-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Πάντως τα άλλα δύο καθίσματα παίρνουν πολλές ρυθμίσεις....
Πάντως για 3 καρεκλάκια δεν ξέρω σε τι κατηγορία πρέπει να πάει ο φίλος..Μικρομεσαίου πολυμορφικού
-
Ενα Scenic πχ και οποιοδηποτε με 3 ανεξαρτητα ιδιου μεγεθους καθισματα τα χωρανε...
-
Superb Combi 1.8 4x4 for me
-
Και μετά σου λένε ότι τα παιδιά είναι ευτυχία!
Σε φαντάζομαι φίλε πριν παντρευτείς και κάνεις παιδιά να χαζεύεις κουπέ, κάμπριο κτλ και να μετράς άλογα και τώρα να είσαι με την μεζούρα για το αν χωράνε 3 καρεκλάκια στο πίσω κάθισμα.
Προφανώς και αστειεύομαι. Με το καλό κι ας οδηγείς και mini bus!
-
Ο χρήστης dolph έγραψε:
Δεν θα τραβήξω την συζήτηση εκτός πορείας, απλά να απαντήσω στα γρήγορα:
Είχα το Citroen ZX Avantage και μετά ένα Golf V Trendline.
Σαφώς υπάρχει και η διαφορά στον χρόνο παραγωγής τους, αλλά η αλήθεια είναι ότι την στιβαρότητα, τα φρένα και την ποιότητα στο εσωτερικό του Golf δεν την είχα φανταστεί καν στο Citroen.
Άσε, που δεν ξέρω γιατί, το Citroen όσο παίρναγε ο καιρός ήταν και πιό ελαφρύ σε όλα του!!! Η πόρτα πούπουλο, η πορεία με μεγάλη ταχύτητα σαν να πετούσες. Γενικότερα σε όλα αισθανόσουνα ότι πάλιωνε και γινόταν πιό ελαφρύ και ασταθές το αυτοκίνητο.
Το Golf, μετά από 5 χρόνια, είναι όπως ακριβώς το πήρα και ευτυχώς δεν είχα απολύτως κανένα πρόβλημα (μηχανολογικό, ηλεκτρολογικό, κ.λπ.).Εν πάσει περιπτώση, τώρα πιά είμαι έτοιμος να ξαναγυρίσω σε Γαλλικό και μάλλον στο 5008, καθώς το Touran είναι και πιο ακριβό, αλλά και με χειρότερο χώρο επιβατών.
Κατ αρχας καλωσηρθες αλλα θα τσακωθουμε..
Προσεξε οτι δε λες να ειχες καποιο προβλημα με τη zx απλα περιγραφεις (εκτος κι αν ειχες και δε το εγραψες.. ) τη φυσιολογικη κοπωση ενος αυτοκινητου στο περασμα των χρονων..Αν δεν αλλαζες και κανα ψαλιδι-αμορτισερ-τακακι και δε το προσεχες προφανως θα το ενιωθες σκορπιο με το περασμα των χρονων..Οτι αφηνεις σε αφηνει ως γνωστων..Ολη η ποιοτητα των αυτοκινητων πια ειναι πιο ψηλα..Οποτε ειναι αναμενομενα να κραταει καλυτερα ενα golf 5 στο περασμα του χρονου..Ενα αμαξι 15 χρονια μπροστα και καλυτερη ποιοτητα κυλισης και φρενα και ηχομονωση και ποιοτητα κατασκευης θα εχει..
Τετοιο κρατημα και αισθηση σε αμαξι της εποχης της και της κατηγοριας της zx δεν εχω συναντησει..Αν εχεις διαθεση για φιλικη κουβεντα στο θεμα στειλε ενα πμ να μη κουραζουμε το τοπικ..
Στο θεμα μας..
Κοιτα και τα grand c4 picasso και το grand scenic αφου εχουν απλετους χωρους..Καλες επιλογες παντως ολες οσες παρεθεσες παραπανω.. Καλες αγορες.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δεν θα τραβήξω την συζήτηση εκτός πορείας, απλά να απαντήσω στα γρήγορα:
Είχα το Citroen ZX Avantage και μετά ένα Golf V Trendline.
Σαφώς υπάρχει και η διαφορά στον χρόνο παραγωγής τους, αλλά η αλήθεια είναι ότι την στιβαρότητα, τα φρένα και την ποιότητα στο εσωτερικό του Golf δεν την είχα φανταστεί καν στο Citroen.
Άσε, που δεν ξέρω γιατί, το Citroen όσο παίρναγε ο καιρός ήταν και πιό ελαφρύ σε όλα του!!! Η πόρτα πούπουλο, η πορεία με μεγάλη ταχύτητα σαν να πετούσες. Γενικότερα σε όλα αισθανόσουνα ότι πάλιωνε και γινόταν πιό ελαφρύ και ασταθές το αυτοκίνητο.
Το Golf, μετά από 5 χρόνια, είναι όπως ακριβώς το πήρα και ευτυχώς δεν είχα απολύτως κανένα πρόβλημα (μηχανολογικό, ηλεκτρολογικό, κ.λπ.).Εν πάσει περιπτώση, τώρα πιά είμαι έτοιμος να ξαναγυρίσω σε Γαλλικό και μάλλον στο 5008, καθώς το Touran είναι και πιο ακριβό, αλλά και με χειρότερο χώρο επιβατών.
Κατ αρχας καλωσηρθες αλλα θα τσακωθουμε..
Προσεξε οτι δε λες να ειχες καποιο προβλημα με τη zx απλα περιγραφεις (εκτος κι αν ειχες και δε το εγραψες.. ) τη φυσιολογικη κοπωση ενος αυτοκινητου στο περασμα των χρονων..Αν δεν αλλαζες και κανα ψαλιδι-αμορτισερ-τακακι και δε το προσεχες προφανως θα το ενιωθες σκορπιο με το περασμα των χρονων..Οτι αφηνεις σε αφηνει ως γνωστων..Ολη η ποιοτητα των αυτοκινητων πια ειναι πιο ψηλα..Οποτε ειναι αναμενομενα να κραταει καλυτερα ενα golf 5 στο περασμα του χρονου..Ενα αμαξι 15 χρονια μπροστα και καλυτερη ποιοτητα κυλισης και φρενα και ηχομονωση και ποιοτητα κατασκευης θα εχει..
Τετοιο κρατημα και αισθηση σε αμαξι της εποχης της και της κατηγοριας της zx δεν εχω συναντησει..Αν εχεις διαθεση για φιλικη κουβεντα στο θεμα στειλε ενα πμ να μη κουραζουμε το τοπικ..
Στο θεμα μας..
Κοιτα και τα grand c4 picasso και το grand scenic αφου εχουν απλετους χωρους..Καλες επιλογες παντως ολες οσες παρεθεσες παραπανω.. Καλες αγορες..τη περιμενα απ το πρωι αυτη την απαντηση αλλα αρκετα χαλαρη τη βρισκω...χαχαχαχαχα
-
Περισσοτερο εντυπωση μου εκανε και μου φανηκε και λιγο ατεκμηριωτο σαν ποστ...
-
Ε βασικά είναι άκυρο εντελώς, είναι σαν να συγκρίνω golf iii με 308
-
Καλέ παιδιά το αναφέρω εξ' αρχής ότι μιλάμε για αυτοκίνητα με διαφορά χρόνου, αλλά από την άλλη αυτό που μπορώ να βεβαιώσω είναι ότι το Golf μετά από 5 χρόνια είναι σαν καινούργιο, ενώ το ZX μετά από 5 χρόνια το ένιωθα να έχει φθαρεί.
Και μιλάτε με άνθρωπο που και αλλαγές τακάκια/αμορτισέρ κάνει και, το κυριώτερο, βάζει πάντα 100αρα BP ή V-Power βενζίνη, σεβόμενος τον κινητήρα των αμαξιών μου.Φυσικά, για να είμαι δίκαιος, το ΖΧ δεν μου έβγαλε προβλήματα και ήμουν πολύ ικανοποιημένος όσα χρόνια το είχα. Απλά όταν άλλαξα ήταν η μέρα με την νύχτα.
Αυτά και να είστε σίγουροι ότι και το ΖΧ το ευχαριστήθηκα πολύ!
-
Βασικά, και τέλος το , όπως είπα, ποιότητα είναι η διάρκεια στο χρόνο... Όταν μπαίνω (ευτυχώς πλέον πάρα πολύ σπάνια) στο golf iv που πλέον το έχει φορτωθεί ο αδερφός μου, και συγκρίνω το πόσο άθλιο δείχνει πλέον το εσωτερικό του (γρατζουνιές, ξεφτίσματα, ποδιές, ξεφλουδίσματα) και το πόσο καλό δείχνει του 206 άμα το περιποιηθώ λίγο (δηλαδή ένα ξεσκόνισμα), επιβεβαιώνω την άποψή μου να μην ξαναπάρω ποτέ αμάξι επειδή έχει καλά πλαστικά...
Ο χρήστης dolph έγραψε:
Και μιλάτε με άνθρωπο που και αλλαγές τακάκια/αμορτισέρ κάνει και, το κυριώτερο, βάζει πάντα 100αρα BP ή V-Power βενζίνη, σεβόμενος τον κινητήρα των αμαξιών μου.
Ε, καλά... μην νομίζεις ότι κάνεις καλό... ιδίως με την 100άρα, μπορεί και να κάνεις κακό...
-
Που τον χάνεις που τον βρίσκεις, στα οικογενειακά ο Μάρκος... Τυχαίο; Δε νομίζω...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Που τον χάνεις που τον βρίσκεις, στα οικογενειακά ο Μάρκος... Τυχαίο; Δε νομίζω...Τι θες;;; Να λέω την άποψή μου για την αίσθηση του τιμονιού της 458;;;
-
Έχοντας καταλήξει ανάμεσα στα ινσινια και 308 στεισον, με την πλάστιγγα να εχει γύρει προς το πεζώ ,αλλά και το όπελ να μην απορρίπτεται ,το δίλλημα ειναι μεγάλο.
Αλλα σε αυτο το σημειο θα ηθελα τη βοηθεια σας.
Ο πωλητης της πεζώ στην αθήνα ενημέρωσε τον ενδιαφερόμενο φίλο μου οτι περιμένουν φειςλιφτ στο 308 το σεπτεμβριο και οτι αυτη τη στιγμή δεν υπαρχει σε κανεναν αντιπρόσωπο 308 στεισον για να δει επειδη τα εχει παρει πισω η ιδια η πεζω.
Αφου το στεισον εχει παρουσιαστει ενα χρονο πιο μετα ή και περισσοτερο μετα το χατςμπακ, θα του κανουν φειςλιφτ και αυτου ; με 2 χρονια και λιγοτερο στην πλατη του ;
ΝΑ διευκρινησω οτι δεν καταλαβε και ο φιλος μου αν απο σεπτεμβριο που θα αλλαξει μοντελο, θα παει για παραγγελια και +2 μηνες δηλαδη καλο νοεμβριο σα να λεμε 'ή κάνοντας την παραγγελια τώρα ,θα του ερθει το αμαξι με το που αλλαξει το μοντελο δηλαδη αλλαζοντας το μοντελο θα το εχει κατευθειαν στα χερια του (με καταλαβε κανεις ; )
Δηλαδη ποσο καιρο θα κανει να το παρει στα χερια του ;Να ρωτησω ακομα αν το εχετε δει απο κοντα , αν ο χωρος αποσκευων του 308 ειναι κανονικου σχηματος και πληρως εκμεταλλευσιμος ;
Κατι τελευταιο , το 308 εχει καδενα (αυτο με τα 156 αλογα ) ; ΤΟ ινσινια τι εχει ;
Ποιο ειναι ποιο φθηνο σε σερβις και φανοποιιες γνωριζετε ;Και τελος αναμεσα στα 2 ποιο επιλεγετε (ασχετως του οικονιμικου που το 308 ερχεται καπου στα 3000 ευρω πιο φθηνα ) ;
(εγω κλεινω περισσοτερο στο πεζω, ο φιλος μου ειναι τελειως μπερδεμενος )Υ.Γ : Ποιο ειναι πιο ανετο σε ταξιδι ; (λιγα πραγματα ρωτησα )
-
Το 308 έχει καδένα, αλλά δεν έχω πάρει μυρωδιά κανένα facelift.
-
Ο πωλητης ετσι του ειπε ,και εγω δεν εχω παρεει πρεφα τιποτα για φειςλιφτ.Μαλιστα του ειπε να μπει στο peugeot.fr για να το δει εκει !!!
Μπηκα αλλα προφανως δεν ειχε κατι νεο . Μεγαλο + η καδενα του 308 -
Δεδομένο ότι τώρα μόλις παρουσίασαν το 308 GTI, μου φαίνεται απίθανο τόσο σύντομα να του κάνουν f/l.
-
Ο χρήστης pavlos21 έγραψε:
ο χωρος αποσκευων του 308 ειναι κανονικου σχηματος και πληρως εκμεταλλευσιμος ;Από αυτό που θυμάμαι, ένα μεγάλο ορθογώνιο...
-
εγώ πάντως μεταξύ peugeot 308sw και Renault grand scenic, πήγα στο grand scenic.
Έχει πιο άνετα καθίσματα από το peugeot πίσω, και ο χώρος αποσκευών είναι πιο εκμεταλεύσιμος.
Άσε που υπάρχει και η 3η σειρά καθισμάτων (έχει κάτσει μέχρι και η γυναίκα μου για ταξίδι εκεί)
πΙσω στο grand scenic έχω 3 καθισματάκια (2 για τα δίδυμα και το ένα γκα τη μεγάλη...3 ετών)Πίσω έχω βάλει και ενήλικα με τα 2 καθισματάκια και καθόταν μια χαρά.
Επίσης σημαντικό είναι ότι το Grand scenic έχει τον καλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών.Ο κινητήρας είναι εξαιρετικός. Και εγώ δεν περίμενα να τραβάει τόσο καλά μέχρι τα 180 (δεν έχω τολμήσει πιο πάνω). ο συνδυασμός με το κιβώτιο είναι πάρα πολύ καλός
Δεν έχω οδηγήσει το peugeot με τον THP.
Το Grand picasso με τον THP είναι και αυτό πολύ καλό, αλλά για μένα πολύ σημαντικό ήταν η άνεση της 2ης σειράς καθισμάτων, όπου εκεί το grand scenic δεν παίζεται, παρόλο που προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου ότι τα PSA είναι καλύτερα, ο εξοπλισμός και η άνεση του grand scenoc (priviledge) με κέρδισαν
Αν είναι επαρχία γιατί δεν παίρνει diesel?
-
Αν και μου κανει μια εντυπωση γιατι το πουλαει..δε παιρνετε κανα τηλ..?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/782637/ -
Το πικάσο ειχε πάει να το δει στην αντιπροσωπεία και του έκανε τρομερά ασχημη εντύπωση.Δεν θυμαμαι γιατι αλλά δεν το συζητάει καν.Το grand scenic δεν το έχει δει αλλά δεν του αρέσει εμφανισιακά καθόλου και του φαίνεται λίγος ο κινητήρας 1.4 με 130 και ας έχει και τούρμπο.
Όσον αφορά τα diesel τα περισσότερα ειναι δίλιτρα και ο ίδιος δε θέλει να ανεβει πάνω απο τα 1600 κυβικά γιατι έχει ενα τουτού που το πήρε δεκέμβριο του 08 και φοβάται μην αρχίσουν και τον μπήγουν πάλι οι υπουργοί με νέα διαταγματα.Οποτε μένει στα 1.600 με τουρμπο.
Επισης απορριπτει και ολα τα πολυμορφικα γιατι διαφωνει με το πολυ μικρο καπω που εχουν ολα για την εκμεταλλευση του χωρου.
Αυτη τη στιγμή είναι ανάμεσα στα Ινσινια και 308 στεισονς και δεν μπορεί να αποφασίσει.Στο πεζώ
- : η καδενα του κινητηρα,το μικρο μήκος ,η μαρκα,το παιχνίδι με το εξτρα κάθισμα ως 3η σειρά καθισμάτων.
- : η υψηλή του τιμή, η αναγκαστική ηλιοροφή,η 3μηνη αναμονη
Στο όπελ
- : η εμφάνιση , το εσωτερικό του, η τιμή του,η ανταλλαγη με ενα παλιο αμαξι τους
- :το τεράστιο μηκος,η αυξημενη κατανάλωση
Τα + και - ειναι συμφωνα με τον ιδιο και δεν με εκφραζουν σε πολλα σημεια.Σας παραθετω ομως πως το βλεπει ο ιδιος.Επισης ο,τι και να λεμε εμεις, επειδη υπαρχει και συζηγος ,αν δεν τα δει ως στεισον δεν αφηνει να βγει αποφαση (καλο φθινοπωρο να λεμε ) και επειδη οτι και αν πω δεν το λαμβανει υποψην της και δεν αλλαζει γνωμη ,το μελλον θα δειξει.Η ιδια προτιμα οπελ.Ο ιδιος δε ξερει.
Αγορα οικογενειακου με διδυμα στον οριζοντα