Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 421
    • 422
    • 423
    • 424
    • 425
    • 463
    • 464
    • 423 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9261
    15269
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      βγαζει η ιταλια οθονες?

      θα σας ανεβασω ενα τετοιο την επομενη φορα που θα καουν, πρεπει να μαθω να το κανω μονος μου

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Το pdf που παρεθεσε ο qsis, αναφερεται σχετικα με την προστασια της τουρμπινας, (σε VAG κινητηρα) στην σελιδα 16 λεγοντας τα εξης:

        'To prevent oil deposits from burning onto the turbine shaft in the turbocharger, an auxiliary water pump runs-on for up to 15 minutes after the engine has been switched off. It transports the cooler coolant against the direction of normal flow. As it does this, coolant drawn in from the auxiliary pump flows from the radiator via the turbocharger in the engine block and back to the radiator to break down the residual
        heat.'

        Ενα αντιστοιχο συστημα εχει και ο t-jet Κινητηρας.
        Απο την πλευρα μου ανεφερα αυτα:

        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
        Πολυ χoντρικα, ξερω οτι αφου σβησει ο κινητηρας, ενεργοποιειται κυκλωμα ψυξης περιφερειακα της τουρμπινας, με νερο, παραλληλα συνεχιζει να κινειται με πολυ λιγοτερες στροφες βεβαιως και η φτερωτη με αυτο τον τροπο(?), για προστασια της τουρμπινας και αποφυγη κατακαθισης 'καμμενων' αναθυμιασεων λαδιου, αν εχεις σβησει αμεσως μετα απο 'κυνηγι'...
        Για λεπτομερειες , καλυτερα θα σου εξηγησουν οι γνωστοι Ιταλοφιλοι που εχουν ασχοληθει αρκετα με αυτους τους κινητηρες σε επιπεδο τεχνικων χαρακτηριστικων.

        Σαφως και η φτερωτη γυριζει, με λιγοτερες στροφες, αφου εχει σβησει ο κινητηρας. Τωρα αν γυριζει με την ιδια ή την αναποδη φορα αυτο δεν το γνωριζω, αλλα εν πασει περιπτωση νομιζω οτι σε ενα βαθμο εχει γινει κατανοητος ο τροπος με τον οποιο ψυχεται, και απεχει
        αρκετα απο αυτον που ανεφερε ο 'μεγαλοπελατης' συνεργειου...

        P.S ALS , οπως λεμε ψυξη τουρμπινας...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Αν γυρίζει, θα γυρίζει λόγω αδράνειας και μόνο για κανα λεπτό μαξ αν είναι καμιά μικρή με πολλές στροφές όταν έσβησες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster Banned last edited by

            Είναι δυνατόν να γύριζε με την αδράνεια;;;

            Και να γύριζε, πόσο να γύριζε;; 30-40s ??

            γρηγόρη που το έχεις διαβάσει αυτό για τους t-jet ??
            προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι να κινείται αφού το σβησω...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Ναι αμέ, άνετα μπορεί να συνεχίσει να περιστρέφεται λόγω αδράνειας. Γιαυτό και είναι καλό να μην σβήνει κανείς κατευθείαν ώστε να μην σταματήσει η παροχή λίπανσης στα έδρανά της ενώ ακόμα αυτή περιστρέφεται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster Banned last edited by

                Ο χρήστης pasxos έγραψε:
                Αρχιζουμε να βγαινουμε οφ τοπικ, , αλλα ετσι κι αλλιως ψυχοταν καλυτερα ο ΘΚ αφου αλλαζοντας τις μοιρες η βαλβιδα εξαγωγης παρεμενε για λιγο ακομα ανοιχτη οποτε στο νεο κυκλο πετυχαινες οχι σημαντικα αλλα κατα τι χαμηλοτερη θερμοκρασια.

                πρώτη φορά το ακούω αυτό ...
                Αν αφήσεις την βαλβίδα εξαγωγής περισσότερη ώρα ανοικτή θα αυξήσεις την παροχή μάζας αποπλυσης--->θα χαλάσει τον βαθμό παγιδευσεις ----> θα μειώσεις την απόδοση...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                  Είναι δυνατόν να γύριζε με την αδράνεια;;;

                  Και να γύριζε, πόσο να γύριζε;; 30-40s ??

                  γρηγόρη που το έχεις διαβάσει αυτό για τους t-jet ??
                  προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι να κινείται αφού το σβησω...

                  Αμα 'ακουγες' κατι, αυτο θα σημαινε οτι κατι δεν θα πηγαινε καλα...
                  Εδω βρε συ οταν 'φουσκωνει' και γυριζει μερικες χιλιαδες στροφες το λεπτο ακους ενα
                  ελαφρυ σφυριγμα, περιμενεις να ακουσεις κατι οταν σβησεις και γυριζει ισα ισα με μερικες εκατοτανδες στροφες το λεπτο τοτε?
                  Το συστημα υδροψυξης το εχω ακουσει απο διαφορους ξενους δοκιμαστες να το αναφερουν, αλλα οπως ειπα και πριν, ας μας διαφωτισουν καλυτερα οι GB, AP που γνωριζουν
                  σε βαθος τετοια θεματα, καθως γενικοτερα αν θυμαμαι καλα, οι Ιταλοι ηταν αρκετα φειδωλοι σχετικα με τα δελτια τυπου-ανακοινωσεις-δηλωσεις για τις λεπτομερειες των χαρακτηριστικων στους t-jet...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster Banned last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                    Ναι αμέ, άνετα μπορεί να συνεχίσει να περιστρέφεται λόγω αδράνειας. Γιαυτό και είναι καλό να μην σβήνει κανείς κατευθείαν ώστε να μην σταματήσει η παροχή λίπανσης στα έδρανά της ενώ ακόμα αυτή περιστρέφεται.

                    ότι μπορεί να περιστρέφεται λόγω αδράνειας το ξέρω ...
                    Το θέμα είναι αν μπορεί να περιστρέφεται ελεγχόμενα και αν είναι σε θέση να γνωρίζει ο εγκέφαλος τα χαρακτ της περιστροφης ενώ το κλειδί είναι στο off...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      No fuckin' way

                      Το διαδεδομένο, τουλάχιστον στα ευρείας παραγωγής, είναι ηλεκτρική αντλία νερού (είτε κύρια είτε βοηθητική).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        τελικα εχουν κι αυτοι τετοια κολπα ναι ή οχι?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster Banned last edited by

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                          No fuckin' way

                          Το διαδεδομένο, τουλάχιστον στα ευρείας παραγωγής, είναι ηλεκτρική αντλία νερού (είτε κύρια είτε βοηθητική).

                          άρα η αδράνεια του στροβιλου είναι παρενεργεια και όχι το ζητούμενο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Σαφέστατα, άσε που δεν είναι και στάνταρ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pasxos last edited by

                              Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                              Αρχιζουμε να βγαινουμε οφ τοπικ, , αλλα ετσι κι αλλιως ψυχοταν καλυτερα ο ΘΚ αφου αλλαζοντας τις μοιρες η βαλβιδα εξαγωγης παρεμενε για λιγο ακομα ανοιχτη οποτε στο νεο κυκλο πετυχαινες οχι σημαντικα αλλα κατα τι χαμηλοτερη θερμοκρασια.

                              πρώτη φορά το ακούω αυτό ...
                              Αν αφήσεις την βαλβίδα εξαγωγής περισσότερη ώρα ανοικτή θα αυξήσεις την παροχή μάζας αποπλυσης--->θα χαλάσει τον βαθμό παγιδευσεις ----> θα μειώσεις την απόδοση...

                              Ρακοπουλος αρχες εμβολοφορων μεκ 6ο εξαμηνο καπου εκει μεσα θα το βρεις δε μπορει.. Γενικα κατα την (εντονοτερη μ αυτο τον τροπο) αποπλυση θα εχεις απωλειες εργου ομως ταυτοχρονα θα εχεις και λιγοτερο εργο εξωθησης του εμβολου,μικροτερη θερμοκρασια καυσαεριων με τα οποια θα προσβληθουν τα πτερυγια του στροβιλου κλπ κλπ αρα λαθος οτι θα εχεις μειωμενη αποδοση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                beams last edited by

                                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                Είναι δυνατόν να γύριζε με την αδράνεια;;;

                                Και να γύριζε, πόσο να γύριζε;; 30-40s ??

                                γρηγόρη που το έχεις διαβάσει αυτό για τους t-jet ??
                                προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι να κινείται αφού το σβησω...

                                Αμα 'ακουγες' κατι, αυτο θα σημαινε οτι κατι δεν θα πηγαινε καλα...
                                Εδω βρε συ οταν 'φουσκωνει' και γυριζει μερικες χιλιαδες στροφες το λεπτο ακους ενα
                                ελαφρυ σφυριγμα, περιμενεις να ακουσεις κατι οταν σβησεις και γυριζει ισα ισα με μερικες εκατοτανδες στροφες το λεπτο τοτε?
                                Το συστημα υδροψυξης το εχω ακουσει απο διαφορους ξενους δοκιμαστες να το αναφερουν, αλλα οπως ειπα και πριν, ας μας διαφωτισουν καλυτερα οι GB, AP που γνωριζουν
                                σε βαθος τετοια θεματα, καθως γενικοτερα αν θυμαμαι καλα, οι Ιταλοι ηταν αρκετα φειδωλοι σχετικα με τα δελτια τυπου-ανακοινωσεις-δηλωσεις για τις λεπτομερειες των χαρακτηριστικων στους t-jet...

                                Sorry για το off, αλλά όταν φουσκώνει μια σύγχρονη τουρμπίνα, γυρνάει με πάρα πολλές χιλιάδες στροφές το λεπτό, ενώ τη στιγμή που γυρνάς το διακόπτη στο οφ -ακόμα και αν είσαι στο ρελαντί- έχουν κάποιες χιλιάδες στροφές/min οι φτερωτές.
                                Οι μεγάλες τουρμπίνες που έχουν και μεγάλη αδράνεια, μετά το σβήσιμο του μοτέρ, μπορεί να γυρνάνε με ρυθμό που βαίνει συνεχώς μειούμενος ακόμα και για 1,5 με 2 min.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dromeas last edited by

                                  Το TCT πότε θα είναι διαθέσιμο στη ΜΙΤΟ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dromeas last edited by

                                    Τι θα γίνει θα απαντήσει κάποιος!;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster Banned last edited by

                                      Μετά Απο 16500+ km με την μικρή και ένα χρόνο κατοχής δηλώνω αθεράπευτα ερωτευμένος...
                                      Χαίρομαι να την οδηγώ και να την χαζευω...
                                      Μετά τις 15000 βλέπω αισθητή πτώση κατανάλωσης σε όλους τους ρυθμούς ...
                                      Εντύπωση μου κάνει που έχουν κοπεί τα νούμερα πάνω απο 10 ακόμα και σε κίνηση ( έχω βελτιώσει και τον τροπο οδήγησης μου μιας και είναι το πρώτο μου τουρμπατο )

                                      τελείως απροβληματιστη ως τώρα...
                                      Ακόμα και κατα τη διάρκεια του στρωσηματος δεν παρατηρήθηκε απώλεια λαδιων...
                                      Τίποτα δεν τρίζει και τίποτα δεν εμφανίζει σημάδια φθοράς...
                                      (ίσως το χρωμα σε μεγάλες ταχύτητες Απο πετραδακια)

                                      Πρώτη κίνηση μόλις βρεθεί το απαραίτητο κεφάλαιο είναι τς φινε και έπειτα μια ρυθμιζομεβη ανάρτηση με τα ετγοστ ελατηρια...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dromeas last edited by

                                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                        Μετά Απο 16500+ km με την μικρή και ένα χρόνο κατοχής δηλώνω αθεράπευτα ερωτευμένος...
                                        Χαίρομαι να την οδηγώ και να την χαζευω...
                                        Μετά τις 15000 βλέπω αισθητή πτώση κατανάλωσης σε όλους τους ρυθμούς ...
                                        Εντύπωση μου κάνει που έχουν κοπεί τα νούμερα πάνω απο 10 ακόμα και σε κίνηση ( έχω βελτιώσει και τον τροπο οδήγησης μου μιας και είναι το πρώτο μου τουρμπατο )

                                        τελείως απροβληματιστη ως τώρα...
                                        Ακόμα και κατα τη διάρκεια του στρωσηματος δεν παρατηρήθηκε απώλεια λαδιων...
                                        Τίποτα δεν τρίζει και τίποτα δεν εμφανίζει σημάδια φθοράς...
                                        (ίσως το χρωμα σε μεγάλες ταχύτητες Απο πετραδακια)

                                        Πρώτη κίνηση μόλις βρεθεί το απαραίτητο κεφάλαιο είναι τς φινε και έπειτα μια ρυθμιζομεβη ανάρτηση με τα ετγοστ ελατηρια...

                                        Από άνεση πως πάει; Μήπως κάποιες φορές την βρίσκεις κουραστική;

                                        Ρωτάω γιατί λέγονται διάφορα και η άνεση είναι κάτι που το καταλαβαίνεις μετά από κάποια χλμ. και κυρίως όταν έχουν λίγο φθαρεί αναρτήσεις και αμορτισέρ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster Banned last edited by

                                          Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:

                                          Από άνεση πως πάει; Μήπως κάποιες φορές την βρίσκεις κουραστική;

                                          Ρωτάω γιατί λέγονται διάφορα και η άνεση είναι κάτι που το καταλαβαίνεις μετά από κάποια χλμ. και κυρίως όταν έχουν λίγο φθαρεί αναρτήσεις και αμορτισέρ.

                                          καταρχήν εμένα φοράει 215/45/17 ...
                                          προσωπικά δεν μου φαίνεται κουραστική ίσως να είναι ένα τικ πιο σκληρή από ότι θα έπρεπε ...
                                          αν και έχοντας οδηγήσει για μπόλικα km και με 215/40/18 , εύκολα την αγόραζα και με 18αρες...
                                          σε επίπεδο ανάρτησης δεν φτάνει το ds3 που είναι και το κορυφαίο στην κατηγορία, αλλά είναι αρκετά καλή...
                                          οδήγησα μίτο με ρυθμ koni και εντυπωσιάστηκα... βελτιώθηκε παντού (ακόμα και στην άνεση) ...
                                          στην πρώτη αλλαγή αμορτισέρ σίγουρα θα την προτιμήσω...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            @redmonster
                                            Τα κιτρινα?
                                            Αυτη που οδηγησες ηταν ΜΟΝΟ με αλλαγμενα τα αμορτισερ?, ελατηρια ειχε τα δικα της?
                                            Ηταν καθολου χαμηλωμενη, αν ναι ποσο?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 421
                                            • 422
                                            • 423
                                            • 424
                                            • 425
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 423 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr