-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αρα ουσιαστικα πλησιαζεται το +50% σε σχεση με ενα 1600αριδεν ειναι ο κανονας (μιας και το 1600αρι θα μπορουσε να εχει μακρια τελικη) αλλα δεν ειναι και απιθανο, μιας και οπως ειπα το shitroen μου πιανει τα 200 με 7000 σαλ
βεβαια ολα αυτα δε νομιζω να εχουν τοσο σχεση με την οικονομια, οσο με το θορυβο στο οποιο βεβαια παιζει ρολο και η ποιοτητα κατασκευης του καθε αυτοκινητου
κοίτα φίλε, όσον αφορα στό θέμα της οικονομίας, ένα έχω να πω... πριν την αναβάθμιση το αυτοκίνητο ήταν αρκετά οικονομικό σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Τώρα, ενώ όταν δεν τρέχω νομίζω ότι καίει λιγότερα από πριν, όταν τρέξω καίει τα μαλλιοκέφαλά του!
ο θόρυβος είναι σχετικός... ότι συνηθίσει κανείς. Το ήσυχο στα λίγα, ακούγεται θορυβώδες στα πολλά... ακόμη και μια S-Class ακούγεται θορυβώδης στα 250 σε σχέση με την απόλυτη νιρβάνα-ηρεμία των 50χλμ/ω
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τα κυβικα ειναι κυβικα , μπορει φυσικα ενα αυτοκινητο με πολλα κυβικα και σχετικα λιγα αλογα (πχ το 2.4 της volvo ) να καψει πολυ λιγο , αλλα εδω μιλαμε για 350 αλογα και 4.2 λιτρα
δε γινεται να καψει τα ιδια με 2 λιτρα και 265 αλογα.Να κάψει το ίδιο όντως είναι δύσκολο, αλλά και το πόσο καίει ένας 2.0Τ είναι σχετικό... κοινώς μην θεωρείς απαραίτητα τον εαυτό σου αντιπροσωπευτικό παράδειγμα... (και εγώ μια εποχή είχα μέση 15 )...
Απο την άλλη, εξαρτάται και απο την τεχνολογία που φέρει το ίδιο το αυτοκίνητο (εδώ βέβαια φεύγουμε απο τον 4.2 αφού είναι αρκετά παλιός) και βλέποντας τον γνωστό biturbo 3lt να έχει 11.8 μέση, μπορώ να πω πως έχω εντυπωσιαστεί... -
οδηγω πολυ ηρεμα πλεον απλα δυστυχως και πολυ μεσα στη κινηση και ενω καποια στιγμη μου ειχε πεσει και στο 12.8 ανεβηκε παλι απο το μποτιλιαρισμα που τρωω
ευτυχως που πεφτει και κανα ταξιδι πλεονπαντως με χαλαρη κινηση, ανετα παιζω στο 11.5 με 12.5 αν δε το πατησω
ΟΜΩΣ μιας και εθιξες το θεμα, οπως εχω αναφερει ξανα γνωστη μου ειχε ενα ΤΤ (με προγραμμα) και πλεον ενα TTS
κολλητος μου που οδηγαει συχνα και τα 2 μου λεει οτι δεν εχουν καμια σχεση σε καταναλωση , το 265 για καποιο λογο καταπινει αδηφαγα τη βενζινη
ενω με το απλο ΤΤ εβλεπε συχνα κατω απο 10 , πλεον δε βλεπει με τιποτα κατω απο 11
δε ξερω μπορει να φταιει και η 4κινηση, αλλα τα 2 μοτερ εχουν μια σαφη διαφορα στη καταναλωση (μη ξεχνας και τη γιγαντια διαφορα βαρους που εχουμε εμεις τα 2 )θα ηθελα να δω και καταναλωση ροκκο R παντως
-
Φιλος 'εφαγε πακετο', ξεχνωντας τα κλειδια του ΤΤ του (μοντελο 03' πρωτη γενια)
μεσα στο πορτ-μπαγκαζ, κλεινοντας το...
Δεν εχει δευτερο κλειδι. Μπορει να κανει κατι, χωρις να αναγκαστει να το φορτωσει σε οδικη και να παει συνεργειο? -
πως γινεται να μην εχει δευτερο κλειδι;
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
πως γινεται να μην εχει δευτερο κλειδι;To ειχε παρει μτχ, δευτερο κλειδι δεν του ειχαν δωσει...
-
τι αλλο θακουσω.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
:slap:
τι αλλο θακουσω.Eτσι μου ειπαν, ετσι σου λεω...
-
Αν είχε audi 80 θα του έλεγα το κολπάκι με το ΤΤ δν ξέρω τι γίνεται .
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
:slap:
τι αλλο θακουσω.Eτσι μου ειπαν, ετσι σου λεω...
γιατί δεν φωνάζει κλειδαρά? (χωρίς πλάκα )
Τουλάχιστον εμένα αυτή θα ήταν η πρώτη μου σκέψη.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
οδηγω πολυ ηρεμα πλεον απλα δυστυχως και πολυ μεσα στη κινηση και ενω καποια στιγμη μου ειχε πεσει και στο 12.8 ανεβηκε παλι απο το μποτιλιαρισμα που τρωω
ευτυχως που πεφτει και κανα ταξιδι πλεονπαντως με χαλαρη κινηση, ανετα παιζω στο 11.5 με 12.5 αν δε το πατησω
ΟΜΩΣ μιας και εθιξες το θεμα, οπως εχω αναφερει ξανα γνωστη μου ειχε ενα ΤΤ (με προγραμμα) και πλεον ενα TTS
κολλητος μου που οδηγαει συχνα και τα 2 μου λεει οτι δεν εχουν καμια σχεση σε καταναλωση , το 265 για καποιο λογο καταπινει αδηφαγα τη βενζινη
ενω με το απλο ΤΤ εβλεπε συχνα κατω απο 10 , πλεον δε βλεπει με τιποτα κατω απο 11
δε ξερω μπορει να φταιει και η 4κινηση, αλλα τα 2 μοτερ εχουν μια σαφη διαφορα στη καταναλωση (μη ξεχνας και τη γιγαντια διαφορα βαρους που εχουμε εμεις τα 2 )θα ηθελα να δω και καταναλωση ροκκο R παντως
Εννοείται πως με το 200άρι ΤΤ υπάρχει μεγάλη διαφορά... βάρος, μετάδοση, αεροδυναμική, απόδοση... ολα αυτά συνηγορούν υπερ της κατανάλωσης...
Γι'αυτό έφερα ως παράδειγμα τον 3.0lt biturbo ο οποίος είναι σε σχετικά βαρύ αμάξωμα... και κυβικά αρκετά έχει... και υπερτροφοδότηση... -
δε το πατας αρκετα
-
Είναι ευνόητο πως αν ήταν 24/7 στα χέρια μου δεν θα είχε 11,8 ... αλλά αυτό δεν είναι αντιπροσωπευτικό παράδειγμα...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δε το πατας αρκετα+1...
φλώρος. -
Προτιμώ το 'κομμώτρια'...
-
αμα το χει κυριως κανας πατερας δεν ειναι το ιδιο και μενα οποτε το παιρνει ο πατερας μου μετα μου λεει 'τι παραπονιεσαι οτι καιει? 10 εκαψα '
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Προτιμώ το 'κομμώτρια'...@Qsisvts,
Πάντως έχει σημασία ποιός το οδηγεί και κατά πόσο έχει μάθει τη δύναμή του. -
απλα δε μπορουμε να τα βαλουμε με τους πατεραδες μας σε συγκεκριμενα θεματα
στο θεμα αυτοκινητου, δε μπορω να οδηγησω το ιδιο οικονομικα, δε μπορω να πλυνω ενα πανβρωμικο αυτοκινητο μονο με νερο σε 10 λεπτα, δε μπορω να οδηγησω με σταθερο γκαζι και ο αλλος να κοιμαται μεσα και αλλα..
απλα δε γινεται
-
Εσύ μάλλον!!
Γιατί εμείς είχαμε το ακριβώς αντίθετο!!Ο πατέρας εκτόξευε την κατανάλωση σε σημείο που να κάνουμε διαγωνισμό για το ποιος έχει καλύτερη.Δεν έχω πρόβλημα επίσης με το σταθερό γκάζι ενώ συνήθως όταν κοιμάται κάποιος είναι η καλύτερη μου!Καθόλου φασαρία.....
-
Εσύ μάλλον!!
Γιατί εμείς είχαμε το ακριβώς αντίθετο!!Ο πατέρας εκτόξευε την κατανάλωση σε σημείο που να κάνουμε διαγωνισμό για το ποιος έχει καλύτερη.Δεν έχω πρόβλημα επίσης με το σταθερό γκάζι ενώ συνήθως όταν κοιμάται κάποιος είναι η καλύτερη μου!Καθόλου φασαρία.....
AUDI FORUM