-
ειναι πολλες κατηγοριες κατω απο τους γερμανους.
-
Ο χρήστης scoopy έγραψε:
ειναι πολλες κατηγοριες κατω απο τους γερμανους.το
σου και καληνύχτα...
-
Γέμισε ο κόσμος trolls...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
δεν θα το παω τοσο μακρυα,αλλα αν θες βαλε κατω τις γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανίες και σύγκρινε τις με τις ιταλικές.
εγώ λέω να τις βάλουμε κάτω και να τις μετρήσουμε...
αν φαινεται από το παράθυρο την ώρα που οδηγάς σε κατάσταση περιορισμένης στύσης είσαι αρχηγός...To πισω παραθυρο?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
@κιουςαλλάζει η απόκριση του γκαζιου χωρίς να αλλάζει η ισχύς;
Το έχεις μετρήσει ;;
Οι διάφορες θα είναι της τάξης του< 0,5 αλλά θα είναι υπαρκτές για κάποιον που το οδηγαει κάθε μέρα...
Μεταξύ του κάνει θαύματα και του, το βγάζω και το παταω, δεν υπάρχει μέση λύση;προσωπικα δεν εχω παρατηρησει καμια διαφορα σε μετρησεις της πλακας που εχω κανει με το χρονομετρο του αυτοκινητου
οταν αποφασισεις να δωσεις γκαζι θα υπαρξει μια καθυστερηση, αλλα μετα θα επιταχυνει κανονικα
σημερα ειχε 35 βαθμους απο οτι θυμαμαι οταν βγηκα εξω, το αυτοκινητο πηγαινε οπως παει συνηθως
αυτο με τη ζεστη και το τουρμπο ειναι υπερβολη, μονο αν εχει γινει κακη υλοποιηση εχεις θεμα ή αν το αυτοκινητο σου ειναι πειραγμενο/ εκτος των προδιαγραφων του κατασκευαστη
αυτο ελειπε, να εβγαζαν αυτοκινητα που πανω απο τους 30 δεν πανε..
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ειναι πολλες κατηγοριες κατω απο τους γερμανους.
το
σου και καληνύχτα...
Καλά το ξύδι σε άλλους θα χρειαστεί
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1924297#p1924297 -
γινεσαι κακος
καλα πουλαει πανω απο 100 αυτοκινητα το Α3 που ειναι αυτοκινητο του 2003 και οχι η mito ?
-
so??
ρε την παλεύεται??
καλύτερα ... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και εδω που τα λεμε κανει θαυματα το intercooler λιγο ειναι να ψυχει τον αερα που συμπιεζεται?
αμα δεν κανει τιποτα γιατι δε το βγαζουμε να μειωθει το βαρος?LooooooooooooL
Βγαλε το ιντερκουλερ σου και βαλε ενα μικροτερο που και παλι κανει τη δουλεια του στο αμαξι σου.Ανοιξε μια φορα με ενα ιδιο S3 κι ελα γραψε μας τι νομιζεις οτι κανει το ιντερκουλερ.Ρε γαμω τα περιοδικα ειδικου τυπου,εχουν μεγαλωσει γενιες βλεπω εκπροσωπων της ημιμαθειας.. Μλκ σοβαρα,φιλικη συμβουλη,ΚΟΨΤΑ.Η τελος παντων κοψε την παρεα με καγκουρακια με κουπρα,σουπρα,μουπρα και λοιπα που νομιζουν οτι δωσανε 500 ευρω για προγραμμα και γινανε ειδημονες και βελτιωτες και σου μιλανε με σιγουρια για κατι ενω στην ουσια δεν γνωριζουν ΚΑΝ για τι μιλανε (τεραστια κατηγορια ανθρωπων που υπαρχει και εδω μεσα σε τεραστιο βαθμο).Σε εχουν επηρεασει εμφανως.
-
για πες μου ρε πασχο τι θα γινει αμα βαλω μικροτερο? να μας δειξεις τι γνωσεις σου
για πες μου τι κανει ενα leon cupra με προγραμμα (μονο) τα καλοκαιρια?απο οσο θυμαμαι εσυ κανεις παρεα με τετοια καγκουρω
-
Εγω κανω παρεα αλλα τουλαχιστον ξερω και τι μου γινεται,δεν τα διαβασα ουτε απο περιοδικα ουτε μου τα παν.
Αν το βγαλεις θα ριξεις ενα αμαξι στο αλλο S3,κοινως σουβλακι.Αυτο για μια φορα ομως.Την επομενη φορα μετα απο 5 λεπτα που θα χεις βρασει (εκει μπαινει ο παραγοντας θερμοκρασια που τοσο υποτιματε,απ ο,τι διαβασα,λες και δεν ειναι ενας απο τους 2 παραγοντες που επηρεαζουν εν τελει μια μηχανη) ξαναπατα και θα δεις το αντιστροφο αποτελεσμα.
Καπου πιο πισω διαβασα να λες οτι οι κατασκευαστες δεν ειναι χαζοι να φτιαχνουν αυτοκινητα που δεν πανε στους 30 βαθμους.Φυσικα και ισχυει,ομως ολοι κατασκευαζουν με καποιες νορμες,με καποιες συγκεκριμενες συνθηκες λειτουργιας (οχι ευρος,συνθηκες ) Προφανως λοιπον και δεν εχει βγει ΣΑΕ (ακομα) που να επιτρεπει στην θερμοκρασια του αερα εισαγωγης εικονικες τιμες θερμοκρασιας (αυτες που θα μας βολευαν) ουτε εικονικες τιμες πιεσης (αυτες που μας βολευουν) αν εμεις βρεθουμε στις αλπεις και θελουμε ιδια αποδοση με αυτη που εχουμε στο λιμανι του μονακο.Αντιλαμβανεσαι λοιπον που ειναι το λαθος στη διατυπωση σου.
Τωρα ειδα το εδιτ σου : γνωριζεις αν θελω να δειξω τις γνωσεις μου η οχι,μερικα πραγματα απ αυτα που λετε κατα καιρους ομως μου θυμιζουν συζητηση με τον 13χρονο ξαδερφο...
-
-
Ουτε μια σωστη δουλεια δουλεια δεν κανετε εσεις τα τρολακια τα καλα..δε μας λετε κατ ευθειαν ποιανου κλωνος ειστε για να ξερουμε..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Στο θεμα της θερμοκρασιας ομως δεν ειναι μονο η διαφορα των 12βαθμων, αλλα επι της ουσιας 32βαθμοι ειναι υψηλη θερμοκρασια για κινητηρα με υπερτροφοδοτη οπως και να το κανουμε. Δεν υπονοω οτι θα 'κερδιζε' απαραιτητα 1sec πχ στο 0-100 αν γινοταν στους ιδιους βαθμους με το Golf, αλλα 0.5sec σιγουρα.
Γρηγορη σοβαρα πιστευεις οτι ενα αυτοκινητο θα χασει μισο ολοκληρο δευτερολεπτο στους 32 βαθμους που πιστευεις οτι ειναι πολλοι?
παιδια δε γινονται αυτα τα πραγματα..
Ελα ομως που γινονται, απλα δεν τους δινεις σημασια...
Κανε μονος σου μια χρονομετρηση μεσημερι, και μια ξημερωματα να δεις διαφορες που δεν θα πιστευεις στα ματια σου... -
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Καπου πιο πισω διαβασα να λες οτι οι κατασκευαστες δεν ειναι χαζοι να φτιαχνουν αυτοκινητα που δεν πανε στους 30 βαθμους.Φυσικα και ισχυει,ομως ολοι κατασκευαζουν με καποιες νορμες,με καποιες συγκεκριμενες συνθηκες λειτουργιας (οχι ευρος,συνθηκες ) Προφανως λοιπον και δεν εχει βγει ΣΑΕ (ακομα) που να επιτρεπει στην θερμοκρασια του αερα εισαγωγης εικονικες τιμες θερμοκρασιας (αυτες που θα μας βολευαν) ουτε εικονικες τιμες πιεσης (αυτες που μας βολευουν) αν εμεις βρεθουμε στις αλπεις και θελουμε ιδια αποδοση με αυτη που εχουμε στο λιμανι του μονακο.Αντιλαμβανεσαι λοιπον που ειναι το λαθος στη διατυπωση σου.
αλλο το υψομετρο, αλλα με 32 βαθμους δε πεφτει η αποδοση πώς να το κανουμε δηλαδη..
Ελα ομως που γινονται, απλα δεν τους δινεις σημασια...
Κανε μονος σου μια χρονομετρηση μεσημερι, και μια ξημερωματα να δεις διαφορες που δεν θα πιστευεις στα ματια σου...εχω κανει και βλεπω τα ιδια πραγματα
-
To S3 σου είναι μαγικό τότε...
-
οχι δεν ειναι μαγικο, απλα τα αυτοκινητα δεν κλανουν με 30 βαθμους
-
Ρε αγορινα δεν ειπαμε οτι κλανει ουτε οτι ρευεται.Η διαφορα ειναι εκει και σε περιμενει να την ανακαλυψεις.Τωρα,αν επιμενεις,τι να σε πω.Απα επιβεβαιωνεις τα ρουμορς για τους ημιμαθεις.ΕΙναι χειροτεροι απ τους αμαθεις οχι μονο γιατι ξερουν κατι λαθος,αλλα και γιατι δεν προσπαθουν να μαθουν το σωστο.
Με λιγα λογια αν επιμενεις με κανεις να γελαω περισσοτερο..
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
...Στο θεμα της θερμοκρασιας ομως δεν ειναι μονο η διαφορα των 12βαθμων, αλλα επι της ουσιας 32βαθμοι ειναι υψηλη θερμοκρασια για κινητηρα με υπερτροφοδοτη οπως και να το κανουμε.
Kίκιζα, είναι λάθος του περιοδικού που έκανε δοκιμή με τέτοιες διαφορές θερμοκρασίας, αλλά από εκεί και πέρα το πράγμα παίρνει , για μένα, υπερβολικές διαστάσεις.
Επίσης μην εστιάζεις αποσπασματικά σε κάτι, αλλά δες το όλο. Έγραψα σε κάθε μου ποστ για δύο θέματα σχετικά με τις θερμοκρασίεςΔεν μπορει το περιοδικο να εχει τον απολυτο ελεγχο της εξωτερικης θερμοκρασιας τις ημερες που παραλαμβανει ενα αυτοκινητο για δοκιμη.
Παρελαβε σε ζεστες μερες, μετρησε τοτε, ανεφερε ομως τις συνθηκες, και τελος.
Το Leon ειχε μετρηθει αναλυτικα αλλη εποχη, ιδανικη μεν (κακως δε) αλλα δεν μπορει
να καθεται να υπολογιζει παντα σε παρομοιες θερμοκρασιες, την στιγμη που υπαρχει πιεση χρονου για παραδοση υλης, αυτοκινητων κλπ...Επισης δεν μπορει να επαναλαμβανει συνεχεια εκ νεου μετρησεις σε ιδιο αυτοκινητο, την στιγμη που εχει μετρησει αναλυτικα, σε παλαιοτερο τευχος.α. απόλυτη διαφορά θερμοκρασιών
β. ζώνη στην οποία κυμαίνονται (είναι απολύτως καθημερινές οι θερμοκρασίες δοκιμής και της Ιουλιέτας και της Γκόλφως, και η μεταβολή των μεγεθών του αέρα δεν είναι γραμμική όπως ξανάγραψα )
ήτοι από τους 20 Κελσίου και μέχρι τους 32 είναι 12 βαθμοί η διαφορά όπως και από τους 33 στους 45, ΑΛΛΑ στην δεύτερη περίπτωση η μεταβολή του ειδικού όγκου του ατμοσφαιρικού αέρα είναι +35% μεγαλύτερη από την πρώτη
Γι αυτό και εγώ, επαναλαμβάνω, κρατάω μικρό καλάθι για την όποια συνεισφορά της... και δεν το συνεχίζω παρακάτω γιατί όποιος δεν έχει επαρκές τεχνικό υπόβαθρο δεν μπορεί να παρακολουθήσει ήδη αυτό το λίγο.Επι του πρακτεου, περα απο την μεταβολη του ογκου, υπαρχουν διαφορες. Σιγουρα
στο πρωτο ευρος που λες, δεν 'πεθαινει' το υπερτροφοδοτουμενο μοτερ, αλλα και δεν αποδιδει οπως στους 20βαθμους. Δεν ειναι θεμα τεχνικου υποβαθρου μονο για να καταλαβει κανεις, ειναι κυριως στην ΠΡΑΞΗ να εχεις κανει ή ΔΕΙ μετρησεις με τις παραπανω διαφορετικες θερμοκρασιες.
Σε γενικες γραμμες συμφωνω με αυτο που αναφερεις, ΑΛΛΑ διαφορα υπαρχει, και αυτη δεν ειναι αμελητεα στα νουμερα των 0-100Km/h πχ που σταθηκαμε.Απλά νουμεράκια τώρα : το 3,7'' της 170άρας Ιουλιέτας για τα 30-50 με τρίτη όταν ο οξαποδώ θέλει ...2'' το είδες? το 5'' για τα 40-60 με τέταρτη έναντι ...2,5''?
Και εδώ φταίνε τα λάστιχα ή οι βαθμοί Κελσίου?
Μην τρελλαθούμε τώρα, τα βασικά να ξέρει κανείς από την λειτουργία ενός μηχανικού κομπρεσσέρ τοποθετημένου έτσι ώστε να θερίζει από χαμηλά ενώ το τούρμπο δεν έχει φουσκώσει ακόμη, ή τις κοντές σχέσεις και την ταχύτητα του του επταριού να υποψιάζεται, δεν θέλει άλλο κολαούζο με διαστάσεις ελαστικών και θεωρίες χρηματισμού.
Το γράφει και στο κείμενο στη σελίδα 103, έστω και ολίγον συγκεκαλλυμένα...Σιγουρα, στις χαμηλες στροφες, τεχνικα ο κομπρεσσορας εχει ενα προβαδισμα, οχι ομως
τοσο εντονο οσο θα περιμενε κανεις, (σε αισθηση) λογω της εντονης παρεμβασης του ηλεκτρογκαζου, για ομοιογενη-χωρις διακοπες-κενα μεταβαση απο τον κομπρεσσορα στο turbo, κατι που στο Golf GT V, ηταν περισσοτερο εμφανες.
Το βασικοτερο ομως που πρεπει να γινει κατανοητο, ειναι οτι ΔΕΝ μπορεις να εχεις
ΣΩΣΤΗ εικονα αντιπαραθεσης στις ρεπριζ γενικοτερα, απο την στιγμη που αντι για 6αρι manual, εχεις ενα διπλοσυμπλεκτο 7αρι, το οποιο εχει πιο πυκνες χαρις και την +1, σχεσεις, και φυσικα εντελως διαφοροποιημενη κλιμακωση, με αποτελεσμα η 3η πχ του Golf να ταιριαζει με την 2α της Gulietta.Άλλο τεστ βρήκε κανείς?
Αν εχει κανεις σε μετρησεις το Golf 160 manual, ας παραθεσει ρεπριζ, να εχουμε εστω μια πιο σαφη εικονα.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
[αλλο το υψομετρο, αλλα με 32 βαθμους δε πεφτει η αποδοση πώς να το κανουμε δηλαδη..Και γαμω τα επιχειρηματα.. σοβαρεψου ρε κι ασε τα περιοδικα λεμε.
Alfa Romeo Giulietta