-
Edit, delete please
-
Ο χρήστης troublemaker έγραψε:
Δεν θα απολογηθώ εγώ επειδη το σύστημα αργούσε να ολοκληρώσει την διαδικασία φίλε μου!
Το δεύτερο ποστ μου καταχωρήθηκε στις 1.59!Μπορεις να διαβασεις χωρις προκαταληψη αυτο που εγραψα???Σου ζητησε κανεις να απολογηθεις???? Για τα κολληματα του φορουμ ηταν το σχολιο, ελεος!!! Μπραβο που κατοχυρωθηκε τοτε το σχολιο σου, εμενα εκεινη την ωρα που απαντησα μου εμφανιστηκε η σελιδα και διαβασα τα προηγουμενα τι να κανουμε τωρα???
Τι θέλει να πεί ο ποιητής??
Καμία ιδέα??Αυτο αν το εγραψες για μενα, μιλα καθαρα οπως κανω κι εγω
Αλλα εγω φταιω που καθομαι κι ασχολουμαι, δεν εβλεπα απ'την αρχη το nick σου??.
Αντε καληνυχτα.
Συγγνωμη κυριοι μοντς για τα offtopics και τον τονο μου αλλα η κοροιδια και η απροκλητη ειρωνια με ενοχλουν.
-
Για τα κολληματα του φορουμ ηταν το σχολιο, ελεος!!!
Αυτο αν το εγραψες για μενα, μιλα καθαρα οπως κανω κι εγω
Αν το σχόλιο ηταν γιαυτο τοτε οκ! έκανα λάθος.
Και ναι για σενα το έγραψα αφου ο τρόπος γραφής σου προς ειρωνεία μου εκανε.
Λίγη προσοχη στο πως γράφουμε γιατι η παρεξηγηση δεν αργεί να έρθει όπως τώρα.Αλλα εγω φταιω που καθομαι κι ασχολουμαι,
Δεν σε υποχρεώνει κανένας να ασχοληθείς μαζί μου.
δεν εβλεπα απ'την αρχη το nick σου??.
Αν έχεις πρόβλημα με το ψευδόνυμο μου ,δεν μπορω να κάνω κάτι δυστυχως.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Δεν είναι μεγάλη αμαρτία να μην υπάρχει σειρά 1 με μικρό τουρμποκινητίρα να κλάψουνε μερικοί και μείς να μην ασχολούμαστε με το ποιά καρούτα είναι καλύτερη από την άλλη .Κανείς δεν θα έκλαιγε και ούτε κανείς θα κλάψει όταν σε δυο χρόνια περίπου φορέσουν και στο χρέπι επιτέλους έναν σύγχρονο μικρό τουρμποκινητήρα...
-
Vs
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Δεν είναι μεγάλη αμαρτία να μην υπάρχει σειρά 1 με μικρό τουρμποκινητίρα να κλάψουνε μερικοί και μείς να μην ασχολούμαστε με το ποιά καρούτα είναι καλύτερη από την άλλη .
Κανείς δεν θα έκλαιγε και ούτε κανείς θα κλάψει όταν σε δυο χρόνια περίπου φορέσουν και στο χρέπι επιτέλους έναν σύγχρονο μικρό τουρμποκινητήρα...
Το 'χρέπι' που λες το οποίο σαν πλαίσιο και δυναμικά χαρακτηριστικά είναι ήδη καλύτερο από τη Giulietta (6 χρόνια πριν βγήκε...φαντάσου) αν βάλει και μικρό turbo-μοτέρ και γίνει πιο προσιτό...θα κλείσει πολλά σπίτια!
Η επόμενη 1 (με ακόμα καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά, ρυθμίσεις πλαισίου, αναρτήσεων M-adaptive κλπ) έρχεται το 2012 με μικρά turbo-μοτέρ, 3κυλ και 4κυλ. Τα μεν 3κυλ turbo θα είναι στα 1.500 κυβικά και τα δε 4κυλ turbo θα είναι 2λτ και βεβαίως θα υπάρχει και ο Ν54 (3λτ turbo). Επιλογές σε 3θ, 5θ και coupe, μόνο που η Coupe θα έρθει αργότερα. Η 3θ θα είναι πιο σπορ από τη 5θ.
Η επιλογή μετά όταν η μετάδοση της κίνησης γίνεται και στον σωστό άξονα είναι απλά πανεύκολη!
Προς το παρόν η καλύτερη επιλογή στη κατηγορία όπως είπα είναι η G...μέχρι νεοτέρας...
-
Είναι τεχνολογικά πίσω η Μπεμβέ και δεν ξέρει από τούρμπο, τι λέμε τόσες ημέρες...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Είναι τεχνολογικά πίσω η Μπεμβέ και δεν ξέρει από τούρμπο, τι λέμε τόσες ημέρες...Όποιος το'χει γράψει αυτό:
Α. Δεν έχει οδηγήσει ποτέ 3λτ turbo μοτέρ της BMW (Ν55 ή Ν54)
B. Έχει παντελής έλλειψη κρίσης περί αυτοκίνησης και γενικότερης αίσθησηςΠοιός τα λέει αυτά...έλεος ρε σεις...
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Διάβασε το δεύτερο ποστ μου!
Ασε τωρα 'εφυγε' η απαντηση κι εδω λεει οτι εφτασε απ'τις .10
Το θελκτικο το ειπα για το μαρκετιν' παντως, οτι δηλαδη κι αυτοι διαφημιζουν το προιον τους, απλα στοχευοντας στο συναισθημα. Και λογικο ειναι οποιος παρει αυτο το αυτοκινητο, δε θα πολυνοιαστει για καποιους τριγμους ή αν το εσωτερικο του δειχνει πιο 'φθηνο' απο του γκολφ. Ομως το εχω πει 1000 φορες, τα αυτοκινητα αυτα εχουν διαφορετικο target group. Oι περισσοτεροι απο εδω θα διαλεγαμε τη τζιουλιεττα γιατι ειναι περισσοτερο οδηγοκεντρικη κι εμεις σε αυτοκινητιστικο φορουμ γραφουμε. Δεν αγοραζουν ομως ολοι με βαση ποιο σου προσφερει καλυτερη αισθηση -αλλιως τογιοτα δε θα υπηρχαν ουτε για δειγμα - η μαλλον τους περισσοτερους αγοραστες δεν τους ενδιαφερει καν
Οσο για την τιμολογηση φυσικα και τα βρισκω και τα 2 ακριβα οταν με πολυ λιγοτερα παιρνεις το τιμιοτατο μεγκαν...
και με ακόμα λιγότερα το ακόμα τιμιότερο bravo, έχει να λέει?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Είναι τεχνολογικά πίσω η Μπεμβέ και δεν ξέρει από τούρμπο, τι λέμε τόσες ημέρες...
Όποιος το'χει γράψει αυτό:
Α. Δεν έχει οδηγήσει ποτέ 3λτ turbo μοτέρ της BMW (Ν55 ή Ν54)
B. Έχει παντελής έλλειψη κρίσης περί αυτοκίνησης και γενικότερης αίσθησηςΠοιός τα λέει αυτά...έλεος ρε σεις...
Καλά , εντάξει , στα3 λιτρα και μαζουτ να καίει οποιος κινητήρας σαφώς φαινεται πολύ καλύτερος απο 1400 που οδηγάνε οι περισσοτεροι οπότε άκυρον.
Η 1 εξάλου πάσχει απο χώρους , 2-3 που ξέρω την έδωσαν για αυτό ακριβώς τον λόγο , δεν χώραγε η οικογένεια , ειδικά με μικρά μωρά.
Η G φαινεται εξαιρετικό αμάξι και της ταιριάζει ο συνδιασμός κινητήρας -πλαίσιο και σαν οδηγική αισθηση φαινεται αρκετά καλή σε όλες τις συνθηκες , οχι μόνο στις ευθείες. Για μένα το κύριο προσόν της θα είναι η αισθηση μοναδικότητας που θα δίνει στο ιδιοκτήτη λόγω των λίγων κοματιών στο δρόμο ....
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δεν είναι μεγάλη αμαρτία να μην υπάρχει σειρά 1 με μικρό τουρμποκινητίρα να κλάψουνε μερικοί και μείς να μην ασχολούμαστε με το ποιά καρούτα είναι καλύτερη από την άλλη .
Κανείς δεν θα έκλαιγε και ούτε κανείς θα κλάψει όταν σε δυο χρόνια περίπου φορέσουν και στο χρέπι επιτέλους έναν σύγχρονο μικρό τουρμποκινητήρα...
Το 'χρέπι' που λες το οποίο σαν πλαίσιο και δυναμικά χαρακτηριστικά είναι ήδη καλύτερο από τη Giulietta (6 χρόνια πριν βγήκε...φαντάσου) αν βάλει και μικρό turbo-μοτέρ και γίνει πιο προσιτό...θα κλείσει πολλά σπίτια!
Η επόμενη 1 (με ακόμα καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά, ρυθμίσεις πλαισίου, αναρτήσεων M-adaptive κλπ) έρχεται το 2012 με μικρά turbo-μοτέρ, 3κυλ και 4κυλ. Τα μεν 3κυλ turbo θα είναι στα 1.500 κυβικά και τα δε 4κυλ turbo θα είναι 2λτ και βεβαίως θα υπάρχει και ο Ν54 (3λτ turbo). Επιλογές σε 3θ, 5θ και coupe, μόνο που η Coupe θα έρθει αργότερα. Η 3θ θα είναι πιο σπορ από τη 5θ.
Η επιλογή μετά όταν η μετάδοση της κίνησης γίνεται και στον σωστό άξονα είναι απλά πανεύκολη!
Προς το παρόν η καλύτερη επιλογή στη κατηγορία όπως είπα είναι η G...μέχρι νεοτέρας...ξεχνάς -εντέχνως? την διαφορά τιμής που τα χωρίζει...
ναι , η bmw έχει πολύ ωραία οδηγηκή συμπεριφορά, αλλά για τα δεδομένα της ελλάδας έχει κακά μοτέρ με φορολογικά μειονεκτήματα...
τα 3λιτρα δεν είναι για αυτή τη χώρα...
έχει ντιζαιν γαλότσας και μόνο με το μ πακ σώζεται κάπως η κατάσταση... -
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Το τιμόνι υπό πίεση είναι άμεσο, σου μεταφέρει τα όρια πρόσφυσης και υπακούει στην κάθε σου εντολήΟυτε στα πιο τρελά σου όνειρα...
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Το τιμόνι υπό πίεση είναι άμεσο, σου μεταφέρει τα όρια πρόσφυσης και υπακούει στην κάθε σου εντολή
Ουτε στα πιο τρελά σου όνειρα...
αυτό δεν ισχύει για κανένα σύγχρονο μικρομεσαίο, πόσο μάλλον για το γκόλφ...
πικο το οδήγησες νηφάλιος?
-
Μακρια απο ιταλια,μαγκες!!!!!
-
Ο χρήστης scoopy έγραψε:
Μακρια απο ιταλια,μαγκες!!!!!Πουλανε και εδω ,δεν χρειαζεται να πας εκει
-
Ο χρήστης scoopy έγραψε:
Μακρια απο ιταλια,μαγκες!!!!!Κινδυνεύετε να σας πηδήξουν την γκόμενα ιταλοί εραστές...
-
Ο χρήστης scoopy έγραψε:
Μακρια απο ιταλια,μαγκες!!!!!να ακυρωσω τις διακοπες μου δηλαδη?
-
μονο για διακοπες και για φαγητο ειναι καλα.μακρια απο τα ιταλικα αυτοκινητα!
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Vs
Την επόμενη φορά βάλτο και με τάσια για να φαίνεται ακόμα μεγαλύτερη η διαφορά (το ένα full extra το άλλο...απλό)
-
και με κουκουλα να την βαλει την Αλφα, παλι πιο ομορφη ειναι
VW Golf vs Alfa Romeo Giulietta