της Vag πρέπει να αντιμετωπίζουν το ίδιο θέμα.
Από εκεί και πέρα η αποψη μου για την εισαγωγική είναι ... και αφού δεν δόθηκε απάντηση 'ετσι κάνουν όλα' (που έτσι κάνουν όλα!) ... κάτι θα γίνει! -
Ελεος πια με αυτες τις αντιπροσωπειες της VW...Σε συνδυασμο με περιστατικο που μου ειπε φιλος μου πριν απο λιγες μερες,νομιζω οτι οι ανθρωποι ειναι απλα για τα πανυγηρια.
Καλα για το VAG και την αξιοπιστια του να μην αρχισω τωρα... -
φιλος πηρε καινουργιο χιουνται και παρατηρησε καποιες ατελειες στο αμαξι οπως τα αυτοκολλητα μαυρισμενα και κατι αλλα. στελνει μνμ στους κορεατες βλεπει οτι το αυτοκινητο εχει φτιαχτει πριν 2 χρονια και ως εκ τουτου λιαζοταν στον ηλιο. παει στην αντιπροσωπεια το λεει τπτ. παει βγαζει φωτο την μαντρα της εν λογω αντιπροσωπειας φτιαχνει ενα εξωδικο και το στελνει μεσω του δικηγορου του στην εν λογω αντιπροσωπεια. τους παιρνει και τηλ. και τους λεει αν δεν γινει κατι θα βγω στα πρωιναδικα που εχω και συγγενη δημοσιογραφο. ε εκει μουδιασαν.
του εδωσεη αντιπροσωπεια καινουργιο αυτοκινητο την επομενη εκδοση απο αυτη που ειχε αγορασει με την προυποθεση να μην τους βγαλει στο γυαλι χαχαχααχααχ!!!! βεβαια το αμαξι το ειχε παρκαρισμενο στο γκαραζ με ελαχιστα χλμ για δυο μηνες περιπου μεχρι να δει τι θα γινει.. το πιεσε το θεμα και δικαιωθηκε. ποσο μαλλον εσεις που ειστε καμποσοι...
καλο καλοκαιρι παιδια.....παργα σου ρχομαι....... -
Αν και
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
φιλος πηρε καινουργιο χιουνται και παρατηρησε καποιες ατελειες στο αμαξι οπως τα αυτοκολλητα μαυρισμενα και κατι αλλα...Κάπου στο forum υπάρχει μια αναφορά για ένα Ι30 που 'λιαζόταν' και χαρακτηριστικά υπήρχε αναφορά στα ελαστικά του (αν δεν κάνω λάθος) που ήταν πολλών ετών!
Πλέον νομίζω ότι όποια πωλούνται με τον περσινό μειωμένο ΕΤΤ ... μια ηλιοθεραπεία την έχουν κάνει!
Και αρκετές εταιρίες τα πουλάνε ακόμα! -
Από τόν Οκτώβριο 2008 έχω Γκόλφ Γκέ-τέ 5ης γενιάς τών 170 ίππων, τού βάζω απλή αμόλυβδη 95 οκτανίων, κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα.
Η σύντροφος, από τόν Ιανουάριο 2010 έχει τό νέο Πόλο 1,4 τών 85 ίππων, τού βάζει απλή αμόλυβδη βενζίνη 95 οκτανίων, κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα.
Άρα τό πρόβλημα εντοπίζεται στόν συγκεκριμένο κινητήρα (1,2 105 ίππων)?
Μήπως έχει σύστημα Start-Stop? -
Ο χρήστης NORD έγραψε:
Από τόν Οκτώβριο 2008 έχω Γκόλφ Γκέ-τέ 5ης γενιάς τών 170 ίππων, τού βάζω απλή αμόλυβδη 95 οκτανίων, κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα.
Η σύντροφος, από τόν Ιανουάριο 2010 έχει τό νέο Πόλο 1,4 τών 85 ίππων, τού βάζει απλή αμόλυβδη βενζίνη 95 οκτανίων, κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα.
Άρα τό πρόβλημα εντοπίζεται στόν συγκεκριμένο κινητήρα (1,2 105 ίππων)?
Μήπως έχει σύστημα Start-Stop?Μονο Stop.Το Start θα μπει σε καποιο update
-
Με πήραν από την Καρέντα και μου είπαν ότι έχει έρθει η αναβάθμιση.
Επειδή όμως είμαι σε διακοπές θα πάω όταν γυρίσω. -
Η ολη ιστορια κατι σε windows vista μου θυμιζει.Κατι μου λεει οτι ο κινητηρας παει για αντικατασταση.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ POLO 1,2 TSi