Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FERRARI 360 MODENA & PORSCHE 911 TURBO
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FERRARI 360 MODENA & PORSCHE 911 TURBO
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    30
    81
    143
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xristos69 last edited by

      Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

      Λοιπόν ..... μια 360 stradale με τη Mόνικα στο δίπλα κάθισμα

      εγω μια 360 με την Μόνικα στο δικό μου κάθισμα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kouk last edited by

        Ο χρήστης titsataki έγραψε:

        Αφου το είπε και ο onyx! πριν ρε παιδιά!!

        Αυτά τα αυτοκίνητα είναι σαν τις γυναίκες!Περι ορέξεως..κολοκυθόπιττα!!

        Σε άλλον αρέσει η μία...σε άλλον η άλλη!Γούστα είναι αυτά!!

        Μπελούτσι ή Σήφερ?!!!...Κιθαρίστας ή ντράμερ?!

        Kιθαριστας Νικο.

        Εγω πάλι...ντράμερ!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gas last edited by

          FERRARI EXEI ΠΙΟ ΓΛΥΚΕΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης cavallino έγραψε:
            H Porsche ήταν η 928, 5 λίτρα V8, 310 άλογα. Η Ferrari ήταν η Testarossa, 5 λίτρα boxer12 και 390 άλογα.

            Εννοείται πως μια Τεσταρόζα δίνει μεγαλύτερη αγωνιστική αίσθηση από μια 928. Η 928 είχε 'κατακριθεί' (σε εισαγωγικά) για το εν γένει στήσιμό της, κάτι για το οποίο είχε εξυμνηθεί η Τεσταρόζα. Γυρίζουμε πάλι στα ίδια (εξαρτάται από ποια Πορσε και ποια Φεράρι έχετε οδηγήσει και υπό ποιές συνθήκες).

            Η 928 είναι αυτοκίνητο τύπου GT φτιαγμένο με στόχο την Αμερική και σε καμία περίπτωση δεν καθρεφτίζει τις αρχές της Porsche ενώ υστερούσε και σε ποιότητα καατσκευής. Η Testarossa ήταν απλά η ναυαρχίδα της Ferrari στην εποχή της.... είχε όλα τα αναμενόμενα σπόρ στοιχεία και την ψυχή με ίσως λίγο παραπάνω πολυτέλεια.... Η σύγκριση λοιπόν είναι άστοχη.... Ίσως με την 959 να ήταν πιο σωστή. Τελικά όμως είναι από τις συγκρίσεις που δεν γίνονται με νούμερα ούτε καν με (συν)οδηγική εμπειρία αλλά με τις ιδέες και το συναίσθημα (για αυτό και έχουμε παρασυρθεί και εμπλέξει και διάφορες επώνυμες γυναίκες.... στη συζήτηση)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              technik last edited by

              Εγώ πάλι γιατί παρομοιάζω τα οπίσθια της Μπελούτσι μόνο με αυτά της 911 ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                maxmara last edited by

                Φίλοι μου.

                Επειδή βιάζομαι λίγο, μπορούμε να καταλήξουμε σε κάποιο απο τα δύο σύντομα?

                Τους έχω και τους δύο αντιπροσώπους στο 'περίμενε'.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Μου αρέσει που όλοι όσοι επιλέγουν την 360, δε σκέφτονται ότι λόγω των άθλιων ελληνικών δρόμων η τετρακίνητη 911 έχει σαφέστατο πλεονέκτημα. Αν οι Βρετανοί θεωρούν σημαντικά καλύτερη σε στρίψιμο την 911 (Autocar) στο εξαιρετικό οδόστρωμα της Αγγλίας, φανταστείτε τι θα γίνεται εδώ. Ειδικά αν η διαδρομή είναι πολύ κλειστή, π.χ. Άγιος Ρώσσος στη Βόρεια Εύβοια. Εκτός και αν αγοράσετε το supercar μόνο για να σας βλέπουν στην παραλιακή. Για να μην αναφερθώ στην ασύγκριτα μεγαλύτερη ροπή της 911.
                  Όσο για το σχήμα και πόσο το κοιτούν οι υπόλοιποι, νομίζω ότι μετά τις πρώτες μέρες, θα καταντά κουραστικό να είναι συνέχεια όλα τα βλέμματα πάνω σου. Οπότε μόνο πλεονέκτημα μπορεί να θεωρηθεί ότι η 911 είναι πιο διακριτική από την 360. Και για τον ήχο που υστερεί, η έξτρα πιο ελεύθερη εξάτμιση που προσφέρει η Porsche θα μπορεί να καλύψει το κενό

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kleisj last edited by

                    Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                    Μου αρέσει που όλοι όσοι επιλέγουν την 360, δε σκέφτονται ότι λόγω των άθλιων ελληνικών δρόμων η τετρακίνητη 911 έχει σαφέστατο πλεονέκτημα. Αν οι Βρετανοί θεωρούν σημαντικά καλύτερη σε στρίψιμο την 911 (Autocar) στο εξαιρετικό οδόστρωμα της Αγγλίας, φανταστείτε τι θα γίνεται εδώ. Ειδικά αν η διαδρομή είναι πολύ κλειστή, π.χ. Άγιος Ρώσσος στη Βόρεια Εύβοια. Εκτός και αν αγοράσετε το supercar μόνο για να σας βλέπουν στην παραλιακή. Για να μην αναφερθώ στην ασύγκριτα μεγαλύτερη ροπή της 911.
                    Όσο για το σχήμα και πόσο το κοιτούν οι υπόλοιποι, νομίζω ότι μετά τις πρώτες μέρες, θα καταντά κουραστικό να είναι συνέχεια όλα τα βλέμματα πάνω σου. Οπότε μόνο πλεονέκτημα μπορεί να θεωρηθεί ότι η 911 είναι πιο διακριτική από την 360. Και για τον ήχο που υστερεί, η έξτρα πιο ελεύθερη εξάτμιση που προσφέρει η Porsche θα μπορεί να καλύψει το κενό

                    Γιατι οι οδηγικες μου ικανοτητες θα με κανουν να κινηθω τοσο γρηγορα με καποιο απο τα παραπανω supercar ωστε να μου λειψει η εξτρα ροπη ή 4κινηση ή οτιδηποτε αλλο;
                    Αν θες να κινηθεις πολυ γρηγορα σ ελληνικου τυπου δρομο παιρνεις ενα πολεμικο οπλο τυπου WRX STI ή καποιο EVO που μπορουν να κινηθουν γρηγοροτερα σε πολλες περιπτωσεις απο τα παραπανω οχηματα. Το θεμα ομως δεν ειναι αυτο αλλα οι προτιμησεις του καθενος. Δεν ξερω ποσο θ αποσχολησει τον υποψηφιο αγοραστη μια Ferrari το αν η Porsche εχει 4κινηση κ περισσοτερη ροπη! Εμενε παντως σιγουρα δεν θα μ απασχολουσε!
                    Κ συγνωμη φιλε μου η Ferrari ή Porsche αν δεν την πας τεζα στα ορια σημαινει οτι την αγοραζεις για να σε βλεπουν στην παραλιακη; Οχι πως δεν συμβαινει, αλλα δεν ειναι αυτος ο κανονας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                      Μου αρέσει που όλοι όσοι επιλέγουν την 360, δε σκέφτονται ότι λόγω των άθλιων ελληνικών δρόμων η τετρακίνητη 911 έχει σαφέστατο πλεονέκτημα. Αν οι Βρετανοί θεωρούν σημαντικά καλύτερη σε στρίψιμο την 911 (Autocar) στο εξαιρετικό οδόστρωμα της Αγγλίας, φανταστείτε τι θα γίνεται εδώ. Ειδικά αν η διαδρομή είναι πολύ κλειστή, π.χ. Άγιος Ρώσσος στη Βόρεια Εύβοια. Εκτός και αν αγοράσετε το supercar μόνο για να σας βλέπουν στην παραλιακή. Για να μην αναφερθώ στην ασύγκριτα μεγαλύτερη ροπή της 911.
                      Όσο για το σχήμα και πόσο το κοιτούν οι υπόλοιποι, νομίζω ότι μετά τις πρώτες μέρες, θα καταντά κουραστικό να είναι συνέχεια όλα τα βλέμματα πάνω σου. Οπότε μόνο πλεονέκτημα μπορεί να θεωρηθεί ότι η 911 είναι πιο διακριτική από την 360. Και για τον ήχο που υστερεί, η έξτρα πιο ελεύθερη εξάτμιση που προσφέρει η Porsche θα μπορεί να καλύψει το κενό

                      Γιατι οι οδηγικες μου ικανοτητες θα με κανουν να κινηθω τοσο γρηγορα με καποιο απο τα παραπανω supercar ωστε να μου λειψει η εξτρα ροπη ή 4κινηση ή οτιδηποτε αλλο;
                      Αν θες να κινηθεις πολυ γρηγορα σ ελληνικου τυπου δρομο παιρνεις ενα πολεμικο οπλο τυπου WRX STI ή καποιο EVO που μπορουν να κινηθουν γρηγοροτερα σε πολλες περιπτωσεις απο τα παραπανω οχηματα. Το θεμα ομως δεν ειναι αυτο αλλα οι προτιμησεις του καθενος. Δεν ξερω ποσο θ αποσχολησει τον υποψηφιο αγοραστη μια Ferrari το αν η Porsche εχει 4κινηση κ περισσοτερη ροπη! Εμενε παντως σιγουρα δεν θα μ απασχολουσε!
                      Κ συγνωμη φιλε μου η Ferrari ή Porsche αν δεν την πας τεζα στα ορια σημαινει οτι την αγοραζεις για να σε βλεπουν στην παραλιακη; Οχι πως δεν συμβαινει, αλλα δεν ειναι αυτος ο κανονας.

                      Ασφαλώς και θεωρώ ότι ένας νορμάλ σβέλτος οδηγών που του αρέσει να πιέζει που και που το αυτοκίνητό του, θα καταφέρει να φτάσει στα όριά του ένα supercar του, αν το οδηγά για καιρό και το μάθει. Άσε που δεν είναι θέμα ορίων στις στροφές, αλλά και στις ευθείες. Νομίζεις ότι μία 360 μπορεί να βάλει τη δύναμή της στο γλιστερό οδόστρωμα με το ASR απενεργοποιημένο; Όταν μία Μ3 γυρίζει με 4η στην ευθεία στα ελληνικά σαπούνια, γιατί να μην το κάνει και η 360; Και μη μου πεις ότι πρέπει να είσαι ο Schumacher για να το πατήσεις τέρμα στην ευθεία!

                      Το αν θα προτιμούσα ένα EVO αντί για ένα supercar είναι άλλη υπόθεση και θα μπορούσε να αποτελέσει ένα ωραιότατο topic. Αλλά εδώ το θέμα μας είναι άλλο

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • X
                        xristos69 last edited by

                        Ο χρήστης technik έγραψε:
                        Εγώ πάλι γιατί παρομοιάζω τα οπίσθια της Μπελούτσι μόνο με αυτά της 911 ?

                        κοιτα μην συναντήσεις καμια 911 αραγμένη πουθενά και μπερδευτείς

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

                          Εγώ πάλι γιατί παρομοιάζω τα οπίσθια της Μπελούτσι μόνο με αυτά της 911 ?

                          κοιτα μην συναντήσεις καμια 911 αραγμένη πουθενά και μπερδευτείς

                          Ειδικά αν έχει πάνω από μία μπούκα εξάτμισης.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            droemmen last edited by

                            Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                            Νομίζεις ότι μία 360 μπορεί να βάλει τη δύναμή της στο γλιστερό οδόστρωμα με το ASR απενεργοποιημένο; Όταν μία Μ3 γυρίζει με 4η στην ευθεία στα ελληνικά σαπούνια, γιατί να μην το κάνει και η 360;

                            ...και βέβαια μπορεί αν ξέρεις να οδηγείς! Στους ελληνικούς δρόμους σπινιάρουν και 1400άρια τι σημαίνει αυτό? Μήπως δεν πρέπει να τ'αγοράζουμε κι αυτά γιατί δεν μπορούν να βάλουν τη 'δύναμη' τους κάτω!
                            Όσο για το αν είναι καλύτερη στο στρίψιμο η 911 δεν ξέρω πάντως στο τεστ του Top gear σε πίστα έγραψαν τους ίδιους χρόνους...
                            Τώρα όσο αφορά τον ήχο αν νομίζεις ότι ο ήχος ενός 8κύλινδρου ferrari τοποθετημένου 'στην πλάτη σου' είναι ίδιος ή μπορεί να υποκατασταθεί από μια εξάτμιση τότε πολύ απλά πρέπει να τον ακούσεις...

                            Όπως και να'χει ξαναλέω ότι είναι δυο ισοδύναμα (κατά βάση) αυτοκίνητα που ο καθένας αν είχε την δυνατότητα να αγοράσει ένα από τα δύο θα επέλεγε με βάση την συμπάθεια, το όνειρο ή ακόμα και την αντιπάθεια και όχι βάση χρόνων ή τύπου κίνησης που έτσι κι αλλιώς διαφέρουν οι προτιμήσεις από προσωπικότητα οδηγού σε προσωπικότητα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Ο χρήστης droemmen έγραψε:

                              Νομίζεις ότι μία 360 μπορεί να βάλει τη δύναμή της στο γλιστερό οδόστρωμα με το ASR απενεργοποιημένο; Όταν μία Μ3 γυρίζει με 4η στην ευθεία στα ελληνικά σαπούνια, γιατί να μην το κάνει και η 360;

                              ...και βέβαια μπορεί αν ξέρεις να οδηγείς! Στους ελληνικούς δρόμους σπινιάρουν και 1400άρια τι σημαίνει αυτό? Μήπως δεν πρέπει να τ'αγοράζουμε κι αυτά γιατί δεν μπορούν να βάλουν τη 'δύναμη' τους κάτω!
                              Όσο για το αν είναι καλύτερη στο στρίψιμο η 911 δεν ξέρω πάντως στο τεστ του Top gear σε πίστα έγραψαν τους ίδιους χρόνους...
                              Τώρα όσο αφορά τον ήχο αν νομίζεις ότι ο ήχος ενός 8κύλινδρου ferrari τοποθετημένου 'στην πλάτη σου' είναι ίδιος ή μπορεί να υποκατασταθεί από μια εξάτμιση τότε πολύ απλά πρέπει να τον ακούσεις...

                              Όπως και να'χει ξαναλέω ότι είναι δυο ισοδύναμα (κατά βάση) αυτοκίνητα που ο καθένας αν είχε την δυνατότητα να αγοράσει ένα από τα δύο θα επέλεγε με βάση την συμπάθεια, το όνειρο ή ακόμα και την αντιπάθεια και όχι βάση χρόνων ή τύπου κίνησης που έτσι κι αλλιώς διαφέρουν οι προτιμήσεις από προσωπικότητα οδηγού σε προσωπικότητα...

                              Έχεις δίκιο ότι μπορεί να οδηγηθει γρήγορα η 360, αρκεί να ξέρεις. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι η 911 δεν είναι πολύ πιο κατάλληλη για τους ελληνικούς δρόμους. Και Corolla DX πισωκίνητη με μοτέρ από Supra και 700 ίππους μπορεί να οδηγηθεί σε βρεγμένο ελληνικό, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να το προτιμήσουμε, έτσι δεν είναι; Ασφαλώς και όταν επιλέγεις αυτοκίνητο τέτοιας τιμής, επιλέγεις κυρίως τι σου αρέσει. Αλλά αυτό πάλι δε σημαίνει ότι το ένα δεν είναι καλύτερο από το άλλο. Μην τα μπλέκουμε

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                droemmen last edited by

                                Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                Αλλά αυτό πάλι δε σημαίνει ότι το ένα δεν είναι καλύτερο από το άλλο.

                                Συμφωνούμε απολύτως!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Σήμερα ερχόμενος στη δουλειά πέτυχα στο ποτάμι μια Μόντενα. Τη λυπήθηκα γιατί είχε μποτιλιάρισμα, αλλά σκέφτηκα ότι οι Φεράρι πια δεν ανεβάζουν θερμοκρασία στο μποτιλιάρισμα. Την οδηγούσε (αξιοπρεπής) νεαρός και χάρηκα γι'αυτό γιατί είναι κρίμα τέτοια αυτοκίνητα να τα οδηγούν παππούδες ή φλωροτσουτσέκια, όπως συμβαίνει συχνά.

                                  Πώς είπατε; 'Καλύτερη' η 911 επειδή έχει τετρακίνηση; Νομίζω πως και η χρήση της λέξης και μόνο αποτελεί ύβρη και για τα δύο αυτά κομψοτεχνήματα. Κάποια αυτοκίνητα δεν συγκρίνονται, τουλάχιστον με τα μέτρα που συγκρίνονται τα κοινά αυτοκίνητα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Η νοοτροπία του 'δε συγκρίνω υπεραυτοκίνητα' είναι καθαρά ελληνική και σε αυτήν έχουν συντελέσει και οι 4Τ, οι οποίοι ποτέ δεν κατέληγαν σε συμπεράσματα σε δοκιμές υπέρ κάποιου μοντέλου, αλλά απλώς 'τα ήθελαν όλα σε ένα γκαράζ'. Πραγματικά απολαμβάνω τις δοκιμές που πραγματοποιούν βρετανικά περιοδικά. Εκεί οι μάγκες δε βλέπουν ΤΤ 225 όπως εδώ και κατουριόνται πάνω τους. Όταν ο κάθε συντάκτης έχει προσωπικό αυτοκίνητο μακράς διαρκείας EVO, STi, Aston Martin DB7, 911 Turbo, μπορεί να γράψει μία αξιόλογη δοκιμή και να καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα. Όχι όπως στην Ελλάδα, όπου απλώς διαβάζεις μία παράθεση κοσμητικών επιθέτων (σε όλα τα περιοδικά, όχι μόνο στους 4Τ) και δε βγάζεις νόημα. Δεν υπάρχει καλό και κακό, όλα είναι τέλεια.
                                    Βέβαια, στη Βρετανιά, το να αποκτήσει κανείς ένα μεταχειρισμένο supercar δεν είναι και τόσο δύσκολο, για αυτό και έχει νόημα να γνωρίζει ο αγοραστής πόοσ καλό είναι το κάθε μοντέλο. Όχι όπως εδώ που πρέπει να είσαι ο Καλατράβας για να πάρεις Ferrari

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kouk last edited by

                                      Το πρόβλημα δεν είναι αν οι συντάκτες έχουν ενα super-car για δοκιμή μακράς διαρκείας,αλλά η προσπάθεια που πρέπει να καταβάλουν οι δημοσιογράφοι και τα έντυπα του Ειδικού Τύπου,για να πείσουν ( ) τις αντιπροσωπείες να παραχωρήσουν αυτοκίνητα για δοκιμές!

                                      Ισορροπία του τρόμου!

                                      Υπάρχουν αντιπροσωπείες που ακόμα δεν δίνουν αυτοκίνητα για δοκιμές!

                                      Στην Βρεταννία τα πράγματα ειναι εντελώς διαφορετικά!Η δοκιμή επιδιώκεται απο το εργοστάσιο!Και αν και η κρίση του δημοσιογράφου είναι καλή θεωρείται bonus για τις πωλήσεις!

                                      Εδω όμως είμαστε 'εδώδιμα-αποικιακά' οχι business!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                        Το πρόβλημα δεν είναι αν οι συντάκτες έχουν ενα super-car για δοκιμή μακράς διαρκείας,αλλά η προσπάθεια που πρέπει να καταβάλουν οι δημοσιογράφοι και τα έντυπα του Ειδικού Τύπου,για να πείσουν ( ) τις αντιπροσωπείες να παραχωρήσουν αυτοκίνητα για δοκιμές!

                                        Ισορροπία του τρόμου!

                                        Υπάρχουν αντιπροσωπείες που ακόμα δεν δίνουν αυτοκίνητα για δοκιμές!

                                        Στην Βρεταννία τα πράγματα ειναι εντελώς διαφορετικά!Η δοκιμή επιδιώκεται απο το εργοστάσιο!Και αν και η κρίση του δημοσιογράφου είναι καλή θεωρείται bonus για τις πωλήσεις!

                                        Εδω όμως είμαστε 'εδώδιμα-αποικιακά' οχι business!!

                                        Εμ, αυτό που το πας;

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ποιος είναι μπροστά τελικά; ο σκαραβαίος ή η Ιταλίδα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            opterios last edited by

                                            Τι το ήθελες και το ξέθαψες αυτό;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr