Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI FORUM
    • 1
    • 2
    • 182
    • 183
    • 184
    • 185
    • 186
    • 358
    • 359
    • 184 / 359
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    7168
    86555
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vellerefontis last edited by

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
      αρα ουσιαστικα πλησιαζεται το +50% σε σχεση με ενα 1600αρι

      δεν ειναι ο κανονας (μιας και το 1600αρι θα μπορουσε να εχει μακρια τελικη) αλλα δεν ειναι και απιθανο, μιας και οπως ειπα το shitroen μου πιανει τα 200 με 7000 σαλ

      βεβαια ολα αυτα δε νομιζω να εχουν τοσο σχεση με την οικονομια, οσο με το θορυβο στο οποιο βεβαια παιζει ρολο και η ποιοτητα κατασκευης του καθε αυτοκινητου

      κοίτα φίλε, όσον αφορα στό θέμα της οικονομίας, ένα έχω να πω... πριν την αναβάθμιση το αυτοκίνητο ήταν αρκετά οικονομικό σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Τώρα, ενώ όταν δεν τρέχω νομίζω ότι καίει λιγότερα από πριν, όταν τρέξω καίει τα μαλλιοκέφαλά του!

      ο θόρυβος είναι σχετικός... ότι συνηθίσει κανείς. Το ήσυχο στα λίγα, ακούγεται θορυβώδες στα πολλά... ακόμη και μια S-Class ακούγεται θορυβώδης στα 250 σε σχέση με την απόλυτη νιρβάνα-ηρεμία των 50χλμ/ω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        morpheus last edited by

        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
        τα κυβικα ειναι κυβικα , μπορει φυσικα ενα αυτοκινητο με πολλα κυβικα και σχετικα λιγα αλογα (πχ το 2.4 της volvo ) να καψει πολυ λιγο , αλλα εδω μιλαμε για 350 αλογα και 4.2 λιτρα
        δε γινεται να καψει τα ιδια με 2 λιτρα και 265 αλογα.

        Να κάψει το ίδιο όντως είναι δύσκολο, αλλά και το πόσο καίει ένας 2.0Τ είναι σχετικό... κοινώς μην θεωρείς απαραίτητα τον εαυτό σου αντιπροσωπευτικό παράδειγμα... (και εγώ μια εποχή είχα μέση 15 )...
        Απο την άλλη, εξαρτάται και απο την τεχνολογία που φέρει το ίδιο το αυτοκίνητο (εδώ βέβαια φεύγουμε απο τον 4.2 αφού είναι αρκετά παλιός) και βλέποντας τον γνωστό biturbo 3lt να έχει 11.8 μέση, μπορώ να πω πως έχω εντυπωσιαστεί...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          οδηγω πολυ ηρεμα πλεον απλα δυστυχως και πολυ μεσα στη κινηση και ενω καποια στιγμη μου ειχε πεσει και στο 12.8 ανεβηκε παλι απο το μποτιλιαρισμα που τρωω
          ευτυχως που πεφτει και κανα ταξιδι πλεον

          παντως με χαλαρη κινηση, ανετα παιζω στο 11.5 με 12.5 αν δε το πατησω

          ΟΜΩΣ μιας και εθιξες το θεμα, οπως εχω αναφερει ξανα γνωστη μου ειχε ενα ΤΤ (με προγραμμα) και πλεον ενα TTS
          κολλητος μου που οδηγαει συχνα και τα 2 μου λεει οτι δεν εχουν καμια σχεση σε καταναλωση , το 265 για καποιο λογο καταπινει αδηφαγα τη βενζινη
          ενω με το απλο ΤΤ εβλεπε συχνα κατω απο 10 , πλεον δε βλεπει με τιποτα κατω απο 11
          δε ξερω μπορει να φταιει και η 4κινηση, αλλα τα 2 μοτερ εχουν μια σαφη διαφορα στη καταναλωση (μη ξεχνας και τη γιγαντια διαφορα βαρους που εχουμε εμεις τα 2 )

          θα ηθελα να δω και καταναλωση ροκκο R παντως

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Φιλος 'εφαγε πακετο', ξεχνωντας τα κλειδια του ΤΤ του (μοντελο 03' πρωτη γενια)
            μεσα στο πορτ-μπαγκαζ, κλεινοντας το...
            Δεν εχει δευτερο κλειδι. Μπορει να κανει κατι, χωρις να αναγκαστει να το φορτωσει σε οδικη και να παει συνεργειο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              italakias last edited by

              πως γινεται να μην εχει δευτερο κλειδι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Ο χρήστης italakias έγραψε:
                πως γινεται να μην εχει δευτερο κλειδι;

                To ειχε παρει μτχ, δευτερο κλειδι δεν του ειχαν δωσει...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  italakias last edited by

                  τι αλλο θακουσω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης italakias έγραψε:
                    :slap:
                    τι αλλο θακουσω.

                    Eτσι μου ειπαν, ετσι σου λεω...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      audipassion last edited by

                      Αν είχε audi 80 θα του έλεγα το κολπάκι με το ΤΤ δν ξέρω τι γίνεται .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kavoyras last edited by

                        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                        :slap:
                        τι αλλο θακουσω.

                        Eτσι μου ειπαν, ετσι σου λεω...

                        γιατί δεν φωνάζει κλειδαρά? (χωρίς πλάκα )

                        Τουλάχιστον εμένα αυτή θα ήταν η πρώτη μου σκέψη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          morpheus last edited by

                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                          οδηγω πολυ ηρεμα πλεον απλα δυστυχως και πολυ μεσα στη κινηση και ενω καποια στιγμη μου ειχε πεσει και στο 12.8 ανεβηκε παλι απο το μποτιλιαρισμα που τρωω
                          ευτυχως που πεφτει και κανα ταξιδι πλεον

                          παντως με χαλαρη κινηση, ανετα παιζω στο 11.5 με 12.5 αν δε το πατησω

                          ΟΜΩΣ μιας και εθιξες το θεμα, οπως εχω αναφερει ξανα γνωστη μου ειχε ενα ΤΤ (με προγραμμα) και πλεον ενα TTS
                          κολλητος μου που οδηγαει συχνα και τα 2 μου λεει οτι δεν εχουν καμια σχεση σε καταναλωση , το 265 για καποιο λογο καταπινει αδηφαγα τη βενζινη
                          ενω με το απλο ΤΤ εβλεπε συχνα κατω απο 10 , πλεον δε βλεπει με τιποτα κατω απο 11
                          δε ξερω μπορει να φταιει και η 4κινηση, αλλα τα 2 μοτερ εχουν μια σαφη διαφορα στη καταναλωση (μη ξεχνας και τη γιγαντια διαφορα βαρους που εχουμε εμεις τα 2 )

                          θα ηθελα να δω και καταναλωση ροκκο R παντως

                          Εννοείται πως με το 200άρι ΤΤ υπάρχει μεγάλη διαφορά... βάρος, μετάδοση, αεροδυναμική, απόδοση... ολα αυτά συνηγορούν υπερ της κατανάλωσης...
                          Γι'αυτό έφερα ως παράδειγμα τον 3.0lt biturbo ο οποίος είναι σε σχετικά βαρύ αμάξωμα... και κυβικά αρκετά έχει... και υπερτροφοδότηση...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            δε το πατας αρκετα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              morpheus last edited by

                              Είναι ευνόητο πως αν ήταν 24/7 στα χέρια μου δεν θα είχε 11,8 ... αλλά αυτό δεν είναι αντιπροσωπευτικό παράδειγμα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kavoyras last edited by

                                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                δε το πατας αρκετα

                                +1...
                                φλώρος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  morpheus last edited by

                                  Προτιμώ το 'κομμώτρια'...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    αμα το χει κυριως κανας πατερας δεν ειναι το ιδιο και μενα οποτε το παιρνει ο πατερας μου μετα μου λεει 'τι παραπονιεσαι οτι καιει? 10 εκαψα '

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kavoyras last edited by

                                      Ο χρήστης morpheus έγραψε:
                                      Προτιμώ το 'κομμώτρια'...

                                      @Qsisvts,
                                      Πάντως έχει σημασία ποιός το οδηγεί και κατά πόσο έχει μάθει τη δύναμή του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        απλα δε μπορουμε να τα βαλουμε με τους πατεραδες μας σε συγκεκριμενα θεματα

                                        στο θεμα αυτοκινητου, δε μπορω να οδηγησω το ιδιο οικονομικα, δε μπορω να πλυνω ενα πανβρωμικο αυτοκινητο μονο με νερο σε 10 λεπτα, δε μπορω να οδηγησω με σταθερο γκαζι και ο αλλος να κοιμαται μεσα και αλλα..

                                        απλα δε γινεται

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vartan last edited by

                                          Εσύ μάλλον!!
                                          Γιατί εμείς είχαμε το ακριβώς αντίθετο!!Ο πατέρας εκτόξευε την κατανάλωση σε σημείο που να κάνουμε διαγωνισμό για το ποιος έχει καλύτερη.

                                          Δεν έχω πρόβλημα επίσης με το σταθερό γκάζι ενώ συνήθως όταν κοιμάται κάποιος είναι η καλύτερη μου!Καθόλου φασαρία.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vartan last edited by

                                            Εσύ μάλλον!!
                                            Γιατί εμείς είχαμε το ακριβώς αντίθετο!!Ο πατέρας εκτόξευε την κατανάλωση σε σημείο που να κάνουμε διαγωνισμό για το ποιος έχει καλύτερη.

                                            Δεν έχω πρόβλημα επίσης με το σταθερό γκάζι ενώ συνήθως όταν κοιμάται κάποιος είναι η καλύτερη μου!Καθόλου φασαρία.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 182
                                            • 183
                                            • 184
                                            • 185
                                            • 186
                                            • 358
                                            • 359
                                            • 184 / 359
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr