-
βγαζει η ιταλια οθονες?
θα σας ανεβασω ενα τετοιο την επομενη φορα που θα καουν, πρεπει να μαθω να το κανω μονος μου
-
Το pdf που παρεθεσε ο qsis, αναφερεται σχετικα με την προστασια της τουρμπινας, (σε VAG κινητηρα) στην σελιδα 16 λεγοντας τα εξης:
'To prevent oil deposits from burning onto the turbine shaft in the turbocharger, an auxiliary water pump runs-on for up to 15 minutes after the engine has been switched off. It transports the cooler coolant against the direction of normal flow. As it does this, coolant drawn in from the auxiliary pump flows from the radiator via the turbocharger in the engine block and back to the radiator to break down the residual
heat.'Ενα αντιστοιχο συστημα εχει και ο t-jet Κινητηρας.
Απο την πλευρα μου ανεφερα αυτα:Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Πολυ χoντρικα, ξερω οτι αφου σβησει ο κινητηρας, ενεργοποιειται κυκλωμα ψυξης περιφερειακα της τουρμπινας, με νερο, παραλληλα συνεχιζει να κινειται με πολυ λιγοτερες στροφες βεβαιως και η φτερωτη με αυτο τον τροπο(?), για προστασια της τουρμπινας και αποφυγη κατακαθισης 'καμμενων' αναθυμιασεων λαδιου, αν εχεις σβησει αμεσως μετα απο 'κυνηγι'...
Για λεπτομερειες , καλυτερα θα σου εξηγησουν οι γνωστοι Ιταλοφιλοι που εχουν ασχοληθει αρκετα με αυτους τους κινητηρες σε επιπεδο τεχνικων χαρακτηριστικων.Σαφως και η φτερωτη γυριζει, με λιγοτερες στροφες, αφου εχει σβησει ο κινητηρας. Τωρα αν γυριζει με την ιδια ή την αναποδη φορα αυτο δεν το γνωριζω, αλλα εν πασει περιπτωση νομιζω οτι σε ενα βαθμο εχει γινει κατανοητος ο τροπος με τον οποιο ψυχεται, και απεχει
αρκετα απο αυτον που ανεφερε ο 'μεγαλοπελατης' συνεργειου...P.S ALS , οπως λεμε ψυξη τουρμπινας...
-
Αν γυρίζει, θα γυρίζει λόγω αδράνειας και μόνο για κανα λεπτό μαξ αν είναι καμιά μικρή με πολλές στροφές όταν έσβησες.
-
Είναι δυνατόν να γύριζε με την αδράνεια;;;
Και να γύριζε, πόσο να γύριζε;; 30-40s ??
γρηγόρη που το έχεις διαβάσει αυτό για τους t-jet ??
προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι να κινείται αφού το σβησω... -
Ναι αμέ, άνετα μπορεί να συνεχίσει να περιστρέφεται λόγω αδράνειας. Γιαυτό και είναι καλό να μην σβήνει κανείς κατευθείαν ώστε να μην σταματήσει η παροχή λίπανσης στα έδρανά της ενώ ακόμα αυτή περιστρέφεται.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Αρχιζουμε να βγαινουμε οφ τοπικ, , αλλα ετσι κι αλλιως ψυχοταν καλυτερα ο ΘΚ αφου αλλαζοντας τις μοιρες η βαλβιδα εξαγωγης παρεμενε για λιγο ακομα ανοιχτη οποτε στο νεο κυκλο πετυχαινες οχι σημαντικα αλλα κατα τι χαμηλοτερη θερμοκρασια.πρώτη φορά το ακούω αυτό ...
Αν αφήσεις την βαλβίδα εξαγωγής περισσότερη ώρα ανοικτή θα αυξήσεις την παροχή μάζας αποπλυσης--->θα χαλάσει τον βαθμό παγιδευσεις ----> θα μειώσεις την απόδοση... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Είναι δυνατόν να γύριζε με την αδράνεια;;;Και να γύριζε, πόσο να γύριζε;; 30-40s ??
γρηγόρη που το έχεις διαβάσει αυτό για τους t-jet ??
προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι να κινείται αφού το σβησω...Αμα 'ακουγες' κατι, αυτο θα σημαινε οτι κατι δεν θα πηγαινε καλα...
Εδω βρε συ οταν 'φουσκωνει' και γυριζει μερικες χιλιαδες στροφες το λεπτο ακους ενα
ελαφρυ σφυριγμα, περιμενεις να ακουσεις κατι οταν σβησεις και γυριζει ισα ισα με μερικες εκατοτανδες στροφες το λεπτο τοτε?
Το συστημα υδροψυξης το εχω ακουσει απο διαφορους ξενους δοκιμαστες να το αναφερουν, αλλα οπως ειπα και πριν, ας μας διαφωτισουν καλυτερα οι GB, AP που γνωριζουν
σε βαθος τετοια θεματα, καθως γενικοτερα αν θυμαμαι καλα, οι Ιταλοι ηταν αρκετα φειδωλοι σχετικα με τα δελτια τυπου-ανακοινωσεις-δηλωσεις για τις λεπτομερειες των χαρακτηριστικων στους t-jet... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ναι αμέ, άνετα μπορεί να συνεχίσει να περιστρέφεται λόγω αδράνειας. Γιαυτό και είναι καλό να μην σβήνει κανείς κατευθείαν ώστε να μην σταματήσει η παροχή λίπανσης στα έδρανά της ενώ ακόμα αυτή περιστρέφεται.ότι μπορεί να περιστρέφεται λόγω αδράνειας το ξέρω ...
Το θέμα είναι αν μπορεί να περιστρέφεται ελεγχόμενα και αν είναι σε θέση να γνωρίζει ο εγκέφαλος τα χαρακτ της περιστροφης ενώ το κλειδί είναι στο off... -
No fuckin' way
Το διαδεδομένο, τουλάχιστον στα ευρείας παραγωγής, είναι ηλεκτρική αντλία νερού (είτε κύρια είτε βοηθητική).
-
τελικα εχουν κι αυτοι τετοια κολπα ναι ή οχι?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
No fuckin' wayΤο διαδεδομένο, τουλάχιστον στα ευρείας παραγωγής, είναι ηλεκτρική αντλία νερού (είτε κύρια είτε βοηθητική).
άρα η αδράνεια του στροβιλου είναι παρενεργεια και όχι το ζητούμενο...
-
Σαφέστατα, άσε που δεν είναι και στάνταρ.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Αρχιζουμε να βγαινουμε οφ τοπικ, , αλλα ετσι κι αλλιως ψυχοταν καλυτερα ο ΘΚ αφου αλλαζοντας τις μοιρες η βαλβιδα εξαγωγης παρεμενε για λιγο ακομα ανοιχτη οποτε στο νεο κυκλο πετυχαινες οχι σημαντικα αλλα κατα τι χαμηλοτερη θερμοκρασια.
πρώτη φορά το ακούω αυτό ...
Αν αφήσεις την βαλβίδα εξαγωγής περισσότερη ώρα ανοικτή θα αυξήσεις την παροχή μάζας αποπλυσης--->θα χαλάσει τον βαθμό παγιδευσεις ----> θα μειώσεις την απόδοση...Ρακοπουλος αρχες εμβολοφορων μεκ 6ο εξαμηνο καπου εκει μεσα θα το βρεις δε μπορει.. Γενικα κατα την (εντονοτερη μ αυτο τον τροπο) αποπλυση θα εχεις απωλειες εργου ομως ταυτοχρονα θα εχεις και λιγοτερο εργο εξωθησης του εμβολου,μικροτερη θερμοκρασια καυσαεριων με τα οποια θα προσβληθουν τα πτερυγια του στροβιλου κλπ κλπ αρα λαθος οτι θα εχεις μειωμενη αποδοση.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Είναι δυνατόν να γύριζε με την αδράνεια;;;
Και να γύριζε, πόσο να γύριζε;; 30-40s ??
γρηγόρη που το έχεις διαβάσει αυτό για τους t-jet ??
προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι να κινείται αφού το σβησω...Αμα 'ακουγες' κατι, αυτο θα σημαινε οτι κατι δεν θα πηγαινε καλα...
Εδω βρε συ οταν 'φουσκωνει' και γυριζει μερικες χιλιαδες στροφες το λεπτο ακους ενα
ελαφρυ σφυριγμα, περιμενεις να ακουσεις κατι οταν σβησεις και γυριζει ισα ισα με μερικες εκατοτανδες στροφες το λεπτο τοτε?
Το συστημα υδροψυξης το εχω ακουσει απο διαφορους ξενους δοκιμαστες να το αναφερουν, αλλα οπως ειπα και πριν, ας μας διαφωτισουν καλυτερα οι GB, AP που γνωριζουν
σε βαθος τετοια θεματα, καθως γενικοτερα αν θυμαμαι καλα, οι Ιταλοι ηταν αρκετα φειδωλοι σχετικα με τα δελτια τυπου-ανακοινωσεις-δηλωσεις για τις λεπτομερειες των χαρακτηριστικων στους t-jet...Sorry για το off, αλλά όταν φουσκώνει μια σύγχρονη τουρμπίνα, γυρνάει με πάρα πολλές χιλιάδες στροφές το λεπτό, ενώ τη στιγμή που γυρνάς το διακόπτη στο οφ -ακόμα και αν είσαι στο ρελαντί- έχουν κάποιες χιλιάδες στροφές/min οι φτερωτές.
Οι μεγάλες τουρμπίνες που έχουν και μεγάλη αδράνεια, μετά το σβήσιμο του μοτέρ, μπορεί να γυρνάνε με ρυθμό που βαίνει συνεχώς μειούμενος ακόμα και για 1,5 με 2 min. -
Το TCT πότε θα είναι διαθέσιμο στη ΜΙΤΟ;
-
Τι θα γίνει θα απαντήσει κάποιος!;
-
Μετά Απο 16500+ km με την μικρή και ένα χρόνο κατοχής δηλώνω αθεράπευτα ερωτευμένος...
Χαίρομαι να την οδηγώ και να την χαζευω...
Μετά τις 15000 βλέπω αισθητή πτώση κατανάλωσης σε όλους τους ρυθμούς ...
Εντύπωση μου κάνει που έχουν κοπεί τα νούμερα πάνω απο 10 ακόμα και σε κίνηση ( έχω βελτιώσει και τον τροπο οδήγησης μου μιας και είναι το πρώτο μου τουρμπατο )τελείως απροβληματιστη ως τώρα...
Ακόμα και κατα τη διάρκεια του στρωσηματος δεν παρατηρήθηκε απώλεια λαδιων...
Τίποτα δεν τρίζει και τίποτα δεν εμφανίζει σημάδια φθοράς...
(ίσως το χρωμα σε μεγάλες ταχύτητες Απο πετραδακια)Πρώτη κίνηση μόλις βρεθεί το απαραίτητο κεφάλαιο είναι τς φινε και έπειτα μια ρυθμιζομεβη ανάρτηση με τα ετγοστ ελατηρια...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Μετά Απο 16500+ km με την μικρή και ένα χρόνο κατοχής δηλώνω αθεράπευτα ερωτευμένος...
Χαίρομαι να την οδηγώ και να την χαζευω...
Μετά τις 15000 βλέπω αισθητή πτώση κατανάλωσης σε όλους τους ρυθμούς ...
Εντύπωση μου κάνει που έχουν κοπεί τα νούμερα πάνω απο 10 ακόμα και σε κίνηση ( έχω βελτιώσει και τον τροπο οδήγησης μου μιας και είναι το πρώτο μου τουρμπατο )τελείως απροβληματιστη ως τώρα...
Ακόμα και κατα τη διάρκεια του στρωσηματος δεν παρατηρήθηκε απώλεια λαδιων...
Τίποτα δεν τρίζει και τίποτα δεν εμφανίζει σημάδια φθοράς...
(ίσως το χρωμα σε μεγάλες ταχύτητες Απο πετραδακια)Πρώτη κίνηση μόλις βρεθεί το απαραίτητο κεφάλαιο είναι τς φινε και έπειτα μια ρυθμιζομεβη ανάρτηση με τα ετγοστ ελατηρια...
Από άνεση πως πάει; Μήπως κάποιες φορές την βρίσκεις κουραστική;
Ρωτάω γιατί λέγονται διάφορα και η άνεση είναι κάτι που το καταλαβαίνεις μετά από κάποια χλμ. και κυρίως όταν έχουν λίγο φθαρεί αναρτήσεις και αμορτισέρ.
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Από άνεση πως πάει; Μήπως κάποιες φορές την βρίσκεις κουραστική;
Ρωτάω γιατί λέγονται διάφορα και η άνεση είναι κάτι που το καταλαβαίνεις μετά από κάποια χλμ. και κυρίως όταν έχουν λίγο φθαρεί αναρτήσεις και αμορτισέρ.
καταρχήν εμένα φοράει 215/45/17 ...
προσωπικά δεν μου φαίνεται κουραστική ίσως να είναι ένα τικ πιο σκληρή από ότι θα έπρεπε ...
αν και έχοντας οδηγήσει για μπόλικα km και με 215/40/18 , εύκολα την αγόραζα και με 18αρες...
σε επίπεδο ανάρτησης δεν φτάνει το ds3 που είναι και το κορυφαίο στην κατηγορία, αλλά είναι αρκετά καλή...
οδήγησα μίτο με ρυθμ koni και εντυπωσιάστηκα... βελτιώθηκε παντού (ακόμα και στην άνεση) ...
στην πρώτη αλλαγή αμορτισέρ σίγουρα θα την προτιμήσω... -
@redmonster
Τα κιτρινα?
Αυτη που οδηγησες ηταν ΜΟΝΟ με αλλαγμενα τα αμορτισερ?, ελατηρια ειχε τα δικα της?
Ηταν καθολου χαμηλωμενη, αν ναι ποσο?
Alfa Romeo Mi.Τo 2008