Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Smart turbo
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Smart turbo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 4 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    141
    2962
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
      Ρε Βασιλη, ειμαι 30 ετων, δεν γινεται να ειμαι με ενα αμαξι με

      Μπακετ ομολογκε, ζωνες 4 σημειων φαρδιες, πυργολεβιε, αναρτηση, εξατμηση, και να το χαιρομαι πλεον πραγματικα μια στο τοσο. καιει γυρω στα 12-13 λιτρα στα 1000χλμ.

      ΜΕ το σμαρτακι, θα εχω περιπου τη μιση καταναλωση (τωρα ξοδευω 220-280 € το μηνα σε βενζινες χωρις παρα πολλες βολτες), θα εχω ενα αμαξι που θα ειναι ανετο και θα με ξεγελαει και το γεγονος οτι 6 μηνες το χρονο τουλαχιστον θα το ανοιγω (ειμαι φαν των καμπριο, οχι απο ψωνιο) επισης αν θελω να παω ενα ταξιδι θα μπορει ο πατερας μου να παρει το σμαρτ (στο 106 δεν μπορει να μπει ο ανθρωπος) και εγω το δικο του.

      Πρεπει μολιςβρω χρονο να κανω τρελη ερευνα αγορας.

      Ο Λεμπ 40 είναι και δεν διαμαρτύρεται...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        efthymis last edited by

        Οταν λες σμαρτ καμπριο εννοεις αυτο που βγαινει τωρα καινουριο ή το roadster??? Αν ειναι για καινουριο, μηπως να σκεφτοσουν κ κατι αλλο σε αυτα τα χρηματα? και αφου θες οπωσδηποτε καμπριο, θα σου ελεγα να κοιταξεις το daihatsu copen ή to renault wind που ερχεται το σεπτεμβρη -λιογο ακριβοτερο αυτο βεβαια-

        Εχεις απολυτη αναγκη την υπερβολικη ευελιξια του σμαρτ??? Αν οχι και κινεισαι σε πιο ανοιχτα κομματια δε θα σου το προτεινα. Θα υστερει σε οδηγικη συμπεριφορα και αρα σε ενεργητικη ασφαλεια, που δεν ειναι οτι καλυτερο στους ελληνικους δρομους... Αν βεβαια κινεισαι στο κεντρο με κινηση + πυκνοκατοικημενες περιοχες, εχεις πολυ καλο λογο να το παρεις, θα γλιτωσεις πολλη ταλαιπωρια.

        Θεωρω παντως πως απ'το να δωσεις ~15Κ για το ατμοσφαιρικο σμαρτ καλυτερα 16 για το κοπεν

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          ratanplan last edited by

          Ο λεμπ δεν εχει ενα τετοιο αμαξι για καθε μερα. Δεν εμ κουραζει σωματικα....απλα βαρεθηκα, να την κανω απο μπλοκα, να με μπριζωνει (και να παταω ) ο καθε καγκουρας στο δρομο κλπ κλπ.

          Γαι την δουλεια μου εχω σχετικα ανοιχτο δρομο, σε 2-3 σημεια κολαει....τεσπα για τις βολτες μου κινουμε μεσα στην πολη φυσικα. 4 μηνες το χρονο για να παω σπιτι μου βραδυ παω σχεδον νεκρα πρωτη.

          Θα μπορουσα να παρω και ενα iq (δεν βγαινει καμπριο) απλα μου αρεσει και σαν σουλουπι το σμαρτ.
          Δεν μιλαω για το ροουντστερ αλλα για τ οκαινουριο 1000ρι, παιζουν κατι μεταχειρα ση ψιλολογικες τιμες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Κι αν θελήσεις να πας μια Χαλκίδα γιατί να παιδεύεσαι; Ένα Panda στα ίδια λεφτά δεν είναι καλύτερη επιλογή; Ή ενα 500c αν θες ανοιχτό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              efthymis last edited by

              Αφου θες μεταχειρισμενο, οντως δυσκολο να βρεις αλλο οικονομικο καμπριο... (εκτος αν θεωρειται οικονομικο το 206ψψ )

              Το 500c το ειχα ξεχασει , παντως απ'οτι ειδα στο νετ ακομα κ η βασικη του (~15Κ) εχει υπερπληρη εξοπλισμο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • gbak
                gbak last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                Κι αν θελήσεις να πας μια Χαλκίδα γιατί να παιδεύεσαι; Ένα Panda στα ίδια λεφτά δεν είναι καλύτερη επιλογή; Ή ενα 500c αν θες ανοιχτό.

                ανετοτατα με σμαρτ 1000αρι και με 'καλους' χρονους..τωρα γυρισα απο βορεια ευβοια 150χλμ διαδρομη με στροφιλικια και αλλα..καθε πσκ το κανω

                το μονο μειον η ελλειψη ρεζερβας

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasgti last edited by

                  Έχουν περάσει από τα χέρια μου και το καινούριο Smart και το προηγούμενο. Όσο και να έχει βελτιωθεί, δεν παύει να παραμένει ένα αυτοκίνητο πόλης με ΚΥΡΙΑ χρήση ως δεύτερο. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.

                  Βρε Στέλιο αφού το λες και μόνος σου. Είσαι 30. ΠΟΣΟ θα κρατήσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Σε 1-2 χρόνια θα πρέπει να το δώσεις πάλι, χάνοντας χρήματα και θα πρέπει ΠΑΛΙ να δώσεις άλλα τόσα για να πάρεις κάποιο άλλο ΜΕ χώρους.

                  Το ότι έχει ανοιγόμενη οροφή και είναι 'σαν' κάμπριο, δεν θα έχει μεγάλη διαφορά να πάρεις οποιοδήποτε άλλο πιο ευρύχωρο με ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή. Και στο λέω αυτό καθώς όλα τα αυτοκίνητα τα επιλέγω με οροφή οπότε έχω δει τυχόν διαφορές στην πράξη. Για το σκοπό που το θες οποιοδήποτε με οροφή σου δίνει μια αίσθηση ελευθερίας. Μην μπερδεύεις το design, trendy όχημα, με τις πραγματικές σου ανάγκες και το τι θα χρειαστείς στο άμεσο μέλλον.

                  Η διαδρομή που κάνεις είναι ανοιχτή. ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ (οκ εξαιρούνται τα άλφα ) σύγχρονο αυτοκίνητο μέχρι 1.4 ή 1.6 επιλέξεις και οδηγώντας το οικονομικά θα καίει τα μισά σε σχέση με το rallye.

                  Και αφού πλεόν δηλώνεις πως βαρέθηκες να οδηγείς όπως πριν ( δηλ με τους αγκώνες ), πάρε ένα A150 με γυάλινη οροφή να πουλάς και μούρη στα γκομενάκια και να πηγαίνεις και κιουρία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leftgalan last edited by

                    Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                    Ρε παιδια, άλλο το 106 αλλο το σμαρτ. Αλλα πραγματα κανει το ενα άλλα το άλλο. Το ξερω οτι θα ξενερωσω....για αυτο κοιταζω να παρω το καμπριο, να ξεγελιεμαι λιγο.

                    Βρε χαζοτρεντά, το smart το παίρνεις μόνο για δεύτερο και εφόσον έχεις κάποιο αξιόλογο για πρώτο αυτοκίνητο.

                    γιατί για μένα το smart είναι σαν πρώτο και το άλλο δεύτερο ? μήπως πρέπει να με δει γιατρός ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasgti last edited by

                      Ο χρήστης leftgalan έγραψε:

                      Ρε παιδια, άλλο το 106 αλλο το σμαρτ. Αλλα πραγματα κανει το ενα άλλα το άλλο. Το ξερω οτι θα ξενερωσω....για αυτο κοιταζω να παρω το καμπριο, να ξεγελιεμαι λιγο.

                      Βρε χαζοτρεντά, το smart το παίρνεις μόνο για δεύτερο και εφόσον έχεις κάποιο αξιόλογο για πρώτο αυτοκίνητο.

                      γιατί για μένα το smart είναι σαν πρώτο και το άλλο δεύτερο ? μήπως πρέπει να με δει γιατρός ?

                      Γιατρός θα χρειαζόταν αν κινούσες κάθε μέρα το δίλιτρο και καθόταν στο γκαραζ το smart.

                      Αυτό εξηγούσα. Άλλο να έχει κάποιος ήδη ένα σύγχρονο αυτοκίνητο που να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του σε χώρους, ταξίδια, ασφάλεια κτλ και να πάρει επιπρόσθετα ένα smart για την πόλη και άλλο να το αγοράσει ως ΚΥΡΙΟ αυτοκίνητό του. Και επειδή τον ξέρω τον Στέλιο, είμαι βέβαιος πως σε 1-2 χρόνια θα χρειαστεί άλλο αυτοκίνητο (κυρίως λόγω αναγκών). Εκτός αν υπολογίζει πως θα αγοράσει ο daddy κανά bmw 316 (HF ακούει; ) οπότε πάω πάσο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nosferatu_gr last edited by

                        Παρε το Roadster,θα το λατρεψεις σε λεω man.
                        Tα συνδυαζει ολα,οικονομια,καμπριο,οδικη συμπεριφορα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
                          Παρε το Roadster,θα το λατρεψεις σε λεω man.
                          Tα συνδυαζει ολα,οικονομια,καμπριο,οδικη συμπεριφορα

                          ιιιιιιιιιιιιι ζημιαρικο. Ασε που θελει ολοκληρο ξηλωμα για να κανει καποιο σερβις. Στο συνεργειο που πηγα προχθε ςμπηκε ενα που ειχε για 3η φορα προβλημα με το τουρμπο του.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nosferatu_gr last edited by

                            Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

                            Παρε το Roadster,θα το λατρεψεις σε λεω man.
                            Tα συνδυαζει ολα,οικονομια,καμπριο,οδικη συμπεριφορα

                            ιιιιιιιιιιιιι ζημιαρικο. Ασε που θελει ολοκληρο ξηλωμα για να κανει καποιο σερβις. Στο συνεργειο που πηγα προχθε ςμπηκε ενα που ειχε για 3η φορα προβλημα με το τουρμπο του.

                            Eλα υπερβολες ,εχω και γω και γνωριζω πανω απο 15 απο πρωτο χερι λογω της ιδιοτητας μου σε τοπικο κλαμπ.
                            Τα προβληματα απο τουρμπο στα 82αρια ειναι αρκετα σπανια και βασιζονται στα πολλα χλμ(πανω απο 100.000) η στα καφριλικια.
                            Σερβις μια χαρα γινεται χωρις να ξηλωσεις τιποτα,ολες οι εργασιες εκτως απο την αλλαγη μπουζι(καθε 30.000 χλμ),ειναι συνολικα 6(2 ανα κυλινδρο),τα τρια πανω ειναι ορατα,για τα τρια κατω απλα βγαζεις τον πισω προφυλακτηρα,χαλαρα σε κανα δεκαλεπτο.

                            Προσοχη οποιος θελει να παρει roadster ας προτιμησει το 82αρι το οποιο εχει τα μηχανικα μερη απο το brabus fortwo(ενισχυμενα μηχανικα μερη που αντεχουν ),βγαινει και 101 brabus roadster αλλα ξεφευγει λιγο στην τιμη.Μακρια απο το 62αρι που εχει τα μηχανικα μερη ενος απλου fortwo,περαν οτι ειναι παναργο,ειναι αρκετα ποιο ευαισθητο.

                            Τα μονα σοβαρα προβληματα του roadster ειναι η στεγανοτητα και η φασαρια στις μεγαλες ταχυτητες(απο τα 140 και πανω) απο την πανινη οροφη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              koubeast last edited by

                              Πόσα χλμ μπορεί να αντέξει ένας κινητήρας του smart χωρίς να επισκευαστεί ή αλλαχτεί; Γιατί πιο πάνω θεωρείτε τα 100,000 χλμ πολλά, και αν θέλουν κάθε 100,000 χλμ αλλαγή ή επισκευή μοτέρ ζήτω που καήκαμε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nosferatu_gr last edited by

                                Bαρεθηκα,ειναι η τελευταια φορα που απαντω σε τετοιες ερωτησεις,στην τουρμπινα ειπα αρχιζουν να ειναι πολλα τα 100.000 χλμ,αρχιζουν δεν σκαει αναγκαστικα,η τουρμπινα ειναι αναλωσιμο σε ολα τα αυτοκινητα.- Ασε που δεχεται και επισκευη.

                                Οποτε πιανω συζητηση με ανθρωπους που δεν εχουν επαφη με σμαρτ και ειναι αρνητικα προκατειλημμένοι με πιανει μεσα μου ενα κατι,ενα συνεχες ντεζαβι ρε παιδι.Πρεπει να αρχισει η σμαρτ να μου κοβει μισθο,δε παει αλλο
                                Εχω ΒΑΡΕΘΕΙ πραγματικα το ραδιο αρβυλλα
                                1)τα σμαρτ ειναι ακριβα
                                2)σε τρακαρισμα θα πεθανεις γιατι ειναι ελαφρυ(γεμισε το πορτμπαγκαζ με πετρες)
                                3)οι κινητηρες δεν αντεχουν πανω απο 50.000 χλμ
                                4)οι τουρμπινες εκρυγνονται και σε σκοτωνουν ακαριαια
                                κλπ κλπ κλπ δε τη παλευω αλλο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  Τα σμαρτ πρώτης γεννιας ήταν ο ορισμός της αναξιοπιστίας.-

                                  1. είναι όντως ακριβά
                                    2)σε τρακαρισμα είσαι περισσότερο εκτεθημενος σπο οποιοδήποτε άλλο 4τροχο λόγω μικρής παραμ μάζης.
                                    3)50000 έβγαζαν , παραπάνω δεν ξέρω...
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nosferatu_gr last edited by

                                    Εχεις απολυτο δικιο,μιλαει η εμπειρια ε?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
                                      Εχεις απολυτο δικιο,μιλαει η εμπειρια ε?

                                      οκ έκανες την καλύτερη αγορά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mad-max-13 last edited by

                                        Ο χρήστης leftgalan έγραψε:

                                        Ρε παιδια, άλλο το 106 αλλο το σμαρτ. Αλλα πραγματα κανει το ενα άλλα το άλλο. Το ξερω οτι θα ξενερωσω....για αυτο κοιταζω να παρω το καμπριο, να ξεγελιεμαι λιγο.

                                        Βρε χαζοτρεντά, το smart το παίρνεις μόνο για δεύτερο και εφόσον έχεις κάποιο αξιόλογο για πρώτο αυτοκίνητο.

                                        γιατί για μένα το smart είναι σαν πρώτο και το άλλο δεύτερο ? μήπως πρέπει να με δει γιατρός ?

                                        ομοίως
                                        ~30κ χμ το smart / ετος
                                        ~10κ χμ το 'fun to drive' / ετος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          koubeast last edited by

                                          Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
                                          Bαρεθηκα,ειναι η τελευταια φορα που απαντω σε τετοιες ερωτησεις,

                                          Για να μάθω ρώτησα, δεν υπήρχε καμία διάθεση ειρωνείας, και επειδή παίζει πολύ παραπληροφόρηση, γι αυτό ρωτησα να μάθω τι παίζει. Κάποιος σε προηγούμενη σελίδα είπε ότι του έκαιγε άπειρο λάδι, οπότε εκεί πάει για ανακατσκευή μότερ ή αλλαγή του, και όχι μόνο για αλλαγή τουρμπίνας. Αυτό με εκανε να αναφερθώ στο μοτέρ γενικότερα και όχι μόνο στο τούρμπο. Τέσπα, σ ευχαριστώ για την απάντηση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
                                            Bαρεθηκα,ειναι η τελευταια φορα που απαντω σε τετοιες ερωτησεις,στην τουρμπινα ειπα αρχιζουν να ειναι πολλα τα 100.000 χλμ,αρχιζουν δεν σκαει αναγκαστικα,η τουρμπινα ειναι αναλωσιμο σε ολα τα αυτοκινητα.- Ασε που δεχεται και επισκευη.

                                            Οποτε πιανω συζητηση με ανθρωπους που δεν εχουν επαφη με σμαρτ και ειναι αρνητικα προκατειλημμένοι με πιανει μεσα μου ενα κατι,ενα συνεχες ντεζαβι ρε παιδι.Πρεπει να αρχισει η σμαρτ να μου κοβει μισθο,δε παει αλλο
                                            Εχω ΒΑΡΕΘΕΙ πραγματικα το ραδιο αρβυλλα
                                            1)τα σμαρτ ειναι ακριβα
                                            2)σε τρακαρισμα θα πεθανεις γιατι ειναι ελαφρυ(γεμισε το πορτμπαγκαζ με πετρες)
                                            3)οι κινητηρες δεν αντεχουν πανω απο 50.000 χλμ
                                            4)οι τουρμπινες εκρυγνονται και σε σκοτωνουν ακαριαια
                                            κλπ κλπ κλπ δε τη παλευω αλλο

                                            η τουρμπινα δεν (πρεπει να ) ειναι κατι τοσο αναλωσιμο και τα σμαρτ με τουρμπο εχουν σοβαρο θεμα τουρμπινας και κιβωτιου, τι απο ολα αυτα ειναι ραδιοαρβυλα?

                                            ραδιοαρβυλα ειναι αυτα που βλεπουμε να γινονται γυρω μας?

                                            (και πριν μου πεις για εμπειρια, απλα σε ενημερωνω οτι μενω σε μια περιοχη οπου τα σμαρτ ανα κατοικο ειναι περισσοτερα απο οπουδηποτε αλλου -στον κοσμο μαλλον - και οι γνωστοι μου με αυτα αμετρητοι )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 4 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr