-
Οπως ειμαι πεζος ειμαι και οδηγος και βλεπω τα προβληματα και απο τις 2 πλευρες.Επειδη ξερω οτι τα οχηματα δεν εχουν εναλλακτικη αναγκαζονται πλεον να παρκαρουν σε διαφορα παραξενα σημεια!
Αν υπηρχαν υποδομες τοτε σαν πεζος θα απαιτουσα να μην υπηρχε ουτε ενα μηχανακι στο δρομο.
Δεν ειπαμε να γεμισει το πεζοδρομιο μηχανακια (παντα πρεπει να υπαρχει χωρος να περασουν πεζοι) απλα στα τεραστια πεζοδρομια να υπαρχει ελαστικοτητα.
Για πες μου οταν θελω να παραδωσω στην Πανεπηστημιου πραγματα και ο εξυπνος δημος δεν εκανε λιγα ανοιγματα να μπορω να αφησω το αμαξι για 20 λεπτα τι θα κανω? Θα μπω στον καθετο και θα κλεισω το πεζοδρομιο.
Βλεπεις ελαχιστες εως καμια εταιρια δεν καλυπτει τα 7-10Ε του παρκινκ.Το ζω αυτο το πραγμα διοτι 3 φορες την εβδομαδα λογω εργασιας πηγαινω εμπορευματα σε περιοχες τυπου Κυψελη-κεντρο κλπ.
Εχεις δικιο για τα ατομα με προβληματα.Στο Ν Ηρακλειο αλλαξανε τα πεζοδρομια, φτιαξανε ραμπες για τους αναπηρους κλπ ΑΛΛΑ βαλανε και στυλους με trendy φωτα ακριβως στην μεση ετσι ωστε ουτε κανονικος πεζος να μην μπορει να περασει!!!
Ειμαστε πολυ πισω ακομα σε υποδομες και για πεζους κ για οχηματα..Ισως και ενας λογος που δεν αρχιζουν να κοβουν κλησεις σε ολα τα παρανομα/διπλοπαρκαρισμενα οχηματα διοτι δεν θα τελειωναν ουτε σε 1 εβδομαδα με το μπαχαλο που γινεται...
Anyway ξεφυγα πολυ απο το τοπικ...
=================
Παντως δεν ακουσα για αλλο ατυχημα με τραμ εκτος αν δεν τα δημοσιευουνε πλεον.
Παντως γνωστος εφαγε 25 λεπτα αναμονη. Τι συχνοτητα δρομολογιων υπαρχει κανονικα απογευματινες ωρες? -
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Οπως δημιουργουνται υποδομες για τους πεζους ετσι πρεπει να γινονται και για τα οχηματα.Το να φτιαξεις 5 γεφυρες στην Αλεξανδρας δεν θα ελεγε τιποτα, 5 ΔΩΡΕΑΝ παρκινκ ομως στις γυρω περιοχες θα ειχαν λυσει παρα πολλα προβληματα.... Οχι για να μπουν και αλλα οχηματα στο κεντρο αλλα για να τακτοποιηθουν τα υπαρχοντα.(και οχι μονο στο κεντρο)Ε όχι και να χρηματοδοτήσουμε το parking για το τρίτο και τέταρτο αυτοκίνητο του καθένα. Έλεος. Για την περίπτωση αυτή ας κάνουν ότι και στο Τόκιο. Αν δεν έχεις χώρο στάθμευσης δεν παίρνεις άδεια για αυτοκίνητο.
Και εμένα θα με έτσουζε αυτό, αλλά δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος πίεσης προς τους εργολάβους (για να φτιάχνουν οικοδομές με 2 parking ανά σπίτι) από τους ίδιους τους καταναλωτές.
Για μένα η πλήρης και αποτελεσματική αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, σε συνδυασμό με την ελεγχόμενη στάθμευση σε όλο το κέντρο της Αθήνας είναι η μοναδική λύση για να μειωθεί αμέσως κατά 50% (και βάλε) ο αριθμός των ΙΧ στο κέντρο.
Όχι να μου έρχεται ο μισός πληθυσμός με το αυτοκίνητό του και έναν μόνο επιβάτη (τον οδηγό). Αυτό είναι παραλογισμός.
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Οπως δημιουργουνται υποδομες για τους πεζους ετσι πρεπει να γινονται και για τα οχηματα.Το να φτιαξεις 5 γεφυρες στην Αλεξανδρας δεν θα ελεγε τιποτα, 5 ΔΩΡΕΑΝ παρκινκ ομως στις γυρω περιοχες θα ειχαν λυσει παρα πολλα προβληματα.... Οχι για να μπουν και αλλα οχηματα στο κεντρο αλλα για να τακτοποιηθουν τα υπαρχοντα.(και οχι μονο στο κεντρο)
Ε όχι και να χρηματοδοτήσουμε το parking για το τρίτο και τέταρτο αυτοκίνητο του καθένα. Έλεος. Για την περίπτωση αυτή ας κάνουν ότι και στο Τόκιο. Αν δεν έχεις χώρο στάθμευσης δεν παίρνεις άδεια για αυτοκίνητο.
Και εμένα θα με έτσουζε αυτό, αλλά δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος πίεσης προς τους εργολάβους (για να φτιάχνουν οικοδομές με 2 parking ανά σπίτι) από τους ίδιους τους καταναλωτές.
Για μένα η πλήρης και αποτελεσματική αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, σε συνδυασμό με την ελεγχόμενη στάθμευση σε όλο το κέντρο της Αθήνας είναι η μοναδική λύση για να μειωθεί αμέσως κατά 50% (και βάλε) ο αριθμός των ΙΧ στο κέντρο.
Όχι να μου έρχεται ο μισός πληθυσμός με το αυτοκίνητό του και έναν μόνο επιβάτη (τον οδηγό). Αυτό είναι παραλογισμός.
Συμφωνώ. Αλλά εκεί θα πέσουμε στα γνωστά 'δημοκρατικά δικαιώματα' που θα αξιώσουν οι ιδιοκτήτες ΙΧ!
Καταλαβαίνω σε κάποιο βαθμό τον madman αλλά - δυστυχώς- με ημίμετρα πάντα τα χάλια μας θα έχουμε...
-
Ας υποχρεώσουν λοιπόν όσους έχουν δεύτερο αυτοκίνητο να έχουν έστω ένα χώρο στάθμευσης. Δε βγάζω την ουρά μου απ' έξω δύο αυτοκίνητα έχουμε στην οικογένεια. Κάτι πρέπει να γίνει πάντως επειδή δεν μπορεί από τη μία να παραπονιόμαστε και από την άλλη να περιμένουμε το μαγικό ραβδί κάνοντας του κεφαλιού μας! Θα σύμφωνήσω απόλυτα με έναν φίλο παραπάνω ότι μπορούν να πιεστούν οι εργολάβοι και να φτιάχνουν τουλάχιστον επαρκείς χώρους στις οικοδομές. Δεν μπορεί μέσα στην Κυψέλη να σηκώνεται 8όροφη πολυκατοικία με 25 διαμερίσματα και 8 χώρους στάθμευσης!
-
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
=================
Παντως δεν ακουσα για αλλο ατυχημα με τραμ εκτος αν δεν τα δημοσιευουνε πλεον.
Παντως γνωστος εφαγε 25 λεπτα αναμονη. Τι συχνοτητα δρομολογιων υπαρχει κανονικα απογευματινες ωρες?Μέχρι τώρα 5 στις 7 μέρες λειτουργίας. Μια χαρά λειτουργεί, αν εξαιρέσεις ότι τα δρομολόγια καθυστερούν, οι χρόνοι αναμονής είναι μεγάλοι και ζαλίζεσαι από τις ταχύτητες
Καμιά φορά βέβαια μπορεί μία μπετονιέρα να κόψει καλώδια και να σταματήσουν όλοι οι συρμοί
Έχει και καλά πάντως, τα βαγόνια είναι σχεδόν πάντα άδεια, άρα θα βρεις να καθίσεις στην ατέλειωτη διαδρομή
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Αυτό μου θυμίζει και το επεισόδιο με το τράμ στο Π.Φάληρο. Όπου πάλι οι κάτοικοι ξεσηκώθηκαν για την 'επερχόμενη καταστροφή του περιβάλλοντος'! Απο ιδία πείρα...σκασίλα τους το περιβάλλον - να διπλοπαρκάρουν στην Αχιλλέως ήθελαν...Ελα να περπατίσεις στην παραλία τώρα να δες τι ωραία που είναι με τόσα καλώδια και τόσο 'άπλετο' χώρο...
Αχιλλέως;;; Ποια Αχιλλέως;; Η Αχιλλέως δεν υπάρχει ποια, την πάτησεεεε το τρεεεενοοο....
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Έχει και καλά πάντως, τα βαγόνια είναι σχεδόν πάντα άδεια, άρα θα βρεις να καθίσεις στην ατέλειωτη διαδρομήΜα καλά, στην πράξη δεν αντικατέστησε το τρόλει του Φαλήρου; Αυτό θυμάμαι ότι είχε πάντα κόσμο.
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι του χρόνου που θα φτάσει το τραμ στη Βούλα θα καταργηθεί και το λεωφορείο Α1 (Πειραιάς-Βούλα). -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Αχιλλέως;;; Ποια Αχιλλέως;; Η Αχιλλέως δεν υπάρχει ποια, την πάτησεεεε το τρεεεενοοο....Καλόοοοοο αν και λυπηρό!
Στις άλλες δημοκρατικές χώρες που το κράτος σέβεται τον πολίτη και ο πολίτης σέβεται το κράτος και τον πολίτη.... όπου απαγορεύεται το παρκάρισμα απλά δεν παρκάρεις. Το παράδειγμα είναι από Αγγλία όπου ζω. Για κάποιες ώρες όμως της ημέρας (και όχι όποτε γουστάρεις και βολεύεσαι) και σε κάποια σημεία (ακόμα και χωρίς εσοχή) που είναι σεσημασμένα επιτρέπεται η στάση για φόρτωμα ξεφόρτωμα (όχι για καφέ και κουβεντούλα ή για να πεταχτείς για μια δουλίτσα στην τράπεζα) μέχρι 20 λεπτά. Επίσης υπάρχουν διευκολύνσεις για επαγγελματίες πχ υδραυλικούς κλπ με επαγγελματικά αυτοκίνητα.
Τηρώντας τα παραπάνω μέτρα και οι σωστές και πραγματικές ανάγκες καλύπτονται και όλοι κάνουν τη δουλειά τους.
Αν λοιπόν ήξερες ότι ή θα πληρώσεις για πάρκινγκ ή θα στο γράψουν και σηκώσουν κατά 95% μέσα σε 2 ώρες θα το έπαιρνες το αυτοκίνητο? Η ερώτηση είναι ρητορική και η απάντηση είναι όχι. Και σε μια εβδομάδα περίπου σταθερής και δίκαιας αστυνόμευσης η Αθήνα αποχτά χιλιάδες επιπλέον λωρίδες κυκλοφορίας οι οποίες παραμένουν εφόσον αυτή διατηρείται. Δεν ισχυρίζομαι ότι αυτό θα λύσει το κυκλοφοριακό αλλά θα είναι ένα τεράστιο βήμα προς τη σχεδίαση μια ρεαλιστικής συνολικής ρύθμισης της κυκλοφορίας αλλά και του ρόλου των ΜΜΜ.Τα μηχανάκια δεν διαθέτουν ιδιαίτερη μεταχείριση σε σχέση με τα άλλα νόμιμα μηχανοκίνητα τροχοφόρα. Δικαιούνται να κινούνται στις λωρίδες κυκλοφορίας του δρόμου και όχι ανάμεσα σε αυτές, να σέβονται τις διατάξεις του ΚΟΚ και να παρκάρουν επί του δρόμου όπου επιτρέπεται (και όχι στις θέσεις των ποδηλάτων επί του πεζοδρομίου).... Λυπάμαι που τα κακώς κεκτημένα 'δικαιώματα' (διάβαζε ατιμώρητες παρανομίες) κάνουν κάποιους τόσο μύωπες (κοντόφθαλμους)....
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Έχει και καλά πάντως, τα βαγόνια είναι σχεδόν πάντα άδεια, άρα θα βρεις να καθίσεις στην ατέλειωτη διαδρομή
Μα καλά, στην πράξη δεν αντικατέστησε το τρόλει του Φαλήρου; Αυτό θυμάμαι ότι είχε πάντα κόσμο.
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι του χρόνου που θα φτάσει το τραμ στη Βούλα θα καταργηθεί και το λεωφορείο Α1 (Πειραιάς-Βούλα).Nαι, το πολύ αργό αντικαταστάθηκε από το αργό Και το τρόλει από το Φάληρο άδειο ήταν, αφού υπάρχουν αρκετές εναλλακτικές συγκοινωνίες (106, 126 και τα πολλά της παραλιακής)
Γέμιζε από Ν. Σμύρνη και μετά.
Θα ταν έγκλημα να καταργήσουν το Α1 -που πάει μέχρι Πειραιά κι όχι Ν.Φάληρο- και να το αντικαταστήσουν με το τραμ που θα κάνει Βούλα Πειραιά (ΟΤΑΝ γίνει και αυτή η επέκταση) σε... μέρες
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Έχει και καλά πάντως, τα βαγόνια είναι σχεδόν πάντα άδεια, άρα θα βρεις να καθίσεις στην ατέλειωτη διαδρομή
Μα καλά, στην πράξη δεν αντικατέστησε το τρόλει του Φαλήρου; Αυτό θυμάμαι ότι είχε πάντα κόσμο.
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι του χρόνου που θα φτάσει το τραμ στη Βούλα θα καταργηθεί και το λεωφορείο Α1 (Πειραιάς-Βούλα).Nαι, το πολύ αργό αντικαταστάθηκε από το αργό Και το τρόλει από το Φάληρο άδειο ήταν, αφού υπάρχουν αρκετές εναλλακτικές συγκοινωνίες (106, 126 και τα πολλά της παραλιακής)
Γέμιζε από Ν. Σμύρνη και μετά.
Θα ταν έγκλημα να καταργήσουν το Α1 -που πάει μέχρι Πειραιά κι όχι Ν.Φάληρο- και να το αντικαταστήσουν με το τραμ που θα κάνει Βούλα Πειραιά (ΟΤΑΝ γίνει και αυτή η επέκταση) σε... μέρες
-
Μα οπως ειπα υπαρχει κανονισμος που λεει οτι αν δεν θες να φτιαξεις γκαραζ στην οικοδομη σου τοτε πληρωνεις παραπανω και αυτα που πληρωσες πανε για την δημιουργια θεσεων σταθμευσης. Εστω και για το 1 οχημα ανα διαμερισμα.
Ποσοι τετοιοι χωροι φτιαχτηκαν ??? Κανενας.
Εαν υπηρχε υποδομη τοτε θα εκραζα και γω για την μη αστυνομευση.Αποτροπαιο ειναι το θεαμα συμφωνω. Αλλα οταν ΔΕΝ υπαρχει χωρος αυτα τα αυτοκινητα ΠΟΥ θα πανε??? Εστω καθαριζουμε την Πατησιων.
Που θα πανε ολα αυτα??? Ακομα και για να πληρωσεις γκαραζ σε περιοχες οπως Αγ. Ελευθεριος δεν βρισκεις και αν βρεις θες 150Ε το μηνα!!!Το ιδιο ισχυει και για το μηχανακι.
Απ την στιγμη που δεν θες αυτοκινητα στο κεντρο (και καλα κανεις) τοτε ανοιξε χωρο για τα μηχανακια.Αν υπηρχε εστω 1 θεση ανα διαμερισμα σε ολο το κεντρο τοτε θα μπορουσαμε να μιλουσαμε για αδειες κεντρικες οδους τουλαχιστον.
Το να λεμε τωρα οτι το παρκαρισμενο ενοχλει ενω τοσο καιρο δεν εγινε τπτ για αυτο δεν εχει νοημα. Καλη ιδεα και η αδεια αλλα τωρα που το πηρε θα του πεις πετα το???Και ηθελα να ξερα που πανε τα λευτα που λενε Δ.Φ και Δ.Τ στο λογαριασμο της ΔΕΗ....
-
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Αποτροπαιο ειναι το θεαμα συμφωνω. Αλλα οταν ΔΕΝ υπαρχει χωρος αυτα τα αυτοκινητα ΠΟΥ θα πανε??? Εστω καθαριζουμε την Πατησιων.
Που θα πανε ολα αυτα??? Ακομα και για να πληρωσεις γκαραζ σε περιοχες οπως Αγ. Ελευθεριος δεν βρισκεις και αν βρεις θες 150Ε το μηνα!!!Το ιδιο ισχυει και για το μηχανακι.
Απ την στιγμη που δεν θες αυτοκινητα στο κεντρο (και καλα κανεις) τοτε ανοιξε χωρο για τα μηχανακια.Για τα μηχανακια συμφωνω, δεν υπαρχει καμια προβλεψη για παρκιγκ στο κεντρο, και ενω θα επρεπε να προωθουμε την χρηση τους αντιθετα τα κυνηγαμε!!
Τωρα για το θεμα των παρκαρισμενων αυτικινητων σε κεντρικους δρομους, ολοι αυτοι που το κανουν ειναι αδικαιολογητοι.
Φυσικά και πρεπει να καθαρισει η Πατησιων , η Γαλατσιου ,η 3 Σεπτεμβριου , και αλλοι δρομοι, ας παρκαρουν στα παραπλευρα στενα οπου δεν ενοχλουν, αλλα οχι να κλεινουν το μισο δρομο διοτι θελουν να ψωνισουν και βαριουνται να περπατησουν
Και κακως τους περνουν μονο τις πινακιδες , και τα σωβρακα επρεπε να τους παρουν, δημιουργουν τεραστιο μποτιλιαρισμα σε χιλιαδες κοσμο που χρησιμοποιεί τους δρομους αυτους, με μεγαλο κοστος για ολους.
Θα προτεινα οι ποινες γαι παρανομο παρκαρισμα να διαφοροποιουνται ανα λογα που παρκαρεις.
Το να παρκαρεις παρανομα σε ενα στενο στο Παγκρατι που περνουν 100 αυτοκινητα σε μια ημερα , ενταξει δεν ειναι και για σκοτωμα , αλλα να παρκαρεις πχ στην Πατησιων ...ριχτου 500ε προστιμο και παρτου τις πινακιδες χωρις εξαγορά για 2 μηνες , να του φυγει η μαγκιά, να δεις θα το ξανακανει.
Αυτους πχ που παρκαρουν πανω στην Λ.Μαραθωνος μεσα στην Παλληνη, τι θα πρεπει να τους κανουν 30ε προστιμο μονο???? -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
.....παρτου τις πινακιδες χωρις εξαγορά για 2 μηνες , να του φυγει η μαγκιά, να δεις θα το ξανακανει.Μολονότι μου έχουν πάρει μια φορά τις πινακίδες άδικα, αυτή η ιστορία με τη δυνατότητα να μπορείς να τις πάρεις αν πληρώσεις τα τριπλάσια είναι άθλια εισπρακτική πολιτική.
Αφού κάποιος δημιούργησε τόσο μεγάλο πρόβλημα στην κυκλοφορία, να μην πάρει τις πινακίδες για 20 μέρες ό,τι και να κάνει. Γιατί έτσι είναι σαν να λες στον τύπο με καλό εισόδημα ότι μπορεί να σταθμεύει οπουδήποτε, να πρήζει τον κοσμάκη και αν σταθεί άτυχος να σκάει ένα ποσό και να είναι έτοιμος να το ξανακάνει μετά από λίγο. Ενώ ο άλλος που δεν μπορεί (ή δεν θέλει) να πληρώσει το ποσό, θα μείνει χωρίς αυτοκίνητο 20 ημέρες. -
Περι Τραμ....
Οπως τελειώνει η Φιλλελήνων στρίβουμε δεξιά και πιάνουμε αριστερή λωρίδα όσοι θέλουμε να πάμε στο Παναθηναικό Στάδιο.. εκεί στρίβει αριστερά και το τραμ.... όταν το φανάρι είναι κόκκινο για αριστερά μπορώ να είμαι με το αυτοκίνητο πάνω στις ράγες ή όχι?
-
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Αλλα οταν ΔΕΝ υπαρχει χωρος αυτα τα αυτοκινητα ΠΟΥ θα πανε???Υποδομή δεν υπάρχει γιατί ο αγοραστής δεν την επιδίωξε. Όταν αγόραζες ή νοίκιαζες διαμέρισμα χωρίς θέση για παρκάρισμα στις γνωστές δύσκολες περιοχές είσαι άξιος της τύχης σου. Αν δεν πήγαινε κανένας εκεί θα προσαρμοζόντουσαν και οι κατασκευαστές και θα τα φτιάχνανε.
Κακώς λοιπόν αγόρασες αυτοκίνητο αν δεν έχεις πού να το βάλεις νόμιμα. Οι νόμιμες θέσεις τελειώσαν οπότε ή πληρώνεις όσο χρειάζεται και το βάζεις σε γκαράζ ή χτίζεις γκαράζ ή το παρκάρεις στο χωριό σου! Αν εσύ επιλέγεις να το παρκάρεις παράνομα και μάλιστα εμποδίζοντας την κυκλοφορία τότε επέλεξες το πρόστιμο εν γνώσει σου και δεν δικαιούσια δια να ομιλείς! Απλά το να κατέχεις αυτοκίνητο γίνεται ακόμα ακριβότερο οπότε δεν θα το έχεις αν δεν το χρειάζεσαι πραγματικά!
Η πολιτεία αντιλαμβάνεται ότι δεν γίνεται να βρεθούν θέσεις για όλα τα αυτοκίνητα παντού και προωθεί σαν λύση τα ΜΜΜ. Γιατί θα έπρεπε η πολιτεία να σου βρει μέρος να παρκάρεις. Επειδή κάποιοι και δεν δέχονται τη λύση της πολιτείας αλλά και θέλουν να παρκάρουν παράνομα αλλά να μην τιμωρούνται..... Πού ακούστηκε αυτό?Όσο για τα μηχανάκια θέλω αν ελπίζω ότι η πολιτεία αντιλαμβάνεται το κέρδος που έχει από αυτά.... Ελπίζω να μην νομίζουν ότι και αυτά θα αντικατασταθούν από τα ΜΜΜ! Για τα μηχανάκια και τα ποδήλατα πρέπει να γίνουν χώροι που δεν είναι καθόλου δύσκολο αν φύγουν τα παράνομα πρακαρισμένα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Περι Τραμ....Οπως τελειώνει η Φιλλελήνων στρίβουμε δεξιά και πιάνουμε αριστερή λωρίδα όσοι θέλουμε να πάμε στο Παναθηναικό Στάδιο.. εκεί στρίβει αριστερά και το τραμ.... όταν το φανάρι είναι κόκκινο για αριστερά μπορώ να είμαι με το αυτοκίνητο πάνω στις ράγες ή όχι?
Ποτέ πάνω στις ράγες του τραμ.
Το σημείο που λες δεν το έχω παρατηρήσεις τελευταία να δω πως είναι αλλά, αν ξεμείνεις πάνω σε ράγες κάνε το σταυρό σου να μην έχει δρομολόγιο
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Περι Τραμ....
Οπως τελειώνει η Φιλλελήνων στρίβουμε δεξιά και πιάνουμε αριστερή λωρίδα όσοι θέλουμε να πάμε στο Παναθηναικό Στάδιο.. εκεί στρίβει αριστερά και το τραμ.... όταν το φανάρι είναι κόκκινο για αριστερά μπορώ να είμαι με το αυτοκίνητο πάνω στις ράγες ή όχι?
Ποτέ πάνω στις ράγες του τραμ.
Το σημείο που λες δεν το έχω παρατηρήσεις τελευταία να δω πως είναι αλλά, αν ξεμείνεις πάνω σε ράγες κάνε το σταυρό σου να μην έχει δρομολόγιο
είσαι σίγουρος?
εκεί στρίβουν αριστερά και το τραμ και τα αυτοκίνητα απλώς μόλις στρίψουμε το τραμ μπαίνει σε δικιά του λωρίδα...........
Εγώ θεώρησα ότι όπου το τραμ δεν έχει φραγμένη διαδρομή και είναι στο δρόμο κινείται σαν όχημα
Δεν ξέρω αν σου περιφγράφω καλά το σημείο........
Από την άλλη αν περιμένω δεξιά από τις γραμμές και όχι πανω σ΄αυτές θα πρέπει να κλείνω την αριστερή λωρίδα που πηγαίνει ευθεία. Και μόλις ανοίξει το φανάρι παρότι και τραμ και αυτοκίνητο πάνε αριστερά κάνουμε χιαστί κίνηση
Χαμός -
Λογικά περιμένεις πάνω στις ράγες.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
είσαι σίγουρος?
εκεί στρίβουν αριστερά και το τραμ και τα αυτοκίνητα απλώς μόλις στρίψουμε το τραμ μπαίνει σε δικιά του λωρίδα...........
Εγώ θεώρησα ότι όπου το τραμ δεν έχει φραγμένη διαδρομή και είναι στο δρόμο κινείται σαν όχημαΔεν είμαι σίγουρος για το πρώτο, αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν κινείται σαν απλό όχημα, εφόσον έχει πάντα προτεραιότητα. Εννοετίς προφανώς ότι εάν σε πετύχει πάνω στις ράγες θα σε περιμένει να κάνει πράσινο για σένα να φύγεις;
Δεν νομίζω ότι προβλέπεται κάτι τέτοιο. Δεν έχω παρατηρήσει το σημείο που αναφέρειες, αλλά αν κατάλαβα καλά θα πρέπει να υπολογίσεις τα φανάρια έτσι ώστε να μην σε πιάσει κόκκινο πάνω στις ράγες. Κανείς άλλος με ιδέες;
Χαμός
Εδώ συμφωνούμε.
-
Καλά πάει
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=24706
κι ένα ευχάριστο
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=24705
Δεν το κλείνουν τελείως να ηρεμήσουμε;
Επικίνδυνες στροφές - αναστροφές πάνω στις γραμμές του Τραμ