-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Δοκιμασε το και στον κουβα σου να δεις... VAG (και τωρα και Fiat Gruppo) αυτοκινητα υπερασφαλη για γιαγιαδες και μπαρμπαδες...
ωρες ωρες το φορουμ μου φτιαχνει πολυ το κεφι
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Αν και το κουπερ ς το κοβει τοτε μαλλον ολοι το κοβουν... αντε επιτελους ηρθε η εποχη που μονο στα σιμς θα οδηγαμε οι κοινοι θνητοι (και αυτο μεχρι την επομενη εκδοση τους)
Παμπάλαιο αξίωμα της μηχανικής:
'Μηχανικοί και σύμπαν βρίσκονται σε διαρκή ανταγωνισμό,κατά τον οποίο....οι μηχανικοί παράγουν προϊόντα που χρησιμοποιούν οι ηλίθιοι,ενώ το σύμπαν παράγει διαρκώς όλο και πιο τελειοποιημένους ηλιθίους.Το προβάδισμα στον αγώνα τον έχει πάντα το σύμπαν. -
...πολύ ρεαλιστικό αξίωμα!
-
Ναι ναι μη συζητάς...
Κρίμα που δεν το χρησιμοποιεί και το τμήμα marketing της ΑΡ -
Παει χαλασε η Alfa Romeo, καταντησε πλεον να φτιαχνει αυτοκινητα για γεροντια
Ενω αν εφτιαχνε αυτοκινητα οπως τα θελουν οι 5-6 και πουλαγε συνολικα 5-6, θα επιβιωνε μια χαρα στη σημερινη εποχη
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Παει χαλασε η Alfa Romeo, καταντησε πλεον να φτιαχνει αυτοκινητα για γεροντιαΕνω αν εφτιαχνε αυτοκινητα οπως τα θελουν οι 5-6 και πουλαγε συνολικα 5-6, θα επιβιωνε μια χαρα στη σημερινη εποχη
για δοκίμασε να το γράψεις αυτό στο alfisti club ...
-
Οτι και να γραψεις εκει περα σβηνεται, αρα γιατι να μπω στο κοπο? Ετσι κι αλλιως οι περισσοτεροι αλφιστι το ξερουν οτι εταιρια που δεν πουλαει = κλειστη εταιρια
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Στην Giulietta το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό μαραφέτι μπορεί να λειτουργήσει από πολύ χαμηλές ταχύτητες (από 5km/h και πάνω)και ενεργοποιείται μέσα σε 0,5 δεύτερα από το πάτημα του φρένου.
Σε ολα τα (ανθρωπινα, δε μιλαμε για R8) vag παντως το κοβει μετα απο 2-3 δευτερα... ρε αυτοι οι οδηγιαρηδες ιταλοι γιναν χειροτεροι και απο τους αλεμανιους...
Αν και το κουπερ ς το κοβει τοτε μαλλον ολοι το κοβουν... αντε επιτελους ηρθε η εποχη που μονο στα σιμς θα οδηγαμε οι κοινοι θνητοι (και αυτο μεχρι την επομενη εκδοση τους)
Με το συμπαθειο κιολας, αλλα τουλαχιστον προσωπικα εχω να χρησιμοποιησω με το αριστερο ποδι, φρενο, εδω και 12-14χρονια οταν πειραματιζομουν με ενα Punto GT ενος φιλου ( ) προσπαθωντας να κραταω την τουρμπινα 'φουσκωμενη' απο την εισοδο κιολας της στροφης, αλλα υπηρχε και ενα lag αρκετα εντονο, το οποιο σε ενα βαθμο δικαιολογουσε το στυλ αυτο, οταν βεβαια καταφερα μετα απο απειρες προσπαθειες, να φρεναρω ακριβως οσο ηθελα και οχι παραπανω -ή και αποτομα - οπως συνηθως συμβαινει οταν το πρωτοδοκιμαζει κανεις.
Στα νεα αυτοκινητα με κινητηρα Turbo, δεν υπαρχει πλεον αυτο το εντονο lag, οποτε ποιος ο λογος να το χρησιμοποιεις? Τουλαχιστον γρηγοροτερα με συγχρονο τουρμπατο αποκλειεται να πηγαινεις με αυτο τον τροπο... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Στα νεα αυτοκινητα με κινητηρα Turbo, δεν υπαρχει πλεον αυτο το εντονο lag, οποτε ποιος ο λογος να το χρησιμοποιεις? Τουλαχιστον γρηγοροτερα με συγχρονο τουρμπατο αποκλειεται να πηγαινεις με αυτο τον τροπο...
Δε λεει κανενας πως πας πιο γρηγορα γενικα... σε γλυστερη ασφαλτο (τυπικη εδω στην Ελλαδα) σιγουρα βοηθαει αφου με προσθιοκίνητο επιταχυνεις στην εξοδο πιο στρωτα και ελεγχομενα. Η μεγαλη μπιζνα ομως δεν ειναι η ταχυτητα, ειναι οτι κρατας ακριβεστερο ελεγχο και δυνατοτητα αμεσης αντιδρασης καθολη τη διαρκεια της στροφής.
Και κατι αλλο η συγκεκριμενη λεπτομερεια δε νομιζω οτι βοηθαει τις πωλησεις των εταιρειων (προαγοντας την ασφαλεια και καλα!) οπως δε θα βοηθησει και το 2.2 στροφων τιμονι της Τζουλιεττας... ελαχιστοι πραγματικα θα εκτιμησουν ενα τοσο γρηγορο τιμονι που στα πολλα χλμ θα ειναι ευαισθητο στις μικροδιορθωσεις (οσο και αν ελαφρωνει η υποβοηθηση).. παρολ'αυτα η Αλφα το εβαλε γιατι προφανως στοχευει στο οτι θα δωσει ενα αμαξι που θα μπορει να οδηγηθει ευκολα στο 90%-95% των δυνατοτητων του απο ενα μετριο οδηγο... και καλα κανει, ετσι θα πουλησει... απλα γερμανοποιειται και χανει την ταυτοτητά της με ολεθρια αποτελεσματα...
Και οχι δεν ειμαι ουτε ημουν ποτε αλφιστι αλλα καταλαβαινω οτι φωναζουν οταν καποιες αξιες ξεπουλιουνται στο βωμο του χρηματος. Μπορουσε η Αλφα να κανει κατι διαφορετικά απο τους γερμανους (ενα τιμονι δε φερνει την ανοιξη); Εγω πιστευω ναι...
-
A αυτό δεν μειώνει την συμμετοχικότητα;
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Στα νεα αυτοκινητα με κινητηρα Turbo, δεν υπαρχει πλεον αυτο το εντονο lag, οποτε ποιος ο λογος να το χρησιμοποιεις? Τουλαχιστον γρηγοροτερα με συγχρονο τουρμπατο αποκλειεται να πηγαινεις με αυτο τον τροπο...
Δε λεει κανενας πως πας πιο γρηγορα γενικα... σε γλυστερη ασφαλτο (τυπικη εδω στην Ελλαδα) σιγουρα βοηθαει αφου με προσθιοκίνητο επιταχυνεις στην εξοδο πιο στρωτα και ελεγχομενα. Η μεγαλη μπιζνα ομως δεν ειναι η ταχυτητα, ειναι οτι κρατας ακριβεστερο ελεγχο και δυνατοτητα αμεσης αντιδρασης καθολη τη διαρκεια της στροφής.
Και κατι αλλο η συγκεκριμενη λεπτομερεια δε νομιζω οτι βοηθαει τις πωλησεις των εταιρειων (προαγοντας την ασφαλεια και καλα!) οπως δε θα βοηθησει και το 2.2 στροφων τιμονι της Τζουλιεττας... ελαχιστοι πραγματικα θα εκτιμησουν ενα τοσο γρηγορο τιμονι που στα πολλα χλμ θα ειναι ευαισθητο στις μικροδιορθωσεις (οσο και αν ελαφρωνει η υποβοηθηση).. παρολ'αυτα η Αλφα το εβαλε γιατι προφανως στοχευει στο οτι θα δωσει ενα αμαξι που θα μπορει να οδηγηθει ευκολα στο 90%-95% των δυνατοτητων του απο ενα μετριο οδηγο... και καλα κανει, ετσι θα πουλησει... απλα γερμανοποιειται και χανει την ταυτοτητά της με ολεθρια αποτελεσματα...
Και οχι δεν ειμαι ουτε ημουν ποτε αλφιστι αλλα καταλαβαινω οτι φωναζουν οταν καποιες αξιες ξεπουλιουνται στο βωμο του χρηματος. Μπορουσε η Αλφα να κανει κατι διαφορετικά απο τους γερμανους (ενα τιμονι δε φερνει την ανοιξη); Εγω πιστευω ναι...
φιλε μου γιατι υποτιμας τοσο την ασφαλεια? δηλαδη δεν ειναι σημαντικο ενα αυτοκινητο να ειναι ασφαλες ετσι ωστε να διασφαλιζεις περα απο την ακεραιοτητα σου , οσο το δυνατον περισσοτερο και τη περιουσια σου?
τα αυτοκινητα σκοτωστρες καλως ή κακως (?) περασαν στο παρελθον, αυτο δε σημαινει οτι με τα καινουρια δε μπορεις να απολαυσεις οδηγηση , μη λεμε κι οτι θελουμε..
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
A αυτό δεν μειώνει την συμμετοχικότητα;Ε, άμα το τουτού είναι ήδη φουλ συμμετοχικό, δεν το χρειάζεται!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
A αυτό δεν μειώνει την συμμετοχικότητα;
Ε, άμα το τουτού είναι ήδη φουλ συμμετοχικό, δεν το χρειάζεται!
Καλυφθηκα πληρως...
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Alba Parietti , GB
Εχουν βγει πληροφοριες, -μπορουμε να μαθουμε λεπτομερειες- για τα βαρη των διαθεσιμων ζαντων 17 και 18 ιντσων στην Gulietta?Κανεις?
-
Όσοι θερμόαιμοι επιζήσαμε στις δεκαετίες 70-80, το χρωστάμε στον Θεό (όσοι πιστεύουν) ...και στην τύχη...
Σοβαρός παράγων ήταν και η ενεργητική ασφαλεια του αυτοκινήτου αν συνδιαζόταν με τύχη και πολύ λιγότερο απο εμπειρία (γιατί απλώς, δεν υπήρχε)...
Τότε όλες μας τις τρέλες τις κάναμε με αυτοκίνητα που είχαν απο 40 έως 100 άλογα και η κίνηση στους δρόμους ήταν ελαχιστη (άσε που δεν υπήρχαν γυναίκες οδηγοί και κινητά τηλέφωνα).
Εγώ προσωπικά αν ζω και είμαι αρτιμελής, το χρωστάω πρώτα στην τύχη και μετά στα Ιταλικά αυτοκίνητα, τα οποία μου συγχώρησαν πολλά λάθη (αντίθετα με κολητό μου που ήταν άτυχος, είχε και ντατσουν 120Υ)...
Όποιος επέζησε έμαθε να οδηγεί τελικά...αλλά όταν έκανε τις τρέλες, δεν ήξερε ακόμα, τότε νόμιζε ότι ήξερε...θα έπρεπε να επιβιώσει πρώτα και μετά να νοιώσει έτοιμος...όπως προείπα, κάποιοι δεν πρόλαβαν...
Ας βγάλουμε τους εαυτούς μας απ έξω, που είμαστε όλοι οδηγάρες, χεράδες, κλπ κλπ... Βλέποντας αυτήν την κατάσταση που υπάρχει στους δρόμους: Αυτοκίνητα με τρελλά άλογα, δρόμοι καθρέπτες, επικίνδυνα ηλίθιοι, αφηρημένοι, τρελλαμένοι, επικοινωνιακοί τύποι με κινητά, επίδοξες μοντέλες με κατεβασμένα σκιάδια για να δουν απο το καθρεφτάκι αν έφυγε το κραγιόν... Θα εμπιστευόσασταν να δίνατε στον γυιό σας ένα αυτοκίνητο απο τα παλιά, θα ρισκάρατε να αποκτήσει εμπειρίες αυτήν την εποχή???Αρα, όπως είπε και ο Αλμπα...το σύμπαν προηγείται...αυτή είναι η εξέλιξη και εμείς θα πρέπει να προσαρμοστούμε...δυστυχώς...
Αρα καλά κάνουν οι εταιρίες και κατα συνέπεια η Αλφα... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Θα εμπιστευόσασταν να δίνατε στον γυιό σας ένα αυτοκίνητο απο τα παλιά, θα ρισκάρατε να αποκτήσει εμπειρίες αυτήν την εποχή??? Αρα, όπως είπε και ο Αλμπα...το σύμπαν προηγείται...αυτή είναι η εξέλιξη και εμείς θα πρέπει να προσαρμοστούμε...δυστυχώς...
Αρα καλά κάνουν οι εταιρίες και κατα συνέπεια η Αλφα...Δυστυχως οσα esp και ηλεκτρονικες προστασιες να βαλουν, οσο ανθρωπος εχει τον ελεγχο ο κινδυνος υπαρχει. Δηλαδη τα πατινια, ποδηλατα, μηχανες, φορτηγακια (που κανενα δεν εχει esp) πρεπει να καταργηθούν; Ξεχασα και τα nike χωρις αεροσολα, μπορει να χτυπησει κανενας το ποδι..
Οσο για το ποσο νοιαζονται για την ασφαλεια μας... απλα τυχαινει τελευταια σε μερικες μαρκες τα πεταλια του γκαζιου να κολλανε, τα φρενα να μην πιανουν μετα απο 2-3 δυνατα πατηματα, κινητηρες να σβηνουν εν κινησει κτλ. Α και εν ετει 2010, ΟΛΑ τα αμαξια σε αφηνουν να τα οδηγησεις πιωμενος και χωρις ζωνη... αντε να ακουσεις ενα μπιπ μπιπ για 1 λεπτο κ μετα τιποτα... αλλα με 5 αστερακια στα κρας τεστ, το απαγορευμενο αριστεροφρενο και μη απενεργοποιησιμο esp τοτε εχουμε Ασφαλεια
off topic τελος εδω ειναι το τοπικ της ιταλιδας καλλονης
-
σε σχεση με τους παλιους μπουρδελοταφους ο κινδυνος υπαρχει μεν, αλλα σε πολυ λιγοτερο βαθμο
αμα εισαι στοκος τιποτα δε σε σωζει, ομως πριν τη παθεις τη μαλακια σε ενα σημερινο αυτοκινητο ειναι παρα πολυ πιθανο να την εχεις γλιτωσει πιο πριν απο αλλες 20
τελικα αναρωτιεμαι αν αντιλαμβανομαστε σωστα την εννοια της εξελιξης
-
Νέα ροδέλα από ελαστικό υλικό.
http://www.youtube.com/watch?v=5fn2yIP9 ... r_embedded
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Δυστυχως οσα esp και ηλεκτρονικες προστασιες να βαλουν, οσο ανθρωπος εχει τον ελεγχο ο κινδυνος υπαρχει. Δηλαδη τα πατινια, ποδηλατα, μηχανες, φορτηγακια (που κανενα δεν εχει esp) πρεπει να καταργηθούν; Ξεχασα και τα nike χωρις αεροσολα, μπορει να χτυπησει κανενας το ποδι..
Οσο για το ποσο νοιαζονται για την ασφαλεια μας... απλα τυχαινει τελευταια σε μερικες μαρκες τα πεταλια του γκαζιου να κολλανε, τα φρενα να μην πιανουν μετα απο 2-3 δυνατα πατηματα, κινητηρες να σβηνουν εν κινησει κτλ. Α και εν ετει 2010, ΟΛΑ τα αμαξια σε αφηνουν να τα οδηγησεις πιωμενος και χωρις ζωνη... αντε να ακουσεις ενα μπιπ μπιπ για 1 λεπτο κ μετα τιποτα... αλλα με 5 αστερακια στα κρας τεστ, το απαγορευμενο αριστεροφρενο και μη απενεργοποιησιμο esp τοτε εχουμε Ασφαλεια
off topic τελος εδω ειναι το τοπικ της ιταλιδας καλλονης
θεωρείς το αριστεροφρενο παράγοντα ασφαλείας;
παλιά δεν τύχαινε να κολλήσουν πεταλ φρενου, δεν βραζαν φρένα, δεν σβηναν μοτέρ...;Δεν καταλαβαίνω τι θες να αποδείξεις ....
Όλοι όσοι προέρχονται απο παλιάς τεχνολογίας οχηματα αυτά λένε για το ESP το abs κλπ κλπ...
Alfa Romeo Giulietta