-
Υποκλίνομαι σε όσους έκαναν τόσο κόπο για αυτή τη δουλειά.
Να ρωτήσω το εξής: έχω το mls destinator a3850. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως το περνάω?Ευχαριστώ
-
Επαναφέρω το ερώτημα που είχα κάνει και παλιότερα σε όσους έχουν ήδη τοποθετήσει σύστημα υγραεριοκίνησης και έχουν άδεια κυκλοφορίας που γράφει ως καύσιμο Βενζίνη & Υγραέριο:
- Έχετε κάνει τη σχετική αλλαγή στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας;
- Υπήρξε κάποια επιβάρυνση ακριβώς εξαιτίας της τοποθέτησης του συστήματος υγραεριοκίνησης;
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
- Έχετε κάνει τη σχετική αλλαγή στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας;
Οχι δεν έκανα!
- Υπήρξε κάποια επιβάρυνση ακριβώς εξαιτίας της τοποθέτησης του συστήματος υγραεριοκίνησης;
Οπότε δεν είχα....
Ομως θα πάρω τηλέφωνο να κανω εικονική ασφάλιση και θα σου απαντήσω
-
Αλήθεια, έχει υπόψη του κανένας κάποιον στη Θεσσαλονίκη που να έχει συστήματα 5ης γενιάς;;;
-
Ο χρήστης tgi έγραψε:
- Έχετε κάνει τη σχετική αλλαγή στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας;
Οχι δεν έκανα!
- Υπήρξε κάποια επιβάρυνση ακριβώς εξαιτίας της τοποθέτησης του συστήματος υγραεριοκίνησης;
Οπότε δεν είχα....
Ομως θα πάρω τηλέφωνο να κανω εικονική ασφάλιση και θα σου απαντήσω
Λοιπόν, ρώτησα σήμερα δύο ασφαλιστικές εταιρίες και μου είπαν ότι δεν υπάρχει καμία αλλαγή όσον αφορά το θέμα καυσίμου.
Οπότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!!!!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Αλήθεια, έχει υπόψη του κανένας κάποιον στη Θεσσαλονίκη που να έχει συστήματα 5ης γενιάς;;;Μίλησα πριν λίγο με τον Βρεττό και μου είπε ότι θα έχει κάποιον συνεργάτη (είναι σε διαπραγματεύσεις αυτή τη στιγμή) και εδώ. Περιμένω κι ένα e-mail από το ygraeriokinisi.gr, μπας και υπάρξει καθόλου ανταγωνισμός.
Η κοπέλα στο Βρεττό, μου έδωσε μία τιμή για το 206 1650+ΦΠΑ (= 2Κ... Άουτς... για 5ης γενιάς, υγρού ψεκασμού, μπουκάλα στη θέση της ρεζέρβας, 47 λίτρα) και μου είπε τα εξής για το θέμα της υπερθέρμανσης των βαλβίδων:
Σε κάποια μοντέλα υπάρχει ένα θέμα, οπότε κατά διαστήματα το σύστημα ψεκάζει αυτόματα και χωρίς να το καταλαβαίνει ο οδηγός κάποια μικροποσότητα βενζίνης για ψύξη του θαλάμου. Ωστόσο, για αυτά τα μοντέλα, η vialle τους ενημερώνει και προσθέτουν κάποιο ειδικό προγραμματάκι στον εγκέφαλο. Για το 206 δεν τους έχει κάνει τέτοια ενημέρωση, οπότε δεν τίθεται τέτοιο θέμα.
Πάντως, λογικά σκεφτόμενος εγώ, θα περίμενα να μην τίθεται τέτοιο θέμα, εφόσον το καύσιμο υγροποιείται μέσα στον θάλαμο, απορροφώντας θερμότητα... Τι λέτε;
Υπόψιν, το αμάξι έχει ήδη 185.000χλμ και αν μου κάτσει κάτι σε δουλειά, αναμένεται να κάνει τουλάχιστον 30Κ / έτος τα επόμενα χρόνια (μέχρι δηλαδή να μου ρίξει 5 φάσκελα και να κάτσει στην ησυχία του να σκουριάσει εν ειρήνη, εν τόπω χλοερό... )
Πάντως, τα μισά να είναι αλήθεια απ' ότι έχω διαβάσει για τα συστήματα 5ης γενιάς, πρέπει να είναι μεγάλη η διαφορά τους με τα παλιότερα...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Πάντως, λογικά σκεφτόμενος εγώ, θα περίμενα να μην τίθεται τέτοιο θέμα, εφόσον το καύσιμο υγροποιείται μέσα στον θάλαμο, απορροφώντας θερμότητα... Τι λέτε;
Πάντως, τα μισά να είναι αλήθεια απ' ότι έχω διαβάσει για τα συστήματα 5ης γενιάς, πρέπει να είναι μεγάλη η διαφορά τους με τα παλιότερα...
Φιλε μου και γω αυτα σκεφτομαι και καπου μου βρωμαει η υποθεση.
Αυτη η πατεντα με την μικροποσοτητα βενζινης θα επρεπε να εφαρμοζεται στον αεριο ψεακασμο(4ης γενιάς, και ομως εκει ουτε που το σκεφτονται λεγοντας οτι δεν υπαρχει το παραμικρο προβλημα).
Υποτιθεται οτι με τον υγρο ψεκασμο εξαλιφεται αυτο το θεμα με την υπερθερμανση των βαλβιδων, και ομως παλι επιμενουν οτι πρεπει να ψεκαζεται και βενζινη!Τι να πω?? -
Ίσως όντως να μην υπάρχει πρόβλημα, μιας και στην Ευρώπη και αλλού υπάρχει σημαντική τεχνογνωσία και το υγραέριο χρησιμοποιείται χρόνια... Αλλά είναι γεγονός πως προβληματίζεσαι...
Βέβαια, μου είπε ότι υπάρχει πρόβλημα με συγκεκριμένους κινητήρες. Ο δικός μου πχ δεν είναι σε αυτούς...
Ίσως να αφορά παλιότερα μοτέρ... Τι να πω...
Περιμένω και κάποιες διευκρινήσεις από τον Θοδώρου σχετικά με την προσφορά που μου έστειλε (μάλλον για 4ης γενιάς σύστημα) και θα δούμε τι θα πει και αυτός.
Ψήνομαι πάντως για γκαζοζέν 206 ή Ψιτροέν...
-
Μάρκο, μόνο η βαλβίδα εξαγωγής δουλεύει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία όταν χρησιμοποιείς υγραέριο. Αυτό γίνεται επειδή το υγραέριο θέλει περισσότερο αβάνς από την βενζίνη αλλά το αμάξι δεν ρυθμίζεται διαφορετικά για υγραέριο - έτσι όταν ανοίξει η βαλβίδα εξαγωγής, η καύση στον κύλινδρο δεν έχει τελειώσει => μεγαλύτερη θερμοκρασία της βαλβίδας εξαγωγής.
Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα πρόβλημα. Αν η βαλβίδα κάθεται καλά στην έδρα της και κρυώνει ικανοποιητικά δεν θα εμφανίσει πρόβλημα.
Έχει σχέση με τον κάθε κινητήρα ξεχωριστά - άλλοι κινητήρες δεν καταλαβαίνουν τίποτε και άλλοι έχουν πρόβλημα. Φαντάζομαι ότι και το πως οδηγάς θα παίζει ρόλο. -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Σε κάποια μοντέλα υπάρχει ένα θέμα, οπότε κατά διαστήματα το σύστημα ψεκάζει αυτόματα και χωρίς να το καταλαβαίνει ο οδηγός κάποια μικροποσότητα βενζίνης για ψύξη του θαλάμου. Ωστόσο, για αυτά τα μοντέλα, η vialle τους ενημερώνει και προσθέτουν κάποιο ειδικό προγραμματάκι στον εγκέφαλο. Για το 206 δεν τους έχει κάνει τέτοια ενημέρωση, οπότε δεν τίθεται τέτοιο θέμα.
Εδώ θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για αυτό το θέμα. Πρόκειται για το σύστημα 2fuel της vialle που εφαρμόζεται σε συγκεκριμένους κινητήρες κάποιων αυτοκινήτων. Αναφέρονται κατασκευαστές, μοντέλα και υπάρχει σχετικό video αρκετά διαφωτιστικό.
-
To tucson δεν ειναι μεσα στην λιστα για 2fuel.
Ερωτηση: Ειναι καλυτερα τα μπεκ να ειναι φυτευτα στην εισαγωγη ή να ειναι πανω σε μπεκιερα και να πηγαινει με σωληνακι το καυσιμο στην εισαγωγη?
-
Νομίζω οτι αυτό εξαρτάται από το διαθέσιμο χώρο σε κάθε κινητήρα ξεχωριστά.
Συνήθως σε εξακύλινδρους, οκτακύλινδρους, κλπ. κινητήρες υπάρχει αρκετός χώρος... -
Ενδιαφέροντα όλα αυτά και καταλήγω ότι τελικά μάλλον δεν τίθεται θέμα μακροζωίας του κινητήρα...
Περιμένω ακόμα απάντηση από τον Θεοδώρου...
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
καλησπέρα.
έχω ενα corolla μοντ. 09 και έκανα πρόσφατα την μετατροπή.
κάποιος ποιο έμπειρος θα μπορουσε να μου πει την γνώμη του για ένα προβλημα που αντιμετοπίζω το τι μπορεί να φταίει.
όταν επιταχύνω σε υψηλές στροφές και με τέρμα το γκάζι. (κυρίως σε επαρχιακό δρόμο π.χ. σε προσπέραση) το αυτοκίνητο κάνει μια ψιλοδιακοπή, και γιρίζει σε βενζίνη, για να επανέλθει σε υγραεριο, πρεπει να κλείσω το συστημα και να το ανοιξω πάλι.ο μάστορας μου είπε οτι είναι φτωχο το μείγμα του καυσιμου γιατι έχει και αέρα η δεξαμενή μέσα στα πρώτα γεμίσματα αλλά καθώς ο καιρός περνάει δεν βλέπω να διορθώνεται τίποτα.
Σιγουρα ειναι προβλημα αυτο.
Ποιος μαστορας στα λεει αυτα? Να λετε ονοματα να ξερουμε τι γινεται.
Σε παρομοια προβληματα εχω ακουσει οτι χρειαζεται μεγαλυτερης παροχης μπεκ.μια και μου αναφέρετε να λεμε το που εκανα την μετατροπη, είχαμε εναν μάστορα κοινο γνωστό με καποιον φίλο μου και μου έκανε την μετατροπη ο μαστορας εκτος συνεργειου (σπιτι του ή κάπου αλλού), στην ζούλα και εκτος σειράς.
γενικότερα παντος θελω να πω τα εξεις:
έιχα παέι απο το συνεργείο στον άλιμο και μου είχε κάνει καλή εντύπωση, τους ειδα προσεκτικους και εκατσα αρκετή ώρα και τους παρατηρούσα, στα αυτοκινητα μου φάνηκαν σχετικά προσεκτικοί. και το λέω αυτο γιατι είχα πάει σε άλλο συνεργείο να κόψω κίνηση και είδα τσαπατσοδουλεια, μηχανικούς που τώρα μάθεναν στου κάθε ένα το αυτοκίνητο, μαστορους να ποιάνουν λίγο το ενα λιγο το αλλο αυτοκινητο και να ξεχνανε που έχουν σταματήσει, σπιναρισματα με τα αυτοκινητα των πελατών και για αυτο σας λέω ότι πριν αφησετε κάπου το αυτοκινητο σας καθήστε λιγο και πηγαινεται μερικές φορές να κοψετε κίνηση που λένε... και απο αυτοκινητα να μην ξέρει κάποιος μονο απο την γενικότερη εικόνα κατι θα καταλάβει. -
Ξέρει κανείς τον Καραμπέρη στη θεσσαλονίκη. Διεύθυνση και τηλέφωνο?
-
Ο χρήστης metro έγραψε:
Ξέρει κανείς τον Καραμπέρη στη θεσσαλονίκη. Διεύθυνση και τηλέφωνο?Who is this?
Από τον θεοδώρου ακόμα περιμένω e-mail...
-
Κατσαμπέρης είναι..
Είναι στη Νεάπολη(μετέωρα καλύτερα) πριν την έξοδα για περιφερειακό, στο δεξί σου χέρι καθώς ανεβαίνεις από Θεσσαλονίκη, προς Χορτιάτη - 100 μέτρα πριν το τέρμα του 25.Προσοχή:
Δεν πρέπει να έχει άδεια να περνάει υγραέριο..
Τα χαρτιά τα πέρνεις μετά από 1,5 μήνα και δεν φέρουν το όνομά του(έτσι γράφει κάποιος στο insomnia - δεν παίρνω όρκο!!) -
Συνηθως εται το κανουν αυτοι οι ανεξαρτητοι...ναι μεν ειναι τεχνικοι και ξερουν, αλλα πατανε σε αλλο ονομα που συνεργαζονται για τα χαρτια...
-
Κάτι τέτοια διαβάζω ...και είμαι έτοιμος να πάω τέλος του μήνα στην Ιταλία!
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Κάτι τέτοια διαβάζω ...και είμαι έτοιμος να πάω τέλος του μήνα στην Ιταλία!Και πολυ καλα κανεις! Μακαρι να ειχαμε ολοι αυτη την δυνατοτητα!
Υγραεριοκίνηση!