-
-
Εγώ γιατί δεν κατάλαβα τίποτα?
Πως ακριβώς συνδέεται η εμπειρία ενός επαγγελματία με τον μισθό που παίρνει?? Επίσης, αν κατάλαβα καλά, επειδή κάποιος δεν πληρώνεται καλά δεν πρέπει να κάνει σωστά τη δουλειά του??? Υπάρχει και κάτι που λέγεται επαγγελματισμός (και φυσικά δεν περιορίζεται στους μηχανικούς).
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αποζημίωση σε γονείς θύματος αυτοκινητιστικού δυστυχήματος επιδίκασε ο Άρειος Πάγος
...........
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231048831περισσοτερα στοιχεια για το αυτοκινητο και την αντιπροσωπεια εχουμε?
αφου εχει βγει δικαστικη αποφαση, γιατι δε λενε και το ονομα του επιχειρηματια, ωστε να ξερει ο κοσμος οτι ο συγκεκριμενος δεν κανει σωστα τη δουλεια του και φυσικα να πουν και τον κατασκευαστη
σιγα τα ψιχουλα που τον χρεωσε το ονομα του δημοσια ειναι η σωστη τιμωρια
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Εγώ γιατί δεν κατάλαβα τίποτα?Τι δεν κατάλαβες? Στο λέει ξεκάθαρα, αν δεν με πληρώνετε όσο θέλω θα βάζω σε κίνδυνο την ζωή σας.
Ο ίδιος βέβαια αν άκουγε πχ ένα γιατρό να λέει κάτι ανάλογο θα ήταν εξοργισμένος.
Παρόμοια δήλωση είχε κάνει και συνδικαλιστής της Ολυμπιακής λίγο πριν την πώληση αλλά επειδή είναι ακριβές οι ντομάτες την γλύτωσε.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Αποζημίωση σε γονείς θύματος αυτοκινητιστικού δυστυχήματος επιδίκασε ο Άρειος Πάγος
...........
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231048831περισσοτερα στοιχεια για το αυτοκινητο και την αντιπροσωπεια εχουμε?
αφου εχει βγει δικαστικη αποφαση, γιατι δε λενε και το ονομα του επιχειρηματια, ωστε να ξερει ο κοσμος οτι ο συγκεκριμενος δεν κανει σωστα τη δουλεια του και φυσικα να πουν και τον κατασκευαστη
σιγα τα ψιχουλα που τον χρεωσε το ονομα του δημοσια ειναι η σωστη τιμωρια
Δεν βρηκα παραπανω στοιχεια αν και εψαξα λιγο.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Αποζημίωση σε γονείς θύματος αυτοκινητιστικού δυστυχήματος επιδίκασε ο Άρειος Πάγος
...........
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231048831περισσοτερα στοιχεια για το αυτοκινητο και την αντιπροσωπεια εχουμε?
αφου εχει βγει δικαστικη αποφαση, γιατι δε λενε και το ονομα του επιχειρηματια, ωστε να ξερει ο κοσμος οτι ο συγκεκριμενος δεν κανει σωστα τη δουλεια του και φυσικα να πουν και τον κατασκευαστη
σιγα τα ψιχουλα που τον χρεωσε το ονομα του δημοσια ειναι η σωστη τιμωρια
Ηταν ο Μανδύλας στη Θεσσαλονίκη και το αμάξι ενα golf iv του 99.
'Της αναιρεσείουσας: Ανώνυμης εταιρίας με την επωνυμία 'ΜΑΝΔΥΛΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ' που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη'
'αγόρασαν τον Απρίλιο του 1999, κατά 1/2 εξ' αδιαίρετου ο καθένας τους, από τη δεύτερη εναγομένη εταιρία ένα προοριζόμενο για ιδιωτική χρήση επιβατικό αυτοκίνητο, παραγωγής της πρώτης εναγομένης κατασκευάστριας αυτοκινήτων εταιρίας, τύπου ΦΟΛΚΣΒΑΓΚΕΝ ΓΚΟΛΦ, κυβισμού 1595 κ.ε.'
Εδώ λεει μερικά πράγματα http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... t&p=390368
Edit: Δείτε και το direct link http://www.areiospagos.gr/nomologia/apo ... f=500_2010
-
Χαμογελαστές σφίγγες;
???? -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Χαμογελαστές σφίγγες;
http://sidroy.files.wordpress.com/2008/ ... ng_bee.jpg[/img]????με υποκρουση βουβουζελας
-
Περαστικά στον Φίλο μας ,
Ενημερωτικά το Σύστημα των Αερόσακων έχει έναν Εγκέφαλο συνήθως πίσω απο το χειρόφρενο και ο οποίος εχει δύο Αισθητήρες, εναν για πρόσκρουση Εμπρός-Πίσω και έναν για την πλαινή πρόσκρουση, αλλά άν θυμάμαι καλά υπάρχουν και σε κάποια αυτοκίνητα Αισθητήρες πίσω απο τα μπροστινά φανάρια.
Οσον αφορά τους αισθητήρες τώρα, ουσιαστικά λειτουργούν με την Αδράνεια όμως καμμία Εταιρία δέν καθορίζει τις συνθήκες κάτω απο τις οποίες δίδεται η όποια Εντολή στον Εγκέφαλο να ανοίξει τον Αερόσακο, έχω δεί περίπτωση OPEL Vectra που έφερε 5!!! τούμπες παρακαλώ και δέν άνοιξε κανένας Αερόσακος!
Φυσικά υπάρχουν και περιπτώσεις που ανοίγει ο Αερόσακος χωρίς πρόσκρουση ή σε πρόσκρουση με μικρή ταχύτητα (φανταστείτε, 300 Ευρώ προφυλακτήρας και φτιαχτικά και 1000 !! Αερόσακος και Εγκεφαλος, και φυσικά ούτε συζήτηση για παράπονα στην Αντιπροσωπεία στην περίπτωση αυτή).Προεντατήρες: οι παλαιότερης Τεχνολογίας λειτουργούν μηχανικά μέσω ελατηρίου ενώ οι νεότεροι μέσω Εντολής του Εγκεφάλου.
Βλάβες συστήματος: σε περίπτωση μη καλής επαφής κάποιας φίσας ή βλάβης ηλεκτρικού Πυροκροτητή σε Αερόσακο ή προεντατήρα ή ακόμα και βλάβη του Εγκεφάλου ανάβει το λαμπάκι του Αερόσακου στο Καντράν ή μένει αναμμένο και σημαίνει οτι το σύστημα έχει πρόβλημα και ΔΕΝ λειτουργεί.
Σε όλες τις περιπτώσεις (εκτός της φίσας συνήθως) το όποιο ελλατωματικό εξάρτημα πρέπει να αντικατασταθεί, να σβηστεί η Βλάβη, να γίνει Ελεγχος και να αποκατασταθεί η λειτουργία του Συστήματος. Φυσικά απαιτείται Τester και μάλιστα της Αντιπροσωπείας, κάτι άλλο δέν θα το συνιστούσα (άν και τίποτα δέν είναι σίγουρο εδώ που ζούμε). Το Tester είναι εκείνο που θα διαβάσει πού υπάρχει Βλάβη ή αναφέρθηκε Βλάβη.Ο Εγκέφαλος μετά την ενεργοποίηση του Αερόσακου είναι Αχρηστος και θέλει αλλαγή και προγραμματισμό να ενεργοποιηθεί το σύστημα, και φυσικά δέν μπορεί να τοποθετηθεί ανάποδα.
Αν και το όλο Σύστημα διαθέτει μία σχετική Αυτοδιάγνωση εν τούτοις σε κάθε Service ένας απλός Ελεγχος του Συστήματος μέσω του Tester οτι το όλο σύστημα είναι 'Ζωντανό' και λειτουργεί δέν βλάπτει κανέναν πιστεύω.Και τέλος ο Κανόνας : ΠΟΤΕ δέν οδηγούμε αμάξι με Αερόσακους χωρίς να φοράμε Ζώνες και φυσικά οδηγούμε πάντα προσεκτικά και μην τα περιμένουμε όλα απο έναν Αερόσακο.
-
Ο χρήστης Shark40 έγραψε:
Και τέλος ο Κανόνας : ΠΟΤΕ δέν οδηγούμε αμάξι με Αερόσακους χωρίς να φοράμε Ζώνες και φυσικά οδηγούμε πάντα προσεκτικά και μην τα περιμένουμε όλα απο έναν Αερόσακο.
δεν ειναι υποχρεωτικο οτι θα παθεις κατι αν σου σκασει ο αεροσακος στη μαπα χωρις ζωνη, το να φορας ζωνη ειναι κατι που πρεπει να κανεις ετσι κι αλλιως
-
Τα προβλήματα που περιγράφονται εδώ οφείλονται κατά 0.1% σε κακή λειτουργία του συστήματος των αερόσακων και κατά 99.9% σε εντελώς στρεβλή εικόνα που έχει ο κόσμος για το τι κάνουν και πως δουλεύουν οι αερόσακοι.
Κλασσικό παράδειγμα είναι το 'έφερα 5 τούμπες και παρόλα αυτά δεν άνοιξαν οι αερόσακοι' (καλώς δεν άνοιξαν φυσικά).
-
αρκετες φορες ομως εχουν ανοιξει και χωρις λογο
-
Πόσες είναι οι 'αρκετές'? Για τι ποσοστό μιλάμε?
-
ε καλα υπερβολη αυτο που ειπα μολις 2 περιπτωσεις γνωριζω απο πρωτο χερι
στη δικη μου στουκα παντως μια χαρα μου πεταχτηκε στη μουρη , δεν εχω παραπονο
το κατα ποσο βοηθησε στην επιβιωση μου και στους μηδαμινους μου τραυματισμους δε ξερω βεβαια
(θεωρω ελαχιστα) ,αλλα ηταν παραξενες οι συνθηκες κατω απο τις οποιες τρακαρα αφου δε φορουσα και ζωνη οποτε δεν ημουν μες στις προδιαγραφες του κατασκευαστη , ημουν κυριως τυχερος -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Και τέλος ο Κανόνας : ΠΟΤΕ δέν οδηγούμε αμάξι με Αερόσακους χωρίς να φοράμε Ζώνες και φυσικά οδηγούμε πάντα προσεκτικά και μην τα περιμένουμε όλα απο έναν Αερόσακο.
δεν ειναι υποχρεωτικο οτι θα παθεις κατι αν σου σκασει ο αεροσακος στη μαπα χωρις ζωνη, το να φορας ζωνη ειναι κατι που πρεπει να κανεις ετσι κι αλλιως
Mη το λες,μανα γνωστου μου πεθανε ετσι.Σε πολη με μικρη ταχυτητα ανοιγει ο αεροσακος στο τιμονι,και αυτη πεφτοντας πανω στο τιμονι εσπασε ο αυχενας της και εμεινε επιτοπου.Αν το αμαξι δεν ειχε αεροσακο μαλλον θα τη γλιτωνε,η τουλαχιστον δε θα πεθαινε κατευθειαν.Γιαυτο παντα ζωνη
-
Η Ζώνη είναι επιβεβλημένη σε ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις. Ακριβώς έτσι εχουν συμβεί πάρα πολλά Ατυχήματα, ο Αερόσακος τινάζει το Κεφάλι (το οποίο είναι και το Βαρύτερο Μέλος του Σώματος) προς τα πίσω με τρομερή δύναμη με αποτέλεσμα απο τα χειρότερα μέχρι το Μοιραίο. Παλιά τα Αυτοκίνητα δέν είχαν Προσκέφαλα στα καθίσματα με συνέπεια να υπάρχουν τα ίδια αποτέλεσματα.
Αν οδηγάς Αμάξι με Αερόσακο και δέν φοράς ζώνη τότε Κινδυνεύεις περισσότερο απο τον Αερόσακο παρά απο την πρόσκρουση, όποιος γλύτωσε του χρώσταγε μέρες ο Θεός.. -
Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
Και τέλος ο Κανόνας : ΠΟΤΕ δέν οδηγούμε αμάξι με Αερόσακους χωρίς να φοράμε Ζώνες και φυσικά οδηγούμε πάντα προσεκτικά και μην τα περιμένουμε όλα απο έναν Αερόσακο.
δεν ειναι υποχρεωτικο οτι θα παθεις κατι αν σου σκασει ο αεροσακος στη μαπα χωρις ζωνη, το να φορας ζωνη ειναι κατι που πρεπει να κανεις ετσι κι αλλιως
Mη το λες,μανα γνωστου μου πεθανε ετσι.Σε πολη με μικρη ταχυτητα ανοιγει ο αεροσακος στο τιμονι,και αυτη πεφτοντας πανω στο τιμονι εσπασε ο αυχενας της και εμεινε επιτοπου.Αν το αμαξι δεν ειχε αεροσακο μαλλον θα τη γλιτωνε,η τουλαχιστον δε θα πεθαινε κατευθειαν.Γιαυτο παντα ζωνη
ναι ξερω κι εγω τετοια περιπτωση, εννοειται οτι μπορει να παθεις μεγαλη ζημια, οτι δεν ειναι υποχρεωτικο ειπα
-
υποχρεωτικό να ψοφήσεις, δεν είναι ούτε κι αν φύγεις από αεροπλάνο από τα 30.000 πόδια χωρίς αλεξίπτωτο...
-
Αν όμως πέσεις από τα 30.000 πόδια χωρίς αλεξίπτωτο και σκάσεις επάνω σε αυτοκίνητο κάποιος θα βρεθεί να σου πει πως σκοτώθηκες επειδή (δεν) άνοιξε ο αερόσακος του αυτοκινήτου.
-
βρε λες να σωνόσουν;
Δεν ανοιξε ο αεροσακος