-
Πάντως στην Ιπποκράτους και τη Χαριλάου Τρικούπη οι λεωφορειολωρίδες βοήθησαν την κίνηση στο ό,τι δεν παρκάρουν πια δεξιά. Παλιά παρκάρανε δεξιά και το λεωφορείο αναγκαζόταν να πηγαίνει στη μέση του δρόμου, οπότε σε κάθε στάση περίμεναν όλοι. Τώρα το λεωφορείο πάει δεξιά και υπάρχει μία λωρίδα ελεύθερη.
-
Οπως σε όλα τα πράγματα,χρειάζεται υπομονή!
Ας περιμένουμε να ολοκληρωθούν όλα τα έργα υποδομής που γίνονται για να κρίνουμε τις επιπτώσεις!
Πως μπορούμε π.χ. να κρίνουμε τώρα τι επιπτώσεις στην κυκλοφορία της Μεσογείων θα έχουν οι 2 νέοι σταθμοί του Μετρό??!!
να θυμίσω οτι οι περισσότεροι λέγαμε οτι πολύ λίγοι θα χρησιμοποιούν την Αττική Οδό λόγω υψηλων διοδίων,αλλά πέσαμε πολύ έξω!!
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Οι λεωφορειολωρίδες είναι μια χαρά μόνο σαν σύλληψη, σαν υλοποίηση είναι αίσχος...
Δηλαδή τι διαφορετική υλοποίηση θα μπορούσαν να έχουν;
Μία λωρίδα κυκλοφορίας που κλείνει για τα ΜΜΜ είναι. Μπορεί να υλοποιηθεί και αλλιώς;
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Οι λεωφορειολωρίδες είναι μια χαρά μόνο σαν σύλληψη, σαν υλοποίηση είναι αίσχος...
Δηλαδή τι διαφορετική υλοποίηση θα μπορούσαν να έχουν;
Μία λωρίδα κυκλοφορίας που κλείνει για τα ΜΜΜ είναι. Μπορεί να υλοποιηθεί και αλλιώς;
Διάνοιξη νέων λωρίδων -όπως έγινε όπου είχε επιτυχία το μέτρο- και όχι μείωση των υπάρχοντων για τα αυτοκίνητα όπου καταλήξαμε να έχουμε κατα μέσο όρο αυξηση 30% της κίνησης στα αυτοκίνητα και πολύ μικρό όφελος για τα ΜΜΜ αφού είτε η λεωφορειολωρίδα ήταν κατειλημένη από παραβάτες είτε το λεωφορείο κολλούσε παρακάτω όπου δεν υπήρχε λωρίδα...Όπου δεν υπήρχε χώρος θα μπορούσαν να μικρύνουν πεζοδρόμια σε συνδιασμό με μερική κατάργηση των παράδρομων θα έβρισκαν χώρο. Φυσικά αυτές οι προτάσεις υπήρχαν στο τραπέζι, αλλά απορρίφθηκαν ως δαπανηρές... Άσχετα αν αναγκάζονται να το κάνουν τώρα σε ορισμένους δρόμους.
-
Παράδρομους έχουν ελάχιστοι λεωφόροι σε όλη την Αθήνα, για να μην πω βέβαια ότι εξπηρετούν τους δικούς τους σκοπούς.
Τα πεζοδρόμια φυσικά θα ήταν αστείο να μικρύνουν (είναι ήδη εξαιρειτκά στενά και άλλωστε δεν θα καταργήσουμε τους πεζούς για να γεμίσουμε οχήματα - το αντίθετο πάμε να κάνουμε).
Εξ ορισμού όταν αποφασίζεις να φτιάξεις λεωφοριόδρομους το κάνεις εις βάρος των ΙΧ. Απλά αστυνόμευση χρειάζεται, που στη χώρα αυτή δεν υπάρχει περίπτωση να επιτευχθεί λόγω της βαρβαρικής νοοτροπίας των ιθαγενών. Περιμένω το μπάχαλο με τις Ολυμπιακές λεωφορειολωρίδες. Να δω ποιος θα τις σεβαστεί (πέρα από εμένα δηλαδή).
-
μια απορια... με τις ολυμπιακες λωριδες δεν μπορεις να κανεις ουτε προσπεραση στιγμιαια???
Δηλαδη στην μαραθωνος (η οποια παρα τις γκρινιες εγινε φανταστικη ) Θα πρεπει να μενεις πισω απο φορτηγο η λεοφωρειο? -
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
μια απορια... με τις ολυμπιακες λωριδες δεν μπορεις να κανεις ουτε προσπεραση στιγμιαια???
Δηλαδη στην μαραθωνος (η οποια παρα τις γκρινιες εγινε φανταστικη ) Θα πρεπει να μενεις πισω απο φορτηγο η λεοφωρειο?Νομιζω πως δεν μπορεις.....
Θα ειναι αποκλειστικα για τα Ολυμπιακα αυτοκινητα.....
Τωρα αν θα εφαρμοστει το μετρο,ειναι ενα αλλο θεμα που σηκωνει συζητηση. -
Οταν μειωνεις χωρο για τα οχηματα πρεπει να σκεφτεις κ που θα πανε.
Π.χ το Μαρουσι εκλεισε το δημο απο τα οχηματα αλλα επηξε την Κηφησιας.Καθαροτερος δημος για τους πεζους ακομα χειροτερη Κηφησιας (ρυπανση, κινηση κλπ).
Φτιαχνεις λεωφοριολωριδα οκ. Τα οχηματα αυτης της λωριδας τι θα κανουν ομως??? Θα πηξουν διπλα θα γινει πανικος κ παλι περισσοτερη φθορα, καυσαερια, πανικος κλπ.Αστυνομευση να κανει τι??? Να παει λιγο πιο γρηγορα το λεωφορειο???
Τα οχηματα ομως παλι πηζουν.
Δεν θα ειχα κανενα προβλημα να μικρυνει το πεζοδρομιο για να περναει το λεωφορειο οπως και για να παρκαρουν τα οχηματα. Απλα διοτι κ πιο σωστη ροη θα υπηρχε και λιγοτερα αρνητικα απο τα παραπανω.Αυτη την λογικη που λεει 'πηξε για να μαθεις κ να παρεις ΜΜΜ' την βρισκω αθλια. Δωσε μου καλο ΜΜΜ και θα το παρω ετσι κ αλλιως διοτι απλα θα μου κοστισει λιγοτερο, λιγοτερη κουραση, φθορα οχηματος, κινδυνος.
Απλα βρηκαν μια ιδεα κ την υλοποιησαν χωρις να λαβουν υπ οψη το πως γινεται αυτο αλλου....
=============
Η Ολυμπιακη λωριδα στον Κηφισσο ειναι μεγαλη κατσικια παντως...
Ειπαμε οχι κ στο μονο δρομο που εμεινε! -
Μα είναι φαύλος κύκλος και ο μόνος τρόπος για να λυθεί είναι να πληγούν έστω προσωρινά τα συμφέροντα αυτών που εν τέλει θα βοηθηθούν.
Αν λοιπόν θέλεις να χρησιμοποιεί ο κόσμος τα ΜΜΜ πρέπει να γίνουν καθαρότερα, ασφαλέστερα και ταχύτερα με μέτρα όπως λεωφορειολωρίδες (λλ) και αστυνόμευση (στην Αγγλία πλέον τα λεωφορεία καταγράφουν αυτομάτως ό,τι συναντάνε και στέλνεται σχετικό γράμμα πρόστιμο στον ιδιοκτήτη). Η πρόταση να βγούν λλ από το πουθενά (όπως αναφέρθηκε) είναι καλή αλλά μπορεί να ισχύσει χωρίς σημαντικά μειονεκτήματα σε ελάχιστα μόνο μέρη. Δυστυχώς αναγκαστικά θα γίνει σε βάρος των κοινών λωρίδων. Συχνά όμως αυτές οι λωρίδες δεν είναι λωρίδες κυκλοφορίας αλλά παράνομου παρκαρίσματος οπότε δεν χάνονται καν οι θέσεις παρκαρίσματος περιοίκων (αν και πια ακόμα και οι κάτοικοι είναι συχνά μόνιμα παράνομοι....)! Η κατάργηση των παρκαρισμένων, παράνομα έτσι κι αλλιώς, είναι κάτι πλεονεκτικό για την βελτίωση της ροής. Η ίδια η λλ λειτουργεί θετικά στο θέμα αυτό και βοηθάει τη ροή των λεωφορείων αλλά και των αυτοκινήτων αφού οι διαθέσιμες λωρίδες είναι πραγματικές και δεν πρέπει να κάνεις ζικ-ζάκ ή να σταματάς για να παρκάρει ξεπαρακάρει κάποιος....
Είναι βασικό οι κινήσεις να γίνονται με μέτρο και με λογική από όλες τις πλευρές για την καλύτερη εδραίωση αλλά και αποδοχή του μέτρου. Όχι λλ εκεί που πλήττουν τη ροή και όχι αντιδράσεις από συνήθεια....
Αφού λοιπόν επιταχυνθεί το ΜΜΜ τότε θα το προτιμήσει και ο κόσμος και τότε θα αρχίσει το μέτρο να δείχνει την αξία του. Δεν είναι κάτι που θα γίνει σε 1 χρόνο αλλά σε 5-10. Προσωπικά πλέον για κάποιες συγκεκριμένες διαδρομές ούτε που το σκέφτομαι να πάρω αυτοκίνητο και αυτό δείχνει και τα χάλια του μποτιλιαρίσματος/παρκαρίσματος αλλά και την πραγματική εναλλακτική που προσφέρουν πια τα ΜΜΜ! -
Για να 'φτάσει το νυστέρι στο κόκκαλο' πρέπει κάποια στιγμή να υπάρξει παρατηρήσιμη μείωση του στόλου ΙΧ - όπου ιδιοκτήτες που δεν μπορούν να βρούν θέση παρκαρίσματος να αρχίσουν να τα πουλάνε.
Τώρα δεν γίνεται αυτό - ο μέσος έλληνας αγοράζει αυτοκίνητο πρώτα και μετά το αφήνει όπου να΄ναι - κυριολεκτικά. Ακόμα και σήμερα, οποιαδήποτε κίνηση περιορισμού παράνομης στάθμευσης στις γειτονιές αντιμετωπίζεται ώς βάρβαρη καταπάτης του 'κεκτημένου δημοκρατικού δικαιώματος να έχουμε αυτοκίνητο'!
Δηλαδή...δημοκρατία σημαίνει να με αφηνουν να παρκάρω στο πεζοδρόμιο! Μόνο εν Ελλάδι...
Να θυμίσω εξάλλου τον 'χαμό' που έγινε με τα παρκόμετρα...όπου όλοι οι (ξαφνικά) ευαίσθητοι πολίτες ξεσηκώθηκαν. Γεγονός και φαινόμενο που είναι τουλάχιστον αστείο στην χώρα του αυθαίρετου και της μίζας.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Να θυμίσω εξάλλου τον 'χαμό' που έγινε με τα παρκόμετρα...όπου όλοι οι (ξαφνικά) ευαίσθητοι πολίτες ξεσηκώθηκαν. Γεγονός και φαινόμενο που είναι τουλάχιστον αστείο στην χώρα του αυθαίρετου και της μίζας.Εδώ θα διαφωνήσω. Το θέμα τότε δεν ήταν τα παρκόμετρα per se αλλά η εκμετάλλευσή τους από ιδιωτικές επιχειρήσεις που εμφανίστηκαν από το πουθενά και έκοβαν κλήσεις χωρίς να έχουν τέτοιο δικαίωμα.
-
Μα τελικά το θέμα δεν είναι ο αριθμός ούτε των ΙΧ ούτε των ΜΜΜ!
Είναι το πως αυτά κινούνται εντός της αστικής περιοχής!
Τα σχέδια για την Αθήνα δεν αφορούσαν ούτε τα Λιόσια,ούτε το Κρυονέρι, ούτε τα Μεσόγεια!Και όμως αυτές οι περιοχές αποτελούν πλέον πόλους οικιστικής ανάπτυξης!
Οι κάτοικοι όμως πρέπει να διασχίζουν την πόλη για να πάνε στις δουλειές τους,αφου ανάπτυξη οικονομική τοπικά (αξιόλογη) ακόμα δεν υφίσταται ή στα εργοστάσια/εταιρείες εργάζονται άνθρωποι που μένουν στην άλλη άκρη της πόλης (π.χ. Singular)!Με τον καιρό,όλο και περισσότεροι,θα αλλάζουν τόπο κατοικίας και το πρόβλημα θα εξομαλύνεται!
Αλλάζει η ζωή στην πόλη!Και κάθε αλλαγή είναι δύσκολη! -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Να θυμίσω εξάλλου τον 'χαμό' που έγινε με τα παρκόμετρα...όπου όλοι οι (ξαφνικά) ευαίσθητοι πολίτες ξεσηκώθηκαν. Γεγονός και φαινόμενο που είναι τουλάχιστον αστείο στην χώρα του αυθαίρετου και της μίζας.
Εδώ θα διαφωνήσω. Το θέμα τότε δεν ήταν τα παρκόμετρα per se αλλά η εκμετάλλευσή τους από ιδιωτικές επιχειρήσεις που εμφανίστηκαν από το πουθενά και έκοβαν κλήσεις χωρίς να έχουν τέτοιο δικαίωμα.
Διαφωνώ (αλλά μην τσακωθούμε ). Αμφιβάλλω ότι το πραγματικό πρόβλημα των συμπολιτών μας ήταν η διαχείριση των παρκόμετρων. Οι περισσότεροι διαφωνούσαν γιατί έβγαιναν απο την βολή τους (πελάτες) η φοβόντουσας οικονομικό αντίκτυπο (μαγαζάτορες).
Αυτό μου θυμίζει και το επεισόδιο με το τράμ στο Π.Φάληρο. Όπου πάλι οι κάτοικοι ξεσηκώθηκαν για την 'επερχόμενη καταστροφή του περιβάλλοντος'! Απο ιδία πείρα...σκασίλα τους το περιβάλλον - να διπλοπαρκάρουν στην Αχιλλέως ήθελαν...
Δεν έχω πρόβλημα οι εταιρείες να εισπράτουν πρόστιμα - με την προϋπόθεση οτι η δράση τους καλύπτεται απο πλήρες και νομικά ελεγμένο συμβόλαιο με τον δήμο.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Τα σχέδια για την Αθήνα δεν αφορούσαν ούτε τα Λιόσια,ούτε το Κρυονέρι, ούτε τα Μεσόγεια!Και όμως αυτές οι περιοχές αποτελούν πλέον πόλους οικιστικής ανάπτυξης!
Οι κάτοικοι όμως πρέπει να διασχίζουν την πόλη για να πάνε στις δουλειές τους,αφου ανάπτυξη οικονομική τοπικά (αξιόλογη) ακόμα δεν υφίσταται ή στα εργοστάσια/εταιρείες εργάζονται άνθρωποι που μένουν στην άλλη άκρη της πόλης (π.χ. Singular)!Με τον καιρό,όλο και περισσότεροι,θα αλλάζουν τόπο κατοικίας και το πρόβλημα θα εξομαλύνεται!
Αλλάζει η ζωή στην πόλη!Και κάθε αλλαγή είναι δύσκολη!Το θέμα είναι ότι στις περιοχές που αναφέρεσαι ήδη οι τιμές των ακινήτων έχουν ανέβει στα ύψη, αφού έχουν αρχίσει και θεωρούνται 'κυριλέ προάστια', όπως ο Άγιος Στέφανος. Έτσι είναι πολύ δύσκολο για ένα νέο εργαζόμενο να βρει αξιοπρεπή κατοικία σε αυτές. Ομολογώ ότι έχω ψάξει από περιέργεια σπίτι κοντά στον Άγιο Στέφανο αλλά έβρισκα μόνο από τεσσάρια και πάνω με >550ευρώ το μήνα ενοίκιο.
Η μόνη εφικτή λύση, τουλάχιστον γι'αυτούς που έχουν αρκετά σταθερή δουλειά είναι η μετακόμιση εντελώς εκτός Αθηνών (π.χ. Εύβοια), πράγμα που θα το κάνουν όλο και περισσότεροι αθηναίοι, και στην Αθήνα θα μένουν μόνο οι αλλοδαποί όπως ήδη έχει γίνει σε πολλές κεντρικές περιοχές (Πατήσια, Κυψέλη). Δεν ξέρω αν θέλουμε κάτι τέτοιο.
-
Οντως ετσι είναι Κώστα,αλλά είναι λογικό οταν ανεβαίνει απότομα η ζήτηση να ανεβαίνουν και οι τιμες!
Σε λίγο οι τιμές είναι σίγουρο οτι θα πέσουν!
Σε κάθε περίπτωση,κάποιοι θα το κάνουν!Οσο για την Εύβοια,με Προαστιακό να φτάνει Χαλκίδα,το βλέπω πολύ πιθανό,αφου θα θέλεις 45' για να φτάσεις στο Κέντρο της Αθήνας!Μακάρι να γινότανε και δρόμος της προκοπής προς Κύμη!!!
Αλλάζουν τα πράγματα στην ΑττικοΒοιωτία,μακάρι να αλλάξουν και στις αλλες περιοχές της Ελλάδας!
Μακάρι να γίνει η Ιονία Οδός,να τελειώσει σύντομα η Εγνατία,να φτιάξουν σιδηρόδρομο.....!!!
-
Συχνά όμως αυτές οι λωρίδες δεν είναι λωρίδες κυκλοφορίας αλλά παράνομου παρκαρίσματος οπότε δεν χάνονται καν οι θέσεις παρκαρίσματος περιοίκων (αν και πια ακόμα και οι κάτοικοι είναι συχνά μόνιμα παράνομοι....)! Η κατάργηση των παρκαρισμένων, παράνομα έτσι κι αλλιώς, είναι κάτι πλεονεκτικό για την βελτίωση της ροής. Η ίδια η λλ λειτουργεί θετικά στο θέμα αυτό και βοηθάει τη ροή των λεωφορείων αλλά και των αυτοκινήτων αφού οι διαθέσιμες λωρίδες είναι πραγματικές και δεν πρέπει να κάνεις ζικ-ζάκ ή να σταματάς για να παρκάρει ξεπαρακάρει κάποιος....
Για τα παρκαρισμενα υπαρχουν και οι γερανοι και η αστυνομια.
Γιατι να μην υπαρχει επιτηρηση ετσι και στο τελος να εχουμε 2 λωριδες για ολους????Σιγουρα αν η Πατησιων ειχε 2 λωριδες ανα ρευμα θα ηταν παρα πολυ καλυτερα. Πες μου ομως που θα πανε ολα τα παρκαρισμενα οταν ακομα και σημερα τα κτιρια που φτιαχνονται δεν εχουν παρκινκ και οι χωροι σταθμευσεως δωρεαν ειναι ανυπαρκτοι.
Δημοτικα τελη δεν πληρωνουμε??? Να φτιαχτουν παρκινκ.
Και μετα να βγουν εξω γερανοι και να σηκωνουν τα παντα.
Οι λλ δεν λειτουργουν παντα ετσι. Στην Κηφησιας δεν υπηρχε προβλημα παρκαρισμενων. Ουτε στην Μεσογειων.
Και υπαρχουν ακομα τυποι που βγαζουν τα αλαρμ μεσα στην λλ...Τα παρκαρισμενα ειναι τεραστιο θεμα και κανεις δεν ασχοληθηκε σοβαρα ποτε με αυτο.. Αντιθετα σηκωναν τα μηχανακια απο τα πεζοδρομια! (Αν ειναι δυνατο) Δεν μας ειπαν ομως που θα παρκαρει το μηχανακι.....
Μια ειναι η λυση... Φυγη απο την Αθηνα...
-
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Δημοτικα τελη δεν πληρωνουμε??? Να φτιαχτουν παρκινκ.Τα δημοτιά τέλη δεν είναι για να μας φτιαξουν πάρκινγκ...
Τα παρκαρισμενα ειναι τεραστιο θεμα και κανεις δεν ασχοληθηκε σοβαρα ποτε με αυτο.. Αντιθετα σηκωναν τα μηχανακια απο τα πεζοδρομια! (Αν ειναι δυνατο)
Καλά κάνανε! Τα πεζοδρόμια δεν είναι για τα μηχανάκια! Εάν δυσκολεύεσαι...πούλησέ το! Ακούγεται ακραίο αλλά μόνο έτσι θα διορθωθεί (εν μέρει) η κατάσταση...
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Αυτό μου θυμίζει και το επεισόδιο με το τράμ στο Π.Φάληρο. Όπου πάλι οι κάτοικοι ξεσηκώθηκαν για την 'επερχόμενη καταστροφή του περιβάλλοντος'! Απο ιδία πείρα...σκασίλα τους το περιβάλλον - να διπλοπαρκάρουν στην Αχιλλέως ήθελαν...
Δοκίμασε να περπατήσεις στο ελάχιστο πλέον τμήμα που έχει αφήσει το τραμ στο 'πεζοδρόμιο' της παραλιακής
Η Αχιλλέως για την ώρα δεν υπάρχει
-
Αυτος που παιρνει το μηχανακι ειναι πολυ πιο ευκολο να του δημιουργησουν λιγο χωρο να παρκαρει.
Αυτος που παιρνει μηχανακι πρεπει να τον υπστηριζεις και οχι να τον κραζει ς διοτι δεν πηρε το αυτοκινητο του να κατεβει στο κεντρο.
Κοινως δεν δημιουργησε κινηση, ρυπανση κλπ...
Μακαρι να υπηρχαν περισσοτερα μηχανακια απ οτι αυτοκινητα στο κεντρο.
Και αφου τα πεζοδρομια δεν ειναι για τα μηχανακια πες μου εσυ που θα πρεπει να παρκαρουν λοιπον...Μια χαρα πεζοδρομια εχει το κεντρο πλεον και με λιγα μηχανακια πανω.
Ελεος πια με τους πεζους. Εχουν και τα οχηματα δικαιωματα.Τα δημοτικα τελη γιατι ειναι ?????
Για το σκουπιδιαρικο και τα φωτα μονο???
Διοτι μονο αυτα βλεπω στο 98% των δημων.Δεν νομιζω καθολου.Ειναι για να γινεται ο δημος καλυτερος και ενας δημος με λιγοτερα παρκαρισμενα γινεται καλυτερος.
Πεταξε τα οχηματα εξω το Μαρουσι π.χ. που πηγανε????
Παντου γυρω και εγινε ενα μπαχαλο.Οπως δημιουργουνται υποδομες για τους πεζους ετσι πρεπει να γινονται και για τα οχηματα.Το να φτιαξεις 5 γεφυρες στην Αλεξανδρας δεν θα ελεγε τιποτα, 5 ΔΩΡΕΑΝ παρκινκ ομως στις γυρω περιοχες θα ειχαν λυσει παρα πολλα προβληματα.... Οχι για να μπουν και αλλα οχηματα στο κεντρο αλλα για να τακτοποιηθουν τα υπαρχοντα.(και οχι μονο στο κεντρο)
Και επιτελους καθε τι που χτιζεται να εχει και το δικο του παρκινκ.
Ακομα χτιζονται πολυκατοικιες με 5 οροφους και 2 θεσεις γκαραζ.
Αφου λοιπον υπαρχει ο κανονισμος 'δεν φτιαχνω γκαραζ αλλα πληρωνω ειδικο φορο που παει στην κατασκευει αυτων των θεσων που δεν παρεχω εγω' που ειναι λοιπον αυτοι οι χωροι??????Οι θεσεις στην Αθηνα ειναι λιγοτερες απο τα οχηματα...
Πρεπει να εξισοροπηθει αυτο καποτε.
(Τα οχηματα δεν ειναι δυνατο να εξαφανιστουν με καποιο τροπο αυτο ειναι ευνοητο.) -
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Αυτος που παιρνει μηχανακι πρεπει να τον υπστηριζεις και οχι να τον κραζει ς διοτι δεν πηρε το αυτοκινητο του να κατεβει στο κεντρο.
Κοινως δεν δημιουργησε κινηση, ρυπανση κλπ...
Μακαρι να υπηρχαν περισσοτερα μηχανακια απ οτι αυτοκινητα στο κεντρο.
Και αφου τα πεζοδρομια δεν ειναι για τα μηχανακια πες μου εσυ που θα πρεπει να παρκαρουν λοιπον...Μια χαρα πεζοδρομια εχει το κεντρο πλεον και με λιγα μηχανακια πανω.
Ελεος πια με τους πεζους. Εχουν και τα οχηματα δικαιωματα.Τα δημοτικα τελη γιατι ειναι ?????
Για το σκουπιδιαρικο και τα φωτα μονο???
Διοτι μονο αυτα βλεπω στο 98% των δημων.Δεν νομιζω καθολου.Ειναι για να γινεται ο δημος καλυτερος και ενας δημος με λιγοτερα παρκαρισμενα γινεται καλυτερος.
Πεταξε τα οχηματα εξω το Μαρουσι π.χ. που πηγανε????
Παντου γυρω και εγινε ενα μπαχαλο.Οπως δημιουργουνται υποδομες για τους πεζους ετσι πρεπει να γινονται και για τα οχηματα.Το να φτιαξεις 5 γεφυρες στην Αλεξανδρας δεν θα ελεγε τιποτα, 5 ΔΩΡΕΑΝ παρκινκ ομως στις γυρω περιοχες θα ειχαν λυσει παρα πολλα προβληματα.... Οχι για να μπουν και αλλα οχηματα στο κεντρο αλλα για να τακτοποιηθουν τα υπαρχοντα.(και οχι μονο στο κεντρο)
Και επιτελους καθε τι που χτιζεται να εχει και το δικο του παρκινκ.
Ακομα χτιζονται πολυκατοικιες με 5 οροφους και 2 θεσεις γκαραζ.
Αφου λοιπον υπαρχει ο κανονισμος 'δεν φτιαχνω γκαραζ αλλα πληρωνω ειδικο φορο που παει στην κατασκευει αυτων των θεσων που δεν παρεχω εγω' που ειναι λοιπον αυτοι οι χωροι??????Οι θεσεις στην Αθηνα ειναι λιγοτερες απο τα οχηματα...
Πρεπει να εξισοροπηθει αυτο καποτε.
(Τα οχηματα δεν ειναι δυνατο να εξαφανιστουν με καποιο τροπο αυτο ειναι ευνοητο.)Είναι τουλάχιστον αφελής αυτός που λέει ότι οι πεζοί στην Ελλάδα έχουν δικαιώματα. Δυστυχώς ήμαστε η χώρα όπου οι πεζοί έχουν τα λιγότερα...
Αλλά μην πολυλογούμε...ελπίζω να μην σου τύχει να χρειαστεί να βγείς σε πεζοδρόμιο με φίλο/συγγενή με κινησιακά προβλήματα . Αμέσως θα αναθεωρήσεις τις απόψεις σου για τους έξυπνους που παρατάνε τα αυτοκίνητα και τα μηχανάκια στα πεζοδρόμια επειδή κάποιος (ο δήμος, το κράτος, ο μπαμπάς?) δεν τους έκανε πάρκινγκ.
Αυτά.
Επικίνδυνες στροφές - αναστροφές πάνω στις γραμμές του Τραμ