-
Ευχαριστώ για την συγχώνευση.....
Όπως δείχνουν τα πράγματα η HONDA θα οριστικοποιήσει τον διαχωρισμό μεταξύ του Civic για την Ευρώπη και οπουδήποτε αλλού. Το Ευρωπαϊκό Civic θα μείνει προσηλωμένο στον ημι-άκαμπτο καθώς το οδικό δίκτυο στην Ευρώπη δεν δικαιολογεί 'ακριβές λύσεις' ενώ εκτιμά απερίφραστα την ευκολία που προσφέρει ο ημι-άκαμπτος σε ότι αφορά τη διαμόρφωση των χώρων (η πλειοψηφία των ατόμων που καταλήγουν σε αυτό δηλώνουν ως βασικό παράγοντα επιλογής την χρηστικότητα και τους χώρους .... ).
Από την άλλη μεριά η Honda δεν σκοπεύει να απεμπολήσει το premium status που έχει στην Αμερική οπότε το torsion bar για εκεί μάλλον αποκλείεται. Για την Αμερική η λύση του μετασχηματισμού του Civic σε baby Accord μάλλον δεν προχωρά και όπως δείχνουν τα πράγματα το νέο όχημα θα είναι στο μέγεθος που έχει σήμερα αλλά σημαντικά πιο ελαφρύ.
Όπως λοιπόν δείχνουν τα πράγματα για το Euro Civic θα έχουμε ένα νέο αμάξωμα στο ίδιο πρακτικά σασί (με τις κατάλληλες ενισχύσεις) και ένα φρεσκάρισμα κατ' αρχή των κινητήρων ως το 2012~2013 οπότε και θα καταφτάσει η νέα γενεά (ίσως και οι πρώτοι turbo που τόσο πολύ αρέσουν στο Ελληνικό κοινό... ). Ο 2.2 CDTi των 150 ίππων θα αποτελέσει βασική επιλογή (δυστυχώς) για τα Ευρωπαϊκά βαλάντια και ίσως να έχουμε και μία παραλλαγή του με 180 άλογα (την οποία εμείς θα βλέπουμε με το κιάλι.... ) . Από την άλλη θεωρώ πολύ δύσκολο το TypeR να είναι τόσο hardcore όσο και το 7ης γενεάς και ίσως να μην υπάρξει κάτι αντίστοιχο για την 9τη γενεά καθώς η HONDA αποφασίζει να επιδείξει το οικολογικό της πρόσωπο (άλλωστε τα 120 γραμμάρια CO2 δεν πιάνονται με TYPE-R). Για τη βενζίνη ο 1.5 αποτελεί τη νέα εισαγωγή που σε συνδυασμό με τον 1.3 θα έχει ενδιαφέρον για το Ελληνικό κοινό. Είναι προφανές ότι το νέο Civic Euro Spec θα έχει τη δική του υβριδική έκδοση βασισμένη στο συνδυασμό με τον κινητήρα του CR-Z και πιθανώς μία πιο δυνατή έκδοση του ηλεκτροκινητήρα (ίσως 2Χ14 = 28)καθώς είθισται η HONDA να έχει στη νέα έκδοση ιπποδυνάμεις αντίστοιχες του Prius οι 136 συνδυασμένοι ίπποι συνηγορούν σε μία λύση ηλεκτροκινητήρα της τάξης των 25 ως 30 ίππων με τη νέα έκδοση του IMA.
Προσωπικές εκτιμήσεις τα παραπάνω και για να δούμε αν θα γίνουν πραγματικότητα.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το Ευρωπαϊκό Civic θα μείνει προσηλωμένο στον ημι-άκαμπτο **καθώς το οδικό δίκτυο στην Ευρώπη δεν δικαιολογεί 'ακριβές λύσεις' **ενώ εκτιμά απερίφραστα την ευκολία που προσφέρει ο ημι-άκαμπτος σε ότι αφορά τη διαμόρφωση των χώρων (η πλειοψηφία των ατόμων που καταλήγουν σε αυτό δηλώνουν ως βασικό παράγοντα επιλογής την χρηστικότητα και τους χώρους .... ).για εξήγησε το αυτό
-
Το οδικό δίκτυο μπορεί να μην τις 'δικαιολογεί' ο ανταγωνισμός όμως τις δικαιολογεί μια χαρά. Εκτός αν νομίζει κανείς πως η ανεξάρτητες πίσω αναρτήσεις του Golf ή του Focus υιοθετήθηκαν για τις λακούβες τις αφρικής.
Αν το επόμενο Civic έχει ημιάκαμτο σίγουρα δεν θα είναι επειδή η Ευρώπη έχει καλό οδικό δίκτυο.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Το Ευρωπαϊκό Civic θα μείνει προσηλωμένο στον ημι-άκαμπτο **καθώς το οδικό δίκτυο στην Ευρώπη δεν δικαιολογεί 'ακριβές λύσεις' **ενώ εκτιμά απερίφραστα την ευκολία που προσφέρει ο ημι-άκαμπτος σε ότι αφορά τη διαμόρφωση των χώρων (η πλειοψηφία των ατόμων που καταλήγουν σε αυτό δηλώνουν ως βασικό παράγοντα επιλογής την χρηστικότητα και τους χώρους .... ).
για εξήγησε το αυτό
Δεν παίζονται τα άτομα!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το Ευρωπαϊκό Civic θα μείνει προσηλωμένο στον ημι-άκαμπτο **καθώς το οδικό δίκτυο στην Ευρώπη δεν δικαιολογεί 'ακριβές λύσεις' **ενώ εκτιμά απερίφραστα την ευκολία που προσφέρει ο ημι-άκαμπτος σε ότι αφορά τη διαμόρφωση των χώρων (η πλειοψηφία των ατόμων που καταλήγουν σε αυτό δηλώνουν ως βασικό παράγοντα επιλογής την χρηστικότητα και τους χώρους .... ).
για εξήγησε το αυτό
Δεν παίζονται τα άτομα! *
Ok δεν παίζομαι... κύριε Realzeus....
Εξηγούμε και αντιπαρέρχομαι τους χλευασμούς.... Το κόστος του ημιάκαμπτου ελάχιστα σχετίζεται με το τελικό κόστος της ανάρτησης. Αντιθέτως μάλιστα σε μία εταιρεία που έχει στο 4θυρο Civic πίσω διπλά ψαλίδια μάλλον βλακώδες θα ήταν να μην υιοθετήσει μία λύση με αυτά και στη συνέχεια. Το κόστος όμως σχετίζεται με την 5η γενεά ΙΜΑ η οποία στρατηγικά επιλέγει την τοποθέτηση των συσσωρευτών στη θέση της ρεζέρβας λύση η οποία είναι απλή εύκολη και σε θέση που δεν επηρεάζει και τις κατανομές. Λύση που προσφέρει τη δυνατότητα για ανακλινόμενα καθίσματα. Κάτι που αποτελεί τη στιγμή αυτή και το μεγάλο μειονέκτημα το ΗCH II σε σχέση με το Prius.
Φυσικά και θα μπορούσαν να εξελίξουν και μία γενεά ΙΜΑ που θα μπορούσε να δέσει με τα διπλά ψαλίδια. Και μάλλον θα το κάνουν καθώς είναι σχεδόν βέβαιο πια ότι το Ευρωπαϊκό Civic θα αποτελέσει μία εντελώς ξεχωριστή πλατφόρμα και πιθανά να αφιχθεί στην Αμερική ως όχημα όπως και το Auris (Matrix) κατά τις τακτικές της αντιπάλου Toyota. Στην Αμερική όπου το HCH II δεν κέρδιζε αγοραστές λόγω της ευκολίας αλλά λόγω του πράσινου χαρακτήρα (εθεωρήτο και το greenest όχημα λόγω και της γενικότερης προστασίας που προσφέρει προς το περιβάλλον) μία λύση αντίστοιχη με την τωρινή (με τις μπαταρίες να καταλαμβάνουν το χώρο μεταξύ του θαλάμου των επιβατών και του χώρου αποσκευών) δεν θα ήταν τροχοπέδη. Στην Ευρώπη όμως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συνεχιστεί. Το τρυκ βρίσκεται πως η τεχνολογική λύση των CR-Z και Insight θα αναβαθμιστεί κατάλληλα ώστε να μπει στο CIVIC. Πιθανώς με την επιλογή του διπλού ηλεκτροκινητήρα για 28 άλογα ή την διατήρηση με πιθανή αναβάθμιση στα 25 άλογα του σημερινού ηλεκτροκινητήρα πάντα με το σκεπτικό της ίδιας ιπποδύναμης με το έτερο δέος. Η λύση δε, του διπλού υβριδικού είναι πια μονόδρομος για τη Honda μετά την απόβαση στην Ευρώπη του Auris HSD. Φυσικά δεν είναι απίθανο (αν και οικονομικά θα σήμαινε πολύ χρήμα) ενός οχήματος για την Ευρώπη βασισμένου στο Civic και ενός dedicated υβριδικού με cam tail βασισμένου στο σασί του Civic με αντίστοιχο βέβαια πρόωρο τερματισμό της καριέρας του Insight που καθώς φαίνεται αποτέλεσε μία πατάτα.
Όπως είπα όλα αυτά είναι πιθανά options. Εν πάσει περιπτώσει ο καιρός γαρ εγγύς.
- Όταν η HONDA είχε διπλά ψαλίδια στην VW είχαν ακόμα το σκαραβαίο......
-
Κύριε Δήμου, φυσικά ο χλευασμός δεν ήταν προς το καθ' όλα σεβαστό άτομό σας και σας ζητώ συγγνώμη αν κάτι τέτοιο διεφάνη. Πίστεψα (λανθασμένα ίσως) ότι μεταφέρατε την θέση της Honda επί του θέματος, η οποία μου φάνηκε ως marketing speak and malarkey... Το ότι οι δρόμοι της Ευρώπης είναι ομαλοί, δεν αποτελεί δικαιολογία για να χρησιμοποιούνται φτηνότερες τεχνολογικές λύσεις.
-
ρε παιδια συγκρινετε του δρομους της ευρωπης με της ιαπωνιας που ειναι τα παντα επιπεδα..?
προφανως και οι ιαπωνες εχουν χεσμενους τους ευρωπαιους , το ιδιο και οι ευρωπαιοι τη χοντα
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
...Αν αυτό ήταν αιτιολόγηση για το ότι ο ημιάκαμπτος άξονας επιλέγεται λόγω ποιότητας δρόμων, εγώ προσωπικά αδυνατώ να βγάλω νόημα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
...
Αν αυτό ήταν αιτιολόγηση για το ότι ο ημιάκαμπτος άξονας επιλέγεται λόγω ποιότητας δρόμων, εγώ προσωπικά αδυνατώ να βγάλω νόημα.
Ο ημιάκαμπτος επιλέγεται λόγω ευκολίας, χώρου και πρακτικότητας. Απλά οι δρόμοι στην Ευρώπη και το όχι premium της εταιρείας βοηθούν ώστε να μην θεωρείται από την πλειοψηφία των αγοραστών μειονέκτημα (άλλωστε >50% δεν γνωρίζει καν τι είναι ημιάκαμπτος).
-
Το πρόβλημα του ημιάκαμπτου δεν είναι η άνεση, είναι η άνεση σε συνδυασμό με την οδική συμπεριφορά. Ο αγοραστής μπορεί να μη ξέρει τι είναι ημιάκαμπτος, μπορεί να μη ξέρει τι είναι ζάντα αλλά την καλύτερη οδική συμπεριφορά που μία σωστή ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση μπορεί να δώσει την αντιλαμβάνεται και με το παραπάνω.
Δεν λέω πως ο ημιάκαμπτος είναι για πέταμα αλλά επιλέγεται λόγω συνολικού κόστους (κυρίως) και χωροταξίας (κατά δεύτερο λόγο). Σίγουρα όχι επειδή δεν προσφέρει κάποιο αντιληπτό πλεονέκτημα στον μέσο οδηγό, ειδικά στην άνεση.
Θα συμφωνήσω πάντως πως ο ημιάκαμπτος συνήθως είναι αξιοπρεπής λύση αλλά όταν ο ανταγωνισμός έχει πλεονέκτημα στο σημείο αυτό και η Honda κινείται σε τιμές κοντά στο επάνω μέρος της κατηγορίας, τότε η αξιοπρεπής λύση δεν είναι αρκετή. Φυσικά για να αγοράσει κανείς αμάξει δεν κοιτάει μόνο την οδική συμπεριφορά/άνεση αλλά δεν την αγνοεί κιόλας.
ΥΓ1. Αν μπεις πχ σε ένα Citroen BX θα καταλάβεις τι εννοώ.
ΥΓ2. Ελπίζω να μην μου πει κανείς πως είχε υστερούντες βραχίονες αντί για ημιάκαμπτο.
ΥΓ3. Ρώτα μία κοπέλα με Mini (υπάρχουν πολλές) χωρίς ιδιαίτερη γνώση ή ενδιαφέρον αν καταλαβαίνει διαφορά στο δρόμο με το MINI σε σχέση πχ με το Polo/206 που είχε πριν. Μπορεί να μην ξέρει γιατί αλλά καταλαβαίνει πως το Mini είναι πιο ευέλικτο **και **πιο σταθερό ενώ είναι και πιο άνετο. Και αυτό δεν αλλάζει ακόμα και αν κινείται μόνο στην Αττική οδό ή σε γερμανικό δίκτυο. -
το 206 ανεξάρτητη είχε πίσω (καμιά σχέση με του MINI άλλα τεσπα)
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
....αλλά την καλύτερη οδική συμπεριφορά που μία **σωστή **ανεξάρτητη ........- ανεξάρτητη είχε μόνο το 1.1 που δεν είχε αντιστρεπτική
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
....αλλά την καλύτερη οδική συμπεριφορά που μία **σωστή **ανεξάρτητη ........
- ανεξάρτητη είχε μόνο το 1.1 που δεν είχε αντιστρεπτική
σωστός (μόνο το απλό ΜΙΝΙ νομίζω απο Cooper και πανω είχαν ARB)
mclaren f1 και βάλε
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
....αλλά την καλύτερη οδική συμπεριφορά που μία **σωστή **ανεξάρτητη ........
- ανεξάρτητη είχε μόνο το 1.1 που δεν είχε αντιστρεπτική
Μα υστερούντες δεν είχε το 206;
Για ανεξάρτητη την είχα την ανάρτησή του, όχι; -
μέρος της δύναμης του τροχού που θα χτυπήσει 'κάτι' μεταφέρεται μεσω της αντιστρεπτικής και στον αλλο τροχό του ίδιου άξονα οπότε η ανάρτηση παύει να είναι ανεξάρτητη
πχ
http://www.youtube.com/watch?v=9xr7ktz1_as (κάπου στο 1:48) -
Υστερούντες βραχίονες (με κλασσικό παράδειγμα αυτούς της PSA) και ημιάκαμπτος άξονας έχουν πρακτικά την ίδια συμπεριφορά. Εκτός από την αντιστρεπτική ή την ανάλογη επίδραση του ημιάκαμπτου άξονα ο έλεγχος της σύγκλησης/απόκλισης γίνεται σε ένα επίπεδο το οποίο είναι και κοινό για τους δύο τροχούς. Ο έλεγχος αυτός γινεται παθητικά (προφανώς) μέσω της έδρασης του ημιάκαμπτου ή του υποπλαισίου αντίστοιχα.
Μία ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (πολλαπλών εννοούμε >2 για να προλάβω κάποιους) επιτρέπει πιο περίπλοκες τροχιές και γωνίες και αν σχεδιαστεί σωστά μπορεί να συδνυάσει αντικρουόμενες απαιτήσεις καλύτερα.
Ένα αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο/υστερούντες μπορεί να σχεδιαστεί ώστε να είναι εξ'ίσου άνετο με ένα άλλο (αντίστοιχης ποιότητας) με multi-link αλλά θα υστερεί πολύ σε ακρίβεια χειρισμών και αν ρυθμιστεί με γνώμονα την ακριβή οδική συμπεριφορά δεν θα είναι άνετο. Στην πράξη γίνεται κάτι ενδιάμεσο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ένα αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο/υστερούντες μπορεί να σχεδιαστεί ώστε να είναι εξ'ίσου άνετο με ένα άλλο (αντίστοιχης ποιότητας) με multi-link αλλά θα υστερεί πολύ σε ακρίβεια χειρισμών και αν ρυθμιστεί με γνώμονα την ακριβή οδική συμπεριφορά δεν θα είναι άνετο. Στην πράξη γίνεται κάτι ενδιάμεσο.
+00
για να μη λες οτι δε σε πιστευω
-
Λιγο off topic για αυτό δεν θα μακρυγορήσω. Μέχρι πριν από λίγο καιρό είχα ένα Opel Astra Η (προσωπικό) και ένα Ford Focus (εταιρικό). Η μόνη διαφορά που καταλάβαινα στο Focus ήταν η απουσία του γνωστού 'γκαπ' στις εγκάρσιες ανωμαλίες αλλά μόνο επειδή ήμουν υποψιασμένος και το πρόσεχα. Κατά τα άλλα καμία ουσιαστική διαφορά. Άρα δεν νομίζω πως θα έπρεπε να αποτελεί κατ' ανάγκη ανασταλτικό παράγοντα επιλογής.
-
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
Η μόνη διαφορά που καταλάβαινα στο Focus ήταν η απουσία του γνωστού 'γκαπ' στις εγκάρσιες ανωμαλίες αλλά μόνο επειδή ήμουν υποψιασμένος και το πρόσεχα.Πάντως, αυτό το 'γκαπ' του ημιάκαμπτου που στα διάφορα 207,307,308 το έχω ακούσει πολλές φορές, στην Xsara και στο 206 δεν το έχω ακούσει που έχουν υστερούντες. Άρα, τουλάχιστον σε ...ακουστικό επίπεδο, διαφορά υπάρχει νομίζω!
-
Φωτογραφίες του 5θυρου Civic που αναμένεται πια για τον Οκτώβριο του 2011.
http://blogs.insideline.com/straightlin ... civic.html
Από επίσημα χείλη ανακοινώθηκε πάντως ότι σε συνεργασία με την YS η νέα γενεά του Civic θα φιλοξενήσει το πρώτο σετ συσσωρευτών λιθίου (πολυμερούς ίσως) για την εταιρεία καθώς ήδη η Huyndai στο Sonata προσφέρει τέτοια λύση συσσωρευτών.
Επιπλέον τουλάχιστον για το JDM όχημα (και κατ' επέκταση ίσως και για το Αμερικανικό όχημα) το σύνολο των εκδόσεων βενζίνης θα φιλοξενούν το σύστημα ΙΜΑ και σε αυτό μάλλον θα περιληφθεί και η γρήγορη κουπέ έκδοση των 200+ αλόγων.
HONDA CIVIC (2011)