-
Τι σημαίνει αυτό vellerefontis?
Αναφέρομαι σχετικά με την ποιότητα του Ειδικού Τύπου (και οχι αν αδικήθηκε ή μη η Giulietta) -
στον τελευταιο αντιλογο που διαβασα πριν καιρο (1 χρονο πριν νομιζω ) ο ΚΚ εξυμνουσε το TTS
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
στον τελευταιο αντιλογο που διαβασα πριν καιρο (1 χρονο πριν νομιζω ) ο ΚΚ εξυμνουσε το TTSΕγώ πάλι τελευταία φορά που διάβασα εξυμνούσε το Scirocco R....
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Για να καταλάβω...γιατί μάλλον κάτι δε καταλαβαίνω καλά ίσως.
Βγήκε πρώτο το Golf σε τεστ με 10 άλογα λιγότερα από τη Giulietta και σας φταίει η θερμοκρασία?
Σοβαρά παίζει αυτό τώρα?
η θερμοκρασια ,τα λαστιχα,το βαρος των ζαντων κτλ.
...ο αντίθετος άνεμος και πολλά άλλα...!
Όλα αυτά συνθέτουν μια διαφορά κάπου 3-4 sec μέχρι τα 160km/h.... -
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Δεν βλέπω τον λόγο να την προτιμήσει κάποιος μη φαν της Alfa αντί πχ του νέου Astra που θα κάνει την δουλειά του με τον ίδιο τρόπο και λιγότερα χρήματα.
Επίσης γιατί να πάρεις Astra και όχι Bravo που κάνει τα ίδια με ακόμα λιγότερα;
Γιατί να πάρεις Golf; Α3; Σειρά 1; -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
στον τελευταιο αντιλογο που διαβασα πριν καιρο (1 χρονο πριν νομιζω ) ο ΚΚ εξυμνουσε το TTS
Εγώ πάλι τελευταία φορά που διάβασα εξυμνούσε το Scirocco R....
βασικα ο ανθρωπος εχει τοση εμπειρια που το χει πιασει το νοημα
-
Αν και μου τι δίνει να κάθομαι να σχολιάζω αρθρα κωλοχαρτου ...
1)dsg
2) ελαστικα
3) διάφορα θερμοκρασίας πιθανώς και άλλος οδηγός κλπ κλππαραείναι πολλές οι συμπτώσεις...
Όσο για τον φίλο που συνεχίζει να επιμένει ότι το εύρος είναι αμελητέο , μόλις βρω χρόνο θα του ανεβαζω πίνακα Απο ρευστομηχανικη να δει τη συμπεριφορά του αέρα εισόδου και την επίπτωση της θερμοκρασίας σε αυτόν...
-
το intercooler ειναι διακοσμητικο?
εσυ δηλαδη σημερα που κανει ζεστη νιωθεις το αυτοκινητο σου να μην πηγαινει?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το intercooler ειναι διακοσμητικο?εσυ δηλαδη σημερα που κανει ζεστη νιωθεις το αυτοκινητο σου να μην πηγαινει?
με ανοιχτό κλιματισμό ναι είδα διάφορα...
Δεν κάνει θαύματα το ιντερκουλερ, μειώνει τη θερμοκρασία σε ένα βαθμό -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ξέρεις τις επιμέρους σχέσεις?, γιατί στο περιοδικό δεν δημοσιεύονται. Και εν πάσει περιπτώσει κάποιοι συναίνεσαν σε αυτή την αντιπαράθεση.
Και οι χαμηλές καταναλώσεις πως δικαιολογούνται στη 'θεόκοντη' Γκόλφω σε σχέση με την Ιουλιέτα?
Μην κοιτάτε μονο τις ρεπρίζ, αλλά και το ταμείο, τη βενζίνη δηλαδή .Ανακρούουμε πρύμναν.... ή είναι απλώς η ιδέα μου
Και εν πάση περιπτώσει τι ακριβώς σε προβληματίζει.....γιατί εγώ δεν μπόρεσα να καταλάβω;
Το συνολικό πακέτο που προσφέρει η Giulietta,o 'μέτριος' κινητήρας της,oι 'υπέρ του δέοντος' υψηλές της καταναλώσεις,ο άσχετος εγχώριος αντιπρόσωπος ή ο κακός,ψυχρός,ανάποδος και ελεγχόμενος ειδικός τύπος;
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ξέρεις τις επιμέρους σχέσεις?, γιατί στο περιοδικό δεν δημοσιεύονται. Και εν πάσει περιπτώσει κάποιοι συναίνεσαν σε αυτή την αντιπαράθεση.
Και οι χαμηλές καταναλώσεις πως δικαιολογούνται στη 'θεόκοντη' Γκόλφω σε σχέση με την Ιουλιέτα?
Μην κοιτάτε μονο τις ρεπρίζ, αλλά και το ταμείο, τη βενζίνη δηλαδή .Ανακρούουμε πρύμναν.... ή είναι απλώς η ιδέα μου
Και εν πάση περιπτώσει τι ακριβώς σε προβληματίζει.....γιατί εγώ δεν μπόρεσα να καταλάβω;
Το συνολικό πακέτο που προσφέρει η Giulietta,o 'μέτριος' κινητήρας της,oι 'υπέρ του δέοντος' υψηλές της καταναλώσεις,ο άσχετος εγχώριος αντιπρόσωπος ή ο κακός,ψυχρός,ανάποδος και ελεγχόμενος ειδικός τύπος;
Μα είναι δυνατό να συγκρίνεις την αισθητική της Giulietta με του Golf; Ακόμα και σ΄ όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά να είναι καλύτερο το Golf πως να ζυγίσεις την αισθητική; Και πώς να πείσεις κάποιον που κυττά μόνο χαρακτηριστικά και πίνακες;
Αλλού απευθύνεται το ένα αμάξι αλλού το άλλο.Σιγά τις διαφορές που βρέθηκαν στο συγκριτικό στο κάτω-κάτω.
Αυτό που προσωπικά με στεναχώρησε είναι ότι έλαμπαν δια της απουσίας τους τα λοιπά αμάξια. Τόσο κρίση έπεσε και στους 4Τ; Τεστ μικρομεσαίων με 2 (+2 virtual) αμάξια;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το intercooler ειναι διακοσμητικο?
εσυ δηλαδη σημερα που κανει ζεστη νιωθεις το αυτοκινητο σου να μην πηγαινει?
με ανοιχτό κλιματισμό ναι είδα διάφορα...
Δεν κάνει θαύματα το ιντερκουλερ, μειώνει τη θερμοκρασία σε ένα βαθμόμε ανοικτο κλιματισμο τουλαχιστον στο δικο μου και εχουν συμφωνησει κι αλλοι με αντιστοιχα αυτοκινητα αυτο που αλλαζει ειναι η αποκριση του γκαζιου, επι της ουσια οι επιδοσεις παραμενουν ιδιες
και εδω που τα λεμε κανει θαυματα το intercooler λιγο ειναι να ψυχει τον αερα που συμπιεζεται?
αμα δεν κανει τιποτα γιατι δε το βγαζουμε να μειωθει το βαρος?ουτε στην ανταρκτικη δε θα τη παλευουν μετα τα αυτοκινητα μας
Αλλού απευθύνεται το ένα αμάξι αλλού το άλλο.Σιγά τις διαφορές που βρέθηκαν στο συγκριτικό στο κάτω-κάτω.
γιατι???
οσο για την αισθητικη, ναι ειναι πολυ σημαντικη, αλλα δεν ειναι το παν και ευτυχως που ο κοσμος δεν αγοραζει με κυριο γνωμονα αυτη
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Ξέρεις τις επιμέρους σχέσεις?, γιατί στο περιοδικό δεν δημοσιεύονται. Και εν πάσει περιπτώσει κάποιοι συναίνεσαν σε αυτή την αντιπαράθεση.
Και οι χαμηλές καταναλώσεις πως δικαιολογούνται στη 'θεόκοντη' Γκόλφω σε σχέση με την Ιουλιέτα?
Μην κοιτάτε μονο τις ρεπρίζ, αλλά και το ταμείο, τη βενζίνη δηλαδή .Ανακρούουμε πρύμναν.... ή είναι απλώς η ιδέα μου
Και εν πάση περιπτώσει τι ακριβώς σε προβληματίζει.....γιατί εγώ δεν μπόρεσα να καταλάβω;
Το συνολικό πακέτο που προσφέρει η Giulietta,o 'μέτριος' κινητήρας της,oι 'υπέρ του δέοντος' υψηλές της καταναλώσεις,ο άσχετος εγχώριος αντιπρόσωπος ή ο κακός,ψυχρός,ανάποδος και ελεγχόμενος ειδικός τύπος;
Μα είναι δυνατό να συγκρίνεις την αισθητική της Giulietta με του Golf; Ακόμα και σ΄ όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά να είναι καλύτερο το Golf πως να ζυγίσεις την αισθητική; Και πώς να πείσεις κάποιον που κυττά μόνο χαρακτηριστικά και πίνακες;
Αλλού απευθύνεται το ένα αμάξι αλλού το άλλο.Σιγά τις διαφορές που βρέθηκαν στο συγκριτικό στο κάτω-κάτω.
Αυτό που προσωπικά με στεναχώρησε είναι ότι έλαμπαν δια της απουσίας τους τα λοιπά αμάξια. Τόσο κρίση έπεσε και στους 4Τ; Τεστ μικρομεσαίων με 2 (+2 virtual) αμάξια;
μα φανταζομαι οτι δεν λειπαν λογω κρισης απλα για να αναδειξουν την ανωτεροτητα των giulietta και golf...μαλιστα καπου γραφει σ ενα σημειο οτι h giulietta υπερεχει των λοιπων ¨αδιαφορων¨μοντελων της κατηγοριας
-
@κιους
αλλάζει η απόκριση του γκαζιου χωρίς να αλλάζει η ισχύς;
Το έχεις μετρήσει ;;
Οι διάφορες θα είναι της τάξης του< 0,5 αλλά θα είναι υπαρκτές για κάποιον που το οδηγαει κάθε μέρα...
Μεταξύ του κάνει θαύματα και του, το βγάζω και το παταω, δεν υπάρχει μέση λύση; -
Για τον άνεμο ξέρουμε τίποτα? Άν φυσούσε κόντρα ή υπέρ για το εκάστοτε μοντέλο στις δοκιμές?
-
οι ιταλοι ειναι μονο για μοδα,και για φαι.για τιποτα αλλο.
-
Ο χρήστης scoopy έγραψε:
οι ιταλοι ειναι μονο για μοδα,και για φαι.για τιποτα αλλο.Ναι μωρέ... και οι Ferrari καλά μπουρδέλα είναι...
Ε ρε τι άλλο θα ακούσουμε εδώ μέσα...
-
δεν θα το παω τοσο μακρυα,αλλα αν θες βαλε κατω τις γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανίες και σύγκρινε τις με τις ιταλικές.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
οι ιταλοι ειναι μονο για μοδα,και για φαι.για τιποτα αλλο.
Ναι μωρέ... και οι Ferrari καλά μπουρδέλα είναι...
Ε ρε τι άλλο θα ακούσουμε εδώ μέσα...
Δεν βλέπω να κυκλοφορούν πολλά απ αυτά (τα Ferrari μωρε...ξέρεις) λές να μη βγήκαν καλά?!
Τώρα σχετικά με το φαγητό ok , δεν ξετρελαινόμαστε αλλά για μόδα , design και αυτοκίνητα , οι άνθρωποι απλά είναι κορυφαίοι!
Ωραία , είχαν μερικά προβλήματα αξιοπιστίας στο παρελθόν ,(όλοι έχουν κατά περιόδους τέτοια) αλλά ακόμα επιβιώνουν και τα καταφέρνουν να παρουσιάζουν μοντέλα που δημιουργούν σάλο. -
Ο χρήστης scoopy έγραψε:
δεν θα το παω τοσο μακρυα,αλλα αν θες βαλε κατω τις γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανίες και σύγκρινε τις με τις ιταλικές.εγώ λέω να τις βάλουμε κάτω και να τις μετρήσουμε...
αν φαινεται από το παράθυρο την ώρα που οδηγάς σε κατάσταση περιορισμένης στύσης είσαι αρχηγός...
Alfa Romeo Giulietta