-
Πολύ δυνατά συνεχίζει στις ταξινομήσεις το XC60 παρά τα 3000 κυβικά και παρά το γεγονός ότι αποτελεί το ακριβότερο μεσαίο SUV, με τιμή έναρξης 56900 ευρώ για κινητήρα βενζίνης. Το Μάρτιο έκανε 12 ταξινομήσεις. Θα μου πείτε λίγες σε σχέση με το Q5 το οποίο όμως είναι 2λιτρο...τι σχέση μπορεί να έχει με ένα τρίλιτρο Volvo σαν κατηγορία; Να δούμε τώρα που έπεσε το τέλος ταξινόμησης και έτσι η τιμή ξεκινά από 51500 ευρώ χωρίς να ξέρω αν κάνουν κάποια έκπτωση στην αντιπροσωπεία, πως θα πάει...
Είδα ένα την περασμένη εβδομάδα νύχτα και έπαθα πλάκα...πολύ ωραία φώτα... -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Πολύ δυνατά συνεχίζει στις ταξινομήσεις το XC60 παρά τα 3000 κυβικά και παρά το γεγονός ότι αποτελεί το ακριβότερο μεσαίο SUV, με τιμή έναρξης 56900 ευρώ για κινητήρα βενζίνης. Το Μάρτιο έκανε 12 ταξινομήσεις. Θα μου πείτε λίγες σε σχέση με το Q5 το οποίο όμως είναι 2λιτρο...τι σχέση μπορεί να έχει με ένα τρίλιτρο Volvo σαν κατηγορία; Να δούμε τώρα που έπεσε το τέλος ταξινόμησης και έτσι η τιμή ξεκινά από 51500 ευρώ χωρίς να ξέρω αν κάνουν κάποια έκπτωση στην αντιπροσωπεία, πως θα πάει...
Είδα ένα την περασμένη εβδομάδα νύχτα και έπαθα πλάκα...πολύ ωραία φώτα...Η ποσοστιαια μειωση της τιμης υπολογιζετε και μαζι με τα οποια εξτρα? Δηλαδη για ενα υπερφουλextra που πριν το νεο μετρο εκανε περιπου 75χιλ ποια ειναι η τελικη τιμη?
ΥΓ: Αν ειχε τωρα manual ή powershift και DI ισως να ειχαν γινει 13 οι ταξινομησεις του Μαρτιου. Αναλογος βεβαια και ποσο θα επερναν το δικο μου....
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Πολύ δυνατά συνεχίζει στις ταξινομήσεις το XC60 παρά τα 3000 κυβικά και παρά το γεγονός ότι αποτελεί το ακριβότερο μεσαίο SUV, με τιμή έναρξης 56900 ευρώ για κινητήρα βενζίνης. Το Μάρτιο έκανε 12 ταξινομήσεις. Θα μου πείτε λίγες σε σχέση με το Q5 το οποίο όμως είναι 2λιτρο...τι σχέση μπορεί να έχει με ένα τρίλιτρο Volvo σαν κατηγορία; Να δούμε τώρα που έπεσε το τέλος ταξινόμησης και έτσι η τιμή ξεκινά από 51500 ευρώ χωρίς να ξέρω αν κάνουν κάποια έκπτωση στην αντιπροσωπεία, πως θα πάει...
Είδα ένα την περασμένη εβδομάδα νύχτα και έπαθα πλάκα...πολύ ωραία φώτα...Η ποσοστιαια μειωση της τιμης υπολογιζετε και μαζι με τα οποια εξτρα? Δηλαδη για ενα υπερφουλextra που πριν το νεο μετρο εκανε περιπου 75χιλ ποια ειναι η τελικη τιμη?
ΥΓ: Αν ειχε τωρα manual ή powershift και DI ισως να ειχαν γινει 13 οι ταξινομησεις του Μαρτιου. Αναλογος βεβαια και ποσο θα επερναν το δικο μου....
Η μείωση στο τέλος ταξινόμησης για ένα παρόμοιο αμάξι 3λίτρων που έχει μικρότερη εργοστασιακή τιμή θα είναι αναλογικά μικρότερη και το αντίστροφο.
Επομένως αν τα extra είναι εργοστασιακά λογικά η μείωση του τέλους ταξινόμησης ενός XC60 με πολλά extra εργοστασιακά θα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή... -
Βλεπωντας το thread για ολα τα μοντελα τις Volvo καποιοι ζητουν πληροφορίες για τον καινούργιο GTDi και τον καινουργιο Diesel D3. Πιο κατω θα βαλω καποια χρησιμα links για να μπορει ο καθε ενας να κάνει την ερευνα του και να πει τη γνώμη του για το ποια θεωρητικα πιστεύει ειναι καλύτερα να επιλέξει εφόσον βρίσκεται μεταξύ των δύο πιο πάνω μηχανών.
Οι ανακοινωσεις της Volvo με επισημα στοιχεία σε σχέση με επιδοσεις κτλ ετσι ώστε να μπορεί να γίνει ένα συγκριτικο:
Ανακοίνωση Volvo GTDi: http://www.volvoclub.org.uk/press/relea ... gtdi.shtml
Ανακοίνωση Volvo για D3: http://www.volvoclub.org.uk/press/relea ... ades.shtml
Επιγραμματικά να πω κάποια δικά μου συμπεράσματα σε σχέση με τους πιο πάνω κινητήρες: H GTDi στα θετικά της έχει τους 203 ίπππους, έχει βελτωμένη κατανάλωση για βενζινοκινητήρα που έχει στις πλάτες του αμάξωμα 1800kgs και κυρίως ψηλή ροπή, στα αρνητικά τώρα είναι τα 9.6 secs που χρειάζεται για το 0-100kms την ίδια στιγμή που ο ανταγωνισμός (Q5 TFSi) το κάνει σε 7,2secs πράγμα που με προβληματίζει και για το καινούργιο αυτόματο κιβώτιο και το πόσο ρόλο παίζει σε αυτη τη διαφορά. Επίσης για αυτό τον κινητήρα υπάρχουν εύλογα ερωτηματικά για το άν στην πραγματικότητα είναι ένας βελτιωμένος Ecoboost της Ford κατω απο το λογότιπο της Volvo, μηχανή η οποία αποδίδει τους ίδιους ίππους και έχει βελτιωμένη κατανάλωση και ρύπους και η οποία θα εξοπλίσει αρκετά μοντέλα της Ford.
Ecoboost videos: http://www.youtube.com/watch?v=wmHxiY2J8Ok
Youtube VideoΣε σχέση με την καινούργια D3 υπάρχει αρκετά βελτιωμένη κατανάλωση στο manual αλλά στην περίπτωση που επιλέξεις auto gearbox τότε κατα την γνώμη μου βρίσκεσαι πολύ κοντά στις καταναλώσεις της βενζίνης. Επίσης ρόλο πάντα στην επιλογή σου για diesel ή βενζινοκινητήρα πρέπει να πέζει ρόλο και άλλα όπως τα χιλιόμετρα που κάνεις το χρόνο, τα διαφορετικα τέλη κυκλοφορίας αλλά και τα έξοδα συντήρησης.
Πιο κάτω είναι 3 αρθρα για τον καινούργιο D3 που έγιναν με το αμάξωμα του S60, στα υποψειν πως το XC60 είναι λίγο πολύ 200kgs πιο βαρύ.
http://www.timesonline.co.uk/tol/drivin ... 138349.ece
http://www.independent.co.uk/life-style ... 85957.html
http://www.whatcar.com/car-reviews/volv ... mary/60326Τελος η δική μου γνώμη είναι πως εφόσον πας για αυτόματο και έχoντας τους ενδοιασμούς μου για το κατα πόσο η D3 θα είναι αρκετη για το αμάξωμα του XC60 h GTDi είναι καλύτερη επιλογή αν δεν κάνεις περισσότερο απο 15-20000 km το χρόνο.
Εγω εχω ήδη παραγγειλει το δικό μου XC60-R Design Black saphire με GTDi auto και αναμενω σε 1-2 μήνες να μου παραδοθεί.
Ελπίζω να βοήθησα.
-
Το Τ6 τι πραγματικη μεση καταναλωση εχει?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Το Τ6 τι πραγματικη μεση καταναλωση εχει?Eνδιαφερεται ενας φιλος μου για αγορα του Τ6 και με ρωτησε.Πρεπει να καιει αρκετα ε?
Κατα τα αλλα το βρισκω πολυ καλο οχημα. -
Γενικά η VOLVO αν εξαιρέσεις XC-90 petrol δεν είναι ιδιαίτερα ενεργοβόρα Εταιρεία .
Αν δεν τα κυνηγάς μια χαρά καίνε .
π.χ. 2,0Τ με τον T5 230hp 33kgm ροπή μέση εντός πόλης 11,2 ( και εμένα οδηγό )
Οι νέοι κινητήρες αναμένεται να είναι σαφώς πιο οικονομικοί ... -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Γενικά η VOLVO αν εξαιρέσεις XC-90 petrol δεν είναι ιδιαίτερα ενεργοβόρα Εταιρεία .
Αν δεν τα κυνηγάς μια χαρά καίνε .
π.χ. 2,0Τ με τον T5 230hp 33kgm ροπή μέση εντός πόλης 11,2 ( και εμένα οδηγό )
Οι νέοι κινητήρες αναμένεται να είναι σαφώς πιο οικονομικοί ...θα πηδηχτω απο το παραθυρο.....
-
Τι το λές και δεν το κάνεις .... α! ανέβασε το και στο youtube μετά ...
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Γενικά η VOLVO αν εξαιρέσεις XC-90 petrol δεν είναι ιδιαίτερα ενεργοβόρα Εταιρεία .
Αν δεν τα κυνηγάς μια χαρά καίνε .
π.χ. 2,0Τ με τον T5 230hp 33kgm ροπή μέση εντός πόλης 11,2 ( και εμένα οδηγό )
Οι νέοι κινητήρες αναμένεται να είναι σαφώς πιο οικονομικοί ...2.0Τ με τον Τ5? αυτα δεν ειναι 2 διαφορετικα μοτερ? τι χανω?
-
βρε συ , δεν σου έχω γράψει να προσέχεις μαζί μου ....
Κάτσε να βοηθήσω ,
Εξηγούμε γιατί είναι λογικό μιας και δεν είσαι Volvakias .Ο 2,0T της VOLVO είναι 5κύλινδρος αλουμινένιος γιαυτό αναφέρεται ως Τ5 σειρά .
Που να δείς τι θα γίνει τώρα με τις νέες ονομασίες οι οποίες απλά αναφέρονται στην αντιστοιχία δύναμης με τους παλιούς και όχι στον αριθμό των κυλίνδρων όπως είχαμε μάθει . -
γιατι ολοι (και bmw και μερκ) κανουν αυτη την ανουσιοτητα..?
-
To T6 ΧC60 δεν το εχουν δοκιμασει οι 4Τ?Δε το βρισκω στο library...
Ενα 14 λτ/100km πρεπει να το εχει χαλαρα ...εδιτ ,το βρηκα 17Lt/100km
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12567 -
Τα μοναδικά SUV που δεν καίνε είναι τα υβριδικά . + _
Έχεις θηρίο και χαλάς 10 / 100 . -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
:slap: γιατι ολοι (και bmw και μερκ) κανουν αυτη την ανουσιοτητα..?Προφανώς γιατί δεν τους ενδιαφέρει το ειδικό κοινό σαν εμάς που ψάχνετε συνεχώς .
Σκέψου ότι εκεί που το T = Turbo και το 5 = κύλινδροι .
τώρα θα έχουμε Τ3 , Τ4 , Τ5 , Τ6 όπου μόνο στο 6 ο αριθμός δηλώνει τους κυλίνδρους .
T3 , T4 , T5 = 4 κύλινδρα -
εγω ειχα μειναι στο Τ5 που σημαινε αυτο που ειναι , τα αλλα κολπακια δε μου αρεσουν.. με χειροτερο απο ολα την 3λιτρη 325.. τι τριλιτρη γαμω το κερατο μου? πλακα κανετε?
και μετα εβγαλαν τη 23 στη Ζ4 αντε γεια.. -
37890euro to XC60 2.0T FWD.
-
ΓΙΑ ΤΟ VOLVO XC 60 D3 ecodrive 2.4 ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΠΕΙΤΕ??????
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ -
Ο χρήστης kostasendurance έγραψε:
ΓΙΑ ΤΟ VOLVO XC 60 D3 ecodrive 2.4 ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΠΕΙΤΕ??????
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΠαρε μια Glk 200 ή 220 CDI
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Παρε μια Glk 200 ή 220 CDI
Γιατι??
Το D3 ειναι διλιτρο πλεον.Εκτος αν μιλαμε για μτχ.
Volvo XC60