-
Ο χρήστης al3xis έγραψε:
Κατσαμπέρης είναι..
Είναι στη Νεάπολη(μετέωρα καλύτερα) πριν την έξοδα για περιφερειακό, στο δεξί σου χέρι καθώς ανεβαίνεις από Θεσσαλονίκη, προς Χορτιάτη - 100 μέτρα πριν το τέρμα του 25.Προσοχή:
Δεν πρέπει να έχει άδεια να περνάει υγραέριο..
Τα χαρτιά τα πέρνεις μετά από 1,5 μήνα και δεν φέρουν το όνομά του(έτσι γράφει κάποιος στο insomnia - δεν παίρνω όρκο!!)Στο Adsl.gr είδα πως ο τύπος αυτός μέχρι 14 /6 έχει προσφορά την τοποθέτηση 1100Ε και μου έκανε εντύπωση. Μακριά λοιπόν απο τέτοιες πατέντες....
Απο την άλλη πήρα τηλ το Θεοδώρου και μου είπε τιμή 1660Ε και αν θέλω σε 24 άτοκες. Σε μετρητά -7%.
Όταν του είπα ότι έχω το Α150 μου είπε πως δεν έχει ξαναπεράσει σε Α και πως θα έπρεπε να πάω απο εκεί να το δει επιτόπου αν χωράει στο χώρο του κινητήρα , γιατί παλαιότερα που είχε δοκιμάσει σε Α140 δεν χωρούσε. Αυτό με ξενέρωσε να πω την αλήθεια γιατί δεν είχε δουλέψει ξανά σε Α class και θα μάθαινε στο δικό μου το αμάξι. -
Ο χρήστης al3xis έγραψε:
Κατσαμπέρης είναι..
Είναι στη Νεάπολη(μετέωρα καλύτερα) πριν την έξοδα για περιφερειακό, στο δεξί σου χέρι καθώς ανεβαίνεις από Θεσσαλονίκη, προς Χορτιάτη - 100 μέτρα πριν το τέρμα του 25.Προσοχή:
Δεν πρέπει να έχει άδεια να περνάει υγραέριο..
Τα χαρτιά τα πέρνεις μετά από 1,5 μήνα και δεν φέρουν το όνομά του(έτσι γράφει κάποιος στο insomnia - δεν παίρνω όρκο!!)Άρα άκυρος...
-
Υγραεριοκίνηση: Πόσο συμφέρει τελικά;
Άρθρο του περιοδικού 4Τροχοί, όπου επιβεβαιώνονται (στην πράξη) πολλά από αυτά που έχω γράψει για τα συστήματα 5ης γενιάς.
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Υγραεριοκίνηση: Πόσο συμφέρει τελικά;Άρθρο του περιοδικού 4Τροχοί, όπου επιβεβαιώνονται (στην πράξη) πολλά από αυτά που έχω γράψει για τα συστήματα 5ης γενιάς.
Οι μετρήσεις κατανάλωσης είναι λάθος.
Χρησιμοποιούν το οικονόμετρο του αυτοκινήτου που έχει ακρίβεια μόνο όταν μετράει βενζίνη.
Όταν το γυρίζεις σε υγραέριο, δεν μετράει υγραέριο. Συνεχίζει να μετράει πόσο χρόνο είναι ανοιχτό το μπεκ της βενζίνης και δίνει μια εικονική κατανάλωση βενζίνης που δεν έχει σχέση με την πραγματική κατανάλωση σε υγραέριο.
Το υγραέριο έχει μικρότερη θερμογόνο δύναμη από την βενζίνη και θεωρητικά δεν πρόκειται να έχεις λιγότερο από +30% της κατανάλωσης σε λίτρα σχετικά με βενζίνη.
Παρόμοια στοιχεία κατανάλωσης δίνουν και οι εταιρείες που κατασκευάζουν συστήματα υγραερίου. -
από ότι είδα εδώ http://www.vialle.nl/fileadmin/user_upl ... lvo_NL.pdf
το όχημα μου v50 1.8 , πρέπει να έχει θέμα με τις βαλβίδες, καθώς ο κατάλογος έχει** Χ** στο 2fuel. Το AFS, που το έχει τσεκαρισμένο όμως, τι είναι ?http://translate.google.com/translate?h ... ialle.html
μήπως έχουμε κάποιο λινκ με κατάλογο της vialle στα αγγλικά ?
-
Λετε να συνεχιζει να δουλευει ο υπολογιστης ταξιδιου με το icom?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
από ότι είδα εδώ http://www.vialle.nl/fileadmin/user_upl ... lvo_NL.pdf
το όχημα μου v50 1.8 , πρέπει να έχει θέμα με τις βαλβίδες, καθώς ο κατάλογος έχει** Χ** στο 2fuel. Το AFS, που το έχει τσεκαρισμένο όμως, τι είναι ?Το οτι δεν είναι συμβατό με το σύστημα 2fuel δε σημαίνει (κατά τη γνώμη μου) οτι έχει σώνει και καλά θέμα με τις βαλβίδες. Το αντίθετο μάλιστα... Καλύτερα πάντως να ρωτήσεις στον Βρεττό.
Το AFS αν θυμάμαι καλά από αυτά που μου είχαν πει στον Βρεττό, είναι το σύστημα που επιτρέπει τη ρύθμιση της ελάχιστης ποσότητας υγραερίου πριν γυρίσει σε βενζίνη. Στα νεότερα μοντέλα αυτή η ποσότητα μπορεί να είναι ρυθμιζόμενη (κατ' ελάχιστο στα 3 λίτρα περίπου).
Σε άλλα συστήματα υγραερίου (π.χ. icom) μου είχαν πει οτι μόλις πέσει η ποσότητα του υγραερίου στο 10% της χωρητικότητας της δεξαμενής, γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη.
Θεωρητικά λοιπόν το AFS επιτρέπει ελαφρά μεγαλύτερη αυτονομία από κάποιο άλλο σύστημα (με ίδιας χωρητικότητας δεξαμενή) και είναι το μόνο σημείο στο οποίο επεμβαίνει (μέσω pc αν δεν κάνω λάθος) ο εγκαταστάτης της vialle. -
Ο χρήστης dti έγραψε:
Σε άλλα συστήματα υγραερίου (π.χ. icom) μου είχαν πει οτι μόλις πέσει η ποσότητα του υγραερίου στο 10% της χωρητικότητας της δεξαμενής, γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη.
αυτο δεν ισχύει
-
Δηλαδή τι ισχύει;
Αυτό που έγραψα ήταν η απάντηση του υιού Μπίρμπου (Υγραεριοκίνηση) σε σχετικό ερώτημα που του είχα κάνει... -
Ο χρήστης dti έγραψε:
από ότι είδα εδώ http://www.vialle.nl/fileadmin/user_upl ... lvo_NL.pdf
το όχημα μου v50 1.8 , πρέπει να έχει θέμα με τις βαλβίδες, καθώς ο κατάλογος έχει** Χ** στο 2fuel. Το AFS, που το έχει τσεκαρισμένο όμως, τι είναι ?Το οτι δεν είναι συμβατό με το σύστημα 2fuel δε σημαίνει (κατά τη γνώμη μου) οτι έχει σώνει και καλά θέμα με τις βαλβίδες. Το αντίθετο μάλιστα... Καλύτερα πάντως να ρωτήσεις στον Βρεττό.
Το AFS αν θυμάμαι καλά από αυτά που μου είχαν πει στον Βρεττό, είναι το σύστημα που επιτρέπει τη ρύθμιση της ελάχιστης ποσότητας υγραερίου πριν γυρίσει σε βενζίνη. Στα νεότερα μοντέλα αυτή η ποσότητα μπορεί να είναι ρυθμιζόμενη (κατ' ελάχιστο στα 3 λίτρα περίπου).
Σε άλλα συστήματα υγραερίου (π.χ. icom) μου είχαν πει οτι μόλις πέσει η ποσότητα του υγραερίου στο 10% της χωρητικότητας της δεξαμενής, γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη.
Θεωρητικά λοιπόν το AFS επιτρέπει ελαφρά μεγαλύτερη αυτονομία από κάποιο άλλο σύστημα (με ίδιας χωρητικότητας δεξαμενή) και είναι το μόνο σημείο στο οποίο επεμβαίνει (μέσω pc αν δεν κάνω λάθος) ο εγκαταστάτης της vialle.μάλλον εγώ δεν το έγραψα καλά ... έχει τσεκαρισμένα (χ) και τα δύο. και το 2fuel και το AFS.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Κατσαμπέρης είναι..
Είναι στη Νεάπολη(μετέωρα καλύτερα) πριν την έξοδα για περιφερειακό, στο δεξί σου χέρι καθώς ανεβαίνεις από Θεσσαλονίκη, προς Χορτιάτη - 100 μέτρα πριν το τέρμα του 25.Προσοχή:
Δεν πρέπει να έχει άδεια να περνάει υγραέριο..
Τα χαρτιά τα πέρνεις μετά από 1,5 μήνα και δεν φέρουν το όνομά του(έτσι γράφει κάποιος στο insomnia - δεν παίρνω όρκο!!)Άρα άκυρος...
Έβαλε ο αδελφός μου τελικά εκεί σε peugeot 306 cc 01' Μοντέλο και όλα καλά!
-
Ο χρήστης al3xis έγραψε:
Έβαλε ο αδελφός μου τελικά εκεί σε peugeot 306 cc 01' Μοντέλο και όλα καλά!
4ης ή 5ης γενιάς; Μάρκα/μοντέλο;
Με τα 'χαρτιά' τί έγινε; Του τά 'δωσε αμέσως, ή είναι στο περίμενε; -
http://www.thaiautomaxx.com/2010/03/tea ... -2010.html
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Δηλαδή τι ισχύει;
Αυτό που έγραψα ήταν η απάντηση του υιού Μπίρμπου (Υγραεριοκίνηση) σε σχετικό ερώτημα που του είχα κάνει...Δεν ξερω τι συνομιλία είχατε, αλλα το ντεπόζιτο του υγραερίου τελειώνει κανονικότατα. Και μάλιστα οταν τελειώνει κάνει και 3-4 δυνατα μπιπ-μπιπ και σβύνουν τα λαμπάκια. 10% που σου είπε είναι μεγάλο ποσοστό... Εμενα είναι 50αρι, και φουλάρει μεχρι τα 47,42 καταγεγραμμένα λίτρα.
-
Κανονικά το 50άρι ρεζερβουάρ, αν γεμίσει κατά 80% (όπως πρβλέπεται για λόγους ασφαλείας) δεν θα έπρεπε να δέχεται το πολύ 46 λίτρα; Ακόμη και στην περίπτωση που εξαντλείται όλο το υγραέριο... πράγμα που από όσα έχω διαβάσει ΔΕΝ πρέπει ποτέ να συμβεί, ώστε να μη χαλάσει πρόωρα κάποιο πανάκριβο εξάρτημα (τρόμπα...).
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Κανονικά το 50άρι ρεζερβουάρ, αν γεμίσει κατά 80% (όπως πρβλέπεται για λόγους ασφαλείας) δεν θα έπρεπε να δέχεται το πολύ 46 λίτρα; Ακόμη και στην περίπτωση που εξαντλείται όλο το υγραέριο... πράγμα που από όσα έχω διαβάσει ΔΕΝ πρέπει ποτέ να συμβεί, ώστε να μη χαλάσει πρόωρα κάποιο πανάκριβο εξάρτημα (τρόμπα...).δεν ισχύει τίποτα απο όσα λές. Ουτε το ποσοστό 80% που κάπου κάποτε έχεις ακούσει, ούτε οτι χωρις υγραέριο, κάτι μπορει να πάθει... Αν μείνεις χωρις βενζίνη χαλαει η αντλία σου ? Απο που κ ως που?
Εγω εχω στυλο και μπλοκάκι, και όλα μου τα γεμίσματα τα καταγράφω σε excel. Το πρώτο γέμισμα μετά την εγκατάσταση το έκανα 47 λίτρα. Και αυτο διοτι είχαν ρίξει λίγο υγραέριο μέσα για να κάνουν τα τεστ. Απο κει κ πέρα, 1 φορα μου έχει τελειώσει εντελώς το υγραέριο γυρνώντας απο το χωριό μου. Γεμίζοντας εδω στην Αθήνα, (και κοιταζοντας πάλι το excel μου, δεν ειναι το 47,42 το περισσότερο υγραέριο που έχω βάλει) έβαλα 47,80 λίτρα. Οταν δε τέλειωσε το υγραέριο, εκανε μπιμ μπιμ το σύστημα, και ΕΚΛΕΙΣΕ. ΚΑι γύρισε σε βενζίνη. Ούτε χάλασε τίποτα, ούτε ειχα άλλα προβλήματα.Αυτα και τέλος με το θέμα.
-
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
Κανονικά το 50άρι ρεζερβουάρ, αν γεμίσει κατά 80% (όπως πρβλέπεται για λόγους ασφαλείας) δεν θα έπρεπε να δέχεται το πολύ 46 λίτρα; Ακόμη και στην περίπτωση που εξαντλείται όλο το υγραέριο... πράγμα που από όσα έχω διαβάσει ΔΕΝ πρέπει ποτέ να συμβεί, ώστε να μη χαλάσει πρόωρα κάποιο πανάκριβο εξάρτημα (τρόμπα...).
δεν ισχύει τίποτα απο όσα λές. Ουτε το ποσοστό 80% που κάπου κάποτε έχεις ακούσει, ούτε οτι χωρις υγραέριο, κάτι μπορει να πάθει... Αν μείνεις χωρις βενζίνη χαλαει η αντλία σου ? Απο που κ ως που?
Εγω εχω στυλο και μπλοκάκι, και όλα μου τα γεμίσματα τα καταγράφω σε excel. Το πρώτο γέμισμα μετά την εγκατάσταση το έκανα 47 λίτρα. Και αυτο διοτι είχαν ρίξει λίγο υγραέριο μέσα για να κάνουν τα τεστ. Απο κει κ πέρα, 1 φορα μου έχει τελειώσει εντελώς το υγραέριο γυρνώντας απο το χωριό μου. Γεμίζοντας εδω στην Αθήνα, (και κοιταζοντας πάλι το excel μου, δεν ειναι το 47,42 το περισσότερο υγραέριο που έχω βάλει) έβαλα 47,80 λίτρα. Οταν δε τέλειωσε το υγραέριο, εκανε μπιμ μπιμ το σύστημα, και ΕΚΛΕΙΣΕ. ΚΑι γύρισε σε βενζίνη. Ούτε χάλασε τίποτα, ούτε ειχα άλλα προβλήματα.Αυτα και τέλος με το θέμα.
ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ...Για την ενημερωση σας τα παρακατω μου τα επιβεβαιωσε και ο Βρετος VIALLE....
Re: Υγραεριοκίνηση!
Δημοσίευσηαπό agbgng » 18/05/10 10:09
Καλημερα, εχω το honda crv του 2000 ρωτωντας σχεδον ολους που βαζουν υγραεριοκινηση μου ελεγαν οτι ολα ειναι οκ και οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Τυχαια αποτανθηκα σε ενα συνεργειο στην Δραμα. Μου ζητησε πρωτα τον αριθμο κινητηρα του αυτοκινητου μου για να μου απαντησει.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΟΧΙ!!! Μου εξηγησε οτι υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να παρουσιαστει βλαβη στον κινητηρα μετα απο καποιο χρονο. Μου ειπε συγκεκριμενα 'ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ' εισαστε στην λιστα!! Εχετε ακουσει κατι παρομοιο; Θα ηθελα τα φωτα σας. -
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
Κανονικά το 50άρι ρεζερβουάρ, αν γεμίσει κατά 80% (όπως πρβλέπεται για λόγους ασφαλείας) δεν θα έπρεπε να δέχεται το πολύ 46 λίτρα; Ακόμη και στην περίπτωση που εξαντλείται όλο το υγραέριο... πράγμα που από όσα έχω διαβάσει ΔΕΝ πρέπει ποτέ να συμβεί, ώστε να μη χαλάσει πρόωρα κάποιο πανάκριβο εξάρτημα (τρόμπα...).
δεν ισχύει τίποτα απο όσα λές. Ουτε το ποσοστό 80% που κάπου κάποτε έχεις ακούσει, ούτε οτι χωρις υγραέριο, κάτι μπορει να πάθει... Αν μείνεις χωρις βενζίνη χαλαει η αντλία σου ? Απο που κ ως που?
Σηκώνω τα χέρια ψηλά, αφού φαίνεται οτι τα ξέρεις όλα και μάλιστα απόλυτα σωστά...
Ρίξε μόνο μια ματιά σε όποιο site θες που αναφέρει σχετικά με την ασφάλεια χρήσης των συστημάτων LPG σε περίπτωση σύγκρουσης. Εκεί πάντα αναφέρεται οτι η πλήρωση της δεξαμενής καυσίμου δεν (πρέπει να) ξεπερνά το 80% της ονομαστικής χωρητικότητάς της.
Βέβαια, αυτό το 80% μπορεί να καταστρατηγηθεί με κάποιους τρόπους (που είναι γνωστοί στους εγκαταστάτες), αλλά εσένα δεν σ' ενδιαφέρει να είσαι απόλυτα ασφαλής ακόμη και στην πιο δύσκολη ώρα;Όσο για την τρόμπα βενζίνης... είναι σε όλους γνωστό οτι όταν κάποιος κυκλοφορεί συχνά με 'ρεζέρβα' η αντλία καταπονείται και κάποια στιγμή θα την πάρεις στο χέρι.
Κι αν η αντλία της βενζίνης είναι πολύ ακριβή, ρώτα και μάθε πόσο στοιχίζει η αντίστοιχη του υγραερίου και πήγαινε να σου κάνουν σωστή ρύθμιση ώστε να μην μένεις ποτέ από υγραέριο (αν όντως ισχύουν αυτά που λες...).
Ποιος μάστορας είπαμε οτι σου έκανε την εγκατάσταση; Έτσι, για να τον έχουμε υπόψη... -
Ο χρήστης agbgng έγραψε:
Κανονικά το 50άρι ρεζερβουάρ, αν γεμίσει κατά 80% (όπως πρβλέπεται για λόγους ασφαλείας) δεν θα έπρεπε να δέχεται το πολύ 46 λίτρα; Ακόμη και στην περίπτωση που εξαντλείται όλο το υγραέριο... πράγμα που από όσα έχω διαβάσει ΔΕΝ πρέπει ποτέ να συμβεί, ώστε να μη χαλάσει πρόωρα κάποιο πανάκριβο εξάρτημα (τρόμπα...).
δεν ισχύει τίποτα απο όσα λές. Ουτε το ποσοστό 80% που κάπου κάποτε έχεις ακούσει, ούτε οτι χωρις υγραέριο, κάτι μπορει να πάθει... Αν μείνεις χωρις βενζίνη χαλαει η αντλία σου ? Απο που κ ως που?
Εγω εχω στυλο και μπλοκάκι, και όλα μου τα γεμίσματα τα καταγράφω σε excel. Το πρώτο γέμισμα μετά την εγκατάσταση το έκανα 47 λίτρα. Και αυτο διοτι είχαν ρίξει λίγο υγραέριο μέσα για να κάνουν τα τεστ. Απο κει κ πέρα, 1 φορα μου έχει τελειώσει εντελώς το υγραέριο γυρνώντας απο το χωριό μου. Γεμίζοντας εδω στην Αθήνα, (και κοιταζοντας πάλι το excel μου, δεν ειναι το 47,42 το περισσότερο υγραέριο που έχω βάλει) έβαλα 47,80 λίτρα. Οταν δε τέλειωσε το υγραέριο, εκανε μπιμ μπιμ το σύστημα, και ΕΚΛΕΙΣΕ. ΚΑι γύρισε σε βενζίνη. Ούτε χάλασε τίποτα, ούτε ειχα άλλα προβλήματα.Αυτα και τέλος με το θέμα.
ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ...Για την ενημερωση σας τα παρακατω μου τα επιβεβαιωσε και ο Βρετος VIALLE....
Re: Υγραεριοκίνηση!
Δημοσίευσηαπό agbgng » 18/05/10 10:09
Καλημερα, εχω το honda crv του 2000 ρωτωντας σχεδον ολους που βαζουν υγραεριοκινηση μου ελεγαν οτι ολα ειναι οκ και οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Τυχαια αποτανθηκα σε ενα συνεργειο στην Δραμα. Μου ζητησε πρωτα τον αριθμο κινητηρα του αυτοκινητου μου για να μου απαντησει.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΟΧΙ!!! Μου εξηγησε οτι υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να παρουσιαστει βλαβη στον κινητηρα μετα απο καποιο χρονο. Μου ειπε συγκεκριμενα 'ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ' εισαστε στην λιστα!! Εχετε ακουσει κατι παρομοιο; Θα ηθελα τα φωτα σας.Ναι οντως ισχυει, εμενα μου με για το tucson που ρωτησα οτι μετα τις 150.000 χλμ θα εχω θεμα με τις βαλβιδες.Επισης μου ανεφερε και την περιπτωση του CRV οτι την παθαινουν κοντα στα 50.000 χλμ.
Εμενα παντως δεν μου αλλαξε γνωμη, καθως βλεπω ταξι με 500.000 χλμ και δεν εχουν παθει τπτ. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ...Για την ενημερωση σας τα παρακατω μου τα επιβεβαιωσε και ο Βρετος VIALLE....
Re: Υγραεριοκίνηση!
Δημοσίευσηαπό agbgng » 18/05/10 10:09
Καλημερα, εχω το honda crv του 2000 ρωτωντας σχεδον ολους που βαζουν υγραεριοκινηση μου ελεγαν οτι ολα ειναι οκ και οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Τυχαια αποτανθηκα σε ενα συνεργειο στην Δραμα. Μου ζητησε πρωτα τον αριθμο κινητηρα του αυτοκινητου μου για να μου απαντησει.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΟΧΙ!!! Μου εξηγησε οτι υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να παρουσιαστει βλαβη στον κινητηρα μετα απο καποιο χρονο. Μου ειπε συγκεκριμενα 'ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ' εισαστε στην λιστα!! Εχετε ακουσει κατι παρομοιο; Θα ηθελα τα φωτα σας.Ναι οντως ισχυει, εμενα μου με για το tucson που ρωτησα οτι μετα τις 150.000 χλμ θα εχω θεμα με τις βαλβιδες.Επισης μου ανεφερε και την περιπτωση του CRV οτι την παθαινουν κοντα στα 50.000 χλμ.
Εμενα παντως δεν μου αλλαξε γνωμη, καθως βλεπω ταξι με 500.000 χλμ και δεν εχουν παθει τπτ.Πριν μερικές σελίδες είχα γράψει σχετική απάντηση που πήρα από το Βρεττό. Μου είπε ότι σε κάποια μοντέλα υπάρχει θέμα με την υπερθέρμανση των βαλβίδων, οπότε σε τακτά χρονικά διαστήματα το σύστημα ψεκάζει λίγο βενζίνη για να ρίξει τη θερμοκρασία τους. Αυτό εξατάται από το μοτέρ. Πχ στο δικό μου δεν τίθεται θέμα (λέω τώρα τι μου είπε), αλλά σε άλλα μοτέρ τους το σημειώνει η vialle, οπότε προστίθεται ένα εξαρτηματάκι που κανονίζει αυτόν τον έξτρα ψεκασμό.
Ίσως κάποια μοτέρ να είναι τελείως αλλεργικά...
Υγραεριοκίνηση!