-
Ο χρήστης imago έγραψε:
Αφου βγαίνω από το auto και βλέπω ότι όλοι ειναι καλά,κοιταω στη γωνία και βλέπω μόνο τον στύλο χωρίς να έχει πάνω του σήμα.
Η τροχαια έγραψε ότι δεν υπήρχε σημανση.
Πήγα στο δήμο και μου έδωσαν βεβαιωση ότι εκει υπάρχει σήμα stop,και ότι ο δρόμος που κινιόμουν έχει προτεραιότητα.Μιλώ χωρίς εμπειρία: Η ασφαλιστική θέλοντας να μην πληρώσει θα πει δεν υπήρχε σήμα, και θα έχει και το ok του δελτίου συμβάντων. Τη σούπα της θα τη χαλάσει η βεβαίωση που πήρες απ' το Δήμο αλλά δεν ξέρω πόσο μετράει. Πιθανόν να πάει 1/2 - 1/2. Ο άλλος ερχόταν από δεξιά ή αριστερά;
Τι εννοείς 50-50; Αυτό σημαίνει ότι κάθε οδηγός θα πρέπει να πληρώσει τη μισή ζημιά του δικού του αυτοκινήτου αφού η ασφαλιστική του άλλου οδηγού θα του πληρώσει μόνο τα μισά. Είναι δυνατόν να υποχρεωθεί να πληρώσει ο άλλος οδηγός τη μισή ζημιά του αυτοκινήτου του από την τσέπη του από τη στιγμή που στο δρόμο που κινείτο ΔΕΝ υπήρχε stop. Το ότι θα έπρεπε να υπάρχει είναι κάτι μεταξύ του xlv και του δήμου (;).
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Τι εννοείς 50-50;Εννοώ ότι ο πίνακας υπαιτιοτήτων σε αδιευκρίνιστες περιπτώσεις μοιράζει το ποσοστό ευθύνης 1/2 - 1/2. Τώρα πως το χειρίζονται αυτό οι ασφαλιστές δεν γνωρίζω.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καποιος ευθυνεται που λειπει το σημα απο την θεση του.Ο εργολαβος που εφτιαχνε πχ το πεζοδρομιο;Νομιζω οτι και η τροχαια εχει χαρτη με τις θεσεις των σηματων επι των οδων οποτε πρεπει να το βεβαιωσει και αυτη.
(αλλιως μετα το ατυχημα θα ξυλωναμε οτι πινακιδα δεν μας συμφερει )Νομίζω ο χάρτης δεν βοηθά αφού που εκείνη τη στιγμή το σήμα δεν ήταν στη θέση του. Αλλιώς (αστυνομικό δαιμόνιο που το έχω) πολλές απόπειρες, ενίοτε πετυχημένες, θα μπορούσαν να γίνουν με ένα δεύτερο άτομο να ξηλώνει το σήμα λίγα δεύτερα πριν.
-
Και εγώ πιστεύω πως ο άλλος θα δικαιωθεί από την ασφαλιστική, και το μόνο που μπορεί να κάνει ο xlv είναι να διεκδικήσει κάτι από τον υπάιτιο για την έλλειψη της πινακίδας (δήμος??).
-
Ο χρήστης imago έγραψε:
Καποιος ευθυνεται που λειπει το σημα απο την θεση του.Ο εργολαβος που εφτιαχνε πχ το πεζοδρομιο;Νομιζω οτι και η τροχαια εχει χαρτη με τις θεσεις των σηματων επι των οδων οποτε πρεπει να το βεβαιωσει και αυτη.
(αλλιως μετα το ατυχημα θα ξυλωναμε οτι πινακιδα δεν μας συμφερει )Νομίζω ο χάρτης δεν βοηθά αφού που εκείνη τη στιγμή το σήμα δεν ήταν στη θέση του. Αλλιώς (αστυνομικό δαιμόνιο που το έχω) πολλές απόπειρες, ενίοτε πετυχημένες, θα μπορούσαν να γίνουν με ένα δεύτερο άτομο να ξηλώνει το σήμα λίγα δεύτερα πριν.
Τον χαρτη τον εγραψα ως προς το να πιστοποιει οτι εκει επρεπε να υπαρχει σημα που απο καποιον αφαιρεθηκε.
Μηπως και ο φιλος στον δρομο που οδηγουσε ειχε σημα οτι εχει προτεραιοτητα; -
Στο θέμα της αποζημίωσης και του ποιος φταίει σε τέτοιες ιδιάζουσες περιπτώσεις, όλα κρίνονται στο πως μπορείς να το τεκμηριώσεις και να αποδείξεις ότι δεν φταις.
Το θετικό είναι πως ο xlv πήρε τη βεβαίωση πως ο κάθετος δρόμος έχει ΣΤΟΠ. Αυτό συν ο χάρτης με τη σήμανση στους δρόμους που δείχνει πως ο δρόμος ήταν κεντρικός και ο άλλος με στοπ θα βοηθήσει.
Το ότι είχε αφαιρεθεί η ταμπέλα, αυτό είναι πρόβλημα της άλλης ασφαλιστικής και του οδηγού του άλλου οχήματος να κυνηγήσουν όποιον ευθύνεται για την αφαίρεση της ταμπέλας και την πρόκληση του ατυχήματος.
-
Εχω την εντύπωση οτι απο την στιγμή που δεν υπάρχει το σήμα προτεραιότητα έχει ο εκ των δεξιών οπότε πολύ πιθανό να επωμισθεις εσυ το κόστος. Κατι αντιστοιχο γίνεται και οταν βαζουν σακουλα στα σηματα πρι τα ενεργοποιήσουν οι διαφοροι εργολάβοι οταν τα 'φυτευουν' την πρώτη φορά.
Το μόνο που θα μπορούσες να κάνεις είναι να κινηθεις ενάντια στο Δήμο για ελλειπή σήμανση ή αμέλεια κλπ...
Παρόμοιο θέμα και αν έχει πέσει η ταμπέλα και δεν είναι στην θέση της . Αντιθετα ισχύει η ταμπέλα ακόμα και αν ειναι καλυμένη πίσω από δεντρα , φυλωσιές ή αλλα εμπόδια....
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Στο θέμα της αποζημίωσης και του ποιος φταίει σε τέτοιες ιδιάζουσες περιπτώσεις, όλα κρίνονται στο πως μπορείς να το τεκμηριώσεις και να αποδείξεις ότι δεν φταις.Το θετικό είναι πως ο xlv πήρε τη βεβαίωση πως ο κάθετος δρόμος ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να έχει ΣΤΟΠ. Αυτό συν ο χάρτης με τη σήμανση στους δρόμους που δείχνει πως ο δρόμος ήταν κεντρικός και ο άλλος με στοπ θα βοηθήσει.
Το ότι είχε αφαιρεθεί η ταμπέλα, αυτό είναι πρόβλημα της άλλης ασφαλιστικής και του οδηγού του άλλου οχήματος να κυνηγήσουν όποιον ευθύνεται για την αφαίρεση της ταμπέλας και την πρόκληση του ατυχήματος.
Διόρθωση για να είναι πιο σωστό.
Σε κάθε περίπτωση εγώ πιστεύω το αντίθετο από εσένα. Νομίζω ότι ο ΚΟΚ ισχύει βάσει της πραγματικής σήμανσης, δηλαδή των υπαρχόντων σημάτων, και όχι βάσει της θεωρητικής σήμανσης (τι θα έπρεπε να υπάρχει). Είναι δυνατόν να χρεωθεί στον άλλο οδηγό το ατύχημα; Δηλαδή τι έπρεπε; Να έχει μαζί του τον χάρτη του δήμου και σε κάθε διασταύρωση να συμβουλεύεται και το δρόμο και τον χάρτη;
Επίσης, τόση ώρα δεν έχουμε αναφερθεί σε κάτι πολύ σημαντικό: ο συμφορουμίτης πέρασε τη διασταύρωση χωρίς να ελέγξει/κόψει γιατί ήξερε ότι εκεί συνήθως προηγείται. Μέγα λάθος. Κι αν είχε επίτηδες αλλάξει η σήμανση/προτεραιότητα στη διασταύρωση για τους x, y λόγους; Υποχρεούμαστε* να ελέγχουμε κάθε φορά την ισχύουσα σήμανση και όχι να στηριζόμαστε σε παλαιότερη γνώση. Προ ημερών σε άλλο θέμα έγινε αναφορά (από τον Kacey νομίζω) στο ότι τα σήματα (i) προτεραιότητας, (ii) παραχώρησης προτεραιότητας και (iii) stop επίτηδες δεν είναι κυκλικά και έχουν διακριτό σχήμα, ώστε να είναι εύκολα αναγνωρίσιμα από όσους κινούνται στους κάθετους δρόμους.
*: Προφανώς κι εγώ έχει τύχει να περάσω χωρίς να ελέγξω ενθυμούμενος τη σήμανση από προηγούμενη φορά. Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι είμαι άμοιρος ευθυνών. Αναλαμβάνω ένα ρίσκο. Κάποια στιγμή μπορεί να χάσω
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καποιος ευθυνεται που λειπει το σημα απο την θεση του.Ο εργολαβος που εφτιαχνε πχ το πεζοδρομιο;Νομιζω οτι και η τροχαια εχει χαρτη με τις θεσεις των σηματων επι των οδων οποτε πρεπει να το βεβαιωσει και αυτη.
(αλλιως μετα το ατυχημα θα ξυλωναμε οτι πινακιδα δεν μας συμφερει )Νομίζω ο χάρτης δεν βοηθά αφού που εκείνη τη στιγμή το σήμα δεν ήταν στη θέση του. Αλλιώς (αστυνομικό δαιμόνιο που το έχω) πολλές απόπειρες, ενίοτε πετυχημένες, θα μπορούσαν να γίνουν με ένα δεύτερο άτομο να ξηλώνει το σήμα λίγα δεύτερα πριν.
Τον χαρτη τον εγραψα ως προς το να πιστοποιει οτι εκει επρεπε να υπαρχει σημα που απο καποιον αφαιρεθηκε.
Μηπως και ο φιλος στον δρομο που οδηγουσε ειχε σημα οτι εχει προτεραιοτητα;Να πως την πάτησα εγώ σε ανάλογη περίπτωση. Στους Θρακομακεδόνες έχει τη γνωστή μεγάλη πλατεία. Στην μεγάλη έξοδο (δίπλα από Ταχυδρομείο κλπ) έχει τον κατηφορικό δρόμο. Λίγα μέτρα (10;) μετά την έξοδο από την κυκλική (αλλά μετά την έξοδο) της πλατείας έχει έναν δρομάκο που έρχεται από δεξιά. Αυτόν δεν τον προσέχει κανείς και σχεδόν ποτέ δεν βγαίνει κάποιος από κει. Μια μέρα κάνω έξοδο από κυκλική και ήρθα στο τσάκ με έναν που έβγαινε από κει με 1000. Δεν είπα τίποτε. Τον βλέπω να με κυνηγάει στον κατήφορο. Σταματάω αναγκαστικά στο επόμενο siop, έρχεται δίπλα και μου λέει: Μου φαίνεται ότι εγώ έχω λάθος μιας και βγαίνατε από κυκλική, συγνώμη, και φεύγει. Μου φάνηκε παράξενο (πολύ παράξενο), και την άλλη μέρα πάω να ελέγξω αυτόν τον μικρό δρομάκο. Ε λοιπόν, στην έξοδό του είχε, ανάμεσα σε άλλα σήματα, ένα στύλο τροχαίας χωρίς σήμα. Μολονότι δεν γνωρίζω αν εκεί υπήρχε ή πρόκειται να τοποθετηθεί stop, αντιβαίνει την κοινή λογική να μην έχει προτεραιότητα ο φαρδύς δρόμος και να έχει το στενάκι. Αν τρακάραμε θα ήμουν στη θέση του φίλου τώρα.
-
Θα ηθελα επίσης να συμπληρώσω,εαν κατι λεει αυτο,οτι ο δρομος που κινιόμουν ηταν ανηφορικός,και φαρδύτερος απο το στένο που πετάχτηκε χωρις καθόλου να σταματήσει το άλλο auto.
Επίσης μετά από 2μέρες το stop υπάρχει κανονικότατα στην θέση ποθ προυπήρχε.
Λεμε τωρα, εαν την έβλεπα και έπρεπε βάση σήμανσης να σταματήσω,το πίσω από μένα auto θα με χτύπαγε.
Φίλοι στο συκγεκριμένο δρόμο υπάρχει προτεραιότητα έναντι των καθετων δρόμων που τον συναντουν.
Σας ευχαριστω για τις απόψεις σας. -
Και πάλι δε λέει κάτι δυστυχως. Ακόμα και αν ο πίσω σε χτύπαγε θα είχε την ευθύηνη για την μη τηρηση των αποστάσεων και οχι εσυ που φρέναρες 'αναιτια'.
-
Ο χρήστης xlv έγραψε:
Θα ηθελα επίσης να συμπληρώσω,εαν κατι λεει αυτο,οτι ο δρομος που κινιόμουν ηταν ανηφορικός,και φαρδύτερος απο το στένο που πετάχτηκε χωρις καθόλου να σταματήσει το άλλο auto.
Επίσης μετά από 2μέρες το stop υπάρχει κανονικότατα στην θέση ποθ προυπήρχε.
Λεμε τωρα, εαν την έβλεπα και έπρεπε βάση σήμανσης να σταματήσω,το πίσω από μένα auto θα με χτύπαγε.
Φίλοι στο συκγεκριμένο δρόμο υπάρχει προτεραιότητα έναντι των καθετων δρόμων που τον συναντουν.
Σας ευχαριστω για τις απόψεις σας.να σε ρωτησω,που εγινε το τρακαρισμα?στον πειραια,στην γειτονια μου εχει ακριβως ενα τετοιο σημειο,ανηφορικο,και καποιος εχει ξηλωσει ενα στοπ στο στενακι που ερχεται απο δεξια
-
Ο χρήστης xlv έγραψε:
Θα ηθελα επίσης να συμπληρώσω,εαν κατι λεει αυτο,οτι ο δρομος που κινιόμουν ηταν ανηφορικός,και φαρδύτερος απο το στένο που πετάχτηκε χωρις καθόλου να σταματήσει το άλλο auto.
Επίσης μετά από 2μέρες το stop υπάρχει κανονικότατα στην θέση ποθ προυπήρχε.
Λεμε τωρα, εαν την έβλεπα και έπρεπε βάση σήμανσης να σταματήσω,το πίσω από μένα auto θα με χτύπαγε.
Φίλοι στο συκγεκριμένο δρόμο υπάρχει προτεραιότητα έναντι των καθετων δρόμων που τον συναντουν.
Σας ευχαριστω για τις απόψεις σας.Δυστυχώς, τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι δεσμευτικό για τον άλλο οδηγό ώστε να έπρεπε να έχει σταματήσει στο συγκεκριμένο στενό. Αν δε δει STOP τη στιγμή που φτάνει στη διασταύρωση προηγείται, είτε διασταυρώνεται με τη Συγγρού είτε με το στενό της γειτονιάς, είτε μπει STOP μετά από δύο ημέρες είτε ποτέ.
Η άμεση τοποθέτηση του STOP μπορεί να είναι για να καλύφθει ο δήμος, 'δεν είχαμε ενημερωθεί για την αφαίρεση του STOP, μόλις το μάθαμε το αλλάξαμε'.
Μπες λίγο και στη θέση του άλλου οδηγού που προσπάθησε να περάσει τη διασταύρωση ΧΩΡΙΣ να έχει STOP, έσκασε κάποιος από ΑΡΙΣΤΕΡΑ του και του ζητάει και τα ρέστα. Καταλαβαίνεις ότι ακούγεται κάπως. Επαναλαμβάνω, κατ' εμέ μόνη ελπίδα να κυνηγήσεις το δήμο.
-
Ο χρήστης chrooooo έγραψε:
Θα ηθελα επίσης να συμπληρώσω,εαν κατι λεει αυτο,οτι ο δρομος που κινιόμουν ηταν ανηφορικός,και φαρδύτερος απο το στένο που πετάχτηκε χωρις καθόλου να σταματήσει το άλλο auto.
Επίσης μετά από 2μέρες το stop υπάρχει κανονικότατα στην θέση ποθ προυπήρχε.
Λεμε τωρα, εαν την έβλεπα και έπρεπε βάση σήμανσης να σταματήσω,το πίσω από μένα auto θα με χτύπαγε.
Φίλοι στο συκγεκριμένο δρόμο υπάρχει προτεραιότητα έναντι των καθετων δρόμων που τον συναντουν.
Σας ευχαριστω για τις απόψεις σας.να σε ρωτησω,που εγινε το τρακαρισμα?στον πειραια,στην γειτονια μου εχει ακριβως ενα τετοιο σημειο,ανηφορικο,και καποιος εχει ξηλωσει ενα στοπ στο στενακι που ερχεται απο δεξια
To τρακάρισμα έγινε Δερβενακιων και Π. Μαυρομιχαλη
-
Ο χρήστης xlv έγραψε:
Θα ηθελα επίσης να συμπληρώσω,εαν κατι λεει αυτο,οτι ο δρομος που κινιόμουν ηταν ανηφορικός,και φαρδύτερος απο το στένο που πετάχτηκε χωρις καθόλου να σταματήσει το άλλο auto.
Επίσης μετά από 2μέρες το stop υπάρχει κανονικότατα στην θέση ποθ προυπήρχε.
Λεμε τωρα, εαν την έβλεπα και έπρεπε βάση σήμανσης να σταματήσω,το πίσω από μένα auto θα με χτύπαγε.
Φίλοι στο συκγεκριμένο δρόμο υπάρχει προτεραιότητα έναντι των καθετων δρόμων που τον συναντουν.
Σας ευχαριστω για τις απόψεις σας.να σε ρωτησω,που εγινε το τρακαρισμα?στον πειραια,στην γειτονια μου εχει ακριβως ενα τετοιο σημειο,ανηφορικο,και καποιος εχει ξηλωσει ενα στοπ στο στενακι που ερχεται απο δεξια
To τρακάρισμα έγινε Δερβενακιων και Π. Μαυρομιχαλη
καλα,ε,τρομερη επιτυχια,εγω λεω για 2 στενα παραπανω,δερβενακιων και καπεταν ματαπα που παλι εχει ξηλωμενο στοπ
αυτο στην μαυρομιχαλη δεν το ειχα προσεξει να σου πω την αληθεια,στη γωνια του σχολειου?
μενεις εδω στη γειτονια? -
Ο χρήστης chrooooo έγραψε:
Θα ηθελα επίσης να συμπληρώσω,εαν κατι λεει αυτο,οτι ο δρομος που κινιόμουν ηταν ανηφορικός,και φαρδύτερος απο το στένο που πετάχτηκε χωρις καθόλου να σταματήσει το άλλο auto.
Επίσης μετά από 2μέρες το stop υπάρχει κανονικότατα στην θέση ποθ προυπήρχε.
Λεμε τωρα, εαν την έβλεπα και έπρεπε βάση σήμανσης να σταματήσω,το πίσω από μένα auto θα με χτύπαγε.
Φίλοι στο συκγεκριμένο δρόμο υπάρχει προτεραιότητα έναντι των καθετων δρόμων που τον συναντουν.
Σας ευχαριστω για τις απόψεις σας.να σε ρωτησω,που εγινε το τρακαρισμα?στον πειραια,στην γειτονια μου εχει ακριβως ενα τετοιο σημειο,ανηφορικο,και καποιος εχει ξηλωσει ενα στοπ στο στενακι που ερχεται απο δεξια
To τρακάρισμα έγινε Δερβενακιων και Π. Μαυρομιχαλη
καλα,ε,τρομερη επιτυχια,εγω λεω για 2 στενα παραπανω,δερβενακιων και καπεταν ματαπα που παλι εχει ξηλωμενο στοπ
αυτο στην μαυρομιχαλη δεν το ειχα προσεξει να σου πω την αληθεια,στη γωνια του σχολειου?
μενεις εδω στη γειτονια?Ναι μένω στην Πατρων!!!!!!!!
Ακριβώς στην πολυκατοικία απέναντι είναι το stop.Παλιά ηταν στην γωνία του σχολείου. -
Κατά τη γνώμη μου δεν φταίει κανείς από τους δύο οδηγούς. Την ευθύνη έχει ο Δήμος (ή όποιο υπουργείο είναι υπεύθυνο για την τοποθέτηση και συντήρηση των πινακίδων ΚΟΚ).
Το τί θα πράξουν οι ασφαλιστικές εταιρίες, δεν γνωρίζω. Είμαι περίεργος όμως να μάθω...... -
Καλησπέρα. Είμαι κάτοχος ενός Renault 9 (μοντέλο 1986). Πριν από μερικές ημέρες είχα ένα τρακάρισμα. Σε μια κλειστή στροφή ένας τύπος, που ερχόταν από το αντίθετο ρεύμα, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, το οποίο γλίστρησε λόγω βροχής και με βρήκε στην μπροστινή αριστερή ρόδα. Δική του υπαιτιότητα. Μου έκανε μεγάλη ζημιά (τροχός, αμορτισέρ, ψαλίδι, φτερό, πόρτα οδηγού, καπώ). Στο συνεργείο μου είπαν ότι η επισκευή του Renault θα κοστίσει 2.000 ευρώ περίπου. Η ασφαλιστική του υπαίτιου, επικαλούμενη την παλαιότητα του Renault και την οικονομικά ασύμφορη επισκευή του, αποφάσισε να μην πληρώσει την επισκευή αλλά να με αποζημιώσει με ένα ποσό το οποίο κρίνει ότι αντιστοιχεί στην τρέχουσα αξία του αυτοκινήτου (600 ευρώ). Επίσης, μου είπαν ότι για να μου τα δώσουν πρέπει να παραδώσω τις πινακίδες του αυτοκινήτου. Είμαι υποχρεωμένος να δεχτώ αυτή την απόφαση και να ξεγράψω το Renault, ή υπάρχει κάποια άλλη λύση για να πάρω την αποζημίωση και να κρατήσω το αυτοκίνητο;
-
Δικγορο και σου φτιαχνουν το αμαξι σου χωρις να βαλεις δραχμη τα περη παλαιοτητας δεν ισχυουν στα δικαστηρια.
Πες τους να σου βρουνε ενα σαν το δικο σου ή να βαλουν μεταχειρισμενα ανταλακτικα
-
Είσαι πολύ ατυχής περίπτωση. Λόγω παλαιότητας του αμαξιού σου, η επισκευή του (αν και σχετικά περιορισμένη ζημιά) κοστολογείται μεγαλύτερη από την αξία του αυτοκινήτου οπότε θεωρείται ολική. Αποζημιώνεσαι με την τρέχουσα αξία του αμαξιού σου που στην πραγματικότητα δεν φτάνει να πάρεις ούτε πατίνι Κρίμα, αν το πρόσεχες και το είχες σε καλή κατάσταση. Δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι
τρακαρισμα. Τώρα?