-
Καλό θα ήτανε όποιος έχει βάλει υγραέριο π.χ 5ης γενιάς να μας παραθέτει τις εμπειρίες του. Εγώ προσωπικά έχω βάλει το ICOM JTG περίπου 1900 ευρώ σε OPEL ASTRA 1.4 και έχω παρατηρήσει τα εξής:
-
Κατανάλωση εως και 40% λιγότερο (η κατανάλωση παραμένει περίπου ίδια - ίσως 0.5 l παραπάνω στα 100 km αλλά με καλές επιδόσεις.
-
Μερικές φορές υπάρχει μια αίσθηση ρεταρίσματος του αυτοκινήτου (σε μεγάλη ταχύτητα κυρίως). Θα το ελέγξω με τον εγκαταστάτη αλλά έχει άλλος παρόμοια αποτελέσματα? Σε 1η και 2η ταχύτητα δεν έχω παρατηρήσει κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα. Γενικότερα είμαι ικανοποιημένος αν και θα δείξει μετά απο 20.000 km. Μέχρι τώρα έχω περίπου 1200 km.
-
-
Ο χρήστης djoannid έγραψε:
Καλό θα ήτανε όποιος έχει βάλει υγραέριο π.χ 5ης γενιάς να μας παραθέτει τις εμπειρίες του. Εγώ προσωπικά έχω βάλει το ICOM JTG περίπου 1900 ευρώ σε OPEL ASTRA 1.4 και έχω παρατηρήσει τα εξής:- Κατανάλωση εως και 40% λιγότερο (η κατανάλωση παραμένει περίπου ίδια - ίσως 0.5 l παραπάνω στα 100 km αλλά με καλές επιδόσεις.
Λάθος.
Η κατανάλωση ΔΕΝ είναι ίδια. Μην σε μπερδέυει το τριπ κομπιούτερ. Ξέχασε το το τριπ κομπιουτερ με το υγραέριο. Για να μετρήσεις σωστα την κατανάλωση πρέπει να κάνεις το εξής :
α) φουλάρεις και μηδενίζεις τον μετρητή σου
β) κάνεις τις διαδρομές σου
γ) λιγο πριν τελειώσει το υγραέριο, ξαναφουλάρεις.πέρνεις χαρτί και στηλό και γράφεις πόσα χλμ έκανες (ποσο λέει ο μετρητής) και πόσα λίτρα έβαλες στο 2ο φουλάρισμα. Δλδ πόσα λίτρα χρησιμοποιήθηκαν για τα παραπάνω χλμ. Διαιρείς λίτρα / χιλιόμετρα, πολλαπλασιάζεις επι 100 και βρίσκεις κατανάλωση. Βάση εμπειρίας θα δείς περίπου στα 2 λίτρα παραπάνω κατανάλωση. Αλλοι λένε 20%...
Κατα το φουλάρισμα σου, όταν η αντλία σταματήσει να δίνει υγραέριο γιατι θα έχει γεμίσει, μην την βγάλεις. Κούνα λίγο το αυτοκίνητο γιατι πάντα πέρνει λίγο εως πολυ παραπάνω. υπάρχουν αισθητήρες μέσα στη φιάλη, και με το κούνημα κουνιέται το υγραέριο μεσα και το ξαναυπολογίζει.
-
Ο χρήστης tgi έγραψε:
αυτό είναι πολύ άσχημο που κάνει ο τύπος της μεταμόρφωσης!!! σου προτείνω να πηγαίνεις στον άλλο που είναι επι της Δεκελίας και όχι σε αυτον στην Ναυπλίου!!!!
Και στο Χαλάνδρι στη Jet Oil, είχε φέρει χθες το πρωί μια γιαγιά κάτι μικρές φιάλες, και τις γεμίσαν. Μάλιστα πάνω στην αντλία είχαν ένα σωρό αντάπτορες για κάθε είδους φιάλη. Λογικά πάντως αυτοί οι αντάπτορες πρέπει να δίνονται από την εταιρεία, δεν είναι ιδιοκατασκευές, άρα ίσως να μην είναι και τόσο 'παράνομο'!
Οχι αυτό δεν είναι ευφυκτό!! δεν γίνεται αυτό....
Ομως για σενα υπάρχει λύση : Σε 20 ημερες - 1 μήνα ανοίγει πρατήριο υγραερίου στην Πάτρα (http://www.gasprice.gr/main/showgasstation.asp?stationid=3970&urlto=mystations_new.asp). οπότε δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα!Thanks, τους πήρα τηλέφωνο και σε 15 ημέρες λέει ότι θα έχουν!!!
-
Ο χρήστης Michael1924 έγραψε:
Και στο Χαλάνδρι στη Jet Oil, είχε φέρει χθες το πρωί μια γιαγιά κάτι μικρές φιάλες, και τις γεμίσαν. Μάλιστα πάνω στην αντλία είχαν ένα σωρό αντάπτορες για κάθε είδους φιάλη. Λογικά πάντως αυτοί οι αντάπτορες πρέπει να δίνονται από την εταιρεία, δεν είναι ιδιοκατασκευές, άρα ίσως να μην είναι και τόσο 'παράνομο'!αυτό είναι παράνομο...
και οι αντάπτορες είναι ιδιοκατασκευή!!!
τώρα βλέπεις στην ελλάδα όλα είναι παράνομα και νομιμα μαζί!!!! -
tgi εχεις καποιες πληροφοριες για το οτι οι ανταπτορες ειναι παρανομοι? Σε ενα search που εκανα στο youtube βρηκα πολλα βιντεακια με αυτους τους ανταπτορες. Πιο πολυ βοηθητικοι μου μοιαζουν, παρα... παρανομοι
http://www.youtube.com/watch?v=Q94rFXPF ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=7QvjGOIM ... re=related -
-
Ο χρήστης tgi έγραψε:
http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=3782937&publDate=
http://www.poese.gr/Default.aspx?tabid=284
http://www.sfee.gr/files/fek/216Β.pdfναι ενταξει, ετσι οπως είναι οι νόμοι, έχεις δίκιο.
Αλλα εμενα μου φαίνεται οξύμωρο. Δλδ παω το αυτοκίνητο να το γεμίσω, και είμαι νόμιμος. Αν έχω και τη μπουκάλα της γιαγιάς μου, είμαι παράνομος. Χαζομάρες.....
Ειναι σαν να θέλω να αγοράσω νερό, και να πέρνω ενα μπουκάλι εμφιαλωμένο. Είμαι νόμιμος. Οταν μου τελειώσει, και θέλω να πάω στην πηγή στην πλατεία του χωριού, είμαι παράνομος. Διοτι η εταιρεία του συγκεκριμένου μπουκαλιου, δεν έχει δώσει το 'οκ' να γεμίζω απο ΑΥΤΗΝ την πηγή. Το μόνο νερο που θα πρέπει να μπαίνει στο μπουκάλι της, θα πρέπει να είναι το επεξεργασμένο νερό της εταιρείας. Τι μας λές...
Διοτι αμα πάθω μια δηλητηρίαση και βρούν οτι ήπια νερο απο το μπουκάλι, θα κατηγορήσουν την εταιρεία, ενω στην πραγματικότητα ήπια νερο απο την πηγή. Δεν έσκυψα όμως, το έβαλα σε μπουκάλι. Ολοι μας όμως χρησιμοποιούμαι μπουκάλια σπίτι μας. Αυτο μας κάνει απευθείας παράνομους ?Ολα αυτα είναι πολύ πολύ πολύ αστεία. Και όπως κανεις δεν θα βρει απο πού πίνω νερό, έτσι κανεις δεν θα βρεί ούτε θα ασχοληθεί με το που γεμίζω υγραέριο την μπουκάλα που δεν έχω.
-
Οι φιαλες του υγραεριου ειναι παρανομο να ξαναγεμιζονται σε πρατηρια για λογους ασφαλειας.
Οταν ειναι αδειες πηγαινουν στο εργοστασιο και περνουν απο ελεγχο πριν ξαναγεμιστουν,
στο πρατηριο απλα τις γεμιζουν με κινδυνο οσων βρισκονται κοντα τους.
Οι δεξαμενες των αυτοκινητων ειναι κατασκευασμενες για να ξαναγεμιζουν μεχρι την ημερομηνια ληξης τους. -
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Οι φιαλες του υγραεριου ειναι παρανομο να ξαναγεμιζονται σε πρατηρια για λογους ασφαλειας.
Οταν ειναι αδειες πηγαινουν στο εργοστασιο και περνουν απο ελεγχο πριν ξαναγεμιστουν,
στο πρατηριο απλα τις γεμιζουν με κινδυνο οσων βρισκονται κοντα τους.
Οι δεξαμενες των αυτοκινητων ειναι κατασκευασμενες για να ξαναγεμιζουν μεχρι την ημερομηνια ληξης τους.Αυτό που άκουσα εγώ για τη Ζάκυνθο, είναι ότι υπάρχει κάποιος που γεμίζει επί τόπου τις φιάλες, δεν τις στέλνει άδειες στην Πάτρα ή την Αθήνα και τις παραλαμβάνει γεμάτες. Πιθανόν βέβαια να μην είναι πρατήριο, αλλά κάποια μονάδα που ασχολείται μόνο με το γέμισμα (πιθανόν και έλεγχο) των φιαλών. Σε αυτή την περίπτωση πάλι δεν ξέρω αν θα μπορεί να με γεμίσει, ή αν θα είναι νόμιμο, θα κάνω μια ερώτηση μιας και η πρόταση του tgi είναι σωτήρια για τα ταξίδια μικρής διάρκειας αλλά αν μείνω όλο τον Αύγουστο, θα ήταν μια καλή εναλλακτική. Επίσης τώρα με την κρίση υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο της μόνιμης εγκατάστασης στο νησί.
-
Γέμισα χθες το πρωί σε κάποιο πρατήριο (ας μην αναφέρουμε ονόματα), οπού μου έκανε τρομερή εντύπωση γιατί ενώ περίμενα να πάρει 30 το πολύ 33 λίτρα, ο υπάλληλος το είχε αφήσει και η αντλία σιγά - σιγά γέμιζε μέχρι που έφτασε τα 40 λίτρα. Είχα αρχίσει να υποψιάζομαι ότι υπερβήκαμε κατά πολύ τα 64 λίτρα του ορίου. Με βάση τα χιλίόμετρα που είχα κάνει ήταν εξωπραγματική η κατανάλωση (17,85 λίτρα).
Το βράδυ έχοντας κάνει 90 περίπου χιλιόμετρα και επείδή θα φύγω σήμερα πάλι για Ζάκυνθο, πήγα να το ξαναγεμίσω, σε άλλο πρατήριο (προφανώς με πολύ μικρότερη πίεση στην αντλία), οπού 90 χιλιόμετρα μετά δεν έπαιρνε ούτε cm3. Θεωρήτικά και με μία κατανάλωση υγραερίου στα 14,5-15 λίτρα/100χλμ (13-13,5/100 λίτρα με βενζίνη), θα έπρεπε να πάρει γύρω στα 13-14 λίτρα.
Άρα οι μετρήσεις που κάνουμε με γεμίσματα, χαρτί και μολύβι, απλή μέθοδο των τριών κ.λ.π. είναι πολύ φλού τελικά.
Αυτό που δεν ξέρω είναι αν είναι μόνο θέμα αντλίας πρατηρίου (οπότε μπορείς να βγάλεις άκρη γεμίζοντας πάντα στο ίδιο πρατήριο), ή αν παίζει ρόλο και το πόσο γεμάτη είναι η δεξαμενή του πρατηρίου τη δεδομένη στιγμή. -
Πολύ ενδιαφέρον το θέμα με την ποσότητα των λίτρων και την διαφορά μεταξύ πρατηρίων. Το θέμα είναι να μην βάζουμε λιγότερο υγραέριο ή βενζίνη από όσο πληρώνουμε. Θα το κοιτάξω και εγώ με το υγραέριο στη Θεσσαλονίκη και θα περιγράψω τα αποτελέσματα της έρευνας...
-
γνωριζει κανεις αν τα πρατηρια υγραεριου ανα την Ελλάδα, ειναι 24ωρα όπως καλη ώρα ο Μπίρμπος ?
-
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
γνωριζει κανεις αν τα πρατηρια υγραεριου ανα την Ελλάδα, ειναι 24ωρα όπως καλη ώρα ο Μπίρμπος ?Σχεδόν όλα... όλα όσα έχω πάει μέχρι στιγμής (Αθήνα και Θεσ/νίκη) είναι όλα ανοικτά όλο το 24ωρο!!!
-
Ο χρήστης djoannid έγραψε:
Καλό θα ήτανε όποιος έχει βάλει υγραέριο π.χ 5ης γενιάς να μας παραθέτει τις εμπειρίες του. Εγώ προσωπικά έχω βάλει το ICOM JTG περίπου 1900 ευρώ σε OPEL ASTRA 1.4 και έχω παρατηρήσει τα εξής:-
Κατανάλωση εως και 40% λιγότερο (η κατανάλωση παραμένει περίπου ίδια - ίσως 0.5 l παραπάνω στα 100 km αλλά με καλές επιδόσεις.
-
Μερικές φορές υπάρχει μια αίσθηση ρεταρίσματος του αυτοκινήτου (σε μεγάλη ταχύτητα κυρίως). Θα το ελέγξω με τον εγκαταστάτη αλλά έχει άλλος παρόμοια αποτελέσματα? Σε 1η και 2η ταχύτητα δεν έχω παρατηρήσει κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα. Γενικότερα είμαι ικανοποιημένος αν και θα δείξει μετά απο 20.000 km. Μέχρι τώρα έχω περίπου 1200 km.
εχοντας διανυσει μολις 350 χλμ με ICOM JTG 5ης γενεας με φορντ μοντεο 2008 1.6 εχω παρατηρησει τα εξης. με κρυο κινητηρα ξεκιναει με τη δευτερη προσπαθεια.μου ειπε πως ετσι συμβαινει λογω του οτι ξεκιναει παντα με βενζινη, συμβαινει αντιστοιχο σε αλλον; επισης στις χαμηλες στροφες το νιωθω μπουκωμενο κι εχει αναψει λαμπακι κινητηρα ισως και λογω φιλτροχοανης , παντως με μολις 10 χλμ με βενζινη το λαμπακι εσβησε και το αμαξι τραβαει καλα απο χαμηλα.υποψιοαζομαι πως θελει επαναρρυθμιση ο εγκεφαλος καπου κολλαει λογω φτωχου μιγματος περιμενω σχολια σας ευχαριστω. αυξηση καταναλωσης εντος θεσνικης απο 11 λιτρα με βενζινη σε 12.6 λιτρα ανα 100 χλμ
-
-
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
γνωριζει κανεις αν τα πρατηρια υγραεριου ανα την Ελλάδα, ειναι 24ωρα όπως καλη ώρα ο Μπίρμπος ?λογικα πρεπει να ειναι λογω και των ταξι στη θεσνικη ολα με υγραεριο ειναι 24ωρα
-
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
γνωριζει κανεις αν τα πρατηρια υγραεριου ανα την Ελλάδα, ειναι 24ωρα όπως καλη ώρα ο Μπίρμπος ?Πάντως σήμερα που έψαξα στη Λάρισα (πίσω από την ΕΛΠΑ) και στις Μικροθήβες (ΕΚΟ) ήταν θεόκλειστα...
Κυριακή μεσημέρι, Ιούλιο μήνα ...κι επαρχία... -
Ο χρήστης γιαννης1971 έγραψε:
μου ειπε πως ετσι συμβαινει λογω του οτι ξεκιναει παντα με βενζινηΑφου ξεκιναει με βενζινη δε θα επρεπε να παιρνει κανονικα εμπρος???
-
Το αμαξι πρεπει να λειτουργει οπως με την βενζινη πριν την τοποθετηση υγραεριου! Οτιδηποτε αλλο θεωρηται βλαβη!!
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
μου ειπε πως ετσι συμβαινει λογω του οτι ξεκιναει παντα με βενζινη
Αφου ξεκιναει με βενζινη δε θα επρεπε να παιρνει κανονικα εμπρος???
ελα ντε. . σβηνει ο κινητηρας με υγραεριο και οταν πρεπει να ξεκινησω με κρυο κινητηρα πρεπει να περιμενω να ψεκαστουν τα μπεκ της βενζινης και μετα να φυγω. δε συμβαινει σε αλλον; ειναι το κιτ 5ης γενεας καλα το χειμωνα πριν το σβησω θα το γυρνω σε βενζινη οπως οι ταξιτζηδες τα παλια χρονια.ειναι ομως φυσιολογικο αραγε;οπως λεει ο εγκαταστατης
-
Κοιτα, εγω αυτο που ξερω, ειναι πως ολα τα υγραεριοκινητα, στην αρχη ξεκινουν με βενζινη και μετα απο λιγο γυριζουν αυτοματα σε αεριο, για να αποφευχθουν προβληματα. Αφου λοιπον εσυ ξεκινας το αυτοκινητο κανονικα με βενζινη -αρα δεν ταλαιπωρειται- μου φαινεται πολυ περιεργο να στο κανει αυτο και μαλιστα να σου λεει ο εγκαταστατης οτι ετσι γινεται λογω βενζινης!!! Αφου πριν τη μετατροπη ετσι λειτουργουσε!!!
Εκτος κι αν δε διαβασα καλα κι εννοεις οτι ξεκινας με αεριο και δεν παιρνει ενω αν εχεις επιλεξει βενζινη δεν εχεις προβλημα...
Υγραεριοκίνηση!