-
Είμαι σε διαδικασία αγοράς καινούριου από αντιπροσωπεία με ανταλλαγή του παλιού μου Golf. Είναι ένα Golf IV 2002 τρίθυρο, 67000km (το οδηγεί η μητέρα μου μόνο μέσα στην πόλη), 1400cc, 4airbargs, ηλεκτρικά παράθυρα/καθρέπτες, ESP. Είναι ατρακάριστο (ούτε στην αντιπροσωπεία βρήκαν τίποτα), το αγόρασα το 2006 (πρωτη άδεια 2006) μεταχειρισμένο από Γερμανία (με όλα τα βιβλία service) . Στην αντιπροσωπεία μου είπαν οτι στην κατάσταση που είναι το παίρνουν 3000 ευρώ. Επίσης μου είπαν οτι αν βάψω τους προφυλακτήρα (εχουν μερικά σημαδάκια, όχι τίποτα το τρομερό),κανω ενα γυάλισμα, αλλάξω ιμάντα χρονισμού και δίσκο/πλατό θα το πάρουν 4000 ευρώ. Αξίζει να μπώ σε όλη αυτή τη διαδικασία?
Είναι φυσιολογικές οι τιμές, μπορώ να το παλέψω παραπάνω? Γιατί για ενα αμάξι που αγοράστηκε 10.000 πριν 4 χρόνια μου φαίνεται υπερβολικά λίγο το 3000 ευρώ. Να σημειωθεί οτι εσωτερικά ειναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, και ούτε έχει χτυπήματα, κτλ (εκτός από μερικά σημάδια στους προφυλακτήρες). Από εβδομάδα θα το πάω και σε άλλες αντιπροσωπείες αν και μου είπαν οτι δεν θα κάταφέρω κατι καλύτερο.
Επίσης δυνατότητα ιδιωτικής πώλησης δεν υπάρχει μιας που το καινούριο πρέπει να αγοράστει άμεσα.
Καμία ιδέα? Ευχαριστώ εκ των προτερων.
Επίσης το ετοιμοπαράδατο που μου δίνουν έχει κατασκευαστεί την τελευταία εβδομάδα του 2008 και λογικά έχει έρθει στην Ελλάδα τέλη Ιανουαρίου, δηλαδή κάθεται 5 μήνες. Αξίζει να το πάρω (μιας που αυξάνεται και ο φπα από τον επομενο μήνα, αν κάνω παραγγελία) ή να παραγγείλω καινούριο?
-
Είμαι σε διαδικασία αγοράς καινούριου από αντιπροσωπεία με ανταλλαγή του παλιού μου Golf. Είναι ένα Golf IV 2002 τρίθυρο, 67000km (το οδηγεί η μητέρα μου μόνο μέσα στην πόλη), 1400cc, 4airbargs, ηλεκτρικά παράθυρα/καθρέπτες, ESP. Είναι ατρακάριστο (ούτε στην αντιπροσωπεία βρήκαν τίποτα), το αγόρασα το 2006 (πρωτη άδεια 2006) μεταχειρισμένο από Γερμανία (με όλα τα βιβλία service) . Στην αντιπροσωπεία μου είπαν οτι στην κατάσταση που είναι το παίρνουν 3000 ευρώ. Επίσης μου είπαν οτι αν βάψω τους προφυλακτήρα (εχουν μερικά σημαδάκια, όχι τίποτα το τρομερό),κανω ενα γυάλισμα, αλλάξω ιμάντα χρονισμού και δίσκο/πλατό θα το πάρουν 4000 ευρώ. Αξίζει να μπώ σε όλη αυτή τη διαδικασία?
Είναι φυσιολογικές οι τιμές, μπορώ να το παλέψω παραπάνω? Γιατί για ενα αμάξι που αγοράστηκε 10.000 πριν 4 χρόνια μου φαίνεται υπερβολικά λίγο το 3000 ευρώ. Να σημειωθεί οτι εσωτερικά ειναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, και ούτε έχει χτυπήματα, κτλ (εκτός από μερικά σημάδια στους προφυλακτήρες). Από εβδομάδα θα το πάω και σε άλλες αντιπροσωπείες αν και μου είπαν οτι δεν θα κάταφέρω κατι καλύτερο.
Επίσης δυνατότητα ιδιωτικής πώλησης δεν υπάρχει μιας που το καινούριο πρέπει να αγοράστει άμεσα.
Καμία ιδέα? Ευχαριστώ εκ των προτερων.
Επίσης το ετοιμοπαράδατο που μου δίνουν έχει κατασκευαστεί την τελευταία εβδομάδα του 2008 και λογικά έχει έρθει στην Ελλάδα τέλη Ιανουαρίου, δηλαδή κάθεται 5 μήνες. Αξίζει να το πάρω (μιας που αυξάνεται και ο φπα από τον επομενο μήνα, αν κάνω παραγγελία) ή να παραγγείλω καινούριο?
-
Είμαι σε διαδικασία αγοράς καινούριου από αντιπροσωπεία με ανταλλαγή του παλιού μου Golf. Είναι ένα Golf IV 2002 τρίθυρο, 67000km (το οδηγεί η μητέρα μου μόνο μέσα στην πόλη), 1400cc, 4airbargs, ηλεκτρικά παράθυρα/καθρέπτες, ESP. Είναι ατρακάριστο (ούτε στην αντιπροσωπεία βρήκαν τίποτα), το αγόρασα το 2006 (πρωτη άδεια 2006) μεταχειρισμένο από Γερμανία (με όλα τα βιβλία service) . Στην αντιπροσωπεία μου είπαν οτι στην κατάσταση που είναι το παίρνουν 3000 ευρώ. Επίσης μου είπαν οτι αν βάψω τους προφυλακτήρα (εχουν μερικά σημαδάκια, όχι τίποτα το τρομερό),κανω ενα γυάλισμα, αλλάξω ιμάντα χρονισμού και δίσκο/πλατό θα το πάρουν 4000 ευρώ. Αξίζει να μπώ σε όλη αυτή τη διαδικασία?
Είναι φυσιολογικές οι τιμές, μπορώ να το παλέψω παραπάνω? Γιατί για ενα αμάξι που αγοράστηκε 10.000 πριν 4 χρόνια μου φαίνεται υπερβολικά λίγο το 3000 ευρώ. Να σημειωθεί οτι εσωτερικά ειναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, και ούτε έχει χτυπήματα, κτλ (εκτός από μερικά σημάδια στους προφυλακτήρες). Από εβδομάδα θα το πάω και σε άλλες αντιπροσωπείες αν και μου είπαν οτι δεν θα κάταφέρω κατι καλύτερο.
Επίσης δυνατότητα ιδιωτικής πώλησης δεν υπάρχει μιας που το καινούριο πρέπει να αγοράστει άμεσα.
Καμία ιδέα? Ευχαριστώ εκ των προτερων.
Επίσης το ετοιμοπαράδατο που μου δίνουν έχει κατασκευαστεί την τελευταία εβδομάδα του 2008 και λογικά έχει έρθει στην Ελλάδα τέλη Ιανουαρίου, δηλαδή κάθεται 5 μήνες. Αξίζει να το πάρω (μιας που αυξάνεται και ο φπα από τον επομενο μήνα, αν κάνω παραγγελία) ή να παραγγείλω καινούριο?
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Επίσης το ετοιμοπαράδατο που μου δίνουν έχει κατασκευαστεί την τελευταία εβδομάδα του 2008 και λογικά έχει έρθει στην Ελλάδα τέλη Ιανουαρίου, δηλαδή κάθεται 5 μήνες. Αξίζει να το πάρω (μιας που αυξάνεται και ο φπα από τον επομενο μήνα, αν κάνω παραγγελία) ή να παραγγείλω καινούριο?
2008 ή 2009 ?
-
Έχω μείνει ενα χρόνο πίσω... 2009 εννοούσα.
-
Για το Golf προσπαθησε να το δωσεις σε ιδιωτη.Με 67k πραγματικα χλμ μπορεις να το ξεκινησεις τουλαχιστον απο 5500 ευρω(μην πω και παραπανω) και να σου φυγει στα 5000.Αυτο θα κανει και η αντιπροσωπια,θα στο παρε 3-4000 ευρω και θα το δωσει 5000 οποτε δεν σε συμφερει.
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
... Είναι φυσιολογικές οι τιμές, μπορώ να το παλέψω παραπάνω?...Βάλε αγγελία.
Φιλαράκι με Golf 2001 1.400 5πορτο με 55000χιλ το έβαλε αγγελία σε net και Χρυσή Ευκαιρία και βρέθηκαν αρκετοί που του έδιναν 5000 με 5500 euro μετρητά (περιοχή Αθηνών).Στην VW του έδιναν με το ζόρι 3500euro...
-
+1 και 4,5 να σου φυγει, -αν ειναι σημαντικα τα μαζεματακια- πολυ καλυτερα απο της αντιπροσωπειας και φυσικα παρακατω απο αυτο το ποσο δεν υπαρχει περιπτωση να χρειαστει να το δωσεις.
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Είμαι σε διαδικασία αγοράς καινούριου από αντιπροσωπεία με ανταλλαγή του παλιού μου Golf. Είναι ένα Golf IV 2002 τρίθυρο, 67000km (το οδηγεί η μητέρα μου μόνο μέσα στην πόλη), 1400cc, 4airbargs, ηλεκτρικά παράθυρα/καθρέπτες, ESP. Είναι ατρακάριστο (ούτε στην αντιπροσωπεία βρήκαν τίποτα), το αγόρασα το 2006 (πρωτη άδεια 2006) μεταχειρισμένο από Γερμανία (με όλα τα βιβλία service) . Στην αντιπροσωπεία μου είπαν οτι στην κατάσταση που είναι το παίρνουν 3000 ευρώ. Επίσης μου είπαν οτι αν βάψω τους προφυλακτήρα (εχουν μερικά σημαδάκια, όχι τίποτα το τρομερό),κανω ενα γυάλισμα, αλλάξω ιμάντα χρονισμού και δίσκο/πλατό θα το πάρουν 4000 ευρώ. Αξίζει να μπώ σε όλη αυτή τη διαδικασία?Είναι φυσιολογικές οι τιμές, μπορώ να το παλέψω παραπάνω? Γιατί για ενα αμάξι που αγοράστηκε 10.000 πριν 4 χρόνια μου φαίνεται υπερβολικά λίγο το 3000 ευρώ. Να σημειωθεί οτι εσωτερικά ειναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, και ούτε έχει χτυπήματα, κτλ (εκτός από μερικά σημάδια στους προφυλακτήρες). Από εβδομάδα θα το πάω και σε άλλες αντιπροσωπείες αν και μου είπαν οτι δεν θα κάταφέρω κατι καλύτερο.
Επίσης δυνατότητα ιδιωτικής πώλησης δεν υπάρχει μιας που το καινούριο πρέπει να αγοράστει άμεσα.
Καμία ιδέα? Ευχαριστώ εκ των προτερων.
Επίσης το ετοιμοπαράδατο που μου δίνουν έχει κατασκευαστεί την τελευταία εβδομάδα του 2008 και λογικά έχει έρθει στην Ελλάδα τέλη Ιανουαρίου, δηλαδή κάθεται 5 μήνες. Αξίζει να το πάρω (μιας που αυξάνεται και ο φπα από τον επομενο μήνα, αν κάνω παραγγελία) ή να παραγγείλω καινούριο?
Απλά είναι λίγο δύσκολη εποχή για να βρεις ιδιώτη με μετρητά...
Βάλε αγγελία άμεσα , ξεκίνα από 5.000 και μέχρι 4.200 δώστο. κερδισμένος θα είσαιΥ.Γ
Ποιο αμάξι παρήγγειλες ? -
Θα δω τι θα κάνω, να πω την αλήθεια δε θέλω να το πουλήσω μόνος μου σε ιδιώτη μιας που 1)μπορεί να βρεθεί αύριο ή σε 5 μήνες και 2)δεν έχω τον χρόνο να δείχνω το αμάξι. Πάντως αυτο που κατάλαβα είναι οτι η τιμή που το παίρνει ειναι πολύ χάλια. Τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά, έχει και βιβλιό σερβις και από ελλάδα και από γερμανία.
Στο τι αμάξι παίρνω, αφού ξεκίνησα από το Golf πήγα στο Astra μετα στο Bravo μετά στο Megane μετά στο Polo και ξανά μετά στο Astra και ξανά στο Golf. Με λιγα λόγια κατέληξα στο Golf
-
Να σου πω μια ιστορία. Είχα ένα seicento του σεπτεμβρίου του 2004. Το πιο απλό μοντέλο που κόστιζε 7600 καινούριο αν δεν κάνω λάθος. Τον οκτώβρη-Νοέμβρη του 2005 είχα πάει σε μια karenta για να πάρω μια προσφορά για golf 5 τότε. Μου είχε δει και το Fiat το οποίο είχε 10-11χιλ χλμ και μου λέει θα σε πάρω να σου πω τιμή, αν και θα κάνουμε ότι καλύτερο γίνεται γιατί είναι ολοκαίνουριο σε άριστη κατάσταση. Με παίρνει την άλλη μέρα και μου λέει έχω καλά νέα. Σου δίνουμε 2500. Είναι φανταστική τιμή. Η καλύτερη που μπορείς να βρεις. Ούτε σε ιδιώτη δε βρίσκεις τόσο καλά. Καλά θα το σκεφτώ λέω και ευχαρίστησα. Φυσικά δεν το προχώρησα. Με ξαναπήρε άλλες 6-7 φορές σε διάστημα 2 μηνών, υπενθυμίζοντάς μου κάθε φορά πόσο καλή ευκαιρία ήταν αυτή που μου προσέφερε. Για να μη στα πολυλογώ, το fiat το πούλησα μετά από 1,5 χρόνο αντί 4500, και το πηρε αμέσως ο πρώτος που το είδε.
-
Οταν ο μαντρας ή η αντιπροσωπεα πουλαει σε τιμες ιδιες με των ιδιωτών πολλες φορες αν οχι παραπανω, απο πού πιστευεται οτι θα βγαλει κερδος..? Απο την αρχικη αγορα σε εξεφτελιστικη τιμη...
thednick πουλα σε ιδιωτη αν θελεις να παρεις οσα πραγματικα αξιζει..Οπου και να ψαξεις σε εμπορία ή αντιπροσωπια θα σου δινουν οσα ανεφερες..
Ανεβαλλε λιγο την αγορα του καινουργιου στη τελικη για να πουλησεις το 4αρι σε ιδιωτη..Βαλε και καμια αγγελια εδω μεσα..
-
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θέλεις να πας από το 4 στο 5,5 και να δώσεις ένα κάρο λεφτά αν από την μία το αμάξι που έχεις είναι πολύ καλό και με λίγα σχετικά χλμ και από την άλλη θα πας στο ίδιο μοντέλο; Και επιπλέον των παραπάνω θέλεις να προχωρήσεις άμεσα.
-
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θέλεις να πας από το 4 στο 5,5 και να δώσεις ένα κάρο λεφτά αν από την μία το αμάξι που έχεις είναι πολύ καλό και με λίγα σχετικά χλμ και από την άλλη θα πας στο ίδιο μοντέλο; Και επιπλέον των παραπάνω θέλεις να προχωρήσεις άμεσα.Ε εντάξει, από ένα 4άρι με 75 γαιδούρια, ημιάκαμπτο και αρκετές χιλιαδες χιλιόμετρα σε ένα 6άρι με 122 άλογα, πολλαπλούς και 0 χιλιόμετρα δεν το λες και μικρό άλμα.
-
Δεν διαφωνώ, αλλά αν δεν θέλει κανείς να μείνει χωρίς αμάξι έστω και για λίγο και αν θεωρεί πως τα χρήματα που του δίνονται είναι λίγα μαλλον κάλο είναι να μείνει ως έχει. Άλλωστε μένει στην ίδια κατηγορία δεν πάει να αγοράσει πχ τζιπ ή πολυμορφικό.
Τέσπα. Επειδή πρόσφατα πούλησα το αμάξι μου θα ήθελα να επιβεβαιώσω πως οι καιροί είναι πάρα πολύ δύσκολοι και όλοι χτυπάνε στην τιμή. Αν δεις πχ τι γίνεται στο car.gr πολλά αμάξια μένουν για μήνες απούλητα και οι τιμές έχουν πάρει την κατηφόρα.
Αν θες τα χρήματα άμεσα τότε δώσ' το στην μάντρα και άσε την μάντρα να κλαίει ένα ακόμα απούλητο μεταχειρισμένο. Άλλωστε μεταξύ μας δεν πρόκειται και για κανένα κελεπούρι όταν μιλάμε για αμάξι 8 ετών και μάλιστα εισαγωγή από Γερμανία.
-
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
Τέσπα. Επειδή πρόσφατα πούλησα το αμάξι μου θα ήθελα να επιβεβαιώσω πως οι καιροί είναι πάρα πολύ δύσκολοι και όλοι χτυπάνε στην τιμή. Αν δεις πχ τι γίνεται στο car.gr πολλά αμάξια μένουν για μήνες απούλητα και οι τιμές έχουν πάρει την κατηφόρα.
Αν θες τα χρήματα άμεσα τότε δώσ' το στην μάντρα και άσε την μάντρα να κλαίει ένα ακόμα απούλητο μεταχειρισμένο. Άλλωστε μεταξύ μας δεν πρόκειται και για κανένα κελεπούρι όταν μιλάμε για αμάξι 8 ετών και μάλιστα εισαγωγή από Γερμανία.Θα συμφωνήσω και εγώ. Μια φορά μόνο αντάλλαξα με εταιρία γιατί ήξερα ότι δύσκολα θα το ξεφορτωθώ. Τις υπόλοιπες φορές πούλησα ως ιδιώτης και βγήκα κερδισμένος.
Αυτή τη στιγμή οποιοσδήποτε τρόπος είναι ή σκότωμα ή χρονοβόρος και δεν νομίζω ότι αξίζει να μπει κάποιος σε διαδικασία.
Αν είναι τόσο μεγάλη ανάγκη για άμεσα χρήματα τότε η προαναφερθήσα λύση είναι ίσως και η μοναδική. Με την εικόνα της αγοράς που έχω πάντως και ο μαντρας στην ίδια τιμή που το αγόρασε θα το πουλήσει ... μετά απο πολύ καιρό!
Βοήθεια με μεταχειρισμένο