-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Δηλαδή είμαι πλούσιος ??
Άλλες εποχές όμως τότε! Με άλλες πραγματικές και ηθικές ... νομισματικές αξίες!
Επί εποχής δραχμής το να δώσεις 7.000.000 δρχ (τα 21.000€ ενός 'καλού' QQ) για αυτοκίνητο δεν ήταν και λίγα! Η αρχή προς το 'πλούσιος' ήταν!
Η δε 340.000 δρχ ήταν ένας υπεράνετος μισθός, μεγαλομεσαίας κατηγορίας!αχχχχ ακριβως ετσι ηταν
-
Στην f/l έκδοση, έχουν 'βάλει' φωτα ημέρας?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στην f/l έκδοση, έχουν 'βάλει' φωτα ημέρας?οχι
-
Τα φώτα ημέρας , τι είναι;;;
ΥΓ όπως λέμε αυγά ημέρας;;;
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Τα φώτα ημέρας , τι είναι;;;Τα 'χριστουγεννιάτικοι φωτοσωλήνες' led φώτα τυπου Audi, Lancia ή σαν μονιμα αναμμένα φώτα πορείας μπροστά Mazda 6, VW κλπ.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Τα φώτα ημέρας , τι είναι;;;
Τα 'χριστουγεννιάτικοι φωτοσωλήνες' led φώτα τυπου Audi, Lancia ή σαν μονιμα αναμμένα φώτα πορείας μπροστά Mazda 6, VW κλπ.
Α ... ωραία !!! Στο πίσω φανάρι έχει κάτι φώτα λεντ!!!!!!
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Στο πίσω φανάρι έχει κάτι φώτα λεντ!!!!!!Στο f/l τα έβαλαν και είναι μια 'καλή' ακόμα και σε εμφανιση εξέλιξη!
Στην f/l έκδοση, έχουν 'βάλει' φωτα ημέρας?
οχι
Είδα ένα καινούριο (f/l) με αναμμένα τα φώτα πορείας μπροστά αλλά σβηστά όλα τα πίσω και είπα μήπως έβαλαν φωτα ημέρας!
-
Πάντως δεν έχω δει τόσα πολλά f/l να κυκλοφορούν..
Λόγω κρίσης λες ?? -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Πάντως δεν έχω δει τόσα πολλά f/l να κυκλοφορούν..
Λόγω κρίσης λες ??Όχι απλά ένα τεστ drive του 1600 που είναι απελπιστικά αργό αμέσως διώχνει τον υποψήφιο, εκτός από τον αμετανόητο Γιαπωνεζόφιλο.
Για το δίλιτρο, ούτε λόγος... -
Και εγώ 2 εκθεσιακά εχω δει (σε 2 αντιπροσωπίες) και ένα μόνο ΙΧ με αθηναικά νούμερα (μπορεί να ήταν και testdrive).
Φανταζομαι τα πρώτα κομμάτια που ήρθαν θα ήταν πολύ λίγα μιας και δεν είναι καιροι για μεγάλες εισαγωγές. -
πάντως επειδή μου αρέσει να τριγυρνάω στις εκθέσεις και να χαζεύω ( ) , πρέπει να βαράνε όχι μύγες , αλογόμυγες... Ειδικά στα μεγάλου κυβισμού μοντέλα...
Μόνο τα mini κάθε μάρκας κινούνται κάπως...
Ίσως για αυτό το λόγο και βλέπουμε λίγα f/l.. -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
... πρέπει να βαράνε όχι μύγες , αλογόμυγες...Ο ένας δυο άνθρωποι που 'επανδρώνουν' μια αντιπροσωπία! Κάποτε έβλεπες τουλάχιστον 3 με 4 γραβατομένους πωλητές και τώρα ένας δυο που όταν λείπει ο ένας σε test drive να υπάρχει ο άλλος για να μην κλείνει και το μαγαζί με ταμπέλα ... 'Επιστρέφω αμέσως'!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... πρέπει να βαράνε όχι μύγες , αλογόμυγες...
Ο ένας δυο άνθρωποι που 'επανδρώνουν' μια αντιπροσωπία! Κάποτε έβλεπες τουλάχιστον 3 με 4 γραβατομένους πωλητές και τώρα ένας δυο που όταν λείπει ο ένας σε test drive να υπάρχει ο άλλος για να μην κλείνει και το μαγαζί με ταμπέλα ... 'Επιστρέφω αμέσως'!
η αλλη λυση ειναι να δουλευει μονο ενας, και τα test drive να ειναι, μπατε σκυλοι αλεστε..
στα Χανια εχω δει 4-5 qashqai fl ηδη
-
ειδατε στην κεντρικη σελιδα το υγραεριοκινητο qashqai ? στις (δυσκολες) μερες μας παντως, δειχνει να ειναι μια πολυ καλη λυση στο οικονομικο 'αδιεξοδο' στο οποιο μας οδηγει η τιμη της βενζινης. πολυ καλη ποιοτητα ματατροπης οπως αναφερουν, και συμφωνα με τους υπολογισμους, κανει καποιος αποσβεση το πολυ σε ενα χρονο. η τιμη του καυσιμου σε κανει να θυμασαι οτι καποτε υπηρχαν καλες εποχες.
-
Σαν ιδέα (την υγραεριοκίνηση) την βλέπω καλοπροαίρετα εδώ και χρόνια (όχι για εμένα αλλά για τους άλλους) αλλά έχω την εντύπωση πως υπάρχουν 'ρεαλιστικά' προβλήματα και θέματα ακόμα.
Που θα βρίσκω ανα πάσα στιγμή πρατήριο ανεφοδιασμού (αν δεν κάνω λαθος εδω πάνω με το 1.000.000 πληθυσμό άντε να υπάρχουν 2,3 πρατήρια), πόσο αξιοπιστη είναι η ... ελληνική μετατροπή (όταν εδώ μια απλή αυξηση ισχύος σε ατμοσφαιρικό κινητήρα απο επίσημες αντιπροσωπίες καταλήγουν σε 'θεματα' και προβλήματα), για πόσο ακόμα θα είναι φτηνό ως καυσιμο (με ένα κρατος που ακόμα και το νερό της θάλασσας -αν το πάρει χαμπάρι ότι έχει ζήτηση- θα θέλει να βγάλει κάτι και αυτό).
Για εμένα οτιδήποτε (εργοστασιακό ή μη, αναγνωρισμένο ή μη) είναι εκτός βενζίνης/πετρελαίου σε 4τροχο είναι ακόμα ... ανώριμο!
Στο κάτω κάτω το QQ 1,6 βενζίνης δεν ειναι και στα απόλυτα λαίμαργα αυτοκίνητα που να χρήζουν εναλλακτικών καυσίμων! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σαν ιδέα (την υγραεριοκίνηση) την βλέπω καλοπροαίρετα εδώ και χρόνια (όχι για εμένα αλλά για τους άλλους) αλλά έχω την εντύπωση πως υπάρχουν 'ρεαλιστικά' προβλήματα και θέματα ακόμα.
Που θα βρίσκω ανα πάσα στιγμή πρατήριο ανεφοδιασμού (αν δεν κάνω λαθος εδω πάνω με το 1.000.000 πληθυσμό άντε να υπάρχουν 2,3 πρατήρια), πόσο αξιοπιστη είναι η ... ελληνική μετατροπή (όταν εδώ μια απλή αυξηση ισχύος σε ατμοσφαιρικό κινητήρα απο επίσημες αντιπροσωπίες καταλήγουν σε 'θεματα' και προβλήματα), για πόσο ακόμα θα είναι φτηνό ως καυσιμο (με ένα κρατος που ακόμα και το νερό της θάλασσας -αν το πάρει χαμπάρι ότι έχει ζήτηση- θα θέλει να βγάλει κάτι και αυτό).
Για εμένα οτιδήποτε (εργοστασιακό ή μη, αναγνωρισμένο ή μη) είναι εκτός βενζίνης/πετρελαίου σε 4τροχο είναι ακόμα ... ανώριμο!
Στο κάτω κάτω το QQ 1,6 βενζίνης δεν ειναι και στα απόλυτα λαίμαργα αυτοκίνητα που να χρήζουν εναλλακτικών καυσίμων!Τα κιτ αυτά λειτουργούν απροβλημάτιστα πολλά χρόνια τώρα στο εξωτερικό. Επίσης το πρόβλημα με τα καύσιμα λύνεται εύκολα καθώς διατηρείται ΚΑΙ το ρεζερβουάρ βενζίνης και απλά επιλέγεις το επιθυμητό καύσιμο μέσω ενός διακόπτη. Απλά στο QQ χάνεις την ρεζέρβα γιατί εκεί τοποθετείτε το ρεζερβουάρ αερίου.
-
το qq σιγουρα δεν ειναι απο τα λαιμαργα αυτοκινητα. το προβλημα ειναι η τιμη του καυσιμου. τι θα ελεγες αντι με πχ 60 ευρω, να κοστιζει το γεμισμα γυρω στα 25? γυριζεις μεσα στην πολη με το υγραεριο και οταν θελησεις να ταξιδεψεις -οπου τιθεται θεμα αυτονομιας- πας με βενζινη. μεσα σε ενα χρονο εχει γινει η αποσβεση. ποσο να ακριβυνει το υγραεριο? εαν γινει καποτε αυτο τοτε η βενζινη θα εχει φτασει το..ταλιρο! γενικα ειμαι υπερ των ενναλακτικων καυσιμων με... αρχηγο το πετρελαιο. ας ειναι καλα το λεκανοπεδιο. οπως αναφερθηκε επισης θεμα αξιοπιστιας δεν υπαρχει (δεν μπορω να βαλω και ορκο βεβαια), αφου η ολη πατεντα ερχεται απο το εξωτερικο οπου υπαρχει το know how εδω και δεκαετιες. απλα μαλλον εμεις εδω ειμαστε οι μαγκες της υποθεσης.
ενα μεγαλο μπραβο στην nissan που με ενα δημοφιλεστατο αμαξι της στην ελλαδα ( για να μην πει καποιος οτι κυκλοφορουν λιγα και δεν βαριεσαι), τολμησε για το διαφορετικο και το οποιο -το κυριοτερο- μπορει να εχει αμεσοτατα οικονομικα ωφελη ειδικα στις μερες που ζουμε και που φυσικα...ερχονται! -
Φαντάζεσαι να το έβγαζε έτσι εργοστασιακό ? Δηλαδή η πατέντα να γινόταν μέσα στο εργοστάσιο της Νισσάν?
Τέλος πάντων , συμφωνώ και με έναν προλαλήσα ο οποίος είπε ότι αν το κράτος δει ότι όλοι το γυρνάνε στο γκαζι , θα το φορολογήσει και αυτό και θα το πάει σε τιμές βενζίνης...
Οπότε τσάμπα χαιρόμαστε...
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Φαντάζεσαι να το έβγαζε έτσι εργοστασιακό ? Δηλαδή η πατέντα να γινόταν μέσα στο εργοστάσιο της Νισσάν?Τέλος πάντων , συμφωνώ και με έναν προλαλήσα ο οποίος είπε ότι αν το κράτος δει ότι όλοι το γυρνάνε στο γκαζι , θα το φορολογήσει και αυτό και θα το πάει σε τιμές βενζίνης...
Οπότε τσάμπα χαιρόμαστε...
Μόλις είδα ότι είχες κάνει δημοσίευση σήμερα , είπα θα μας πει ότι το αγόρασε και ήμουν έτοιμος να σου πω καλοτάξιδο!!!! Αλλά......
-
Ελα ρε φιλαράκι , θα είσαι ο 1ος που θα το μάθει όταν το κλείσω !!!
Αχχ...ρημάδα φτώχεια..
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)