-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Αν πας ψιλιασμενος και μαθεις να οδηγας το τουρμο στην ωφέλιμη περιοχή του το τουρμπο υα είναι ξεκάθαρος νικητής ...
μα για αυτο μιλαω, οδηγηση ταριφα και λιγοτερα κυβικα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Αν πας ψιλιασμενος και μαθεις να οδηγας το τουρμο στην ωφέλιμη περιοχή του το τουρμπο υα είναι ξεκάθαρος νικητής ...
μα για αυτο μιλαω, οδηγηση ταριφα και λιγοτερα κυβικα
θέλει τέχνη η ταριφοδηγηση ...
μόλις τη μάθεις όμως... Κατεβαίνει Κηφισό με -
Clio 1.2 TCE...Γαλλικη ανεση με τουρποροπουλα,ποιοτικο εσωτερικο, χωρους αξιοπρεπεις, και εξτρα bonus τα χαμηλα τελη και τα ρεστα φατα για παρτη σου! Ε οχι και 17.000 + € για C3 ατμοσφαιρικο και απλο (μη Abarth εννοω) Punto ρε παιδια ημαρτον! Πλησιαζουν επικινδυνα οι τιμες τα μεγαλα αδερφια τους και για μενα δεν...
(Δεν αισθονομαι καλα τον τελευταιο καιρο, εχω παραγινει αντικειμενικος! )
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
a question : φορά 6τάχυτο το C3?
Όχι, φοράει 5τάχυτο (όπως και το Punto Evo).
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
a question : φορά 6τάχυτο το C3?
Όχι, φοράει 5τάχυτο (όπως και το Punto Evo).
θα ήταν μια καλή προσθήκη το 6τάχυτο,έστω σε βάθος χρόνου,
για να βελτιωθεί η αυτονομία εκτός των τειχών.Ιδιαίτερα σκεπτόμενος οτι ο ανταγωνισμός το προσφέρει ήδη.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
a question : φορά 6τάχυτο το C3?
Όχι, φοράει 5τάχυτο (όπως και το Punto Evo).
θα ήταν μια καλή προσθήκη το 6τάχυτο,έστω σε βάθος χρόνου,
για να βελτιωθεί η αυτονομία εκτός των τειχών.Ιδιαίτερα σκεπτόμενος οτι ο ανταγωνισμός το προσφέρει ήδη.
Ναι ρε γμτ... ώρες ώρες σκέφτομαι ότι αυτό το ένα επιπλέον γρανάζι είναι από διαμάντια από τα φεγγάρια του Κρόνου... Ακούει η PSA;;;
-
Κάτσε ρε, το έβαλε στο 207 τώρα!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κάτσε ρε, το έβαλε στο 207 τώρα!Μην μου πεις ότι το έχει και το 1,6 120ps;;;; Τέτοια εξέλιξη πια!
-
Όχι, το 120αρι θα το πάρει λογικά σε καμιά δεκαετία.
-
C3 1,6 γιατι..? οταν στην κατηγορια με λιγοτερα χρηματα παιζουν clio 1,6 GT/fiesta 1,6 sport..?
απο εκει και περα punto evo λογω κινητηρα
αλλα την αγορα αυτη τη θεωρω τελειως ακυρη οταν παιζουν poloTSi/clioTCe σε πολύ λιγοτερα χρηματα, ενω με τα χρηματα που δινεις παιζουν μικρομεσαια πολυ καλυτερα σε ολα, ακομα και επιδοσεις
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
C3 1,6 γιατι..? οταν στην κατηγορια με λιγοτερα χρηματα παιζουν clio 1,6 GT/fiesta 1,6 sport..?απο εκει και περα punto evo λογω κινητηρα
αλλα την αγορα αυτη τη θεωρω τελειως ακυρη οταν παιζουν poloTSi/clioTCe σε πολύ λιγοτερα χρηματα, ενω με τα χρηματα που δινεις παιζουν μικρομεσαια πολυ καλυτερα σε ολα, ακομα και επιδοσεις
Το νόημα της σύγκρισης είναι, όπως έγραψα και στο αρχικό ποστ, δύο φρέσκα πεντάπορτα σουπερμίνι με ίδιο προσανατολισμό αλλά διαφορετική υλοποίηση.
Το C3 επιλέχθηκε στα 1600 προκειμένου να «κοντράρει» καλύτερα το turbo του Punto, αλλιώς η σύγκριση θα γινόταν με το απλό 1400άρι και το αντίστοιχο απλό MAir χωρίς υπερτροφοδότηση. -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
αλλα την αγορα αυτη τη θεωρω τελειως ακυρη οταν παιζουν poloTSi/clioTCe σε πολύ λιγοτερα χρηματα, ενω με τα χρηματα που δινεις παιζουν μικρομεσαια πολυ καλυτερα σε ολα, ακομα και επιδοσεις
τι πάει να πει παίζουν μικρομεσαία??
ο άνθρωπος σουπερμίνι θέλει όχι μικρομεσαίο... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
**C3 Picasso 1.6, Meriva II 1.4T με τους 120 ίππους και Venga 1.6 **μου έρχονται αμέσως-αμέσως στο μυαλό, χωρίς ν' αποκλείω και ένα ...Megane Estate με τον 130άρη TCE, έτσι για να γουστάρω !!
Όλ' αυτά βέβαια, μέχρι να έρθει το Fabia Reflex (station) RS ...Δεν μας φτάνουν τα χάλια μας και η οικονομική κρίση, θα πρέπει να οδηγούμε και αυτά τα ψηλά, βαριά, αργά και κακάσχημα κουτιά από πάνω; Σίγουρος δρόμος προς την αυτοκτονία...
Ψηλά ναι, βαριά λίγο παραπάνω από αυτά στα οποία βασίζονται, αργά και κακάσχημα γιατί ;
Υπάρχουν και άνθρωποι, που θέλουν να χωρέσουν κανα-δυό παιδικά καθίσματα πίσω και να βάλουν και αρκετά συμπράγκαλα στο χώρο αποσκευών !! -
Βοήθειά τους...
ΥΓ: Μαρκουλίνος και Νίτσα εξαιρούνται.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βοήθειά τους...ΥΓ: Μαρκουλίνος και Νίτσα εξαιρούνται.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Βοήθειά τους...
ΥΓ: Μαρκουλίνος και Νίτσα εξαιρούνται.
Έχει ζήσει την εμπειρία, γι' αυτό μιλάει!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Από εκεί και πέρα όμορφο το Ιταλικό ... αλλά αυτό από μόνο του δεν φτάνει. Μεγάλο ρόλο (για μένα) παίζει το δίκτυο διανομής και πωλήσεων, το δίκτυο τεχνικής εξυπηρέτησης και κυρίως η πολιτική πωλήσεων. Και δυστυχώς από την πολιτική πωλήσεων κάποιων διανομέων στην Αττική, έχω αρνητικότατες εμπειρίες (απαξίωση, ειρωνεία, γράψιμο, δήθεν, αδιαφορία, άρνηση). Οπότε όλα τα υπόλοιπα (για μένα) είναι λεπτομέρειες.
κι εγω εχω αρνητικοτατη εμπειρια απο τη citroen και την εξυπηρετηση της , αυτο απο μονο του δε λεει κατι
στο κατω κατω παντα θα υπαρχουν και οι (πιο) σωστοι επαγγελματιες
Τα έχω ξαναπεί...
Πρώτα από όλα κοιτώ την δυνατότητα αγοράς, τις πωλήσεις.
Αν χωλαίνει εκεί η κατάσταση, απλά κοιτώ σε άλλο κατασκευαστή.Τους έψαχνα (τους σωστούς επαγγελματίες) όταν ήθελα να πάρω το GP. Δεν τους βρήκα.
Ζήτησα και εδώ βοήθεια. Τίποτα. Τζίφος.
Το GP ήθελα να πάρω και όχι το 207.
Κάποιοι λέει έκλεισαν, κάποιοι τους έκλεισαν, κάποιοι τα τσέπωσαν και κάποιοι άλλοι απλά με έδιωξαν... είτε τηλεφωνικά, είτε από κοντά.
Ακόμη και το test drive μου το ακύρωσαν... Άθλιο... -
ναι, ενα τουρμπο ειναι λογος να επηρεαστει μια αγορα...
ως τη τιμη του racing πουντο παμε σχετικα καλα, η επομενη εκδοση χοντρα χοντρα φτανει στα 18 χιλιαρικα που τα βλεπω overkill
το σιτροεν δεν μου αρεσει, ειναι ατμοσφαιρα στα 1,6 λιτρα και νομιζω οτι ειναι και λιγο ακριβο -
Εγω πάντως εχω απο 1 Απριλίου το Punto evo turbo, την εκδοση sport και το πηρα με πινακιδες κομπλε με λευκο χρωμα και 2 εξτρα(κοκκινες δαγκανες,φιμε, υποβραχιονιο και οσφυικη στηριξη) πακετα γυρω στα 17700. Πολυ ικανοποιημενος ειμαι, απο μοτερ πιστευω δεν παιζεται. Δεν ειχα προηγουμενη εμπειρια με τουρμπο και εμεινα εκπληκτος. Ό,τι σχέση και να εχεις πατας γκαζι και φορτωνει μετα τις 1700 περιπου.Απο καταναλωση σε πολυ νορμαλ συνθηκες σε εγνατια βλέπεις κοντα στο 7 , 7,5 πολυ ανετα. Μες στην πολη με κανα ψιλοανοιγματακι να νιωσουμε λιγο τραβηγμα(γιατι νεα παιδια ειμαστε) εύκολα ξεπερνας τα 10 l/100km. Το τιμονι όντως είναι ελαφρύ αλλα πιστευω αυτο συνηθίζεται, ενω ειναι απολυτα ακριβες.Ολοι λενε οτι πασχει απο οδηγικη απολαυση. Εγω παντως αυτο δν μπορω να το καταλαβω. Βεβαια δν εχω εμπειρια αλλα παντα σε στροφες στριβει και κραταει αψογα. Σε οποιονδηποτε το σκεφτεται, το προτεινω ανετα. Μονο παρτε το με skydome, 900 € μεν αλλα δειχνει πολυ το οχημα.
-
το c3 με τα 100 πως παει απο τιμονι καταναλωση;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Από εκεί και πέρα όμορφο το Ιταλικό ... αλλά αυτό από μόνο του δεν φτάνει. Μεγάλο ρόλο (για μένα) παίζει το δίκτυο διανομής και πωλήσεων, το δίκτυο τεχνικής εξυπηρέτησης και κυρίως η πολιτική πωλήσεων. Και δυστυχώς από την πολιτική πωλήσεων κάποιων διανομέων στην Αττική, έχω αρνητικότατες εμπειρίες (απαξίωση, ειρωνεία, γράψιμο, δήθεν, αδιαφορία, άρνηση). Οπότε όλα τα υπόλοιπα (για μένα) είναι λεπτομέρειες.
κι εγω εχω αρνητικοτατη εμπειρια απο τη citroen και την εξυπηρετηση της , αυτο απο μονο του δε λεει κατι
στο κατω κατω παντα θα υπαρχουν και οι (πιο) σωστοι επαγγελματιες
Τα έχω ξαναπεί...
Πρώτα από όλα κοιτώ την δυνατότητα αγοράς, τις πωλήσεις.
Αν χωλαίνει εκεί η κατάσταση, απλά κοιτώ σε άλλο κατασκευαστή.Τους έψαχνα (τους σωστούς επαγγελματίες) όταν ήθελα να πάρω το GP. Δεν τους βρήκα.
Ζήτησα και εδώ βοήθεια. Τίποτα. Τζίφος.
Το GP ήθελα να πάρω και όχι το 207.
Κάποιοι λέει έκλεισαν, κάποιοι τους έκλεισαν, κάποιοι τα τσέπωσαν και κάποιοι άλλοι απλά με έδιωξαν... είτε τηλεφωνικά, είτε από κοντά.
Ακόμη και το test drive μου το ακύρωσαν... Άθλιο...σιγουρα η κακη αντιμετωπιση θα επηρεασει αρνητικα, ομως ειναι λαθος πιστευω να μην παρεις το αυτοκινητο που πραγματατικα θες λογω της συμπεριφορας του οποιουδηποτε υπαλληλου
ο οποιοσδηποτε κακος/αγενης υπαλληλος ή αντιπροσωπεια δε θα πρεπε να επηρεαζει τοσο την αγορα μας, ειδικα σε φιρμες οπου οι εναλλακτικες εξυπηρετησης ειναι παρα μα παρα πολλες, γιατι κι εμεις στη shitroen που ανεφερα παραπανω βρηκαμε τελικα ενα αξιοπρεπες συνεργειο να κανουμε τη δουλεια μας στο οποιο η αντιμετωπιση και η εξυπηρετηση ειναι ανω του μεσου ορου ή τελοσπαντων πολυ καλυτερη απο αυτη που ειχαμε τα πρωτα χρονια
Citroen C3 II VTi 120 vs Fiat Punto Evo MAir 135