Ρε μάγκες είπαμε να αντιπαθείτε την Αμερική αλλά όσο αφορά τα αυτοκίνητα ας είμαστε αντικειμενικοί.
Μεταξύ των 2 αυτοκινήτων δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης παρά μόνο στο κόστος αγοράς.
Το DODGE CALIBER είναι ένα μακράν σε όλους τους τομείς καλύτερο αυτοκίνητο.
Επιδόσεις ? άστο καλύτερα γιατί με το μοτέρ της MISTUBISHI των 1,8 λιτρων και των 150 ίππων ξεφτυλίζει τόσο σε γκάζι αλλά και σε κατανάλωση και το 1,6 και το 2,0 της NISSAN.
Χώρους? μπές μέσα και στα δύο και θα καταλάβεις .
Σκληρά πλαστικά ε? πάντως δεν τρίζει τίποτα και όλα είναι φτιαγμένα για πολύ σκληρή χρήση .
Οδική συμπεριφορά? αθόρυβο ταξίδι και στρίβει μακράν καλύτερα από το Νισσανάκι.
Τα λέω με σιγουριά όλα αυτά γιατί τα είχα και τα δύο στη διάθεσή μου για test drive 2 μέρες το DODGE και 3 το NISSAN.
Α και κάτι άλλο , το αμερικάνικο τραβούσε τα βλέμματα σα μαγνήτης και προς έκπληξη όλων δεν πίστευαν ότι κοστίζει κάτω από 30.000 ευρώ.
Πώς να το κάνουμε ρε μάγκες άλλο DODGE και άλλο NISSAN , σύνδρομο κομπλεξικό ? μπορεί , αλλά συνεχίζει να υπάρχει και με το αμερικάνικο τέρας ψαρώνεις πολύ κόσμο !!!
Latest posts made by corollake35
-
RE: NISSAN QASHQAI 1.6-DODGE CALIBER 1.8 (4x2)
-
RE: Αγορά Dodge Caliber
Ειλικρινά , θαυμάζω όσους δεν τους ενδιαφέρει το 'σηματάκι' του αυτοκινήτου τους.
Πρόκειται πραγματικά για ανώτερους ανθρώπους και θα ήθελα να είμαι και εγώ ένας από αυτούς .
Δεν τα λέω ειρωνικά αυτά , μάγκες , αλλά ομολογώ ότι εμένα με νοιάζει το σηματάκι και αλλιώς βλέπω κάποιον που οδηγεί μία Ferrari και αλλιώς έναν που οδηγεί ένα Yugo. Δε λέω ότι είναι ωραίο , αλλά είναι μια πραγματικότητα που οφείλω να ομολογήσω.
Όσο για το παράδειγμα είναι ακραίο αλλά το έθεσα έτσι για να εξηγήσω καλύτερα τι εννοώ.
Με το Dodge νιώθω να είμαι στη πλευρά της Ferrari και όχι στην απέναντι, σε σχέση βέβαια με ότι κυκλοφορεί συνήθως στους δρόμους μας.
Τώρα ή είμαι ο μόνος κατώτερος άνθρωπος σ'αυτό το φόρουμ , ή μερικοί κάνουν τον Κινέζο .
Ντροπή μου λοιπόν ...
Πάντως άν κρίνω από τις αντιδράσεις στο πέρασμα , στο παρκάρισμα , σε κουβέντες κλπ i'm not alone out there ... -
RE: Αγορά Dodge Caliber
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και ναι στο κάτω κάτω αγοράζεις και Dodge με 21.500 €, που πραγματικά αξίζει πάνω από 30.000.
εγω αυτο που δεν καταλαβα ειναι η φραση 'αγοραζεις και dodge'
δηλαδη σα να λεμε αγοραζεις bmw σε σχεση με το qasqai οπου θα αγοραζες απλα νισσαν?
(η μια εταιρεια βγαζει gtr και η αλλη αγροτικα, να μην ξεχνιομαστε)και γιατι πραγματικα αξιζει 30? μπαινουν μεσα δηλαδη? για την ψυχη της μανας τους το κανουν κι αυτοι?
Καλά ρε μάγκες κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας τώρα?
Ε όσο να πεις μια 'ψιλοδιαφορά' την έχει η Dodge από τη Nissan.
Πώς το είπες αυτό? Η μία βγάζει GTR και η άλλη αγροτικά? Καλά λες το ταχύτερο αυτοκίνητο της πίστας του Νιρμπουργκριν μέχρι και το καλοκαίρι του 2009 , Dodge Viper SRT10 , και μένα για αγροτικό μου κάνει , θα το πάρω για το αμπελάκι του παππού μου... χα χα χα ,
Το μικρότερο Dodge (Caliber) είναι όσο το μεσαίο SUV της Νισσάν , το X-TRAIL.
Δίκιο έχεις , δεν έχει βγάλει ούτε Micra ,ούτε Note, αλλά ούτε Tidda (Παναγία μου !!!). Ας σοβαρευτούμε .
Μη μου πείτε ότι το Badge δε σας νοιάζει , και από τις αντιδράσεις που βλέπω το μικρό Dodge , έχει αυτό το κάτι που με κάνει να νιώθω μερικούς πόντους ψηλότερος (το ότι πολλοί ιδιοκτήτες Skoda αφαιρούν τα σηματάκια από τη μάσκα ή το ότι δε κυκλοφορεί ούτε για πλάκα καπελάκι 'Σκόντα' στις παραλίες δεν είναι ενδεικτικό ότι το Badge μετράει ε?) .
Προς Θεού μη παρεξηγηθώ, δεν έχω κάτι με τη Nissan , ίσα ίσα που είναι από τις πιο αξιόλογες εταιρείες αλλά όπως και νά'χει αλλιώς είναι να κυκλοφορείς με Νισσάν και αλλιώς με Dodge.
Γιατί αξίζει το Dodge 30.000 ? γιατί έχει κατασκευή ενός καλοφτιαγμένου SUV πολύ απλά , με ότι συνεπάγεται αυτό .
Και μη το συγκρίνεται με τα μικρομεσαία , είναι πολύ μεγαλύτερο , και δε το λέω εγώ το λένε οι διαστάσεις του , γιατί μερικοί παρουσίασαν σαν εναλλακτικές αυτοκίνητα σαν το Yeti ή το Fiat sedici (Suzuki SX4). Είναι το Jeep Compass - Patriot σε δικίνητη έκδοση με τα 'ρουχαλάκια' της Dodge που εμένα προσωπικά μου αρέσουν πολύ. -
RE: Αγορά Dodge Caliber
Διαβάζοντας ξανά το μήνυμα μου σκέφτηκα ότι πολλοί θα πιστέψουν ότι απλά υποστηρίζω την επιλογή μου , άλλωστε και γω αυτό θα σκεφτόμουν.
Κι όμως έχουν περάσει αρκετά αυτοκίνητα από τα χέρια μου (NISSAN MICRA 1,0 1994, TOYOTA COROLLA 1,3 1997, MAZDA 323F 1,6 1991, FORD FUSION 1,6 2003),και έχω οδηγήσει πολλά πολλά περισσότερα καθώς ο αδερφός μου έχει συνεργείο αυτοκινήτων και όλοι μας οι φίλοι είναι λάτρεις του αυτοκινήτου γενικότερα οπότε είχα πολλές ευκαιρίες να οδηγήσω διάφορα αμάξια.
Όσα έγραψα για το Dodge είναι η αλήθεια.
Τώρα όποιος θέλει , δεν έχει παρά να πάει απλώς να το κάνει ένα τεστ ντραιβ και θα δαπιστώσει πολλά . Αντικειμενικά και με στοιχεία το αμάξι είναι κορυφή για τα λεφτά του.
Το τι θα πω εγώ και ο καθένας είναι προσωπικές και υποκειμενικές επομένως κρίσεις . -
RE: Αγορά Dodge Caliber
Ναι αρχηγέ μου , όσο κι αν κάποιοι που δε το έχουν οδηγήσει ποτέ λένε τα δικά τους εγώ μιλάω μετά από χρήση 30.000 χλμ.
Καίει πιό λίγο από το Toyota Corolla 1,3 που είχα πριν και από ηχομόνωση μία βόλτα θα σε πείσει.
Λόγω δουλειάς ταξιδέυω συχνά στην εθνική και από περιέργεια στην πρώτη περίπτωση δεν ξεπέρασα τα 100 χλμ σε ταξίδι αυθημερόν των 550 χλμ . Παρομοίως στη 2η περίπτωση πήγαινα τάπα συνέχεια αλλά δεν ήταν δυνατόν να μη πέσει κάτω από τα 200 που είναι και η τελική του στην ευθεία.
Μετά από 2 χρόνια ακόμα είμαι ενθουσιασμένος με την αγορά του. Και ευτυχώς δεν έχει κάνει 'τσικ' το παραμικρό πάνω του, γιατί έχω ένα κόλημα με την αξιοπιστία γενικότερα (Γιαπωνεζόφιλος αθεράπευτος)Ο χρήστης red_monster έγραψε:
και ναι στο κάτω κάτω αγοράζεις και Dodge με 21.500 €, που πραγματικά αξίζει πάνω από 30.000.
Αυτό από που βγαίνει;
Στις ΗΠΑ πάντως ξεκινάει από 17.000$...Στις ΗΠΑ όλα τα αυτοκίνητα είναι πολύ πιο φθηνά απότι στην Ευρώπη.
για ξεκάρφωμα...
η πραγματική του αξία είναι πάνω από 30000 -
RE: Αγορά Dodge Caliber
Χαιρετώ την παρέα .
Σαν κάτοχος ενός Caliber 1.8 SE θα ήθελα να πω και γω δυο λόγια γι'αυτό.
Το αγόρασα το 2008 και έχω διανύσει 29.000 απροβλημάτιστα χλμ. Είμαι ενθουσιασμένος σχεδόν όπως τη πρώτη μέρα που το πήρα. Παιδιά η τιμή είναι αστεία για το αυτοκίνητο.
Καταρχήν έχει το δάπεδο των OUTLANDER MISTUBISHI, JEEP COMPASS - PATRIOT , PEUGEOT 3007, όλα αυτοκίνητα SUV με ότι αυτό συνεπάγεται για το δέσιμό του και την γενικότερη κατασκευή.
Το εσωτερικό είναι κούκλα και δεν ακούγεται τίποτα μέσα. Τι εννοούν κάποιοι ότι η ποιότητα κατασκευής είναι για κλάμματα δεν το έχω καταλάβει. Συναρμογή? τέλεια, αισθητική? υποκειμενική , αντοχή σε δύο μικρά παιδιά που παλέυουν μέσα? - άψογη. Καλά η ηχομόνωση είναι κορυφαία και η αίσθηση στο δρόμο ισοπεδωτική όσον αφορά τις ανωμαλίες και τις λακούβες. Κάθομαι ψηλά και η εκδρομική του φύση με φτιάχνει.
Ο κινητήρας είναι ουσιαστικά της MISTUBISHI και το είχα τσεκάρει επίμονα καθώς είμαι κολλημένος Γιαπωνέζος (αξιοπιστία - τεχνολογία κλπ ) είναι Dual -VVT-i και αν θεωρείται παρωχημένος , ε τότε τί να πώ. Η λειτουργία του υποδειγματική σαν ηλεκρτικός με ροπή χαμηλά και δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται σε εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα για ένα αυτοκίνητο του μεγέθους του μικρού Dodge, και εξηγώ, με 90χμω καίει 5,8 λίτρα/100 χλμ , με 180χμω καίει 9.8 λίτρα/100χλμ, τα έχω μετρήσει όχι με το κοντέρ μόνο , αλλά με το GPS που επιβεβαίωσε και τις πολύ αληθινές ενδείξεις του πρώτου και του ακριβέστατου υπολογιστή ταξιδίου.
Μίλησε κανείς για 'γκάζια'? ΟΚ αν θέλει GTI ας μη το πάρει αλλά όχι και ότι σέρνεται ρε μάγκες.
0-100 σε 10 δλπ και τελική που στην εγνατία οδό είδα στο κοντέρ 204 χμω και στο GPS 200 χμω. Έλεος !!!
Όσο για τη σύγκριση με το Qasqai ήμουν και γω ανάμεσα αλλά με κέρδισε η δύναμη και η άνεση χώρων του Dodge, έναντι του 2λιτρου Νισσαν (πόσο μάλλον το μικρό 1,6) , και ναι στο κάτω κάτω αγοράζεις και Dodge με 21.500 €, που πραγματικά αξίζει πάνω από 30.000.