-
Εσύ μάλλον!!
Γιατί εμείς είχαμε το ακριβώς αντίθετο!!Ο πατέρας εκτόξευε την κατανάλωση σε σημείο που να κάνουμε διαγωνισμό για το ποιος έχει καλύτερη.Δεν έχω πρόβλημα επίσης με το σταθερό γκάζι ενώ συνήθως όταν κοιμάται κάποιος είναι η καλύτερη μου!Καθόλου φασαρία.....
-
Ο χρήστης vartan έγραψε:
Εσύ μάλλον!!
Γιατί εμείς είχαμε το ακριβώς αντίθετο!!Ο πατέρας εκτόξευε την κατανάλωση σε σημείο που να κάνουμε διαγωνισμό για το ποιος έχει καλύτερη.μία από τα ίδια.
Τουλάχιστον +1lt/100km σε κατανάλωση υπό οποιαδήποτε συνθήκη ο father οδηγώντας το ίδιο αμάξι.
Έχουν ταλέντο μάλλον.
Δεν εξηγείται αλλιώς... -
Μα είναι εκνευριστικό...εγώ να έχω μια πολύ καλή κατανάλωση και μετά να εκτοξεύεται!!
-
Στο audi.gr έχουν ανακοινωθεί οι τιμές για το Α3 1.2 TFSI και στα υπόλοιπα μοντέλα έχουν προστεθεί βασικές εκδόσεις σε limited κομμάτια με χαμηλές τιμές.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Στο audi.gr έχουν ανακοινωθεί οι τιμές για το Α3 1.2 TFSI και στα υπόλοιπα μοντέλα έχουν προστεθεί βασικές εκδόσεις σε limited κομμάτια με χαμηλές τιμές.απορώ τι διαφορές έχει από το 'απλό'.
Οι εκδόσεις limited υπάρχουν σε όλα τα μοντέλα.
πχ στο S3 υπάρχει η 'κανονική' έκδοση και η limited (η οποία έχει ~9.000€ πιο χαμηλή τιμή από την 'κανονική' έκδοση φτάνοντας στα γνωστά ~42.000€ ). -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
πχ στο S3 υπάρχει η 'κανονική' έκδοση και η limited (η οποία έχει ~9.000€ πιο χαμηλή τιμή από την 'κανονική' έκδοση φτάνοντας στα γνωστά ~42.000€ ).
-
Νομίζω καμία... Απλά είναι κάποια κομμάτια - λίγα, αναλογικά με τις πωλήσεις του κάθε μοντέλου, τα οποία σε συμφωνία με το εργοστάσιο ήρθαν με χαμηλότερη εργοστασιακή τιμή και πωλούνται σε χαμηλότερες τιμές!
Μένει να επιβεβαιωθεί...
Επίσης είδα άρχισαν να διατίθενται και το Q5 ως 2.0 TFSi και με τα 180 άλογα, το Q7 f/l, το ΤΤ coupe f/l, το Α6 allroad 3.0 TDI...
Και γενικά υπάρχουν μικρές διαφοροποιήσεις τιμών είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω σε πάρα πολλές εκδόσεις...Από 50-400 euro... Σε πάρα πολύ λίγες υπάρχουν μεγαλύτερες διαφοροποιησεις...Λογικά απλά παίξανε με τις εργοστασιακές τιμές στις συμφωνίες με το εργοστάσιο...
Ενδιαφέρουσα πτώση τιμής έχει το A3 1.4 TFSi Ambition ενώ το Efficiency καταργήθηκε...
-
δοκιμάζεται το RS3 στο Νurburgring?
http://www.autoblog.gr/tag/audi-rs3/
ΥΓ: βλέπω την πίσω αεροτομή που είναι για περιστέρια και δεν μπορώ να μην γελάσω.
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
O Matthias Malmedie του Γερμανικου GRIP, δοκιμαζει το νεο 'πριόνι'
της Audi...
Youtube VideoΑυτό το μάρκετινγκ της vw κάνει θαύματα...
δοκιμάζεται το RS3 στο Νurburgring?
Εδώ μας τα χάλασαν με το μάρκετινγκ... το μοντέλο είναι στη δύση του και αυτοί ετοιμάζουν RS...?
-
χθες με πηγαν βολτα με το tts τι αμαξαρα
κουπε λευκο με μαυρες ζαντες στυλ rs4 πραγματικο κουκλιγενικα ηταν τελειο , το dsg πραγματικα τα εσπαγε ειδικα στο χειροκινητο, μονο 2 ενστασεις
η αναρτηση γενικα μου φανηκε πιο κατσικισια απο το δικο μου (βεβαια το αυτοκινητο φοραγε και 19αρες) και οταν εσφιγγες τη μαγνητικη θα ελεγα οτι γινοταν κουραστικο
εκανε κρακ η μεση μου οταν βγηκα εξω, κατι που παθαινω μονο με πολυ σκληρα αυτοκινηταεπισης ενα πραγμα που δεν ειχα προσεξει στο ΤΤ γενικως ειναι οτι υπαρχει πολυς θορυβος απο τα παραθυρα ακομα και οταν δε πηγαινεις με μεγαλες ταχυτητες
ακομα και στα 80 δηλαδη υπαρχουν συντονισμοι αν τα εχεις τελειως κατω και αυτο μαζι με τις ψηλες πορτες σε οδηγει στην απομονωση απο τον εξω κοσμοκατα τα αλλα το αυτοκινητο τρενο (με 235 λαστιχο) , ειχε πολυ πιο ενδιαφερον ηχο λογω των εξατμισεων (αν και αυτο πιστευω οτι ειναι λιγο ανουσιο) και γενικα δεν καταλαβαινε απο στροφες γλιστερη ασφαλτο και αλλα τετοια..
ακομα μια φορα ομως αυτο που ζηλεψα ειναι το dsg, μονο μια φορα δεν εκανε αυτο που ηθελε ο οδηγος, αλλα στο χειροκοκινητο το θεμα λυνεται και στην κινηση , απλα αραζεις
μου εδωσε παντως την αισθηση οτι ειναι πολυ πιο 'χαρντκορια' απο το s3 και καπου εκει αρχισα να εκτιμω το πιο φλωρικο χαρακτηρα του δικου μου
(οχι βεβαια οτι θα ελεγα οχι στο ΤΤ αν ειχα τη δυνατοτητα)πολλα λεφτα ομως πλεον.. το συγκεκριμενο αν αγοραζοταν σημερα θα επιανε τα 80Κ
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
O Matthias Malmedie του Γερμανικου GRIP, δοκιμαζει το νεο 'πριόνι'
της Audi...
Youtube VideoΑυτό το μάρκετινγκ της vw κάνει θαύματα...
δοκιμάζεται το RS3 στο Νurburgring?
Εδώ μας τα χάλασαν με το μάρκετινγκ... το μοντέλο είναι στη δύση του και αυτοί ετοιμάζουν RS...?
Μην σε μπερδευει η εξωτερικη εμφανιση... 'Μουλαρι' ειναι με καποιες διαφοροποιησεις σε αναρτησεις -πιθανον να βρισκεται απο κατω και το σασι του επομενου Α3-, με τον 2.5αρι turbo που θα μπει στην επερχομενη νεα γενια Α3.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
επισης ενα πραγμα που δεν ειχα προσεξει στο ΤΤ γενικως ειναι οτι υπαρχει πολυς θορυβος απο τα παραθυρα ακομα και οταν δε πηγαινεις με μεγαλες ταχυτητες
ακομα και στα 80 δηλαδη υπαρχουν συντονισμοι αν τα εχεις τελειως κατω και αυτο μαζι με τις ψηλες πορτες σε οδηγει στην απομονωση απο τον εξω κοσμοΣυντονισμός απο τα παράθυρα υπάρχει μόνο αν έχεις ανοίξει το ένα τέρμα και το άλλο είναι τελείως κλειστό...
Διορθώνεται αν ανοίξεις ένα τσίκ και το άλλο για να υπάρχει εκτόνωση...
Συνολικά πάντως έχω διαπιστώσει το ακριβώς ανάποδο... σε αντίθεση δηλαδή με τα περισσότερα αυτοκίνητα, στο ΤΤ μπορείς να πας με πολλά χαω (και δεν εννοώ 80 και 100) με τα παράθυρα ανοιχτά χωρίς να ενοχλούν ιδιαίτερα... -
και το Α3 το εχει αυτο με τα πολλα χλμ, εκτος αν σου σκασει ο αερας απο πλαγια που γινεται χαμος , νιωθεις οτι θα σκασουν τα τυμπανα σου
τωρα που το λες ομως εχεις απολυτο δικιο, ο φιλος μου που οδηγουσε το ειχε κλειστο γιατι κρυωνε, εγω ομως και χειμωνα να κανει εξω θελω ανοικτο παραθυρο, αλλιως νιωθω οτι θα πνιγω
οποτε πεσαμε στη περιπτωση , ηταν ομως αρκετα ενοχλητικο
-
Και το Α3 δεν τα πάει άσχημα... αλλά στο ΤΤ λόγω αεροδυναμικής και μικρών παραθύρων είναι αισθητή η διαφορά (εκτός αν το S3 έχει καμια πατέντα που διαφοροποιεί τη ροή του αέρα στα παράθυρα και μου διαφεύγει...με το απλό Α3 όμως υπάρχει διαφορά)
-
δεν ειδα το ΤΤ με τα 2 παραθυρα ανοικτα, απλα το Α3 σε σχεση με τα περισσοτερα αυτοκινητα που εχω δει δε πολυνιωθει (εκτος αν ο αερας σκασει στο πλαι οπου ο συντονισμος ειναι χειροτερος απο αλλα αυτοκινητα) και δεν κανει περιεργα με το ενα παραθυρο κλειστο ή ακομα και με την οροφη ανοικτη (οχι τερμα τερμα , μεχρι εκει που ανοιγει με το αυτοματο , οχι το διακοπτη κρατημενο) ή ανασηκωμενη
γενικα εμενα δε με ενοχλουν οι θορυβοι του αερα , μιας και εχω συνηθισει να πηγαινω γενικως με το ενα παραθυρο τουλαχιστον ανοικτο (αν ειμαι μονος , ολα ανοικτα εκτος αν βρεχει) , αυτο που με ενοχλει ειναι οι συντονισμοι
παντως εχει νοημα αυτο που λες, απλα ο αλλος δεν ανοιγε για κανενα λογο το παραθυρο του για αυτο σκαλωσα σε αυτη τη λεπτομερεια... τεσπα
παντως ο tfsi στο tts ακουγεται παρα πολυ και ο θορυβος περναει στη καμπινα ακομα και με ολα τα παραθυρα κλειστα (κατι που δε γινεται στο δικο μου, μολις κλεισεις τα παραθυρα αποκοπτεσαι απο τον εξω κοσμο) , μολις μπει και προγραμμα σε αυτο το αυτοκινητο θα λυσομαναει
-
Όντως η ηλιοροφή του Α3 δεν ενοχλεί (αν και πλέον οι περισσότερες είναι έτσι) και ο μικρός ανεμοθραύστης που έχει κάνει καλή δουλειά...
Αυτό με το ένα παράθυρο να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι πως ήταν στο Α3 (πάνε και 6 χρόνια) αλλά το έχω δεί σε πολλά αυτοκίνητα, σε άλλα περισσότερο και σε άλλα λιγότερο... στο ΤΤ το ένα παράθυρο μόνο (αν είναι τέρμα) κάνει όντως βαρβάτο ηχείο την καμπίνα... μάλλον φταίει το 'χωνί' που δημιουργεί το κεκλιμένο πίσω μέρος...
Όμως αν ανοίξεις έστω και 1cm το άλλο, ειναι οκ... -
Παιδιά καλημέρα. Θα ήθελα τις γνώσεις σας και την γνώμη σας πάνω σε ένα δίλημμα που έχω αυτή την στιγμή.
Είμαι ανάμεσα στο να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο TTS ή στο να πάρω ένα καινούριο TT. Στην περίπτωση που κινηθώ τελικά για το ΤΤ μιλάμε αποκλειστικά για το μοντέλο με τον καινούριο κινητήρα 2.0 των 211 αλόγων.
Uploaded with ImageShack.us
Καταρχήν επειδή τώρα αρχίζω και το ψάχνω ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς πότε θα βγεί στην Ελληνική αγορά ο καινούριος κινητήρας. Έχω βρεί διάφορα στοιχεία για τις επιδόσεις του (που είναι σχεδόν εφάμιλλες του κινητήρα του ΤΤS) και πιστεύω οτι είναι υπερεπαρκής για αυτό που το θέλω. Το TTS βέβαια παίζει σε άλλη κατηγορία (με τετρακίνηση, μαγνητικές αναρτήσεις, s-tronic αλλα και αισθητική ) όμως όλα αυτά, αν και επιθυμητά, δεν μου είναι και απολύτως απαραίτητα.
Επίσης εάν κάποιος απο τα παιδιά εδω μέσα έχει TTS ή έστω αν το έχει κάποιος φίλος ή γνωστός τους μπορεί να μου δώσει κάποια οικονομικά στοιχεία για το μοντέλο; Πχ που κυμαίνεται η πραγματική του κατανάλωση; Η Audi μπορεί να δηλώνει οτι έχει αστικό κύκλο στα 10,5lt/100km αλλα εδώ γελάνε.Ακόμα μιας και μέχρι τώρα είχα μια ΒΜW, και ποτέ μου Audi, θα ήθελα να ενημερωθώ και για τα service της Audi στα οποία μου έχουν πει οτι η εταιρεία κοπανάει στο κεφάλι. Φερ ειπείν πόσο χρεώνει η Audi για ένα καθιερωμένο ετήσιο service (κανένα φιλτράκι, μπουζί κλπ) και πόσο για ανταλλακτικά; Τι διαφορά θα έχω να πληρώνω απο το απλό το ΤΤ;
Με λίγα λόγια για να μην σας ζαλίζω κιόλας, προτεραιότητα δίνω στο TTS που είναι υπέροχο και με ενδιαφέρει τρελά αλλα εάν πρόκειται να μου κοστίζει μια περιουσία να το συντηρώ (τέλη, ασφάλειες, service, βενζίνες) τότε ίσως πρέπει να κινηθώ προς το απλό το ΤΤ. Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία για τα αμάξια μπορεί να μου δώσει κάποιος που γνωρίζει απο πρώτο χέρι 5 πραγματάκια για τα συγκεκριμένα μοντέλα τα οποία θα έπρεπε να προσέξω θα με βοηθούσε πάρα πολύ. Ευχαριστώ
-
απο καταναλωση με ηρεμη οδηγηση κανεις χαλαρα ενα 12αρι χοντρα χοντρα για πιο κατω πρεπει να οδηγεις με αυγο κατω απο το ποδι , ετσι ομως μπορεις να πετυχεις και κατω απο 10 .. αμα το ανοιξεις το 16αρι + ερχεται χωρις να το καταλαβεις , το ιδιο αμα πεσεις σε χοντρη κινηση με 1η-νεκρα
σε χοντρη πιεση δυσκολα θα δεις πανω απο 28
τα service στο ΤΤ τωρα που το λες δε ξερω ποσο πανε στο s3 παντως (μιας και τα μηχανικα μερη ειναι τα ιδια) μια αλλαγη λαδιων παει ως εξης 45 ευρω τα εργατικα , γυρω στα 18 το φιλτρο και τα λαδια αναλογα .. (για 5 λιτρα μιλαμε)
εγω τα αγοραζω απο το ιντερνετ και τα πηγαινω μονος μου (δε μου λενε τιποτα βεβαια) , η αντιπροσωπεια τα χρεωνει χρυσαφι
το ιδιο ισχυει και για τα τακακια τα αλλαζω εξω
το service των 30.000 χλμ μου πηγε 260 ευρω (εργατικα και 4 φιλτρα -βενζινης-αερα- λαδιου - καμπινας) + τα λαδια απ'εξω στα 67 ευρω
στα 60.000 θα πρεπει να αλλαξεις βαλβολινη στο χαλντεξ, αυτο δε ξερω ποσο θα παει , αλλα σιγουρα θα προστεθει στο κοστος των 330 ευρω που ανεφερα παραπανω , το ιδιο αν παρεις και μοντελο με dsg
αν καποιος ξερει περισσοτερα να ενημερωσει
επισης οι πολλαπλασιαστες πανε στα 70 ευρω εκαστος , μπουζι θα αλλαξω συντομα οποτε θα ενημερωσω (ο tfsi με τα 260 φοραει αλλα μπουζι απο τον 200αρι)γενικα δεν τη λες απλησιαστη τη συντηρηση, το μεγαλο εξοδο ειναι στην ασφαλεια και τελη , 1400 ευρω μονο και μονο για να καθεται, στο tts μαλλον θα πηγαινει παραπανω
αν παντως βρεις s με λιγα χλμ σε καλη τιμη μην το σκεφτεσαι, ειναι πολυ καλυτερο απο το δικινητο πιο ευκολο στην οδηγηση (σπιναρισματα κτλ δε σε απασχολουν) , το μοτερ ειναι σαφως δυνατοτερο και ο θορυβος απο το μοτερ πολυ περισσοτερος
-
Φίλε QsisVTS χίλια ευχαριστώ. Τέτοιου είδους πληροφορίες έψαχνα. Οτιδήποτε άλλο μάθεις εδώ είμαστε . Και πάλι ευχαριστώ
Υγ - Για τον καινούριο κινητήρα ξέρουμε πότε βγαίνει στην αγορά;
AUDI FORUM