-
http://www.lemans.org/en/courses/24h-ch ... -2010.html
1-2-3 τα Audi, 1η μια 997 στη GT2, η 430 με τα πουρά της F1 (Fissichella, Alesi, Salo) 16η και 19η η μόνη Μ3 που τερμάτισε με τον Farfus.
Το art car τι έκανε; Δεν το βλέπω στην κατάταξη πουθενά. -
εμεινε αν δεν κανω λαθος
-
Όντως εγκατέλειψε, αφού πρώτα όμως είχε βγάλει τον Kristensen εκτός πίστας...
Αλλά αφού τα βρήκε ο Priaulx με τον Kristensen , τι να πω εγώ. Πάντως ο Ullrich δε μου φάνηκε και να το χώνεψε με τις δηλώσεις του! -
Δεν θα τρέχαν 2 εργοστασιακές Μ3 + το art car; Γιατί βλέπω στην κατάταξη μόνο τις δυο Μ3;
-
Etoimzetai enniaio me formules sto Dubai. Anakoinw8hke hdh basika kai 8a einai gia hlhkies 16-25 enw an paei kala gia to 2011-2012 8a ftiaksoyn kai kathgoria gia megalyteres hlhkies. O nikhths toy prwta8lhmatos feygei gia agglia me ola ta eksoda plhrwmena gia ena xrono ypotrofia kai agwnes se prwta8lhma mono8esiwn toy agglikoy prwta8lhmatos.... To oplo poy epilex8hke htan h Formula FG1000 h opoia dokimastike se sklhres syn8hkes 8ermokrasias 43 ba8moys sto dubai autodrome. Na shmeiw8ei oti ta mono8esia DEN agwrazontai apo toys symmetexontes kai oti ola ma ola ginontai support apo thn GULF SPORT (poy einai kai o diorganwths)
Fysika mas eixane kalesei san omada na dokimasoyme (an kai hlhkiaka den mporoyme na symmetasxoyme kai to kataeyxaristh8hkame parolh thn zesth.....
Sto video poy akoloy8ei h ptaloyda einai ry8mismenh na anoigei mono 80%.....During the first session of the morning we mechanically pegged the throttle to 80% giving the car 150bhp, then we put it back to 100% throttle for 190bhp. Making a 2 second diference per lap. Mind you even on 80% the car is completely manic pulling hard out of the bowl.
We also tested the temporary silencer as the standard straight through pipe is a bit on the loud side. According to the borrowed sound meter it was about 112db on drive by up the hill to Turn 1. We are not sure of the readings though and will need to get someone who knows what they’re doing with it.
The track was dusty...Very dusty. The Dunlop Spanish F3 tyres on the car are the same ones the car was delivered with, and this is our fourth test. There was a lack of grip but mainly due to the dusty track. The team made some camber adjustments to control the rear tyre temperature as we have found the the car very sensitive to changes, which is great even in these dusty conditions.
Summary? The car was hitting 222kph going into Turn 1 at 12,000 revs. Best laptine: 1.05. Promising. The best lap we have seen on this loop is a 1.00 but in a 380bhp V8. All looking good then...
-
Den kserw an to eide kaneis shmera alla moy pesane ta dontia poy eblepa ton agwn amesw web sthn doyleia.....
-
Οχι ρε...
Παντως γαμω τις πιστες το Brands...
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Den kserw an to eide kaneis shmera alla moy pesane ta dontia poy eblepa ton agwn amesw web sthn doyleia.....λίγο ασχετο, αλλά δουλεύετε Κυριακή??
-
Μουσουλμανικη χωρα βλεπεις οποτε το ΣΚ τους ειναι ΠΣ. Αυτο το ατυχημα ειναι ενα απο τα πολλα του τελευταιου μηνα, απο οτι φαινεται η εμπνευση απο τη λασκα κατασταση της F1 εχει αρχιζει να ποτιζει για τα καλα τα χαμηλοτερα σκαλοπατια. Απολαυστε (που λεει ο λογος):
http://www.youtube.com/watch?v=0h7Fb_G21oM
http://www.youtube.com/watch?v=3F3bASfEGiY
http://www.youtube.com/watch?v=UqOf2F2jJmM
http://www.youtube.com/watch?v=Qvs4o0vbAMs
Youtube VideoΕπαναλαμβανω μιλαμε για τον τελευταιο μηνα και μονο.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
καλά ο πισω οδηγος(το μαυρου μονοθεσίου στέκει στα καλά του??? τι ηθελε και εχωσε τη ροδα του εκει?? σιγουρα θα ειδε οτι ο αλλος δεν μπορουσε να παει πιο αριστερα...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Μουσουλμανικη χωρα βλεπεις οποτε το ΣΚ τους ειναι ΠΣ.Poly swstos. Mono poy egw doyleyw kai sabbato. Mono paraskeyh off. Ektws kai an exoyme agwna paraskeyh opote exw to sabbato off.... Kolokatastash dld....
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Μουσουλμανικη χωρα βλεπεις οποτε το ΣΚ τους ειναι ΠΣ. Αυτο το ατυχημα ειναι ενα απο τα πολλα του τελευταιου μηνα, απο οτι φαινεται η εμπνευση απο τη λασκα κατασταση της F1 εχει αρχιζει να ποτιζει για τα καλα τα χαμηλοτερα σκαλοπατια. Απολαυστε (που λεει ο λογος):
http://www.youtube.com/watch?v=0h7Fb_G21oM
http://www.youtube.com/watch?v=3F3bASfEGiY
http://www.youtube.com/watch?v=UqOf2F2jJmM
http://www.youtube.com/watch?v=Qvs4o0vbAMs
Youtube VideoΕπαναλαμβανω μιλαμε για τον τελευταιο μηνα και μονο.
Θα με πειτε εμπαθη, αλλα μετα τη Μαλαισία η αντιαθλητικη αμυνα νομιμοποιηθηκε και μετα το Σιλβερστόουν τα πραματα γιναν ακομη χειροτερα. Αντι να ριχνουν 10 ποινες για αμυντικες ενεργειες και 1-2 για επιθετικες ΜΠΑΣ και δουμε περισσοτερες προσπαθειες για προσπερασμα, γινεται το αντιθετο και πλεον ειναι κοινη πεποιθηση οτι αμυνα μπορουμε να παιξουμε οπως γουσταρουμε
-
LPG-powered Ford???????
BTCC!!!http://www.crash.net/btcc/race+report/1 ... sweep.html
-
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
http://www.msfree.gr/ms.php?id=16006http://www.youtube.com/watch?v=QiDyZ0Zv ... r_embedded
Μόλις το διάβασα στο twitter
-
Τραγικό και απάνθρωπο και φέρνει ξανά στο προσκήνιο τα μέτρα ασφαλείας στους αγώνες μοτοσυκλετών...
-
Τι μετρα μπορουν να παρθουν???Οτι και να κανουν το ενδεχομενο να πατηθει καποιος αναβατης ειτε απο την δικια του μοτοσυκλετα ειτε απο αλλη παντα θα υπαρχει.
-
Αυτές οι μαμημένες οι στολές έχουν πρακτικά προστασία μόνο στο πάνω μέρος της σπονδυλικής στήλης και πάνω στις αρθρώσεις. Κάτι πρέπει να κάνουν για τον αυχένα και τη μέση σίγουρα, αλλά ίσως και με την ίδια την ανθεκτικότητα της στολής στα σημεία χωρίς επιπλέον προστατευτικά.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Αυτές οι μαμημένες οι στολές έχουν πρακτικά προστασία μόνο στο πάνω μέρος της σπονδυλικής στήλης και πάνω στις αρθρώσεις. Κάτι πρέπει να κάνουν για τον αυχένα και τη μέση σίγουρα, αλλά ίσως και με την ίδια την ανθεκτικότητα της στολής στα σημεία χωρίς επιπλέον προστατευτικά.Στο συγκεκριμένο θέμα είναι πολύ δύσκολο να γίνει κάτι. Μία προστασία των εσωτερικών οργάνων απαιτεί μία δυσκαμψία τέτοια που πρακτικά μετατρέπει τη στολή σε βασανιστήριο.
Ίσως η εφαρμογή τελικά των inflatable airbags σε συνδυασμό με πολλαπλές στρώσεις από υλικά που παρουσιάζουν μεγάλη αντοχή υπό εφελκυστικά φορτία να είναι η λύση. Αλλά κάτι τέτοιο είναι ακόμα σε πειραματικό στάδιο.
-
Motorsport is dangerous! Το αναγράφει σε κάθε πίστα... RIP...
Αγώνες πίστας στο εξωτερικό - Διάφορα νέα