-
Χαιρετώ σαν νέο μέλος όλους τους παλαιότερους.Νέος στο FORUM αλλά παλαιός στους 4ΤΡΟΧΟΥΣ (από το
πρώτο τεύχος).Εχω σχεδόν καταλήξει στην αγορά ενός εκ των προαναφερομένων αυτοκινήτων.Ζητάω την
πολύτιμη γνώμη σας καί γνώσεις,πού θα με βοηθήσουν πολύ στην καλύτερη επιλογή.Δεν συζητάω γιά πάνω
από 1800 κ.ε.,ούτε το χρειάζομαι γιά άγρια χώματα (το ύψος μου αρκεί).Ευχαριστώ. -
Χαιρετώ σαν νέο μέλος όλους τους παλαιότερους.Νέος στο FORUM αλλά παλαιός στους 4ΤΡΟΧΟΥΣ (από το
πρώτο τεύχος).Εχω σχεδόν καταλήξει στην αγορά ενός εκ των προαναφερομένων αυτοκινήτων.Ζητάω την
πολύτιμη γνώμη σας καί γνώσεις,πού θα με βοηθήσουν πολύ στην καλύτερη επιλογή.Δεν συζητάω γιά πάνω
από 1800 κ.ε.,ούτε το χρειάζομαι γιά άγρια χώματα (το ύψος μου αρκεί).Ευχαριστώ. -
Το Qashqai είναι ΤΟ αυτοκίνητο κατά τη γνώμη μου. Πολύ value for money. Ειδικά αυτό με τη γυάλινη οροφή κάνει τρελό εφέ. Έχει φιλαράκι το 2λιτρο και το μοτέρ κάνει τρελό ήχο όταν ανεβάζει στροφές. Στο δρόμο που το έχω οδηγήσει είναι πολύ καλό αν εξαιρέσεις ότι γέρνει λίγο. Αλλά γενικά έχω άριστες εντυπώσεις. Φαντάζομαι το 1.6 δεν θα απέχει και πολύ...
-
ΠΟΛΥ εμπαθεια βλεπω για το καλιμπερ λοιπον σαν ιδιοκτητης εχω να πω οτι απο γκαζια μολις ανεβει απο 4000 στροφεσ και μεχρι τον κοφτη τρελενεται παει ανετα στα κατσαβραχα δεν τριζει και δεν κουραζεται με τιποτα καιει πολυ καλα για τα γκαζια του και τα κιλα του και τολμησα να περασω απο ποταμι με υψος νερου 35 εκατοστα περιπου και αν και δικηνητο τα καταφερε αν και ειχα και ενα νιβα απο κοντα για ευνοητους λογους οσο για τα πλαστικα μπορει να μοιαζουν φτηνα μεν αλλα θα κρατησουν πιο πολυ απ του νισσαν σε βαθος χρονου ειναι σιγουρο παρτε παραδειγμα ενα τσεροκι δεκαετιας αν εχει φθαρμενα πλαστικα εξαιρουμενη βεβαια η κακη χρηση.
-
Caliber vs Qashqai? Πάλι γελάσαμε βραδιάτικα...
Μεταξύ των δύο, Qashqai χωρίς καμία μα καμία δεύτερη σκέψη.
Αν δεν είναι εκτός του budget σου, το** Scout** είναι ίσως η καλύτερη επιλογή για το είδος αυτοκινήτου που ψάχνεις.
-
Γειας σας και καλη χρονια με υγεια.
Ειμαι κατοχος του DODGE CALIBER 1.8 SX απο το καλοκαιρι του 2007 με το οποιο εχω διανυσει 30000 χλμ.
Προσωπικα επειδη εχω οικογενεια με τρια παιδακια την εχω κανει τη δουλεια μου με το παραπανω και δεν μου εχει παρουσιαση κανενα απολυτος προβλημα.
1.Μου αρεσει αρκετα η εξωτερικη του εμφανιση (υποκειμενικος παραγοντας)
2.Αναλογα με την οδηγηση και το το δρομο καιει απο 8,5 εως 10 λιτρα τα 100 χλμ σχετικα η καταλωση του ειναι αρκετα καλη διοτι το συστημα τροφοσιας καυσιμου ειναι της mitsubishi, συστημα βαλβιδων dual vvti.
3.Η μηχανη ειναι απο κοινοπραξια των εταιριων chrysler, mitsubishi,hyundai του προγραμματος 2007 world engine.(ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ)
4.Συμφωνα με τα κιλα του αμαξωματος φορτωμενο με 5 ατομα κινειται ανετα και στην εθνικη οδο το ευχαριστιεσαι πραγματικα, επισης εκτος απο ψυγειο νερου,εχει και ψυγειο λαδιου.Στοιβαρο με σκληρη αναρτηση.(Στα μεγαρα με 6 μποφορ και βροχη,δεν κουνιοτανε καθολου με 140 χλμ/h)
5.Τα πλαστικα του ειναι παρεξηγημενα,εμενα στην αρχη μου χτυπησαν ασχημα στο ματι,αλλα ειναι απο βυννιλιο το οποιο σε μεγαλες θερμοκρασιες δεν πολυμεριζεται ωστε να μην εισπνεεις δηλητηρια.(πλαστικα δοκιμασμενα στην ερημο της ΑΡΙΖΟΝΑ αρα και οικολογικα και μεγαλης αντοχης)χαλαλη η ομορφια.
6.Ηχοσυστημα παρα πολυ καλο της boston acoustics οσοι κατεχουν καταλαβαινουν τι σημαινει boston acoustics
7.Συναρτηση τιμη και ποιοτητα απο τους καλυτερους συνδιασμους.(Βεβαια ως τριτεκνος 17000)
8.Οσο για τις τιμες απο Αμερικη να μην ξεχνατε την ισοτιμια του δολλαριου εναντι του ευρω και τους φορους.Φθηνω αυτοκινητο δεν σημαινει κακο αυτοκινητο παντα.
9.Συμπερασμα το CALIBER ειναι ενα αυτοκινητο που συνδιαζει εναν οικογενοιακο,σπορ,πολυμορφικο παγκοσμοιο χαρακτηρα, καμια σχεση με τα Αμερικανικα που ξεραμε.(SUV)
Εαν στο μελλον το αλαζα θα το εκανα μονο για καποιο υβριδικο 4 γενιας. -
10.επισης το σασι του caliber ειναι φτιαγμενο απο θερμαινομενο χαλυβα.
-
Αυτό είναι σαν τα θερμαινόμενα καθίσματα;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αυτό είναι σαν τα θερμαινόμενα καθίσματα; -
Ναι, τι;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ναι, τι;Μπας και ξέρει νομίζεις? Το άτομο είναι από άλλο ανέκδοτο...
-
http://www.euroncap.com/tests/dodge/caliber.aspx
http://www.euroncap.com/tests/nissan/qashqai.aspx
απλα πραγματα, ουτε θερμανση ουτε τηξη ουτε σφυρηλατιση...
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
.....γνωστός μου έχει το qashqai το 2.0 4χ4 και εχω μπεί πολλές φορές.. δε με εχει ενθουσιάσει σαν επιδόσεις.. πόσο μάλλον το 1.6,Νάτο!!!!! Αυτά μας οδήγησαν εδώ που μας οδήγησαν (στην οικονομική κρίση)!!!!! 2000 κυβικά 140 άλογα και δεν ενθουσιάστηκε!!!!!
Ο ενθουσιασμός πρέπει να συμβαδίζει με την τσέπη μας!!!! Εγώ με έσοδα 2500€ τον μήνα και ενθουσιάζομαι με το τέριος (1997 μοντέλο) που έχω!!!!!
Και δεν θέλω διαφωνίες.... έχω απόλυτο δίκιο και πρέπει όλοι να συμφωνήσετε μαζί μου!!!!!! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
.....γνωστός μου έχει το qashqai το 2.0 4χ4 και εχω μπεί πολλές φορές.. δε με εχει ενθουσιάσει σαν επιδόσεις.. πόσο μάλλον το 1.6,
Νάτο!!!!! Αυτά μας οδήγησαν εδώ που μας οδήγησαν (στην οικονομική κρίση)!!!!! 2000 κυβικά 140 άλογα και δεν ενθουσιάστηκε!!!!!
Ο ενθουσιασμός πρέπει να συμβαδίζει με την τσέπη μας!!!! Εγώ με έσοδα 2500€ τον μήνα και ενθουσιάζομαι με το τέριος (1997 μοντέλο) που έχω!!!!!
Και δεν θέλω διαφωνίες.... έχω απόλυτο δίκιο και πρέπει όλοι να συμφωνήσετε μαζί μου!!!!!! -
Ρε μάγκες είπαμε να αντιπαθείτε την Αμερική αλλά όσο αφορά τα αυτοκίνητα ας είμαστε αντικειμενικοί.
Μεταξύ των 2 αυτοκινήτων δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης παρά μόνο στο κόστος αγοράς.
Το DODGE CALIBER είναι ένα μακράν σε όλους τους τομείς καλύτερο αυτοκίνητο.
Επιδόσεις ? άστο καλύτερα γιατί με το μοτέρ της MISTUBISHI των 1,8 λιτρων και των 150 ίππων ξεφτυλίζει τόσο σε γκάζι αλλά και σε κατανάλωση και το 1,6 και το 2,0 της NISSAN.
Χώρους? μπές μέσα και στα δύο και θα καταλάβεις .
Σκληρά πλαστικά ε? πάντως δεν τρίζει τίποτα και όλα είναι φτιαγμένα για πολύ σκληρή χρήση .
Οδική συμπεριφορά? αθόρυβο ταξίδι και στρίβει μακράν καλύτερα από το Νισσανάκι.
Τα λέω με σιγουριά όλα αυτά γιατί τα είχα και τα δύο στη διάθεσή μου για test drive 2 μέρες το DODGE και 3 το NISSAN.
Α και κάτι άλλο , το αμερικάνικο τραβούσε τα βλέμματα σα μαγνήτης και προς έκπληξη όλων δεν πίστευαν ότι κοστίζει κάτω από 30.000 ευρώ.
Πώς να το κάνουμε ρε μάγκες άλλο DODGE και άλλο NISSAN , σύνδρομο κομπλεξικό ? μπορεί , αλλά συνεχίζει να υπάρχει και με το αμερικάνικο τέρας ψαρώνεις πολύ κόσμο !!! -
Ο χρήστης corollake35 έγραψε:
... ας είμαστε αντικειμενικοί.
...
Το DODGE CALIBER είναι ένα μακράν σε όλους τους τομείς καλύτερο αυτοκίνητο.
...
Α και κάτι άλλο , το αμερικάνικο τραβούσε τα βλέμματα σα μαγνήτης και προς έκπληξη όλων δεν πίστευαν ότι κοστίζει κάτω από 30.000 ευρώ.
Πώς να το κάνουμε ρε μάγκες άλλο DODGE και άλλο NISSAN , σύνδρομο κομπλεξικό ? μπορεί , αλλά συνεχίζει να υπάρχει και με το αμερικάνικο τέρας ψαρώνεις πολύ κόσμο !!!Δεν με έπεισες!!!
(Αν και το εκτιμώ το Caliber)
Το poul mour με ... 18.000€ ... νεοελληνική νοοτροπία! Ούτε οι ίδιοι οι Αμερικάνοι κατασκευαστές δεν πρέπει να είχαν τέτοιο σκεπτικό!
Ψαρώνεις αν δεις ένα ... ξαδερφάκι του! Το Viper, που έχει και ουσιαστικούς λόγους να είναι είναι μέχρι και ... ψαρωτικό!!! -
Κατι μοι μοιαζει ( τετρακινητο ) αλλα δεν ειναι...
την αμερικανοφερτη λογικη του τζιποειδες αμαξωμα με δικινητη μεταδοση ποτε δεν την καταλαβα...
περαν του 'φαινεστε' βεβαια...
-
την αμερικανοφερτη λογικη του τζιποειδες αμαξωμα με δικινητη μεταδοση ποτε δεν την καταλαβα...
Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί να λουστώ ένα τετρακίνητο αν δεν το θέλω, οπότε και το δικίνητο έχει νόημα.
Θα μου πείτε πάρτε π.χ. ένα απλό δικίνητο σεντάν
Δεν μου κάνει, θέλω τις μεγάλες πόρτες του τζιποειδούς, το εύκολο πορτμπαγκάζ του, την ανοιχτωσιά και την ορατότητά του, και το διαθέσιμο εσωτερικό ύψος του.
Ωραία, πάρτε πολυμορφικό θα μου πείτε τότε.
Όχι, μαρέσει το τζίπικο στυλ, πως να το κάνουμε είναι πιο μοδάτο και νεανίζον από το άλλο. -
Αγαπητε μου διαβαζα καθε προταση σου και σκευτομουν μια απαντηση την οποια ομως εδινες αμεσως μετα εσυ παλι!!!
Σιγουρα τα κριτηρια του καθενως ειναι διαφορετικά. Αλλιως θα υπηρχε ενα μονο μοντελο ανα ειδος χρησης να πω. Θα ηταν ολα ιδια.
το 'γιατι ετσι μ' αρεσει' ειναι ενας απολυτα επαρκεις λογος ( κατα την ταπεινη μου γνωμη παντα ) αρκει να γινει συνηδητα και εν γνωση των μειονεκτηματων 'του ειδους' (χωρις ομως τα αντιστοιχα πλεονεκτηματα που δικαιολογουν τα μειονεκτηματα).
Πχ. ψηλώτερο κεντρο βαρους κι οτι σημαινει αυτο για την οδικη συμπεριφορά
Αεροδυναμική τσιμεντόλιθου + μετοπικη επιφανεια +διαταραχες αερα απο τον χωρο ( οσο τελος παντων) απο κατω.
Βαρυτερο λογω ενισχυσεων για λογους αντοχης ( αν και αυτο μπορει να μην ισχυει στο caliber)
σε σχεση με ενα αντιστοιχο σενταν πανταΦαντασου οτι στην αμερική το sportage1 το δικόμου υπηρξε κι ως αποκλειστικά δικινητο ( πισοκινητο ) ολοιδιο κατα τα αλλα..
-
Ο χρήστης corollake35 έγραψε:
Ρε μάγκες είπαμε να αντιπαθείτε την Αμερική αλλά όσο αφορά τα αυτοκίνητα ας είμαστε αντικειμενικοί...........και στρίβει μακράν καλύτερα από το Νισσανάκι.
Τα λέω με σιγουριά όλα αυτά γιατί τα είχα και τα δύο στη διάθεσή μου για test drive 2 μέρες το DODGE και 3 το NISSAN.Aπο αυτο και μονο πιστευω οτι δεν εχεις οδηγησει το Qashqai.
-
Αν το Qashqai είχε τον 1.8 του Caliber, θα πουλούσε ακόμα πιο πολύ...
NISSAN QASHQAI 1.6-DODGE CALIBER 1.8 (4x2)