-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ποση αυτονομια σου βγαζουν τα 80 λιτρα στο περιπου?Αρκετή...
εγω με 2λιτρο μοτέρ, με βενζίνη είχα ΜΟ 11 λίτρα/100χλμ εντος πόλης. Με υγραέριο παίζω στα 13 μέσο όρο. Με 50άρι ρεζερβουάρ (που γεμίζει μέχρι 47,8) κάνω 350χλμ εντός πολης. Και στα ταξίδια μέχρι 440-450χλμ. -
Είστε έτοιμοι να μάθετε το μεγάλο μυστικό?
-
Άντε να το πάρει το ποτάμι!
Λοιπόν ο πρώτος που μου είχαν συστήσει και τελευταίος που πήγα να δω, ήταν κάποιος Μάνθος Σπάθης στου Ρέντη. Τον άφησα τελευταίο γιατί μου είχαν πει πολύ καλά λόγια και ήθελα να ακούσω τις απόψεις των υπολοίπων πριν πάω, για να ξέρω τι να τον ρωτήσω. Δεν σας κρύβω ότι είχα τους ενδοιασμούς μου γιατί τώρα πρέπει να ξεκίνησε να βάζει υγραέριο (δεν είμαι σίγουρος ότι δεν έβαζε και παλαιότερα, αλλά σίγουρα δεν ήταν η κύρια ασχολία του).
Όταν πήγα λοιπόν για πληροφορίες και έχοντας διαβάσει και τις 32 μέχρι τότε σελίδες αυτού του θέματος, αντίκρυσα μέσα στο συνεργείο δύο παλικάρια με μπλούζες Θεοδώρου Gas. Απ ότι κατάλαβα έκανε κάποιου είδους συνεργασία (Franchise?) με τον Θεοδώρου, απλά δεν το ανακοινώνουν ακόμα μέχρι να οργανωθούν κάπως καλύτερα, πάντως έχουν αρχίσει ήδη οι τοποθετήσεις.
Έχει αρχίσει ήδη να μαθεύεται και τα R/V να απομακρύνονται με γεωμετρική πρόοδο. (Αν έλεγα χθες το μεσημέρι το Οκ, πιθανότατα να έμπαινα από τις 7-6-10 για R/V).Αυτά, το κόστος είναι 1550€ Περίπου μετρητά προς το παρόν (δεν έχει ακόμα πρόσβαση σε άτοκες δόσεις)
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Αν ψηνόμαστε αρκετοί .... δεν πάμε για group buy ?
Προς το παρόν 'group buy' μας έχουν οι εγκαταστάτες!
Υπάρχει τέτοια ζήτηση που ίσως κάποιοι πλήρωναν και φακελάκι για ν' αποκτήσουν προτεραιότητα...
Εγώ προτίμησα να προγραμματίσω διακοπές και ...εγκατάσταση στην Ιταλία! Με κόστος ίδιο με εδώ.
Και πιθανότατα πολύ καλύτερη ποιότητα εργασίας δεδομένης της πολυετούς εμπειρίας σε συστήματα υγραεριοκίνησης που έχουν εκεί. Εντυπώσεις σε κανα δίμηνο. -
Ο χρήστης dti έγραψε:
Αν ψηνόμαστε αρκετοί .... δεν πάμε για group buy ?
Προς το παρόν 'group buy' μας έχουν οι εγκαταστάτες!
Υπάρχει τέτοια ζήτηση που ίσως κάποιοι πλήρωναν και φακελάκι για ν' αποκτήσουν προτεραιότητα...
Εγώ προτίμησα να προγραμματίσω διακοπές και ...εγκατάσταση στην Ιταλία! Με κόστος ίδιο με εδώ.
Και πιθανότατα πολύ καλύτερη ποιότητα εργασίας δεδομένης της πολυετούς εμπειρίας σε συστήματα υγραεριοκίνησης που έχουν εκεί. Εντυπώσεις σε κανα δίμηνο.Κτεο και υπουργειο;
-
Κανονικά! Όλα τα χαρτιά που χρειάζονται, θα μεταφραστούν (αν απαιτείται) και θα δοθούν στο ΚΤΕΟ και στο Υπουργείο.
Γιατί να μετρά η πιστοποίηση του μαστρο-Μήτσου (ο οποίος είναι 'αφεντικό' σε πολλές περιπτώσεις και δεν κάνει ο ίδιος την εγκατάσταση, αλλά κάποιος αλλοδαπός) και όχι η πιστοποίηση άλλου επίσημα αναγνωρισμένου εγκαταστάτη, τόσο από τις αρμόδιες αρχές της χώρας του όσο και από την κατασκευάστρια εταιρεία του συστήματος που θα βάλω;
Αν επρόκειτο για καμιά Βουλγαρία με κόστος 300 ευρώ, δικαιολογημένα να υπήρχε αμφισβήτηση.
Πάντως και στη Βουλγαρία που έψαξα για εγκατάσταση του jtg στην επίσημη αντιπροσωπεία της icom, το κόστος ήταν πανομοιότυπο με εδώ.
Απλά εκεί (στη Σόφια) ΔΕΝ υπάρχει αναμονή πάνω από μια εβδομάδα.Η λύση της Ιταλίας επιλέχθηκε και για ένα ακόμη λόγο: δίνεται με επιπλέον κόστος 100 ευρώ, εγγύηση κινητήρα, εγκεφάλου, κλπ. μέχρι 5000 ευρώ, από ασφαλιστική εταιρεία.
Η δε εγγύηση του συστήματος της vialle ισχύει σε όλη την Ευρώπη. -
ποιο vialle κιτ θα βάλεις ?
σε ποιο αυτοκίνητο ?
5ης γενιάς ?
στην Ελλάδα ποιος βάζει vialle ? μόνο o Βρεττός ?thanks
-
Την ταλαιπωρία τις μεταφρασης καθως και το πιθανο κοστος σκεφτομουν.Ελπιζω επισης να μην εχουν περασει κανενα νομο ο εγκαταστατης να ειναι μελος του οικειου συλλογου κλπ.
Θα ελεγα να πας απο το Κτεο να ρωτησεις για να σιγουρευτεις οτι δεν θα εχεις προβλημα. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
@dtiποιο vialle κιτ θα βάλεις ?
σε ποιο αυτοκίνητο ?
5ης γενιάς ?
στην Ελλάδα ποιος βάζει vialle ? μόνο o Βρεττός ?thanks
To kit που προορίζεται για το Ford S-MAX 2.5T (που έχει κινητήρα της Volvo).
5ης γενιάς (vialle LPi).
Δεν γνωρίζω άλλον εκτός από τον Βρεττό που να βάζει vialle στην Ελλάδα. Ίσως είναι θέμα χρόνου να βρεθεί κι άλλος, αλλά απ' όσο γνωρίζω, η vialle απαιτεί συγκεκριμένη εκπαίδευση... -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Την ταλαιπωρία τις μεταφρασης καθως και το πιθανο κοστος σκεφτομουν.Ελπιζω επισης να μην εχουν περασει κανενα νομο ο εγκαταστατης να ειναι μελος του οικειου συλλογου κλπ.
Θα ελεγα να πας απο το Κτεο να ρωτησεις για να σιγουρευτεις οτι δεν θα εχεις προβλημα.Ένα από τα χαρτιά που χρειάζονται είναι η πιστοποίηση της δεξαμενής και γενικά των προδιαγραφών του συστήματος, που λογικά το δίνει η vialle αφού το σύστημά της είναι ολοκληρωμένο κιτ από την ίδια που εγκαθίσταται από εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της και όχι σύνθεση από ανταλλακτικά διαφόρων κατασκευαστών που απλά τα επιλέγει ο οποιοσδήποτε εγκαταστάτης. Αυτή λοιπόν η βεβαίωση πρέπει να είναι πρακτικά η ίδια, είτε δίνεται στην Ιταλία είτε στην Ελλάδα. Θα ρωτήσω αν τυχόν κυκλοφορεί στα Ελληνικά και θα ζητήσω μια τέτοια.
Το δεύτερο χαρτί είναι η βεβαίωση για τις εκπομπές καυσαερίων πριν και μετά την εγκατάσταση. Θα μπορούσε να είναι οι ίδιες οι μετρήσεις εκπομπών, που αν είναι παρόμοιες με αυτές της κάρτας καυσαερίων, πάλι δεν χρειάζεται (λογικά) μετάφραση...
Και μένει η βεβαίωση (υπεύθυνη δήλωση) οτι ο εγκαταστάτης είναι πιστοποιημένος από τις αρμόδιες αρχές της χώρας του. Ε, λοιπόν αυτήν θα τη μεταφράσω!ΚΤΕΟ, απλά για να ρωτήσω, ΔΕΝ πάω. Προτιμώ να κάνω ένα crash test μετά την εγκατάσταση για να διαπιστώσω κατά πόσο εννοούν πραγματικά κάποιοι την απελευθέρωση στα κλειστά επαγγέλματα και την ενιαία αγορά εντός Ε.Ε.!
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
ποιο vialle κιτ θα βάλεις ?
σε ποιο αυτοκίνητο ?
5ης γενιάς ?
στην Ελλάδα ποιος βάζει vialle ? μόνο o Βρεττός ?thanks
To kit που προορίζεται για το Ford S-MAX 2.5T (που έχει κινητήρα της Volvo).
5ης γενιάς (vialle LPi).
Δεν γνωρίζω άλλον εκτός από τον Βρεττό που να βάζει vialle στην Ελλάδα. Ίσως είναι θέμα χρόνου να βρεθεί κι άλλος, αλλά απ' όσο γνωρίζω, η vialle απαιτεί συγκεκριμένη εκπαίδευση...εγώ, έχω volvo με μοτέρ ford και εσύ ford με μοτέρ volvo
thanks για τις πληροφορίες .... από τον Βρέττό πέρασες ? αν ναι, εντυπώσεις ?
Στην Ιταλία, πόσο θα σου στοιχίσει η εγκατάσταση ? -
Πέρασα 2 φορές, έκανα 2-3 τηλεφωνήματα (για επιβεβαίωση οτι δεν υπάρχει κάποια αντένδειξη λόγω 'προγράμματος') και είχα κι ένα αναπάντητο email.
Οι εντυπώσεις μου είναι ανάμικτες. Πρόκειται για οικογενειακή επιχείρηση (συν ένας νεαρός μηχανικός), χωρίς τη δυνατότητα για πολλές εγκαταστάσεις ταυτόχρονα (κάπως στριμωγμένος χώρος συνεργείου) και με τα άπειρα τηλεφωνήματα που γίνονται, τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο δύσκολα. Είδα και πολύ ακριβά και φθηνά αυτοκίνητα υπό μετατροπή.
Ο Βρεττός φαίνεται ειλικρινής σε όσα λέει, γνωρίζει το αντικείμενο και είναι σταθερός στις απαντήσεις του. Μου άρεσε η ποιότητα της δουλειάς που είχε κάνει σε ένα Fiat 500 που μου έδειξε ολοκληρωμένο. Επίσης μου είπε δικές του εμπειρίες από σύστημα που έχει βάλει στο αυτοκίνητό του εδώ και χρόνια.
Δεν μου άρεσε το γεγονός οτι η αναμονή είχε πάει μετά το καλοκαίρι (από Σεπτέμβριο) πριν ένα μήνα και οτι για πληρωμή με κάρτα η τιμή επιβαρυνόταν (θεωρητικά με το κόστος χρηματοδότησής του από την τράπεζα με την οποία συνεργάζεται)...
Το κόστος για πεντακύλινδρο κινητήρα turbo είναι 2000 συν ΦΠΑ. Ίδιο και στην Ιταλία, αλλά χωρίς ουρές αναμονής και με άμεση απάντηση σε πολλά emails που έστειλα στον εγκαταστάτη (που είναι εξουσιοδοτημένος για service volvo και επομένως γνωρίζει σίγουρα καλύτερα τον κινητήρα μου). Μέρος του κόστους μπορώ να το πληρώσω με πιστωτική κάρτα (χωρίς να μου ζητηθεί κάποια προσαύξηση).
Επίσης, σχόλια του τύπου 'υπάρχει περιορισμένος χώρος στον κινητήρα' ελπίζω να μην ακούσω εκεί. -
Έβαλα και εγώ το σύστημα 4ης γενειάς στο ibiza πήγα στο Κιλκίς που έχει μόνο 1 εβδομάδα αναμονή. Το κόστος 1500ευρω μετρητά, 1700 σε 24 ''ατοκές'' δόσεις. Ορίστε και μερικές φωτό.
http://img257.imageshack.us/img257/8479/dsc00057zo.jpg
http://img229.imageshack.us/img229/5704/dsc00056z.jpg
http://img121.imageshack.us/img121/2164/dsc00055rm.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/4584/dsc00054y.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/4968/dsc00053ao.jpg
http://img15.imageshack.us/img15/8605/dsc00052ns.jpg
http://img156.imageshack.us/img156/9473/dsc00051t.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/3441/dsc00050yz.jpg
http://img412.imageshack.us/img412/5787/dsc00048vms.jpg
http://img25.imageshack.us/img25/4116/dsc00047ai.jpg
http://img715.imageshack.us/img715/9399/dsc00046za.jpg
http://img214.imageshack.us/img214/8954/dsc00045l.jpg
http://img31.imageshack.us/img31/2641/dsc00044fj.jpg
http://img23.imageshack.us/img23/7707/dsc00043ss.jpg
http://img16.imageshack.us/img16/1984/dsc00043zi.jpg -
καλησπέρα.
έχω ενα corolla μοντ. 09 και έκανα πρόσφατα την μετατροπή.
κάποιος ποιο έμπειρος θα μπορουσε να μου πει την γνώμη του για ένα προβλημα που αντιμετοπίζω το τι μπορεί να φταίει.
όταν επιταχύνω σε υψηλές στροφές και με τέρμα το γκάζι. (κυρίως σε επαρχιακό δρόμο π.χ. σε προσπέραση) το αυτοκίνητο κάνει μια ψιλοδιακοπή, και γιρίζει σε βενζίνη, για να επανέλθει σε υγραεριο, πρεπει να κλείσω το συστημα και να το ανοιξω πάλι.ο μάστορας μου είπε οτι είναι φτωχο το μείγμα του καυσιμου γιατι έχει και αέρα η δεξαμενή μέσα στα πρώτα γεμίσματα αλλά καθώς ο καιρός περνάει δεν βλέπω να διορθώνεται τίποτα.
-
Ακούω οτι πάει κόσμος Βουλγαρία και βάζει με 500-700e.
-
Ο χρήστης nanton έγραψε:
καλησπέρα.
έχω ενα corolla μοντ. 09 και έκανα πρόσφατα την μετατροπή.
κάποιος ποιο έμπειρος θα μπορουσε να μου πει την γνώμη του για ένα προβλημα που αντιμετοπίζω το τι μπορεί να φταίει.
όταν επιταχύνω σε υψηλές στροφές και με τέρμα το γκάζι. (κυρίως σε επαρχιακό δρόμο π.χ. σε προσπέραση) το αυτοκίνητο κάνει μια ψιλοδιακοπή, και γιρίζει σε βενζίνη, για να επανέλθει σε υγραεριο, πρεπει να κλείσω το συστημα και να το ανοιξω πάλι.ο μάστορας μου είπε οτι είναι φτωχο το μείγμα του καυσιμου γιατι έχει και αέρα η δεξαμενή μέσα στα πρώτα γεμίσματα αλλά καθώς ο καιρός περνάει δεν βλέπω να διορθώνεται τίποτα.
Σιγουρα ειναι προβλημα αυτο.
Ποιος μαστορας στα λεει αυτα? Να λετε ονοματα να ξερουμε τι γινεται.
Σε παρομοια προβληματα εχω ακουσει οτι χρειαζεται μεγαλυτερης παροχης μπεκ. -
Ο χρήστης dti έγραψε:
.........ΚΤΕΟ, απλά για να ρωτήσω, ΔΕΝ πάω. Προτιμώ να κάνω ένα crash test μετά την εγκατάσταση για να διαπιστώσω κατά πόσο εννοούν πραγματικά κάποιοι την απελευθέρωση στα κλειστά επαγγέλματα και την ενιαία αγορά εντός Ε.Ε.!
αντιγράφω από adslgr.com
Παιδια εγω πηγα στον θεοδωρου στην θεσσαλονικη και μου ειπε 1650 ευρο μετρητα και ραντεβου αρχες σεπτεμβριου.μετα ψαχτηκα για βουλγαρια και μου ειπαν να παω σοφια και με 750 ευρο σε μια μερα (παω πρωι και φευγω βραδυ) μου ειπαν οτι το περνανε με πιστοποιημενα εξαρτηματα(μου εστειλε και τις πιστοποιησεις τους).τον ρωτησα τον ανθρωπο αν θα εχω προβλημα να το δηλωσω εδω ελλαδα και μου λεει τα πτυχια μου εμενα ειναι πανευρωπαικα.εχω περασει σε παρα πολλα αυτοκινητα και μπορω να σου παρεχω οτι δικαιολογιτηκα χρειαστεις.απλα μου λεει ρωτα τι θελουν κατω σε εσας για να σου τα δωσω.ετσι εγω παω στο δημοσιο κτεο εδω θεσσαλονικη και ρωταω τον υπευθυνο και ξερετε τι μου ειπε μολις [b]ακουσε βουλγαρια??ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ.και ξερετε γιατι ?γιατι το ελληνικο κρατος σε παγιδευει.γιατι το χαρτι του εγκαταστατη ΠΡΕΠΕΙ να ειναι απο ΕΛΛΗΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ[/b].δεν τους νοιαζει αν εχουν σπουδασει στο ιδιο πανεπιστημιο στο εξωτερικο και αν ο βουλγαρος ηταν καλυτερος του νοιαζει να ειναι ελληνας αυτος που θα υπογραψει.ετσι πηγα σε ενα εκει κοντα που τοποθετουσαν.(www.ecogas.gr) και μου ειπαν 1600 μετρητα και εκλεισα ραντεβου και την τριτη τωρα που μας ερχετε θα παω να το περασω.με πληρωμενα ολα τα σερβις(και ανταλακτικα και εργασια) και εγγυηηση 3 χρονια ή 100.000 χιλιομετρα.και περναω και κτεο...και εχω και το κεφαλι μου ησυχο... θα δωσω 850 παραπανω για να ειμαι νομιμος... ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!! τα συμπερασματα δικα σας ....
-
Ο χρήστης nanton έγραψε:
ο μάστορας μου είπε οτι είναι φτωχο το μείγμα του καυσιμου γιατι έχει και αέρα η δεξαμενή μέσα στα πρώτα γεμίσματα αλλά καθώς ο καιρός περνάει δεν βλέπω να διορθώνεται τίποτα.
Νομίζω οτι είναι θέμα τρόμπας και ρυθμιστή πίεσης του υγραερίου πριν φθάσει στα μπεκ.
Υποθέτω οτι έχεις βάλει σύστημα 4ης γενιάς, με 'πνεύμονα'...Κάποιος εγκαταστάτης σε ανάλογο ερώτημά μου, μου είχε πει οτι το δικό του σύστημα δεν έχει τέτοια 'ψυχολογικά' καθώς είναι ειδικά μελετημένο και ρυθμισμένο από το εργοστάσιο για κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά κι εκείνος δεν παρεμβαίνει πουθενά!
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
ο μάστορας μου είπε οτι είναι φτωχο το μείγμα του καυσιμου γιατι έχει και αέρα η δεξαμενή μέσα στα πρώτα γεμίσματα αλλά καθώς ο καιρός περνάει δεν βλέπω να διορθώνεται τίποτα.
Νομίζω οτι είναι θέμα τρόμπας και ρυθμιστή πίεσης του υγραερίου πριν φθάσει στα μπεκ.
Υποθέτω οτι έχεις βάλει σύστημα 4ης γενιάς, με 'πνεύμονα'...Κάποιος εγκαταστάτης σε ανάλογο ερώτημά μου, μου είχε πει οτι το δικό του σύστημα δεν έχει τέτοια 'ψυχολογικά' καθώς είναι ειδικά μελετημένο και ρυθμισμένο από το εργοστάσιο για κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά κι εκείνος δεν παρεμβαίνει πουθενά!
Εμενα ο Βρεττος μου το πε αυτο, καθως και οτι μετα απο καποιες στροφες του κινητητρα ριχνει ταυτοχρονα και βενζινη μεσα.
-
Καλημέρα σε όλους σας,
Τα πρατήρια υγραερίου θα τα βρείτε στα παρακάτω link
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0Av_8JwKOzdlWdHZ1TEpFbnhqeENScHNLMUkwTHZ1eHc&hl=el
αν θέλετε τα σημεια για navigation, τα σημεία ειναι στο παρακάτω link
http://index.pois.gr/poicard.asp?POI_ID=143
Να τα ελέγχετε συχνά γιατι ανανεώνονται!!!!
Υγραεριοκίνηση!