-
Συμπληρώνω σ'αυτό που είπε ο dourou:
Κινητική ενέργεια: Εκ = 1/2(m.v^2)
Δηλαδή η κινητική ενέργεια, που σε σύγκρουση εκτονώνεται ΟΛΗ (ως θερμότητα) είναι ανάλογη της ορμής (m.v) και ανάλογη του μισού της ταχύτητας (v).
Λοιπόν, γιατί δεν τονίζει κανένας το ρόλο της μάζας του οχήματος στην εξίσωση αυτή, που, από την απλή, μπακαλική αν θέλετε, Νευτώνεια μηχανική, μας δίνει αυτό που λέω γαμώτο τόσον καιρό για τα SUV και τις άλλες αηδίες, δηλαδή πως, όσο βαρύτερο είναι το όχημα, τόσο πιο επικίνδυνο γίνεται για τους άλλους (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι γίνεται ασφαλέστερο για τους ίδιους τους επιβάτες του);
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Λοιπόν, γιατί δεν τονίζει κανένας το ρόλο της μάζας του οχήματος στην εξίσωση αυτή, που, από την απλή, μπακαλική αν θέλετε, Νευτώνεια μηχανική, μας δίνει αυτό που λέω γαμώτο τόσον καιρό για τα SUV και τις άλλες αηδίες, δηλαδή πως, όσο βαρύτερο είναι το όχημα, τόσο πιο επικίνδυνο γίνεται για τους άλλους (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι γίνεται ασφαλέστερο για τους ίδιους τους επιβάτες του);Μα τί λες? Η ταχύτητα είναι υψωμένη στο τετράγωνο, επομένως είναι πολύ σημαντικότερος παράγοντας απο τη μάζα. Διαστρέφεις τους νόμους της φυσικής για να επιτεθείς στα SUV πάλι?
-
Η μάζα είναι καθοριστικός παράγων. από 1500kg σε 2500kg αντιστοιχεί σε αρκετή αύξηση ταχύτητας, για υπολογισέ το.
-
εγώ το'χω πει, παντού όριο +45km/h και με λίγο κλάμα στο μπάτσο τρως κλήση για
-
Ο χρήστης george800 έγραψε:
Μια και μιλάμε για όρια ταχύτητας.
Σε δρόμο έξω από την Βέροια συνάντησα όριο ταχύτητας 10km/h!!!
Στην εθνική Πάτρας - Πύργου, το όριο γίνεται κάθε 2 χιλιόμετρα -λόγω των άπειρων διασταυρώσεων- από 90 σε 60 (και μπλόκα συνεχώς). Σου σπάνε τα νεύρα.
Στην Εγνατία από Βέροια - Κλειδί, δρόμος μόλις ενός χρόνου αρχίσαν τα μπαλώματα και το αυτοκίνητο χοροπηδάει συνεχώς.
Η μοναδική χώρα με δρόμους με άσπρη άσφαλτο.
Όπως έλεγε και ο Ιαβέρης, δεν μπορεί να έχεις όριο σε δρόμους διπλής κατεύθυνσης 90km/h όριο (ταχύτητας σύγκρουσης με άλλο αυτοκίνητο 90+90=180km/h) και στην εθνική με 3 λωρίδες ανά ρεύμα και με διάζωμα να έχεις 120km/h (ταχύτητα σύγκρουσεις 120km/h).
Παράλογα πράγματα!!!Γιώργο για αρχή καλώς όρισες στο Forum μας και στην παρέα μας.
Όσο για τα όρια ταχύτητας σας έχουμε φάει όλους μια και έχουμε το ρεκόρ πιστεύω.
Στο 7 με 8 χιλιόμετρο του δρόμου από Ηράκλειο προς Μοίρες έχει πινακίδα με όριο ταχύτητας 9 ναι καλά διαβάζετε 9 χιλιόμετρα. Κάτι σαν τις προσφορές του αντί για χίλια κάνει 999!!!!
Μιλάμε για αρκετά φαρδύ δρόμο και ευθεία περίπου 800 μέτρων με ελαφριά ανωφέρεια.
Μάλιστα δεν είναι αναρτημένη πάνω σε κλασικό στύλο αλλά προσαρμοσμένη σε μια μεταλλική σκάλα!!!!!! -
Τα λαθοι συνεχίζονται???
Και στην νεα Λ.Μαραθωνος σε οποια σημεια εχει οριο χλμ , δεν μιλω για μεσα στην Παλληνη που ειναι λογικό , ειδα οριο 50χλμ.
Ελπίζω να κανω λαθος και να μην επαναληφθεί το χάλι της Βαρης-Κορωπίου
-
GFON αμφιβαλλεις???
Πως θα βγαλουν λευτα τα ρανταρ???
Αυριο εχω και δρομολογιο απο εκει να δουμε τι λεει...
Ελπιζω να μην εχει φαινομενα οπως η Βαρης Κορωπιου με τα φρεατια... -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Óôï 7 ìå 8 ÷éëéüìåôñï ôïõ äñüìïõ áðü ÇñÜêëåéï ðñïò Ìïßñåò Ý÷åé ðéíáêßäá ìå üñéï ôá÷ýôçôáò 9 íáé êáëÜ äéáâÜæåôå 9 ÷éëéüìåôñá. ÊÜôé óáí ôéò ðñïóöïñÝò ôïõ áíôß ãéá ÷ßëéá êÜíåé 999!!!!
ÌéëÜìå ãéá áñêåôÜ öáñäý äñüìï êáé åõèåßá ðåñßðïõ 800 ìÝôñùí ìå åëáöñéÜ áíùöÝñåéá.
ÌÜëéóôá äåí åßíáé áíáñôçìÝíç ðÜíù óå êëáóéêü óôýëï áëëÜ ðñïóáñìïóìÝíç óå ìéá ìåôáëëéêÞ óêÜëá!!!!!!Ïïïïïïïï!!! Ôé Ýñãï ôÝ÷íçò!!! Ôé åêðëçêôéêüò óõìâïëéóìüò.
Ç ''óêÜëá,, ìå ôï íïýìåñï 9, ìåôáëëéêÞ,äåßãìá ôçò óýã÷ñïíçò åðï÷Þò, óôçí Üêñç åíüò äñüìïõ, ðïõ êõëÜ ðñïò ôéò Ìïßñåò ôéò êáëÝò.
ÌÉÁ óêÜëá ðïõ ìáò êáëåß ìå âÞìá (-9 ÷ìë /ù = 150 ì / ëåðôï = 2,5 ì / äëåðôï) ôá÷ý,
íá áíáêáëýøïõìå îáíÜ ôïí êüóìï áð ôçí áñ÷Þ,
ÁÊÏËÏÕÈÙÍÔÁÓ ôéò áíçöïñéÝò ôïõ äüëéïõ ôïýôïõ íôïõíéÜ.
ÓÕÍÁÌÁ, ìåôáäßäïíôáò áõôÞí ôçí åîáßóéá åéêáóôéêüôçôá êáé áðïðíÝïíôáò åíá üñáìá ðñïò ìéá ðïñåßá, ðïõ áíáäýåé Ýíá Üñùìá áð ôá ðáëéÜ.
Ï êáëëéôÝ÷íçò ðïõ äçìéïýñãçóå áõôü ôï êïëïó-óéïýñãçìá èá ìåßíåé óôçí Éóôïñßá...ÕÃ.
ÔåëéêÜ, þò ëáüò êáé þò êñáôéêÞ ïíôüôçôá, Ý÷ïõìå áóôåßñåõôç êáëëéôå÷íéêÞ öëÝâá.Áõôü áðïäåéêíýåôáé óå êÜèå Ýêöáíóç ôçò êáèçìåñéíüôçôáò.Áðåõèýíù ëïéðüí, èåñìü áãùíéóôéêü ÷áéñåôéóìü, ðñïò üóïõò áñíïýíôáé íá ðáñáäïèïýí áìá÷çôß óôïí Üêñáôï íôåôåñìéíéóìü ôçò åðï÷Þò, ðñïôÜóóïíôáò ôá óôÞèç ôïõò, üíôáò êáèÞìåíïé ìÝóá óå ìéá êáñäÜñá, ãåìÜôç ãÜëá. Óáò ÷áéñåôþ óïõñåáëéóôéêÜ. -
Απλά άπαιχτος!!!!
-
Νέα -μειωμένα- όρια ταχύτητας στην Εθνική στην Μαγνησία:
Στροφές 'Αλεξάκη' (Γλύφα-Αγ.Θεόδωρος) στην άνοδο 90 από 100. Στην κάθοδο αν και μετά από 16 μήνες απομακρύνθηκαν οι πινακίδες των έργων το όριο παραμένη 80 (όσο δηλαδή ήταν και την περίοδο των έργων).
Σούρπη-Αλμυρός από 120 μειώθηκε σε 100 με τη δικαιολογία ότι είναι προσωρινό το οδόστρωμα.
Βελεστίνο-Βόλος, το όριο έχει γίνει 80 σχεδόν σε όλο το μήκος, εκτός από μια διασταύρωση (μία έχει μείνει πια σε όλο τον δρόμο) που είναι 60. Πριν έπαιζε από 100 έως 50.
-
Ωχ,ωχ.Και δευτερο μακελειο στη Συγγρου.
Βλεπω ενα μεγαλοπρεπεστατο 40 να ερχεται σαν οριο ταχυτητας. -
Φυσικά, αφού πάντα φταίει η υπερβολική ταχύτητα!
ΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΑΥΤΑ????