-
Μια ερώτηση σε όσους αναφέρθηκαν σε χώρες του εξωτερικού όπου (και καλά) χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ.
Σε ποιές ακριβώς αναφέρεστε, επειδή έχω φάει κάτι χοντρές ήττες κάτι πρωϊνά ή απογεύματα αντίστοιχα στις γερμανικές autobahn όταν τα γερμανά πήγαιναν στη δουλειά ή σχολάγανε.
Ας μην εξωραίζουμε τις άλλες χώρες, μποτιλιάρισμα υπάρχει παντού, απλά εκεί είναι ποιό εύκολα και βολικά στη χρήση τα ΜΜΜ χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα προτιμάει ο κόσμος...
Σόρρυ για το
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Μια ερώτηση σε όσους αναφέρθηκαν σε χώρες του εξωτερικού όπου (και καλά) χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ.Σε ποιές ακριβώς αναφέρεστε, επειδή έχω φάει κάτι χοντρές ήττες κάτι πρωϊνά ή απογεύματα αντίστοιχα στις γερμανικές autobahn όταν τα γερμανά πήγαιναν στη δουλειά ή σχολάγανε.
Ας μην εξωραίζουμε τις άλλες χώρες, μποτιλιάρισμα υπάρχει παντού, απλά εκεί είναι ποιό εύκολα και βολικά στη χρήση τα ΜΜΜ χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα προτιμάει ο κόσμος...
Σόρρυ για το
Ελσίνκι που είμαι αυτόν τον καιρό τις πρωϊνές και απογευματινές ώρες οι γραμμές που χρησιμοποιώ (τραμ και τρένο) περνούν κάθε 10 λεπτά.
-
Τι λέτε τώρα; Με το πληροφοριακό πρόγραμμα του ΟΑΣΘ, τσεκάρω την θέση του λεωφορείου από το ίντερνετ και φτάνω ακριβώς ένα λεπτό πιο μπροστά στην στάση.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Εδώ είναι το θέμα. Αντί να λέμε ότι είναι παράλογο να χρησιμοποιεί τόσος κόσμος τα ΙΧ για commuting κάθε μέρα, αντί να συνειδητοποιήσουμε ότι αυτό επιβαρύνει πάρα πολύ την οικονομία, το περιβάλλον, τις υποδομές, την ποιότητα ζωής όλων, ότι πρέπει να δημιουργηθούν αντικίνητρα στην πρακτική αυτή, λέμε, όοοοοχι, να εξακολουθήσει να είναι το ΙΧ η πρώτη επιλογή. Το κόστος να το χρηματοδοτήσουν όσοι είχαν το θράσος να αγοράσουν καλό αυτοκίνητο, ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιούν παρά σπάνια.Ε, ναι, αφού αγόρασες 'καλό' αυτοκίνητο ΜΙΑ φορά (στην Ελλάδα το καλύτερο είναι αυτό με τα περισσότερα κυβικά - διότι ως γνωστόν 'κυβικά' αγοράζεις, όχι αυτοκίνητο ) πάει να πει ότι είσαι 'πλούσιος', ακόμα κι αν μάζευες λεφτά κάτι χρόνια κι έκανες αιματηρές θυσίες για να το πάρεις, ακόμα κι αν δεν το πολυχρησιμοποιείς, ακόμα κι αν έχεις γκαράζ, κλπ, κλπ....
Ξαφνικά πάντως έχουμε γίνει τρομερά 'αντιαυτοκινητιστικοί'... Τρελές τιμές καυσίμων (κι από την άλλη 40% πτώση της κατανάλωσης βενζίνης, σύμφωνα με κάποιες πηγές), τρελά τέλη 'κυκλοφορίας' (πού αλλού έχουν τέτοια, ειδικά σε σύγκριση με τους μισθούς τους?) και από την άλλη μέχρι και σε γειτονιές με τρομερή άπλα (= όπου άνετα βρίσκεις να παρκάρεις μια οποιαδήποτε ημέρα) έχουν μπει πινακίδες 'ελεγχόμενης στάθμευσης'...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Ε, ναι, αφού αγόρασες 'καλό' αυτοκίνητο ΜΙΑ φορά (στην Ελλάδα το καλύτερο είναι αυτό με τα περισσότερα κυβικά - διότι ως γνωστόν 'κυβικά' αγοράζεις, όχι αυτοκίνητο ) πάει να πει ότι είσαι 'πλούσιος', ακόμα κι αν μάζευες λεφτά κάτι χρόνια κι έκανες αιματηρές θυσίες για να το πάρεις, ακόμα κι αν δεν το πολυχρησιμοποιείς, ακόμα κι αν έχεις γκαράζ, κλπ, κλπ....Έχουμε λοιπόν μια χώρα που λέει στον επίδοξο αγοραστή:
-Ώστε θέλεις την BMW 325.
-Εεε, μάλιστα. Είναι κακό;
-Είναι αντιλαϊκό. Ο κόσμος εδώ παίρνει 1.600, άντε 2.000 κυβικά. Εν πάση περιπτώσει, επειδή δεν έχω λεφτά ως κράτος και από κάπου πρέπει να τα πάρω -και μια και είσαι ο εύκολος στόχος- θα σου την χρεώσω σημαντικά περισσότερο από ότι θα την έπαιρνες σε άλλες χώρες της Ευρώπης (όπου οι μισθοί είναι σαφώς υψηλότεροι , αλλά μην δίνεις σημασίες σε τέτοιες λεπτομέρειες). Εξακολουθείς να την θέλεις;
-Εχμμμ... πραγματικά με φτάνετε στα όρια μου , αλλά... δεν μαμιέται, ενταξει. Θα μειώσω τις βραδινές εξόδους, θα τρώω λιγότερες φορές σε ταβέρνες, ούτως ή άλλως δεν θα το κυκλοφορώ και πολύ. Πάντα ήθελα ένα 'καλό' αυτοκίνητο, είναι το όνειρο μου. Ξέρω ότι στην Αμερική με αυτά τα χρήματα θα έπαιρνα Μ3 και θα μου έδιναν και ρέστα, αλλά ζω στην Ελλάδα και δεν έχω επιλογές. Άντε, κομμάτια να γίνει. Θα το πάρω!
- Για να εξακολουθείς να το θέλεις παρόλους τους φόρους, εισφορές κλπ που το έχω φορτώσει, δεν μπορεί, πρέπει να είσαι πλούσιος. Κάαααατσε να σε φορολογήσω ξανά.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αυτα συμβαινουν οταν αυτοι που νομοθετουν εχουν πληρωμενα αυτοκινητα και βενζινες...+1
-
Εγώ αυτό το βρίσκω εντελώς άδικο.Με ποιους όρους όμως:
Αν η βενζίνη φτάσει στα 2 ευρώ το λίτρο τότε πραγματικά θα δουν ορισμένοι πως τα τέλη που πληρώναμε θα είναι πολύ λίγα σύμφωνα με τις βενζίνες που θα κληθούμε να πληρώσουμε αργότερα!
Και εξηγούμαι...για να πάω στη Θεσσαλονίκη π.χ ένα ταξίδι θα θέλω τουλάχιστον με το Citroen 2 ντεπόζιτα που σημαίνει 80 λίτρα άρα 160 ευρώ!
Τα τέλη που πληρώνουμε είναι 184 άρα σε μόνο ένα ταξίδι έχω κοντέψει να πληρώσω τα τέλη ενός χρόνου!
Γιατί λοιπόν το αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι τόσο μεγάλη πολυτέλεια;Και δεν λέω για μένα.
Άλλοι συνάνθρωποι μου ζουν με 700ευρώ έχοντας ένα Polo,Corsa ή οτιδήποτε άλλο που δεν είναι τέρατα προκλητικότητας.Εκείνοι λοιπόν που θα θέλουν να πάνε έστω μία εκδρομή θα έχουν καταντήσει να χαλάνε ένα σημαντικό μέρος του μηνιάτικου τους απλά γιατί θέλουν να κάνουν ότι κάνει κάθε άνθρωπος,δηλαδή να χαλαρώσουν.
Και φυσικά δεν μιλάμε για τους ανθρώπους της επαρχίας...με αυτούς τι θα γίνει;Θα πηγαίνουν με τα γαϊδούρια δηλαδή;
Η και για εργαζόμενους που αναγκάζονται κάθε μέρα να κάνουν πολλά χιλιόμετρα λόγω δουλειάς;
Συνεπώς:Θα ήμουν θετικός μόνο αν ήξερα ότι η τιμή της αμόλυβδης δεν πρόκειται να ανέβει άλλο μετά από την ενσωμάτωση των τελών..
Επειδή όμως δεν γίνονται αυτά καλύτερα να την πληρώνουμε 1,5 ευρώ παρά να πληρώνουμε 2ευρο που μετά μπορεί να πάει ακόμα πιο ψηλά.Για πιο μετά και εφόσον χειροτερέψουν τα πράγματα βλέπουμε!! -
Ο χρήστης vartan έγραψε:
Και εξηγούμαι...για να πάω στη Θεσσαλονίκη π.χ ένα ταξίδι θα θέλω τουλάχιστον με το Citroen 2 ντεπόζιτα που σημαίνει 80 λίτρα άρα 160 ευρώ!
Τα τέλη που πληρώνουμε είναι 184 άρα σε μόνο ένα ταξίδι έχω κοντέψει να πληρώσω τα τέλη ενός χρόνου!Δεν είναι σωστό το σκεπτικό σου, τα 2 ευρώ της τιμής δεν είναι μόνο τέλη κυκλοφορίας.
Κανονικά θα έδινες το 1,50+ που κοστίζει τώρα ούτως ή άλλως οπότε υπολόγισε μόνο το επιπλέον κομμάτι που αφορά τα τέλη για να δείς την επιβάρυσνη. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
- Για να εξακολουθείς να το θέλεις παρόλους τους φόρους, εισφορές κλπ που το έχω φορτώσει, δεν μπορεί, πρέπει να είσαι πλούσιος. Κάαααατσε να σε φορολογήσω ξανά.
Μα, εννοείται πως είναι άδικο το σύστημα! Αλλά τι είναι πιο δίκαιο (εννοώ από τα δύο κακά το λιγότερο κακό = το λιγότερο άδικο κοινωνικά), να επιβαρυνθεί περισσότερο ο κάτοχος πχ ενός i10 ή ο κάτοχος ενός 325;;;
Είναι δεδομένο ότι ΚΑΙ τα δύο είναι άδικα.
-
Με συγχωρείτε, αλλά δεν ισχύει ακόμα το (κύριο) ενδεχόμενο να αλλάξουν τα τέλη για τα καινούρια από 1/1/2011 βάσει ανακοινωμένων εκπομπών CO2 ενώ τα προηγουμένως αγορασμένα (μέχρι 31/12) όπως και φέτος με μικρές αναπροσαρμογές;
ΑΝ ΔΕΝ εφαρμοστεί η πρόταση της επιτροπής, ΤΟΤΕ θα πάμε ίσως σε καθόλου τέλη+ενσωμάτωση σε βενζίνη.
Το κράτος θέλω να πιστεύω ότι του κόβει επαρκώς να μην διαλέξει τη 2η οδό.
-
ναι υπαρχει το ενδεχομενο αυτο, απλως τις τελευταιες μερες παιζει πολυ εντονα η ενσωματωση και επειδη συζητηθηκε εντονα χθες στη γενικη συνελευση των ελπε μαλλον δεν ειναι ραδιο αρβυλα...οι πετρελαιαρχες κραξανε τον ατυχο σαχινιδη που ηταν παρων
αμα παει η βενζινη στο 1,90, τα προιοντα σε τι τιμες θα ναι?
οι βιζες για καναδα ποσο κανουν?
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Με συγχωρείτε, αλλά δεν ισχύει ακόμα το (κύριο) ενδεχόμενο να αλλάξουν τα τέλη για τα καινούρια από 1/1/2011 βάσει ανακοινωμένων εκπομπών CO2 ενώ τα προηγουμένως αγορασμένα (μέχρι 31/12) όπως και φέτος με μικρές αναπροσαρμογές;ΑΝ ΔΕΝ εφαρμοστεί η πρόταση της επιτροπής, ΤΟΤΕ θα πάμε ίσως σε καθόλου τέλη+ενσωμάτωση σε βενζίνη.
Το κράτος θέλω να πιστεύω ότι του κόβει επαρκώς να μην διαλέξει τη 2η οδό.
Εδώ κάθε μέρα βγαίνουν και καινούρια φρούτα... Ποιος ξέρει τι ισχύει και τι θα ισχύσει;;;
-
Διάβολε, πόσο να κάνουν; Πάμε μέσω Αμέρικα, λαντ οφ δε φρη και περνάμε τα σύνορα. Δεν νομίζω να μας εμποδίσει κανείς.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Με συγχωρείτε, αλλά δεν ισχύει ακόμα το (κύριο) ενδεχόμενο να αλλάξουν τα τέλη για τα καινούρια από 1/1/2011 βάσει ανακοινωμένων εκπομπών CO2 ενώ τα προηγουμένως αγορασμένα (μέχρι 31/12) όπως και φέτος με μικρές αναπροσαρμογές;
ΑΝ ΔΕΝ εφαρμοστεί η πρόταση της επιτροπής, ΤΟΤΕ θα πάμε ίσως σε καθόλου τέλη+ενσωμάτωση σε βενζίνη.
Το κράτος θέλω να πιστεύω ότι του κόβει επαρκώς να μην διαλέξει τη 2η οδό.
Εδώ κάθε μέρα βγαίνουν και καινούρια φρούτα... Ποιος ξέρει τι ισχύει και τι θα ισχύσει;;;
Το κριτήριο βάσει του οποίου θα αποφασίσουν είναι ένα: Με ποιο τρόπο θα τους αρπάξουμε όσο το δυνατόν περισσότερα και αποδοτικότερα.
Όποιος θέλει να πιστεύει πως τα μέτρα αυτά λαμβάνονται με κοινωνικά δίκαια κριτήρια, με μακροχρόνιο σχεδιασμό και κάποια ουσία, μάλλον ζουν σε άλλη χώρα.
-
Έτσι ήταν πόσο μάλλον τώρα... αρπάχτε απ'όπου μπορείτε να κατεβάσουμε καμιά βδομάδα μετά τα ρολά...
-
Είναι πραγματικά απορίας άξιο πως υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που πιστεύουν ότι οι ελληνικές κυβερνήσεις ψάχνουν για τίμιους και δίκαιους τρόπους να φορολογήσουν γενικότερα τα εισοδήματα αλλά και ειδικότερα τα αυτοκίνητα. Τα αρπάζουν από τους εύκολους στόχους και αφήνουν τα λαμόγια να κάνουν πάρτυ.
Ειδικά για τα αυτοκίνητα, εμείς οι εφοπλιστές με τα 2λιτρα, έχουμε νιώσει στο πετσί μας τη φορολογική δικαιοσύνη.
Είναι δεδομένο ότι η κυβέρνηση αυτή τη στιγμή που μιλάμε ψάχνει τα μαθηματικά για να βγάλει ένα συγκεκριμένο νούμερο που χρειάζεται από τα τέλη. Τα περι δικαιοσύνης είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Με συγχωρείτε, αλλά δεν ισχύει ακόμα το (κύριο) ενδεχόμενο να αλλάξουν τα τέλη για τα καινούρια από 1/1/2011 βάσει ανακοινωμένων εκπομπών CO2 ενώ τα προηγουμένως αγορασμένα (μέχρι 31/12) όπως και φέτος με μικρές αναπροσαρμογές;
ΑΝ ΔΕΝ εφαρμοστεί η πρόταση της επιτροπής, ΤΟΤΕ θα πάμε ίσως σε καθόλου τέλη+ενσωμάτωση σε βενζίνη.
Το κράτος θέλω να πιστεύω ότι του κόβει επαρκώς να μην διαλέξει τη 2η οδό.
Εδώ κάθε μέρα βγαίνουν και καινούρια φρούτα... Ποιος ξέρει τι ισχύει και τι θα ισχύσει;;;
Το κριτήριο βάσει του οποίου θα αποφασίσουν είναι ένα: Με ποιο τρόπο θα τους αρπάξουμε όσο το δυνατόν περισσότερα και αποδοτικότερα.
Όποιος θέλει να πιστεύει πως τα μέτρα αυτά λαμβάνονται με κοινωνικά δίκαια κριτήρια, με μακροχρόνιο σχεδιασμό και κάποια ουσία, μάλλον ζουν σε άλλη χώρα.
+1
-
@ barabakos : Δυστυχώς έτσι είναι....
Πάντως το καλό με την πλήρη κατάργηση των τελών είναι ότι γλυτώνουν και πολλά εκατομμύρια ευρώ από την ενασχόληση με το σύστημα και τα ταχυδρομικά. Τα οποία δεν θα γλυτώσουν αν απλά τα μειώσουν...
Βέβαια είμαι σίγουρος ότι είναι χαμένα χρήματα, ότι υποαπασχολούνται πολλοί περισσότεροι από όσοι χρειάζονται, ότι καταλαμβάνουν κτίρια και έχουν έξοδα όλων των ειδών και βέβαια διευθυντές κλπ για κάτι που σε άλλες χώρες γίνεται πολύ πιο απλά και φτηνά... -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
τι είναι πιο δίκαιο (εννοώ από τα δύο κακά το λιγότερο κακό = το λιγότερο άδικο κοινωνικά), να επιβαρυνθεί περισσότερο ο κάτοχος πχ ενός i10 ή ο κάτοχος ενός 325;;;Είναι δεδομένο ότι ΚΑΙ τα δύο είναι άδικα.
ΟΚ, να το δούμε λίγο διαφορετικά? Διότι το 'περισσότερο' δεν είναι 10 και 20 ευρώ, αλλά κάμποσες 100ντάδες...
Έστω ότι η διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας που καλούνται με το τωρινό σύστημα να πληρώσουν αυτοί οι δύο, η οποία είναι ήδη εξωφρενική (αφήνω απ' έξω πόσα παραπάνω χρήματα του έχουν φύγει σε φόρους αυτού που είχε το θράσος να πάρει 325, διότι όταν πήρε την απόφαση ήξερε πόσα πετάει...) φτάνει τα 1000 ευρώ. Του ενός του ζητάνε δηλαδή 1000 ευρώ παραπάνω απλά για να το έχει το 325 έστω και στο γκαράζ του, ασχέτως πόσο το κυκλοφορεί. Είναι αυτονόητη η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα? Αν ναι, πόσο πρέπει δηλαδή να πάει η διαφορά για να μην είναι?.....
Απλά, τροφή για σκέψη.
-
Δείτε κάποια στοιχεία εδώ και το ξανασυζητάμε ...
Για τη βενζίνη, μην ξαναλέμε ποιός είναι ΗΔΗ ο ακριβότερος !!
Τέλη κυκλοφορίας