-
Κεφαλικός φόρος αυτά συμβαίνουν όταν οι πολιτικοί δεν έχουν τα @@ να τα μαζέψουν από εκεί που πρέπει.
Να δω πόσο χαμηλά πρέπει να φτάσουμε για να τους πάρουμε στο κυνήγι
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Οχι είχα κάνει την σύγκριση με το δικό μου iQ που κάνω 150χλμ την ημέρα με μια Murci η οποία κάνει 0 χλμ την εβδομάδα. Η σύγκριση είχε γίνει για το CO2 που το iQ εκπέμπει 100gr/km ενώ η Murci 450gr/km.
Σωστα(απλα εγω ειχα κανει την δικη μου συγκριση ).Συμφωνω μ αυτο που λες αλλα οπως ανεφερες και πριν το ελεγες οταν η τιμη ηταν στο 1,10.Στο 1.45 να την πηγαιναν με αυτο το μετρο θα το δεχομουν αλλα τα 2 ευρω στο λιτρο θεωρω πως ειναι υπερβολικα πολλα και κανουν απαγορευτικη την χρηση του αυτοκινητου.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
τα 2 ευρω στο λιτρο θεωρω πως ειναι υπερβολικα πολλα και κανουν απαγορευτικη την χρηση του αυτοκινητου.......από τα χαμηλότερα εισοδήματα!
-
Μα τι δουλειά έχει πόσο έχει η βενζίνη με το αν αντικατασταθούν τα τέλη κυκλοφορίας από έναν επιπλέον φόρο κάπου; (π.χ. στη βενζίνη) Δηλ. όταν έρθει το χαρτάκι το Νοέμβριο και θα πρέπει να πληρώσουμε πάλι αντίθετοι θα ΄μαστε; Δεν έχει νόημα η άρνηση των πάντων.
Ας σταματήσουμε την κλάψα και τη μιζέρια και να δούμε το μέτρο αντικειμενικά.
Αυτό που έχει σημασία είναι ότι μάλλον είναι πιο δίκαιο το να μην πληρώνει το ίδιο κάποιος που κάνει 5000 χλμ το χρόνο μ΄ αυτόν που κάνει 20000 χλμ το χρόνο. Κατά τη γνώμη μου είναι ένα σωστό μέτρο και για τον παραπάνω λόγο αλλά και γιατί σώνουμε τα 100 εκ το χρόνο που κοστίζει η προηγούμενη λύση (διανομή, είσπραξη, έλεγχος, κλπ).
-
I give up!
Έχουμε την ακριβότερη βενζίνη στην ΕΕ, μισθούς - εισοδήματα πολύ κάτω από το μέσο όρο και όταν κάποιος διαμαρτύρεται για μία ακόμα αύξηση (σε είδος πρώτης ανάγκης ας μην ξεχνάμε) είναι μίζερος και κλαψιάρης!
-
Όλοι αυτοί που είναι υπέρ της ενσωμάτωσης του τέλους στην βενζίνη, έχουν να προτείνουν κάτι για αντικίνητρο ώστε ο άλλος να κρατάει τα χρέπια του για πάντα, πιάνοντας - επίσης για πάντα - κάποιες από τις ελάχιστες και πολύτιμες πια θέσεις παρκαρίσματος; Το μόνο αποτρεπτικό ώστε να μην κρατάει κανείς πια χωρίς λόγο χρέπια ήταν τα τέλη...
-
Λεφτα θελουν και ψαχνουν πως θα τα δικαιολογησουν .
-
ναι αλλά δεν πλήτουν αυτόν που εχει. Αυτόν που δεν έχει
Εγω πλέον έχω ένα αμάξι. Δε καίει πολύ και το κυκλοφορώ κάθε μέρα. -
εδώ είμαστε ..... θα κάνουν το εξής.
Θα καταργήσουν τον έκτακτο φόρο κυβικών ....
Θα μειώσουν -10 εως -20% τα τέλη
και θα αυξήσουν +20λεπτά τουλάχιστον, την βενζίνη .... -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
I give up!Έχουμε την ακριβότερη βενζίνη στην ΕΕ, μισθούς - εισοδήματα πολύ κάτω από το μέσο όρο και όταν κάποιος διαμαρτύρεται για μία ακόμα αύξηση (σε είδος πρώτης ανάγκης ας μην ξεχνάμε) είναι μίζερος και κλαψιάρης!
Ας κρατήσουμε λοιπόν τα τέλη κυκλοφορίας ως έχουν; Αυτό προτείνεις; Γιατί άλλο από κλάψα δε διαβάζω.
Όπως επίσης κλάψα είναι ότι έχουμε εισοδήματα πολύ κάτω από το ΜΟ της ΕΕ και την ακριβότερη βενζίνη. Καμμιά λύση έχεις να προτείνεις; Γιατί το να ενσωματωθούν τα τέλη κυκλοφορίας στη βενζίνη είναι μια πρόταση πιο δίκαια - κατά τη γνώμη μου - από το να μείνουν ως έχουν.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
I give up!
Έχουμε την ακριβότερη βενζίνη στην ΕΕ, μισθούς - εισοδήματα πολύ κάτω από το μέσο όρο και όταν κάποιος διαμαρτύρεται για μία ακόμα αύξηση (σε είδος πρώτης ανάγκης ας μην ξεχνάμε) είναι μίζερος και κλαψιάρης!
Ας κρατήσουμε λοιπόν τα τέλη κυκλοφορίας ως έχουν; Αυτό προτείνεις; Γιατί άλλο από κλάψα δε διαβάζω.
Όπως επίσης κλάψα είναι ότι έχουμε εισοδήματα πολύ κάτω από το ΜΟ της ΕΕ και την ακριβότερη βενζίνη. Καμμιά λύση έχεις να προτείνεις; Γιατί το να ενσωματωθούν τα τέλη κυκλοφορίας στη βενζίνη είναι μια πρόταση πιο δίκαια - κατά τη γνώμη μου - από το να μείνουν ως έχουν.
Πως είναι πιο δίκαια με την παρούσα τιμή της βενζίνης, όταν οι πιο χαμηλόμισθοι (οι οποιοι by definition έχουν χαμηλού κυβισμού αμάξια) θα κληθούν να πληρώσουν περισσότερο, ειδικά αν σκεφτείς και επικείμενη αύξηση στις τιμές εισιτηρίων στις συγκοινωνίες?
Το ντόμινο στις ανατιμήσει βασικών αγαθών λόγω ακριβότερης βενζίνης δεν βλέπω να το αναφέρει κανείς...
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Πως είναι πιο δίκαια με την παρούσα τιμή της βενζίνης, όταν οι πιο χαμηλόμισθοι (οι οποιοι by definition έχουν χαμηλού κυβισμού αμάξια) θα κληθούν να πληρώσουν περισσότερο, ειδικά αν σκεφτείς και επικείμενη αύξηση στις τιμές εισιτηρίων στις συγκοινωνίες?Το ντόμινο στις ανατιμήσει βασικών αγαθών λόγω ακριβότερης βενζίνης δεν βλέπω να το αναφέρει κανείς...
Γιατί θα πληρώσουν περισσότερο a-priori; Για βάλε τα νούμερα κάτω και απόδειξέ το μου αυτό.
Γιατί εγώ με το 306 1.4 και 12500 χλμ που κάνω το χρόνο μου βγαίνει λιγότερο με μια απλή μέθοδο των 3 στο excel...
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
I give up!
Έχουμε την ακριβότερη βενζίνη στην ΕΕ, μισθούς - εισοδήματα πολύ κάτω από το μέσο όρο και όταν κάποιος διαμαρτύρεται για μία ακόμα αύξηση (σε είδος πρώτης ανάγκης ας μην ξεχνάμε) είναι μίζερος και κλαψιάρης!Ας κρατήσουμε λοιπόν τα τέλη κυκλοφορίας ως έχουν; Αυτό προτείνεις; Γιατί άλλο από κλάψα δε διαβάζω.
Όπως επίσης κλάψα είναι ότι έχουμε εισοδήματα πολύ κάτω από το ΜΟ της ΕΕ και την ακριβότερη βενζίνη. Καμμιά λύση έχεις να προτείνεις; Γιατί το να ενσωματωθούν τα τέλη κυκλοφορίας στη βενζίνη είναι μια πρόταση πιο δίκαια - κατά τη γνώμη μου - από το να μείνουν ως έχουν.Αυξάνοντας ΜΟΝΟ τη φορολογία στα καύσιμα, δημιουργείς μια σειρά από αλυσιδωτές αυξήσεις σε διάφορους κλάδους, που χρησιμοποιούν οχήματα για τη δουλειά τους: σκέψου (για παράδειγμα) τα κάθε λογής φορτηγά μεταφορών, τα ταξί ή ακόμη και τα ...μηχανάκια, που χρησιμοποιούν οι εταιρείες κούριερ. Πιστεύω, πως το κόστος για τις επαγγελματικές κατηγορίες θ' αυξηθεί δυσανάλογα και θα μετακυλισθεί σίγουρα στον τελικό καταναλωτή, οπότε εκεί θα δεις τις πραγματικές 'κλάψες' ...
Σε ό,τι αφορά στα τέλη: είναι τόσο δύσκολο ν' ακολουθήσουμε παραδείγματα άλλων χωρών; Τι θέλουμε τέλος πάντων σ' αυτή τη χώρα; Να προστατέψουμε το περιβάλλον και να μειώσουμε την κατανάλωση καυσίμων; Αν ναι, ας μαζέψουμε και ανακυκλώσουμε τα 'παρατημένα' (δίνοντας δουλειά και σε αρκετούς) και ας εφαρμόσουμε επιτέλους τα περιβόητα 'πράσινα' τέλη, οπότε θα επιβραβεύσουμε τους κινητήρες (βενζίνης/ντήζελ/υβριδικούς) με τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων !! -
Χωρια που αν καταργηθουν τα τελη κυκλοφοριας θα γεμισουμε με παρατημενα χρεπια στους δρομους και αντε μετα να τα μαζεψει ο Δημος θα φορεθουν πολυ οι μολοτωφ .
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
ας εφαρμόσουμε επιτέλους τα περιβόητα 'πράσινα' τέλη, οπότε θα επιβραβεύσουμε τους κινητήρες (βενζίνης/ντήζελ/υβριδικούς) με τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων !!Δεν επιβραβεύεις αυτούς που καταναλώνουν λιγότερο όταν αντί να φορολογείς βάση κυβικών φορολογείς με βάση την κατανάλωση;
Κάτι χάνω μήπως;
-
Με αυτό τον τρόπο θα 'πιάσουν' και αυτούς που κυκλοφορούν οχήματα με πινακίδες ξένων χωρών.
Πριν δεν πλήρωναν τίποτα, τώρα κάτι θα αφήσουν και αυτοί. -
Δεν πρόκειτε να καταργηθούν τα τέλη κυκλοφορίας κύριοι.
Το πολύ πολύ να πληρώνουμε ένα ποσό για το ετήσιο σήμα και το υπόλοιπο να ενσωματωθεί στις βενζίνες.Το θέμα είναι ότι το σήμα μάλλον ΔΕΝ θα κοστίζει το ίδιο για όλους αλλά θα μπούν κριτήρια (μέγεθος, ηλικία, ρύποι, κυβικά, κλπ κλπ κλπ) , ενώ το ποσοστό των τελών που θα πληρώνουμε μαζί με την βενζίνη θα επιβαρύνει το ίδιο ανεξάρτητα το όχημα που έχουμε...
Με την πληρωμή του σήματος θα έχουμε το δικαίωμα χρήσης του οδικού δικτύου (εδώ μπαίνει και η στάθμευση) ενώ μέσω της βενζίνης θα πληρώνουμε για την χρήση του.
Προσωπικά δεν μου φαίνετε και τόσο άδικο τα παραπάνω, αν και με τσουρουφλάει επειδή λόγο επαγγέλματος είμαι στο δρόμο όλη μέρα.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Πως είναι πιο δίκαια με την παρούσα τιμή της βενζίνης, όταν οι πιο χαμηλόμισθοι (οι οποιοι by definition έχουν χαμηλού κυβισμού αμάξια) θα κληθούν να πληρώσουν περισσότερο, ειδικά αν σκεφτείς και επικείμενη αύξηση στις τιμές εισιτηρίων στις συγκοινωνίες?
Το ντόμινο στις ανατιμήσει βασικών αγαθών λόγω ακριβότερης βενζίνης δεν βλέπω να το αναφέρει κανείς...
Γιατί θα πληρώσουν περισσότερο a-priori; Για βάλε τα νούμερα κάτω και απόδειξέ το μου αυτό.
Γιατί εγώ με το 306 1.4 και 12500 χλμ που κάνω το χρόνο μου βγαίνει λιγότερο με μια απλή μέθοδο των 3 στο excel...
Με ένα 306 1.4 ας πούμε ότι έχεις κατανάλωση 8 λ/100 χλμ. Τότε καις περίπου 12.500*8/100 = 1.000 λ βενζίνης τον χρόνο. Για να πληρώσεις σε 'νέα τέλη' (τα ενσωματωμένα στη βενζίνη εννοώ) ότι πλήρωνες και με τα παλιά (δηλαδή γύρω στα 200 ευρώ) τότε πρέπει η αύξηση της βενζίνης ανά λίτρο (λόγω ενσωμάτωσης των τελών κυκλοφορίας) να είναι μάξιμουμ 0.20 ευρώ. Πιστεύεις ότι θα είναι τόσο?
Να υπολογίσουμε το πόσα πληρώνει κάποιος στο τέλος του έτους σε βενζίνες, που για να πηγαινοέρχεται στη δουλιά του θέλει 50 χλμ κάθε μέρα?
Να υπολογίσουμε πόσα πλήρωνε σε τέλη ένας με ένα 1000c και πόσα θα πληρώνει τώρα αν κάνει 12.500 χλμ/έτος?
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Χωρια που αν καταργηθουν τα τελη κυκλοφοριας θα γεμισουμε με παρατημενα χρεπια στους δρομους και αντε μετα να τα μαζεψει ο Δημος θα φορεθουν πολυ οι μολοτωφ .δε θα εχει δικαιωμα να τα μαζεψει ο Δημος, γιατι θα ειναι απολυτως νομιμα!!!
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
ας εφαρμόσουμε επιτέλους τα περιβόητα 'πράσινα' τέλη, οπότε θα επιβραβεύσουμε τους κινητήρες (βενζίνης/ντήζελ/υβριδικούς) με τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων !!
Δεν επιβραβεύεις αυτούς που καταναλώνουν λιγότερο όταν αντί να φορολογείς βάση κυβικών φορολογείς με βάση την κατανάλωση;
Κάτι χάνω μήπως;Χάνεις και τα υπόλοιπα που έγραψα και κρίνεις αποκλειστικά με 'αυτοκινητιστικά' δεδομένα ιδιώτη χρήστη ...
Ας (ξανα)αναφέρω την περίπτωση ενός δικύκλου (του δικού μου): διανύω περί τα 5.200 χλμ. κάθε χρόνο και καταναλώνω 230 λίτρα βενζίνης, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας μου είναι 18 € (πραγματικά στοιχεία 2009).
Με 1,40 το λίτρο βενζίνης (σήμερα) τα 230 λίτρα κοστίζουν 322 €, ενώ με 2 € το λίτρο πάμε στα ...460 €, ήτοι 138 € διαφοράς, μείον τα τέλη, ίσον 120 € παραπάνω το χρόνο !! Για ένα μηχανάκι, που ούτε χώρο πιάνει, ούτε πολύ καύσιμο καίει, ούτε πολλά χιλιόμετρα κάνει !!
Δημιουργούνται αδικίες με αυτό το μέτρο (κάτι είπα τώρα) δεν λύνουν κανένα άλλο ζήτημα πλην του εισπρακτικού...
Τέλη κυκλοφορίας