-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Τη Δευτέρα θα έχει έρθει το αμάξι στο κατάστημα, μου ειπαν πως μπορω να παω να το δω και θα κάνω τα χαρτιά και ουσιαστικά θα το εξοφλήσω. Και μολις ερθουν οι πινακίδες (24-48 ώρες) μπορώ να πάω να το παραλάβω.
φανταζομαι οτι θα το χει εξοφλησει ηδη οποτε δεν παιζει προβλημα με το ΦΠΑ...
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
φανταζομαι οτι θα το χει εξοφλησει ηδη οποτε δεν παιζει προβλημα με το ΦΠΑ...Οπως αναφέρεται παραπάνω απο την στιγμή που θα κοπεί παραστατικό μετά την 1η Ιουλίου θα πρέπει να περιέχει το νέο ΦΠΑ.
-
Φανταζομαι το ποτε θα το αποπληρωσει δεν εχει να κανει με το ποτε θα ειναι το αυτοκινητο εδω ουτε με το ποτε θα βγουν οι πινακιδες (αμα ειμαι λαθος διορθωστε με)...Απ τη στιγμη poy silencer λεει οτι θα το πληρωνε τη δευτερα και τη τεταρτη θα εβγαιναν οι πινακιδες δεν το πολυνοιαζει φανταζομαι αν τελικα της παρει τοη παρασκευη.
Και στην τελικη δεν τον νοιαζει γιατι η εταιρεια ηξερε το καθεστως, του ειπανε ξοφλησε μας και σου το φερνουμε...Ας το πληρωσουν αυτοι απ τη τσεπη τους το ΦΠΑ, δικο τους φταιξιμο ειναι που καθυστερουν. -
bibendum τα έχεις μπερδέψει λίγο. Άλλο η εξόφληση, άλλο η τιμολόγηση και άλλο η ταξινόμηση.
Αν το αυτοκίνητο (εμπόρευμα) δεν έχει φτάσει στις εγκαταστάσεις του εμπόρου ώστε με τα παραστατικά να το καταχωρήσει στο σύστημα (αποθήκη), δεν μπορεί να το τιμολογήσει στον πελάτη (και ας το έχει εξοφλήσει). Αυτό σημαίνει πως αν το αυτοκίνητο τιμολογηθεί από Πέμπτη 1/7 θα είναι με φπα 23%.
Στη συνέχεια αφού έχει τιμολογηθεί και υπάρχουν και τα πιστοποιητικά του αυτοκίνητου, γίνεται η ταξινόμηση (πινακίδες) και ακολουθεί η παράδοση.
-
καπως ετσι τα ειχα στο μυαλο μου. Απλα δεν ημουν σιγουρος τι παιζει με το τιμολογιο...παντως οταν σε πιεζουν να πληρωσεις το αυτοκινητο μια βδομαδα νωριτερα δεν νομιζω να χουν τα μουτρα να σου ζητησουν 250-350 ευρω επιπλεον επειδη απο δικο τους λαθος δεν το χουν φερει. Εξαλλου θα μας πει ο silencer τι θα συμβει.
-
Nαι καλά, αν περιμένετε να του πέσει για να μπορέσει να γράψει, καλά Χριστούγεννα.
Το πολύ πολύ σε λίγο να ανοίξει θέμα στον αντίλογο: 'Γεια σας, έχω πριαπισμό, έχω δοκιμάσει τα πάντα, μέχρι και γυμνή φωτογράφιση της μέρκελ και δεν έγινε τίποτα. Τι να κάνω;'
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΟΚ !
Μια ερώτηση μόνο: αν σου κόψουν το τιμολόγιο πώλησης (ή κάτι τέτοιο) ΜΕΘΑΥΡΙΟ, 1η Ιουλίου, θα σου χρεώσουν και παραπάνω ΦΠΑ ;Φυσικα και θα είναι με ΦΠΑ 23%. Το μόνο που μπορεί να κάνει ο έμπορος είναι να δεχθει να πληρώσει εκείνος την διαφορά με μορφή έκπτωσης, ίσης με την επιβάρυνση του 2% του νέου ΦΠΑ.
Εγώ που έιχε τύχει να παραλάβω αυτοκίνητο στην προηγούμενη άυξηση που είχαμε πλήρωσα κανονικά με 19% ΦΠΑ και το υπόλοιπο το πλήρωσε ο έμπορος λογικά αυτό θα γίνει πάλι.
-
Το αμαξι δεν εχει εξοφληθει ακόμα. Θα εξοφληθεί αφου φτασει στις εγκαταστάσεις της αντιπροσωπείας και το δω απο κοντά. Ο εμπορος δεσμευτηκε για την τιμή αγοράς, οποτε λογικα θα τα βαλει απ τη τσεπη του τα 400τοσα ευρω...
Πριαπισμος 4 λαιφ! :Ρ
-
Κι επειδή αρκετά μου φώτισε η τύχη το τελευταίο καιρό, ούτε σήμερα ήρθε το αυτοκίνητο...
Σκέψου να μην ηταν ετοιμοπαράδοτο κι όλας!!!
Έχω απορία να δώ πως δουλεύει ακριβώς το σύστημα και που οφείλεται η καθυστέρηση...
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
23/6/10
Παράδοση σε μια βδομάδα (να δω πως θα περάσει αυτή η καταραμένη! ).Κάνε λίγη υπομονή. Συνήθως 10 εργάσιμες θέλει ένα 'ετοιμοπαραδοτο' για να δοθεί στον πελάτη.
Βγάλε και τη χθεσινή μέρα με την απεργία! -
Αυτό ειναι που δε καταλαβαίνω... Τι γίνεται σ αυτες τις 10 εργάσιμες!?
Ας πούμε το Megane το ειχα παραλαβει σε 5 μέρες μετά την κατάθεση προκαταβολής. Και πάλι 5 μέρες μου φαίνονται πολλές για τη μεταφορά με νταλίκα ενος αυτοκινήτου εντός Αττικής...
Γι αυτό οταν ειπε ο πωλητής οτι σε 3-4 εργάσιμες θα ειναι το αμάξι στην έκθεση το πίστεψα..
-
Με βαση αυτα που ανεφερες, και ζητας απο ενα νεο αυτοκινητο, θα συμφωνησω με καποιους προλαλησαντες για το Megane Coupe TCE 130.
Εναλλακτικα, αντι για CRZ, (που πραγματι στα +23κ που κοστολογειται στην χωρα μας, με αυτα που προσφερει, μονο ως ανεκδοτο ακουγεται, οπως ειπε ευστοχα φιλος πιο πριν),
θα προτεινα το Civic Type S 1.8/140, (στα 23.930ευρω αλλα νομιζω υπαρχει καποια εκπτωση, και ο βασικος εξοπλισμος ειναι πληρης οπως επισης και το μεταλλικο χρωμα στην Honda ΔΕΝ χρεωνεται) με 7χρονια εγγυηση, κορυφαιους χωρους για την κατηγορια, και αρκετα σπορτιφ στοιχεια, να το κανουν μια σαφως πιο ολοκληρωμενη προταση σε σχεση με το μικρο trendy υβριδικο αδερφακι του.
Aλλη μια προταση, αν σε καλυπτει ΜΟΝΟ η προσθηκη μεταλλικου χρωματος, (αφου φτανει στο οριο του budget σου, αν και στην στανταρ εκδοση του εχει σχεδον τα παντα...) ειναι το Scirocco 122. Πολυ καλη ποιοτητα κυλισης, ταξιδιαρικο, σπορτιφ στοιχεια, σπορ εμφανιση, καλυτερη μεταπωληση σε σχεση με Megane, αλλα και λιγο μικροτερους χωρους, ειδικα αποσκευων.
Τελος, εαν σε καλυπτει εμφανισιακα, πολυ συμφερουσα και καταπληκτικη value for money επιλογη ειναι το Leon 1.8 TSI sport up, με κορυφαιο κινητηρα για το Budget σου, καλους χωρους, και ισως την πιο σπορτιφ αισθηση, και οδικη συμπεριφορα σε σχεση με τα υπολοιπα.
Γρηγορα Supermini δεν αναφερω καν, μιας και οδηγεις ηδη μικρομεσαιο, και τα 23κ στις μερες μας δειχνουν 'προκλητικα πολλα' για μια τετοια επιλογη, εκτος αν οι επιδοσεις ειναι η πρωτη προτεραιοτητα, κατι που δεν φαινεται να ισχυει στην περιπτωση σου...
Oλες οι προτασεις που ανεφερα, ειναι λογικες σε απαιτησεις καυσιμου, δεδομενης και της ιπποδυναμης τους, με την μεση καταναλωση τους να κυμαινεται στα 9και κατι με 10L/100km. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Με βαση αυτα που ανεφερες, και ζητας απο ενα νεο αυτοκινητο, θα συμφωνησω με καποιους προλαλησαντες για το Megane Coupe TCE 130.
Εναλλακτικα, αντι για CRZ, (που πραγματι στα +23κ που κοστολογειται στην χωρα μας, με αυτα που προσφερει, μονο ως ανεκδοτο ακουγεται, οπως ειπε ευστοχα φιλος πιο πριν),
θα προτεινα το Civic Type S 140, με 7χρονια εγγυηση, κορυφαιους χωρους για την κατηγορια, και αρκετα σπορτιφ στοιχεια, να το κανουν μια σαφως πιο ολοκληρωμενη προταση σε σχεση με το μικρο trendy υβριδικο αδερφακι του.
Aλλη μια προταση, αν σε καλυπτει ΜΟΝΟ η προσθηκη μεταλλικου χρωματος, (αφου φτανει στο οριο του budget σου, αν και στην στανταρ εκδοση του εχει σχεδον τα παντα...) ειναι το Scirocco 122. Πολυ καλη ποιοτητα κυλισης, ταξιδιαρικο, σπορτιφ στοιχεια, σπορ εμφανιση, καλυτερη μεταπωληση σε σχεση με Megane, αλλα και λιγο μικροτερους χωρους, ειδικα αποσκευων.
Τελος, εαν σε καλυπτει εμφανισιακα, πολυ συμφερουσα και καταπληκτικη value for money επιλογη ειναι το Leon 1.8 TSI sport up, με κορυφαιο κινητηρα για το Budget σου, καλους χωρους, και ισως την πιο σπορτιφ αισθηση, και οδικη συμπεριφορα σε σχεση με τα υπολοιπα.
Γρηγορα Supermini δεν αναφερω καν, μιας και οδηγεις ηδη μικρομεσαιο, και τα 23κ στις μερες μας δειχνουν 'προκλητικα πολλα' για μια τετοια επιλογη, εκτος αν οι επιδοσεις ειναι η πρωτη προτεραιοτητα, κατι που δεν φαινεται να ισχυει στην περιπτωση σου...
Oλες οι προτασεις που ανεφερα, ειναι λογικες σε αναγκη καυσιμου, δεδομενης και της ιπποδυναμης τους, με την μεση καταναλωση τους να κυμαινεται στα 9και κατι με 10L/100km.Σ ευχαριστώ για την απάντηση σου.
Έχω κλέισει απ' τη Πέμπτη που πέρασε και περιμένω το Clio RS το οποίο μπήκε στη λίστα των υποψηφίων... σφήνα, λόγω τρομερής προσφοράς της Ρενώ.
Και οι μέρες δε περνάνε με τίποτα!!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Με βαση αυτα που ανεφερες, και ζητας απο ενα νεο αυτοκινητο, θα συμφωνησω με καποιους προλαλησαντες για το Megane Coupe TCE 130.
Εναλλακτικα, αντι για CRZ, (που πραγματι στα +23κ που κοστολογειται στην χωρα μας, με αυτα που προσφερει, μονο ως ανεκδοτο ακουγεται, οπως ειπε ευστοχα φιλος πιο πριν),
θα προτεινα το Civic Type S 1.8/140, (στα 23.930ευρω αλλα νομιζω υπαρχει καποια εκπτωση, και ο βασικος εξοπλισμος ειναι πληρης οπως επισης και το μεταλλικο χρωμα στην Honda ΔΕΝ χρεωνεται) με 7χρονια εγγυηση, κορυφαιους χωρους για την κατηγορια, και αρκετα σπορτιφ στοιχεια, να το κανουν μια σαφως πιο ολοκληρωμενη προταση σε σχεση με το μικρο trendy υβριδικο αδερφακι του.
Aλλη μια προταση, αν σε καλυπτει ΜΟΝΟ η προσθηκη μεταλλικου χρωματος, (αφου φτανει στο οριο του budget σου, αν και στην στανταρ εκδοση του εχει σχεδον τα παντα...) ειναι το Scirocco 122. Πολυ καλη ποιοτητα κυλισης, ταξιδιαρικο, σπορτιφ στοιχεια, σπορ εμφανιση, καλυτερη μεταπωληση σε σχεση με Megane, αλλα και λιγο μικροτερους χωρους, ειδικα αποσκευων.
Τελος, εαν σε καλυπτει εμφανισιακα, πολυ συμφερουσα και καταπληκτικη value for money επιλογη ειναι το Leon 1.8 TSI sport up, με κορυφαιο κινητηρα για το Budget σου, καλους χωρους, και ισως την πιο σπορτιφ αισθηση, και οδικη συμπεριφορα σε σχεση με τα υπολοιπα.
Γρηγορα Supermini δεν αναφερω καν, μιας και οδηγεις ηδη μικρομεσαιο, και τα 23κ στις μερες μας δειχνουν 'προκλητικα πολλα' για μια τετοια επιλογη, εκτος αν οι επιδοσεις ειναι η πρωτη προτεραιοτητα, κατι που δεν φαινεται να ισχυει στην περιπτωση σου...
Oλες οι προτασεις που ανεφερα, ειναι λογικες σε απαιτησεις καυσιμου, δεδομενης και της ιπποδυναμης τους, με την μεση καταναλωση τους να κυμαινεται στα 9και κατι με 10L/100km.Να τι γίνεται αν δεν διαβάζεις τα προηγούμενα ποστς
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Με βαση αυτα που ανεφερες, και ζητας απο ενα νεο αυτοκινητο, θα συμφωνησω με καποιους προλαλησαντες για το Megane Coupe TCE 130.
Εναλλακτικα, αντι για CRZ, (που πραγματι στα +23κ που κοστολογειται στην χωρα μας, με αυτα που προσφερει, μονο ως ανεκδοτο ακουγεται, οπως ειπε ευστοχα φιλος πιο πριν),
θα προτεινα το Civic Type S 1.8/140, (στα 23.930ευρω αλλα νομιζω υπαρχει καποια εκπτωση, και ο βασικος εξοπλισμος ειναι πληρης οπως επισης και το μεταλλικο χρωμα στην Honda ΔΕΝ χρεωνεται) με 7χρονια εγγυηση, κορυφαιους χωρους για την κατηγορια, και αρκετα σπορτιφ στοιχεια, να το κανουν μια σαφως πιο ολοκληρωμενη προταση σε σχεση με το μικρο trendy υβριδικο αδερφακι του.
Aλλη μια προταση, αν σε καλυπτει ΜΟΝΟ η προσθηκη μεταλλικου χρωματος, (αφου φτανει στο οριο του budget σου, αν και στην στανταρ εκδοση του εχει σχεδον τα παντα...) ειναι το Scirocco 122. Πολυ καλη ποιοτητα κυλισης, ταξιδιαρικο, σπορτιφ στοιχεια, σπορ εμφανιση, καλυτερη μεταπωληση σε σχεση με Megane, αλλα και λιγο μικροτερους χωρους, ειδικα αποσκευων.
Τελος, εαν σε καλυπτει εμφανισιακα, πολυ συμφερουσα και καταπληκτικη value for money επιλογη ειναι το Leon 1.8 TSI sport up, με κορυφαιο κινητηρα για το Budget σου, καλους χωρους, και ισως την πιο σπορτιφ αισθηση, και οδικη συμπεριφορα σε σχεση με τα υπολοιπα.
Γρηγορα Supermini δεν αναφερω καν, μιας και οδηγεις ηδη μικρομεσαιο, και τα 23κ στις μερες μας δειχνουν 'προκλητικα πολλα' για μια τετοια επιλογη, εκτος αν οι επιδοσεις ειναι η πρωτη προτεραιοτητα, κατι που δεν φαινεται να ισχυει στην περιπτωση σου...
Oλες οι προτασεις που ανεφερα, ειναι λογικες σε απαιτησεις καυσιμου, δεδομενης και της ιπποδυναμης τους, με την μεση καταναλωση τους να κυμαινεται στα 9και κατι με 10L/100km.Να τι γίνεται αν δεν διαβάζεις τα προηγούμενα ποστς
Όλοι το χουμε κάνει αυτό απο κεκτημένη ταχύτητα, δε πειράζει
-
...Διαβασα μονο την πρωτη σελιδα...
Anyway, καλοριζικο ευχομαι, πολλα-καλα και ασφαλη 'στριφτερα' χλμ με το πιο
ευχαριστο οδηγικα, γρηγορο supermini της αγορας! -
Λογικά το αυτοκίνητο θα σου τιμολογηθηκε σήμερα...άσχετα αν έχει πάει στην έκθεση ή όχι. Οπότε μην ανησυχείς...κανένας έμπορος δεν χαρίζει έτσι εύκολα λεφτά.
Τώρα για τις 10-12εργάσιμες που λενε οι έμποροι θα σου πω πως βγαίνουν.
Λοιπόν:
1)Αν είναι δάνειο συμπληρώνει την αίτηση ο πωλητής και την στέλνει στην τράπεζα.
2)Παίρνει έγκριση και υπογράφεις συμφωνητικά κλπ.
3)Δείνει εντολή να εκτελωνιστεί το αυτοκίνητο
4)Εκτελωνίζεται το αυτοκίνητο και παραλληλα φεύγει εντολή για προετοιμασία.
5-6)Προετοιμασία. Τώρα που δεν έχει πολύ δουλειά μπορεί να είναι 1 μέρα.
7-8)Μεταφορά αν είναι Αθήνα. Τώρα που δεν έχει δουλειά και δεν συμπληρώνονται οι νταλίκες(8αυτοκίνητα) κάνει 2 μέρες.
9)Ο έμπορος εξοφλεί μετρητοίς και εξ ολοκλήρου το αυτοκίνητο στην εισαγωγική.(αν έχει λεφτά )
10)Παραλαμβάνει πιστοποιητικά και δείνει για πινακίδες
11-12) Η έκδοση πινακίδων χωρίς λαδι είναι 2 εργάσιμες παράλληλα μπαίνουν και τυχόν αξεσουάρ.
από αυτά αν πληρώσεις μετρητοίς γλιτώνεις 1-2 μέρες,άντε και άλλη μία από μεταφορά και προετοιμασία.
και όλα αυτα αν δεν έχει απεργίες κλπ
Για να το πάρεις γρήγορα θα πρέπει να είναι εκτελωνισμένο και στις εγκαταστάσεις του εμπόρου.Άντε καλορίζικο φίλε
-
Αρα υπομονή... Και ειμαι σχετικά υπομονετικός τύπος! Δε το χω ξαναπάθει αυτό!
Απλά κάθομαι ολη την ώρα και χαζεύω συγκριτικά, τέστ, φωτογραφίες...
Ξέρετε πως ειναι η φάση..
-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Λογικά το αυτοκίνητο θα σου τιμολογηθηκε σήμερα...άσχετα αν έχει πάει στην έκθεση ή όχι. Οπότε μην ανησυχείς...κανένας έμπορος δεν χαρίζει έτσι εύκολα λεφτά.
Τώρα για τις 10-12εργάσιμες που λενε οι έμποροι θα σου πω πως βγαίνουν.
Λοιπόν:
1)Αν είναι δάνειο συμπληρώνει την αίτηση ο πωλητής και την στέλνει στην τράπεζα.
2)Παίρνει έγκριση και υπογράφεις συμφωνητικά κλπ.
3)Δείνει εντολή να εκτελωνιστεί το αυτοκίνητο
4)Εκτελωνίζεται το αυτοκίνητο και παραλληλα φεύγει εντολή για προετοιμασία.
5-6)Προετοιμασία. Τώρα που δεν έχει πολύ δουλειά μπορεί να είναι 1 μέρα.
7-8)Μεταφορά αν είναι Αθήνα. Τώρα που δεν έχει δουλειά και δεν συμπληρώνονται οι νταλίκες(8αυτοκίνητα) κάνει 2 μέρες.
9)Ο έμπορος εξοφλεί μετρητοίς και εξ ολοκλήρου το αυτοκίνητο στην εισαγωγική.(αν έχει λεφτά )
10)Παραλαμβάνει πιστοποιητικά και δείνει για πινακίδες
11-12) Η έκδοση πινακίδων χωρίς λαδι είναι 2 εργάσιμες παράλληλα μπαίνουν και τυχόν αξεσουάρ.
από αυτά αν πληρώσεις μετρητοίς γλιτώνεις 1-2 μέρες,άντε και άλλη μία από μεταφορά και προετοιμασία.
και όλα αυτα αν δεν έχει απεργίες κλπ
Για να το πάρεις γρήγορα θα πρέπει να είναι εκτελωνισμένο και στις εγκαταστάσεις του εμπόρου.Άντε καλορίζικο φίλε
Σ ευχαριστώ φίλε μου!
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Αρα υπομονή... Και ειμαι σχετικά υπομονετικός τύπος! Δε το χω ξαναπάθει αυτό!Απλά κάθομαι ολη την ώρα και χαζεύω συγκριτικά, τέστ, φωτογραφίες...
Ξέρετε πως ειναι η φάση..
Εσύ ξέρεις ότι αυτές τις μέρες φιγουράρεις πρώτος στη λίστα με τα πιο μισητά άτομα του 4TF;
Αν νιώθεις τίποτα τσιμπιές, πόνους σε άσχετα σημεία, να ξέρεις ότι το κουκλάκι βουντού που έχω φτιάξει δεν είναι και πολύ της προκοπής και δεν πετυχαίνω πάντα 100% τη βελόνα.
Αγορά καινούριου με μαξ. οριο τα 23.000