-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Λοιπόν ..... μια 360 stradale με τη Mόνικα στο δίπλα κάθισμα
εγω μια 360 με την Μόνικα στο δικό μου κάθισμα!
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Αφου το είπε και ο onyx! πριν ρε παιδιά!!
Αυτά τα αυτοκίνητα είναι σαν τις γυναίκες!Περι ορέξεως..κολοκυθόπιττα!!
Σε άλλον αρέσει η μία...σε άλλον η άλλη!Γούστα είναι αυτά!!
Μπελούτσι ή Σήφερ?!!!...Κιθαρίστας ή ντράμερ?!
Kιθαριστας Νικο.
Εγω πάλι...ντράμερ!!!
-
FERRARI EXEI ΠΙΟ ΓΛΥΚΕΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
H Porsche ήταν η 928, 5 λίτρα V8, 310 άλογα. Η Ferrari ήταν η Testarossa, 5 λίτρα boxer12 και 390 άλογα.Εννοείται πως μια Τεσταρόζα δίνει μεγαλύτερη αγωνιστική αίσθηση από μια 928. Η 928 είχε 'κατακριθεί' (σε εισαγωγικά) για το εν γένει στήσιμό της, κάτι για το οποίο είχε εξυμνηθεί η Τεσταρόζα. Γυρίζουμε πάλι στα ίδια (εξαρτάται από ποια Πορσε και ποια Φεράρι έχετε οδηγήσει και υπό ποιές συνθήκες).
Η 928 είναι αυτοκίνητο τύπου GT φτιαγμένο με στόχο την Αμερική και σε καμία περίπτωση δεν καθρεφτίζει τις αρχές της Porsche ενώ υστερούσε και σε ποιότητα καατσκευής. Η Testarossa ήταν απλά η ναυαρχίδα της Ferrari στην εποχή της.... είχε όλα τα αναμενόμενα σπόρ στοιχεία και την ψυχή με ίσως λίγο παραπάνω πολυτέλεια.... Η σύγκριση λοιπόν είναι άστοχη.... Ίσως με την 959 να ήταν πιο σωστή. Τελικά όμως είναι από τις συγκρίσεις που δεν γίνονται με νούμερα ούτε καν με (συν)οδηγική εμπειρία αλλά με τις ιδέες και το συναίσθημα (για αυτό και έχουμε παρασυρθεί και εμπλέξει και διάφορες επώνυμες γυναίκες.... στη συζήτηση)
-
Εγώ πάλι γιατί παρομοιάζω τα οπίσθια της Μπελούτσι μόνο με αυτά της 911 ?
-
Φίλοι μου.
Επειδή βιάζομαι λίγο, μπορούμε να καταλήξουμε σε κάποιο απο τα δύο σύντομα?
Τους έχω και τους δύο αντιπροσώπους στο 'περίμενε'.
-
Μου αρέσει που όλοι όσοι επιλέγουν την 360, δε σκέφτονται ότι λόγω των άθλιων ελληνικών δρόμων η τετρακίνητη 911 έχει σαφέστατο πλεονέκτημα. Αν οι Βρετανοί θεωρούν σημαντικά καλύτερη σε στρίψιμο την 911 (Autocar) στο εξαιρετικό οδόστρωμα της Αγγλίας, φανταστείτε τι θα γίνεται εδώ. Ειδικά αν η διαδρομή είναι πολύ κλειστή, π.χ. Άγιος Ρώσσος στη Βόρεια Εύβοια. Εκτός και αν αγοράσετε το supercar μόνο για να σας βλέπουν στην παραλιακή. Για να μην αναφερθώ στην ασύγκριτα μεγαλύτερη ροπή της 911.
Όσο για το σχήμα και πόσο το κοιτούν οι υπόλοιποι, νομίζω ότι μετά τις πρώτες μέρες, θα καταντά κουραστικό να είναι συνέχεια όλα τα βλέμματα πάνω σου. Οπότε μόνο πλεονέκτημα μπορεί να θεωρηθεί ότι η 911 είναι πιο διακριτική από την 360. Και για τον ήχο που υστερεί, η έξτρα πιο ελεύθερη εξάτμιση που προσφέρει η Porsche θα μπορεί να καλύψει το κενό -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μου αρέσει που όλοι όσοι επιλέγουν την 360, δε σκέφτονται ότι λόγω των άθλιων ελληνικών δρόμων η τετρακίνητη 911 έχει σαφέστατο πλεονέκτημα. Αν οι Βρετανοί θεωρούν σημαντικά καλύτερη σε στρίψιμο την 911 (Autocar) στο εξαιρετικό οδόστρωμα της Αγγλίας, φανταστείτε τι θα γίνεται εδώ. Ειδικά αν η διαδρομή είναι πολύ κλειστή, π.χ. Άγιος Ρώσσος στη Βόρεια Εύβοια. Εκτός και αν αγοράσετε το supercar μόνο για να σας βλέπουν στην παραλιακή. Για να μην αναφερθώ στην ασύγκριτα μεγαλύτερη ροπή της 911.
Όσο για το σχήμα και πόσο το κοιτούν οι υπόλοιποι, νομίζω ότι μετά τις πρώτες μέρες, θα καταντά κουραστικό να είναι συνέχεια όλα τα βλέμματα πάνω σου. Οπότε μόνο πλεονέκτημα μπορεί να θεωρηθεί ότι η 911 είναι πιο διακριτική από την 360. Και για τον ήχο που υστερεί, η έξτρα πιο ελεύθερη εξάτμιση που προσφέρει η Porsche θα μπορεί να καλύψει το κενόΓιατι οι οδηγικες μου ικανοτητες θα με κανουν να κινηθω τοσο γρηγορα με καποιο απο τα παραπανω supercar ωστε να μου λειψει η εξτρα ροπη ή 4κινηση ή οτιδηποτε αλλο;
Αν θες να κινηθεις πολυ γρηγορα σ ελληνικου τυπου δρομο παιρνεις ενα πολεμικο οπλο τυπου WRX STI ή καποιο EVO που μπορουν να κινηθουν γρηγοροτερα σε πολλες περιπτωσεις απο τα παραπανω οχηματα. Το θεμα ομως δεν ειναι αυτο αλλα οι προτιμησεις του καθενος. Δεν ξερω ποσο θ αποσχολησει τον υποψηφιο αγοραστη μια Ferrari το αν η Porsche εχει 4κινηση κ περισσοτερη ροπη! Εμενε παντως σιγουρα δεν θα μ απασχολουσε!
Κ συγνωμη φιλε μου η Ferrari ή Porsche αν δεν την πας τεζα στα ορια σημαινει οτι την αγοραζεις για να σε βλεπουν στην παραλιακη; Οχι πως δεν συμβαινει, αλλα δεν ειναι αυτος ο κανονας. -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Μου αρέσει που όλοι όσοι επιλέγουν την 360, δε σκέφτονται ότι λόγω των άθλιων ελληνικών δρόμων η τετρακίνητη 911 έχει σαφέστατο πλεονέκτημα. Αν οι Βρετανοί θεωρούν σημαντικά καλύτερη σε στρίψιμο την 911 (Autocar) στο εξαιρετικό οδόστρωμα της Αγγλίας, φανταστείτε τι θα γίνεται εδώ. Ειδικά αν η διαδρομή είναι πολύ κλειστή, π.χ. Άγιος Ρώσσος στη Βόρεια Εύβοια. Εκτός και αν αγοράσετε το supercar μόνο για να σας βλέπουν στην παραλιακή. Για να μην αναφερθώ στην ασύγκριτα μεγαλύτερη ροπή της 911.
Όσο για το σχήμα και πόσο το κοιτούν οι υπόλοιποι, νομίζω ότι μετά τις πρώτες μέρες, θα καταντά κουραστικό να είναι συνέχεια όλα τα βλέμματα πάνω σου. Οπότε μόνο πλεονέκτημα μπορεί να θεωρηθεί ότι η 911 είναι πιο διακριτική από την 360. Και για τον ήχο που υστερεί, η έξτρα πιο ελεύθερη εξάτμιση που προσφέρει η Porsche θα μπορεί να καλύψει το κενόΓιατι οι οδηγικες μου ικανοτητες θα με κανουν να κινηθω τοσο γρηγορα με καποιο απο τα παραπανω supercar ωστε να μου λειψει η εξτρα ροπη ή 4κινηση ή οτιδηποτε αλλο;
Αν θες να κινηθεις πολυ γρηγορα σ ελληνικου τυπου δρομο παιρνεις ενα πολεμικο οπλο τυπου WRX STI ή καποιο EVO που μπορουν να κινηθουν γρηγοροτερα σε πολλες περιπτωσεις απο τα παραπανω οχηματα. Το θεμα ομως δεν ειναι αυτο αλλα οι προτιμησεις του καθενος. Δεν ξερω ποσο θ αποσχολησει τον υποψηφιο αγοραστη μια Ferrari το αν η Porsche εχει 4κινηση κ περισσοτερη ροπη! Εμενε παντως σιγουρα δεν θα μ απασχολουσε!
Κ συγνωμη φιλε μου η Ferrari ή Porsche αν δεν την πας τεζα στα ορια σημαινει οτι την αγοραζεις για να σε βλεπουν στην παραλιακη; Οχι πως δεν συμβαινει, αλλα δεν ειναι αυτος ο κανονας.Ασφαλώς και θεωρώ ότι ένας νορμάλ σβέλτος οδηγών που του αρέσει να πιέζει που και που το αυτοκίνητό του, θα καταφέρει να φτάσει στα όριά του ένα supercar του, αν το οδηγά για καιρό και το μάθει. Άσε που δεν είναι θέμα ορίων στις στροφές, αλλά και στις ευθείες. Νομίζεις ότι μία 360 μπορεί να βάλει τη δύναμή της στο γλιστερό οδόστρωμα με το ASR απενεργοποιημένο; Όταν μία Μ3 γυρίζει με 4η στην ευθεία στα ελληνικά σαπούνια, γιατί να μην το κάνει και η 360; Και μη μου πεις ότι πρέπει να είσαι ο Schumacher για να το πατήσεις τέρμα στην ευθεία!
Το αν θα προτιμούσα ένα EVO αντί για ένα supercar είναι άλλη υπόθεση και θα μπορούσε να αποτελέσει ένα ωραιότατο topic. Αλλά εδώ το θέμα μας είναι άλλο
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Εγώ πάλι γιατί παρομοιάζω τα οπίσθια της Μπελούτσι μόνο με αυτά της 911 ?κοιτα μην συναντήσεις καμια 911 αραγμένη πουθενά και μπερδευτείς
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Εγώ πάλι γιατί παρομοιάζω τα οπίσθια της Μπελούτσι μόνο με αυτά της 911 ?
κοιτα μην συναντήσεις καμια 911 αραγμένη πουθενά και μπερδευτείς
Ειδικά αν έχει πάνω από μία μπούκα εξάτμισης.....
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Νομίζεις ότι μία 360 μπορεί να βάλει τη δύναμή της στο γλιστερό οδόστρωμα με το ASR απενεργοποιημένο; Όταν μία Μ3 γυρίζει με 4η στην ευθεία στα ελληνικά σαπούνια, γιατί να μην το κάνει και η 360;...και βέβαια μπορεί αν ξέρεις να οδηγείς! Στους ελληνικούς δρόμους σπινιάρουν και 1400άρια τι σημαίνει αυτό? Μήπως δεν πρέπει να τ'αγοράζουμε κι αυτά γιατί δεν μπορούν να βάλουν τη 'δύναμη' τους κάτω!
Όσο για το αν είναι καλύτερη στο στρίψιμο η 911 δεν ξέρω πάντως στο τεστ του Top gear σε πίστα έγραψαν τους ίδιους χρόνους...
Τώρα όσο αφορά τον ήχο αν νομίζεις ότι ο ήχος ενός 8κύλινδρου ferrari τοποθετημένου 'στην πλάτη σου' είναι ίδιος ή μπορεί να υποκατασταθεί από μια εξάτμιση τότε πολύ απλά πρέπει να τον ακούσεις...Όπως και να'χει ξαναλέω ότι είναι δυο ισοδύναμα (κατά βάση) αυτοκίνητα που ο καθένας αν είχε την δυνατότητα να αγοράσει ένα από τα δύο θα επέλεγε με βάση την συμπάθεια, το όνειρο ή ακόμα και την αντιπάθεια και όχι βάση χρόνων ή τύπου κίνησης που έτσι κι αλλιώς διαφέρουν οι προτιμήσεις από προσωπικότητα οδηγού σε προσωπικότητα...
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Νομίζεις ότι μία 360 μπορεί να βάλει τη δύναμή της στο γλιστερό οδόστρωμα με το ASR απενεργοποιημένο; Όταν μία Μ3 γυρίζει με 4η στην ευθεία στα ελληνικά σαπούνια, γιατί να μην το κάνει και η 360;
...και βέβαια μπορεί αν ξέρεις να οδηγείς! Στους ελληνικούς δρόμους σπινιάρουν και 1400άρια τι σημαίνει αυτό? Μήπως δεν πρέπει να τ'αγοράζουμε κι αυτά γιατί δεν μπορούν να βάλουν τη 'δύναμη' τους κάτω!
Όσο για το αν είναι καλύτερη στο στρίψιμο η 911 δεν ξέρω πάντως στο τεστ του Top gear σε πίστα έγραψαν τους ίδιους χρόνους...
Τώρα όσο αφορά τον ήχο αν νομίζεις ότι ο ήχος ενός 8κύλινδρου ferrari τοποθετημένου 'στην πλάτη σου' είναι ίδιος ή μπορεί να υποκατασταθεί από μια εξάτμιση τότε πολύ απλά πρέπει να τον ακούσεις...Όπως και να'χει ξαναλέω ότι είναι δυο ισοδύναμα (κατά βάση) αυτοκίνητα που ο καθένας αν είχε την δυνατότητα να αγοράσει ένα από τα δύο θα επέλεγε με βάση την συμπάθεια, το όνειρο ή ακόμα και την αντιπάθεια και όχι βάση χρόνων ή τύπου κίνησης που έτσι κι αλλιώς διαφέρουν οι προτιμήσεις από προσωπικότητα οδηγού σε προσωπικότητα...
Έχεις δίκιο ότι μπορεί να οδηγηθει γρήγορα η 360, αρκεί να ξέρεις. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι η 911 δεν είναι πολύ πιο κατάλληλη για τους ελληνικούς δρόμους. Και Corolla DX πισωκίνητη με μοτέρ από Supra και 700 ίππους μπορεί να οδηγηθεί σε βρεγμένο ελληνικό, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να το προτιμήσουμε, έτσι δεν είναι; Ασφαλώς και όταν επιλέγεις αυτοκίνητο τέτοιας τιμής, επιλέγεις κυρίως τι σου αρέσει. Αλλά αυτό πάλι δε σημαίνει ότι το ένα δεν είναι καλύτερο από το άλλο. Μην τα μπλέκουμε
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αλλά αυτό πάλι δε σημαίνει ότι το ένα δεν είναι καλύτερο από το άλλο.Συμφωνούμε απολύτως!
-
Σήμερα ερχόμενος στη δουλειά πέτυχα στο ποτάμι μια Μόντενα. Τη λυπήθηκα γιατί είχε μποτιλιάρισμα, αλλά σκέφτηκα ότι οι Φεράρι πια δεν ανεβάζουν θερμοκρασία στο μποτιλιάρισμα. Την οδηγούσε (αξιοπρεπής) νεαρός και χάρηκα γι'αυτό γιατί είναι κρίμα τέτοια αυτοκίνητα να τα οδηγούν παππούδες ή φλωροτσουτσέκια, όπως συμβαίνει συχνά.
Πώς είπατε; 'Καλύτερη' η 911 επειδή έχει τετρακίνηση; Νομίζω πως και η χρήση της λέξης και μόνο αποτελεί ύβρη και για τα δύο αυτά κομψοτεχνήματα. Κάποια αυτοκίνητα δεν συγκρίνονται, τουλάχιστον με τα μέτρα που συγκρίνονται τα κοινά αυτοκίνητα.
-
Η νοοτροπία του 'δε συγκρίνω υπεραυτοκίνητα' είναι καθαρά ελληνική και σε αυτήν έχουν συντελέσει και οι 4Τ, οι οποίοι ποτέ δεν κατέληγαν σε συμπεράσματα σε δοκιμές υπέρ κάποιου μοντέλου, αλλά απλώς 'τα ήθελαν όλα σε ένα γκαράζ'. Πραγματικά απολαμβάνω τις δοκιμές που πραγματοποιούν βρετανικά περιοδικά. Εκεί οι μάγκες δε βλέπουν ΤΤ 225 όπως εδώ και κατουριόνται πάνω τους. Όταν ο κάθε συντάκτης έχει προσωπικό αυτοκίνητο μακράς διαρκείας EVO, STi, Aston Martin DB7, 911 Turbo, μπορεί να γράψει μία αξιόλογη δοκιμή και να καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα. Όχι όπως στην Ελλάδα, όπου απλώς διαβάζεις μία παράθεση κοσμητικών επιθέτων (σε όλα τα περιοδικά, όχι μόνο στους 4Τ) και δε βγάζεις νόημα. Δεν υπάρχει καλό και κακό, όλα είναι τέλεια.
Βέβαια, στη Βρετανιά, το να αποκτήσει κανείς ένα μεταχειρισμένο supercar δεν είναι και τόσο δύσκολο, για αυτό και έχει νόημα να γνωρίζει ο αγοραστής πόοσ καλό είναι το κάθε μοντέλο. Όχι όπως εδώ που πρέπει να είσαι ο Καλατράβας για να πάρεις Ferrari -
Το πρόβλημα δεν είναι αν οι συντάκτες έχουν ενα super-car για δοκιμή μακράς διαρκείας,αλλά η προσπάθεια που πρέπει να καταβάλουν οι δημοσιογράφοι και τα έντυπα του Ειδικού Τύπου,για να πείσουν ( ) τις αντιπροσωπείες να παραχωρήσουν αυτοκίνητα για δοκιμές!
Ισορροπία του τρόμου!
Υπάρχουν αντιπροσωπείες που ακόμα δεν δίνουν αυτοκίνητα για δοκιμές!
Στην Βρεταννία τα πράγματα ειναι εντελώς διαφορετικά!Η δοκιμή επιδιώκεται απο το εργοστάσιο!Και αν και η κρίση του δημοσιογράφου είναι καλή θεωρείται bonus για τις πωλήσεις!
Εδω όμως είμαστε 'εδώδιμα-αποικιακά' οχι business!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το πρόβλημα δεν είναι αν οι συντάκτες έχουν ενα super-car για δοκιμή μακράς διαρκείας,αλλά η προσπάθεια που πρέπει να καταβάλουν οι δημοσιογράφοι και τα έντυπα του Ειδικού Τύπου,για να πείσουν ( ) τις αντιπροσωπείες να παραχωρήσουν αυτοκίνητα για δοκιμές!Ισορροπία του τρόμου!
Υπάρχουν αντιπροσωπείες που ακόμα δεν δίνουν αυτοκίνητα για δοκιμές!
Στην Βρεταννία τα πράγματα ειναι εντελώς διαφορετικά!Η δοκιμή επιδιώκεται απο το εργοστάσιο!Και αν και η κρίση του δημοσιογράφου είναι καλή θεωρείται bonus για τις πωλήσεις!
Εδω όμως είμαστε 'εδώδιμα-αποικιακά' οχι business!!
Εμ, αυτό που το πας;
-
Ποιος είναι μπροστά τελικά; ο σκαραβαίος ή η Ιταλίδα;
-
Τι το ήθελες και το ξέθαψες αυτό;
FERRARI 360 MODENA & PORSCHE 911 TURBO