-
Villeneuve - Webber του χρόνου στην Williams
Γερμανός είναι ο Glock.
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Γερμανός είναι ο Glock.
To ξερω......Απλως ηταν υπονοουμενο με χιουμορ για αυτο που ειπε ο Φανης.........
-
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Ειδικα οταν προκειται για συγκριση απεναντι σε εναν FisichellaΔε θα εχει μονο ο Heidfeld προβλημα. Θυμηθειτε οτι ο Fisico εχει κερδισει ολους τους μεχρι τωρα ομοσταυλους του. Θα αντεξει αραγε ο mr cool Webber; Ή ακομη χειροτερα, πως θα εξελιχτει η καριερα του Alonso μετα απο αλλο εναν χρονο στη σκια;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ειδικα οταν προκειται για συγκριση απεναντι σε εναν Fisichella
Δε θα εχει μονο ο Heidfeld προβλημα. Θυμηθειτε οτι ο Fisico εχει κερδισει ολους τους μεχρι τωρα ομοσταυλους του. Θα αντεξει αραγε ο mr cool Webber; Ή ακομη χειροτερα, πως θα εξελιχτει η καριερα του Alonso μετα απο αλλο εναν χρονο στη σκια;
Αν λήξει το μάνατζμεντ του Φιζικέλα και ανανεώσει ο Αλόνζο μην σου πω καλύτερα και από τον ίδιο τον Μικαελ...
Αμαν πια, αντί για το άθλημα των πιο γρήγορων θα βγει να είναι των πιο φραγκοφορτωτών του Μπρατόρε. Αηδία είναι ο τύπος πια...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Τελευταια νεα για Sauber, η θεση θα παιχτει αναμεσα σε Davidson και Paffett.
Τωρα βεβαια αν ερθει του χρονου ο Paffet του χρονου στη Sauber,υποψιαζομαι οτι του χρονου μαλλον η Ελβετικη ομαδα θα προμηθευεται κινητηρες απο τη Mercedes.Τωρα θα μου πειτε γιατι το λεω αυτο
1ον-Ο Paffet ειναι ενα απο ταλεντα που εχει αναδειξει η Mercedes,αν δε με γελαει η μνημη μου αγωνιζεται στο DTM με την ομαδα της Mercedes και
2ον-Σημερα ακουγεται στον διεθνη τυπο εντονα η φημολογια οτι του χρονου η Sauber θα φοραει τα ελαστικα της Michelin για το 2005,πραγμα το οποιο υποδηλωνει πως αν ισχυσουν αυτες οι υποθεσεις,o Gary Paffet θα ειναι σιγουρα μια απο τις επικρατεστερες επιλογες του Peter Sauber. -
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
1ον-Ο Paffet ειναι ενα απο ταλεντα που εχει αναδειξει η Mercedes,αν δε με γελαει η μνημη μου αγωνιζεται στο DTM με την ομαδα της MercedesΣωστο αυτο μεν αλλα οχι οτι θα επιρεασει και πολυ. Ο Βρετανος δε δεσμευεται απο τιποτα και ετσι μπορει να παει οπουδηποτε. Εξαλλου και παλιοτεερα ειχε ξεφυγει απο τη σφερα της επιροης της Mercedes αλλα οταν τα βρηκε μπαστουνια οι Γερμανοι ηταν εκει να βοηθησουν.
Παντως, αν κρινω απο δηλωσεις αρκετων που βρεθηκαν προς στιγμη προστατευομενοι της Mercedes, η εταιρια γενικως βοηθαει διακριτικα και δε δεσμευει.
-
Aληθεια με τον Villeneuve εχει ακουστει τιποτα νεοτερο;
-
Πριν απο λιγω ολοκληρωθηκε και η 2η περιοδος ελευθερων δοκιμων στο Hockenheim.Ο καιρος σημερα ηταν αιθριος παρ'ολο που πριν απο λιγες μερες τα πρακτορεια καιρου μιλουσαν για καταιγιδες σημερα στην περιοχη της πιστας.Στην 1η περιοδο η θερμοκρασια δεν ξεπερασε τους 30 βαθμους,ομως στη 2η περιοδο η οποια γινοταν στις 14.00 ωρα Γερμανιας,η θερμοκρασια αερα εφτασε τους 34 στον αερα,ενω στο οδοστρωμα αγγιξε τους 52! παρακαλω.
Εδω βρισκονται τα αποτελεσματα απο τις δυο περιοδους. -
Έχει και στο Χόκενχαϊμ υγρασία;
Λιώσιμο λέμε... Κάλλιο 40 στην Ελλάδα παρά 32 εδώ... -
Πόσοι Honda κινητήρες έχουν σπάσει μαζί με τον σημερινό; 7,8;
Καιρός ν' αρχίσουν τα χαρακίρια. -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Πόσοι Honda κινητήρες έχουν σπάσει μαζί με τον σημερινό; 7,8;
Καιρός ν' αρχίσουν τα χαρακίρια.Ποια χαρακιρια;;;
Χθες Richards και Nakamoto,ανακοινωσαν σε συνεντευξη τους πως η συνεργασια της ΒΑR με τη Honda,θα κρατησει μεχρι και το τελος του 2007! -
Οι καλυτερες φωτογραφιες απο το Hockenheim εδω:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... ace_id=256
-
Εδω βρισκεται το GRID για τον σημερινο αγωνα
http://f1.racing-live.com/en/season/live/index_data.shtml?10Προβλεπω οτι ο Michael,θα παει για 3 ανεφοδιασμους,ενω ο Rubens για 2.Απο'κει και περα οι Sauber ειναι σιγουρα σε στρατηγικη 2 οπως δηλωσαν και οι ιδιοι χθες.Σιγουρα παντως η πιο δημοφιλης στρατηγικη θα ειναι αυτη των 3ων ανεφοδιασμων!
Για τον καιρο προβλεπεται σημερα να ειναι ηλιολουστος,χωρις να υπαρχει καμια πιθανοτητα βροχης.Η θερμοκρασια θα κυμανθει γυρω στους 27 με 31 βαθμους,πραγμα το οποιο βολευει τις ομαδες με Michelin.
Iδωμεν ομως........ -
Τι να πει κανείς ........ μετά την συνεχιζόμενη ατυχία του Kimi , που ήταν ο μόνος που θα μπορούσε να κοντράρει τον ΜS , είδαμε πάλι τη Ferrari του Γερμανού με auto pilot (όπως πολύ σωστά είπε ο Τάκης).
Ευτυχώς είδαμε μάχες για τη 2η θέση και πίσω για να περνάει η ώρα.
Πάντως νομίζω ότι είναι φανερή η αδιαφορία των JPM , DC .... μου φαίνεται ότι έχουν χάσει το ενδοιαφέρον τους. -
Είχα αρκετό καιρό νά δώ αγώνα,καί αυτό λόγω...ανίας΄!!!
Σήμερα όμως τό χάρηκα.
ΑΛΟΝΖΟ,όλα τά λεφτά!!!
Ραικόνεν, Ο γκαντέμης.
Μπάτον,ο πολέμαρχος.
Μπαριτσέλο,Κούθαρντ...σέ άλλον κόσμο.
Σούμαχερ,ο 'φάρδος'.Οχι ότι θά έχανε,αλλά ας πολεμούσε καί λίγο.
Μοντόγια,ο 'έτσι κι έτσι'. -
Τι να πω... Είμαι απογοητευμένος... Ε δε μπορώ τη κακία θα τη πώ!!!
Τι τυχερός που είναι ο Σουμάχερ!!! 2 άνθρωποι μπορούσαν να τον ζορίσουν κ ίσως να έκλεβαν τη νίκη, και ο ένας ο δικός μου εκεί που τον πίεζε σπάει η πτέρυγα κ ο 2ος (Μπάτον) ελέω κινητήρα ξεκινάει 10 θέσεις πίσω κ τελικά παίρνει τη 2η θέση που σημαίνει...
Την είπα θα έσκαγα!!!
Πάντως αν εξαιρέσουμε τη 'μάχη' για τη 1η θέση ο αγώνας ήταν από τους καλύτερους. Τόσα προσπεράσματα, κ η μάχη για τη 2η θέση όλα τα λεφτά!
Ο τρούλι τη έπαθε κ πήγαινε έτσι? Το κρατάει μανιάτικο στο Briatore επειδή τον ξαπόστειλε?
-
Πάντως ,τώρα πια κ επίσημα η McLaren στα χέρια του Ραικκόνεν μπορεί να διεκδικεί νίκες. Αυτό τουλάχιστον είναι θετικό. Καταραμένη πτέρυγα...
ΥΓ. Έκανε κ τον ταχύτερο γύρο.
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Πάντως ,τώρα πια κ επίσημα η McLaren στα χέρια του Ραικκόνεν μπορεί να διεκδικεί νίκες. .....Από που προκύπτει αυτό; Πάντως όχι από τον αγώνα ....
Εντάξει, βελτιώθηκε (παρ΄όλα αυτά σπάει στα καλά καθούμενα η πτέρυγα!!!) η McLaren αλλά όχι και τόσο πολύ για να διεκδικεί νίκη.
-
Αυτο που δεν ειδα (δεν ξερω αν το εδειξε ή οχι), γιατι εκανα κ κατι δουλειες παραλληλα, ποτε περασε ο Pizzonia μπροστα απο τον Sato. Εκανε λαθος ο Ιαπωνας ή τον περασε καθαρα ο μικρος;
Παντως νομιζω οτι τα πηγε σχετικα καλα αφου τερματισε 2 θεσεις πισω απο τον Monty κ μια κ η Williams απ οτι φαινεται υστερουσε του ανταγωνισμου στο χθεσινο GP.
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Τι να πω... Είμαι απογοητευμένος... Ε δε μπορώ τη κακία θα τη πώ!!!Τι τυχερός που είναι ο Σουμάχερ!!! 2 άνθρωποι μπορούσαν να τον ζορίσουν κ ίσως να έκλεβαν τη νίκη, και ο ένας ο δικός μου εκεί που τον πίεζε σπάει η πτέρυγα κ ο 2ος (Μπάτον) ελέω κινητήρα ξεκινάει 10 θέσεις πίσω κ τελικά παίρνει τη 2η θέση που σημαίνει...
Την είπα θα έσκαγα!!!
Πάντως αν εξαιρέσουμε τη 'μάχη' για τη 1η θέση ο αγώνας ήταν από τους καλύτερους. Τόσα προσπεράσματα, κ η μάχη για τη 2η θέση όλα τα λεφτά!
Ο τρούλι τη έπαθε κ πήγαινε έτσι? Το κρατάει μανιάτικο στο Briatore επειδή τον ξαπόστειλε?
Για το KR. Να σου θυμίσω οτί το pit-stop (το πρώτο) του MS κράτησε
9.5 sec από τα 7.8 sec (όπως θα έπρεπε για την ποσότητα καυσίμου
που έβαλε σύμφωνα με τους δημοσιογράφους του RTL). Anyway
ο MS έχασε σε έκεινο το γύρο 1.0 sec και παρόλο που ο Φιλανδός
έκανε ταχύτερο γύρο κατάφερε να χάσει μόνον 1.5 sec (όπως φάνηκε
όταν βγήκε από τα πιτς). Με τον KR στο παιγνίδι ο MS θα αναγκαζόταν
να κάνει και ένα 2ο stint στο όριο για να άνοιξει τη διαφορά και σίγουρα
ο αγώνας θα τελείωνε πιο γρήγορα αλλά να τον θεωρούμε και κωλό-
φαρδό είναι βαρύ.Για τον JB. Ο ταχύτερος γύρος του JB δεν ήταν πιο γρήγορος από τον
ταχύτερο γύρο του MS (τουλάχιστον ο KR κινήθηκε πιο γρήγορα από
τον MS) οπότε δεν πιστεύω ότι ο MS απειλούνταν σοβαρά (με εξαίρεση
το γεγονός ότι ο JB μέχρι και το 2ο πιτ-στοπ έπαιζε για στρατηγική 2
πιτ-στοπς) από τον Βρετανό.Τώρα ΑΝ η πτέρυγα του Φιλανδού δεν έσπαγε θα βλέπαμε ένα πιο ενδια-
φέροντα αγώνα για τη πρώτη θέση αλλά IMHO τις περισσότερες πιθανότη-
τες για νίκη τις είχε ο MS.Για τον JT δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οδήγησε τον μισό αγώνα με
πρόβλημα στην εμπρός αεροτομή. Αντίστοιχα ο FA έχασε μία θέση
γιατί είχε πάρει κάτω από την εμπρός αεροτομή ένα θραύσμα και παιρνόντας πάνω από ένα curb το κομμάτι αυτό αποκολήθηκε και
από το 1.18 έπεσε και πάλι στο 1.15 με τον DC να χάνει την ευκαιρία
για θέση στο βάθρο....Υ.Σ. Η τύχη βοηθά τους ισχυρούς
Επισημο thread:GP Γερμανιας 2004