-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Απλά δεν βλέπεται.Από τις 8:50 που έγινε το πρώτο post ... μεσημέριασε μέχρι να ειπωθεί!!!
Πως καταφεραν ένα τουλάχιστον συμπαθητικό προηγούμενο μοντέλο να το κάνουν ... κακάσχημο!
Πραγματικά δεν βλέπεται το 3!
Το Civic δε, έκανα χρόνια να ξεπεράσω την αισθητική του ιδιοτροπία και τουλάχιστον να το αντέχω!
Στα υπερ του τα χαμηλά πάγια κρατικά τέλη αλλά στα κατά του, η ακριβή συντήρηση, η κακή ορατότητα πίσω, οι στενές πίσω πόρτες και η μικρή απόσταση απο το έδαφος που δεν συγχωρεί ουτε άκρη πεζοδρομίου. Τα κατά τα έχω διαπιστώσει σε μια μικρή συμβίωση μαζί του ως προς το κοστος ... τακακίων, ανύπαρκτη ορατότητα πίσω σε βροχή, οσφυαλγία ή δισκοπάθεια vs πρόσβαση πίσω, και δύσκολη η πρόσβαση ακόμα και σε ραμπα υπόγειου γκαραζ.
Το Lancer μου αρέσει αισθητικά αν και το 1,5 που έκανα test drive μου φάνηκε απλά επαρκές.
Γενικά πάντως το ιαπωνικό aftersales δεν είναι και το φτηνότερο τουλάχιστον σε κάποια πράγματα/ανταλλακτικά που και αναγκαία είναι και επιβεβλημένη η αλλαγή τους. Και δεν συμβαίνει μόνο στη Honda που το έχει στη φήμη της αλλά και η Mazda και η Mitsubishi αλλά και η Nissan και η Toyota ... σε κάποια τσιμπάνε και σε άλλα όχι! -
εδω καποιοι βλεπουν ομορφο το yeti,το juke,το roomster κτλ και ειναι ασχημο το 3;;;;;
-
Αναμεσα σε απαγχονισμο-ηλεκτρικη καρεκλα και λιθοβολισμο δε ξερω τι θα διαλεγα..
Το mazda γιατι το θεωρω συνολικα καλυτερο εν τελει.
-
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας....
Αυτές τις απαντήσεις έψαχνα και κυρίως ιδιοκτητών (όσοι τα έχουν) ή ίδιας μάρκας οπότε γνωρίζουν από ανταλλακτικά και συντήρηση και αξιοπιστία.
Για το lancer πολύ λίγοι αναφέρθηκαν, οπότε αναμένουμε απαντήσεις από κατόχους (δεν ξέρω αν υπάρχουν πολλοί με 1.5).
Για το civic για την ορατότητα πίσω, ότι είναι σκληρό και ότι ακούγεται πολύ ο κινητήρας μετά τις 3500 στροφές διαβάζουμε παντού.
Το Mazda (μιλάμε πάντα για το sedan και λόγω χώρων και λόγω του ό,τι το πίσω μέρος του hatch δεν βλέπεται) φαίνεται να είναι η λογική επιλογή. Είναι και το μόνο που έχω κάνει test drive. Εντυπώσεις πολύ καλές (ποιοτικό εσωτερικό, μαλακά πλαστικά, μαλακά πεντάλ, ωραίο κούμπωμα στο κιβώτιο, καλή ορατότητα στους καθρέπτες, καλή οσφυϊκή υποστήριξη μέσης, εύκολο να του πάρεις τον όγκο, δίνει ωραία το γκαζάκι και όχι ιδιαίτερα σκληρό στο δρόμο), αλλά δεν ξέρουμε ούτε αντιπροσωπεία, ούτε κόστος service.
-
Το lancer τι να το κάνεις; Από αυτά που γράφεις το 3αρι είναι η πιο καλή επιλογή.
-
Mazda 3 sedan θα πρότεινα & εγώ.
Τα άλλα 2, αν & είναι αρκετά καλά, υστερούν λόγω Σαρακάκη.
Το 3 έχει & το πλεονέκτημα 100% Japan (όπως & το Lancer, το Civic συναρμολογείται Αγγλία).
Το Χόντα είναι βαρύ για 1300cc, τα άλλα 2 κινούνται σαφώς πιο ξεκούραστα, λόγω κυβικών.
Τελευταία είχε πέσει στα χέρια μου ένα τεύχος Drive, όπου συνέκρινε το 3 1.6 vs Lancer 1.5, & σε όλους τους τομείς το Μάζντα υπερτερούσε (ειδικά σε οδική συμπεριφορά - άνεση, θόρυβο & ηχομόνωση, ποιότητα υλικών). Σε χώρους & επιδόσεις είναι παρόμοια (ελαφρώς καλύτερο το 3 σε ρεπρίζ), είναι σβέλτα για την κατηγορία τους & οικονομικά.
Αξιοπιστία, εφόσον σε ενδιαφέρει τόσο ώστε να κρατήσεις το αυτοκίνητο σε βάθος χρόνου & να μη σκορπίσει, & τα 3 είναι κορυφαία (προσωπικά, ακόμη διατηρώ ένα 323 1.3 του 1981 με 380.000χλμ - κινητήρας δεν έχει αλλάξει ή επισκευαστεί - & έχει δύναμη, ενώ στρίβει & φρενάρει απίστευτα καλά, εκπληκτική μηχανική κρεμαγιέρα & κιβώτιο. Και όλα αυτά παρά την πραγματικά βάναυση χρήση του, καθώς από το 2002 εκτελεί χρέη αγροτικού...).
Για τιμές ανταλλακτικών & σέρβις δε γνωρίζω τι ισχύει για τη Μάζντα σήμερα (έχω πάψει εδώ & μια 10ετία να ασχολούμαι με τη συντήρηση του 323, μόνον τα βασικά: λάδια-φίλτρα-μπουζί). Από όσα διαβάζω, η Μάζντα δεν είναι φθηνή όσο η Τογιότα, παρόλα αυτά έχει λογικό κόστος συντήρησης & είναι μάλλον ένα κλικ καλύτερη από το after-sales του Σαρακάκη (φίλη μου με Colt 2008 είχε μπλέξει με άσχετους σε επίσημο σέρβις & περίμενε για καιρό κάποιο απλό ανταλλακτικό). -
Αυτά που ζητάς τα βρίσκεις και στα Hyundai i30 & Kia Ceed με ακόμα λιγότερα χρήματα, εξίσου καλή αξιοπιστία και χωρίς άλλους συμβιβασμούς....
-
έλα ντε, μακρύ 1600άρι για 90% Αθήνα και 120-130 εθνική από δύο άτομα και μόνο και ζητούμενο συν τοις άλλοις η οικονομία.
-
εμενα μ'αρεσει το lancer αισθητικα,επηρεασμενος ισως και απο το evolution του γειτονα
-
Κορεάτικα +1. Αξιόπιστα και φθηνότερα.
-
Καλησπέρα,
Kia Ceed, Hyundai i30 έχουν χώρο αποσκευών 340 λίτρα (αυτά που συζητάμε έχουν 400-485) οπότε απορρίπονται.
Υπάρχει και το Vega, αλλα είναι σχετικά καινούριο και προβληματίζει.
-
Πάντως σε θέματα μεγέθους και κυβικών, το more είναι πάντα αρνητικός παράγοντας στην πόλη.
Εγώ για το Μάζντα 3 θα σκεφτόμουν πάλι το χατς και θα έβαζα και στην εξίσωση και τον γκιΑούρις, αν και αμφότερα έχουν 350 λίτρα μπαγκάζ.
Εναλλακτικά, το Οκτάβια σε θέματα άνεσης, πορτμπαγκάζ και μικρών κυβικών (1.200 ΤΣΙ) σκίζει, ενώ από αξιοπιστία είναι άνετα μέσος όρος. Οικονομικά από κατανάλωση, τέλη, ασφάλιστρα, τιμή/ευκολία μεταπώλησης είναι αρκετά καλό. Σου απαντάω με βάση τι φέρεται να σε ενδιαφέρουν σύμφωνα με το αρχικό ποστ, και όχι τι μου αρέσει εμένα.Τα περισσότερα εξ αυτών έχουν εξάρια σαζμάν και τα 120-130 τα έχουν με 2.5000 σαλ., μην σε προβληματίζει ο θόρυβος ή αν πιέζεται το μοτέρ. Χαλαρουίτα το πάει.
Γενικά μην φορτώνεσαι εύκολα μέγεθος και κυβικά γιατί είναι διαρκή μειονεκτήματα στην Αθήνα. Ας είμεθα ρεαλισταί, του Μάζντα του λείπει ένας μικρός κινητήρας, όλοι οι άλλοι τον προσφέρουν. -
Με τις προδιαγραφές που θέλετε, κανένα από τα τρία. Το καλύτερο είναι το αδελφάκι Honda Jazz, με πολύ καλούς χώρους, μεγαλύτερη οικονομία και ακόμη μεγαλύτερη πρακτικότητα. Extra bonus, η χαμηλότερη τιμή.
Μείον, η κατασκευή στην Κίνα (αλλά το μόνο που φτιάχνεται ιαπωνία νομίζω πως είναι το Mazda).
Εγώ πάντως αν έψαχνα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο (που εύχομαι...να μην βρεθώ σε θέση να ψάχνω! ) το Jazz θα έπαιρνα με κλειστά μάτια.
-
Ο χρήστης giorgosc61 έγραψε:
Καλησπέρα,Kia Ceed, Hyundai i30 έχουν χώρο αποσκευών 340 λίτρα (αυτά που συζητάμε έχουν 400-485) οπότε απορρίπονται.
Συγκρίνεις χώρο αποσκευών ενός σεντάν με ενός 5θ;;; Καμμία σχέση. Και το Avensis έχει 500 λίτρα, αλλά είναι τόσο ρηχό και μη πρακτικό, που δεν χωράει πολλά πράγματα (το είδα στην αντιπροσωπεία). Για εμένα, μεγαλύτερο ρόλο παίζει το σχήμα και η πρακτικότητα του χώρου αποσκευών, παρά το απόλυτο νούμερο. Ιδίως αν κάποια στιγμή μεταφέρεις κάτι λίγο πιο ογκώδες ή ψηλό, θα διαπιστώσεις ότι ίσως να χωράει στα 250 λίτρα ενός σούπερ μίνι και όχι στα 400+ ενός σεντάν... Χώρια το παρκάρισμα με την πίσω μουτσούνα να βγαίνει...
Προσωπικά σεντάν με τίποτα, εφόσον στην εξίσωση παίζει η πρακτικότητα.
Πάρ'το αν σ' αρέσει, απλά το επιχείρημα της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών είναι άκυρο.
-
Σωστό κι' αυτό, και επίσης όλα τα χατς εκτός από πρακτικότητα έχουν και πολύ μεγαλύτερο χώρο αν διπλώσεις τα καθίσματα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Σωστό κι' αυτό, και επίσης όλα τα χατς εκτός από πρακτικότητα έχουν και πολύ μεγαλύτερο χώρο αν διπλώσεις τα καθίσματα.Δεν χρειάζεται να διπλώσεις τα καθίσματα. Αρκεί μία φορά να έχεις κάτι που είναι 1εκ ψηλότερο από το κατώφλι του χώρου αποσκευών... Στο 5θ, απλά κουνάς λίγο την εταζέρα, στο 4θ, απλά δεν μπαίνει...
-
Αν είσαι ανένδοτος στο χώρο αποσκευών αλλά μπορείς να κάνεις παραχώρηση στην προέλευση του αυτοκινήτου τότε κοίταξε το Bravo με 400 λίτρα και την πρακτικότητα της 5ης πόρτας.
-
To Jazz ήταν το πρώτο που είχαμε κοιτάξει όταν ξεκινήσαμε να ψάχνουμε.....
Τα συνδυάζει όλα εκτός του χώρου (335 λίτρα) αλλά αντιπαραθέτει χώρο κάτω από τα καθίσματα, τα πλεονεκτήματα της εταζέρας και τα magic seats.To βασικό όμως πρόβλημα ήταν το MADE IN CHINA only πλέον (τσεκαρισμένο) αν και τα ανταλλακτικά του είναι γνήσια JAPAN και η συναρμολόγηση μόνο Κίνα. Πιθανότατα το Κίνα να είναι τελείως ψυχολογικός ο ανασταλτικός παράγοντας και πρακτικά να μην έχει κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας, αν όμως σου βγάλει έστω και το ελάχιστο θα είναι πάντα το πρώτο που θα το αποδίδεις και θα λες 'Αφού το ήξερα ότι ήταν κινέζικο τι το πήρα'.
Τα πλεονεκτήματα του Hatch είναι αδιαμφισβήτητα. Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα πάμε μόνο για ατμοσφαιρικό (προσωπική προτίμηση).
Το Αuris είναι Τουρκίας (με ευρωπαϊκά ανταλλακτικά αν δεν κάνω λάθος) και πάρα πολύ ακριβό....μιλάμε πάντα για το 1.6, οπότε θεωρώ ότι με τα υπόλοιπα πλεονεκτούν σε όλα εκτός της πολύ καλής αντιπροσωπείας της TOYOTA.
To Hatch το Mazda νομίζω δεν βλέπεται το πίσω μέρος του γι' αυτό και το εξαιρέσαμε. Σε Group VW-SEAT-SKODA αν και η Skoda θεωρώ πιο αξιόπιστη από τις τρεις δεν ψάξαμε.
Είναι πολύ δύσκολο να φανταστώ να κατεβάζω το πρωί το 4.5 μέτρα sedan στην Αθήνα με την προϋπόθεση ότι οδηγώ μίνι 3.7 μέτρα αυτή τη στιγμή, αλλά οι χώροι θα χρειαστούν σίγουρα.
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.....
-
Έχω το Mazda 3 HB 2005 1.600 και 2 (πλέον) παιδιά - δεν έχω μετανιώσει πότε για την επιλογή μου! Αντί για την εμφάνιση του sedan προτίμησα την πρακτικότητα του Hatch ...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Πάντως σε θέματα μεγέθους και κυβικών, το more είναι πάντα αρνητικός παράγοντας στην πόλη.
Εγώ για το Μάζντα 3 θα σκεφτόμουν πάλι το χατς και θα έβαζα και στην εξίσωση και τον γκιΑούρις, αν και αμφότερα έχουν 350 λίτρα μπαγκάζ.
Εναλλακτικά, το Οκτάβια σε θέματα άνεσης, πορτμπαγκάζ και μικρών κυβικών (1.200 ΤΣΙ) σκίζει, ενώ από αξιοπιστία είναι άνετα μέσος όρος. Οικονομικά από κατανάλωση, τέλη, ασφάλιστρα, τιμή/ευκολία μεταπώλησης είναι αρκετά καλό. Σου απαντάω με βάση τι φέρεται να σε ενδιαφέρουν σύμφωνα με το αρχικό ποστ, και όχι τι μου αρέσει εμένα.Τα περισσότερα εξ αυτών έχουν εξάρια σαζμάν και τα 120-130 τα έχουν με 2.5000 σαλ., μην σε προβληματίζει ο θόρυβος ή αν πιέζεται το μοτέρ. Χαλαρουίτα το πάει.
Γενικά μην φορτώνεσαι εύκολα μέγεθος και κυβικά γιατί είναι διαρκή μειονεκτήματα στην Αθήνα. Ας είμεθα ρεαλισταί, του Μάζντα του λείπει ένας μικρός κινητήρας, όλοι οι άλλοι τον προσφέρουν.Καλησπέρα,
επειδή ένα απο τα υποψήφια προς αγορά αμάξια είναι και για μένα το civic θά ήθελα να ρωτησω το εξης:
ο 1200tsi στο skoda (octavia ή yeti) είναι πιο οικονομικός και πιο αποδοτικός απο της honda?
ευχαριστώ
Mazda 3 1.6, Mitsubishi Lancer 1.5, Honda Civic 1.4....